 |
44.
לא לבלבל את המוח
שאולי,
26/05/05 17:41
|
קבוצה שלא יכולה לארגן ביביסיטר לילד של שחקן מפתח שלה, לא יכולה להתבכיין שמקום שני הוא כמו מקום ראשון. תתחילו לנהל את הפועל כמו שצריך, ואולי תגיעו לאיזה שהוא הישג. בושה וכלימה שויליאמס ''לא יכול היה להגיע לאימון כי לא היה לו ביביסיטר''. אצל שמעון מזרחי דבר כזה לא היה קורה. שם מנהלים, לא מתבכיינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא להסכים לשחק עם מכבי ת''א
אופיר תל אביב,
25/05/05 18:07
|
אני מציע לכל קבוצה שאמורה לשחק מול מכבי ת''א לא להופיע ולתת לה ניצחון טכני.הרי בכל מקרה יחסי הכוחות אינם שווים.ובכל מקרה ברור שמכבי תהיה ''אלופה'' בצורה זאת נוכל לקבל ליגה מעניינת בעלת משמעות .ולעודד טקסי ''אליפות''אלטרנטיבים.
בשום מדינה בעולם לא נשמע שקבוצה אלופה כ''כ הרבה שנים ברציפות----זה לא הגיוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למה אני מממן את מכבי?
אדם דם,
24/05/05 14:58
|
לוקחים לי בכח אגרה עבור ערוץ שלא משדר כלום, ואת הכסך נותנים בלי פרופורציה לקבוצה אחת. 4.2 מיליון דולר זה יותר מהתקציב אחרי גדול אחרי מכבי- ירושלים עם 3 מיליון. זה ברור שאם יש כסף להביא שחקני NBA אז לאף קבוצה אחרת אין סכוי. במה בדיוק מתגאים אוהדי מכבי? בזה שהאגודה שודדת את הקבוצה הציבורית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
להמשיך עם הפרדוקס
מישהו,
24/05/05 07:59
|
הפועל ת''א אלופת השנתיים האחרונות. אין פה תחרותיות! אני מציע שהגליל יפתחו אתר ''הפועל לא קיימת'' ויחגגו אליפות כבר השנה. אם גם בשנה הבאה הפועל יהיו אלופים{מקום שני} והגליל אלופים{מקום שלישי} אז אשקלון יקראו לעצמם ''אלופים'', וכך תהיה לנו ליגת האלופות ובא לשאול גואל. תארו לכם שדטרויט לא היו נלחמים לפני שנה אלא מפסידים ללייקרס ואח''כ קוראים לעצמם ''אלופים'' . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שהפועל ת''א יעלו עם הנוער
אסף,
23/05/05 16:39
|
במדינה שלנו כל דבר נפתר בכח אז אולי אם קבוצות יתעוררו ויפסיקו להשתתף בפארסה שנקראית ליגת כדורסל משהו ישתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע,לא הבנתי
אלמוני,
24/05/05 06:50
|
|
 |
39.
להרחיק את מכבי מהליגה
ל"ת
להלה,
23/05/05 13:51
|
|
 |
38.
אז כנראה שוויצ'יץ שאראס פארקר
doron,
23/05/05 12:34
|
וטל בורשטיין , לא באמת השחקנים הכי טובים באירופה . כנראה שהשחקנים של מכבי לא באמת מתאימים ל - nba כמו שכל הפרשנים הכי ידועים ומיקצועיים בכדורסל אומרים . זה הכל בגלל השופטים !!!! נו באמת עמית גל ! תעשה לי טובה , ותשתוק !!!! זה יהיה הרבה יותר מכובד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
זה מה שקורה
אני,
23/05/05 12:24
|
כשהליגה משחקת על להגיע למקום השני. למה בכלל לשחק עונה שלמה? אפשר בכל קיץ לעשות למכבי את מצעד הגועל השנתי שלה בגני יהושוע, ניתן לה צלחת, גביע, קערה, מה שהם רוצים. אריק שרון יבכה מהתרגשות, מאיה בוסקילה תשיר ואולי גור שלף אפילו יעשה כמה שכיבות שמיכה, ככה בשביל להעיר זמן בין שיר לשיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד אפשרות
אלמוני,
24/05/05 07:16
|
להתחיל לנהל,לבנות, לאמן ולשחק. גם ריאל קנתה את כל העולם ותראו מה קרה לה. בהתבכיינות לא עושים ספורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אז מכבי פ''ת אלופה בכדורגל
ל"ת
GO לוזון,
23/05/05 11:56
|
|
 |
35.
