 |
85.
נתן
מלק,
חיפה,
24/02/05 00:33
|
|
 |
84.
רבין נתן זהבי ויגאל עמיר
ישראל,
ישראל,
26/10/04 22:27
|
רבין אחראי להיווצרותם של היגאל עמירים. הוא עודד אותם בהתנחלויותיהם, סיפק את ממונם ואת כל מחסורם, סלל להם כבישים ובהחלט הטמיע בהם את התחושה שהשטחים הכבושים הם ביתם-הם. מה לזהבי כי ילין על עמיר ועל ''עם ישראל''? רבין אשם בעיבוד התשתית ממנה יצאו יוצאים ויצאו היגאל עמירים. לא פחות מבגין שמיר פרס ברק ביבי והגדול מכולם - שרון. כל אלה אחראים ונתן זהבי מתקשקש בסנטימנטאליות מתבכיינת מבלי להביט לאמת ישר בעיניים. בושה וכלימה על כל אותם מתלעלעים. רבין לא היה שונה מהאחרים שגרמו להרס המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מי אשר כבה נרו...
נירה,
ירושלים,
24/10/04 01:02
|
ובעפר נטמן בכי רב לא יעירו לא יחזירו לכאן...
לכן, רק שירו שיר לשלום אל תלחשו תפילה לכן, רק שירו שיר לשלום בזעקה גדולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
שרון חוגג מדם רבין ומודה ליגאל
ל"ת
ישראלית נאיבית,
בולגיה,
22/10/04 06:56
|
|
 |
הצלחתי! הימין בשלטון
ל"ת
עמיר,
חוגג,
22/10/04 10:26
|
|
 |
81.
עד מתי נפנק רוצחים ?????
מטיל הכישופים,
גן הרוצח,
22/10/04 04:11
|
צריך כישוף !!!! צריך לעשות קסם כדי שיהיה פה עונש מווות !!!!!!!!!! רק ככה נפסיק לראות חיוכים של רוצחים כמו עמירזזזזזזזזזז בוגדים וענננננננננננו מחבלים וכל שאר החלאות ןלא נצטרך לפטם אותם וללשמור עליהם בכלא ובכך להוסיף סבל לכל הנפגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי גם גיליוטינה...
נירה,
ירושלים,
23/10/04 19:43
|
וחזרה בזמן לחושך של ימי הביניים??? נדמה לי שככל שהטכנולוגיה מתקדמת יצר האדם נשאר בשלו - תאב לדם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
רצח האומה
יהושע,
21/10/04 20:00
|
לרוצח מותר לחשוב אחרי מה שעשה ? אך אחרי שנשפט ונימצא אשם ברצח דינו כדין הקורבן . אך רחמי בית המשפט נתנו לא עוד אוויר לנשם לא בכדי שינגח את בית המשפט ואת דעת רב הציבור כולל הימני המתון אך צריך לשלול ממנו את המעת שגם נותר לא שלא בזכות.!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
גאולה עמיר-יולדת שרצים!!!!!
ל"ת
י,
21/10/04 16:30
|
|
 |
78.
זהבי, תמשיך ככה,
רגוע,
21/10/04 13:18
|
בסוף עוד תצליח להפוך את יגאל עמיר לבחור סימפטי. זה מה שאתה רוצה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
זהבי ,עצבני, חולה נפש ,ועבריין
יהודה בנגי,
תל אביב,
21/10/04 09:58
|
נתן זהבי מניאק מטורף, אולי תכתוב על עצמך על השוד שביצעת,העם שונא אותך ,אין לך איזה מחבל לצלם עם תחתונים,הרי אתה מטורף,ספר על הסמים שאתה לוקח ,זהבי עצבני לא? איפה כבוד האדם וחרותו ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אני שן זין על יגאל אמיר!
ל"ת
נתן זהבי,
21/10/04 09:35
|
|
 |
75.
שיתלו את יגאל עמיר
התליין,
הרצליה,
21/10/04 09:25
|
לאחר מכן שישרפו את גופתו הבזויה, הבוגדנית והרצחנית, ויפזרו את האפר מחוץ למים הטריטוריאליים של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
תליינית,
חיפה,
21/10/04 10:23
|
|
 |
יש לכם בעצמכם...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:11
|
השקפת עולם אכזרית של רוצחים. בבקשה להירגע, עדיין יש במדינה רשות שופטת, האוחזת באחריות לפתרון בעיות מסוג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
רוצח
גולשת,
גוש דן,
21/10/04 08:15
|
|
 |
ואז, יתנו לו התחתן???
ל"ת
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:12
|
|
 |
73.
למה בכלל להזכיר את הרוצח ימ''ש
שלמה בר כוכבא,
21/10/04 08:04
|
לערוץ 10 אין מה לעשות אלא להתיחס לרוצח ימ''ש. כנראה בשביל פרובוקציה הערוץ מוכן לקבל רייטינג גם ע''ח הרוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
למה לא תמונות של עראפת בתחתוני
?,
21/10/04 07:47
|
למה לא תמונות של עראפת בתחתונים? למה יגאל עמיר? את מי הוא מענין? למה לא תמונות של שדרני ערוץ 10 בתחתונים??? אחלה פרומו... אולי גם שיצביעו טלפונית למי התחתונים הכי יפים? מי לא הוריד שערות כבר חודשים? וכו' מידע שח-ש-ו-ב מאד שהציבור ידע? ואולי יזרום גם קצת כסף לערוץ הכושל הזה, והם יוכלו גם לשלם למי שעשה עבודה עבורם (לא כמו גנבים סוג ז')...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
גיבור
אייזנברג,
שיח מוניס,
21/10/04 05:58
|
אותם ההמונים המתלהמים ומתיימרים להוסיף דין על דינו של עמיר, כל אותם אלו שלדידם עמיר ''רצח '' להם את הדמוקרטיה, הבינו נא כי במעשיכם אתם גורמים לרבים להתייחס אל עמיר כאל קדוש מעונה, לוחם חירות, גיבור העומד כיחיד מול רבים. לא ירחק היום בו יקום דור חדש אשר לא ידע את רבין- עמיר (כבר היום יש בני נוער שחושבים שבן גוריון זה רק נמל תעופה) ולדור הזה ייראה יגאל עמיר כדמות טראגית הלוחמת את החופש וככזאת שחרורו מהכלא של עמיר הוא אכן ענין של זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא חושב שהוא קדוש
אתה חולמת,
21/10/04 09:51
|
|
 |
70.
