 |
50.
אכן, רק מי שכתב ספר פורנוגרפי
פנחס,
20/03/05 17:59
|
יכול להצדיק את עופר שכטר ואת עניין רוחמה אברהם ותוכנית הסקס. כי לפי הכותב לא חשוב מה חש הציבור העיקר לתת לאנשי הסמול להשתולל בטלוויזיה כתאוות רוחם ולכפות את תרבותם על רוב גדול של הציבור המתנגד להם. כי הרי השלטון במדינה הוא אוליגרכיה סמולנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנחס אתה בור מוחלט
איש ספר,
25/03/05 06:37
|
אם היית קורא את הספר היית מגלה שהוא דווקא תוקף את כל העפר שכטריזם והדוגמניותיזם שהשתלט על המדינה ומשתמש בפורנוגרפיה כסאטירה. אבל אתה אנאלפבית עצלן, מה יש לצפות ממך שתסתדר עם הבנת הנקרא.? הנה גם את הטור הזה לא הבנת. העיקר שאתה יודע לכתוב ''סמולן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נו ברור, במועצה לא שולט הסמול
פנחס,
20/03/05 17:53
|
מועצת הראשות השנייה מנסה קצת לאזן את השלטון המוחלט של רוח הסמול בטלוויזיה וזה מה שלא מוצא חן בעיני שי גולדן. כי חופש הביטוי הוא רק בתנאי שכל המיקרופונים הם בידי הסמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צודק, צודק ושוב צודק
ל"ת
מודאגת מאוד,
14/03/05 13:55
|
|
 |
47.
הטלויזיה בישראל
אאא,
14/03/05 10:56
|
גורמת בעיקר נזקים בלתי הפיכים לחברה הישראלית. מאחר וכתבת ספר נחמד בנושא,אני מניח שאתה מסכים עד כאן. השאלה היא איך נלחמים בזה. בעזרת צנזורה? בעזרת פתיחת מאות ערוצים נוספים ? יש לך דרך אחרת? לדעתי הדבר העיקרי שמריע לגולדן ודומיו זה ההרכב האנושי של המועצה.האשכנזים הסמולנים מאד מאד לא אוהבים לראות מוקד קבלת החלטות שלא נתון לשליטתם או סר למרותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל הכבוד לרשות השניה
אזרח מודאג,
13/03/05 21:39
|
הפעם באמת אנחנו אומרים, טוב שיש רשות שניה. אולי הם יעצרו את ההתבהמות של האוירה הציבורית והאויר. כל הכבוד מוסקו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסקו, אתה גולש באינטרנט?
עזורי,
14/03/05 06:27
|
מתחיל לשתול תגובות אוהדות? סחה עליך אחי, מתחיל להשתלב במאה ה - 21 אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
נורא נורא חתיך
ל"ת
ענת,
13/03/05 18:49
|
|
 |
אויש, איזה טעם גרוע....
ל"ת
ההתחלה נכונה,
נורא, נורא!!,
14/03/05 08:59
|
|
 |
הוא נשוי + 2
ל"ת
אישה נשואה,
13/03/05 20:46
|
|
 |
44.
האשמה בנו, לא באנשי הרשות!
עמית,
13/03/05 18:33
|
בנו הכוונה לצופים. נעזוב את השאלה למה הם מסכימים לייצר זבל, ו''אם כולם יקפצו מהגג גם הם יקפצו?'', ושאר שאלות קנטרניות. הצרכן, בחברה חופשית, הוא שקובע מה המוצר. לא היצרן. ערוץ 2 לא היה מגיע למצב שאתה מתאר, אם הרייטינג שלו לא היה הולך ומטפס במקביל לירידת הרמה. הצרכן יכול לקבוע מה יהיה המוצר במחי שלט, בהינד זיפזופ. כל עוד יש מי שיקנה את המוצר הזה, זה מה שייצרו. כל השאר זה רוח וצלצולים, כולל אנשי המועצה. באמונה, שבוע של שביתת צופים , ותראה איזה TV טוב יהיה פה. אני משוכנע שאנשים לא יודעים כמה טוב המדיום הזה יכול להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
סתם עוד ריאליטי , דוקא נהנתי
ל"ת
התערבות הרשות-,
ס ק נ ד ל,
13/03/05 17:55
|
|
 |
42.
