 |
50.
למה????
דודי,
השרון,
20/01/05 09:26
|
למה לא מקס השחקן ? דבקה את מושנוב החננה? בננה מקס הוא LCOO אבל הוא ינחה פינה שם!!!!!!! יפיה האדומות הכי הכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למה לא רן???????
חנוש,
תל אביב,
20/01/05 08:52
|
למה בחרו בו ולא ברן טוב לא נורא זה עדיף מאשר ניר המעפן ההוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מוני תתבייש!
גיא,
20/01/05 06:42
|
אחרי שנים שבהן הערכתי אותך, אחרי שנים שבהן היית חלק מהילדות, נערות, בגרות שלי, אחרי שמכל גיבורי ילדותי נשארו שניים - אתה וגידי - הנה הלכת לי גם אתה. איך אתה, ישראלי אמיתי שכמוך, עם החיוך הזה והכל, איך אתה לא מתבייש לשלוח את הילד הלא יוצלח הזה שלסיים בית ספר לא יכול, להתגייס לצבא לא יכול - אבל ללכת לעבוד בטלויזיה - יכול. אתה לא מתבייש בו מוני? איך אתה נרדם בלילה כשאתה יודע שאני, כמו כל שאר המעריצים שלך, הלכנו לצבא ונלחמנו ונפצענו ונהרגנו כדי שתוכל להמשיך להצחיק אותנו והילד שלך יגדל בבטחון? אז בשביל זה הוא גדל? בשביל ללכת לאקזיט?
מוני, אם יש לך טיפת השפעה על הדרדק: תן לו סטירת לחי ותעיף אותו לצה''ל. נצל את אותה הפרוטקציה שניצלת כדי להכניס אותו לאקזיט. אל תתן לילד המטומטם הזה לקבע את הדמות שלך בתור אדם ששם זין על המעריצים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתה יודע?
אלה,
12/02/05 00:40
|
מאיפה לך למה הילד לא סיים תיכון? ןלמה הוא לא התגייס.. אני מכירה את מיכאל כבר כמה שנים טובות ויכולה לומר לך שהוא לא התגייס מהסיבות שלו .. לא בגלל אקזיט ובטח שלא בגלל קריירה טלביזיונית... אתם לא יודעים כלום אז אולי תבדקו עובדות לפני ההתקפה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
רפי סיון,
27/01/05 14:50
|
הצלחת לבטא את תחושותי.... אני משוכנע שבתוך זמן קצר הערוץ יבין שטעה בבחירה והוא לא יכול לשמש בתפקיד של מנחה לתכניות ילדים שצריך להוות דוגמא כלשהי לדור הצעיר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חבל שהוא דומה למוני ולא לסנדרה
ל"ת
עידו,
20/01/05 03:27
|
|
 |
46.
מי החליט? למה הוא? אולארצ'יק..
מורנווווווווווש,
19/01/05 20:52
|
פי אלף יותר שווה. הוא סתם חנון מגעיל!!!
אוף....אקזיט חול עליכם אבל איכזבתם הפעם!!
שזה רק לא יקרה שוב.
ואתה- שנבחרת- חסר לך שלא תעשה עבודה טובה- ולא להרוס את אקזיט הנהדרים (במיוחד יעלווש)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקססססס כוסון סוףףףףףףףף
ל"ת
מקס שווה יותר,
20/01/05 03:26
|
|
 |
45.
לא לסיים תיכון, לא להתגייס
ריבה,
ת''א,
19/01/05 16:22
|
איזה מין חינוך לילדינו ממנחה של אקזיט העורכים צריכים לחשוב שוב. זה ממש לא לעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
More interesting
John,
Berlin,
19/01/05 12:11
|
Is that Maariv bothered to inform us that he didn't serve in the army or got his Bagrut. I wonder, why is it of any importance?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מושונוב מנוחה
קיי,
פ ת,
19/01/05 10:02
|
מושונוב הקטן לך להתגיס כי בלי אקזיט אתה תקבל תפקיד יותר מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
גם הבן של למור לבנת לא התגייס
שכנה של ליבנת,
19/01/05 09:32
|
מאחר וליבנת קיצונית הדוגלת בקו הנוקשה, מבחינה מוסרית תשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם המידע הזה מאומת?
גימלי,
ת''א,
19/01/05 19:58
|
|
 |
41.
