|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
עולם הפרסום
אשכרה,
ישראל,
15/03/05 22:15
| |
 |
1.
מר גאון כרגיל רומס ולא מדייק
השכן,
15/03/05 15:35
| אולי חברות המיתוג שאתה עבדת איתם לא התעסקו ביישום, אבל זה חלק מכל חברת מיתוג רצינית! (רוב אלו שפועלות בארץ עד עכשיו זה לא!) אם אתה רגיל לעבוד עם כל מיני מעצבי מוצר אז ברור שצריך אותך -לאסטרטגיה התקשורתית בלבד! - שימו לב להבדל!-יש עוד עולמות תוכן ומימדים יותר חשבוים מפרסום . משרדי פרסום ושם כוחו של האדון גאון הוא באסטרטגיה וקריאיטיב תקשורתי. אל תתפלצן מר גאון ותשחק אותה יותר כי אתה לא אמור. תן ליעוצי אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגית ניהול מותג לעשות את שלהם, ולאלו שגם עוסקים בתכניות יישומיות, ואתה תתעסק בפרסום. מתי שהוא יעשו אתההבדל בארץ, כי זה מגוחך לחלוטין שלא מבדילים כאן בין פרסום למיתוג (אנשים כמו גאון דואגים לבלבל ולשגע את הלקוחות שלהם)
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|