כמה קל להיות אדום ומתוסכל
נימינים,
שפך הירקון,
23/05/05 11:40
|
כמה קל להיות אדום ומתוסכל הולך ליד אוסישקין עם פרצוף אומלל שומע סיפורים שסיפר סבא שבשנות ה-30 לקחו אליפות בסבבה שהפועל פעם הייתה אימפריה כשעוד חיפשו תרופה לדיזנטריה אבל עכשיו סוף סוף חוגגים אליפות אחרי שאיבדו כל קשר למציאות עם כתונת משוגעים רצים ברחבי העיר אפי,שאול ומוסינזון הצעיר זה מה שקורה, אדומים כששוכחים לקחת את הכדורים הנכונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי :-)
ל"ת
שרון,
23/05/05 23:22
|
|
 |
34.
בדיחת המילניום
ל"ת
אדום עולה,
ת''א,
23/05/05 11:31
|
|
 |
33.
שמחת עניים
ל"ת
ברוך,
טבעון,
23/05/05 11:31
|
|
 |
32.
יאללה הפועל
ל"ת
רונן,
תל אביב,
23/05/05 11:22
|
|
 |
31.
הלוך הלכו העצים להמליך עליהם מ
יותם,
23/05/05 10:56
|
|
 |
30.
לוזרים
ל"ת
גיל,
חולון,
23/05/05 10:11
|
|
 |
29.
ואני שיאן העולם ל-100 מטר
ל"ת
על גלגלים,
23/05/05 10:09
|
|
 |
28.
לוזרים
ל"ת
גיל,
חולון,
23/05/05 10:00
|
|
 |
27.
הצחקתם אותי
dada,
צפון,
23/05/05 09:54
|
מכבי תדבר על המגרש. הפועל-אתם כל כך עלובים שאין לכם מושג. מכבי מנצחת אתכם גם אם כל שחקניה יעשו שכיבות שמיכה כל המשחקים נגדכם-צבועים ופטתיים שכמותכם. איזנברג-אתה כל דבר פרט לספורטאי,עלוב שכמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לוזרים ותבוסתנים
עמית,
23/05/05 09:33
|
איפה רוח הספורט? כאשר מראש אתה מכריז על הפסדך בגמר ולא נותן את הסיכוי הקטן ביותר להפתיע אז אתה לוזר ופתטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פטתי
ל"ת
פיתה,
23/05/05 08:46
|
|
 |
24.
איזה אגודה עלובה!!!
אייל,
23/05/05 08:34
|
לא יואומן איזה אגודה עלובה, זה מתחיל במאמן הכי בכיין באירופה ובעולם כולו שלא מסוגל להתמודד מול קבוצות יותר חזקות ממנו וזה נמשך עם בעלים יותר עלובים , במכבי יש בעלים שהתחילו מאפס והשקיעו את מיטב כספם כדי להצליח ובמקום זאת בה מאמן עלוב שלא יודע להפסיד בכבוד, לך תמכור אריטיקים בים שם אין מי שייתחרה איתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה אבל שכחת את
עמיר,
23/05/05 09:37
|
היו''ר האגדתי של הפועל ת''א שממש לא מובן מה הוא עושה בספורט וחשוב להזכיר גם שהוא קצין העיתונות של התאחדות הכדורגל בישראל הוא ממש פטטתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הפועל בדיחה לא מוצלחת
ל"ת
nor,
מרכז,
23/05/05 08:33
|
|
 |
22.
מזל טוב הפועל אליפות שניה
ל"ת
ברציפות,
23/05/05 08:31
|
|
 |
21.
תמיד אמרתי שאין תרופה לתיסכול.
צהוב בנשמה,
23/05/05 08:25
|
לא אמרו לכם מליון פעם שאף פעם לא זוכרים איך שיחקתם ואת המקום השני תמיד זוכרים רק את המקום הראשון . אני מאחל לכם לחגוג אליפויות כאלו כל החיים שלכם ואתם לא תדעו שמחה של מקום ראשון בחיים שלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גליל כל הכבוד !