מה תם רוצים אחלה תכנית כפרה
ז בוקובזה,
שדרות,
13/03/05 17:08
|
כבר מחכה לראות ת'המשך, מותאח מאניין יחי המורוקאיות בוז לרוסיאיות, שמשטלטות לנו על המדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שי הפעם אתה טועה
ק,
13/03/05 16:19
|
מועצת הרשות השניה לא החליטה לנזוף בתוכנית הבזויה הדוגמניות לבד, אלא לאחר שהגיעו אליהם אין ספור פניות מאזרחים כאלה ואחרים. כנ''ל לגבי התוכניות האחרות. אין מה להלחם יש להעלות את הרמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למי שלא יודע... (סתם ידע כללי)
מתנחל,
חיפה,
13/03/05 15:42
|
|
 |
39.
מפגר
אויש סתום,
13/03/05 14:23
|
|
 |
38.
מסכים איתך אבל ערוץ 10- תת רמה
עמית,
13/03/05 14:14
|
נכון שהרשות השניה צריכה להתבייש בצנזורה שלה אבל גם ערוץ 10 צריך להתבייש בתכנים שלו. מערוץ איכותי שנותנים קונטרה רצינית לערוץ 2 הוא הפך לערוץ נמוך שתוכניות הדגל שלו הן הדוגמניות והתוכנית הדבילית של מורן אטיאס (ממש טלויזיה איטלקית, וזאת לא מחמאה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל בגלל המנכ''ל החדש
ל"ת
ישראל ישראלי,
13/03/05 15:23
|
|
 |
37.
מי שלא מעוניין לצפות, מוזמן
חיה זלצר,
ת''א,
13/03/05 14:07
|
|
 |
36.
תכנית מגעילה ''דוגמניות''
אחד בלי מוח,
ת''א,
13/03/05 13:20
|
לא מספיק שהחברה הישראלית עושה הכל כדי להידמות לארה''ב, לא מספיק שדוגמניות הן מודל לחיקוי עבור נערות עוד באה התכנית הזאת, שלא מציעה שום ערך מוסף ושמה את הגועל הזה על המסך לטובת הרייטינג. אלוהי הרייטינג גדול, אפשר לבדר גם את ההמונים בלי להיות כ''כ וולגרים. בושה לכל מי שלוקח חלק בתכנית הזאת ויוצר אותה. זו תעודת עניות. אלה אנשים שמכרו את נשמתם תמורת פלסטיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גולדן תומך בדוגמניות
מכוער,
13/03/05 11:59
|
|
 |
34.
תוכנית זוועתית-ביזיון למשתתפות
ל"ת
דנה,
13/03/05 11:57
|
|
 |
33.
חשוב לראות את התוכנית
נערה תמימה,
13/03/05 11:56
|
|
 |
יש משהו בדבריך
ל"ת
אבג יהושע,
14/03/05 10:25
|
|
 |
32.
אשליית הכח של כתבן החצר
אייל,
13/03/05 11:49
|
הברנז'אית. לא יעזור לכם אנחנו נרסן את דינמיקת האבדון ה''ליברלי'' שאתה ושאר עלובי הבוהמה-פרח-בורגנית מובילים את הציבור הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה ''אנחנו''?
חנן נתן,
13/03/05 12:55
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
אני,
13/03/05 12:21
|
|
 |
31.
אתה כל כך צודק !!!
אורלי,
פ''ת,
13/03/05 11:48
|
|
 |
30.
הגולדן shower שוב עלה לו לראש
אמיר,
13/03/05 11:46
|
כתבן החצר הברנז'אי שוב נובח בפבלוביות מתקדמת. אכן ימים קשים עוברים על חרדוני הביצה שפשוט לא מבינים שישנה קבוצת כח שהחליטה לומר עד כאן ותנסה לאזן במשהו את הניסיון לטמטמם את הציבור באופיום להמונים של טפלות ובשורת ליברליזם אין-סופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליט רק אם אתה אמיר או אייל
כתבנית,
13/03/05 12:25
|
למה שתי תגובות עם נוסח זהה בהפרש של שתי דקות? נורא לוחץ לך או שמישהו משלם לך להציף תגובות אוהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A Shy Golden Shower? LOL
ל"ת
Don't Be Shy,
13/03/05 12:04
|
|
 |
מתה שגולדן יעשה עליי שאואר...
ל"ת
כונפה,
13/03/05 13:07
|
|
 |
29.
