 |
55.
מה אתה מכניס את אוהדי חיפה
חיפאי,
06/04/05 20:32
|
|
 |
54.
העלימו את הכתבה בדף שולי
מגמתיות,
י''ם,
06/04/05 18:03
|
עורכי האתר הראו שוב שהם מגמתיים ואוהדי יוסי שריד,כתבתו המעולה של אוהד מכבי יפו רון עמיקם,החלה לקבל תגובות רבות,וראו זה פלא יד זדונית העבירה את הכתבה מעמוד ראשון, למקום ניסתר, שהקוראים לא ידעו את האמת על השריד האחרון מד''ש, אך אוהדי ביתר לא פריירים ,ויצאו בכתבה באתר ביתר נט ,ועשתה קישור לכתבתו של רון עמיקם,תתבישו מעצבי דעת קהל מזוייפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כתבת חיזוק באתר ביתר נט
הממליץ לעמיקם,
י''ם,
06/04/05 14:44
|
עמיקם היקר,לידיעתך אתר האוהדים של ביתר ירושלים העלה כתבה ענקית פרי עטו של מנהל האתר שמוליק קלדרון, והיא ממש מחזקת את דבריך,ומוסיפה אור בתמונות וכתבות ע''י קישורים לאתר קבוצתו של המטיף הלא רלוונטי יוסי הרשע שריד ,הפועל ת''א,מצמרר לקרוא וליראות בתמונות את נאמני יוסי רשע שריד,ולכן מומלץ לשריד לפני סגירת ''טדי'' לסגור את פיו החי כמו הנשרים מדם,ולך עמיקם יישר כח על הכתבה הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מילים כדורבנות-שריד החוצפן!!!!
הירוק החכם,
06/04/05 14:34
|
סופסוף מישהו קם ואומר אתת האמת. לאנשים כמו שריד, שכל רצונם הוא להעביר ביקורת על הימין, אין מקום בספורט. לא ביקשנו לשמוע את דעתו, ולא ביקשנו שיתערב. פתאום, שקמה צעקה והתקשורת מגיעה, כל חולה פרסום כמו שריד ולבנת קופצים לומר את דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יוסי שריד שר החינוך מס' 1
מיכה,
06/04/05 14:30
|
שר החינוך מס' 1 בכל הזמנים, ושיחיו הקנאים, שיסבלו ושלא יודו, גם אתה ביניהם עמיקם קטן. מה שיוסי שריד שכח - לעולם לא תצליח ללמוד. לך תשאל את כל הימנים הלא-מפותחים כמוך, וגם הם יגידו לך שלא היה שר חינוך כדוגמת יוסי שריד. השנאה מעוורת אותך, ורק בגלל זה לא תהיה בחיים עיתונאי. המקסימום שאתה יכול להגיע אליו, זה להיות פרובוקטור כמו עמיתך - אבי לצון, שמשום-מה לא שומעים את דעתו ה''נחרצת'' בעניין הבבונים. הוא יכול להיטפל רק לאוהדים מקבוצות אחרות. מהברברים הוא פוחד פחד מוות ולא פוצה פה נגדם. ובגלל הפחד הזה גם אתה מלקק להם כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
רון:חזק ואמץ!!!
ל"ת
avi,
חולון,
06/04/05 13:40
|
|
 |
49.
לספורט אין כניסה לפוליטקאים
יונתן,
06/04/05 12:33
|
שריד תמיד היה ונשאר פרובוקטור , בבית''ר צריכים להוציא צו הרחקה לכל החיים מאצטדיון טדי בבירה תתבייש לך ח''כ מתוסכל שכמוך אופוזיציונר שמעולם לא תרם תרומה נחשבת לעם הישראלי לפלסטינאי בטוח יפה נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
בדם ויזע יוקם לנו גזע...
לא ביטר,
06/04/05 12:30
|
עמיקם, חדש לך שזבוטינסקי היה פשיסט, אינטלגנט בטרוף , סוחף,נואם בחסד ופאשיסט. הוא ומוסוליני אחים לדעה, אל תיתמם זה שונה מהרב כהנא כי האידאולוגיה באה מסיבות שונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
עמיקם לימדת אותו פרק בדמוקרטיה
אריק,
06/04/05 12:30
|
ותרבות , אני אוהד הפועל ועדיין יחושב שכל הפוליטקאים צריכים להישאר בפוליטיקה מאחר וגם בזה הם כושלים ואנו כחברה ניראים כך . עמיקם אתה אמיץ , קונקרטי ויישר כח על התגובה האוטנטית שכתבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עמיקם , יישר כח
ל"ת
משה,
06/04/05 12:27
|
|
 |
45.