גולי האדום,
23/05/05 08:22
|
כל הכבוד לגליל על עונה נפלאה ! (רק חבל על הסיום הצורם בשחרור שחקנים) הפועל עכשיו מה שאתם צריכים זה פשוט לא להגיע לסדרת הגמר או לפחות לשלוח את הנערים שישחקו שם, כי אתם כבר זכיתם ! הפועל אדום עולה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי
אלמוני,
24/05/05 11:52
|
|
 |
19.
עצוב אבל אופטימי :/
ל"ת
ירוקה,
הרצליה,
23/05/05 08:16
|
|
 |
18.
מכבי צריכה למחוץ אותם בגמר
דני,
23/05/05 08:10
|
כמה ילדותי וכמה מטומטם מצד הפועל תל אביב! שיחגגו את האלפות כבר בתחילת השנה וזהו. האלופה האמיתית היא מכבי והעובדה ששאר הקבוצות לא מצליחות לדגדג את מכבי - זו בעיה שלהן - שהן לא טובות ומספיק - ולא בעיה של מכבי - מכבי עושה מה שהיא צריכה לעשות וזה לנסות להיות הטובה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון.
סגול חציל,
23/05/05 09:17
|
מכבי צריכה לעלות עם הנוער ולנצח אותם כשהם עם 4 זרים כרגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איפה הכסף?
רועי,
פ''ת,
23/05/05 07:35
|
שאול, במקום לפזול לכיוון מכבי או קבוצות אחרות, הוצא קצת כסף מהארנק ותלמד שיעור בניהול מהצוות של מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עלובים לא אלופים
הפועל חיפה,
23/05/05 07:25
|
|
 |
15.
יש אליפות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אדום עולה,
23/05/05 06:59
|
|
 |
14.
הפועל צריכה ללכת בגדול...
שער 11,
יד-אליהו,
23/05/05 05:31
|
...למה לעצור כאן? בשנה הבאה היא יכולה לחגוג גם את זכייתה בגביע אירופה לאלופות למשל, או בעצם למה שלא תלך ישר על אליפות ה-N.B.A.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב נ.ב.א קטן עליהם.
אבי,
ת''א,
23/05/05 07:27
|
|
 |
13.
איפה גילי מוסנזון?
אדום בנשמה,
23/05/05 03:18
|
|
 |
12.
מענקי אליפות
דורון,
רמת השרון,
23/05/05 01:47
|
אוי ואבוי לנו. הגועל ת''א חוגגת. מזל ששאול המציא לח'ברה אליפות אחרת הם לא היו חוגגים גם עוד 100 שנים. חכו שהשחקנים יבקשו מענקי אליפות. אז שאול יגיד להם- ''לא, זה רק בצחוק! חייכו, אחלתם אותה!''. ואז יהודה בקרן ומושון יצא מאחורי הקרטון בירקון ויהיו מזה קטעים, וצחוקים ושיגועים. ואפי יופיע בהופעת אורח כליצן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זה כמו לעשות סקס עם בובת מין
שרון,
23/05/05 01:33
|
|
 |
10.
פאתטי! אליפות דה-לה-שמאטה.....
ל"ת
אבי,
שרון,
23/05/05 01:09
|
|
 |
9.
מקווה שתמיד תחגגו ''אליפות'' כזו
פשוט מחזה עצוב,
23/05/05 01:00
|
אני לא ציני. זה עצוב מאד,ומצער,שככה הפועל נראים.אני אוהד מכבי,אבל לא שונא הפועל.אני מקווה שימצאו מי שימשוך אותם למעלה,ולא ינסו לגרור את כולם למטה. קינאה זו לא אידאולוגיה.קחו דוגמא ממכבי.יש מספיק ''אדומים'' עם כסף. שישקיעו קצת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק כסף?
sus,
ת''א,
23/05/05 07:46
|
מכסי היום נשענת בעיקר על כסף. אבל זה בא אחרי שנים של רמאויות וכוחניות. הטיית משחקים -למשל - פתח את תיאורי משחק הגמר על גביע המדינה ב77, אחרי שמכבי לקחו את גביע אירופה וקרא איך השופטים נתנו למכבי גביע של חסד. וזו רק דוגמא אחת מרבות. אחרי שקונים שליטון בכוח וכסף - לא בעייה להמשיך לשלוט - בדיוק כמו שסדאם שלט בעירק. אתם, החזקים אוהדי מכבי מיתממים בדיוק כמו סדאם, ואינכם מבינים שלמרות שרבים מריעים לכם (כמו לסדאם). סופכם יהיה בדיוק כסופן של כל האימפריות והדיקטטורות שקורסות ברעש ומשאירות אבק. לא צריך לשנוא אותכם, אבל בטח שלא לאהוב אותכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא היית רוצה שלקבוצה שלך
פסיכולוג,
ת''א,
23/05/05 11:38
|
יהיה כסף ........ אתה מה זה טמבל הקינאה והשינאה לא השאירה לך תא אחד בסדר במוח אם יש לך בכלל מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
how much
lıor,
23/05/05 00:53
|
|
 |
7.
