 |
89.
כל הכבוד לעזאם.
zoom,
11/12/04 22:32
|
אחר כך גש לסרט דוקומנטרי ואחרהכך לעלילתי כי למצריים לא תחזור. צריך פרנסה,וישראל היא כוכב 51 של ארה''ב בכל הנושא של הפירסום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מה זה 40 אלף דולר ?? כסף קטן
ל"ת
תם,
בת ים,
09/12/04 18:25
|
|
 |
87.
ערוץ 10 נהיה מיץ של זבל
גיל ב''ש,
09/12/04 13:38
|
יותר גרוע מערוץ 2.
שימו לב איך בשביל ליצור עוד ועוד כותרות כי הם בלחץ מרייטינג מבייש
אז הם מצאו פתרון- לרדת כמה שיותר על חיילי צהל בלי מצפון בלי חשבון ובלי אלוהים ,ככה סתם להזיק למדינה ולנו ,למה,אין רייטינג.
הם סתם משלמים מליונים לכלבה הבלונדינית ולגמד שלידה אבל אשכרה !!!אף אחד לא רואה אצלם חדשות. אז הם לוקחים כתבות שאין בהם כלום מכלום וצובעים אותם בצבעי הגזמה ושקר.
פעם כנר שהוכרח לנגן ,פעם התעללות בגופות ,ופעם לא חסכו מהקומנדו הימי את נחת - שקרייהם המתועבים.
ולא ראינו לא התעללות ולא הוכרח ולא בטיח.
ערוץ 10 יכול להתחרות בערוץ של החיזבאללה -every day of the week
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך טועה...
פנינה,
10/12/04 13:42
|
שאין לי כח אפילו להתחיל לענות לך.
רק שתדע לך דבר אחד!
ערוץ 2 הוא שמבייש את חיילי צה''ל! והוא שעושה הכל כדי להוציא אותם רע בעיני האזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
Hazam Kol Hakavod
ל"ת
E,
09/12/04 05:52
|
|
 |
85.
כנסו...
אסף,
07/12/04 17:48
|
הכנסה ללא מאמץ, רק תקליקו
http://www.kesefkal.net/?refer=958
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אני לא אצפה
חיים,
תל אביב,
07/12/04 11:18
|
|
 |
83.
ערץ 10? אתיקה? מה הקשר?
ל"ת
רוני,
07/12/04 10:58
|
|
 |
82.
יישר כוח
שלומי,
חיפה,
07/12/04 10:12
|
כל הכבוד לערוץ 10 ששילם סכום כזה לאדם כמו עזאם ששילם מחיר כבד בגיהנום המיצרי בגלל מדינת ישראל על לא עוול בכפיו אין ספק שסכום זה אינו יכול לפצות על תקופה כה ארוכה בכלא המיצרי אך ללא ספק יכול לתת לעזאם התחלה טובה בחייו החדשים. וכל מי שעינו צרה על כך שיתפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מספיק עם הצרות עין
אבישי,
חולון,
07/12/04 03:31
|
לעזאם מגיע תמורה בעד הראיון ואני בטוח שכל המתחסדים והצרי עין היו מיתנהגים בדיוק כמוהו, הרי אף אחד לא קומוניסט במדינה הזאת ולא נותנים פה שום דבר בחינם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מגיע לו כל דולר
AMIR,
USA,
06/12/04 21:26
|
עזאם יקר אל תשים לב אנחנו הישראלים עם של צרי עיין קח את הכסף ותתחיל את חייך החדשים מגיע לך כל דולר מהכסף ושיהיה לך בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פראיירים!!! אל תשלמו לו!!!
ל"ת
מוטי,
חולון,
06/12/04 19:54
|
|
 |
78.
תמורה דלה לסיבלו של עזאם
ms,
isr,
06/12/04 19:51
|
לאחר 8 שנות סבל מגיע לעזאם נחת גם אם יקבל כמה עשרות אלפי $ עלובים. זאת התמורה הפעוטה שהעיתונות ואילי ההון יכולים לעשות עבורו לאחר שהם התפרנסו במהלך 8 שנים מכתבות עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אחר כל אומרים שאין כסף
DimaIL,
06/12/04 19:21
|
לערוץ 10.