בושה למדינה
רון,
חיפה,
19/01/05 09:28
|
הבחור לא התגיס לצה''ל והוא ישמש דוגמא לילדים אחרים. בושה וחרפה לבוחרים ולמאזינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא סיים תיכון ולא התגייס לצה''ל
חוצפה ישראלית,
19/01/05 08:56
|
''עם אינטלגנציה כל כך גבוהה אפשר להיות גם מנחה '' כי אתה הבן של... מדינה של מושחתים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מושונובים
חנן,
תל אביב,
19/01/05 08:20
|
איזה מסר זה לנער שילך דחוף למלא את חובתו בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל הכבוד למושונובים
מושי,
קירית מוצקיו,
19/01/05 01:53
|
אם כולם רוצים לדעת את האמת , אז ככה : מיכאל מושונוב מאד רצה להתגייס לצ''הל אך בשל בעיות רפואיות הוא לא התקבל, זאת האמת לאמיתה חברים. מיכאל בחור לעניין, שחקן מצויין ולא בזכות אביו אלא בזכות עצמו. מי שלא מכיר אותו וחי משמועות או משטויות שיבושם לו. תנו צ'אנס לאנשים חדשים להתפתח, מיכאל רק יכול לתרום לחברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כבוד למושונובים
תירוץ לא קביל,
19/01/05 10:29
|
אם היתה בעיה רפואית, אפשר היה להתנדב לצה''ל התירוץ לא נשמע הגיוני. מי שמנחה באקזיט מוכיח בעליל שהוא בעל כישורים ויכולות להתגייס ולשרת בגל''צ, בלהקות צבאיות, או בתפקידים עורפיים אחרים. אז, אנא מושונובים אל תעבדו עלינו. אכן, ארץ חרטה נהדרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טוען שהוא שקרן ?
מאוחר למצוא,
תרוצים עכשיו,
19/01/05 09:25
|
מיכאל בעצמו אמר שהוא פשוט לא מסתדר במסגרות והיו לא חרדות מההעניין. אז לא למצוא תירוצים. יש צעירים חולים ונכים שמתנדבים לשרת , אין ולא תהיה הצדקה להתשתמטות משרות מדינה. מי שיש לו חרדות לא מסוגל לעמוד מול מצלמה בשידור ישיר - זה לחץ גדול מאוד ...... אבל כנראה כשמדובר בקריירה וכסף - זה כבר לא נורא ועומדים בלחצים ובמגבלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה זה עניינכם
לילי,
לא לידכם על,
19/01/05 00:54
|
לכל המתחסדים היקרים: בשביל להצליח בחיים לא צריך לא תיכון לא צבא ולא שום מוסד אחר על הראש. מספיקה מעט אינטיליגנציה. כל הכבוד לו, ולכל שאר עם ישראל: נא לתמוך מעט יותר באמנים ובעלי מחשבה חופשית. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ואני עומדת לשלוח בת לצבא
ל"ת
למה???,
בשביל מי?,
18/01/05 21:11
|
|
 |
למי את עושה טובות?
ל"ת
hh,
19/01/05 00:25
|
|
 |
לאף אחד. יש חוק גיוס-גם למושונ
ל"ת
טיפש/ה,
אם לא הבנת,
19/01/05 10:16
|
|
 |
35.
ומושונוב בארץ נהדרת ומתקצרת..
ל"ת
אלי,
פשוט בדיחה,
18/01/05 21:09
|
|
 |
פתטי לצרף אב של משתמט לנהדרת
ל"ת
רינה,
אכן ארץנהדרת,
19/01/05 10:18
|
|
 |
34.
גם הבן של ליבנת לא התגייס לצהל
אמא של חייל,
18/01/05 19:16
|
המקרה יותר גרוע, כי שרת החנוך קיצונית ודורשת להמשיךלהיות בשטחים. אין לה זכות מוסרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מצב. הוא בטח יסודר בדו''צ
אם זה נכון-,
שערוריה,
18/01/05 22:14
|
אין מצב שלבנת תרשה לילד להשתמט! היא לא מטומטמת , זה יהיה סוף הקריירה שלה. הילד בטח יקבל ג'וב נחמס בדובר צה''ל כמו הבן של ג'ודי וסילבן . או ב''במחנה'' כמו הבן של לפיד .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
אאא,
18/01/05 21:45
|
אף אחד לא מצפה שהוריםיענשו על מחדלי ילדיהם.לא במקרה של לבנת ולא במקרה של מושונוב. הקריאה היא למניעת תעסוקה וסנקציות אחרות ממי שלא משרת,כמו שמטילים על החרדים. ובכך,דין בנה של לבנת כדין הפרזיט הקטן לבית מושונוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שזה עניין של חינוך מהבית.