מי שלא קופץ... למי איכפת?
ליגה שקל וחצי,
23/05/05 00:28
|
|
 |
6.
עלובים
ערן.ב.,
23/05/05 00:13
|
|
 |
5.
''אליפות'' של לוזרים
ל"ת
פינוקיו,
בוקרשט,
23/05/05 00:06
|
|
 |
4.
פשוט מטומטמים!
ל"ת
מיכאל,
22/05/05 23:37
|
|
 |
3.
ל 1...אני אוהד מכבי ודע לך ש..
צ,
22/05/05 22:59
|
אפי הוא המאמן הטוב בארץ לצד פיני גרשון ... וזה בלי ציניות ובכל הרצינות. הוא תותח שתמיד הוציא מהקבוצות שלו את המקסימום (ראה גליל, ירושלים, חיפה ועכשיו הפועל ת''א) כמו שפיני היה בזמנו סדין אדום, בגלל הפה הגדול שלו, כך גם אפי - לא חושש ואומר כל מה שהוא רוצה. שורה תחתונה, הוא לקח קבוצה גמורה, שלא נתנו לה סיכוי להשאר בליגה - לגמר מול מכבי. יש הרבה קוי דמיון בינו לבין פיני, ואם פעם אחת יתעסקו בספורט נטו - יבינו שהוא צריך לאמן גם את מכבי .. (כמו שהוא חייב אבל חייב היה לאמן את הנבחרת) פעם אחת הצהובים מחלו על כבודם וקיבלו את פיני... האם יהיה אומץ לפעם נוספת ? אני מקווה מאד שכן כי אפי מאמן ענק, זה שהוא מאמן את הפועל זה לא נ ולא שום דבר - זה רק ספורט !. ושוב, אוהד מכבי כתב את השורות הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משהו במה שאתה אומר. רק..
אבי,
ת''א,
23/05/05 07:31
|
שפיני הוא משוגע חביב ,עם צחוקים ודחקות. וההוא משוגע -משוגע ,על גבול האלימות. אתה יודע שיש 2 סוגים של שיכורים. אחד שמשתכר נהפך לחתלתול ולא מזיק ואחר כשבא במגע עם אלכוהול -פשוט הופך לרוצח. אז ההבדל דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מכיר את אפי ...
שם,
23/05/05 09:06
|
היית מבין שהוא ממש רחוק מלהיות משוגע, ועוד יותר רחוק מלהיות אלים ... זה כ''כ מדהים איך לאנשים נדבקות תויות .... אבל זו תוית שלילית שחייבים להבין שלא קיימת. גם אוברדוביץ נראה עצבני וצוחק ברקע ... ואף אחד לא הולך להגיד שזה יביא לאלימות
מספיק עם השטויות ... אפי עושה מה שטוב לקבוצה שלו .. וברור צריכים להבין שבכדורסל נטו אין להם הרבה סיכוי. הוא מסוג האנשים שאתה יכול לשנוא כשהוא נגדך כי הוא יעשה הכל כדי לנצח ... אבל בין זה לבין אלימות ?????? ממש רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-3 המכבי
צהוב מבסוט,
מרכז,
23/05/05 00:17
|
לכל האוהדים בארץ במיוחד לאדומים תלמדו לפרגן , במקום לשנוא ,חזק ואמץ לך 3 ,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
האליפות האדומה - וההמשך...
