 |
17.
גובאני רוסו
יגאל,
יוקנעם,
26/05/05 17:01
|
ששחר ישלח אותו לת''א למושבת הזקנים יחד עם ברקוביץ ונימני. לא מהכבוד של שחר ומועדון כמו מכבי להתעסק עם נמושות שיורקים לבאר ממנו שתו.בל נשכח שמכבי טיפלו בו לאורך כל העונה כאשר נפצע.ואל לנו לשכוח חלילה שהאליפות נלקחה בגדול בלעדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רוסו עושה צחוק ממכבי חיפה
ארז,
יקנעם,
25/05/05 18:31
|
רוסו צוחק על מכבי חיפה ומצב כזה לא יכול להמשך כל זאת בתנאי שהעיתונות אכן מעבירה את המידע הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עומרי אפק
רמי,
25/05/05 18:12
|
|
 |
14.
לדעתי שחר סיים את תפקידו
ירוק,
25/05/05 17:09
|
במכבי חיפה כי הוא נכון השקיע בעבר אך כעת מנסה להתעלל בשחקנים וחושב שהןא רוצה להחזר את ההשקעה לדעתי שחר של היום לא מתאים להיות הבוס של חיפה כי יש הרבה משקיעים שמוכנים להשקיע הרבה יותר ממנו .נכון שחר נתן אך את תפקידו בחיפה הוא סיים כי עם משכורות כאלו אתה לא תחזיק קבוצה איכותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מחאה על ברקוביץ כנסוו
נטלי,
25/05/05 17:02
|
אייל רצה לחזור הביתה כמו בן שעזב תבית וביקש לחזור אבל שחר לא קיבל אותו בטענה שהוא ביקש 400 אלף שקל וזה שקר. אייל ביקש 250 אלף והיה פרסום של הנייר שבו הוא הציע את הבקשה בעיתון. שחר לא חשב אם הלב והפעם גם לא אם הכיס הוא שמר טינה לאייל על התביעה שהייתה.שחר בונה ערכים של כסף במועדון ואין לו כבוד לשחקני בית שרוצים לחזור זה התחיל אם עטר ועכשיו אם אייל. מזה נותן לשחקני בית אחרים להרגיש?שכאשר הם יצאו לאירופה אין להם בית לחזור כי למועדון שלנו אין כבוד לשחקני בית. בשיחה אחת שחר סיבן את האוהדים וגרם להם לקלל את אייל ברקוביץ ב-ו-ש-ה. מקללים את רוני לוי שיתפטר?אבל מזה עוזר אתם לא עומדים על העקרונות שלכם ולא נלחמים מה יצא לכם מזה?לא נמאס לכם שלקחנו אליפות אבל איפה ליגת האלופות?איפה גביע המדינה?איפה גביע הטוטו?שנה הבאה יהיו לנו אותם שחקנים כמו השנה רוסו טל וקטן ואם הם לא הצליחו השנה מה שנה הבאה כול אחד מהם יהפוך לרמבו?צריך להודות בשביל אירופה צריך שחקן אירופאי אם ניסיון כמו אייל... איזה קהל שורק בוז שהקבוצה במקום 1 אם 15 פור? איזה קהל מקלל סמל? אתם צוחקים על מכבי ת''א שהם אוהדי הצלחות?לפחות להם יש כבוד לסמל שלהם אבי נמני,ובסוף הם גם הצליחו כי הקהל הוא שעושה תקבוצה לא הקבוצה תקהל. היום מי שנמצא ביציעים זה כול הילדים שחצי מהם בדוק לא ראה את אייל משחק.מושפעים שצועקים הסמל מעל הכול ולא יודעים שאייל הוא סמל.אייל זה שחקן שלא מביא 6 אלף למשחקי בית,הוא מביא פי 3שאייל יהיה בחיפה יהיה אוהדים עד אז..