ההורים אחראים,
ומוני ישלם,
19/01/05 09:28
|
אומרים לך ששני הילדים של מושונוב לא שירתו בצבא , מה שאומר שזה חינוך לפרזיטיות ופינוק . אם הבן של לבנת ישתמט מהצבא היא גמרה את הקריירה כשרת חינוך או כשרה בכלל. אי אפשר לשבת בממשלה ולשלוח ילדים של אחרים למשימות כשהילד של רוקד במועדונים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מי שיש לו שכל שיחרים את המשתמט
ל"ת
עשיתי צבא,
להבדיל,
18/01/05 18:07
|
|
 |
צודק, וגם את המחנכים שלו...
ל"ת
לנה,
18/01/05 21:00
|
|
 |
32.
פגיעה בשלטון החוק
דוקטורנט,
מכון וויצמן,
18/01/05 18:05
|
המדינה חייבת לשים קץ לתופעת ההשתמטות. חייבים לאכוף את הגיוס על כולם. מי שנחשף במעשה מירמה, כמו בר רפאלי שהתחתנה באופן פיקטיבי (לפי הודאתה האישית!), הרי שיש להעמידו לדין, ומשם לכלא.
מי שאינו מסוגל רפואית לשרת, רשאי בהחלט להופיע בפני ועדה רפואית ולהוכיח זאת. הועדה מורכבת לרוב מאנשי מילואים, ולפיכך אין חשד לחוסר אובייקטיביות מצידה.
רק אכיפה אגרסיווית כזו, תוכל למזער את תופעת ההשתמטות ההולכת ומתרחבת. לא מדובר כבר רק בפגיעה בצה''ל, אלא פגיעה בשלטון החוק. מדינה ריבונית שאינה אוכפת חוקים, גורמת לאיבוד הסדר הציבורי. אנו רואים את האנרכיה פושה כבר בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפאלי אשכנזיה וסמולנית
אאא,
18/01/05 21:44
|
ובישראל,אשכנזים סמולנים הם מעל החוק. פשוט תסתכל על ההרכב של אוכלוסית האסירים במדינה ותבין לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ולא צודק
jj,
19/01/05 00:26
|
נכון שרוב האסירים הם מרוקאים-אבל זה בגלל שהם באים מתרבות של קופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כמה קטנוני
נעמה,
שוויץ,
18/01/05 17:36
|
מה זה חשוב אם הוא לא עשה צבא הוא שחקן לא רמטכל.נורא חשוב לציין את זה בכתבה.מי שלא עושה צבא הוא חצי בן אדם טוב.כמה טיפשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישראל יש חוק- הוא נקרא גיוס
אלעד,
18/01/05 21:57
|
חובה!
לא הגיוני שאנשים מסוימים יקריבו מעצמם למען המדינה, בעוד שאחרים יעדיפו לעבוד באותה תקופה.
כנראה שמשוויץ זה לא מזיז לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעד
נעמה,
שוויץ,
19/01/05 22:25
|
תאר לך שזה כן מזיז לי גם אני שירתתי בצבא לפני שנסעתי לשאוף אויר אלפים בשוויץ.יותר טוב שלא כל אחד יעשה צבא גם ככה הצבא לא נראה מי יודע מה.וחוץ מזה מה לזה ולכתבה למה זה צריך לעניין מישהו אם מנחה של תוכנית עשה צבא או לא?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
משתמט חרא
יעקב,
חולון,
18/01/05 17:29
|
|
 |
הכל מתחיל מהבית, אכן ארץ נהדרת
ל"ת
לנה,
18/01/05 21:06
|
|
 |
29.
כל אבא היה רוצה את בן שלו בבית
ל"ת
למה ללכת לצבא?,
מושונוב צודק,
18/01/05 16:55
|
|
 |
28.
למה לא עשה צבא?
ל"ת
בושה,
18/01/05 16:47
|
|
 |
27.