בעד צנזורה ממשלתית
אבי,
13/03/05 11:40
|
כמו בארה''ב, שם ה FCC קובע מה מותר ומה אסור, מה המלים שאסור להשמיע ברדיו או בטלויזיה. מי שחושף פטמה, כמו ג'נט ג'קסון, גורם לרשת המשדרת קנס של מיליונים. מי שמלכלך יותר מדי, כמו הווארד סטרן, גורר קנסות של מיליונים ובסופו של דבר יורד מהאויר ועובר לרדיו-לווין בתשלום. וכאן ההבדל, כאשר אתה משלם בעד הזבל והלכלוך תקבל את הווארד סטרן ברדיו וגם את ה''סופרנוס'' ואת ''סקס והעיר'', בתשלום בלבד בארה''ב ברשת HBO. בארץ ירדנו כבר לשפל המדרגה בלכלוך ובבוטות, הכל הולך בשם הליברליות. אלימות מילולית ומינית נותנת את הטון וגורמת פשע כאשר הצופים הם קטינים או קצת מופרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
התכנית איומה!
ר.,
13/03/05 11:37
|
הכותב ''משחק אותה -יפה נפש'' מה זה? בשם חופש מהצנזורה, מותר להראות תוכניות וולגריות שכאלה? הרי התלונות הגיעו למועצת רשות השניה-מהציבור! וטוב שישנו גוף כזה, שאפשר לפנות אליו! בכלל לא הכרחי חופש אבסולוטי שכזה לתקשורת , הכותב-הוכחה לכך! [חוסר הבנה, רגישות ושחצנות]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סליחה שי, אבל ....
אחד העם,
מרכז,
13/03/05 11:35
|
מי אתה שתעשה צנזורה ? יש לך הערות. יפה, אבל זה הכל. מה אתה עשית בחייך למען האומנות והתרבות בארץ? מי אתה שתקבע אמות מוסר? כתיבתך מתנשאת ( מה קרה, נעשית אלוהים?) תתביש לך. אני מבין שמעט מוסר לא היה מזיק גם לך. לדעתי אתה סתם אפס שמנסה לעשות רושם על מנת לקדם את עצמו. גם אם יש דברים שלא נראים לך, מצא דרך הולמת לפנות אליהם ולא להלך אימים על כלל הצבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ים המלח
יואב,
צפון,
13/03/05 11:28
|
תמיד ידענו שים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם, אך בית היוצר של ערוץ 10 ממוקם הרבה יותר נמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
משל למה הדבר דומה?
מיכל,
13/03/05 11:28
|
לנהגת כמוני, הממהרת לענייניה, וסוחטת את דוושת הגז עד שהמכונית טסה לה במהירות 125 קמ''ש. ומי מורה לי לעצור בצד? נכון! שוטר ממשטרת התנועה! הוא בודק ומוצא שאיני עבריינית סדרתית, ושוקל האם עליו לרשום לי דו''ח. בעודו שוקל את שיקוליו, מתחילה אני לטעון את טיעוניי: איזו צביעות ואיזו התחסדות מצדך, שוטר יקר! הרי יש כל כך הרבה עברייני תנועה שיכולים להרוג חפים משפע, ולמה לך להיטפל דווקא אלי? אהה!!! אתה נהנה הנאה קיצונית משימוש בכוח! זה העניין! אינך נוהג לצפות בנעשה בכביש, והנה, היום התעוררת וכולך מלא התחסדות ואשליית כוח. ובכן שוטר יקר, יש כמוני מיליונים, נהגים חולירות, בלי התמאנייקות - הם לא שווים פרוטה. אז שי גולדן, יש כמו ה''דוגמנית'' מיליונים, תכניות זבל וטעם רע, וכדאי ש''היוצרים'' יבינו - הרייטינג שלהם, בעינינו, לא שווה פרוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מר גולדן, מה עובר עליך?