חיב''ר ערבים-יהודים
שונא חיב''ר,
06/04/05 12:00
|
למעשה אוהדי בית''ר הם ערבים, ערבים-יהודים, כמו שיש ערבים-מוסלמים וערבים-נוצרים, כך שכל הקריאות הגזעניות שלהם מצחיקות. מרבית אוהדי בית''ר הם ממשפחות יוצאות מדינות ערב, הם מקשיבים למוזיקת פופ ערבי (אבל מעדיפים לקרוא לה מוזיקה ים תיכונית), הם אוכלים אוכל ערבי, בבית שלהם הסבים והסבתות ואולי ההורים גם מדברים ערבית והם חולקים אותה מנטליות ואותה תרבות (כל העניין הפרימיטיבי של הכבוד המזרחי הוא ערבי במקורו). אני לא אומר את זה כדי להעליב, אבל זו עובדה. לי אין בעיה עם ערבים אבל כדאי שאוהדי בית''ר המרוקאים והכורדים יבינו שהם סה''כ ערבים בני דת משה ואוהדי סכנין הם ערבים בני דת מוחמד כמו שיש ערבים מבית-לחם שהם ערבים בני דת ישוע. אבל כנראה שהקופים האימבצילים מטדי לא יפנימו את זה. הם תוקפים ערבים כאילו הם יותר טובים מהם, אבל הם לא. הם בתחתית הסולם החברתי בארץ ופשוט צריכים מישהו לתקוף אותו. זו תופעה מוכרת. הרי אוהדי בית''ר נמצאים במצב סוציו-אקונומי והשכלתי הכי נמוך במדינה, הם אולי חושבים שהם טובים יותר מערבים אבל הם לא. וכמו שהם רוצים להיפטר מהערבים אני הייתי שמח להיפטר מהם, שלא יזהמו את המדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתשתוק
מאיר,
06/04/05 16:31
|
אני אוהד הפועל תל אביב מזרחי וכך גם רוב האוהדים של הפועל תל אביב וגם רוב האוהדים של קבוצות אחרות הם מזרחיים כי כדורגל מושך את המזרחיים הרבה יותר מאשר אשכנזיים כמו שבקונצרטים תמצא יותר אשכנזים וכל מה שאמרתי כאן הם עובדות יבשות לכן לפני שאתה רושם משהו כדאי שתדע קצת עובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיי, כמה שאתה צודק...
ל"ת
עדן,
06/04/05 15:38
|
|
 |
44.
עמיקם אנאלפאבית, תקן שגיאותיך
גם עמיקם גזען,
06/04/05 11:32
|
לפני שאתה תוקף איש יקר כיוסי שריד. היום הוכרזת רשמית כגזען. איך אתה מעז להשוות את הקבוצה ההיא בצהוב-שחור לשאר הקבוצות? של נעליך מעל רגליך, עיתונאי קטן שלי! הפועל ומכבי ת''א מתבטאות בכינויים שציינת (בצורה העילגת שלך) על בסיס שנאה עירונית ( ושלא יישמע שאני מצדיק זאת) וההם גזענים ששונאים ערבים וכהי עור. מלבד קומץ נאור, ראינו את רובם משתתפים בנהמות כלפי זרים, צועקים כל משחק במלוא גרונם לכל שחקן ערבי ''מוות לערבים'' ו-''מחבל'', ועוד כל מיני שאר ירקות רקובים. כל המדינה סובלת מהגזענים האלה, ואתה, בשם הפופוליזם, יצאת להגנתם. לאנשים כמוך אין מקום בעיתוןן מכובד. לעורך: תקיא בבקשך מתוככם את הגזען הזה שמחופש לעיתונאי, ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך
רחל,
06/04/05 12:24
|
מסכימה לכל מילה שלך. עמיקם של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מוחה כנגד דבריו של יוסי שריד. אתה בכמה מילים נבובות נתת לגטימציה לכל החולי של ביתר שכחת את האליפות האחרונה שלהם בכיכר ציון כשביבי מועל בידו והאוהדים זועקים מוות לערבים. איפה היית אז איש קטן שלי? או שאתה בעצמך גזען שונא ערבים. צריך להוקיע ולהקיא אוהדים שכאלה מתוכנו אז נכון שיש אלימות מילולית ולעיתים אף פיסית אצל קבוצות אחרות מה שלא נותן אשרה לחוליגנים הללו לנאץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם געזן וגם טיפש
מבין,
06/04/05 11:55
|
''צהוב-שחור'', הא? הוא כתב שהם לא גזענים, הוא כתב שכולנו גזענים בצורה כזו או אחרת ופוסלים אנשים בשל דתות, עדות, צבע עור, העדפות מיניות. הוא יצא נגד הצביעות של מר שריד שהתעלם ממה שעשו אוהדי סכנין במשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אז מה יהיה עמיקם?????????????