עוד שמאלן חילוני - משתמט
מוטי,
יצהר,
18/01/05 16:28
|
אם תגרשו את המתנחלים והדתיים מהצבא - מי ישאר להגן על הצפונבונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכין את המזוודות חמוד
hh,
19/01/05 00:27
|
|
 |
hh - אתה מהמושונובים כנראה
ל"ת
רון,
19/01/05 10:19
|
|
 |
26.
מדהים לגלות
אאא,
18/01/05 16:22
|
את כל אלה שבמשך שנים רושפים שנאה וגזענות כלפי החרדים על כי הם לא משרתים,פתאום מצדדים בהשתמטות כשמקורה אנ''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להיות הבן של - כמה זה שווה?
סתם בת 30,
חיפה,
18/01/05 16:15
|
בושה וחרפה. הסיפור מריח חזק חזק מפרוטקציה , מחריד לראות איך לא נותרו ערכים במדינה הזו ומנחה של תכנית נוער שאמורה , לפחות בעיניי, להיות חינוכית - מקבלת לשורותיה בחור שלא סיים תיכון ולא התגייס... עד לאן נגיע ?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שתי הערות
אאא,
18/01/05 16:13
|
1)למה השתמטות חילונית זוכה ללגיטימציה? למה לא מונעים תעסוקה ממי שלא שרת בצבא כמו שעושים לחרדים? 2)למה צריך להיות אשכנזי,סמולני והבן של כדי לקבל תפקידים בתקשורת? עד מתי ימשך המצב לפיו פחות מ 15 אחוזים מהאוכלוסיה שולטים על כמעט 100 אחוזים ממשאבי המדינה ועמדות הכוח שלה כמו שעושים הלבנים בדרום אפריקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
33 אחוז ומעלה מהנוער החילוני
יוסלה,
הדרום היפה,
18/01/05 15:55
|
לא מתגייס לצה''ל אז מה קורה כאן טוב אם החברה צחקו על החרידים שהם אולי 8/9 אחוז שלומדים בישיבות ולפחות הם לא מתגייסים כי תורה הם לומדים אבל ה33 אחוז לא מתגייס לרוב בגלל שהצבא גם לא מקבל אותם אולי גניבות. סמים וכו' אני לא שייך לאיזה מגזר מסויים למדתי את זה במשך כמה שנים באוניברסיטה ושם גם אני מרצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסלה אתה צודק
אמיר,
ב''ש,
18/01/05 16:27
|
ממש נכון סתם טומי לפיד עשה רעש ונבחר מתוך קמפיין ''לגייס את החרידים '' קודם שיבדוק את החוג שלו שלא מתגייס פי 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות לעניין
יפית,
רעננה,
18/01/05 16:59
|
בפעם הראשונה צריכים לדבר אמת נמאס לנו מהשקרים בפוליטיקה יוסלה הנתונים שלך כואבים אך מדוייקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33% זה פחות מ100% החרדים
החרדים משתמטים,
מהכל,
18/01/05 18:31
|
מתוך ה33% החילוניים יש לפחות חצי שלא מתגייסים מסיבות של מחלות שונות בעיות משפחה ,דימוש בסמים, עולים חדשים שלא נקלטו עדיין, בכל מקרה רובם יעבדו וישלמו מס הכנסה . אצל החרדים 100% משתמטים , לא עובדים ולא משלמים מס הכנסה . יש לכם עוד דרך ארוכה עד שתדעו מה זה להיות אזרח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דתיה אבל שמה לב
-----,
19/01/05 17:06
|
שמעת על הנח''ל החרדי? אמנם היא לא יחידה ענקית אבל בכל זאת זה מקטין את האחוזים נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז!!!!!
ל"ת
אלעד,
18/01/05 21:55
|
|
 |
22.
קובי אוגניסיאן מתבייש מאוד
קובי אוגניסיאן,
ארמניה,
18/01/05 15:45
|
איך יכול להיות שילד שלא יודע לנגן בחליל מהאף יהיה בטלוויזיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בחירה מצויינתתתתתתתתתתתת
ל"ת
יאמממממממממי,
18/01/05 15:39
|
|
 |
20.
מזל טוב
ל"ת
עידן,
18/01/05 15:37
|
|
 |
19.
תעזבו אותו בשקט!!!!!!!!!!!!!!!
רמח''ל,
18/01/05 15:31
|
כל הכבוד לו שלא התגייס לצבא ולא מקריב את הקריירה שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמח''ל-ראש מוצמד חזק לתחת!