אין אוהדים אין מנויים!! בימים אלה מארגנים מחאה כנגד נגד המהלכים של הנשיא כולל ברקוביץ אם אתם אוהדים אמיתים ואכפת לכם מהקבוצה ולא אוהבים אותה רק עכשיו שהיא מצליחה אבל אכפת לכם מהעתיד שלה.. ורוצה להשתתף במאבק שיכתוב ל: rafi78_@walla.com או אליי לאיסיקיו 313095207 ותזכרו סמלים לא זורקים!! רוסו לא רוצה להמשיך במכבי חיפה אז שלא ימשיך לא צריך להחזיק בכוח מי שלא רוצה לשחק בקבוצה הוא לא סמל לא גדל במועדון ואנשים רוצים להילחם עליו בושה של אוהדים תחשבו על זה ולכול מי שראה תהודעה הזו כמה פעמים וזה מפריע לו שלא יגיב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל ברקוביץ
אדי,
26/05/05 01:38
|
אם הוא כזה סמל ורוצה לשחק בשביל הנשמה אז שיוותר על המשכורת לגמרי הרי כסף לא חסר לו לפי מה שהוא טוען אז אל תהיה כזה נאיבי הבן אדם מחפש רווח אישי ואתה יודע מה אם כבר אז אייל היה בא ושואל את חיפה כמה הם מציעים לו ואז מחליט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדי מה אתה מדבר שטויות
שחף,
26/05/05 11:49
|
נטלי את צודקת המאה אחוז!
בתור אוהד של חיפה מימי ברקוביץ אני יכול רק להתגעגע לסמל והקהל ילדים שיש היום זה פשוט בושה לכדורגל...אוהדים מפונקים שלא היו בתקופת הסבל.מפונקים.
ולאדי הקשקשן תלך לעבוד בלי משכורת נראה אותך...מועדון מכובד לא רק שמחזיר את שחקני הבית אלא גם מכפיל להם את המשכורת שיסיימו בכבוד! שחר קטנוני ולכן ברקוביץ לא בחיפה! שים לב איך רוסו באדיר חרזי וכו וכו' מתלוננים על השכר המוצע...למה אתה לא אורמ כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי לא מגרש יהודי(רק ערבי)
שמעון,
חיפה,
25/05/05 19:55
|
יהודי לא גונב מיהודי יהודי לא רוצח יהודי סמלים לא מגרשים ממכבי חיפה ברקוביץ לא סובל את מכבי תלאביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון..חולצה צהובה נשמה ירוקה
ל"ת
נטלי,
25/05/05 22:40
|
|
 |
12.
לשחרר אותו
חיים,
בני ברק,
25/05/05 15:19
|
אנחנו צריכים בקבוצה שחקנים שבאמת רוצים להיות בה, ולא כוכבים מזדקנים שחושבים שהם עדיין בשיא והכול מגיע להם. חוץ מזה - רוסו רק יפגע במכבי ת''א. קישור עם רוסו, ברקוביץ', נמני, וקאקו ? מי בדיוק יעשה שם הגנה ? תראו שזה יתפרק מהר מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים , בחיית חיים
אדי,
הרצליה,
25/05/05 16:03
|
רוסו עושה יותר הגנה מבנאדו
קאקו מעולה בהגנה
נימני וברקוביץ....
זה כבר סיפור אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קודם כל באדיר, אחר כך רוסו
ירוק,
25/05/05 15:01
|
באדיר שחקן נשמה אמיתי ומחויב למועדון, תהיה שטות לוותר עליו. רוסו אחלה, אבל יש גבול לכל המשחקים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שחר צודק - תקראו בבקשה.
ירוק ותיק,
25/05/05 13:50
|
חברים,
ג'ובאני סוס עייף, אצלנו הוא לא היה טוב כבר בשנה שעברה. אחרי פציעה קשה ובגיל 32 קשה לצפות ממנו להרבה.
צריך לתת לו ללכת בראש מורם, ובמקומו להביא את ברוך דגו. ככה נקבל שחקן טוב ורעב ל7-8 שנים והם יקבלו בליין מזדקן לשנה.