הנרי,
התותח,
06/04/05 11:12
|
נו עמיקם אז נתת ליוסי בראש............ בהחלט הצלחת - ע''ע תגובה 28. עם טמטום כזה אין מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל מילה זהב
ל"ת
גיא,
גבעתיים,
06/04/05 10:47
|
|
 |
41.
יפה אמרת רון,כל מלה בסלע.
ל"ת
זבוטינסקי,
היציע המזרחי,
06/04/05 09:54
|
|
 |
40.
כל הכבוד רון!!!! יאללה בית''ר
ל"ת
יניב,
06/04/05 08:58
|
|
 |
39.
יפה עמיקם רק שכחת דבר חשוב.
קיקו,
התנחלותעפולה,
06/04/05 08:26
|
לפני כחודשיים במשחק בין מכבי חיפה לבין סכנין אוהדי סכנין ניסו לפרוץ למגרש. בין השוטרים שעמדו שם ועצרו אותם הייה שוטר שנדקר בישבן כן נ-ד-ק-ר עם סכין .הכתבת מאיה חסון שגם שותקת, קיבלה כסא בראש .ואין מה להזכיר את תקיפת השופט וכולם שותקים.אפילו זה שגרם לכל הבלגן שותק, מאיר איינשטיין שמיד אחרי שעאבס הבקיע גול נגד אירלנד אחל לתקוף את אוהדי בית''ר וכך זה נמשך שבועיים עד המשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לך לחיים ברעם לבכות
ל"ת
רון עמיקם צודק,
יוסי חפששששש,
06/04/05 02:27
|
|
 |
37.
סוף סוף מישהו בא לקראתנו
יציע מזרחי,
06/04/05 01:36
|
|
 |
36.
טור חזק ביותר
ל"ת
אלירן,
05/04/05 23:52
|
|
 |
35.
מצוין! ששריד יאכל את כובעו!!!
ל"ת
רוני לוי,
05/04/05 23:47
|
|
 |
34.
בדם וביזע יוקם לנו גזע אכזר!!!
מאור,
ירושלים,
05/04/05 23:25
|
אחלה כתבה סוף סוף מישהו לא יורד עלינו. כל הליגה על ה***
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אתה יודע מה רון? שיחקת אותה!!!
ל"ת
רועי מתנחל צהוב,
רמת גן,
05/04/05 22:36
|
|
 |
32.
אני מצדיעה לך!!!
ל"ת
טלי בית''ר ים,
מרכז,
05/04/05 22:22
|
|
 |
31.
פעם ראשונה
שי,
05/04/05 21:18
|
פעם ראשונה שאני מגיב לכתבה כלשהי באינטרנט הלוואי ויוסי שריד אותו אני די מעריך יקרא את הכתבה, אולי כדאי שתשלח לו אותה או תדאג שהוא יקרא אותה (רון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נאה דרשת מר עמיקם
ל"ת
משה,
05/04/05 21:17
|
|
 |
29.