דבורית שניצר,
13/03/05 11:00
|
מוזר שצריך להסביר את זה למבקר טלוויזיה, אבל כנראה שאין ברירה. ''הדוגמניות'' לא דומה בנחיתותה לאף תכנית אחרת המשודרת כיום בטלויזיה המסחרית. שברו כאן שיא של גועל, שחושף את הגזע האנושי במלוא נחיתותו ורוע ליבו. עכשיו, אם את זה אתה לא רואה- לא ברור איך אתה מכהן כעורך מדור התרבות של ''מעריב''. גרוע מזה, אם אתה לא מבין את חשיבות ה''אסטרונאוטים'' במועצת הרשות- מה המוטו התרבותי שלך? מה אתה מציע, התפקרות הולכת ונמשכת? חברי הרשות עושים עבודה נהדרת. נטפלו ל''אקזיט'' כמו שצריך והטיסו אותם לכבלים. כך יעשה גם לגלית גוטמן וחבריה שונאי האדם. מזמן לא נצפתה על המסך חבורת שדים כה מבחילה בכיעורה הפנימי והחיצוני. ואל תדאג, מר גולדן. קולך החלוש לא יפריע למועצה לעשות את מלאכתה, ואתה תמשיך לתקתק על מקלדת המחשב ולקשקש הגיגי ''תרבות'' בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ,שום דבר קיצוני
ל"ת
ושום שבירת שיא,
13/03/05 17:58
|
|
 |
דווקא נפלא שחושפים שם את הרוע
אמא,
13/03/05 14:11
|
דווקא נפלא שחושפים שם את הרוע האכזריות ומידת ההשפלות שמייצרים אנשי התעשייה (הסוכנת בטי רוקווי, הצלם אשל והספר - סליחה, ''מעצב השיער'' מיקי בוגנים) כלפי נערות תמימות שמשאת נפשן להיות דוגמניות. אולי זה ירתיע כמה מהן בעוד מועד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המועצה מיחצ''נת תכניות, זה הכל
איתי,
13/03/05 10:57
|
אל תטעו ותחשבו שבמועצה נמצאים אנשים מוסריים הדואגים לטובת ציבור הצופים. כל פעם שמועלות טענות נגד תכנית זו או אחרת, הדבר נועד לקדם את יחסי הציבור של התכנית עקב רייטינג נמוך מהצפוי. לדעתי, אם יבדקו, יגלו שרייטינג של תכנית עולה תמיד אחרי ביקורת של המועצה. לגבי ''הדוגמניות'' - לא ראיתי, אבל אני יודע על מזה, ובוודאי שאין שום השפלה של נשים. הבחורות משתתפות בתכנית מרצונן החופשי, ואם ירצו - יעזבו. מספיק להביע דאגה לכל אחד, כאילו אף אחד לא מסוגל לדאוג לעצמו. אני לא רואה את עצמי אחראי למנוע מאנשים לבצע מעשים הנובעים מטמטומם ולשאת באחריות לתוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה גולדן יותר?
ל"ת
צודק או חתיך?,
13/03/05 10:51
|
|
 |
21.
אתה כ''כ עלוב
אני,
ישראל,
13/03/05 10:49
|
אנשי מועצת הרשות השנייה אינם צופים כלל בטלוויזיה המשודרת בישראל, שכן אחרת לא היו מזדעקים כל כך בגין ''הדוגמניות''. סוף ציטוט.
כלומר: הטלוויזיה מלאה בזבל שמזהם את הסביבה התרבותית שלנו, אז מה אתם מתרגשים? רע ועוד רע הרי נותן טוב לא? כך על פי שיטתך העלובה. אתה לא מזדעק למה הם לא פועלים ביתר שאת ומגינים על הצופים מזבל טהור, אלא דורש לבטלם כי הכל מלא בזבל גם ככה. אז בוא נבטל את המשטרה כי גם ככה יש פשע, וכו' וכו'. ודר''א גם הכתיבה שלך לא משהו בכלל, סתם טובע במליצות דביקה ובמטאפורות חבוטות. יאללה יאללה. יא חסר ערכים נבוב שכמוך. לא רוצים לראות את הפושטקיות האלה ולא רוצים שיזלזלו באינטיליגנציה שלנו. תנו כבוד לעם! די להתבזות בשביל כסף יא עלובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אין כמו שי גולדן
ל"ת
שרית ממן,
נתניה,
13/03/05 10:48
|
|
 |
19.
שי אתה אליל. המועצה מסוכנת.
ל"ת
מנחם,
13/03/05 10:47
|
|
 |
18.
צדק צדק תרדוף
אריאל,
ירושלים,
13/03/05 10:46
|
אתה כל כך צודק מר גולדמן! סוף סוף מישהו כאן מסוגל להבחין בין מושגים ויודע לעשות הפרדה בין התוכן למעטפת. סוף סוף מישהו כאן מסוגל להבין שתפקידו של הרגולטור אינו - ואסור שיהיה - התערבותי תוכני, שאם לא כן, יהיה לנו עוד ''ערוץ 1'' ותו לא. סוף סוך מישהו כאן הבין שגם אם אני לא סובל את התוכן שמשודר אז אני מצביע בשלט ולא כופה את דעותיי הערכיות על אחרים באמצעים פסולים. הגיע הזמן שכולם כאן יפנימו את המושג דמוקרטיה וליברליזם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אחלה תוכנית. תמשיכו ככה.