ל"ת
דליק,
18/01/05 16:33
|
|
 |
18.
כל הכבוד ילד
רועי,
18/01/05 15:28
|
|
 |
17.
מה?? הוא לא סיים תיכון????
איך זה קרה?,
18/01/05 15:27
|
|
 |
16.
כמה מערכונים מוני עשה על חרדים
א כ ז ב ה ענקית,
18/01/05 15:26
|
מוני ובראבא עשו בכל השנים הרבה מערכונים על החרדים. אתם מנחשים שאף פעם הם לא יצאו טוב - החרדים. תמיד פרזיטים ופרימיטביים. והנה הבן של מוני נהיה יותר גרוע מהחרדים. בושה וחרפה . ראיתי את מוני ביום א' בטלויזיה ולא יכלתי לצחוק . יודעים למה ? כי הבן שלי לא יכול לראות טלויזיה כי הוא פרוס בשטח , וזה עצוב לי שישראלים כל כך שורשיים מרשים לעצמם פריבלגיות כאלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אוליארצ'יק שווה יותר
ל"ת
שי,
18/01/05 15:22
|
|
 |
14.
ממש דמות חינוכית- השתמט מהצבא
שלומי,
18/01/05 15:18
|
ולא סיים תיכון. אם אתה בן של ...אתה לא צריך ללמוד, לא צריך ללכת לצבא, כי יש לך הורים שכבר יסדרו לך עבודה ופרנסה. מתאים לתוכנית הרדודה הזו- תואם עופר שכטר. וחוץ מזה הבן של אוליארצ'יק יותר חתיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכטר שירת בתיאטרון צהל לפחות
ל"ת
מינמום,
18/01/05 15:27
|
|
 |
13.
משתמט עלוב. להחרים אותו
ל"ת
גולנצ'יק,
18/01/05 15:15
|
|
 |
12.
באמת בושה שלא עשה צבא...
אלעד,
18/01/05 15:01
|
למרות שגם זה שהוא לא סיים תיכון זה מאוד בעייתי - הוא אמור להוות דוגמא לנוער...
בושה שאנשים צריכים לסכן את חייהם בשביל המדינה הזאת ואחרים פשוט לא עושים (דוגמניות, שחקנים וכו')
בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
במדינה הזאת אם אין לך קומבינות
גיל,
תל אביב,
18/01/05 15:00
|
|
 |
10.
בושה לתכנית!
מזועזע,
18/01/05 14:52
|
בושה לתוכנית שקיבלה מישהו שלא עשה צבא. בני נוער רבים שצופים בתוכנית לוקחים דוגמא מהמנחים בכל תחום, ובחירה במנחה כזה נותנת לגיטימציה לבני הנוער לא לשרת בצבא. אינני יודע אם יש לו בעיה רפואית שבגללה לא התגייס, אבל אם הוא מסוגל לשמש כמנחה באקזיט, הוא גם מסוגל להתנדב בצבא או לעשות שירות לאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביג דיל....
מאיה,
ת''א,
18/01/05 15:29
|
אז הוא לא התגייס לצבא שהורג אנשים חפים מפשע, זו באמת סיבה להחרים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסרניות-מפלטו האחרון של ...
גימלי,
ת''א,
18/01/05 18:00
|
|
 |
אוף איזה נודניק אתה!
טלי,
ת''א,
18/01/05 15:02
|
צבא מה צבא, מה זו הפטריוטיות בגרוש הזו? אין לך חיים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה בית קפה ישבת היום?
החיים הטובים,
18/01/05 18:11
|
|
 |
פטריוטיות בגרוש?
מזועזע,
18/01/05 16:57
|
התלבטתי אם את בכלל שווה תגובה, אבל שווה להפנות את תשומת לב עורכי התוכנית, לכך שבחירות שגויות כאלה גורמות לתגובות כמו שלך.
ולא, אין לי חיים. אני חייל שעסוק בלהגן עלייך, וחוזר פעם ב... הביתה, כדי שלך יהיו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
העיקר מלכלכים על החרדים
אשר,
צפון,
18/01/05 14:43
|
תראו כמה צפונים מישתמטים מהצבא ועוד מקבלים על זה פרס פשוט בושה וחרפה חיילנו מחרפים את חייהם והחארות האלו מקבלים תפקידים משפיעים בטלויזיה , ואיפה טומי לפיד שכל היום מלכלך על החרדים שלא עושים צבא טומי תראה כמה צעירים אשכנזים ושמאלנים מישתמטים מהצבא ובתמורה לזה מקבלים צ'ופר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי....