אני איתך גמרתי עמיקם
רועי,
רישפון,
05/04/05 21:08
|
אני רואה לפי התגובות שהרווחת הרבה מעריצים בקרב אוהדי בית''ר. לעומת זאת הפסדת קורא אחד שפוי. כל יציאה נגד האלימות היא טובה, לא משנה אם היא נעשית ע''י פוליטיקאי שמאלני או ימני. ומה אתה עשית? בחרת לרדת על שריד במקום לחזק אותו. טיפש. מספיק לקרוא את התגובות העילגות של אוהדי בית''ר כדי להבין את גודל הטעות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''נאור'' מרישפון
avi,
06/04/05 13:44
|
|
 |
בשביל מה אני צריך כריות?
רועי,
רישפון,
06/04/05 18:36
|
|
 |
28.
הצלחת עמיקם!
בית''רי בנשמה,
ירושלים,
05/04/05 21:00
|
זכית באהדה של כולנו ונתת לנו לגיטימציה לקלל ולהרביץ לכל הערבים באשם הם. סוף סוף עיתונאי שמבין את הצורך שלנו להוציא את העצבים על הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בראבו עמיקם
עמיר לוזון,
פ''ת,
05/04/05 20:58
|
|
 |
26.
עמיקם צודק ההתקפה רק על ביתר!!
רועי,
תל אביב,
05/04/05 20:37
|
עמיקם אני לא אוהד ביתר אבל אני מחזק אותך לא ייתכן שפוליטקאי שידוע שהוא מזוהה עם הפועל ת''א ינגח בצורה חסרת תקדים קבוצה אחת של אוהדים פשוט בושה וחרפה. אהוד אולמרט תתעורר ותחזיר לקומוניסט הזה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ממש כמו בכל הקריירה של ..
כתום אופטימי,
רחבת ה-16,
05/04/05 20:33
|
יוסי שריד, גם הפעם הוא ישב וחשב מה יוכל לומר כדי לקומם עליו את צידה הימני של הפוליטיקה, ואז כדי לספק את יצר המזוכיזם הבוער שלו, פלט את השטות שעלייה מדבר עמיקם. אבל, הטיימינג , אוי הטיימינג של ''יוסי ילד שלי מופרך'', הפיל אותו שוב, כי בדיוק כשהוא ישב והגה את השטויות שלו, שודרו בערוץ 2 תמונות של אוהדי הפועל ת''א ''הנאורים'' קוראים לאוהדיי מכבי נאצים. אה, סליחה, טעות שלי, שכחתי לרגע. אצל הפועל קריאות כאלו נכנסות תחת הכותרת של ''חופש הביטוי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שריד דווקא חובב ספורט אדוק
איתי,
05/04/05 20:15
|
לא כל האנשים כמוך, עמיקם, מתמחים רק בחור אחד של עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רון עמיקם - כתבה מיותרת וגרועה
נדהם מהשטויות,
05/04/05 20:14
|
במקום להתעסק עם העיקר - הגזענות של ''קומץ'' אוהדי בית''ר י-ם - אוהדים שמגרדים את תחתית החבית מבחינת האינטליגנציה וההתנהגות שלהם, אתה מטיל רפש בח''כ אמיץ שהחליט לעשות מעשה, שידע שיקומם עליו את אוסף המתלהמים חסר הבינה הזה.
אתה פופוליסט ונמוך. בוש והיכלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
'' הכהה את שיניו''
אש,
05/04/05 20:10
|
יפה עמיקם. במאמרך הפכת מבחינתי לבכיר כתבי הספורט. קומץ אספסופי יש בכל מקום,כשהטרחן הזקן אמר ''לסגור את טדי'' הוא התכוון לתקופה של טדי שהוא עצמו נולד בה: של אמרות פאתוסיות ללא עשיית שיעורי בית , של הצהרות סובקייטיביות לפי מעגל ההשתייכות. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פליק-פלאק מרשים,מיסטר
iceviper,
05/04/05 20:05
|
האם ל''כבודו'' לא ברור ההבדל בין קהל שרואה בגזענות אנטישמית (ואינני רוצה להשתמש במלה האסורה שמתחילה ב ''נ'') חלק אינטגרלי לקבוצתו,לבין השנאה,בבונית ככל שתהיה,של אוהדי קבוצה X לאוהדי\שחקני קבוצה Y?