אהבה זה כואב
אדם-ללו אלמוג,
ת'א,
21/10/04 05:51
|
הסרט של דנה מודן מקסים,ממש מהחיים ללא כחל ושרק,אכן ,אהבה זה כואב, אנחנו היהודים!!! רק בשעת מלחמה מאוחדים,מלוכדים אך כרגיל של היום יום כל אחד מחשיב את עצמו למניסטר רבותי!הגיעה שעת קריאת ''שמע'' שמע ישראל ה' אלוהיינו ה' אחד בואוו נוהב אחד את השני,תעזבו את השנאות ,במילא העולם שונא אותנו,אל תיקחו לו התפקיד המפוקפק הזה, יום טוב,וחודש טוב וכל טוב ליהודים,אחים אנחנו!!!!!!!!!!!!!!!!!אדם-ללו אלמוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אתם מגיבים בלי לדעת את העובדות
M1chael,
21/10/04 01:29
|
לא מדובר בצילום שלו בתא כשהוא לא לבוש, אלא בתמונות שנמצאות בבית הוריו שבהן הוא ניראה במכנס קצר וגופיה.
אז לכל שוחרי זכויות האדם למיניהם, אתם יכולים לרדת מהעץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה כתוב ''תא אסיר''
אדיוט הכפר,
התנחלות ת''א,
22/10/04 05:30
|
|
 |
68.
נתן זהבי ממשיכו של מורשת רבין
שונא שמאל,
עפולה,
21/10/04 01:28
|
|
 |
ימני אפס
kk,
21/10/04 02:37
|
|
 |
למה דווקא???
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:24
|
|
 |
67.
זה בטח לא משפיל ומבזה כמו...
אריק,
ת''א,
21/10/04 01:17
|
...לירות למישהו בגב. פשוט הבנאדם לא קולט איפה הוא נמצא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירה לו בפרצוף , לא בגב
ל"ת
e.,
ציון,
21/10/04 03:31
|
|
 |
66.
יגאל עמיר השפיל וביזה את העם
היהודי, אז,
21/10/04 01:15
|
שישתוק. חוץ מזה לראות את הפרצוף שלו הרבה יותר מבזה מלראות את התחתונים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממילא אינו מדבר הרבה...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:20
|
|
 |
65.
יבוטלו השמאלנים!
איש חכם,
21/10/04 01:05
|
אורי אבנרי הנאור עמד לצד אסירים שובתי רעב כי הם בני אדם למרות שהם רצחו עשרות אנשים, אבל כשזה מגיע לעמיר שרצח איש אחד, ולא משנה מעמדו, אז זה בסדר והוא עומד מהצד! לדעת ישראלים רבים יגאל עמיר הוא לוחם חופש בדיוק כמו המחבלים הערבים יבוטלו השמאלנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפנה אותכם עוד חצי שנה
ל"ת
yy,
21/10/04 02:37
|
|
 |
64.
זהבי אתה אפס מאופס
גל,
20/10/04 23:45
|
מגעיל ערוץ 10 וזהבי את מי מעניין התחתונים המגעילות של יגאל עמי הזה??ליותר נמוך אתם לא יכולים לרדת?.אולי גם תצלמו אותו בעירום כמו המגעילה הזו ויקי קנפו??? ותפתחו אתר פורנו לכל המגעילים במדינה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
זכותו של יגאל עמיר להתאבד!!!!!
מלאך,
20/10/04 23:39
|
|
 |
יש לו גם זכות מלאה להרצח!!!
ל"ת
נוטריון,
21/10/04 10:12
|
|
 |
ויש לו גם זכות מלאה לחיות ו...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:23
|
לשלם את המחיר שקבע החוק בעבור פשעו. לא יותר ולא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
נתן יש דברים שהשתיקה יפה להם
ל"ת
מבין,
20/10/04 23:06
|
|
 |
61.
יגאל עמיר הרוצח
חץ,
מרכז,
20/10/04 23:01
|
יגאל עמיר רצח את ראש ממשלת ישראל יצחק רבין.בית המשפט פסק את דינו.אנו בטוחים שבית המשפט גזר עליו,על פי מה שהובא לפניו,עונש הראוי לו.והנה קמים אנשים שונים ולוקחים לעצמם סמכות של בית משפט לגזור עליו ועל משפחתו עונשים ככל העולה על רוחם וכגודל שנאתם אותו ואת משפחתו.לא ראינו אותם לאחר רצח שר בממשלת ישראל רחבעם זאבי. עם כל הכאב,יש כאן גם הרבה פוליטיקה הנובע מצד פוליטי מסוים נגד הצד הפוליטי השונה מהם. נכון ,לדאבון כולנו ,הרוצח יצא מן הימין.אך אל נא תשכחו שגם בשמאל לא חסרו מרצחים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החץ פגע במטרה!!!
ל"ת
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:24
|
|
 |
נירה=לריסה
ben,
22/10/04 01:31
|
מה את כלכך אוהבת את הפסולת הגנטית הזאת? אין לו שום זכויות, הוא נחלת הכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
קונספירציה...
נתן שלום,
מגר,
20/10/04 22:29
|
השמאל הישראלי דמם מאז שרבין מת. כל שנה מחדש יש טקס למורשת רבין - מהי מורשת רבין?
שיקום פה שמאלני אחד ויענה:
1.האם אתה בטוח ביגאל עמיר רצח את רבין? 2.מה עם רוני קמפלר הצלם - מדוע לא שומעים אותו מאז? 3.מדוע אתם מפחדים לתת לנאשם להשמיע את דברו?
תופסק ההסתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% correct !!!
gj,
fh,
21/10/04 07:31
|
he did not do that the shabak did !!!
