 |
10.
פרובוקציה זולה
גיל,
תא,
07/02/05 20:32
|
מתןך הכרותי את הענף לעיתים הרצון ליצור פרובוקציה מוציא את כולם מפרופורציה.הכוחניות של אילן שילוח עם כל הכבוד לכשרונו,ההיטריה של כולם עושים מהומות מיותרות. לדעתי הפרסום אינו ראוי לשידור אם הוא יוצר אנטי מצד לקוחות פוטנציאלים.חבל שאת מקום היצירתיות תופסת הפרובוקציה וההיבריס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שוב פעם עשו לכם תרגיל
ד''ר נו,
מרכז,
07/02/05 19:27
|
שוב מק'קאן עושה לכולם תרגיל עם הסרט של הונדה. הרי מה היה כל הסיפור? לעשות סרט שיעשה רעש למשרד ויזכה בפרסים בחו''ל, כי הרי מראש ידעו יוצריו שהוא לא יאושר לשידור בארץ בשעות נורמליות, אם בכלל. המטרה אם כן מקדשת את כל האמצעים ובייחוד את האובססיה של אורן פרנק (מנכ''ל מק'קאן) להנפת הגביע בפסטיבל קאן. האשם העיקרי בסיפור הזה הוא דווקא הלקוח, שנסחף אחרי משרד הפרסום שלו בתאוות הפרסים. למזלם של יוצרי הפרסומת, הונדה היא מכונית מצויינת שהפרסום הזול והלא לעניין שעשו לה בסרט לא יפגע בה משמעותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני תוהה?
אהוד,
07/02/05 12:30
|
היי אנשים ונשים. שאלה לי: מה היא זונה? האם זו אישה שמעניקה משהו בתמורה למשהו? במציאות שלם זה כסף....פעם זה היה במחסה ואו אוכל ואו חום מדורה.... אז אם זו המשוואה....אז גם אישתי זונה....אני יוצא לפרנס אותה...היא נותנת לי....ואני משלם לה ...במשכורתי.....חחח....רבותיי וגבירותיי לא לריב....פשוט אתן תמשיכו לשחק בפות ואנחנו נמשיך בדרך וו אחרת לשלם על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עד מתי ישלוט השוביניזם בפרסומו
א.ה,
ת''א,
07/02/05 11:27
|
זו לא הפעם הראשונה שהונדה עושה פרסומות עם ניחוח שובינסטי ומציגה את הנשים כאובייקט מיני . יבוטלו לאלתר פרסומות המציגות את האישה כאובייקט מיני. כל עוד הגברים שולטים בתעשיית הפרסום לא יחול שינוי משמעותי. מזל שיש את הנציב של הרשות השניה ואירגוני נשים שפועלות להדרתן של פרסומות מבזות אלה.נמאס מהשוביניזם ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בוודאי שזו פרסומת שוביניסטית
אפרת,
07/02/05 11:01
|
שמציגה את האישה כחפץ, ככלי מין, או לחלופין כמטפלת בילדים הבלעדית, כהורה העיקרי, או את הגבר כבוגדני, חרמן, ששוכח את משפחתו, אשתו וילדיו בשביל זיון טוב.... נו מה חדש? כל הפרסומות הן כאלה! להחרים את הפרסומת הזאת, ואת כל השאר אחריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כמה זמן עוד יבלבלו
דניאל,
תל אביב,
07/02/05 01:09
|
את המוח על טענות כל כך אוויליות. הסרט ראוי אם מנהלי הונדה חושבים שיעשה טוב למותג. כשרואים את הפרסומות של הונדה מחו''ל קל להבין מדוע חשבו שהוא אינו ראוי. נזק למותג. שימו לב מה קרה מאז שנצמדה המילה ''זונה'' להונדה בכל איזכור... והיו כל כך הרבה כאלו, הרי יש מי שעובד בזה... והמפסיד הראשי- הונדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
cat fight !!!
ל"ת
גבר,
ת''א,
06/02/05 22:35
|
|
 |
3.