.,
06/02/05 19:02
|
|
 |
מעצבן כמה שאתה צודק !
ל"ת
טליה,
18/01/05 15:20
|
|
 |
8.
מה זו התוכנית הזו????
ל"ת
טה רה רם,
18/01/05 14:34
|
|
 |
7.
כדי להצליח בחיים צריך
הורים מפורסמים!,
ב''ש,
18/01/05 14:29
|
|
 |
6.
תנאי הקבלה לאקזיט - השתמטות
בוגרת תיכון,
ואפילו צבא,
18/01/05 14:24
|
בעקבות עופר שכטר המשתמט (מישהו יודע איך הוא התחמק מהצבא?), כנראה שתנאי הקבלה לאקזיט השתנו - חובה גם להשתמט מצה''ל. מושונוב הצעיר מסוגל לעמוד בתוכנית הלימודים התובענית של יורם לוינשטיין - מה מנע ממנו לעשות צבא? אתם יודעים מה - לא צבא - מה עם שירות לאומי?!? מלי לוי גם השתמטה - במסגרת הטיעונים הרגילים של כל דוגמנית דרגה ז' שטוענת שנאלצה לוותר על הצבא בשביל קריירה בינלאומית (וזה למרות שלוי לפני אקזיט ושמעון גרשון לא הייתה הצלחה מסחררת לא בחו''ל ואפילו לא בארץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכטר כן היה בצבא
אזרחית,
18/01/05 15:32
|
|
 |
מה את רוצה ?
ל"ת
שם,
18/01/05 14:55
|
|
 |
תנאי הקבלה לתגובות - טימטום
בוגר,
18/01/05 14:45
|
בוגרת יקרה, כל אחד ודרכו. לי למשל, שגם אני בוגר צבא ותיכון ויסודי וגן ואמא שלי, ה''בגרות'' שלך לא מרשימה את קצה חודו של השפיץ, את פשוט לא מעניינת אותי בכלל - כן תהיי פה, לא תהיי פה, לא מזיז לי. הבגרות שלך לא משנה לי כלום, וחיילים יהיו מספיק גם אם הצבא יהיה בעשירית הגודל, צבא של שכירים ישראלים מקצוענים. להיפך, הוא יהיה הרבה יותר טוב בלעדייך ובלי שכמותך. אנשים מוכשרים לעומת זאת חסרים מאוד, ומספיק לקרוא את התגובה האינפנטילית שלך כדי להיזכר בזה. (לא, לא מעניין אותי להיכנס לתחתונים של שכטר, לא מעניין אותי לדחוף את הפרצוף לתחת של מושונוב, לא מעניין אותי אם לדעתך צריך או לא צריך ''שירות לאומי'' - שירות לאומי בלי לב שווה לתחת ושירות לציבור עם הלב, גם בטלוויזיה, גם בתשלום על השירותים הטובים, שווה לאין ערוך יותר. אב, וקנאתך ב''דוגמניות סוג ז''' היא באמת, אבל באמת, עניינך בלבד.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנות משעממת בהסוואה
דמיאן הרסט,
-------,
18/01/05 18:02
|
|
 |
''צבא של שכירים'' ממתי?
כמה שקרים,
אפשר להנפיץ?,
18/01/05 15:23
|
תגיד את עושה את עצמך או שאתה סתם כותב מילים בלי להבין אותן. איזה צבא של שכירים בראש שלך . זה צבא חובה ולכן גם חיילים מקבלים מקסימום 600 ש''ח . אם זה היה צבא של שכירים רבים היו אומרים שלום ותודה . רק למושונוב יש תכניות בחיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבוגר האידיוט שלום !
הגליה למשתמטים,
18/01/05 15:06
|
מוכשרים? זה כשרון להיות מנחה באקזיט? הרי חוקרי הסרטן הבאים , המדענים , אנשי ההיטק שבזכותם אתה גולש פה , עובדות סוציאליות ועוד מוכשרים אמיתיים מעכבים את החיים שלהם כדי לשרת בצבא . אז חרא כמו מושונוב הקטן עם ה''כשרון ''שלו לא יכול לעכב את הקריירה שלו כדי שכולם ישרתו פחות זמן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תגובה
יעל,
18/01/05 14:23
|
|
 |
מה הקשר לפרוטקציה?!