צריך למנף את המומנטום ואת כהות החושים של כולם ולבצע את הצעד. בסוף כולם יבינו כמה צדק שחר.
בכל מקרה, ולא משנה מה תעשה שחר, אנחנו איתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גובאני אתה בלוף
שרון,
חיפה,
25/05/05 18:21
|
|
 |
גובאני לך לך תתבייש סוס מת
שרון,
חיפה,
25/05/05 18:20
|
|
 |
אה כן.. שכחתי את ההסתיגות הכי
אותו צהוב,
25/05/05 15:15
|
חשובה. מועדון בלי סמלים אין לו נשמה וזה משפיע על כמות הקהל והמנויים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 100 אחוז אבל...
צהוב,
25/05/05 15:13
|
1 דגו יעלה לכם הרבה כסף(דמי השבחה...) ואני מקבל רושם ששחר מנסה לצמצם הפסדים 2 רוסו מיותר במכבי יש לנו הרבה יותר מדי בעמדת הקשרים ההתקפיים. זו תהיה החלטה לא מובנת להביא את רוסו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר לעניין אבל טועה לדעתי
ירוק ותיק,
25/05/05 16:28
|
את רוסו אתם באמת לא צריכים אבל קודם כל אתם לא צריכים את נימני. איפה בדיוק הוא ישחק??
אני הייתי לוקח את דגו בשמחה. לא חושב ששחר מנסה לחסוך. הוא קיבל מלא כסף עכשיו על יעקובו וההיסטוריה מוכיחה שהוא תמיד משקיע הכל ויותר חזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע.. נימני זה לא חשוב איפה
צהוב,
25/05/05 19:12
|
ישחק... תיזכר בעטר אצלכם שעלה בדקה 70 בערך . זה בשביל הקהל והמסורת ובשביל המועדון . אם אתה מתכוון להשוואה איכותית בין רוסו לנימני אז אני באמת לא יכול להגיד מי לוקח אבל שוב, זה בכלל לא חשוב כי נימני מסמל משהוא לאוהדים ובגלל זה המקום שלו זה במכבי. בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ירוקה בנשמה
ירוקה בנשמה,
25/05/05 13:33
|
יאללה למה מי הוא חרזי אה? עושה טובה שילך גם הוא יש מגינים שמועמדים למכבי חיפה שבהרבה יותר טובים מחרזי .. אז יאללה. יענק'לה שחר יודע איך להשקיע את הכסף הוא לא כמו מכבי ת''א כל שחקן אומר להם תביאו לי 800 אלף דולר אז הם יביאו עם רוסו יבקש מהם סכום ענק הם יתנו לו חח כי הם מטומטמים שחר לא כזה אני סומכת על שחר בעיניים עצומותתתת מכבי חיפה זה לא רק כסף זה הנאה טיפולים מנוחות קבוצת צמרת אירופה בעזרת השם ליגת אלופות תשלומים בזמן ומלא דברים שיש רק במכבי חיפה אז יאללה מי שלא רוצה שילך.. יאללה חיפה יענק'לה שחר אין עלייך נשמה יפה שליייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שחר,תעלה את רוסו על טיל,ותזרוק
עופר,
חיפה,
25/05/05 13:32
|
|
 |
חחחח...מחפשים קשר בשמשון ת''א?
ל"ת
חחח רוסו במכבי,
קרועים אתם..,
25/05/05 15:30
|
|
 |
7.
