 |
19.
מה שנקרא : הפרסום בדוא''ל עובד
צארלי ביטון,
09/11/04 08:13
|
העתקה או לא העתקה !! שימו לב שכל עם ישראל ''בוכה'' על שחודרים לו לפרטיות... אמאל'ה פרצו לו למחשב ושלחו לו מייל אבל שזה נוגע לכלל המדינה ולמשרדי הפרסום וכל ליצני הבמה המשתפת את כולם .. אז מה אכפת להם מהמייל שקיבלו ? הרי כל מה שעניין אותם זה העתיקו או לא העתיקו ..כולכם קיבלתם את המייל זה מה שחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
האם זו ידיעה עיתונאית?
אלון,
08/11/04 21:27
|
|
 |
17.
חומוס עושים באהבה.....
דרור,
08/11/04 12:30
|
מעניין שקמפיין צבר וסלקום מאותו מפעל פרסום ....כסף עושים באהבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הסרט אולי לא מועתק, הקונספט כן
אלון,
08/11/04 11:59
|
קפה נמס עלית היה שם קודם עם ''כשאוהבים, פשוט אוהבים'' . מבחינת קונספט, ''ככה זה כשאוהבים'' זה אותו דבר. רק כשהסרטים שטמיר כהן עשו בזמנו לקפה נמס עלית היו מרגשים ומצחיקים והסרטים של סלקום לא מעניינים, לא חדשניים ולא כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשלוח לפיאט!!
אבנר,
ת''א,
08/11/04 10:16
|
כל מי שעובד בפרסום יודע איך זה קורה - רואים פרסומת טובה מחו''ל ופשוט מעתיקים בלי בושה. אנשי ה''קריאטיב'' ובמאי הפרסומות מזמן שכחו מה זה מקוריות וחושבים רק על כסף. (לא צריך להשקיע זמן עבודה בלחשוב על קמפיין מקורי כשמישהו כבר עשה את העבודה בשבילכם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מישהו כאן העתיק בענק!
אני לא מועתק,
08/11/04 09:44
|
לא שאני מת על הפרסומת של סלקום אבל מישהו כאן העתיק בענק וכל הכבוד לזה שערך את הקטע ששילב בין המקור להעתק מדליק! ולפרסומאים תפסיקו ותתחילו להיות מקוריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לפי איכות הסרטון זה נראה כמו
מהתחום,
08/11/04 09:31
|
|
 |
12.
סלקום מעתיקה הכל !
ירון,
08/11/04 08:56
|
|
 |
11.
התגובה:לא העתקנו, עשינו כמו
מאיר,
08/11/04 08:47
|
|
 |
10.
האבחנה של מר פרנק...
חד אבחנה,
08/11/04 08:28
|
אין קשר בין הסרטים? מה אתה אומר? ככה אתה מוכר ללקוחות שלך את הרעיונות ''המקוריים'' שלכם? אתה גרוע!!!! קורה שמעלים רעיון לפרסומת שהשתמשו בו כבר, אבל אם אתה מכיר את המקור אז אינטגריטי מקצועי ימנע ממך להמשיך עם הרעיון ותעלה רעיון אחר, אבל אם אתה מכיר את המקור ואתה ממשיך... כמו שאתה טוען במקרה הזה... אז או שאתה עיוור או שאתה אידיוט או שאתה פשוט רמאי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאה מעוורת
תומר,
ת''א,
14/11/04 11:17
|
גם את חדי האבחנה.
שטיות במיץ!!! על כל פרסומת שיוצאת היום אפשר לחטט בעבר ולמצוא פרסומת דומה לה - הנושאים בפרסום כמעט תמיד הם תמיד אותם נושאים.
חד אבחנה וחדי קנאה ימצאו תמיד סיבה למסיבה על כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דבילי
שי,
תל אביב,
07/11/04 23:19
|
|
 |
8.
מעניין מי זה
madmax,
tel aviv,
07/11/04 22:47
|
|
 |
7.
פעם ראשונה שמעתיקים?
מיכל,
07/11/04 19:21
|
כולם מעתיקים, נראה שכבר נגמרו הרעיונות החדשים. והפרומואים של הוט 3 לפינס ויצפאן, לא מועתקים? מועתקים, מהפרומו של עלי ג'י. אולי צריך יוצרים עם רעיונות חדשים, לא כאלה ששואבים את הרעיונות שלהם מצפייה בפרסומות ופרומואים אחרים בטלוויזיה, או באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כאילו שמישהו יקנה פלאפון בשביל
רק 050,
050,
07/11/04 18:59
|
|
 |
זה סלקום
ל"ת
ארז,
ת''א,
08/11/04 10:15
|
|
 |
5.
לא השתכנעתי
ל"ת
ביז'ו,
07/11/04 18:26
|
|
 |
4.
איזו קטנוניות!!
ל"ת
שטויות במיץ,
07/11/04 18:23
|
|
 |
3.
copying ad ideas iscommon in I
adman,
usa,
07/11/04 18:07
|
This is not the first time people copy ad ideas in Israel. There is amentality of being in a small distant village there, where the creatives think that no one will notice if they copy an idea from across the ocean. Sorry guys, the world is very small, and your provincial approach is not working anymore. This is a clear copy, and the creative director of that office is not B.S.'ing anyone...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ואני עדיין מאוהב רק בענבר!
מיכאל,
07/11/04 18:01
|
פרט לזה שפעם פעם מזמן מזמן עשו קמפיין דומה ל-vh1 כך שנראה לי שסדר הדברים היה כדלקמן.
vh1 פיאט סלקום
אז במקום לריב שיעשו מבצע משותף, חייגו בסלקום ל-vh1 בחרו שיר ואולי תוכלו לזכות בפיאט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זו ענבר???
ל"ת
מאור,
08/11/04 09:48
|
|
 |
1.
לאאא... בטח אין קשר.
זותי,
07/11/04 17:34
|
וגם לא היוותה השראה. פרנק, עם הנימוקים המצחיקים האלה לא היית ''עובר מסך'' בשום בית משפט.
הגב לתגובה זו
|
|