100% correct !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר שלום, אתה כל כך מטומטם
יוסי,
כרמיאל,
21/10/04 00:13
|
קונספירציה למען קונספירציה. אני מקווה שבמדינת ישראל אין רבים כמוך. אתה יודע מה אתה מזכיר לי? את אותם נאו-נאצים שמכחישים את השואה. בעצם - אתה יותר גרוע מהם. עשה טובה - קח את עצמך ממקום מושבך במגר וסע לאיזה קרחון באנטרקטיקה. אולי המח הקפוא והאידיוט שלך יתעשט ויבין לאיזה תת רמה הוריד אותך.
תופסק אזרחותך בישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
ג'ויס,
תל-אביב,
22/10/04 01:12
|
|
 |
יבוטל יום רבין לאלתר
מגר שום,
קורס לא עבר,
21/10/04 09:37
|
יתעשט זה ב- ת. אתה נוכל. רבין גם היה נוכל.
יבוטל יום רבין לאלתר.
הרי זוהי מורשת רבין:
1.כדברי ויצמן: ''אכלנו יחד דברים טובים שתינו יחד דברים טובים'' 2.חשבון הדולרים? 3.ההתמוטטות ב- 67? 4.אחראי לביטוי ''חתרן בלתי נלאה'' 5.''הסכם'' אוסלו. 6.הרג אחים באלטלנה 7.בן יורד?
נכון , רבין גם תרם. אבל גם רחבעם זאבי תרם מדוע אין יום גנדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תענה לו-מהי ''מורשת רבין''?
ל"ת
1,
21/10/04 01:55
|
|
 |
מורשת רבין
יואב,
21/10/04 09:23
|
ערכים, דמוקרטיה, חירות, שוויון, זכויות אזרח, חיי אדם ערך עליון ומקודש יותר מאדמה. הגשמת היהודי הציוני, עובד האדמה, ולא היהודי הגלותי, אשר התנהג כפרזיט. להלחם בטרור כאילו אין תהליך שלום, ולקדם את השלום כאילו אין טרור- הצבא אמצעי להגשמת המטרה ולא המטרה עצמה. רבין האיש, גם אם יש כאלה, וזכותם, שלא הסכימו עם דרכו המדינית, היה חסר כל פניות, פוליטיקה מלוכלכת. רבין, אתה חסר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Show every murderer in boxers
Alex,
US,
20/10/04 22:28
|
And if not -- leave Amir alone. He may be a murderer, he's got his punishment. If you think it was not enough -- introduce a capital punishment to apply to the next one (God forbid -- I hope there will be no next one). But stop this political prosecution, or apply this kind of percecution equally to every murderer -- without relation to whom he killed -- prime minister, his own wife or a normal Israeli citizen in a crowded bus.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
איזה תחתונים יש לו ?
איילון,
20/10/04 22:18
|
יש פסיקה של הרב נחמן ברדקיסטוש שליט''א שקובעת חד משמעית שביום חול מותר לצלם אדם בתחתוניו במידה והתווית לא מבצבצת מאחוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
זכותו של יגאל עמיר לצנעת הפרט
נועה,
קיבוץ א',
20/10/04 21:41
|
זאת זכות יסוד המוקנות לאדם באשר הוא אדם, זכותו של יגאל עמיר לבקש להסיר את תמונותיו שלדעתו הוא לא לבוש בהן מספיק לטעמו, אין צורך לנו כחברה ''נאורה'' להתלהם ולרדות בלריסה או מי מבני משפחתו, כי רק יגאל עמיר פשע. ולא האחרים מסביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיים זה לא קיבוץ חמודה
ל"ת
wake up man,
21/10/04 10:13
|
|
 |
מילת המפתח היא אדם
ל"ת
י,
י,
20/10/04 22:56
|
|
 |
כן, אדם
IA,
תל אביב,
21/10/04 00:22
|
כן הוא אדם... אני לא מסכים איתו אבל זה לא הופך אותו לחיה. חייבים לכבד זכיות של כולם, אפילו של פושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובות...
אורית,
ניו יורק,
21/10/04 14:44
|
|
 |
56.
קינאת פושעים
ג'ו פלקונטי,
20/10/04 21:41
|
האידאה פיקס שיש למר זהבי כלפי יגאל עמיר היא קינאה פשוטה. עמיר עבריין גדול ממנו. מנוול גדול ממנו. הוא בכלל מפורסם יותר ממנו - ועוד מבלי ששומעים את קולו השכם והערב כמו שזהבי מלעיטנו בקולות המסור החלוד אותם מפיק הוא מגרונו רווי האלכוהול ושפיך סוסים.
להוכיח לכם שלא מדובר בביקורת נורמלית ניתן בקלות. זהבי כל הזמן כותב שהוא מוכן לשלם הרבה כסף בכדי שיתנו לו כמה דקות לבד עם עמיר ואז הוא לא מבטיח שהוא לא יחסל אותו פיזית. הבנתם? זהבי יהרוג ואותו, מה שכל הציבור לא מסוגל לעשות. הוא, זהבי הגיבור, יעשה את זה עבור כולנו.
אז תשמע טוב מר נתן זהבי: אנחנו, תושבי המדינה ואזרחיה, לא צריכים עבריין צבוע שילך ויחסל את יגאל עמיר עבורנו. אנחנו מסתפקים בענישה הנורמטיבית של המדינה שמבוצעת באמצעות מערכת בתי המשפט ושרות בתי הסוהר. הבנת?
לך וצלם קודם את רגליך העקומות.
וכל זה לא אומר שעמיר צודק בתביעה שלו. רק שבזכות העבריין זהבי יכול העבריין עמיר לזכות בעוד הזדמנות לאקשן והגשת משפטים.
