 |
55.
שלום עכשיו
אר,
01/12/04 16:41
|
האם לאירן יש חבר בפרלמנט שהוא יהודי לסוריה מצרים עירק
רק אחרי שאני ישמע ערבי ישראלי שנישבע אמונים למדינת ישראל ויצהיר שהוא אינו חלק מהעם הפלסטיני והוא ישראלי לכל דבר ויסכים לתרום שלוש שנים מחיו לטובת מדינת ישראל והחברה רק אז לפי דעתי הוא יכול לנסות להתקבל למשרת השגריר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תבינו,לחברה הישראלית אין
המבין יבין.,
01/12/04 15:03
|
אינטרס לערבב אוכלוסיות בכל תחום. וודאי לא על המסך. וכל זה למה ומדוע? כי יש פחד עמוק שיהיו נשואי תערובת. בכל הזמנים,זה נמנע עקב האנטישמיות. עכשיו ,כשיש מדינה,איך לשמור על העם היהודי???? ממציעים גזענות הפוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ישראל מדינה גזענית במעשים
עצובניק,
01/12/04 14:59
|
|
 |
52.
לדעתי הם גם היו צריכים לדרוש
ל"ת
שקשת תייחצן,
את רשת,
01/12/04 13:49
|
|
 |
51.
מענין כמה ערבים יש בשלום מחר (
שמאלני שפוי,
01/12/04 06:28
|
20% אתם 100.000 אז יש לכם ?20.000 או10.000 או5.000 או1.000 או 500 או250 או?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל המגיבים חבורה של עוורים
מתבונן מהצד,
30/11/04 20:27
|
ישראל תזכר בהיסטוריה כמדינה פושעת, חייליה פושעי מלחמה ומנהיגיה גזענים רצחניים. תמשיכו עם המלחמות הגזעניות הקטנות שלכם- יש ערבי אין ערבי בעוד תכנית טלוויזיה מיותרת (למה איזה ערבי באמת יכול לייצג מדינה כזו, שמאמללת את עמו?) וההיסטוריה רושמת. תמשיכו להאשים את כולם- את האום, את אירופה, את הערבים- רק לא את עצמכם, עם ששולט בשלטון צבאי כבר 40 שנה על עם אחר, מדינה עם כבישים לערבים וכבישים ליהודים, עם גטאות ערבים סגורות בגדרות, מדינה בה ההגדרה ''קולות היהודים'' היא הגדרה לגיטימית. תמשיכו להיות עוורים וכולכם תפלו לתהום שחפרתם לעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא גזעני לחשוב שאין ליהודים
זכות למדינה?,
שמעת פעם על,
01/12/04 13:45
|
שגריר שמגנה את מי ששיגרר אותו? הצלחת להגיע לסתירה לוגית מושלמת,ככה זה כשהולכים כמה גשרים רחוק מדי,עם כל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
עוד אחד מאי שם,
01/12/04 00:48
|
תראו איך אתם נראים מהצד... אבל כנראה שמבפנים קשה לראות את המצב באובייקטיביות. לא נורא, ההיסטוריה של 40 שנה קדימה תלמד את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
shalom now-move to jordan now
ל"ת
ashly,
30/11/04 19:30
|
|
 |
48.
wtf is wrong with shalom now
ל"ת
or,
30/11/04 19:29
|
|
 |
47.
r u sure u in isl & not in egp
ל"ת
shir,
30/11/04 19:27
|
|
 |
46.
מי המפגר שזה הרעיון שלו?
עבדאללה,
30/11/04 16:36
|
|
 |
45.
ערבי שייצג את ישראל?
סיזר,
30/11/04 16:12
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
יורם,
30/11/04 16:37
|
|
 |
44.
הערבים מייצגים אותנו יפה מאד.
עידן,
30/11/04 16:08
|
אחמד טיבי ודומיו בכנסת תמיד יצגו את ישראל נאמנה, תמיד תמכו באינטרסים שלנו, ואף פעם לא לקחו את הצד הפלסטיני. ואם אלו נציגי הערבים בכנסת... (והויכוח אם בכלל צריכים להיות שונאי ישראל בכנסת ישראל עוד פתוח, כמה דמוקרטיה זה יותר מדי?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה כולם חילונים ?????????????
