 |
9.
פתרון לפלאש באקספלורר
שרוליק,
05/02/05 23:59
|
מורידים מפה תוכנה חינמית שמאפשרת לכבות ולהדליק את הפלאש: www.geocities.jp/baryonlee/noflas התוכנה נקראת: NOFLASH ואני משתמש בה ומאד מרוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פיתרון יצירתי
אלון,
05/02/05 14:18
|
תעיפו מהאקספלורר את התמיכה בתוספת של הפלאש!!! לא תאמינו איזה שינוי תראו בזמן הגלישה. תוכן נטו ללא פרסומות ובנוסף לא יציקו לכם פרסומות קופצות מטרידות. פלאש זה זבל גדול שהפך להיות פורמט הפרסומות המוביל ברוב האתרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיצד עושים זאת
avi,
tel aviv,
07/02/05 11:15
|
|
 |
7.
מספיק כבר
efrat,
04/02/05 18:45
|
אותי לא מעניין אם זה באנר,פופ אפ או כל צורה אחרת של פרסום מעצבן. אני מעולם לא לחצתי על אלה ולעולם לא אלחץ. מבחינתי אין לפרסום הזה כל ערך וכל מה שזה עושה הוא לעצבן ולפעמים אפילו לתקוע את המחשב. אני עושה הכל כדי לחסום אותם,לא לראות או לשמוע אותם ואני מאמינה שרוב המשתמשים הם כמוני אז פשוט תפסיקו עם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נמאס מהמתפרצות, רק דוטומי !
משה איש כסית,
04/02/05 13:29
|
מתי יבינו חברות האינטראקטיב שהתפרצות למסך המשתמש היא אלימה ולא בהכרח נכונה שיווקית ?
שיחברו לדוטומי ויתחילו לתת לאנשים את מה שהם רוצים לראות ולא בכח ובדריסת פרטיות המשתמש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוטומי נכשל, זה לא תפס
פירסומאי,
ת''א,
05/02/05 00:55
|
דוטומי ניסו אבל הגולשים סירבו, גם עם כל מיני צ'ופרים, זה פשוט לא עובד. לחברות המפרסמות לא היה אכפת כל עוד זה בחינם. זה לא הפיתרון. המנכ''ל שלהם והמייסד (תמיר כוך) עזב ו''הועלם'' והסטרט-אפ בדרך אחריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא צריך שום תוכנה חיצונית
אבי,
קריות,
04/02/05 04:31
|
פשוט תעברו לפיירפוקס, הוא חוסם את כל השטויות האלה בצורה מושלמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הכתבה הזו היא יחצנות של בורים
ארז,
ת''א,
03/02/05 23:18
|
כל הרבה יומרנות טיפוסית למרסמים הישראלים שרודפים אחרי שנינות ורק לא אחרי אפקטיביות.
מי בכלל נותן תשומת לב לפירסומות? כל פעם יש המצאה חדשה ואחרי פעם אחת אתה כבר מתעלם מהגימיק החדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קשקוש
מתן,
03/02/05 17:45
|
המילה הבאה בפרסום באינטרנט - הוא חזרה למיקוד - פניה להעדפת הלקוח.
כל משרדי האינטראקטיב מנותקים מהאינטרנט האמיתי - וכל מה שהם יודעים לעשות זה באנרים ברוח העולם המציאותי שעולים יקר ונותנים אפקט נמוך יחסית- בשביל להצליח באינטרנט כדאי לעבוד עם מומחים לאינטרנט (אם הם ירצו בכלל לעבוד עם חברה ישראלית ממוצעת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צודק בהחלט
אייל,
03/02/05 20:42
|
כל הטכנולוגיות הכי חדשות כרגע מתמקדות (ותסתכלו באתרים האמריקניים של adware) ב - targeting לצרכנים ובמועדוני לקוחות. כל מיני באנרים לפי קוקי ולוגין - ובלי שום popup או פרסומת קופצת מטופשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אילן שדה הנאלח
ל"ת
אייל,
כרמיאל,
04/02/05 01:46
|
|
 |
זה שטויות וזה שטויות
פירסומאי,
03/02/05 23:14
|
שתי השיטות אינן אפקטיביות. בניגוד למדיות האחרות, באינטרנט אנחנו מסתגלים מהר מאוד להתעלמות מהפירסומות כי מראש אנחנו נמצאים במצב של ברירת המוץ מהמון המון זבל.
ולגבי הפירסום הממוקד - עד כה זה נכשל כשלון חרוץ, ראה לדוגמא את החברה הזו שניסתה לעשות משהו (דוטומי) ונכשלה בגדול, בארץ ובחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה זה משנה כשיש את ADBLOCK
ירון,
מרכז,
03/02/05 16:42
|
פיירפוקס שינה את חיי. לא ראיתי באנר כבר חודשים.
