 |
25.
עד עכשיו הכי טוב
רוי,
באר שבע,
08/07/05 19:25
|
|
 |
24.
האמת העירומה
האמת העירומה,
06/07/05 23:07
|
אצל שרף רצנו למשחקים והיינו מוכנים לשלם הרבה. אצל השאר... לא!!! כדורגל לא מעניין, מקרי ומשעמם את זה מבינים בכל השפות. אני לא למגרש ללמוד דרך ארץ, תרבות ועוד קלישאות. אני בא לכדורגל. אצל שרף היה בשפע. אצל האחרים לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שקובע זאת השורה התחתונה
רועי,
07/07/05 06:22
|
ובשורה התחתונה, אם המשחק הגורלי נגד שוויץ היה מתקיים בארץ, תהיה בטוח שכבר לא היו כרטיסים למשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הוסרה המסיכה מפרצופו
שלומי,
06/07/05 20:27
|
שלמה שרף כמאמן הצליח בליגה.בנבחרת הוא נכשל כישלון חרוץ.אלה עובדות.כפרשן הוא מוטה ולא אובייקטיבי.גם אלה עובדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל מילה סוכר
עם ישראל,
ב''ש,
06/07/05 18:48
|
ישר כח כל מילה שנאמרה נחצבה בסלע אני מתפלא על המעסיקים של שרף שרואים כמו כולם את הפרשנות הלא ישרה והלא מקצועית שיוצאת מפיו של האיש המתוסכל הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ענייני לגמרי
חן מתל אביב,
06/07/05 17:29
|
כתבה עניינית עם מסר אין כל קשר בין התגובות הילדותיות לבין הנאמר בכתבה. לא יזיק למגיבים לקרוא ולהפנים דברי טעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מצוין
רועי,
חיפה,
06/07/05 16:17
|
|
 |
19.
אני מבין את מעריב שהתביישו בך
redGAK,
06/07/05 15:25
|
והוסיפו את ה''לשעבר'' אתה כתב ספורט??? בוא ותשכיל....
1.שרף היה בהצלבה. 2.שרף העמיד קבוצה מצוינת בחיפה. 3. ברקוביץ הוא כוכב בקנה מידה אירופאי, אתה יכול לראות את החוזים שלו והמעברים שלו ביבשת ועוד בתור ישראלי יהודי!!! 4. לשרף וברקוביץ אמנם אין טקט וענווה אבל הם לפחות ישירים- בניגוד למלחך הפנכה שלך אדון גרנט שהוא נוכל מקצועי וללא שום הישג מקצועי אז... מה למדנו היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
פיני,
ר''ג,
06/07/05 23:50
|
בכתבה לא הוזכרה מכבי חיפה והישיגיו של שרף בליגה.הכתבה עסקה בהתנהגותו הממלכתית של מאמן המקבל כסף רב מהמדינה ואחרי שהוא עוזב הוא מייחל לכישלונה של אותה מדינה. שרף התנהג עם השחקנים בגסות, פיטר אותם בשידור חי, היה ברוגז ולא דיבר איתם אחרי השמיניה מדנמרק.גם כן הצלבה שהביאה חורבן ולא כבוד. הוא עשה סולחות יותר ממספר הגולים שקיבלנו מדנמרק ורק זה לבד מלמד מי האיש. למדנו משהו היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לכתב הנכבד
דני,
רעננה,
06/07/05 11:46
|
על פי השטויות שאתה כותב אין פלא שאתה כבר לא מועסק בעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מרגישים שהכותב מתוסכל מהחיים
ל"ת
אבי,
ת''א,
06/07/05 11:17
|
|
 |
16.
די נמאס כבר מקרחים עם המשקפיים
שגיא,
ירוחם,
06/07/05 11:09
|
|
 |
בירוחם יש אופטיקאי?
ל"ת
רונאל,
אילת,
06/07/05 20:29
|
|
 |
15.
עוד אחד
איציק,
תל אביב,
06/07/05 09:53
|
הכותב הוא בטח עוד אחד מהאסכולה התל אביבית הוא בטח גם ''אובייקטיבי'' והא בטח גם לא ''שומר טינה'' לשלמה שרף נכון שלמה הוא לא טלית שכולה תכלת אבל פיו וליבו שווים!! ואל תשכחו שלמה הוא זה ''שהביא'' את הצרה הזאת שנקראת מכבי חיפה לליגה וגרם לכל הכדורגל במרכז להראות עלוב יכול להיות שבגלל סיבה זאת לא מתים עליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כאילו שאם אתה היית במקום
ורון,
06/07/05 00:18
|
ברקוביץ היית שמח כשהנבחרת הבקיעה. אולי היית אומר ששמחת, אבל לא היית שמח כי זה טבע האדם. אני מעדיף מישהו שאומר את האמת. אתה צודק בכל דבריך על שלמה שרף אבל אין שום קשר לברקוביץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעתך האישית
מישהו,
06/07/05 09:24
|
הדהמת אותי! 95% היו שמחים בשמחת הנבחרת,זה מה שאתה חושב על טבע האדם? אני ואפסי עוד? צריך אגוצנטריות מדהימה כדי להגיע להצהרה כזאת ואני מעריך שרק מיעוט מבוטל היה מגיע לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הגיע הזמן
עודדי,
פ''ת,
06/07/05 00:09
|
הגיע הזמן להעמיד את ההדוניסט הרע בעל הקיסם ואת המגלומן האנטיפת במקום. כתבה מצוינת כתבה של אנדרסטייטמנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אתה עדין מדי
רונן,
05/07/05 22:46
|
למה לא לגרום לפיטוריו - הרי הוא הרוויח הון בנבחרת כל שנה - קיבל פיצויים לא מוצדקים ממכבי ת''א, שיפטרו אותו ויפטרו אותנו מעונשו........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה התרגום העברי למלה פרגון?
