 |
8.
מישהו מוכן להסביר?
ג'ימי,
17/01/05 15:11
|
מישהו מוכן להסביר לי איך בדיוק הפרסומת הרסה את התופעה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר
מאי,
18/01/05 07:53
|
הרעיון היה שכל אחד יכול לרקוד עם כל סוג של מכשיר, בלי לשלם כסף, בלי להתלבש, עם עוד אנשים שלאו דווקא חולקים את אותו טעם מוסיקלי או אופנתי או WHAT EVER. משהו לא ממותג ולא ממוסחר. עכשיו זה ממותג אסקייפ. חוצמזה, מה שהכי מגוחך זה שכולם קוראים לזה ''תופעה''. בסך הכל עשינו 5 מסיבות, עוד לא הספקנו להפוך את זה לתופעה (כמו בלונדון), וכבר אסקייפ אימצו את זה לעצמם ומכריזים על זה כעל הטרנד החדש. טרנדים ותופעת אמורים לצמוח מהרחוב ולא ממשרדי חברות עיסקיות, שמנצלות את זה לגריפת רווחים כספיים. ודבר אחרון- אותנו הם ''סיבנו'', ועכשיו גם די עיצבנו, אז יצא לנו כל החשק לארגן. קיבלת תשובה למה הרס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תודה למפרגנים
מאי,
זכרון,
17/01/05 11:10
|
תודה לכל המגיבים שפירגנו לנו. ותודה לכל מי שיש לו חשיבה ביקורתית, והיה ציני מספיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יאללה כולכם צדקנים
בן,
תל אביב,
17/01/05 10:11
|
מה הסרט? מה הבעיה? מי ישמע גנבו זכויות על תרופה למחלת הסרטן. מה הרס? מי הרסו? המסיבות האלו באות לכם טוב תמשיכו ללכת אלייהם. תמשיכו לארגן אותם. עלק ESC הרסו את המסיבות. כולה פרסומת. תמשיכו את התופעה בסבבה שלכם ושימו גז... הרי כמו שזה נראה יש עלייכם התלהבות לא קטנה מזה שיש עכשיו דיבור על העניין אז תפסיקו להיות צבועים תניחו לזה בשקט ותמשיכו בקו שהתחלתם והוא... שקט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה?
מאי,
זכרון,
17/01/05 11:08
|
נכון, זה לא תרופה לסרטן. אבל מי שם אותך בתור שופט עליון/אלוהים?ק על פשעים נגד האנושות מותר להתמרמר? לאנשים פרטיים אין זכות לעמוד על שלהם מול משרד פרסום גדול וחברת ענק? אתה תקבע לי אם זה הרס לי ת'כיף שלי לארגן את זה? אתה תקבע לי אם זה פגע בי שנפגשו איתי ואחר-כך פעלו מאחורי גבי? אתה תגיד לי מה אני מרגישה/חושבת ותקרא לי צבועה ומתלהבת? למה מי אתה בכלל?!?! לא, לא בכיף שלי לעשות את זה יותר, ואתה לא יכול להגיד לי אם להרגיש ככה או לא, או אם לעשות עוד מסיבות או לא! והדיבור סביב הקמפיין ממש מבאס אותי! ממש לא מלהיב אותי! מה נראה לך שאני שמחה מזה שהם עשו מזה פרסום יח''צ וקד''מ לעצמם? אתה טועה ובגדול! אתה חושב שלפני ששלחתי ת'מייל האומלל הזה (שהציגו אותו כאילו היה ראיון- ולא היה) לא חשבתי על זה אלף פעם? הרי זה נותן עוד יח''צ לאסקייפ, ומעמיד אותי במצב לא נעים כשאני צריכה לקרוא תגובות של אנשים כמוך ובמקביל להיות מוצגת כאיזה טרדנית. אבל מה אתה רוצה? שנשתוק? שנבלע את הקטע שדפקו לנו ועוד נגיד תודה? זה הרי הזוי! בעצם הרי זה מה שכתבת- שנשתוק ונגיד תודה. לא נשמע לך מטופש? לי כן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''חלק בפיתוחה''?!? בולשיט.
כועס,
16/01/05 19:18
|
אדלר-חומסקי&ורשבסקי אינם חלק בפיתוח התופעה אלה חלק בהריסתה! הם לקחו תופעה יפה שקוראת כנגד המסחור ומסחרו אותה. הם לקחו תופעה הקוראת לאנשים לעשות כיף בלי קשר ללבושם, למוסיקה שהם אוהבים, ובייחוד בלי קשר למכשיר המוסיקה שבידיהם וכבלו אותה בלבוש קלאברי ומראה דוגמני ובמכשיר סלולרי חדש עם MP3.