וזכרו גם כי זהבי עושה המון כסף מהמאבקים הציבוריים שלו. הפרסומות לבתי אבות או לחברות ביטוח שמתבססות על לחימתו כביכול עבור הזקנים והחולים. ככה גם עתה בסרט על עמיר שמתבסס על הכתיבה עליו בטור שלו. וזהבי לא יכול לעשות את זה בלי הטור שעוז בן יצחק עורך זמן ת''א נותן לו בעיתון שהוא עורך. לכן, יש לזרוק לא רק את זהבי אלא גם את מר עוז בן יצחק שמאפשר לו את עשיית הנוכלות הזו, לך תדע אם לא תמורת קבלת אתנן מזהבי. ומדובר בשוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע כמו מאפיוזי קנאי...
ג'ויס,
תל-אביב,
22/10/04 01:21
|
|
 |
55.
ליגאל עמיר יש זכויות צנעת הפרט
רחל,
רמת אביב,
20/10/04 21:39
|
זכותו הלגיטמית של יגאל עמיר לבקש שלא יפורסמו תמונותיו שלדעתו אינן צנועות, וזה מתוך זכויות הפרט העומדות לזכותו , זה מה שנקרא צנעת הפרט, ואין צורך להתלהם, וחוץ מזה במה חטאה לריסה הוריו ומשפחתו?למה לגרור אותם לויכוח הציבורי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי פשוט סתמי כבר.
ל"ת
פוסטמה,
21/10/04 09:53
|
|
 |
54.
זהבי וואלה אתה אפס וחסר ערך
ל"ת
עצבני,
20/10/04 21:35
|
|
 |
53.
רוצח - להתעלם מקיומו
שושי,
הרצליה,
20/10/04 21:30
|
יש להתעלם ממנו לחלוטין - להושיבו על כיסא חשמלי - ושיתענה בכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצח
אמיר א,
21/10/04 01:38
|
והוא יושב בכלא, מה זה לא מספיק? נבלה אחת, כל הזמן מנסים להקשות עליו, כאילו הוא עוד לא נשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הרוצח - לא ראוי לתגובה בכלל
חיה,
הרצליה,
20/10/04 21:23
|
|
 |
51.
שעמיר יגיד תודה שלא הוצאנו אות
ק,
20/10/04 21:22
|
|
 |
מענין למה לא חיסלו אותו???????
ל"ת
e,
21/10/04 08:47
|
|
 |
50.
לתבוע את מעריב!
מיכאל ברגמן,
20/10/04 20:54
|
מה אתם מראים את יגאלו'ש בתחתונים וגופיה, אין לכם בושה? סתם, סתם.
משעשע היגאל העמיר הזה. לרצוח בן אדם (ראש ממשלה או לא ראש ממשלה) זו לא סיבה לבושה, אבל תחתונים וגופיה כן?
הבעיה האמיתית היא החשיפה שהחדר שלו כזה מלוכלך. יגאל, מה לאריסה תגיד? שהיא תרצה להראות להם את אבא בוידאו בכלא איך היא תסביר להם לשמור על חדר נקי אם אבא לא שומר? באמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
SEKER
PRESIDENT,
20/10/04 20:39
|
|
 |
WHY DON'T YOU LEARN TO WRITE
ל"ת
English teacher,
England,
21/10/04 01:45
|
|
 |
48.
רק למת אין זכויות ולכן לעמיר
בצלאל,
20/10/04 20:17
|
מגיע כי אנחנו החברה כבלנו אותו כעונש במאסר ובזאת הבטחנו לו זכויות פרט לפחות מינימליים וכי זה יהיה ראוי להראות אותו בחדר נוחיות עושה את צרכיו הפרטיים זהבי כנראה יסכים אבל בית משפט אסר אותו ובבית הסוהר הוא רשאי לזכויות הפרט ואני לא חסיד שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאסר עולם חעולם או מוות!שפל
ל"ת
נרצחת,
20/10/04 22:19
|
|
 |
47.
הלוואי ויכולתי
שמעון,
באר שב ע,
20/10/04 19:48
|
הלוואי ויכולתי לקלות את זעמי במפלצת הזאת. מוכן לשלם הרבה כסף..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא אומר אותו דבר על..
שושה141,
21/10/04 10:27
|
רוצחו של גנדי? על מחבלים מתאבדים? על אלי פימשטין? דמם של הקורבנות שלהם פחות אדום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מגיש הצעה
ל"ת
מליין,
21/10/04 09:54
|
|
 |
46.
בהצלחה
אהרון,
20/10/04 19:47
|
|
 |
45.
נתן זהבי וערוץ 10 רשעים
שפוי,
ירושלים,
20/10/04 19:47
|
|
 |
1. דווקא כן 2.לך לעזאזל
ל"ת
ערוץ 10,
21/10/04 09:55
|
|
 |
ערוץ 10 נסחף לעיתים אבל לרוצח
שפיות בתקשורת,
20/10/04 22:21
|
|
 |
ירדם לגמרי מהפסים !!
רות,
20/10/04 20:28
|
לא היתה להם בכלל כוונה לצלם אותו בבגדים שהוא לא רוצה להראות בהם!! אלו סתם צילומים רגילים שיגאל עמיר לבוש לגמרי. מכנס קצר וחולצה !! זה שהוא מעדיף להצטלם בחליפה זאת בעיה שלו ועצוב מאוד שיש כל כך הרבה אנשים טיפשים במדינה שכותבים משהו לפני שהם חושבים !! אנשים ירדו מהפסים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חלאת המין האנושי. תרקב בכלא
ל"ת
לאנשכח ולא נסלח,
20/10/04 19:45
|
|
 |
43.
רוצח מניפולטיבי
shir,
חסוי,
20/10/04 19:43
|
החיית אדם הזו הוא כל כך מתוחכם וכל כך מניפולטיבי חיית אדם מהלכת שיראו אותו עם תחתונים שיראו את הסירחון שלו נבל סרוח שיירקב בכלא עד יום מותו אממממממממממממממן מי שלוקח חיים לא זכאי לקבל כלום בעולם הזה ואמן שגם לא ייקבל בעולם הבא כלום שיילך הישר לגהנום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איפה השמאל שהתלונן על צילום
ל"ת
החמאס בתחתונים,
20/10/04 19:41
|
|
 |
41.
מקום מתאים לו ליד הכלבים
ל"ת
כל הכבוד...,
20/10/04 19:30
|
|
 |
40.
