 |
65.
הוא חולה נפש המסכן הזה
דבי מחיפה,
17/03/05 17:06
|
שישב בבית משוגעים אולי ירפו אותו האבא ילך לסדר שהוא יצא הביתה לא נעים לא כל הספור תראו שזה יהיה בלון נפוח אחד עשו מתאמים לשבת ממנו הוא צריך טפול פסכ רק זה בחור אומלל שגדל בלי האמא הרוצחת טפול יעיל רק פסכולוג טוב יוציא אותו ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
רחמנות על בעלת דמעות התנין
אבי,
מרכז,
17/03/05 16:39
|
איזה גיהנום עבר על הגברת חיימוביץ. ממש כמו הגיהנום שעובר על המסכנים חסרי האמצעים- אותם אנו רואים לעיתים בחדשות בהן היא מככבת. החיים התאכזרו עליה, וזה ניכר במיוחד,בכתבות הללו , עת היא מעטה על פניה הדשנות ,פני מסכנה, המביעה הזדהות רבה עם מסכנים אלו,אשר את מצוקתם היא מכירה מקרוב מאוד. כמי שנדכאים עד עפר,ע''י האליטה החברתית אליה היא משתייכת , גם היא מכירה את ריח העפר המגיע לאפה, כתוצאה מכבדות משכורתה המושחתת, שהיתה יכולה לפרנס מאות משפחות נדכאות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה זולה
רינה,
תל אביב,
20/03/05 19:32
|
מה הקשר? עברת הטרדה היא עבירה פלילית. מה הקשר למשכורת של המתלוננת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are pathetic!!!
dana,
17/03/05 21:06
|
bad bad energy How much hatered can be in one person?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רשעות באדם אחד, אמא'לה
דנה,
17/03/05 16:53
|
אבי יקירי, עדיף כנראה לבכות דמעות תנין מאשר לירוק ארס של נחש צפע על הסביבה, כמו שעשית בתגובה המחרידה שלך. כמה רוע, כמה קנאה. איכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות האליטות
אבי,
מרכז,
18/03/05 14:56
|
דנה יקירתי, שמך הלועזי אירופאי, מרמז כי יתכן ואת שייכת לאותה אליטה חברתית , שלטונית, ממונית ,תקשורתית וברובה אשכנזית, אשר בכוחה רומסת את מרבית העם באמצעות חוקים ומינויים פנים -קבוצתיים בחברות ודירקטויונים שונים. אלו שמשמנים אחד את השני במעגל סגור באמצעות הטבות כספיות וחומריות אחרות על חשבון האחרים, שאינם בקבוצת ההשתייכות האלטיסטית הנ''ל. ביחסי ישראל - פלשתין אותה קבוצה אוחזת בתזה האומרת כי, עם נכבש(פלשתינאים) עני ביותר ,הדר בשכנות לכובש(ישראל) עשיר לאין ערוך ממנו,תמיד יהיה ביניהם מצב של איבה ,בשל הפער הכלכלי העצום בינהם(מעבר למלחמת הדת והשטחים).תזה זו אומרת כי, העני באופן טבעי ומובן ינסה לגזול מהעשיר חלק מנכסיו. משום מה , אין תיזה זו נכונה גם לפער הכלכלי האדיר הקיים בישראל, בין האליטה האמורה ,אליה משתייכת הגברת חיימוביץ ואולי את ,ודומייך! אם זו לא צביעות ורשעות ,אזי מהי צביעות והתנכרות של בעלי לב אכזר ורשע אז מה כן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זקוק לאישפוז דחוף
ל"ת
אבי..אבל אחר,
20/03/05 20:06
|
|
 |
63.
השופט טעה, אבל זה לא מפתיע
קולגה,
17/03/05 15:49
|
בית המשפט גילה חוסר רגישות ותאוה לספק את ההמונים כשזרק את יערי הבן לזירת התקשורת בעבור שמץ של אזכור בעיתון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אתי,
17/03/05 19:56
|
|
 |
62.