הקמפיין רק הורס את אותה תופעה נפלאה שנקראת mobile-clubbing וכובלת אותה עם אותה חברה שחשבה שזה שנון להראות בפרסומת מגרפה נתקעת בתחת של מישהו.
איך הם מעזים בכלל לומר שהם חלק בפיתוח והתבססות של התופעה בארץ, ושהם שמחים שהיא הגיעה גם לפה. הרי התופעה הייתה כאן הרבה לפני הקמפיין, והם יודעים את זה - הרי הם נפגשו עם האחים שמארגנים את זה. חוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קיצור הכתבה בשורה
Zברע,
16/01/05 11:31
|
שילמתם מלא כסף על זכויות למשהו שאף אחד לא יכול לקחת עליו בעלות מוחלטת ואתם מבועסים רצח. מצאתם על מי להוציא את זה ואתם מקווים לקבל חלק מהכסף בחזרה.
give me a breake
אתם מקשיבים לפעמים למה שאתם אומרים? קשה לכם שהתופעה נקשרת עם מותג? ואתם, למה קניתם את הזכויות שלה? מתוך פילנטרופיות ורצון לפרגן לאנשים את הזכות לרקוד עם ווקמן בחינם?!
תעשו טובה, אל תצאו מגוחכים יותר ממה שכבר יצאתם.
תנו לאנשים לרקוד.
בקרוב הטביעה נגד קוקה-קולה על ניכוס המוסיקה באופן כללי.
פטתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד בתחום הפרסום?
אתהרע,
17/01/05 11:16
|
איש שיווק? או אולי סתם מפנטז על זה בלילה? (בעודך ממלצר/מברמן/עונה לטלפונים) בכל מקרה נראה שאתה מת ללקק לכמה פרסומאים ואנשי עסקים... לא שמעת על אנשים שלא חולים במחלת המותגים? תתחבר לעולם! קרא תגובות של אחרים, וצא מביצת הרפש הזו של להעריץ חברות עסקיות ומשרדי פרסום בעוד הנך יורד על אנשים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה לך לעזאזל?
מה???,
ת''א,
16/01/05 18:51
|
מי את/ה? עובד/ת משרד הפרסום/פלאפון?לא כולם רודפי בצע, הפוסל- במומו פוסל! רק את/ה יצאת מגוחך ופתטי (ודרך אגב- ככה כותבים- יא אנלפבית/ית). את/ה מקשיב לפעמים, או רק מחפש/ת להרגיש עליון/ה בזה שאת/ה יורד/ת על אחרים. הייתי במסיבות שלהם, הרבה לפני שיצא הקמפיין. ולא- הם לא שילמו כסף. וכן- הם ''פילנטרופים'' ולא לקחו כסף ורק רצו לעשות שמח. והיה! כן, היה- את/ה אומר/ת ''תנו לאנשים לרקוד'', אבל וואללה- פלאפון ומשרד הפרסום הם אלה שלא נותנים! הם הרסו את השימחה שהייתה במשהו תמים ושמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד/י הבנת הנקרא ולהתבטא
שםעליךז,
16/01/05 18:17
|
לא הבנתי למי כתבת ומי חשבת/י ששילם כסף. בכל מקרה- מאי ואיל לא שילמו כסף על זכויות והם אכן פילנטרופים ולא גבו כסף וגם לא רוצים כסף מאסקייפ. הם סך הכל רצו להמשיך לרקוד ושאנשים לא יגידו- הנה זה כמו באסקייפ תוציא/י ת'ראש מהתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
וכדי להמחיש לכם במה מדובר:
מישהי,
16/01/05 11:17
|
|
 |
2.
נו זה ברור שזו תהיה תגובתם
מישהי,
16/01/05 11:03
|
הכל פה כל כך דורסני... גם אני הבנתי מהקמפיין שלהם שהם המציאו את זה ולא צמד לונדוני שבא עם רעיון יפה כי הוא מתאים לכולם בשל אי גביית תשלום ולבוש שלא חייב להיות מסיבתי ובעל קוד מסויים ובא לצמצם פערים חברתיים ותלות במותגים. אז אדלר חומסקי לקחו להם את הרעיון והעבירו מסר הפוך לגמרי!!! (מי שאין לו כסף יהיה לו קשה לקנות כזה מכשיר) והלבוש יהיה מוקצן ומושקע יותר... אז הם צודקים הלונדוניים מבחינתם. ומבחינת אדלר חומסקי הם גנבו משהו מבריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אדלר-חומסקי&ורשבסקי הקלאברים..
יויו,
16/01/05 03:07
|
|
 |
מוות לבורגנות הסלולארית!
ל"ת
יאללה.,
16/01/05 15:06
|
|