ורק לחשוב על החוצפה. השעה 2 בלילה, התינוק ישן, אני שומע מוזיקה חרישית מהמחשב, כשלפתע אני מותקף, קולות פיצוצים! פיגוע! לא, זה מהרמקולים. התינוק מתעורר ומתחיל לבכות, אשתי מתעוררת אחריו, ואני? רק רציתי לקרוא קצת חדשות באינטרנט לפני שהלכתי לישון. לחוצפה הזאת של המפרסמים, המתקפות התכופות האלה, אני מחזיר באותה מטבע: חוסם כל פרסומת אפשרית, ולא מעניין אותי אם אני מקבל תוכן בחינם.
תלמדו מגוגל חברים, פרסומות טקסט לא אינטרוסיביות שקשורות בנושא אותו אתה צופה. כמו כן יש אתרים רבים שמשתמשי בתפריט גלילה ירוק מעל מילים מסוימות כחלק מהטקסט. רק אלו הם בגבול הנסל. כל השאר? בשביל זה יש אדבלוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בהחלט!
יאיא,
צפון,
03/02/05 19:21
|
איין כמו פיירפוקס, מעיף הכל.
כל פעם שאני מתיישב לקרא קצת חדשות במעבדה באוניברסיטה - חייבת לקפוץ איזו פרסומת פלאש מצווחת. המעבדה קטנה (4 עמדות) ואני צריך להתנצל על הרעש שאני עושה עד שאני מוצא את ה-X שיש לו נטייה להתחבא. מאז, כל פעם שאני נכנס שואלת אותי האחראית אם זכרתי להנמיך את הצלילים במחשב...
אבל לך תסביר לדגנרטים שיושבים במחלקת מחשוב שפיירפוקס עדיף על IE - הם חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם מה טוב (ועוד לא דיברנו על כמות הוירוסים שיש במחשבי המעבדות - ''אנשים, יש מתקפת וירוסים, אז תדאגו לשמור על החומר שלכם...'').
כמובן שאני מספר לכולם על ייתרונות הפיירפוקס, אבל משום מה אנשים נעולים על התוכנות של $M - הם לא יודעים מה הם מפסידים :-) (ואגב: תגובה זו נכתבה מפיירפוקס).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נסו תוכנה להסרת פלאש
דודי,
03/02/05 16:34
|
|
 |
התוכנה הזאת מעולה, ובעבר
פותל,
04/02/05 10:19
|
השתמשתי בה - אבל השימוש בה פג אחרי כמה זמן.. מה עושים אז? :-(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל מה להתקין תוכנה חיצונית
מקסתוניסט,
03/02/05 17:25
|
שתשב לה בSYSTEM TRAY ותזלול משאבים שיש לי את אותו דבר וגם חוסם POPUPS וגם חוסם פרסומות מכל מני סוגים, מובנה בתוך הדפדפן שלי(MAXTHON)
http://www.maxthon.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
300k זה זלילה טמבל ?
דודי,
03/02/05 20:09
|
אני משתמש באקספלורר והתוכנה הזאת מאפשרת לי ל''כבות'' או להפעיל את הפלאש . אל תזלזל לפני שתבדוק פאנק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שאתה לא יודע לקרוא
MAXTHON FOREVER,
03/02/05 23:42
|
נסלח לך כי אתה משתמש איכספלורר מיסכן שלא יודע מהחיים שלו.
אז הנה שוב כי אתה קשה הבנה(תקרא לאט הברה הברה אולי תקלוט): יש לי את האפשרות לכבות ולהדליק פלאש מ ו ב נ ת בדפדפן(עכשיו תקרא את זה שוב כי לא הבנת) ועכשיו הפתעה- אני אף פעם לא מכבה פלאש! למה אתה שואל, כי כל הפרסומות מהבאנרים, פלאשים, פופאפים וגם הפרסומות החדשות שמופיעות בתור שכבה על הדף אינטרנט נחסמות אצלי מראש ללא יוצא מהכלל!
אז תקח את העיצה שלך (''אל תזלזל לפני שתבדוק'') ותחיל אותה על עצמך!(נתתי לינק בהודעה הקודמת) מי הטמבל עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפרה
אתה חמוד אתה,
04/02/05 01:35
|
|
 |
שיקפא למוות ה-FireFox
Amorphism,
05/02/05 13:55
|
לי אין בעיה עם תאגידים. כל ההתלהבות של אנשי הפיירפוקס מזכירה טירוף של אנשי-כת. אין דפדפן שמכבד (או לא מכבד) את עצמו שאין בו אופציות של חוסם פופאים, טאבים, תוספות פלאגין, סקינים וכדומה. פיירפוקס לא מחדש יותר מדי, אם בכלל. ואפילו מפתחים עצמאיים של פיירפוקס מודים בכל לעיתים. הדבר היחיד שפיירפוקס מחדש הוא תחום יחסי הציבור, שם הפרנזי של הקהילה הזאת מצליח לסחוף משתמשים חדשים כל הזמן.
(הודעה זו נכתבה בלעג דרך דפדפן מקסטון, שהוא (אוי לא) מבוסס על מנוע של מיקרוסופט).
הגב לתגובה זו
|
|