 |
45.
מתי שחר כבר יצא המפוזה
שרוף ביתר,
01/06/05 01:49
|
מי חייב לו ומה? נעלבת חמוד? התרגלת שהכדורגל הישראלי כולו בכיס שלך? תתרגל שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מושפל בריבוע
אדום,
01/06/05 00:24
|
בכיין ושכחן
מר שחר שכח שבנו והמשנה שלו ישפילו אותו הרבה יותר מהשחקן שכבר ידוע שאין לסמוך על המילה שלו.
יאללה הפועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גזל
כלום,
31/05/05 23:27
|
|
 |
42.
רוסו
עי,
חיפה,
31/05/05 20:58
|
רוסו סתם מעפן גם במכבי ת''א הוא יהיה על הספסל והוא יראה שהוא טעה ואז יהיה כמו מיזרחי הוא ירצה לחזור ושחר לא סולח ולא שוכח ''שחר ישים עליו זין שהוא ירצה לחזור'' ''וגם מכבי ת''א עם כל הטובים(זקנים)הולכים להילחמם על הירידה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ל22 -גריאקטיקוס לא עגלקטיקוס
ש,
31/05/05 19:11
|
|
 |
40.
שחר - טעית בגדול
מישהו,
31/05/05 17:50
|
טעית כשהודעת בפומבי שרוסו נשאר כשכלום לא סגור, ואחר כך אתה עוד מתלונן שהושפלת בזה שהוא לא נשאר.
טעית כשציפית ממנו להשאר כשכל שני וחמישי מודלפות לעיתונות ידיעות ''ממקור מקצועי בכיר'' שבכלל לא בטוח שרוצים אותו, שיש חילוקי דעות האם הוא יכול לתרום, וכו וכו.
רוסו לא עיוור ועשה מה שנכון עבורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
איתי,
ת''א,
01/06/05 02:45
|
|
 |
39.
תרומתו של רוסו ושאר הרכש
חיים,
באר שבע,
31/05/05 17:48
|
בשורה התחתונה, רוסו לא תרם העונה בכלל לאליפות הקלה ביותר שהיתה לחיפה מעולם. המעבר שלו למכבי לא יחזק אותה. מי שראה אותו במשחקים האחרונים בחיפה מבין שזה לא אותו רוסו. הרכש כולל גם את ברקוביץ' - שמי זוכר מתי הוא שיחק או הוביל קבוצה. בשנים האחרונות הוא שיחק בקבוצות תחתית באנגליה והוא לא יודע להוביל קבוצת צמרת. וקאקו - לא שיחק בכלל בבולטון. זוכרים את מקרה חיים רביבו באשדוד? כך יקרה גם למכבי ת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מה תודה לאוהדים???חוצפן
זיו,
31/05/05 17:00
|
שמת לנו סכין בגב..מילא היית הולך לקבוצה אחרת..אבל למכבי?יחד עם בוגד אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יעקב שחר ישר כח !!! מכבי חיפה
ל"ת
מכבי חיפה בנשמה,
חיפה,
31/05/05 16:10
|
|
 |
36.
או אה מה קרה ?.. שחר בתאבון...
ירוק,
ורחוק,
31/05/05 16:08
|
שחר לא משנה כמה כסף יש לך ....אתה חנטריש כמו כל הפלצנים האחרים......חושבים שהם אנשי על ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אין ספק רוסו מבין שאין כמו ת''א
אין,
כמו,
31/05/05 16:04
|
חיפה היתה ונשארה פרובינציה !!! או קיי לקחתם אליפות נו אז מה ??? ת''א זו עיר אתם כפר !!! וביננו אתם גם מתנהגים כמו פרובינציה..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תודה - רוסו, לוי תתעורר
ים2,
31/05/05 15:24
|
תודה לרוסו על שנים נהדרות במכבי, ועכשיו רוני לוי כדאי שתתעורר - הקבוצה מקרטעת כבר כמה חודשים - מכבי ת''א יהיו חזקים השנה והאליפות נראית רחוקה שלא לדבר על הצ'מפיונס ליג - נראה ששוב אנחנו לא מוכנים למוקדמות והביזיון של שנה שעברה עומד לחזור. אז רוני - תתעורר לפני שיהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ברקוביץ תחזור הביתה-מוכנים
E.T,
רמת עלון,
31/05/05 14:56
|
לקבל אותך חזרה אתה זה לא רוסו שירק לבאר ששתה ממנה
יענקלה כועס ויגיב בהקדם
מכבי ת''א הפכה להיות מכבי חיפה עגלקטיקוס וקרנקה אלטע מנטשיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?????