עמיר צודק
מיקי,
20/10/04 19:21
|
|
 |
גם אתה צודק אז מה?
ל"ת
שופט,
21/10/04 09:56
|
|
 |
39.
רוצח עלוב - מי רוצה לראות אותך
אריק,
ת''א,
20/10/04 19:20
|
אתה אפס האפסים. זה נורא ואיום ששומעים ממך ומראים אותך. איזה תנאים יש לך. בזיון למדינה שלנו שמתנהגת איתך יפה. כל יום הייתי מענה אותך בדרך כואבת אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום, אריק...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:34
|
אין לך מה לעשות בחיים? כל יום חושב על יגאל עמיר? מאין נובע התיסכול הזה? אולי תמלא תשבצים, תשחק פינג-פונג, תאכל סלט יווני ותמלא את מוחך גם בדברים חיוביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנירה הפוסטמה
הדובר,
22/10/04 01:58
|
את שטחנת את הטור הזה בתגובות האוויליות שלך מתלוננת שהוא מעיר הערה. יא טמבלית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותי!!!
נירה,
ירושלים,
23/10/04 22:00
|
זכותי להביע את דעתי גם אם אינה נראית לך וחובתי לסייע לאדם במשבר כל כך עמוק עד כי מייחל לעצמו לענות את יגאל עמיר בכל יום בדרך אחרת...
אגב, ההתבטאות שלך אינה מעידה אלא על רמתך, לפיכך אני דורשת את התנצלותך לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
סחתיין נתן זהבי
סינדרלה,
20/10/04 18:59
|
נראה כמה הוא קטן ויש לו קטן.
חבל שלא ערום כדי שנתפקע מצחוק
ד''ש חם ולוהט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הכלב צודק
.,
20/10/04 18:50
|
זה מבזה גם את הצופים,התוכנית לא אמורה להיות חטטנית וצהובה לכן הוא צודק.מצד שני, אם זה מפריע לו סימן שעלינו על משהו,לשדר את הכלב בתחתונים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:38
|
כלב לא זקוק לתחתונים, הוא עושה את צרכיו באיזור הפתוח, אלא שהתבטאותך אינה מעידה אלא על עצמך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על השיעור
בן,
22/10/04 01:38
|
כי הרי לר ידענו איך כלב מחרבן. חוץ מזה מאז שהתחתנתם את כל הזמן מגינה עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעד מה...
ל"ת
נירה,
ירושלים,
23/10/04 21:33
|
|
 |
36.
יגאל עמיר
ברכה,
צפון,
20/10/04 18:49
|
למה בכלל להציג אותו ?? תנו לא להרקב בשלום בכלאו ואל תעשו גיבורים מרוצחים. עצם הופעתם בטלויזיה- משחית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לו מה שהוא רוצה, ואז...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:35
|
כולנו נזכה בשקט. עוד לא הבנת שהרעש נוצר לא בגלל שנותנים לו אלא בגלל שלא נותנים לו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו ניתן לכל הפושעים
בן,
22/10/04 01:39
|
מה שהם רוצים וככה יהיה שקט. אני, ד''א, רוצה שקט בשטחים. מענין מה הם רוצים בשביל זה. את פשוט מטומטמת לריסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל לא דורש יותר מ...
נירה,
ירושלים,
22/10/04 03:23
|
|
 |
נירה - את חולה בראש!
ל"ת
מאיה,
21/10/04 10:24
|
|
 |
מאיה - את אוחזת בדעות אכזריות!
ל"ת
נירה,
ירושלים,
21/10/04 12:37
|
|
 |
35.
vהתא שלו יותר מדי צבעוני
הרוח,
20/10/04 18:40
|
|
 |
34.
מדוע זהבי טיפש כל כך ????
א.ש,
ירושלים,
20/10/04 18:35
|
רדיפת אדם בצורה משפילה ומבזה כגון זו ...גם אם מדובר ברוצחו של רו''המ רבין,,,חחזק את התמיכה לה זוכה הרוצח !!!! לכן לטעמי נתן זהבי טיפש ומשמש ''מגייס תמיכה'' ביגאל עמיר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תמיכה?! תפסיק לעשן
ל"ת
פיגום,
21/10/04 09:57
|
|
 |
33.
להכניס לו לדראק !!!
ל"ת
mauzer,
20/10/04 18:31
|
|
 |
32.
זבל
e-a,
20/10/04 18:30
|
|
 |
31.
האם התחתונים של יגאל מענינות ?
ל"ת
א.כ,
20/10/04 18:23
|
|
 |
30.
he has no rights whatsoever
ל"ת
Doug,
New York,
20/10/04 18:22
|
|
 |
29.
ארץ רעה
שלו,
20/10/04 18:21
|
|
 |
כן, אבל ארץ נהדרת חוזרת!
ל"ת
ארז,
21/10/04 09:58
|
|
 |
28.
יד ימין להתחידות נולדה
דש,
20/10/04 18:18
|
|
 |
27.
מה הקטע?
סול,
20/10/04 18:16
|
למרות כל סלידתי מהרוצח עמיר, מה הסיבה שערוץ 10 צריך לשדר תמונות שלו בתחתונים? למה שנראה את זה?? למה להרוס את הפריחה של הערוץ עם אהבה זה כואב ואסף הראל..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עמיר נגד נתן זהבי? הוא מקרין
כוחות השחור,
ללא ליאות,
20/10/04 18:15
|
את זהבי בתחתונים? כל הסרט הזה מטרתו אחת - הסתה! הסתת האחראים לרצח רבין, נגד קרבנות ה''שלום'' של רבין, נגד קרבנות הקונספירציה לרצח רבין, נגד קרבנות מהרסינו ומחריבינו מבית, דוגמת זהבי. מתי יציגו סרט המראה את האמת על רצח רבין? יש חומר רב מאד ואותנטי לסרט כזה, בלי שום פורנוגרפיה האהובה כל כך על זה שיגאל עמיר ''נגדו''! מה הזוי, ערוץ 10? האם הייתם מראים את חוה יערי, רוצחת מלה מלבסקי למען בצע כסף, בתחתונים וחזיה? ואולי תראו לנו את פושע אוסלו, שמעון פרס בתחתונים? לא שאנחנו רוצים לראותו. גם כשרק פניו מופיעים בטלויזיה אנו מכבים אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאולה תרגעי הבן שלך כבר גמור
ל"ת
א' מהשב''כ,
21/10/04 09:59
|
|
 |
כוח שחור יקר
ז'ול המסטול,
20/10/04 20:22
|
שמעתי שאבא שלך פלשתינאי ואמא שלך כבר שכבה עם כל הצוות של ''מרכז פרס לשלום''. זה נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מזיין ת'שכל קיצוני ימני
ל"ת
סינדרלה,
20/10/04 19:10
|
|
 |
25.