ל"ת
למה ?,
30/11/04 13:55
|
|
 |
42.
לא רוצים ערבי לא ב''השגריר''...
~טלי~,
30/11/04 13:52
|
ולא בשום מקום!!! ברגע שכך הסכסוך יפגע בכם אישית תבינו שגם אתם לא רוצים|!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים אותך
נגוע,
30/11/04 20:21
|
|
 |
41.
לא צריך להתייחס לכל ליהוג
זד,
30/11/04 13:44
|
של התנועה ההזויה הזו פשוט להתעלם מהברברת הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
איך ומתי בדיוקהתקיימו המיונים
מוזר מאוד,
שאלה לקשת,
30/11/04 13:16
|
ל''שגריר'' נראה שכולם הגיעו לתוכנית בקשרים. בתור צופה לא ראיתי שקוראים לציבור ומפרסמים כי לתוכנית רייל טי וי חדשה דרושים מועמדים. בכוכב נולד מפרסמים מתי המינוים מתקיימים. מישום מה, לתוכנית הזאת לא פרסמו מועדים למיונים. מוזר מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק איתך
יעל,
תל אביב,
30/11/04 13:48
|
מסכימה עם כל מילה. בניגוד לתכניות אחרות שמפרסמות בפרומואים ובדרכים אחרות על מועמדים להשתתפות בתכנית- במקרה הזה לא היה דבר כזה. על מנת למצוא מועמדים מכל מגוון האוכלוסיות- יש לכוון אליהן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת שזה לא כל כך נכון
לא נכון...,
30/11/04 15:50
|
היו מלא פרסומות של שלטי רחוב בלי שם... יכול להיות שהם פרסמו משהו אחר אבל אם אני לא טועה זה פרסם את התוכנית הזו....משהו בסגנון של ''מחפשים מנהיגים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה רע בנו לייצג את הערבים?
מצליח ופרי,
גזענות,
30/11/04 13:03
|
אנחנו לא מספיק שמאלנים? למה להיות גזענים זה שאנחנו יהודים לא מונע מאיתנו לדאוג לאינטרסים של הערבים והמחבלים יותר מעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
המשתתפים יותר ערבים מערבים
יואל,
30/11/04 13:01
|
המשתתפים בתכנית השגריר מייצגים את טענות הערבים טוב יותר מכל ערבי שהוא. אם רינה מצליח בצוות השופטים ואם יכלו להדיח את המשתתפת הראשונה בגלל שטענה שישראל לא לקחה כולם מה''פלשתינאים'' (טענה הסטורית , מה לעשות) אז מי בכלל צריך ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליואל
מציאותית,
30/11/04 16:52
|
יואל, עם כל הכבוד (ויש כבוד ?) אולי כדאי שתעדכן את עצמך בעובדות ההיסטוריות לפני שאתה משתלח בזולת, וקובע שהמשפט ''ישראל לא לקחה כלום מהפלסטינים'' הוא מדויק. המשפט הוא מופרך מיסודו, והעובדות מדברות אחרת - אם רק תטרח להתעדכן בהן בעיניים פקוחות לרווחה ואובייקטיביות. איך אפשר להתכחש לדברים שקרו ולטעון שהכל המצאות שמאלניות...? באמת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא נמאס להם?
מיכאל ברגמן,
30/11/04 12:52
|
הרי ברור שערבים לא יגישו מועמדות לתוכנית בעלת סממנים פטריוטים. רוב ערביי ישראל רואים בהקמת מדינת ישראל כאסון לאומי שלהם ורואים את עצמם כפלסטינים.
דרך נהדרת בשביל שלום עכשיו כדי לעשות מניפולציות. אולי שיעשו צרות לש''ס שאין להם אפילו חבר כנסת ערבי אחד? איזה מפלגה גזענית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יש שם יותר גרועים מערבים...
יוסי,
גושדן,
30/11/04 12:44
|
|
 |
35.
ולמה אין מכוערות/מכוערים ?
מ. כוערת,
30/11/04 12:33
|
הבחירה רק במועמדים צעירים ונאים מעידה עד כמה התכנית רצינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הסיבה שאין ערבים
ל"ת
עידן,
30/11/04 16:04
|
|
 |
34.
כי מחפשים שגריר לא''י ולא לרשות
ל"ת
כאילו דא,
30/11/04 12:29
|
|
 |
33.