השוק החופשי
השוק החופשי,
מרכז,
06/02/05 14:17
|
ואני אומר לרשות השניה: תנו לכל אחד להעלות איזו פרסומת מסחרית שהוא רוצה (למעט כזו הכוללת גזענות והסתה ו/או חותרת תחת אושיות הדמוקרטיה). הצרכנים יותר חזקים מכם. אם ירגישו נפגעים על-ידי המותג, הם ימנעו מלרכוש אותו. בפעם הבאה המפרסם כבר יחשוב יותר, יפעיל צנזורה עצמית ולאחר שיכווה פעם אחת, סביר להניח שיהיה יותר צדיק מ-צ' על מעטפה צבאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הפרסומת מצויינת
אישה,
תא,
06/02/05 13:40
|
וקורעת מצחוק. אין כאן שימוש בגוף האישה וזה יכל באותה מידה להיות זונה ממין זכר , (אם היינו ארץ מתוקנת) והפרסומת עדיין הייתה עובדת, מה שמוכיח שהחזה של הבחורה לא באמת מוכר כאן כלום. הרעיון מצויין ומצחיק וזה מה שמוכר. ולא כל פעם שרואים אישה זו פרובוקציה או ניצול של גופה, מספיק עם הגישה הזו אותי בתור אישה היא מביכה, גם לנו הנשים יש חוש הומור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חוש הומור עלוב יש לך
תתביישי,
07/02/05 10:09
|
ואל תשכחי שבפרסומות צופים גם ילדים. די להשפלה של האישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הונדה..
ענבל,
06/02/05 13:04
|
הפירסומת המהוקצעת מעוררת חלחלה- אישה היא זונה וכלי ריק מתוכן, ערכה נמוך מערכה של הונדה.. שהיא לפחות סמל סטטוס.. גם המשפחה החביבה מתבטלת לחלוטין מול ערכו האבסולוטי של הרכב.. מעניין מיהו הקהל הגברי והחביב שבחר להעניק לפירסומת הזו פרס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טיפשה, חסרת חוש הומור.
אישה שפויה,
06/02/05 13:42
|
אולי גם תצאי למלחמה נגד הסרטים הכחולים, ונגד הפרסומות לחזיות ונגד האיש שהמציא את המיני ונגד כל העולם.
זה בסך הכל בדיחה. מה קרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית אישה שפויה היית שמה לב
אשה,
08/02/05 01:14
|
שזה עבר כל גבול וזה כבר לא מצחיק כי גם ככה היחס לאשה הוא מתחת לכל ביקורת במדינה וחוץ מזה לדעתי הפירסומת דוחה ולא רק שוביניסטית גם חזירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה?
יריב,
07/02/05 20:38
|
סגנון תגובתך מעיד על סגנונך.תתייחסי להשגות בכבוד ואל תירדי לרמה ההונדאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם למשוך לך את הכיסא
ניסן בדיחי,
07/02/05 08:13
|
כשאת באה להתיישב זה בדיחה (אז מה אם שברת את עמוד השידרה ואת נכה לכל החיים? זה רק בדיחה מה את מתרגשת??).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הלא שפויה!
טליה,
06/02/05 16:44
|
פרסומת כזו לא רק שהיא בוטה ולא מתאימה לילדים אלא ממש פוגעת בי כאשה!סרטים כחולים אנשים בוחרים לראות או לא לראות וזה לא משודר בכפייה וכן בפרסומות לחזיות עוד אפשר להראות חזה של אשה עם חזיה כי זה קשור למוצר-ובד''כ מראים את בצורה שמרנית והכי לא בוטה אבל הפרסומת הזאת-הסתכלי עליה!היא ממש לא קשורה לעניין המכונית ולא ראוייה לשידור כי היא מראה את הגבר כדבר עליון והאשה והילדים כגוף אחד שונה...בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא את הגבר, את הרכב !!!
אני,
07/02/05 14:44
|
|