שאלה
דוד,
20/10/04 18:15
|
מהיכן ומדוע מגיעים צילומים שונים, בודאי מהכלא לעתונאים? הדבר הזה חייב להיפסק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האם ''שבט רבין '' נמצא בארץ?
ל"ת
יקי,
20/10/04 18:14
|
|
 |
23.
גם רוצח זכאי להגנת הפרטיות
michael,
tel aviv,
20/10/04 18:10
|
לכל השמאלנים ה''נאורים'' כדאי להזכיר שבימי הביניים היה נהוג להעמיד את העברינים בכיכר העיר נתונים בסד או בתוך כלוב, כדי שהעוברים ושבים יוכלו לירוק עליהם או ללעוג להם. מאז התפתחנו קצת וגם אסיר זכאי לפרטיות בתוך תאו מעין הציבור. וכרגיל, איפוא האגודה להגנת הערבים השבח''ים והבוגדים הקרויה ''האגודה לזכויות האזרח''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אם התמונות משפילות - עמיר צודק
איזידור,
תל אביב,
20/10/04 18:07
|
יגאל עמיר צריך להישאר בכלא עד סוף חייו על מה שהוא עשה, אבל להשפיל אותו - זה לא. אם התמונות אכן מבזות, יש להוציא אותן מן השידור. מרגע ששללת את החירות מפושע, אסור להשפיל אותו בתוך הכלא. גם מניעת נישואיו ללריסה טרימבובלר היא מפגן של קטנוניות מצד הרשויות. בעודו בתוך הכלא, אסור למדינה לשלול ממנו את זכותו להקים משפחה. זה לא במנדט של מדינת ישראל ולא של איש, גם אם מדובר ברוצח ראש הממשלה. זהבי, תמשיך להיות עצבני, אבל תתחיל להיות הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא להשפיל אותו? מה יקרה?
ל"ת
תם,
21/10/04 10:01
|
|
 |
21.
חייבים לשמור על זכיות האדם !
ל"ת
ג',
20/10/04 17:59
|
|
 |
20.
יש גבול לחוצפה עיתונאית!
אורית,
ניו יורק,
20/10/04 17:56
|
ונתן זהבי עבר אותה מזמן. לכל בן אדם יש צלם אנוש. מה פתאום לצלם אסיר בתחתונים ללא ידיעתו? אין לו שום אפשרות להתגונן כי הוא כלוא. זה פשוט מזעזע! (אני מקווה שערוץ 10 לא יורידו את רמתם. איך נתנו לתת רמה כמו נתן זהבי לשדר בטלויזיה....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחסום שידורי ישראל לניו יורק
FOX NEWS,
21/10/04 10:02
|
|
 |
את מזעזעת יותר בחוצפתך!!!
ל"ת
ישראלית,
21/10/04 09:29
|
|
 |
19.
אני רוצה תמונות של זהבי
שחר,
מדורת השבט,
20/10/04 17:54
|
מהימים הטובים כשהוא עוד ישב בכלא (על שוד בנק, כזכור) ולא יכל לנבל את הפה ולבלבל את המח לכולם חופשי-חופשי. אני מוכן לספוג עוד שוד בנק אם בזכותו לא נצטרך לראות את פרצופו המכוער ולשמוע את קולו הצורם המזכירים לנו כל העת ש''תרבות'' הדיבור שלו נשארה, כנראה, בכלא, במאסר עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק למה שלא תבלום את הלוע?
ל"ת
קוקסינל,
21/10/04 10:03
|
|
 |
את מי זה מענין שאתה קוקסינל?
ל"ת
שחר,
בעבודה,
22/10/04 02:42
|
|
 |
צודק צודק צודק
ג'ו פלקונטי,
20/10/04 21:14
|
רק יצור עוד יותר מגעיל כמו עורך זמן ת''א עוז בן יצחק מסוגל לתת לנבלה הזאת טור כפול בעיתון שהוא עורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
AMIR IS RIGHT ZEHAVI WRONG
CHARLES,
20/10/04 17:49
|
I don't like him as a killer, but if we have rights and so do prisoners then I think he does have the right to complain and right to privecy too.zehavi is trying to gain some applouds , and ppolarity fo selfish reasons .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מגיע לו
ל"ת
מיטל,
20/10/04 17:45
|
|
 |
16.
זהבי אתה גדול!!!
משה עבו,
טבריה,
20/10/04 17:45
|
זהבי אתה תותח צריך להשפיל את הבן בליעל הזה. תפרסם גם תמונות שלו עושה את הצרכים שלו ואז באמת שיחקת אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פפרצ'ים מחליאים -זהבי וכנופיתו
ל"ת
חוליו,
20/10/04 17:45
|
|
 |
14.
כפילות!
איש אחד,
20/10/04 17:44
|
כפילות! אתם דואגים לאסירים מחבלים כי לבנאדם יש זכות מינימלית לכבוד אבל עמיר שרצח רק איש אחד מופלה לרעה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חוצפן! הוא ממש בהזיות
ל"ת
רינה,
20/10/04 17:44
|
|
 |
12.
הרצחת וגם ירשת-נמאסת
אחד,
20/10/04 17:43
|
לא מספיק לו לרצוח ולקעקע חוק ולגרום כאב למדינה שלמה יש לל עוד טענות . לא מגיע לך כלום ותגיד תודה ששומרים עליך בכלא ממש אוהבים אותך שם חכה ליום שישחררו אותך אז תקטוף את פרי עמלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזמן יעשה את שלו!!!