עמית,
22/05/05 22:35
|
תאמינו לי, כמה שאני שונא את שאול אייזנברג (ואני שונא אותו מאוד - הדמות השנואה ביותר עליי בספורט הישראלי, לאחר דון שמעון), אני מסכים איתו בפעם הראשונה - חגיגת האליפות הצינית שנחגגת ברגעים אלו ממש באוסישקין מזכירה לכולם שוב, ובאופן סופי וסופני, שבליגה הזו משחקים בשביל כלום. אף קבוצה לא רוצה לעלות ליגה, ולכן גם אף אחת לא יורדת ליגה בפועל (מישהו מאמין שרמת אפעל עם אולם המכיל 270 צופים תשחק בליגת ''העל'' ותציג תקציב של מיליון דולר לפחות???); אף קבוצה לא רוצה לעלות לגמר הפלייאוף (חוץ מהפועל ת''א), וכולם רק רוצים שהסיוט ייגמר ונלך הביתה. אני פותח טלוויזיה/רדיו ושומע שדרים (בגופי שידור ששילמו כסף תמורת השידור, לפחות בטלוויזיה) פשוט מבואסים מהעובדה שהם נשלחו לשדר משחק (ורמי וייץ גם אמר את זה במילים ברורות עם פתיחת המשחק של הפועל ת''א נגד גליל באוסישקין). אז, אם כך, חגיגות האליפות הציניות היו ממש במקום היום. שני דברים לסיום: 1. לסידרת הגמר אסור, פשוט אסור, להופיע!!! אני יודע שזה כביכול לא ספורטיבי (ולקחת כל שחקן ישראלי סביר על מנת שיישב על הספסל הצהוב זה מאוד ספורטיבי...), אני יודע שנחטוף המון ביקורת מהמתחסדים למיניהם, אבל רק כך ניתן להמשיך עם המחאה ולעורר את דעת הקהל, עד לעזיבת מכבי ת''א את הליגה הישראלית!!! אסור להופיע לגמר!!! מה יעשו לנו - יורידו אותנו ליגה??? שאול, תחשוב על זה ותצבור עוד נקודות אצל האוהדים האדומים. 2. חייבים להישאר באוסישקין, אסור לעבור לשחק ביד אליהו בשום אופן. הגיבו והתייחסו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל שחקן סביר?
מישהו,
24/05/05 11:58
|
מזרחי,טפירו,גורדון,קוז'יקרו,נאור,איתן,כץ,סוכר,ואם נחזור לעבר:גורדון,זלוטיקמן,פרישמן,דלזל, כולם לא סבירים? את כולם חטפה מכבי? מה אם אלה שהיא שחררה? שפר,ליובין,קזרנובסקי,לב,דותן,רווח, כהן-מינץ, מכבי לא מחזיקה אף אחד בכוח ולא מכריחה אף אחד לבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרמת להנחתה אז תקבל...
יאיר,
י-ם,
22/05/05 23:23
|
לעמית היקר: תאור המצב שלך את הליגה נכון, אך בחרת להתעלם מכמה עובדות: בתור אוהד של קבוצה שמתיימרת להוביל ועדיין משחקת בביב שופכין מצחין שנקרא אוסישקין זה קצת מגוחך שאתה יורד על רמת אפעל , הפועל ת''א לא טובים יותר בקטע הזה .שנית: כל קבוצות הליגה חוזר שנית :כולם משחקות בפועל עם אותה מצבת זרים כמו מכבי אלא שמדובר בזרים של ''שני שקל'' ואם לקבוצה יש כבר זר ברמה של זר במכבי ת''א -אין לה כסף ל 4 כאלה ועדיין לא יתנו לישראלים לשחק. לגבי תופעת הישראלים שברגע שהם קצת טובים אז הם עוברים לספסל מכבי - נראה לי שקבוצות בארץ שכחו שברמות גבוהות זה פ-ר-נ-ס-ה לא תחביב, אז עכשיו יש טרנד חדש: צרפת והגוש הסובייטי: גם כסף וגם דקות...בקיצור מאיפה החוצפה לדרוש שמכבי יגורשו מהליגה, מה הם מתנחלים מצורעים מגוש קטיף -חלילה? (בציניות) ההבדל זה כסף שיבואו פדרמנים ורענן כ''צים לירושלים נהרייה ת''א או רמת אפעל ישפכו מיליונים עם ניהול נכון והמשחק נפתח :גם צסק''א לקחה 40 אליפויות עד שבאו הטייקונים ופתאום מועדון שקיים בקושי עשור לוקח 2 אליפויות:(אוראל גרייט) אני לא מחדש פה כלום: מכבי לא תצא ולא תרד: על כל האחרים לעלות ולא לשחק בנדמה לי עם טקסים ילדותיים תכניסו לראש זכותם לנסות ולשמר את ההגמוניה ע''י קניית ישראלים וייבושם : רוצים למנוע? תציאו כסף גדול ודקות לישראלים הבכירים ואם תביאו יותר כסף אפילו תגנבו איזה זר...בקיצור -לעבודה ועוד משפקט שחוק עד זרא: די להתבכיינות (שיקום כבר איש עסקים אמיץ ויתחיל לשחק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירושלמי התמים