גם עולה חדש מברה''מ לשעבר אין!
רינת,
ירושלים,
30/11/04 12:17
|
כיצד זה שאין ייצוג לאוכלוסייה אשר מונה יותר ממיליון איש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר ממיליון...
אאא,
30/11/04 15:40
|
גם ערביי ישראל מונים יותר ממליון איש והכוונה היא אליהם ולא לפלסטינאים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אפילו ''התקוה'' הם לא שרים
גיא,
30/11/04 12:16
|
הם תומכים בטירור, הם נותנים חסות וסיוע למתאבדים, הם משליכים אבנים על רכב בוואדי ערה, כמעט כולם עוכרי המדינה, ברור שהיו רוצים שכאן תהיה מדינה ערבית, האזינו לחברי הכנסת שלהם, אף אחד לא מסתיר את שנאתו למדינה, אז איך יכול ערבי לייצג את עמדת ישראל בעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מדיניות ישראל מדכאת את בני עמם
דוד רבן,
תל אביב,
30/11/04 12:13
|
האם שלום עכשיו באמת מעוניינת שערבי ישראלי יעשה תעמולה למדיניות שמדכאת את בני עמו? מדיניות ששלום עכשיו חולקת עליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה אוהדי הפועל לא מעודדים את
ל"ת
מכבי ??,
הא??????.,
30/11/04 11:57
|
|
 |
29.
למה בשלום עכשיו אין שפוי אחד?
ל"ת
גם אין נוצרים !,
רוסי פגוע,
30/11/04 11:47
|
|
 |
28.
גם כך התכנית אידיוטית שהשמאלן
ל"ת
יעקב פרי מנהלה,
30/11/04 11:45
|
|
 |
27.
יש שם דווקא ערבי שקרן
א.ש,
ת''א,
30/11/04 11:44
|
זה ששיקר ובתור פלסטיני אמר: ''למה ישראל גרשה מכאן מיליוני פלסטיניים?''- זה עם הזקן נו באמת... המספר של הערבים שהסתלקו מכאן מרצונם לא התקרב בכלל למיליון... והם בכלל לא פלסטינים אלא ערבים מירדן וסוריה. אין בכלל עם כזה ''פלסטינאי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא שקרן הוא טיפש ובור
רועי,
30/11/04 13:05
|
כמו שאר המשתתפים בתוכנית , ומכו רוב הדיפלומטים העלובים המייצגים אותנו ולכן משצבנו נראה כפי שנראה.
היחידה שטענה את האמת שישראל באמת לא כבשה כלום שלא שלנו נזרקה המתוכנית. say no more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הערבים מייצגים אותנו בכל העולם
אסף,
ירושלים,
30/11/04 11:42
|
אין מה לדאוג לתנועת שלום עכשיו. הערבים מייצגים אותנו בכל העולם - גם הערבים הישראלים - בתור מדינה נאצית, רומסת זכויות אזרח, גזענית ורצחנית שאין לה קיום בין המדינות הנאורות בעולם. ותודה לשלום עכשיו על תרומתכם הנכבדה לקידום רמיסת מדינת ישראל בקרב העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אתם ממש הזויים
השפוי,
י-ם,
30/11/04 11:39
|
בגלל אנשים כמו שלום עכשיו אני מתחיל להשתכנע בשיא הרצינות שהשמאל בארץ הוא לא ממש שפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ערביי ישראל לא צריכים להשתתף
:),
30/11/04 11:37
|
בשבילם יש את השגריר הפלשתינאי.
שוב שלום עכשיו מנותקת מהעולם, אני אמרתי את זה אז ואני אומר את זה גם עכשיו: ''שלום עכשיו, דיי לסמי הזיה!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ערבים? שייצגו אותנו?
צדק,
30/11/04 11:29
|
אתם נורמאלים? ומה הם יגידו- כן נולדנו במדינת ישראל וקיבלנו רמת חינוך נמוכה ואפלייה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שייצגו את הפלשתינאים?
המבקר,
30/11/04 11:28
|
הרי חברי הכנסת הערביים הם השגרירים הטובים ביותר של הרשות הפלשתנאית. אז כיצד מצפים מערבי ישראלי שייצג את המדינה בסיכסוך הערבי ישראלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הערבים הם אויב
מתנחל מהערבה,
ערבה,
30/11/04 11:28
|
|
 |
20.