אני אישית לא מסתכל כמעט את ערוץ 10 ולי זה לא משנה.
דימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפסד כולו שלך!
אלי,
06/12/04 19:50
|
יש אנשים שמעדיפים כנראה את הטוב ביותר-ערוץ 10. מאשר להיתקע עם מבול הפירסומות ומבול הזבל שאיזה ערוץ מסחרי אחר שאני לא אנקוב בשמו על מנת לא להכתים את לשוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
HOWEVER BARAK AND BIBI OK
URI,
06/12/04 19:06
|
HOW MUCH DOES BARAK CHARGES FOR A LECTURE. HOW MUCH BIBI CHARGED FOR A LECTURE. HOW MUCH ABBA EVEN CHARGED FOR A LECTURE ALL THESE ARE TALKING ABOUT PUBLIC ASSETS WHICH THEY GAINED AND NOT IN PRISON ADD TO THAT SECURITY CHARGES MR SHAKLER - SHAK BATACHAT.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אתיקה עיתונאית, עלק
בן,
תל אביב,
06/12/04 19:00
|
הערוצים הודיעו כי לא ישלמו מאחר והדבר נוגד את האתיקה העיתונאית. אם זה לא היה מצחיק הייתי בוכה. ממתי יש לעיתונאים אתיקה ?
מפרסמים שקרים מבלי לבדוק ואפילו לא מתנצלים,
בני משפחה שומעים בתקשורת שקרוב משפחה מת לפני שהודיעו להם האופן רישמי (רפול).
אתיקה עלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מגיע לעזאם עזאם כל אגורה
מרים,
06/12/04 18:37
|
עד שכבר יש לנו חדשות טובות בארץ, תאגידי התקשורת רוצים לעשות מזה כסף בלי להתחלק, ועוד מתקוממים, איך זה שגיבור הסיפור עצמו גם רוצה להרוויח כמה גרושים ולקחת מהם חלק זעום מן הרווח! כל הכבוד לערוץ 10 שקנה את הראיון. אני אישית אצפה בו. ''זכות הציבור לדעת'' זה לא אומר שלתאגידי התקשורת יש זכות בעלות על כל פיסת חדשות, ושרק הם יכולים להרוויח ממנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רגע מוטי קירשנבוים לא מרוויח ?
משה משה,
06/12/04 18:32
|
מה קרה? הבן אדם היה בכלא המשפחה איבדה מפרנס מרכזי האם הטלויזייה מוכנה גם כן לא להרוויח מהראיון ? - היינו לוותר על פרסומות שעה לפני ואחרי.... צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קירשנבאום איכזבת אותי
ל"ת
ממממ,
06/12/04 19:02
|
|
 |
72.
שירוויח
א,
06/12/04 18:22
|
מה זה השטויות האלו - מערכות החדשות מרוויחות כסף מהשידורים האלו, העיתונים מרוויחים כסף - למה שמי שקרה לו הסיפור לא ירוויח? מה קרה? דנקנר או קירשנבאום עובדים בחינם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
קרטל
יעקב,
ניו יורק,
06/12/04 18:22
|
הנסיון להגיע להסכם בין הרשתות לא לקנות את השידור הינו כמו מונופול דבר לא חוקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ... צודק .... צודק ....
ל"ת
עמך,
ישראל,
08/12/04 17:22
|
|
 |
70.
שקלאר, לך תמכור תוכניות זבל
ג,
06/12/04 17:52
|
תמשיך לדחוף תוכניות תת רמה למסעודה ואל תטיף לנו מוסר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מה הצביעות הזו של קירשנבוים וש
רינה,
חיפה,
06/12/04 17:34
|
שיהיה לעזאם לבריאות הוה זקוק לכסף ואני מפרגנת לו מכל הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
צרות עיין
מאיר,
חדרה,
06/12/04 17:26
|
|
 |
67.