אוהד,
חיפה,
31/05/05 20:14
|
למה? מי צריך אותו בחיפה, לקחנו אליפויות בלעדיו וכך נמשיך. תראה לי כמה משחקים שיחק ברקו באנגליה? היה יותר מחוץ למגרש מאשר על המגרש. כשכבר היה על המגרש חטף בעיטה בפרצוף בגלל הפה המלוכלך שלו. באיזה קבוצה נקלט? עם איזה מאמן או מנג'ר הוא לא רב? אפילו גרנט לא רצה אותו. אז שיילך לתל אביב הוא ימלא שם עיתוני ספורט ביריבויות שלו עם קלינגר ושאר הזקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
דני,
01/06/05 08:10
|
|
 |
מהפה שלך לאלוהים
ל"ת
נטלי,
31/05/05 15:16
|
|
 |
נכון
נכון,
01/06/05 08:11
|
|
 |
32.
ותודה להרציקוביץ על הקרקס
גידי,
גבעתיים,
31/05/05 14:42
|
ברור השילוב של קלינגר, ברקוביץ, נמני ורוסו יצליח. אבל, אני מצפה עם חיוך על הפנים לראות האם ההצלחה תהיה בסטנד אף קומדי או בטלנובלות. יש רק סיכוי קטן שזו תהיה הצלחה ספורטיבית לאורך עונה. אז, תודה, הרצליקוביץ, על מופעי הקרקס הזה לעם על חשבונך. נ.ב. אולי תקחו גם את מוסטובוי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי זה לעזאזל שחר? א ל ו ה י ם
בני,
י-ם,
31/05/05 14:41
|
נמאס כבר לשמוע איך כולם מתיחסים לשחר כאילו אסור לומר לו לא..מה אתם מפגרים לגמרי שם בצפון? מי אתם בכלל?מי זה שחר?עכשיו בכלל מתגלה האמת לגבי האיש הכוחני הזה,שהגיע למעמדו בסיועם של כל מיני סוסים טרויאנים....לשחר לא צריך לסגוד ! ורוסו לא חייב לאף אחד כלום,מישהו מציע לו יותר והוא רוצה?שיילך..שחר עשה ועושה דברים הרבה יותר גרועים מבוגדנות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שחר דחף סוס טרויאני גם למכבי
ל"ת
צהוב חשדן,
קרית שלום,
31/05/05 14:35
|
|
 |
29.
שחר מה קרה שאתה נעלב לא נורה
עמוס,
אילת,
31/05/05 14:25
|
יעקב אחרי השפיץ שנתת לאייל קבלת שפיץ מרוסו לא נורה אתה איש עסקים ואיש עסקים נעלב פחות משחקן דע לך מר שחר זכית לאויר פסגות וכעט לכאורה החברה שבבעלותך השתמשה בריגול מסחרי תוציא את הכסף שחסכת מזה שלא החתמת את אייל כדי לנכות את שמך ותזכר שהחיים זה כמו קפיץ פעם למעלה ופעם למטה ובכסף לאאאאאאאאאא קונים הכל ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיסלקט
ל"ת
הראל,
31/05/05 16:41
|
|
 |
28.