ל"ת
גו גו הקטן,
ירושלים,
13/03/05 10:46
|
|
 |
16.
נכון. מלכות היופי יותר טוב?
ל"ת
דפנה מנהיים,
13/03/05 10:42
|
|
 |
15.
גולדן צודק!!
ל"ת
יקי,
13/03/05 10:42
|
|
 |
14.
הדוגמניות תוכנית זבל
אחד שיודע,
13/03/05 10:36
|
אבל קחי אותי שרון הייתה זבל פי מאה ואף אחד לא הזמין אותם לשימוע. למה? כי עם ערוץ 2 לא מתעסקים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
תמיד ביחד,
13/03/05 12:00
|
|
 |
13.
פה זה לא איראן
יהודי חרד,
13/03/05 10:32
|
הגיע הזמן שמישהו יאמר את זה. מי שלא מתאים לו הדוגמניות שייצפה בערוץ תכלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא,אבל גם לא אירופה
אאא,
14/03/05 11:11
|
ואיראן אגב,שייכת למזרח התיכון הרבה יותר מאשר אירופה. איראן לא היתה יכולה להחזיק מעמד כמדינה מערבית בתקופת השאח,והיא לא תשאר עוד הרבה זמן מדינת שריעה. היא תהיה משהו באמצע,כמו שכל המזרח התיכון אמור להיות. משהו בסגנון של לבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אהוד אשרי הגדיר את זה בהארץ...
עמית,
13/03/05 10:30
|
אהוד אשרי הגדיר את זה כ''גן חיותה'' ע''ש החברה חיותה דויטש. מי אתם, חברי המועצה, שתגידו לנו מה לראות ומה לא לראות? אם נחשוב שזה פוגע, לא נראה והתכנית לא תהיה. למרות שבעיני התכנית מפגרת, צריך קצת צניעות. תזכורת: בשנות השישים לא הרשו לסר ג'ון לנון וסר פול מקרטני להופיע בארץ כי הם ישחיתו את הנוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה יש צנזורה של תגובות
אאא,
14/03/05 11:09
|
ברשת ולמה צריך זיכיון מהמדינה לפתוח תחנת רדיו או טלויזיה? למה שכל התגובות לא יופיעו ולמה שכל אחד לא יפתח תחנת רדיו או טלויזיה כרצונו (בכפוף להקצאה מסודרת של תדרים כמובן) ? מי שלא ימצא חן בעיניו התכנים,שלא יראה,ישמע או יקרא - נכון?
הסמולנים תומכים בצנזורה,אבל רק כאשר מדובר בשאט הנפש שלהם. אילו צביעות היתה ענף אולימפי,הסמולנים היו מביאים לנו 34534563456 מדליות כל אולימפיאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד נכון מאד נכון מאד
ל"ת
נכון,
מאד מאד,
13/03/05 18:00
|
|
 |
מי שמשווה את הביטלס לדוגמניות
אחד בלי מוח,
13/03/05 14:05
|
|
 |
11.
אוברלורד? - דנקירק!!!
Joe Anaaref,
IsraHell,
13/03/05 10:25
|
אני חייב לאמר שיציבות הענף מעניינת את סבתי. גם אוברלורד. אני חושב שזוהי בערך המערכה האחרונה שלנו - הצופים, להציל את ילדנו מההטפשה (תהליך הפיכת הילד שלך לישראלי דפ''ר). אם הדוגמניות ינצחו, זה הסוף של השאיפה שלנו לגדל ילדים נורמאליים. כל השאר שטויות לא רציניות. ערוץ 10, כמו שאר הערוצים צריך להלחם על חייו. לעומת זאת חיי ערוץ 10 ורווחי מפעיליו, כקליפת השום בעיני. זוהי המלחמה העיקרית וזו העמדה האחרונה. להיות או לחדול (דנקירק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
'' שי גולדן חושב שהוא חושב ''
אפי,
13/03/05 10:20
|
שי גולדן יקירי כשתתחיל לחשוב מעבר לקצה חוטמך , אני אשמח לשוב ולקרוא את כתבותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תוכנית מפגרת אבל .....