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:32
|
|
 |
הבנאדם שומר על זכותו לשנוא את
רועי,
י-ם,
21/10/04 18:02
|
|
 |
אני מבינה אותך, רועי, וגם את..
נירה,
ירושלים,
22/10/04 02:21
|
האחד מלפניך. גם אני אנושית וכאבתי מאוד את מותו של רבין, וכמו שאמרתי הזמן יפעל ויקהה את הכאב, אלא שאני גורסת שהשנאה לעמיר לא תוביל לשום מקום, גם אם מביעה לדידכם את אהבת והנצחת הנרצח. להתעלל ולהתנקם בצורה זו או אחרת ברוצחו לא מועילה אלא גורמת את ההפך. היא הופכת אותנו לעם אכזר ומיושן שאינו חפץ בהכרת אדם. ישנה אשה יהודיה שהתאהבה ברוצח ומעוניינת, עם כל הקושי הכרוך בכך, להביא ממנו ילדים לעולם. האם אהבתה היא פשע כה נתעב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תורידו לו גם תתחתונים,זבל מהלך
ל"ת
המלגלג,
בגלגל,
20/10/04 17:42
|
|
 |
10.
ולמה לא תמונה של רבין בתחתונים
כנניה המיסר,
20/10/04 17:40
|
אני לא מבין את מה שהולך פה. מאיפה ניתנה גישה לתכנית לתמונות. האם יש פה רדיפה פוליטית שבה אבדו כל כללי המוסר.
לרוצחי נשים ולידים לא היו מעוללים דבר כסה.
מה קורה פה עם זכויות האזרח???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשללה זכותך להגיב. תחפפי מפה!
ל"ת
המחוקק,
21/10/04 10:04
|
|
 |
לכנניה (מה זה השם הזה?)
יואב,
21/10/04 09:25
|
אם ייתנו לי לירות שלושה כדורים בגב של גועל עמיר, אני מוכן להראות לך תמונות של רבין בתחתונים (עדיף מהתמונות שלו בכאפייה ובתור היטלר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיות אדם איו זכויות
ל"ת
דון קישוט,
20/10/04 19:53
|
|
 |
9.
מצויין, פרסומת חינם
ל"ת
D,
20/10/04 17:38
|
|
 |
8.
השיטה
עמיר,
20/10/04 17:38
|
השיטה הדמוקרטית נותנת לעמיר נקודות.
הדמוקרטיה אמורה לשמור על כבודו של האדם. האם כלל זה נכון לכל אדם ובכל מקרה???
חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה: כן!!!
ל"ת
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:28
|
|
 |
התשובה לא
ל"ת
f,
f,
22/10/04 09:13
|
|
 |
התשובה: כן וכן וכן!!!
נירה,
ירושלים,
24/10/04 00:55
|
ורצוי מאוד שתהיה כבר במדינת ישראל חוקה שתמסד את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יצור נתעב
דניאלה,
20/10/04 17:33
|
הרוצח בדם קר הזה שלא הניד עפעף לפני שירה ברבין בגבו שלשה כדורים ובכך השפיל וביזה את כבוד האדם לשפל שעוד לא הכרנו במדינה מעיז לתבוע לעצמו כבוד. הוא מדבר על השפלה ביזוי דמוקטיה וזכויות אדם. אפילו חית טרף ממצמצת לפני שהיא טורפת. אפילו רוצחים מהמאפיה מנידים עפעף לפני שהם יורים. רוצח שפל ונתעב. הוא מקבל את הייחס הראוי לו. במדינה נורמלית היה צריך להוציאו להורג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה היקרה...
נירה,
ירושלים,
21/10/04 04:22
|
מאין הסקת שרוצחים מהמאפיה מנידים עפעף לפני שיורים? האם חווית בעצמך חוויה שכזאת? אתכבד להודיעך ממקור ראשון כי גם רוצחים מהמאפיה לא מנידים עפעף ומבצעים את ייעודם בדם קר, אלא שההבדל בין רוצחים מהמאפיה לרוצח עמיר הוא שרוצחים מהמאפיה רוצחים בעבור בצע כסף ואילו רוצחים מסוג אמיר (כן, גם שהידים נכללים בהגדרה הזאת) רוצחים בעבור אידיאולוגיה, מופרכת ככל שתהיה... ומהו ההיקש המוטעה הזה שבין רוצחים אנושיים לחיות טרף? חיות טרף, כהגדרתן, טורפים בשביל לשרוד. לדידם ויתור על הטרף משמעו כיליון. לעומת זאת, בני אדם אינם רוצחים מחוסר-ברירה קיומי אלא רוצחים מתוך פעילות יזומה של שלילת יסודות המוסר, לפיה איזשהו גן או פעילות ביוכימית במוח מסירה מהם זמנית או לצמיתות את ההבחנה שבין הטוב והרע. לתשומת לבך, מקרה הרצח הגורלי ביותר בהסטוריה הוא איננו רצח רבין אלא רצח קין (שכילה למעשה מחצית מהאנושות). לידיעתך, בכלא ישבו רוצחים נוספים, פרט לרוצח מוכה התקשורת יגאל עמיר, אשר קיבלו את האפשרות להביא ילדים לעולם עם בת זוגתם ועם כל הסיבוך הגנטי שנגרם מכך. מי יודע? יתכן כי התוצרים שיגיעו לעולם מאהבתם של יגאל ולריסה עשויים גם להפתיע ולהועיל לחזון הציוני. ימים יגידו... לשלול מאדם, נפשע להגדרתך ככל שיהיה, את הזכות האנושית הטבעית והבסיסית ביותר, שעליה גם חיות הטרף מטבעם לא יוותרו, כמוה כשלילת צרכים קיומים נוספים כמו: אכילה, שתיה וכדומה. האם אנו מבקשים מהדור הבא לצפות בהוצאתו להורג - נפשית, מעשית ומטאפורית - של רוצח ראש הממשלה או לחנך אותם לאחווה, מחילה וחזרה למוטב מביב השופכין עד כמה עמוק וחמור שיהיה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימו לב:: יפת נפש מסוכנת!!!!!!