יעקב,
05/07/05 22:04
|
הפרוש הקרוב ביותר: ''להחמיא ללא קנאה''
יש ויתכן פרוש אחר יאה יותר. אתם מתבקשים לתת!
השפיץ של הנעל רחוק מכל פרגון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כתבה מענינת
שלום,
ת''א,
05/07/05 18:51
|
אני מסכים עם רוב הדברים שנאמרו בכתבה. צריך להוסיף ששרף מקבל גם שכר שמן עבור משרתו כפרשן. כלומר הטלויזיה משלמת לשרף כסף כדי שהוא ישמיץ את גרנט. זו חוסר מקצועיות מצד שני הצדדים. משרף כפרשן יש לצפות אוביקטביות. הטלויזיה שמעסיקה אותו היתה צריכה להבהיר לו שאו שיהיה אובייקטיבי או שלא יהיה פרשן. זה רק מוכיח שהכל אצלנו חובבני החל מהכדורגלנים הקבוצות וההתאחדות וכלה בטלויזיה ובפרשנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכתב מתכחש לעובדה ש
יחי ההבדל הדק,
05/07/05 18:27
|
90 אחוז מהאנשים היו מרגישים כמו ברקוביץ' (במצב שנוצר, לא משנה כרגע מי אשם בו).
כל מילה לגבי שרף מוצדקת, אבל בקשר לברקוביץ' - האמת לפעמים כואבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הספורט כערך וערך הספורט
Surfers Logic,
05/07/05 16:33
|
חבל שהמגיבים לא מסיקים את המתבקש מהכתבה.
עיוות מקומו של הספורט ותרומתו לפרט ולחברה המחנכים לנפש בריאה בגוף בריא והמרתם בסגידה להישגים ורייטינג בכל מחיר, כולל וויתור על הספורט כאמצעי המחנך את האדם להפיק את המיטב מעצמו, הם שדירדרו את ערכי החברה לרמה המיוצגת ע''י חלק מהמגיבים.
כן הצלבה לא הצלבה זה בעיניהם העיקר, להבקיע עוד גול או למנוע מהיריב להבקיע גול ואם מה שעוזר זה לתפוס את זוהר בביצים, אז זה בסדר, זה מותר, העיקר לנצח לא חשוב איך, עם השפיץ שלך או עם העגולים שלו, זה צירוף הגאונות של האיש הגס שלא טורח לוותר על הקיסם כשהוא מדבר כבל עם, והקוסם כביכול , זה שמומחים לכדורגל שמבינים טיפה יותר מהמגיבים הרדודים, סונס, רדנפ, קיגן, ברנס וויתרו על קסמיו ועל נוכחותו.
אף מאמן לא הספיק בזמן קצר כל כך לתרום הרבה כל כך כמו ריצ'רד נילסן, כל אזרח הגון המודע לעבודתו של נילסן בעת שהותו כאן וגם אחרי שעזב חייב להודות א. ריצרד נילסן חינך שכדורגלן חייב להיות ספורטאי וספורטאי חייב להיות בן אדם.
ב. ריצ'רד נילסן היווה דוגמה למאמן הקלאסי, ספורטאי, בן-אדם, מקצוען, ג'נטלמן...ולא פחות חשוב, אוהב ומכבד בני אדם, לויאלי לקבוצה ולמדינה שבחרה בשרותיו ולא יורק לצלחת גם אחרי שגמר לאכול ממנה.
אין לי מושג כמה חברים יש לאוהדי הקיסם & הקוסם בע''מ, למען טובת המדינה, הספורט והכדורגל נקווה שהם מיעוט שיתמעט.
תודה למר גרינפלד שאיזכר ומיקד את תשומת הלב לצפוי לספורט אם נמשיך להעריץ ולהאדיר בעלי נפש שבריאותה בספק וגוף שבסך הכל משמש מתלה למכנסיים עם כיסים עמוקים.
מר גרינפלד ודאי יודע מי הגורו של שרף המשמש לו דוגמא לחתרן בלתי נלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. ריצ'רד נילסן היה מעולה
אלעד,
05/07/05 20:43
|
חבל מאוד שלא נשאר. היה אדם עם תרבות וגם כמאמן הצליח להביא את נבחרת ישראל להישגים בלתי מבוטלים.