הכי טוב להתחלק
עידן,
06/12/04 17:16
|
ערוץ 10 ישלם 30 אלף, וערוץ 2 גם 30 אלף, וכל אחד יראיין רק עזאם אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מגיע לו!!
noah,
usa,
06/12/04 17:16
|
הוא שילם ביוקר על היותו אזרח ישראלי. על היותו דרוזי במדינה היהודית היחידה בעולם. על היותו ציוני!!! מגיע לו כל מה שיקבל על הסבל שעבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
צריך לדרוש הרבה יותר
ע,
תל אביב,
06/12/04 17:13
|
הרבה הרבה יותר. ואם הזבלבלים הקטנים מהמדיה הישראלית יתאגדו נגד לשלם להוציא את זה לCNN או FOX הם ישלמו ותעבי הבצע הישראלים ישלמו להם והרבה יותר אל תוותר הזמן לטובתך והסיפור ישאר חם עד שנשמע אותו בתנאי שתפסיק לגמרי לדבר אלא באותו ראיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להחרים הראיון !
ל"ת
יהודה,
06/12/04 17:07
|
|
 |
63.
גם 2 קנו
שמעון,
ירושלים,
06/12/04 17:06
|
שנזכיר את הקלטת של רבין שרפי רשף שילם עליה כמעט מיליון ש''ח?! נו טוף, אז ערוץ 10 עשו אותו דבר. גם ככה יש להם יותר כתבות בלעדיות מלערוץ 2, אז ב - 2 מתבכיינים. עלובי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
למה מה קרה??מה ההתחסדות??
ישראלי,יהודי,,
06/12/04 17:03
|
עזאם עזאם ישראלי לא פראייר,,מביט עלינו היהודים,כשווה בין שווים,ובצדק, הוא אינטלגנט,הוא בא ממשפחה טובה וציונית,,אז מי אנחנו שנבוא אלין בפטרוניות כזאת. אני לא זוכר את התקשורת תוקפת את המנייאק שצילם ומכר את רצח רבין.נדמה לי במליון שקל. עשו טובה יהודים,אל תהיו כל כך מגעילים כלפי האחים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
עזאם אל תהיה פראייר, בקש יותר!
עע,
06/12/04 16:47
|
|
 |
60.
צביעות אחת גדולה
רוני לוי,
06/12/04 16:14
|
עזם נמק בכלא המצרי ומשפחתו התייסרה בישראל. מי ישלם להם עבור ההוצאות האדירות והנסיעות למצרים? שישלמו בגדול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קירשנבוים הצבוע
שושנה,
ת''א,
06/12/04 17:38
|
לו מותר להתפרנס מפרסומות, לעזאם המסכן שישב בכלא במצריים א ס ו ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go home Kirshenbaum
E,
07/12/04 20:40
|
|
 |
59.
אם הם מוכרים פרסומות...
נדב,
תל אביב,
06/12/04 16:06
|
אם הם מוכרים פרסומות אז הם יכולים לשלם לו. מדובר במציצנות ובידור בכל מקרה. שיקח כמה שהוא יכול, מגיע לו ולכל אחד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לכל המשמיצים הצבועים
רז,
06/12/04 16:03
|
תגידו מה היתם עושים עם היתה לכם אפשרות להרויח 60 אלף דולר?היתם קופצים על מציאה, וחוץ מזה זה לא כסף של המדינה אלא של גוף פרטי שהולך להרויח מהראיון, שיהיה לו לביאות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עלות זמן אוויר של פרסומת בראיו
תמי,
ת''א,
06/12/04 15:57
|
הרשות השניה לא רוצה לשלם על הראיון,אבל יודעת לגבות הרבה כסף... את הפרסומות שישודרו בראיון בטח ימכרו בהרבה יותר כסף מבזמן תוכנית רגילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
צודק,יש לו משפחה לפרנס,
ל"ת
יש שכל בקודקוד,
06/12/04 15:51
|
|
 |
55.
הראיון לא מעניין
דניאלה,
06/12/04 15:45
|
מבחינתי הנושא מיצה את עצמו. הראיון ממש לא מעניין אותי. אם הוא היה מרגל הוא הרי לא יגלה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
דווקא כשזה מישהו שמגיע לו..
דייב,
06/12/04 15:42
|
|
 |
53.
גם אתי אלון הגנבת קיבלה כסף...
אבי,
06/12/04 15:42
|
|
 |
52.
כל הכתבים רוצים 100000 לשנה על
שמאלני שפוי,
06/12/04 15:42
|
|
 |
51.
לטלוויזיה מותר לעשות כסף?