תפסנו אותך!,
21/10/04 10:10
|
ניתוח הטקסט מעלה שמדובר ביפת נפש (אבל מכוערת) עם שגעון גדלות קיומי. הכותבת עשויה לקבל אחריות על פרמיטיביות הפלשתינאים, ברבריות המוסלמים, פנאטיות הדתיים, מצב הכלכלה ושדות הכבידה במערכת השמש. הציבור מוזהר שלא להתקרב לפלספנית הנ''ל מחשש לכאב ראש פאטאלי ואף מוות! האישה כנראה סובלת ממחסור בקוים אדומים, שעל פי הרופאים גורם לה לתת צ'אנס שני, שלישי ואפילו רביעי, חמישי ושישי לכל אדם וחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירה
דניאלה,
21/10/04 09:11
|
יגאל עמיר במהותו אפשר לאמר רוצח מלידה. היצור הזה היה רוצח גם את אשתו בגלל שבגדה בו. אין שום הבדל בין עמיר לאותו רוצח ששרף בית זונות ושרף למוות ארבע נשים אומללות. עמיר היה בטוח שהוא ייכנס לאליטא של המתנחלים ומצא את עצמו עם אליטא של רפי שכל ונשמה. נירה יקרה, לא רוצחים ראש ממשלה. נקודה. לא רוצחים הכרעה של עם. אם את לא מבינה את העקרון אז תלכי לספארי ששם כללי המשחק הקיומי מתאימים להשקפת העולם שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה, יש הבדל!!!
נירה,
ירושלים,
21/10/04 13:37
|
האם את יכולה להעלות בקנה מידה אחד את כל הרוצחים בהסטוריה? האם את יכולה להעלות בקנה מידה אחד את כל הפושעים על כל פשעיהם בהסטוריה? התשובה, כמובן שלא! כיוון שכל מקרה נדון לגופו! את עוד אומרת כי אין הבדל בין הרוצח יגאל אמיר לרוצח ששרף למוות ארבעה נשים בבית זונות, בעוד שהראשון רצח נכס חשוב למדינה והשני רצח נשים שממילא לא סיפקו משמעות הסטורית כלשהי. אינני יודעת מהיכן את שואבת את השראתך ומסקנותייך, ברם צר לי לדווח לך כי אם תניחי ללבך תמצאי כי דברים לפעמים נראים אחרת. מקרה רצח, כהגדרתו, שייך בגדול לסיווג של מקרי רצח, אך המציאות המשפטית דנה בכל מקרה רצח לגופו וכל רוצח יוצא עם עונשו. העונש, כמובן, אינו ידוע מראש וחד-משמעי אלא נתון לשיקול השופטים. זאת, בהתאם לעקרונות הדמוקרטים שגם את וגם אני פועלות במסגרתן. שוב את מעלה היקש מוטעה. מאין הקביעה כי יגאל אמיר עשוי לרצוח גם את אשתו בגלל שתבגוד בו? האם רוצח שרצח A בגין סיבה מסויימת ירצח גם את B בגלל סיבה אחרת לחלוטין??? ומאין את קובעת שיגאל אמיר רוצח מלידה, האם מעשה הרצח הוא משהו גנטי או משהו שרכש מהוראת אמו, ואולי בוצע תחת השפעה חברתית מסיבית שקיבל בבגרותו? אני לא בעד יגאל אמיר, אבל אני בעד אדם ובעד חיים (ולא בשיטת הג'ונגל). כן, יש צורך לתת לאדם, המשלם את חובו למדינה, צ'אנס שני, שלישי ועד אינסוף ובלבד שבסוף נקבל את התמורה האנושית, איחוד העם, ולא את ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת נירה ,
לא נורא דניאלה,
21/10/04 17:52
|
|
 |
6.
לאן נעלם ה''חיוך'' ???
ל"ת
דן למדן,
20/10/04 17:29
|
|
 |
5.
מה אתה אומר יגאל?
קצת חוצפן,
20/10/04 17:28
|
אותי מבזה שרצחת ראש ממשלה, אפשר להוציא צו מניעה להמשך קיומך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נתן זהבי,תפסיק לרקוד על הדם
רועי,
20/10/04 17:25
|
|
 |
3.
מה יצא לכם מזה ?
יגאל,
20/10/04 17:24
|
השמאלנים איבדו את הראש... מה עוזרת ההשפלה וההתעללות ביגאל עמיר ? הוא קיבל את עונשו מביהמ''ש ! אני לא מתכוון לצפות בתכנית הדוחה ובאדם המנוול הזה - זהבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט עוד לא הבנת כלום ,אה?
עוזי כהן החכם,
21/10/04 16:32
|
רצח ראש ממשלה זה לא ימין או שמאל תראה מה עושים ''חבריך'' עכשיו לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הדוחה והמנוול!!!
ל"ת
מזועזעת מאנשים,
כמוך,
21/10/04 09:26
|
|
 |
יגאל אתה דוחה
ל"ת
דון קישוט,
20/10/04 19:51
|
|
 |
2.
שיראו אותו בלי תחתונים
אורי,
20/10/04 17:13
|
|
 |
לך תדע הוא עדיין תימני
ל"ת
המבין,
22/10/04 01:49
|
|
 |
1.
בהצלחה ל 10
ל"ת
ח,
ח,
20/10/04 17:02
|
|
 |
בהצלחה לעמיר
פיקו דה לה,
מירנדולה,
20/10/04 18:31
|
|
 |
איפו החופש שלנו לחיות עם רוב
ח,
ח,
22/10/04 09:18
|
וראש ממשלהה עם דרך כמו של רבין אין לנו את זה הוא ארס את המדינה והרס עסקים בשנת 95 מלה עסקים פשתו רגל בעיכבות הרצח וילדים היו מפוחדים ומבוגרים היו חסרי אונים הוא לא צריך כבוד הבן זונה הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
שמעון,
20/10/04 17:36
|
|