דד,
13/03/05 10:10
|
זכותן של תוכניות מפגרות להיות משודרות ומי שירצה יראה ומי שלא שיעביר ערוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לצנזר תגובות ברשת?
אאא,
14/03/05 11:06
|
למה לא להתיר ערוצים כמו ערוץ 7 ?מי שלא רוצה שלא יראה,יקרא או יאזין - נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כך!!! מי שלא נראה לו ---
מרים,
13/03/05 13:57
|
שלא יצפה, כמו שודאי לא צפה בתוכנית next top model ששודרה בערוץ 3 (נדמה לי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מאוד צודק
מ,
13/03/05 10:04
|
|
 |
בעיקר מאד חתיך
ל"ת
רונן,
13/03/05 10:45
|
|
 |
7.
כל אחד מהכותבים שלכם
לי,
13/03/05 09:49
|
רשם או ציין את הפרשה של הדוגמניות. ומה אני אגיד לכם?....... אתם גורמים לאנשים להתעניין ולרצות לראות על מה המהומה... שבתכלס מי שלא רוצה לראות שיקח לו 45 דקות בזמן התוכנית ויילך לעיסוקיו,בתום התוכנית שימשיך לראות מה בא לו... (ולדעתי זה סידרה אחלה להראות לבנות צעירות איזה מקצוע מכוער זה ולא כל הנוצץ -זהב.........)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית פשוטה
משה דמרי,
מעלה אפריים,
13/03/05 10:40
|
סידרה היא נקבה לכן צריך לכתוב '' זאת סידרה '' ולא '' זה סידרה'', לכן לך תלמד עברית פשוטה לפני שאתה מתיימר להגיב על דברים שאין לך מושג בהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר דמרי, לעובדה ש-7 שגה בדקדוק
מרים,
13/03/05 14:00
|
אין ולא כלום עם מידת הבנתו/הבנתה בנושא הנדון. אתה, אל תתיימר להיות נותן ההרשאות למתן תגובות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שוק בשר
יאיר,
ירושלים,
13/03/05 09:48
|
שי היקר! אם כל הכבוד זה ששעושים צעד, אמנם קטן,אך בכל זאת איזשהו צעד על מנת לשמור קצת על כבודה הרמוס של האישה זה דבר מוצדק לגיטימי ולוואי שזה פתיח לשורה של מעשים כגון אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המציאות. אל תסתמו עיניים!!!
קישקה,
גבעתיים,
13/03/05 10:44
|
התוכנית מראה את שוק הדוגמניות. ככה זה עובד. מה אתם מעדיפים, לא לראות? אולי גם לא תרצו לראות דיווחים משדה הקרב ומהשטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,זה משקף את המציאות
אאא,
14/03/05 11:04
|
אבל חשיפה טלויזיונית גם נותנת לגיטימציה. למה שי גולדן שמתנגד לצנזורה טלויזיונית תומך בצנזורה של תגובות ברשת? האם מחיקה של תגובות תשנה את המציאות? ודאי שלא,אבל אי מחיקה פרושו מתן הכשר ולגיטימציה. יש לטלויזיה כוח של עיצוב המציאות והנורמות.היא לא רק מכשיר העברת מידע כמו עיתון או רדיו. מספיק להתמם ולהתכחש לזה. בגלל הכוח הזה של המדיום הטלויזיוני הוא צריך להבין שמה שהוא מציג נותן חותמת של לגיטימציה והכשר למה שמוצג. לכן למשל צריך תכניות כמו בולדוג,שמראות שחיתות ומציגות אותה בצורה שלילית אבל לא להציג שוק בשר נתעב של נשים ולתת לזה לגיטימציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקע היקר
יוני,
חולון,
13/03/05 11:37
|
ההבדל בין דיווח מהשטח לבין תוכנית הדוגמניות הוא שהתוכנית היא תוכנית בידורית ןמכיון שמדובר בבידור בלבד מוטב שלא ישדר מסרים שליליים זולים שגורמים באופן עקיף וישיר ליחס מזלזל בנשים עד כדי אלימות כנגדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יש גבול ליכולת הספיגה כל הכבוד
צפון 1,
צפון,
13/03/05 09:46
|
יכול להיות שבמבחן האוביקטיביות, ''הדוגמניות'' הייתה שורדת את רף הסיבולת שלנו הצופים. אולם, לאור הגודש המבהיל, שלא לומר המבחיל של הרפש הטלוויזיוני ברוב הערוצים, צודקים אנשי הרשות במהלכם זה. היכן שהעורכים והמפיקים של תוכניות מסוג לא יפעילו שיקול דעת מאוזן פלוס, יעשו זאת האחראים מטעמו של הציבור. ונכון זה לא הכי נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו צנזורה הרסנית מבהילה
ל"ת
שאוליאן,
צפון,
13/03/05 10:48
|
|
 |
4.