מלכה,
ים,
06/12/04 15:41
|
מר עזאם הינו אזרח פרטי עם ''אבדן של 8 שנות חיים''. זכותו לחשוב על ''פרנסה'' ועתיד כספי. יש לו סיפור וזכותו למכור אותו לכל המרבה במחיר.
הטלוויזיה מרוויחה (מפרסומות שניקנות בזמן ראיונות ''חמים'') ערוץ 1 מקבל ללא כל צדק את כספי האגרות. אישים ידועים מקבלים כסף על ''הרצאות'', אז מה אתם באים אליו בטענות?
עזאם תמכור את הראיון, את הספר וגם את הסרט...זכותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
התקשרות יודע היטב לקחת כסף
גרמי,
כ''ס,
06/12/04 15:38
|
נושא בעלי עניין ציבור הם תוכניות שבהם יש רייטינג גבוה בתוכניות אילו הטלויזיה מבקשת מהמפרסם סכום גדול יותר של כסף כי החשיפה גדולה יותר. עזאם נדפק בגלל המערכת המצרי - לא מן הראוי שידפק ממערכת התקשורת הישראלית - התנהגות כזאת מצד התקשורת מראה את הפנים האמיתיות של החברה שלנו. כלומר מראים לנו תמונות על מיסכן זה או אחר אבל שזה מגיע לכיס הפרטי שלהם פה נעצר הכדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זה לא הוא
עפר,
06/12/04 15:38
|
סביר להניח שעזאם עוד לא יודע מה קורא מסביבו ולכן - מי שדורש את הכסף - זה עורך הדין שלו - או המשפחה הקרובה האם הם פועלים לטובתו ? לך תדע מה שברור - שערוצי התקשורת פועלים כמונופול ובעצם פירסום העניין אומרים לעזאם אין לך צאנס לקבל כסף ואם תתעקש נתחיל גם להשמיץ אותך קצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
קירשנבאום- דבריך מריחים גזענות
ל"ת
גילי,
י-ם,
06/12/04 15:30
|
|
 |
47.
ערוץ 2 ו10 הם...
שחף,
עפולה,
06/12/04 15:28
|
הזבלים הכי גדולים שיש בעולם
הם רוצים ''לאכול'' את כל העולם בחינם,אין להם גבולות,החזירות שלהם גובלת כבר בגועל.... הם רוצים ראיון ששוה מיליונים בחינם ועוד יעשו לו בזמן הראיון עשרות פרסומות כדי לרפד את כיסם בעוד כמה מיליונים על חשבוננו.
אני אישית הייתי מבקש יותר כי אם הזמן זה רק יעלה מחיר הראיון איתו!
עזאם אל תתראיין אליהם גם לא תמורת מאה אלף דולר...שיריבו ביניהם ואז הסכומים יגיעו הרבה יותר גבוה! בנתיים שישדרו כוכב נולד וכל הזבל שיש להם להציע או החולייה החלשה או דודו טופז שמקבל על כל תוכנית מיליונים בלי חשבון!
זבל של טלוויזיה יש בארץ שילמדו מאמריקה איך עושים טלוויזיה טוב ומשלמים עילה הרבה כסף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ראיון בתשלום לא אראה
ל"ת
ל.מאיר,
לוד,
06/12/04 15:00
|
|
 |
למה לא??
תמירה,
06/12/04 15:23
|
הבן אדם ישב שמונה שנים מה שפתח חור ענק בפרנסת המשפחה, למה שלא יגבה על זה?? משלמים לרוצחים ועבריינים אחרי שחרורם או בזמן שהייתם בכלא, למה לו אסור?
דיי עם הצביעות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כל הכבוד! עזאם לא פראייר!!
ג,
06/12/04 14:59
|
למה שימכרו פרסומות באלף דולר לשניה על הגב שלו? כל המוציא כסף מערוץ 2 הרי זה משובח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה לא ???
סאם,
06/12/04 14:50
|
אז נכון שפדיון שבויים הוא ערך עליון ומקודש בחברה הישראלית,
אבל מה הבעיה שגופים ''פרטיים'' שמתחרים על ראיון ישלמו איזו תמורה בגין ראיון?
ואם יכתוב ספר גם אז תאסור לקנות את הספר בגלל ערך פדיון שבויים?