ירוקה בנשמה
ירוקה בנשמה,
25/05/05 13:24
|
בוא'נה שחר אתה עושה צחוק עיצבנת אותי עד כאןןןןן כמה אפשר להיות קמצןןןןןןןןןןןןןןןן אהההההההה? את באדיר לא צריכים את חרזי צריכים אז יאללה למה אתה מחכה?????. שחר למה?????? את רוסו מעיפים לקיבינימט ושיחנק במכבי ת''א אבל מחאות לא ולא!!!!! האוהדים האמיתיים יודעים מה שווה חיפה !!!!! אין מחאותתתתתתתתת איןןןן זה רק יהרוס את הקבוצה כמו שקרה במכבי ת''א אז יאללה אין מחאות....... חיפה אלופהההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תרגעו
שפוי,
חיפה,
25/05/05 13:13
|
אני אוהד את חיפה ושחר מלך וצודק בכל מה שהוא עושה. רוסו וברקו סוסים מתים, וכוכבים יש רק בשמים וסמלים על הקיר. באדיר ה''מסכן'' יכול להסתפק ב100000 דולר לעונה. וכל האוהדים שכותבים כאן ל''מחות'' אם תקנו מנויים יהיה יותר כסף לשחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיקק עם השטויות האלה
רון,
25/05/05 18:02
|
מה יש לכם עם הסוסים המתים??אתם עובדים על עצמכם שאתם קוראים ככה...תסתכלו על זידאן ורוברטו קארלוס לדוגמא..''סוסים מתים'' כמו שאתם קוראים להם ותראו באיזה כושר הם ואיך הם משחקים..די עם כל השטויות האלה..כי הרי כולכם יודעים שברקו יתן עונה מצויינת במכבי..לעצרי הרב..וגם כן רוסו..מה קרה?ששחקן לא רוצה לשחק אצלנו קוראים לו סוס מת?...דיי אם כל השטויות האלה..די לעבוד על עצמכם פשוט תודו...חיפה של שנת 2006 הולכת לטימיון לעומת מכבי ת''א שרק ממשיכה להחתים כוכבים...שחר תלמד קצת ...לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שאלה
עידן,
חיפה,
25/05/05 13:05
|
רוסו שאינו שחקן בית ביקש סכום מסויים (גבוה), שחר הציע לו סכום נמוך בהרבה, נתן לו זמן למחשבה, ולמרות שהודיע מול מאות אנשים שהוא נשאר העניין עדיין נמשך.
ברקוביץ ,שחקן בית הכניס לשחר כסף רב ממכירתו הציע לשחר לחשזור לקבוצה (סכום גבוה) ושחר אפילו לא טרח להוציא הצעה נגדית.
מישהו יכול להבין מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה יותר טובה
ירוק,
25/05/05 15:04
|
ברקו-ביץ כינס מסיבת עיתונאים בה הוא הודיע שלאחר מסיבת העיתונאים הוא יפתח במשא ומתן עם מכבי חיפה הוא יעלב אם זה לא יקרה והוא יתרום בשמו מנויים לאוהדים מהכסף של יעקוב שחר. ברקו-ביץ רצה משחר סכום של 400 אלף דולר שבדיעבד הוא אמר שהוא נתן הצעה גבוה ממה שהוא רצה כי הוא ידע שבמא ומתן הסכום הסופי יורד. הוא רצה 370 אלף דולר. הוא השפיל את יעקוב שחר ואמר שהוא שקרן ואגואיסט ויום אחרי ציפה לתשובה מיעקוב שחר. רוסו קיבל הצעה ולא הציעה בעצמו למכבי חיפה את המשך דרכו. הוא רצה לחשוב על זה כשהוא אומר שמרכיב הכסף הוא לא החשוב ביותר אלא אם הוא יכול לחזור ולתרום למכבי חיפה כמו לפני שנה ולא להיות על הספסל ולהתבזבז. זה ההבדל אין קשר לשחקן בית. יש דרך לבר והתנהגות. מי ''שאומר כול מה שהוא חושב'' שיקבל את התוצאות כמו גבר. אף אחד לא רוצה להעסיק מישהו שכינה אותה שקרן גם לא אדם מכובד כמו יעקוב שחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ל-שחר יש שכל
א.א,
25/05/05 13:29
|
מי צריך את ברקו ??? שחקן מצויין בלי ספק , אך הוא מסוג השחקנים שכל הקבוצה אמורה להיבנות סביבו ולהיות תלוייה ביכולתו !!! היום יש ל-שחר קבוצה מאוזנת שלא תלוייה בשחקן אחד , אלא במכלול של שחקנים טובים ללא בעיות ''אגו'' וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
התגובה של יע'נקל'ה
ג'מיל,
ראס אל עין,
25/05/05 12:52
|
בדיר קיבל משחר איתות מאוחר על הפאול שנתן לסכנין 3 נקודות בחיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רוצים את אלן מסודי זה שחקן
ל"ת
מגד,
דיר חנא,
25/05/05 12:43
|
|
 |
יופי של נקודה
אסי,
25/05/05 18:03
|
|
 |
2.