הם לא רוצים לייצג - מה מסובך
חיים,
30/11/04 11:27
|
הם פשוט לא רוצים לייצג את ישראל מה מסובך כאן נראה אתכם מביאים מישהוא... שייצג את הרעיון הציוני-ישראלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שלום עכשיו - חלום מנוון
ל"ת
ערן זעירא,
30/11/04 11:19
|
|
 |
לא מנוון - הזוי!!!!!
ל"ת
הורדוס,
30/11/04 16:15
|
|
 |
18.
Why should they??? they hate i
Jewish Goy,
30/11/04 11:18
|
The israeli arbs hate Israel and don't feel as a part of the country .. why should the represent israel ?? I see them as a 5th Regiment in Israel
I support No.10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ערבי שייצג את עמדות ישראל ירצח
פרדוקס הייצוג,
30/11/04 11:17
|
ערבי שייצג את עמדות ישראל ירצח ע''י בני עמו כמשת''פ. וערבי ששיצג את בני עמו, ומלחמת הטרור שעמו תומך בה, לא יכול לייצג אתישראל. מכאן - לא יכול להיות שגריר ערבי שהוא גם חי וגם מייצג את ישראל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יריב אופנהיימר
עוד משהו,
30/11/04 11:14
|
|
 |
15.
האמת? שלום עכשיו הם כלום
אפשר להרגע,
30/11/04 11:12
|
יצא לי לראות בתל אביב באיזה יום שכמה מסכנים החליטו לקרוא לו ''יום ללא קניות'' חבורה של ילדים בגיל ממוצע של 15, אולי 20 ילדים בקושי מצליחים להחזיק את השלטים שלהם בגלל הרוח, דבילים חמודים כאלה. ואז הבנתי מי אלה כל השלום עכשיו, אנרכיסטים נגד ישראל, נשות סווטש וכדומה. הם לא יותר מחבורות קטנות של מוטציות אזרחיות, טיפוסים שליליים ללא ספק, כך שאם נגיד, אוטובוס היה עובר עליהם, לא הייתי מתקשר לאמבולנס על המקום. בכל אופן אין מה לדאוג, הם לא יותר מגרגיר אבק במדינה. מדי פעם הם נראים גדולים יותר אבל זה רק בגלל שאם עושים כתבה כמו זאת על מה שאיזה סתומה אחת (בודדה) אמרה, אז מי שקורא ממש עשוי להאמין שיש איזה ארגון מסועף ורציני מאחורי זה.
אז זהו שאין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
shagrir
aya,
colombia,
30/11/04 11:10
|
|
 |
13.
שלום עכשיו הוא בסה''כ מכשיר פקס
ל"ת
שפולט הודעות,
לעיתונות.,
30/11/04 11:09
|
|
 |
אתה גאון. זה מה זה נכון
ל"ת
אוהב את מעריב,
30/11/04 12:31
|
|
 |
12.
נמאס כבר
אבי,
נמאס מהראלטי,
30/11/04 11:07
|
|
 |
11.
ההיסטוריה תשפוט אתכם בבגידה
ל"ת
שלום עכשיו לכלא,
30/11/04 11:06
|
|
 |
10.
מצחיק מאוד!
רוית,
צפון,
30/11/04 11:05
|
זוהי פנייה נרגשת ל''אנשי שלום'' עכשיו: wake-up אתם באמת שערבים ינהלו הסברה חיובית למען מדינת ישראל?! הצחקתם אותי ממש! הרי כולם יודעים שהם נמצאים פה רק כי נוח להם לקבל את כל הזכויות ממדינת ישראל והרי אם היו להם את אותם התנאים מזמן הם היו עוברים לשטחים! הרי הם לא תומכים בשום אופן במדינת ישראל!!! אז מה שיש לי לומר ל''אנשי שלום'' עכשיו:'' צאו כבר מהבועה שאתם נמצאים בה!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אולי יש גבול לעיגול המשולש....
ל"ת
הצחקתי את עצמי,
חחחחחחח,
30/11/04 11:02
|
|
 |
8.