מכבי חיפה - סגל מחוזק עוד יותר
R.E.M,
אזור השרון,
31/05/05 13:47
|
לכל אוהדי מכבי ת''א המתלהמים! אם אתם חושבים ששחר פראייר, אז טעיתם , לא לחינם הוא שיחרר את רוסו שהוא שחקן גמור, ולא החתים את ברקוביץ העגלה, אתם תהיו קבוצה של זקנות ואילו שחר מתכוון להביא זר ברמה שלא נראתה פה בארץ מאז ומעולם, ועולים כבר כמה שמות של שחקנים בחיפה ותסמכו על זה שאפילו השמות שהבאתם לא יעזרו לכם מול הסגל שיהיה למכבי חיפה אולי הסגל החזק ביותר בתולדות קבוצה בישראל - תצפו להפתעות - מכבי חיפה אלופת ישראל לעד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הייתה כוכב שלנו.עכשיו אתה בוגד
ירוק,
חיפה,
31/05/05 12:38
|
עם כל הכבוד ל 4 שנים..3 אליפויות..ליגת אלופות...עם כל הכבוד לכל זה..ויש כבוד..ואנחנו מודים לך מכל הלב.. אבל עזיבה למכבי ת''א הקובוצה השנואה עלינו..אתה לא חושב ולא למדתה מעירן לוי ואיל שמי שהולך לת''א הוא בוגד..גם אם הוא היה סמל בחיפה??? בוגדדדדדדד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסו לעולם לא היה סמל של חיפה
אני,
31/05/05 14:20
|
רוסו לא היה ולא יהיה סמל של מכבי חיפה דבר בשם עצמך עכשיו שיהיה סמל של מכבי ת''א סמל הגאווה האגו החוסר יכולת הריפיון המריבות ההסתכסכויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זו השפלה? מה עם הסוס הטרויאני?
ל"ת
אריק,
31/05/05 11:46
|
|
 |
25.
העונה לא היה מנהיג במכבי ת''א..
ל"ת
בעונה הבאה יהיו,
יותר מידיי..,
31/05/05 11:25
|
|
 |
24.
נמני 140 אלף? ורוסו 200 אלף?
ל"ת
א,
ראשון לציון,
31/05/05 11:09
|
|
 |
23.
גם מזרחי העגלה פנוי=עגלקטיקוס
ל"ת
אטו,
31/05/05 11:03
|
|
 |
22.
מה צריך את ברקוביץ' הקשקשן
עופר הצהוב,
קרית שלום,
31/05/05 10:41
|
במכבי ת''א לא למדו מהנפילה הגדולה עם טל בנין. בשביל מה צריך את איל ברקוביץ' שכבכר לא משחק 3 שנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שחר השפיל את עצמו...
tutit140,
31/05/05 10:37
|
עיינו ערך סוס טרויאני, ובכלל.
האם רוסו היה משפיל לוליא היה מושפל ראשון? קצת כבוד לאינטליגנציה של הקוראים, לא חייבים לצטט כל פקידון או מנהלון, בפרט לא מארגון ששמו כרוך בשמה של חקירה כזו מתועבת.
התעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שחר משפיל את כל הליגה
ירון,
31/05/05 10:34
|
חוסר הסימטריה גורם לחוסר עיניין בליגה וזה הורס את הכדורגל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חייב להשאר בחיפה עד יום מותו?
שלווה עכשיו,
31/05/05 10:33
|
הכדורגל ובתוך כך ובמיוחד מכבי חיפה זה ביזנס. בביזנס כשאתה מקבל הצעה מותר לך לשמוע גם הצעות נוספות ולהשוות. מדובר בעיקר על כסף אבל לא רק, גם אתגרים מקצועיים וכיו''ב. יעקב שחר ומכבי חיפה עזרו לג'ובאני רוסו לא בגלל אהבתם הגדולה לשחקן ולאישיותו ה''דגולה'', אלא כי הוא שחקן מצויין שידעו שיתרום המון למערכת, אם מבחינת הישגים ואם מבחינת קהל. אם הוא לא היה שחקן ברמה גבוהה האם זה גם היה כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טוב שנפטרנו ממנו, ומהר...