אין שום קשר לפדיון שבויים , הערך הזה ימשיך להשמר, גם אם ישלמו לעזאם בגין הראיון,
צאו מהפניקה שלכם וחפשו איך ממשיכים לשחרר ולהחזיר שבויים ונעדרים. זה יותר חשוב ערכית מהוייכוח הזה
אני אולי יכול להסכים איתך שרשות השידור שממומנת ע''י הציבור לא תשלם בגין הראיון. אבל מה אכפת לכם כשגופים פרטיים מוכנים לשלם?
תסתכלו על חצי הכוס המלאה נו אז תהיה לו הזדמנות להשתקם מהר יותר. אז מה ? לי זה לא מפריע בכלל ולא מוריד במאום מהערך של פדיון שבויים,
צאו מהפניקה הזו
נ.ב אממה אם תגיד שלא לתת כסף לרוצחים וקרימינלים שפשעו אזי אני הולך איתך יד ביד
מוטי לדעתי טעית כאן, תן למדיה להתנהל גם בעצמה ולא צריך להכפיף לה סייגים שלא לצורך,
אל תדאג הערך ימשיך להשמר גם אם ישלמו לו בגין ראיון, חג אורים שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
איזה צבועים הרשתות הטלויזיה
אשר,
צפון,
06/12/04 14:46
|
לא רוצים לשלם בשביל לראיין אותו אבל אם זה היה בחינם אוי כמה כסף הם היו עושים עליו , כמה פרומואים היו עושים וכמה פירסומות היו עושים בראיון , אז כל הכבוד לעזאם שם המישחק זה כסף ומי שעושה כסף על תכנית מסריחה שישלם על דבר אמיתי ונדיר כי מגיע לך הרבה יותר על הסבל שעברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב100%.
ל"ת
רועי,
הכלא המצרי,
06/12/04 15:35
|
|
 |
42.
כפיות תודה-לא לשלם פרוטה
ל"ת
י.הלל,
לוד,
06/12/04 14:45
|
|
 |
41.
מנייק...
מאיר,
06/12/04 14:42
|
במקום שיודה למדינה שהוציאה אותו מהכלא הוא גם דורש כסף הנבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קירשנבאום צודק
ל"ת
נימני 8,
טדי,
06/12/04 14:26
|
|
 |
39.
אל תשכחו שהאיש הזה צריך לפרנס
חיים,
שרון,
06/12/04 14:25
|
משפחה. מה אכלו במשך שמונה שנים ילדיו של עזאם עזאם ? נייר עיתון?
אם הוא לא היה דורש כסף לא היו פרסומות בעיתון? לא היו יוצאים לפרסומות באמצע הראיון של יאיר ''הרגיש''?
הלאה הצביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה שצילם את רצח רבין גם מכר את
אלון,
06/12/04 14:25
|
|
 |
37.
קרטלים תקשורתיים ובצע כסף
יאלו,
אי פה,
06/12/04 14:17
|
קרטלים תקשורתיים, ניסיון ל''טראסט'' ובצע כסף
ניכר שרוב הכותבים כאן לא מבינים כמה כסף יעשו הגופים הללו על גבו של הסיפור האישי של המשוחרר. בצע הכסף כאן הוא לא מצד הבחור שלא עבד 8 שנים, לא פירנס משפחתו, וישב כלוא בארבע על ארבע (מטר רבוע...) אלא מצד גופי הקרטל התקשורתי המעוניינים לעשות רווחי רייטינג (- כסף מפרסומות מיידי וגדול וכסף בטווח רחוק על בסיס ''הצלחות'' כאלה) על גב סיפורו של הנ''ל (או של כל מרואיין אחר בין אם הוא שווה ראיון או לא) בנוסף לבצע הכסף יש כאן גם ניסיון גלוי לטראסט בין חברות התקשורת. זו לדעתי עילה מספיקה כדי לתבוע אותם על ידי חברת ''אנטיטראסט'' ממשלתית. מי ירים הכפפה?!