שאל את עצמך שאלה פשוטה: אם שחקן מסויים ממכבי ת''א ,שחוטף קללות וגידופים מהאדומים יעבור יום אחד להפועל ת''א,האם ימשיך לקבל מחמאות,או שהקהל יהפוך פתאום לחבורת צ'יר לידרס של אותו שחקן?
ומה אתה חושב יקרה אם שחקן מסכנין יעבור לבית''ר?
הטענות שלך,צר לי לומר,לא מחזיקות מים.אולי אין לסגור את טדי,אבל בהחלט יש לשקול עונש מרתיע שישתיק פעם אחת ולתמיד את הגרסה המקומית של הק.ק.ק לבושי הצהוב-שחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מוסר כפול
הנרי,
תל אביב,
05/04/05 20:04
|
ראשית, ברצוני לציין לשבח את מר עמיקם על המאמר המאלף הנ''ל. במשך כל היום האזנתי לתוכניות הרדיו, אשר החפישו את כל אוהדי בית''ר באשר הם. ראוי להדגיש כי אני וכן מרבית חברי אוהדי בית''ר ומעולם לא השמענו ולו קללה אחת לעבר שחקן ערבי בשל היותו ערבי. במהלך האזנתי לרדיו שמעתי מכל וכל אך מילה אחת לא שמעתי על התנהגותם המבישה של אוהדי סכנין- אזרחי מדינת ישראל. נכון, התנהגותם של אוהדי בית''ר ראויה לכל גונוי והוקעה, אך עם זאת חייבים באותה נשימה לגנות גם את אוהדי סכנין על התנהגותם. יש לי חברים ערבים. אני לא מבקש מהם לשיר את מילות ההימנון, אשר ללא ספק אינם מדברות אליהם, נהפוכהו... אך אני מבקש מהם לשבת/לעמוד ולשתוק. כמו שאני כיבדתי את ההמינון הצרפתי בשקט מופתי.. שימו לב על הצביעות והמוסר הכפול המגוחך של אנשי השמאל הנאורים קאלק. כל אלה שאוהדים את קבוצת הדגל של המחנה הסוציליסטי לא נשמע קולם לאור הנעשה ביציעי בלומפילד... רון, חזק וברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אשריך, רון.
צביקה,
תל אביב,
05/04/05 20:00
|
אני לא מכיר אותך רון עמיקם, אבל מאוד אהבתי את הטור הזה שכתבת, אתה צודק בכל מילה שכתבת, אין לי ספק שהרבה אנשים הזדהו עם כל מילה שכתבת. הגיע הזמן שמישהו יכתוב את האמת.
כל הכבוד לך, תמשיך כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פשששש שיחקת אותה עמיקם.
ל"ת
yaniv,
05/04/05 19:35
|
|
 |
17.
שריד-תצא בחוץ
דקלה,
05/04/05 19:34
|
שריד הוכיח עד כמה הוא אדם קטן.עמיקם חשף את פרצופו האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אמת ויציב עמיקם
miro,
ירושלים,
05/04/05 19:29
|
נמאס כבר שכל אדם בכנסת ובארץ בכלל תופס טרמפ זמני על גבה של בית''ר ירושלים וקהל אוהדיה הרחב,נכון לא נתכחש ולא נטען שאיננו צדיקים בסדום אך העליהום התקשורתי של עיתונאים על אוהדי בית''ר ירושלים איננה צודקת הנני מקווה שדברייך עמיקם יגרמו לאנשים טובים ורבים להבין שאין הקהל של בית''ר האחראי היחיד חלגזענות בארץ ,יש עוד קהלים אשר מבזים באופן מאוד שיטתי את הימנון מדינת ישראל,כבודם של אחרים וכל מיני דבריםאלו הדברים אשר ציין עמיקם הינם חלק קטן מסך הדברים המושמעים באיצטדיונים אחרים שעליהם אינני שומע שמבקשים לסגורם לאוהדים הפסיקו עם הצביעות והשחיטות,ואז אולי אז תוכלו לבוא לקהל האוהדים המסור בארץ בתלונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא עילג
ירוק,
חיפה,
05/04/05 21:10
|
איפה למדת לכתוב? כל מילה שלישית שגיאת כתיב. טיפש, גזען ועילג כמו כל אוהד בית''ר טיפוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גם כשאוהדי בית''ר ירצחו מישהו..