לא הייתה לו בעיה של חוסר הבנה של ''מנטליות הכדורגלן הישראלי'' כי אותה הוא הבין היטב, וניסה לשנות.
היתה לו בעיה של חוסר הבנה של מנטליות עסקן הכדורגל הישראלי.
קוצר הרואי של ההתאחדות בראשות ה''רקדן'' גברי לוי הביא לפיטוריו ולמינוי מאמן שוודאי אינו עולה עליו בכישורי האימון, אלא לכל היותר בכישורי העסקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגינות מחייבת דיוק בעובדות
Surfers Logic,
06/07/05 02:37
|
כדי שלא תחשוד בכשרים אקדים ואומר שהייתי מברך על יוזמה לחקיקה שתאסור עסקנות כמקצוע ושפרנסה מעסקנות תיחשב לעבירה בדומה למקצוע העתיק בעולם. מאחר והנס הזה צפוי להתרחש בערך במועד בו אוברקוביץ' יקום לתחיה, עד אז אתה ואני ושכמותנו מצווים שלא לחטוא במה שאנחנו מגנים.
ריצ'רד נילסן שאנחנו כל כך מעריכים לא נחת כאן במקרה, אם יש מישהו שמגיע לו הקרדיט על הרעיון להביא דווקא את נילסן, מי שנאבק לשכנע את יתר חברי ההתאחדות, מי שחשב שזה האיש שכדאי לנו ללמוד ממנו היה גברי לוי.
אפשר ומותר לסלוד מעסקנות לשמה אבל גם לעסקן ראוי לשמור הזכות ולהודות על מעשים טובים , אז אם נהנינו והרווחנו מנוכחותו של ריצ'ארד נילסן , ואנו זוכרים לטובה את להקות ריקודי העם שהיו שגרירות מעולות של ישראל, אלה יוזמות ומעשים של גברי לוי שמגיע לו עליהם תודה גדולה.
יתקנו אותי אלה הזוכרים ורושמים כל פרט אך אם זכרוני אינו מטעני, גברי לוי לא פיטר את ריצ'רד נילסן. נילסן הג'נטלמן התפטר. כולם זוכרים את הדמות החינוכית של נילסן, בעיקר על רקע פרשיות שהצביעו כי כדאי למנות מחנך לשחקנים...רעיון שהצליח וחבל שהיה קצר, התפטרותו של נילסן והדרך בה התפטר, היא עצמה שיעור לדוגמה - והפעם למאמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד, ביטאת את רגשות העם
אושרי קוסטינר,
05/07/05 15:28
|
הרבה מאוד אנשים חושבים כמוך. שלמה שרף שובר שיאי יהירות וחוצפה בכל שידור מחדש. כל פרשנות שלו מהולה בקשרים אישיים (העובדה שמעודד כל שחקן יוצא נס טוברוק למשל) וההתעקשות שלו להאחז באותו נצחון מרשים אך חסר משמעות בפריז. הרבה מאוד מים עברו בנהר מאז, חבל ששלמה שרף לא נעלם יחד איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אתה בן 49 והיית עיתונאי???
Dario Argento,
05/07/05 15:23
|
בעודי קורא את הטור הייתי מוכן להישבע שגילו של הכותב לא עולה על גיל 18.
באמת כתיבה ברמה נמוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת?
רון,
ת''א,
05/07/05 20:23
|
|
 |
5.
שרף הוא הפרשן הכי טוב ב-T.V
טל,
05/07/05 13:55
|
הוא גם מצחיק, ואותי זה הורג כשהוא יורד על אנשים ככה באמצע השידור. הוא מצחיק חבל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי אמר שחייבים להיות אירופאים?
אבי,
חיפה,
05/07/05 13:53
|
''הדרל למקצוענות אירופית אמיתית'' האירופאים זה סתם בלוף הם כאילו רמה מעל כולם לא חייבים תמיד לשאוף להיות כמוהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רק ששרף כן היה במשחקי ההצלבה
ל"ת
rask,
05/07/05 13:03
|
|
 |
2.
אתה טועה בעבודות הפשוטות
אסף,
חולון,
05/07/05 12:39
|
אחלה טור,נכון וצודק לצאת נגד ''הפרשן שרף'' אבל נילסן לא הגיע להצלבה ושרף כן היה בהצלבה אומנם קיבלנו 8 מדנמרק אבל בהצלבה. בקשר לברקוביץ' הבן אדם כנה,אומר את אשר על ליבו ויש כאלה שיגידו שעדיף את הבן אדם הישיר מאשר את זה שיתקעו לך סכין מאחורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרף הגיע להצלבה אחרי 7.5 שנים
///,
05/07/05 17:41
|
נילסן היה קרוב להצלבה אחרי שנתיים. אם היית נותן לו 7.5 שנים, הוא היה מביא אותך גם יותר רחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חיים גרינפלד ,כל מילה זהב.
ל"ת
אבי,
ת''א,
05/07/05 12:29
|
|