נו, בטח שאף אחד לא קם. מדינת בצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני מבין ללבו
מבין ללבו,
06/12/04 14:14
|
אני מסכים עם הקביעה, כי אין לקנות את הריאיון בכסף, קל וחומר כשמדובר בדבר כל כך ציבורי, רך האיש ישב בכלא 8 שנים (לזכור שזה לא כלא ישראלי!!!!!!!!!!!!!ויש המון הבדל), איבד כל צלם אנוש, יש בו זעם אדיר על המדינה ועל כל מי שסובב אותו, וזה לא משנה אם יש צדק בדבריו או לא, והאיש מנסה לחזור למסלול חיים ''נורמלי'' במידת האפשר. אל תשפטו אותו!! והוא כבר נענש דיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ארץ אוכלת יושביה
צרי עין,
מרכז,
06/12/04 14:13
|
פשוט מדהים לקרוא את התגובות. הראיון יהיה בערוץ מ ס ח ר י !!! מנכ''ש רשת, יוחנן צנגן, יפדה מאות אלפי דולארים בזמן פרסום עבור הראיון. הוא ישר ירוץ לאורנג', לאוסם ולשאר החברים ויספר על הרייטינג המטורף המצפה להם... מה, דקת פרסומת באמצע הריאיון תעלה כמו דקת פרסומת בשבת בצהוריים? לא!!!! אז שהנבלות יתחלקו!! עזם מובטל כרגע, כבר 8 שנים ללא עבודה (ולא, משרד הבטחון לא ''תמך'' במשפחתו... כי אנחנו הרי לא נודה אף פעם שהוא עבד בשביל המדינה...) ולכל צרי העיין ובעלי הדעה - שבו בסלון הנעים שלכם ותנסו לשתוק קצת - במיוחד לפני שאתם פולטים שטויות ניבזיות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
קשת סיימה את הרבעון השלישי של
me,
tel-aviv,
06/12/04 14:11
|
''קשת סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 6.7 מיליון שקלים. מדובר ברווחים הגבוהים ביותר לזכיינית עם שני ימי שידור בארבע השנים האחרונות, ובעלייה של 93 אחוזים לעומת הרווחים של קשת באותה תקופה בשנה שעברה.'' (מתוך כתבה באתר זה.) שישלמו,גם ככה יטחנו אותנו בפרסומות כל 10 דקות וירוויחו מהמסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מישהו זוכר כמה שולם עבור
אמיר,
רחובות,
06/12/04 13:59
|
התצלום של רצח רבין? בערך 60 אלף דולר... 250000 ש''ח. זו חוצפה. האדם שבסך הכל היה במקום וצילם קיבל סכום כסף ענק עבור תצלום לא ברור של משהו טרגי הנוגע לכולם ועכשיו זה נראה לכולם מוזר שמישהו שסבל 8 שנים דורש כסף עבור הסיפור שלו.... בגלל שהוא דרוזי זה נשמע מוזר או שזו סוג של מגלומניה שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שיהיה בריא אבל אסור לשלם לו
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
06/12/04 13:56
|
|
 |
31.
למה לא
azam,
06/12/04 13:56
|
מה כל ההתנשאות המוסרית הזו הרי הטלויזיה משלבת פירסומות ומוכרת זמן אויר במהדורות החדשות שלה אז שישלמו עבור החדשות מה יש מה קרה למה שיעשו כסף בחינם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה לא?
אורית,
06/12/04 13:55
|
למה שהערוץ שישדר את הראיון יעשה כסף מהמפרסם ועזאם לא????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מגיע לו - למה לא ?
דודי,
חדרה,
06/12/04 13:54
|
למה לא ? הבן אדם ישב בכלא 8 שנים , מי יממן לו היום למשל טיפול פסיכולוגי ? וחוץ מזה הרי הטלביזיה תמכור פרסומות בגלל זה , ולהם מותר להרוויח כסף בגללו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הרייטינג מביא כסף
די לצביעות,
06/12/04 13:43
|
אין שום פסול עקרוני שמי שאחראי לרייטינג גם יהנה מהכסף, ולא רק גופי התקשורת. ראיונות בתשלום זו לא המצאה של עזאם עזאם.
מתפלא על קירשנבאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פראיר אני במקומך דורש כפול
אהרון,
תל אביב,
06/12/04 13:43
|
ולכל אותם צרי עין שבו בשקט כל אחד אחר במקומו היה עושה את אותו הדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
התקשורת העלוקתית
דודידו,
06/12/04 13:38
|
|
 |
25.
מגיע לכל מי ש:
די כבר,
06/12/04 13:35
|
התלקק אתמול מנחת והתחבק בשמחה עם הסוחר הזה.