פלרו,
05/04/05 19:26
|
אתה תגן עליהם??? איזה מן אנשים אתם??? מה זה??? זה לא רק אלימות מילולית אלא גם פיזית! תפסיקו להגן על האספסוף הזה שנקרא אוהדי בית''ר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תציע אלטרנטיבה אחרת במקום
בני,
ראשון,
05/04/05 19:22
|
|
 |
13.
עמיקם איכזבת אותי
אלון,
תל אביב,
05/04/05 19:09
|
החינוך המשמעותי ביותר הוא בבית ומה לעשות שבבתי ישראל ההורים מחנכים לשינאה וגזענות. אני מבטיח לך שבביתו של שריד חינכו להבנה, אהבת הזר וסובלנות. גם כפוליטיקאי ושר, שריד עמד מאחורי קמפיינים רבים שנועדו למגר את בעיית הגזענות. מוזר שאתה בתור מומחה להיסטוריה לא מודע לכך. או שאולי כל הידע שלך מסתכם בספורט ישראלי. כמה שטחי ועלוב.
אוהדי בית''ר הגזענים הם החלאות הגדולות ביותר ולמרות שהם לא היחידים הם אלו שצריכים להיענש קשות למען יראו וייראו אוהדי שאר הקבוצות. יהיה בכך צדק היסטורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ביתר אלימים?! די לצביעות
אמיר,
06/04/05 09:22
|
אתה בעצמך חלאה גדולה שאתה עושה הכללה כזו ביחס לכל אוהדי ביתר.
אוהדי יתר הקבוצות גרועים יותר פשוט לא מקבלים את ההד התקשורתי של המעשים שלהם. אני מזכיר לך ששוטר נדקר במשחק של סכנין נדקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פליני וברגמן
שמואל,
חיפה,
05/04/05 20:18
|
לך לראות סרטים של פליני וברגמן ותעזוב אותנו במנוחה- יוסי שריד וסובלנות כבוד ואהבת הזולת?- אנחנו מאותה פלנטה? וכנראה הוא באמת התכוון ברצינות לכך ולא לאוהדי הפועל ת''א ששולחים את שחקני מכבי (בנוער שנה שעברה)- למקלחות ערב יום השואה בעדינות אופיינית של יפי נפש המחונכים מהבית. נו באמת- אז יאללה תחזור לצפות בסרטים ל 100 איש ותעזוב אותנו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמואל הלא ממש נביא
אלון,
תל אביב,
05/04/05 20:56
|
אתה חושב שאתה מכיר אותי? קודם כל אני בכלל מכביסט 25 שנה והפסקתי ללכת למשחקים כבר בעונה שעברה כי נמאס לי מכל האלימות סביב הכדורגל. גם של אוהדי מכבי. אני לא חסיד של שריד אבל אני עוד יותר לא חסיד של מה שקורה לחברה הישראלית שמדרדרת בקצב מפחיד. צריך למגר את האלימות ולצאת נגד האוהדים הגזענים מכל הקבוצות אבל צריך להתחיל מלמעלה. מה לעשות ואוהדי בית''ר הם הגרועים ביותר. זאת עובדה. מה שהכי גרוע זה שאתה חושב שלהיות יפה נפש ומחונך זה דבר רע. הלוואי ויכולתי להגיד על עצמי שאני יפה נפש אך לצערי אני לא מושלם. אתה בטח גם חושב כמו האליל שלך ביבי שהשמאלנים הם לא יהודים. טמבלים כמוך רק גורמים לי להבין יותר את הערבים ולתמוך בהם כשהם סובלים מגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נמאס מהצביעות!!
אלי,
05/04/05 19:08
|
נמאס כבר מכל הצביעות שחוגגת במדינה שלנו.עמיקם -לקחת לי את המילים מהגרון.כל הכבוד.
אני אוהד בית''ר גאה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה כל המהומה?
איחי,
05/04/05 19:05
|
אז קיללו את עבאס לא כי הוא ערבי אלה כי הוא סמל של בני סכנין (כמו שמקללים את אבוקסיס וגרשון את נימני ורוסו אז זהו ודי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד עמיקם
אסף שקד,
05/04/05 19:05
|
|
 |
9.
מילים כדורבנות
ל"ת
אורן,
05/04/05 19:04
|
|
 |
8.