לא רוצה ערבי שייצג את הארץ שלי
אבי,
שהם,
30/11/04 11:01
|
עם כל הכבוד לערבים לתוכנית הזאת יש מטרה מאד חשובה בעיני, לייצג את הארץ שלנו זו מדינה יהודית ולא ערבית עם כל הכבוד ולא הייתי רוצה שערבי ינהל מסע הסברה. זה תפקיד לאומי או תושבי? אני חושב שתפקיד כזה לא יכול לעשות אדם ערבי אלא רק יהודי זה מראה יותר על הציונות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין מעומדים מתאימים
שלום עכשו,
30/11/04 11:00
|
אני לא חושב שיש בין ערביי מדינת ישראל איזה מעומד מתאים בכלל שיכול ליצג את מדינת ישראל , אין אוכלוסיה שחיה במדינת ישראל לא משתתפת בצבא או בשרות לאומי , אוכלוסיה שיצאים ממנה מחבלים , אוכלוסיה שגורמת למהומות , איך אוכלוסיה כזאת רוצה להיות לגיטימית , אחיך אוכלוסיה שהקימה אוהל אבלים על הרב רוצח שהל לעולמו רוצה להיות לגיטימית , לכן גם אין מעומד מתאים שיוכל ליצג את עמדות מדית ישראל אולי את העמדות של הרשות הפלשתינית ויש ביננו רבים שמיצגים נכונה את העמדות של הרשות כגון טיבי , כגון זהבה גלאון ועוד דומים לכן לא מתפלא אני ששלום עכשו גם העלתה את העניין שאלה לשלום עכשו , למה אין ארגון דומה לכם ברשות הפלשתינית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אולי בגלל שהם מייצגים לחלוטין
ל"ת
את הקו הפלסטיני,
30/11/04 11:00
|
|
 |
5.
תגובה
מדינת ישראל,
ישראל,
30/11/04 10:50
|
בתכנית השגריר אין מקום לאנשים שתומכים בטרור. יש דברים יותר חשובים לטפל בהם יפי נפש מחורבנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מדוע אתם לא בוכים על הדם
ugy,
30/11/04 10:49
|
שנשפך ברחובות במקום זה אתם מתעסקים בעיניינים של מה בכך. אז יאללה תעשו טובה ותעבירו נושא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שלום עכשיו - סכין בגב
דניאל,
ירושלים,
30/11/04 10:45
|
כנראה שלא מצאו אף ערבי ישראלי שהיה מעוניין להציג את מדינת ישראל באור חיובי. תמוהה בעיני פנייתו של אופנהיימר שכן גם תנועתו הנלוזה עוסקת כל הזמן בהכפשתה של מדינת ישראל וציורה בעיני העולם כמדינה חשוכה וגזענית. מה להם ולהסברה ישראלית? אולי הם ימצאו את מקומם בתכנית מקבילה באל-מנאר או אלג'זירה. ''ולמלשינים אל תהי תקוה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לאנשי שלום עכשיו הבוכיים...
שלומי,
חיפה,
30/11/04 10:35
|
הסירו את הדמעות... אם עוד לא הבנתם, לא קיימים ערבים ישראלים שיסנגרו על מדינת ישראל ופועלה ואם קיים קמצוץ שכזה ביניהם, הם עדיין לא יעשו זאת כי בכפרם וברחוב הערבי יעשו מהם קמצוץ קטן. הם מגובשים ודעת הרחוב הערבי אחידה... ביניהם אין אנשי שלום עכשיו שיקומו ויאמרו למה אין ערבי בתוכנית השגריר?!?! הם מפלים את עצמם ומקפחים את עצמם לצורכי תעמולה שלהם והיא -מדינת ישראל= פלסטין... מתי תבינו... מתי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יסנגרו על ישראל, כיוון
רונן,
30/11/04 12:45
|
שהם לא עברו את אותה שטיפת מח שאתה ואני עברנו כל חיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר .???
שלומי,
חיפה,
01/12/04 01:32
|
על איזו שטיפה אתה מדבר ? אני נשטפתי על בירכי החירות, הצדק והדמוקרטיה ! חבל מאוד אם אתה לא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני לא מאמין שאתם מתייחסים....
יוסי,
מרכז,
30/11/04 10:27
|
התוכנית נגנבה בידי קשת. פשוט בושה לטלוויזיה הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|