חתיכת חצוף. צריך לתת לו לשבת במר'ר ולמכור פיתות דרוזיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מגיע לו כסף
האזרח קליין,
ישאלנד,
06/12/04 13:34
|
יש לו סיפור וזה שווה כסף.
המסכן ''בילה'' שנים לא קלות בכלא וכל פיצוי מקובל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חוצפה חמורה ! לא לשלם גרוש !!
ל"ת
יהודה,
06/12/04 13:30
|
|
 |
22.
מוטי מקסימום יציעו לך ויאגרה
ל"ת
ד''ר שפירא,
06/12/04 13:28
|
|
 |
21.
מגיע לו הרבה יותר!
דורון,
תל-אביב,
06/12/04 13:28
|
|
 |
20.
לכולם חוץ ממנחם
דוד,
ירושלים,
06/12/04 13:27
|
חתיכת זבלים כולכם. אפילו במקרה כזה הקנאה והשנאה אוכלת לכם את הלב. אני מאחל לעזאם שייקבל מיליון דולר לראיון, רק כדי לשבור לכם את הלב. ולכל גופי השידור המתחסדים - אתם משלמים יותר מזה על תוכניות בידור מפגרות שמטמטמות את ילדי ישראל. משלמים סכומי עתק לדוגמניות מפגרות בנות שמונה עשרה שלא עשו כלום בחיים שלהן ובסוף לא מתגייסות לצבא. אז תפסיקו להתחסד. הבן אדם ישב שמונה שנים בכלא מצרי על לא עוול בכפו. זו הזדמנות שלו לדאוג למשפחה. חבורת צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מפרגנים עד שזה מגיע לכיס שלהם
ל"ת
אילי הקשקורת,
06/12/04 13:27
|
|
 |
18.
תדרוש חופשי מגיע לך ולא להם!
ל"ת
אלמוג,
06/12/04 13:26
|
|
 |
17.
אזעם היקר אתה צודק
יוסי,
ת''א,
06/12/04 13:22
|
אתה סבלת זה הסיפור שלך רשתות השידור יגדילו רייטנג אז לבטח שמותר לך לבקש חלק זה סיפור שלך זה סבל שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דבר עם פרפר 1
דוד דוד,
06/12/04 13:22
|
|
 |
15.
הפראירים ישלמו
רז,
חדרה,
06/12/04 13:20
|
זה רק יוכיח שהוא כבר למד לסחוט את המדינה לא מספיק מה שעשו בשבילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה לא
דן,
06/12/04 13:18
|
אני לא צד בדבר מוסריותו עזאם אבל בטח שלא ערוץ 2 הוא כלב הדמוקרטיה,ושיפסיקו לעשות את עצמם כבשה,כי הם זאב הם ערוץ מסחרי שניזון מריטינג ושעושה כסף על חשבון כולם אז שלא יבלבלו במח ולמי ששכך,לערוץ 2 לא היתה שום בעיה לתת הרבה מאוד כסף על הקלטת שמתעדת את רצח רבין אז שבו בשקט או שתשלמו כמו כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סליחה, למה שהתקשורת תגרוף את
גידי,
הרצליה,
06/12/04 13:14
|
כל הרווח?
ברור שהפרסומות בטלויזיה בזמן תכנית עם עזאם עזאם על הכלא המצרי יעלו הרבה הרבה יותר כסף מפרסומות בזמן ''החוליה החלשה'' למשל.
מה, ערוצים 2 או 10 לא ירוויחו מהראיון? ברור שכן. והרבה כסף.
אז למה שעזאם לא יקבל גם הוא חלק מזה, כדי שיוכל לבנות בית נורמלי אחרי 8 שנים בכלא? זה לא מליונים אלא רק כמה עשרות אלפים... ומגיע לו! זה הסיפור שלו ולא של התקשורת!
סתם מנסים לרפד את הכיס של עצמם, כל הצדקנים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני עושה את זה ביום!!
ל"ת
שקלאר,
06/12/04 13:14
|
|
 |
11.