אוהד כדורסל,
ת''א,
23/05/05 08:07
|
צריך להתפכח מאשליות: שום איש עסקים, ששואף להרוויח או לכל הפחות לשמור על איזון פיננסי, לא ישקיע עשרה מיליון דולר ויותר לעונה באחת מקבוצות ליגת העל שאינה מכבי ת''א. אם בעבר עוד היה טעם להשקעה כזאת על מנת לשחק בגביע אירופה לאלופות, הרי
- האם היה איזה איש עסקים שהרים את הכפפה? ההצעה לשחרר את מכבי ת''א מעול הליגה מתייחסת למכבי ת''א של היורוליג, שהורסת את התחרותיות באופן שיטתי, אבל אין שום מניעה ואף רצוי שתהיה למכבי ת''א קבוצה בליגה בתקציב המקובל (כמיליון דולר מינימום ושני מיליון דולר מקסימום), עם זרים וישראלים שיוכלו להשתפשף בה. כך היא לא תצטרך טובות מקבוצות אחרות על מנת לתת זמן משחק לכוכבים הצעירים שהיא חפצה ביקרם. בקבוצה שכזו, יותם הלפרין היה משחק ארבעים דקות, ואולי היום עם עזיבתו הצפויה של שאראס היה למכבי רכז ישראלי מן המוכן. אשר למכבי של היורוליג, חשוב שהיא תמשיך להתקיים ולזכות בעוד ועוד גביעים באירופה - זה כיף אמיתי לכל אוהד כדורסל ישראלי באשר הוא, אבל אין שום סיבה שקבוצה כזו תשחק בליגה הישראלית. הליגה האדריאטית מחכה להם בזרועות פתוחות. לנו כיף עם הגליל ועם אשקלון, נהריה וירושלים, הפועל ת''א וגבעת שמואל, שבהעדר מכבי יוכלו לזכות באליפות בליגה תחרותית ומשובחת שתמשוך אליה חזרה את מרבית הישראלים שרועים בשדות זרים. ולתפארת הכדורסל בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאיר, הכול יפה במה שכתבת, אך
ישראל,
23/05/05 07:32
|
לכנות אוסישקין בשם שנקבת היה מיותר, חוץ מזה שכחת דבר מה שקטש גילה אתמול בערב, השופטים מכורים. הפועל ת''א הייתה כמה פעמים על סף לקחת למכבי את האליפות ותמיד שופטים גנבו את העסק. נדמה לי שגם לירושלים. תבדוק. ללא ועדת חקירה רצינית ולא קנויה, ממלכתית או עצמאית - לא יעזור שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה יש לאפי הבכיין למכור...
אייל,
22/05/05 22:19
|
נגד מכבי? מאמן כזה בכיין לא ראיתי הרבה זמן, ''זה לא פייר, יש למכבי יתרון עלינו, בו נקצץ להם את הכסף...זה לא פייר'', חתיכת בכיין, מכבי התחילו מאפס, אנשים באו והשקיעו ממיטב כספם בשביל להצליח ומגיע אפס כמוך ומתבכיין, מה תרמת לכדורסל הישראלי? שום דבר, כל הזמן מתבכיין, לך תמכור ארטיקים בים, מעניין שאתה היחיד שמתלונן, אין לך מושג בכדורסל, תפרוש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת תגובה של ילד חבל . . .
אסי,
23/05/05 16:59
|
|
 |
כולנו בוכים ולא רק אפי .
אסף,
23/05/05 16:36
|
|
 |
נציגי העדר
מישהו,
24/05/05 14:29
|
מה לעשות והעדר הזה מביא 49 אחוזי רייטינג ומצליח לארגן 120,000 איש למסיבת האליפות? אולי 300 האוהדים שבאים לאוסישקין ומנצלים את התירוץ הראשון כדי לנטוש הם ה''עדר''?
הגב לתגובה זו
|
|