ל"ת
ירוק,
31/05/05 10:32
|
|
 |
17.
שימו לב טוב טוב
רועי,
חיפה,
31/05/05 10:19
|
|
 |
16.
בכיינות של מכבי חיפה
ל"ת
גיא,
31/05/05 09:53
|
|
 |
15.
קשקוש חובבני
רמי,
רעננה,
31/05/05 09:51
|
בעידן של כדורגל מקצועני אין מקום לביטויים מסוג זה. רוסו הוא בעל מקצוע שעושה החלטות למען עצמו ומשפחתו כמו כל בעל מקצוע שירצה להחליף מקום עבודה. הכל עניין עסקי טהור ואין מקום להתבטאויות כמו ''יריקה בפרצוף''. כל זה רק מעיד על הגישה החובבנית שלנו למקצוע הכדורגל, כל עוד אנחנו מתייחסים לכדורגל כאל עניין רגשי, שבטי. אין לנו מקום באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בן-זקן זה כמו קקה של כלב
עודד,
ממש טוב,
31/05/05 09:40
|
בן-זקן זה כמו קקה של כלב לאן שלא תנסה להתחמק תדרוך על זה, וזה מסריח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש סתירה בתוך הכתבה,מצד אחד
עופר,
מכבי חיפה,
31/05/05 09:32
|
כותבים שרוני לוי יטוס לדרום אמריקה לחפש קשר, ומצד שני טוענים שבמכבי חיפה פועלים להחתים את דוארטה, ויש אפילו שחקן שטוען שהוא כבר סגור.צריך להחליט מה נכון ולא לזרוק לאויר שמועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ל-1 מה קשור?
נדב,
ת''א,
31/05/05 09:26
|
זה שהוא עוזב את הקבוצה שאתה אוהד לא אמור לבטל את האזרחות שלו. לפני כן היה מגיע לו?
ולעניין, רוסו הרגיש שהוא חייב רענון וחייב לחזור לשמחת החיים שאפיינה אותו, בלי שמחת החיים הוא בפירוש לא אותו שחקן. אם קלינגר יאפשר לו ''חופש'' באימונים מכבי ת''א רק יכולה להרויח ממנו, מה עוד שהוא לא נחשב לזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא עשו זאת לפני?
יוסי,
31/05/05 09:25
|
|
 |
10.
לא השפיל ולא נעליים
ולציסלב זפטוק,
חיפה,
31/05/05 09:15
|
רוסו הוא שחקן מקצועני. הוא נתן לחיפה כמה עונות נפלאות בשיא הקריירה שלו. זכותו המלאה לשנות כיוון ולנסות קבוצה נוספת . הוא לא נעשה צעיר עם השנים. מכבי תל אביב בונה קבוצה חלומות שעשויה להגיע רחוק וזה יהיה נהדר עם ג'ובאני יצליח להוביל אותה להשגים שהכדורגל הישראלי העלוב לא ידע כמותם. אצלכם במזרח התיכון תמיד מדברים על כבוד. שחר כבודו נפגע. נו באמת. עם כל המליונים שלו הוא יוכל להתגבר. תפסיקו עם המנטליות הערבית הזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא להיכנס - במיוחד חיפאים...
אופיר -צהוב,
31/05/05 17:16
|
רוסו הוא לא רכוש של שחר... הוא (היה) שחקן שלו. זה הכל. ותשאלו את יענקל'ה שחר אם בביזנס יש סנטימנטים - מעניין מה הוא יאמר לכם... וכדורגל זה ביזנס לכל דבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלכם במזרח התיכון???
ל"ת
Rusu,
Ramat Aviv,
31/05/05 16:22
|
|
 |
9.