אביבית,
קריית ים,
18/01/05 15:34
|
לכל מי שהופיע למבחנים היו קשרים, את יכולה להביט בשמות שנמצאים ברשימה למעלה, ולכן כשזה המצב כנראה שבאמת בוחרים לפי הטוב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי
אאא,
18/01/05 16:15
|
הכי מוכשר מבין אלה שיש להם פרוטקציה. זה רק מעיד שלא מדובר בבעיה נקודתית אלא בתרבות של שחיתות,בנוסח חבר מביא חבר,בעטיה שנאו יהודים בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה
חמי,
18/01/05 14:45
|
|
 |
4.
בושה וחרפה
ניסו,
רעננה,
18/01/05 14:14
|
איך יתכן שלא סיים תיכון וחס וחלילה לא עשה צבא יהווה דוגמא לבני נוער. אפשר לא ללמןד וגם לא לעשות צבא - ועדיין להוות מודל מצויין........ מעניין אם אבא מוני הפעיל קשרים כדי שיבחר.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישו ושמחו
ניצה,
כפר סבא,
18/01/05 14:48
|
אפשר לגמור צבא ובי''ס ועדיין להתבטא כמו אימבציל בלי שאף אחד, בן נוער או אחר, לא יבין מה אתה רוצה מהחיים שלו. אתה שמח שהוא לא גמר בית ספר וצבא ועדיין הוא יכול להוות מודל מצויין, או שאתה מתבעס מזה? מה אתה רוצה בכלל? ואיזה בית ספר גמרת שאתה כותב ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה בגרות או לא,בן אדם הוא לא
ל"ת
משונוב אגואיסט,
לא נשכח,
18/01/05 15:08
|
|
 |
3.
מה עם צבא?
קובי,
18/01/05 14:05
|
זה שהוא לא סיים תיכון זה עניינו הפרטי אבל למה הוא לא עשה צבא? זה דוגמא לנוער? להיות משתמט? בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.
לא ענייני,
ולא עניינך,
18/01/05 14:49
|
החליט לא לעשות צבא? שיבושם לו. אם הוא יהיה טוב בטלוויזיה - דיינו. את מי זה מעניין להתעסק בעניינים הפרטיים שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לעשות צבא ולהפוך למנחה
חרם עכשיו!!,
18/01/05 18:14
|
|
 |
יש במדינה חוקים.
דמיאן הרסט,
------------,
18/01/05 18:04
|
פעולתו מנוגדת לחוק: הונאת גורמי הצבא בנוגע לאי-יכולתו לשרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאחד לא משרת-השני משרת יותר
צבא - עניין של,
כ ו ל ם,
18/01/05 15:30
|
בטח עניין של כולנו . בגלל אנשים כמוהו החבר'ה שמבינים שעדיין ישראל זקוקה לצבא והולכים לשרת , משרתים יותר . זה האמ אמא של עניין של כולנו , האקזיט שלו , זה על חשבון הזמן של אלו שמשרתים ושישרתו. ואני לא מתכוון להניח לו בשום פנים ואופן לא . אני אזכיר לו בכל הזדמנות שהוא חי על חשבון אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא מתנגד להתנתקות
ל"ת
נתי,
18/01/05 15:22
|
|
 |
2.
אם יש קשרים מי צריך פרוטקציה?
ל"ת
ק,
18/01/05 14:05
|
|
 |
1.
לאאאאאאאאאאאאא
לי,
18/01/05 14:03
|
אני רוצה את מקס אולארצ'יק!!! מקס יותר שווה אני מעדיפה אותו על אחד שלא סיים לימודים וגם לא התגייס ולא נתן כלום למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מעדיפה אותו
ניצה,
18/01/05 14:49
|
כי הוא מרטיב לך את התחתונים, לא כי גמר בית ספר (הוא גמר?) או צבא (שהוא לא). קצת כנות, חמודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייייייייייייייייווווווווווווו
ל"ת
תרגיעוווו אולי,
18/01/05 15:35
|
|
 |
לא ניצה....לא בגלל זה
לי,
18/01/05 15:04
|
אני באמת מאמינה בלב שלם עם מה שאמרתי ואל תכניסי לי מילים לפה!
הגב לתגובה זו
|
|