הקבר הירוק
א,
25/05/05 12:04
|
דייי ינקלה...קברת אותנו...כמה אפשר לסבול את הקמצנות שלך..מרויח מיליונים בשבוע חלאס!!!אין לנו כבר קבוצה!!!כל הכוכבים שלנו רוצים לעזוב..!! רוסו..קטן...טל...באדיר..דוידוביץ' רוצה לצאת לחו''ל...אפילו חרזי הנשמה של המועדון מרגיש את הקמצנות שלך !!!מסכן באדיר כל שנה מקצצים לו עוד קצת ועוד קצת!!דיי מספיק כמה אפשר לסבול את זה!!..את הבן האובד שלנו ברקו אפילו לא יכולת להביא ב150 אלף יקמצןןן!!!! דיי נמאס!! אני קורא לכל האוהדים בירוק למחאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעיניין
רון,
25/05/05 17:58
|
אנשים סוף סוף למישהו נפתחו העיניים...אתם לא רואים מה קורה מולכם...תסתכלו מה קורה בת''א ואז תסתכלו על עצמנו. אם זה ימשיך להיות כפי שזה נראה חיפה בדרך להיות קבוצה מרכז טבלה...פשוט תפתחו עיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המספרים
יוסי,
צפון,
25/05/05 13:24
|
תגובה מטופשת בדיר לאחר הקיצוץ אמור להשתכר כ110 אלף דולר כלומר 484,000 שקל לעשרה חודשי עבודה נטו כלומר עלות מעביד של קרוב למליון שקל חישוב פשוט בדיר משתכר כ- 100,000 שקל ברוטו לחודש ( לא כולל רכב הנאה ממעד של כוככב א. צהרים יומית חו''ל טיפולים וכ') בשביל הכדורגל המוצג זה מעל ומעבר ישר כח ינקעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה מנסה לעבוד. אתה לא
לא ירוק,
ולא בטיח,
25/05/05 15:25
|
צריך לשוות את השכר של כדורגלנים עם קריירה של 15 שנים לשכר של כותפי כותנה בקטמנדו. אל תעליב אותנו בניסיונות לטייח אותנו עם כמה מספרים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק, טמבל!!!!
ירוק כהה,
25/05/05 13:15
|
בלעדיו לא הייתה מכבי חיפה. אין שום קשר לכמה שהוא מרוויח בשבוע לכמות השקעה בקבוצה. הרווחים הם לא מהקבוצה והם לא עיניינך. גם הקבוצה היא עסק פרטי של שחר- אנחנו צריכיםלהודות לו, ואני אישית מודה לו. ברקו הוכיח בהתבטאויות שלו שגם בחינם לא היה שווה להביאו. השחקנים מקבלים הצעה למשכורת ולא חייבים להסכים. צריך להוסיף למשכורת פקטור שהם במכבי חיפה- כלומר, אין חובות, תשלום בזמן, קבוצה בצמרת ובאירופה- ואת זה גם השחקנים לוקחים בחשבון. תראה שבשביל 20000 יותר באדיר לא יעזוב- זה צריך להיות סכום רציני!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא צריך את רוסו
נטלי,
25/05/05 12:03
|
שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה שלא יהיה לא מכריחים אף אחד בושה שאנשים רוצים להילחם בשבילו שישאר בושה שחר איך שרוסו משחק איתך משחקים ואתה מלקק לו ושאיל רצה לחזור ישר ויתרת תתבייש צריך להילחם בשביל סמלים כמו ברקוביץ רוסו אפילו לא גדל במועדון
הגב לתגובה זו
|
|