חדש הרשות השניה לדתיים בלבד.
עם ישראל חי,
נ נח נחמ...,
13/03/05 09:44
|
הרשות השניה בניהולה החדש של ש''ס תציא שלל תוכניות בנושא הדת, במקום החדשות בשעה 20:00 תוכניתו הקבועה של הרב הדגול הרב עובדיה וכדומה... ביזיון לרשות השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בעיקר יעצבן
אאא,
14/03/05 11:00
|
אבל יזיק פחות משטפון המין,האלימות,עידוד ההתבוללות והשימוש בסמים שמשפריצה עלינו הטלויזיה במהלך כל שעות היממה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ועכשיו עבודתך בערוץ 10 מובטחת
ל"ת
המשחד,
13/03/05 09:37
|
|
 |
2.
רק מהפרומו מתחשק לי להקיא
אילן,
פ''ת,
13/03/05 09:34
|
מעולם לא ראיתי את התוכנית (אם אני לא טועה זה מתנגש עם משחקי כדורגל ) . אבל רק מלראות את הפרומו מתחשק לי להקיא . לא יכול להיות שכמה פרחות שקיבלו תוכנית יתעללו בכמה צ'חלות (דפוקות) שרוצות להראות בטלוויזיה . לנקות את המסך מהזבל הזה מייד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נו באמת.
שושה141,
13/03/05 09:28
|
בשם ההגנה על זכותך לבהות בציצים צעירים אתה מתעלם מההשפלות שעוברות הצעירות הללו? איך היית מגיב אם היו עומדים מולך, מצלמים אותך לכל רואה ואומרים לך ''בונ'ה יש לך מה זה קטן, ממש עלוב'' תוך אחיזה אימתנית וקלוז אפ? גם אז היית מגן על זכותם של הצופים? הבנות שם מוצגות כפרות בשוק שבודקים להן את השיניים - ככה היית מוכן שאחותך תופיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי דוגמניות לעתיד....
צלם,
13/03/05 10:58
|
אולי דוגמניות לעתיד יראו את התוכנית ויעשו חושבים ליפני שהם נכנסים לעולם הזוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין!
אריאל,
ירושלים,
13/03/05 10:40
|
זה לא קשוא לרצונו של אדם לבהות בציצים או רצונו של אחר לכפות עליו שלא יבהה - זה קשור לשאלה מסוימת אחת וחבל שלא הבנת זאת! השאלה היא האם תפקידה של מועצת הרשות השניה להתערב בתכנים בצורה ערכית מעבר למה שמותר להם בחוק ומעבר למה שרצוי ומקובל לרגולטור שכל תפקידו להסדיר את המעטפת של הפעלת טלוויזיה מסחרית ומה לה לקבוע מה ''ערכי'' ומה ''שטוח''? התשובה היא שלא. זה לא תפקידה ואסור לה. אתה - כמוהם - לא מסוגל להפריד בין שני דברים פשוטים וישר נכנס לנושא הפנימי, לתוכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התממות
אאא,
14/03/05 10:59
|
העובדה שהרכב המועצה מתיימר לייצג את הלכי הרוח בכל המגזרים באוכלוסיה - מעידה על כך שהמועצה כן אמורה להתערב בסוגיות ערכיות. אם היה מדובר בהחלטות משפטיות יבשות שאין להן מימד ערכי,לא היה צורך במגוון כזה והיה די בעו''ד המתמחים בתחום. אני לא יודע אם המועצה היא המכשיר האופטימלי לטפל בזה,אבל אני בהחלט חושב שהיא אמורה לקבל החלטות ערכיות. גם ביה''מ מקבל כל הזמן החלטות ערכיות שאין להן דבר וחצי דבר עם החוק היבש ולכן מערכת המשפט חייבת לשקף את הרכב האוכלוסיה בישראל באופן יחסי.
הגב לתגובה זו
|
|