תודה רוסו... לא נורא
רמי,
חיפה,
31/05/05 09:15
|
מכבי חיפה לא תתפרק ולא תיפול, להיפך... בטח שחר יביא תותח ששוה פי 10 מרוסו, ורוסוכבר יסבול ממאבק הכוכבים ומשחקי האגו עם ברקוביץ ונמני!! נתראה בעונה הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שיגיד תודה לשחר
ממ,
31/05/05 09:13
|
עונה שלימה 0 תוצאות ו300000 $ בכיס ובשביל פה גדול ו30000 $ לעזוב? הפסד שלו ורווח לקבוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הדוב הצהוב התעורר משנת החורף!!
ל"ת
השפיץ של הנעל,
31/05/05 09:12
|
|
 |
6.
מכבי ''גריאטרי'' ת''א
דנינו,
31/05/05 09:11
|
בעיתונים יגידו שזה המון ניסיון אבל בקישור של מכבי יש שלושה שחקנים שיבלו יותר זמן בבלגיה בניתוחים מאשר על הדשא בארץ ויעלו יותר מבני יהודה ומכבי פ''ת ביחד. עגלה-קטיקוס יוצא לדרך. ההימור שלי - אחרי 6 נקודות מ 10 משחקים קלינגר מתפטר מכבי מסיימת את העונה ''טוב'' במקום החמישי ונכנסת לתהליך של ''בניה מחדש'' , ''הצערת הקבוצה'' ו ''חזרה לשפיות תקציבית''. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עגלה-קטיקוס'' , אהבתי :-)
ל"ת
ירוק,
חיפה,
31/05/05 10:36
|
|
 |
תגובה
ניר,
31/05/05 10:17
|
איזה דברי חוכמה כל הכבוד אתה כל כך טיפש, מה אם רוסו עובר למכבי אז הוא פתאום זקן? נמני זקן? נראה אותכם איפה אתם תסיימו ואיפה אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך איפה נהיה!!!
טל,
31/05/05 11:43
|
במקום הראשון!
באמת נראה לך שכל ההתחברות הזו של מכבי תביא דאבל??אולי גביע שוב אבל אליפות לא,בגלל שלקבוצה מסוימת לוקח זמן להתחבר,אתם תפלו כמו אשדוד רק אחרי קצת זמן,הכל אצלכם טס לתקשורת,עכשיו המערכת שלכם באופוריה אבל אין מקום לנמני (שאם יציבו אותו בעמדת הקשר האחורי, אחרת באיזו עמדה כבר? הכל תפוס, אז הוא לא יודע לשחק בעמדת הזו מבלי לאבד 2353464 כדורים),לברקוביץ ולרוסו. תסלחו לי,רוסו לא יכול להיות חלוץ.
איך תשלבו את שלושתם?זה מה שאני באמת רוצה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמני,ברקוביץ ורוסו -בית אבות
ל"ת
אדום בנשמה,
31/05/05 11:39
|
|
 |
5.
למה מי זה יעקב שחר ? אלוהים???
דודו כהן,
פ''ת,
31/05/05 09:08
|
בגד ביעקב שחר? יעקב שחר הוא איש עסקים . לי יותר. הוא זרק שחקנים בעבר . הוא יזרוק את מי שהוא לא צריך. תפסיקו ללקק למישהו שהחשב שלו כניראה מעל גנב ושדד. אם החשב היה ''לא אירופאי '' כוווולם היו מתחילים לבכות שהכדורגל מושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
חיים,
חולון,
31/05/05 10:50
|
יענק'לה שחר הוא אדם מושחת שקונה שופטים ומשחקים ורק הזמן יוכיח את דבריי, עוזרו שנחקר כרגע בפרשת הסוסים זה רק הסנונית לחשיפת פניו של האמיתיות של האיש הזה. טוב עשה רוסו וטוב יעשו קברניטי הליגה אם לא יאפשרו ליענק'לה להיות שמעון מזרחי של הכדורגל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה אבל...