יישר כח עמיקם
אייל,
05/04/05 19:02
|
כל הכבוד.סוף סוף איש תקשורת שלא מפחד להגיד את האמת.מחזיק ממך עמיקם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל כך נכון !
אוהד יהודי,
05/04/05 19:02
|
כל מילה נכונה ! תסתכלו על מה שאתם עושים אחרי זה דברו על אוהדי בית''ר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טור מאלף
שלומי,
מרכז,
05/04/05 19:00
|
כל הכבוד. נמאס כבר מכל יפי הנפש האלה שמתעלקים על כל מי שלא חושב כמוהם, ועוצמים את עיניהם כשהקהל של סכנין (או בכלל רוב ערביי ישראל) מתנהגים כמו חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מספיק עם הצביעות!!!
אמיר,
05/04/05 19:00
|
זה שטויות במיץ עגבניות מה שיוסי שריד רשם, וכל הטרמפיסיטים שאין להם מושג וחצי מושג ישר קופצים וצועקים לסגור את זה ולסגור את זה. פשוט צביעות ממדרגה ראשונה, כל הקהלים מתנהגים ככה, מי יותר ומי פחות, האוהדים של סכנין בוודאי ובוודאי לא תמימים, להפועל ת''א שכולם משבחים את האוהדים שלהם לאחרונה יש גם קהל אלים שבמהלך הפגנות מול ההתאחדות זרק אבנים ובקבוקים ופתח לד''ר רוסנובסקי את הראש, למכבי ת''א גם הקופים הירוקים שמקללים את רוני לוי שנותן להם אליפות בהליכה. גם הקבוצה שלי הפועל פ''ת שיש לה קהל מצויין מתרכזת לפחות פעם במשחק לשיר על משפחת לוזון לדורותיה (אני מזמן כבר לא שר איתם - אני מעדיף לעודד את הקבוצה שלי, חוץ מזה שכל מי שאנחנו נקללים בסוף מנצח אותנו / כובש נגדנו - ראו ערך זנדברג בשבת). אז נכון שקללות על בסיס גזעני צורמות יותר ואם זה כל כך מפריע, שיסדרו חוקים נורמליים, שיעיפו את החוליגנים לקיבינימט ולא ירחיקו אותם ליומיים ורבע מהמגרשים, רק ביד קשה אפשר להפסיק את זה, אבל זה ממש לא הוגן להפיל את כל התיק על אוהדי בית''ר.. פשוט יציאות פופוליסטיות של כל מיני פלצנים שאין להם מושג..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הכבוד עמיקם! תודה!
&ביתרי בנשמה&,
05/04/05 19:00
|
רון הפתעתה אותנו לטובה, כל הכבוד לך שיצאתה כנגד הבן אדם הלא שפוי הזה (בלשון המעתה), ישר כוח! ולך ''מר'' יוסי שריד: על עפך ועל חמתך אצטדיון טדי לעולם לא יסגר וישאר פתוח לקהל הכי ניפלא ותומך בארץ, אין גדולה כמו בית''ר, לא הייתה ולא תהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נכון מאד...
אדם,
ירושלים,
05/04/05 18:59
|
פשוט כואב הלב ונקרע... שיש לנו אנשים כמו שריד בכנסת ובכלל בארץ! אנשים חסרי שכל וכבוד... מתנשאים שתמיד יקחו את קהל בית''ר ואת הימין לשעירים לעזאזל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד
תומר,
ניו יורק,
05/04/05 18:55
|
אני בכלל לא אוהד ביתר אבל בתור אחד שנמצא הרבה במגרשים גם אני חושב לאדון שריד אין מושג קלוש מה מתרחש שם. רון כל הכבוד כרגיל אתה לא מאכזב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל מילה בסלע + המלצה
אוהד בית''ר,
05/04/05 18:32
|
ראשית - תענוג! אולי הפעם הראשונה שאני קורא כאן טור ומסכים עם כל מילה.
שנית - ברוח ההצעה של יוסי שריד ולאור דברים שנשמעו בכנסת ישראל, אשר אמורה להכיל את 120 נבחריה (ואני מדבר פה על קללות וגידופים קשים לא פחות מאשר אתמול בר''ג...) - אולי נסגור את הכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|