התקשורת חושבת שהיא מעל השוק
עזאם צודק,
06/12/04 13:13
|
למה לתת ריאיון שעליו תרוויח הרשת, בחינם? אם הייתי דמות תקשורתית הייתי דורש תמורה בכסף או שווה כסף עבור כל תוכן שהייתי מספק לעיתון, רדיו, טלוויזיה או אתר אינטרנט.
התקשורת התרגלה שאת המוצר שהיא מוכרת היא מקבלת בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא לשלם
רון,
חיפה,
06/12/04 13:12
|
|
 |
9.
עזאם צודק!
דודידו,
תא,
06/12/04 13:10
|
מה זה 60 אלף דולר אחרי 8 שנים בכלא, כשהמשפחה שלו לא נתמכה על ידי המדינה? נראה אתכם, חבורה של צדקנים, שלא תדרשו כסף אחרי שתשבו בכלא! אם משהו ישלם, אז שיקח את הסכום בזרועות פתוחות (אגב, מיליון דולר עבור צילום רצח רבין זה כן מוצדק???)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
How much for commercials?
ads,
06/12/04 13:09
|
They are a bunch of hypocrits, the interview will be done as a special and they will ask for premium rates on their commercials, give something to Azzam, he is not exactly a rich man.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עניין מקובל
עירית,
06/12/04 13:07
|
בעולם מקובל מאוד לשלם עשרות ואפילו מאות אלפי דולרים תמורת ראיון בלעדי של אדם שהיה מעורב בפרשייה כלשהי. זה גם לגיטימי כשמדובר בערוצים מסחריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טיפשים
מנחם,
פרדס חנה,
06/12/04 13:01
|
האיש ישב 8 שנים בגיהנום.כפי שזה נראה כרגע על לא עוול בכפו.8 שנים בהן כל אחד מכם עשה הרבה יותר מ60 אלפי $.תתביישו לכם מפני הבעת דעה בעניין.אתם מסוממים מחשיבות עצמית ,כולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא ייסע למצרים!
די כבר,
06/12/04 13:36
|
|
 |
צודק 100%
שוקי,
06/12/04 13:19
|
זכותו של אדם לתמחר את חייו הפרטיים. הערוצים השונים רוצים להיכנס לו עמוק לחיים הפרטיים, עם שאלות שיהיו מן הסתם גם על מחשבות פרטיות ורגשות, והם לא עושים זאת למען העיניים היפות שלו, אלא למען יוקרה ופרסומות. זכותו לדרוש תשלום, וכמובן שזכותם להתמקח. כל עוד אין עבירה על החוק - הכל נתון למשא ומתן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תנו לו גם יותר,
ל"ת
מ.א,
חיפה,
06/12/04 12:49
|
|
 |
4.
עזאם מנייאק
ל"ת
גיל אזולאי,
06/12/04 12:46
|
|
 |
לא שווה התיחסות !
ל"ת
דורון,
תל-אביב,
06/12/04 13:29
|
|
 |
3.
חצוף, חצוף, חצוף.......
''סחתן עלקום'',
06/12/04 12:43
|
הפניה שלי היא לכל הערוצים :אין לשלם לו פרוטה אחת עבור ראיון, המדינה השקיעה המון כספים על מנת לשחררו והוא עוד בשיא חוצפתו דורש סכומי עתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר עין שכמותך!!!!!
י,
תל אביב,
06/12/04 13:39
|
הבן אדם ישב וסבל בכלא יותר משמונה שנים אני חושב שמגיע לו קצת נחת. אתה פשוט אדם מתוסכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המחיר יעלה עם הזמן זה בטוח
ל"ת
רינה,
06/12/04 12:37
|
|
 |
1.
התקשורת לא ביקשה כסף ממשפחתך
הדס,
06/12/04 12:36
|
|
 |
במדינה שלנו איש איש לנפשו
אתי,
06/12/04 13:55
|
כל המנופחים והצבועים - האם עלה על דעתכם שזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו? מי יעזור לכם? אני מזמן התפכחתי מהאשליה שלמישהו במדינה הזאת איכפת ממני. ולך עזאם - כל הכבוד. אתה צודק. לפחות תכסה את החובות של המשפחה בכל השנים שישבת בכלא המצרי רק בגלל שאתה ישראלי ועוד ישראלי גאה! אני איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת לא עושה דבר לשם שמיים
אילן,
06/12/04 13:44
|
|