אורן,
דרום,
31/05/05 10:42
|
למה חשב? הסגן שלו, הבן שלו.. הלילה יענקלה לאן? מרוץ סוסים טרויאנים... אף פעם לא אהבתי את האיש הזה שמתנהל כמו מאפייה, ולמעשה החוצפה היא שלו, שללא אישור של רוסו הודיע קבל עם ועדה כי ישאר במכבי חיפה וזאת בכדי להפעיל עליו לחץ נוסף, עושה מניפולציות ואז בוכה... אגב, אני לא נמנה על אוהבי רוסו, אך בהחלט נמנה על מתעבי שחר, האיש הזה הוא מאפיונר יהיר, ששולט בכל הנעשה בכדורגל בעזרת סוסים טרויאנים, הן ממוחשבים, והן אמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה לא יודעים לגמור יפה אצלנו
ר.רוזנטל,
31/05/05 09:07
|
אני אוהד ירוק אבל לא ברורה לי הסיבה למה תמיד ששחקן עוזב הוא הופך לאויב הציבור מספר אחד, ג'ובאני היה צריך לעזוב כי הוא מיצה את עצמו, למה להחזיק בכח ולמה להגיד כפיות טובה, כשהיה כשיר נתן בהחלט תמורה מלאה והרבה הרבה מעבר, תודה ג'ובאני שידעת לספק לנו הרבה חיוכים במשך השנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסו חפרפרת
אני,
31/05/05 09:46
|
אפשר לעזוב וזה בהחלט לגיטימי אבל ברמאות? יש דרך לעשות את זה ראו את אלון מזרחי להיכן הוא הגיע מי שפוגע במכבי חיפה דינו הידרדרות רוסו חפרפרת רוסו מחר ימכור סודות לחזבאללה אם רק יציעו לו כסף ברוך שפטרנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רוסו השפיל את עצמו.ברוך שפטרנו
ל"ת
נחיה ונראה,
31/05/05 09:04
|
|
 |
2.
מכבי תלאביב הכי מתאימה לרוסו
סמי,
תל אביב,
31/05/05 08:57
|
כל הכבוד ללוני על הרכש האוהדים מודים לך הההשקעה הגדולה השנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ולאיש הזה רוצים לתת אזרחות??
ל"ת
אסטורנאוט,
31/05/05 08:53
|
|
 |
איך זה קשור?
א.ג,
31/05/05 09:06
|
מה הקשר? רוסו אוהב את המדינה הוא פשוט מיצה עצמו בחיפה לדעתי הוא עושה טעות בגלל שיהיו מלחמות אגו במכבי תל אביב או שזה יתחבר בצורה מדהימה או שהכל יתפרק - פה ההימור חיפה כבר לא צריכה את רוסו אני מקווה שמכבי תל אביב ומכבי חיפה ירוצו עד הסוף בעונה הבאה ושנהנה מכדורגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגדים לא מקבלים אזרחות!!
ל"ת
אביעד,
31/05/05 10:42
|
|
 |
מה הקשר?!
ירוק בלב,
31/05/05 11:09
|
מה הקשר בין נאנמות לקבוצת כדורגל ובין אזרחות במדינה? אם רוסו אוהב את המדינה, החליט לחיות בה, והוא יכול להיות אזרח פרודוקטיבי אז למה לא לתת לו אזרחות. ומה הקשר בין מעבר לקבוצה אחרת לבין בגידה? חוזה בקבוצת כדורגל זו לא חתונה קתולית. שחקנים עוברים בין קבוצות כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהב את המדינה????? הצחקת אותי
שי,
31/05/05 12:52
|
רוסו הוכיח לא פעם שהוא רודף בצע, ראה המעבר לביתר של זאבי בשביל כמה דולרים וכו... תנו לו עוד אלפיים דולר והוא גם יבקש אזרחות סורית. רוסו שחקן גדול אדם קטן. אני אישית בתור אוהד הפועל ת-א לא יקנה מנוי השנה אם רוסו יהיה בטעות בקבוצה. אני חושב שזה יהיה הסוס הטרויאני של מכבי.
הגב לתגובה זו
|
|