יערי האב הוא פרשן אטום, לא פלא
ירון,
בית שמש,
17/03/05 14:07
|
כבר נאמר על יערי האב, ודומיו, כי הם יודעים הכל על העולם הערבי, אבל לא מבינים בו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
גם מיקי באה בימים
שמחה,
17/03/05 13:41
|
היא צריכה איזשהיא סיבה להגיע לכותרות !!! ולא איכפת לה על חשבון מי !!! פוי לא יפה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כולכם מטומטמים
גיא,
17/03/05 10:29
|
בנו של איש חדשות ידוע מטריד את מגישת החדשות של הערוץ המתחרה. אותו איש חדשות שאשתו הורשעה ברצח לפני לא יותר מדי שנים. על מה אתם בכלל מתלוננים? איך אפשר לשאול ''מה הציבור צריך לדעת''? כולכם חולי נפש? מה לצנעתו של יערי ולסיפור החדשות המשוגע הזה? בארה''ב כבר היו עושים מזה סרט ממזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מיקי
ניר,
ת''א,
17/03/05 09:34
|
היא פופולרית סקסית איך זה הטרדה הערצה מכל הלב לא מחמיץ אף תוכנית היא גדולה הגדולה מכולן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש סיכוי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/03/05 11:32
|
שאתה הולך ומגזים לא צריך להיסחף היא לא קוסם לקחת לחיים יבין את הבכורה הם שם מקבלים משכורות עתק ואוכלים אחד את השני כמו כל עם ישראל הם בסך הכל קריני חדשות שמראים לנו את מצבנו העגום כעם ומדינה ועל כך כל הכבוד ולא יותר הם מקבלים כסף עבור עבודתם הם צרכים להיות אמינים ולהוציא לאור את האמת הנכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אני ל א מ א מ י ן
שמחה,
17/03/05 09:21
|
כנראה נס ליחה של גברת חיימוביץ והיא צריכה פרסומת כי הרייטינג שלה ירד .היא הרי לא טיפשה ויןדעת שכל סיפור שעומד רק בקרבת סקס מגדיל את הפרסומת והרייטינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מיקי את עשר
הלה,
מודיעין,
17/03/05 07:12
|
מיקי יקרה אנחנו איתך באש ובמים לא יעלה על הדעת שאדם כזה יסתובב חופשי הוא מסוכן לציבור!! אני מחזיקה את ידך ואת יד משפחתך והלוואי שהוא ישב מאחורי בריח כי עכשיו זה הטרדה ומחר ...יעשה מעשה כמו אמא שלא המתועוות.. מיקי ניצחת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מכבסת המלים של עורך הדין
מרשמלו,
מרכז,
17/03/05 07:08
|
''הכל מאהבה'' זהו הפירוש המעוות של עורך הדין למעשה הטרדה קשה. בעזרת הלשון מכסים עו''ד על כל מיני מעשי נבלה ומציגים את לקוחותיהם כצדיקים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אהוד- פרשן מעולה, אוהבים אותך!
אריאלה,
צפון,
17/03/05 06:28
|
חזק ואמץ אהוד יערי, עם ישראל אינו טיפש ואינו קושר בין הדברים, הבן זקוק להרבה עידוד, תמיכה וטיפול הולם, ואתה תמשיך ללוות אותנו בהסבריך המעולים - אנו מעריצים אותך ולבל תיפול ברוחך לרגע !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יערי הבן זקוק לאשפוז דחוף
ל"ת
יעקב,
ת''א,
17/03/05 06:16
|
|
 |
53.
אהוד - אתה הפרשן המעלה. תמיד.
ל"ת
ש ה,
17/03/05 02:03
|
|
 |
52.
קיבל את העיניים של אבא
מו,
17/03/05 01:58
|
|
 |
51.
אוהבים אותך מיקי
ל"ת
אביבה,
17/03/05 01:19
|
|
 |
50.
אהוד אוהבים אותך הרבה שתדע
ל"ת
שריקי,
חיפה,
17/03/05 01:01
|
|
 |
49.
מה זה קשור לאהוד יערי!!!!!!!!!
אי שם,,
17/03/05 00:45
|
עם ישראל אוהב לעשות דמוניזציה, והתקשורת נורא אוהבת להתעסק ברכילות. מה זה קשור ליערי האב וכל ההיסטוריה המשפחתית שלו אם זה היה הבן של גב' כהן מחדרה אז ברור שלא היו כותרות ענק הבן של גברת כהן מחדרה הטריד את מיקי! ואף אחד לא היה מחטט בעבר של גב' כהן!!! זה פשוט רצח אופי לאנשים שלא במקום הנכון. הבן של יערי מספיק מבוגר להיות אחראי למעשיו ואין קשר אם הוא הבן של או לא! תתבישו לכם, כולל לתקשורת שחגגה, כמו כן למיקי שכל כך רצתה שהסיפור יפורסם , כך בונים קריירה על גבם של אחרים! סיפור עם הבן של יערי מוסיף פלפל מסביב ועניין תקשורתי כמו כן עניין בגב' חיימוביץ עצמה. אך אם זה היה הבן של גב' כהן מחדרה תאמינו שמיקי לא הייתה מסכימה שצו איסור פרסום יוסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המחיר
שירה,
מרכז,
17/03/05 15:47
|
גם מיקי חיימוביץ וגם אהוד יערי בחרו בתפקידים המעמידים אותם חשופים לעיני הציבור הצמא למידע (בעיקר רכילותי) אין זה אשמתו של יערי (שאומנם קשריו לפורעי חוק מקלקלים לו) שיצא לו בן כזה או אפילו נשא אשה מפלצת לאישה, אבל אין ספק שזה יותר מעניין את הציבור מאיזו גב' כהן אלמונית מהצפון. ולגבי מיקי, אם היא מפורסמת, זה לא אומר שהיא צריכה לסבול הטרדות כאלה ולא להתלונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת מה קשור?
ורד,
17/03/05 07:39
|
מה אם הוא התגרש מהרוצחת אז הוא כבר לא אבא שלו..וזה שכולם רוצים עוד ועוד להתפרסם....ולא חשוב איך ..זו באמת הבעיה שלהם....ולתקשורת..שתהיה לכולם פרנסה..למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה
הלה,
מודיעין,
17/03/05 07:02
|
איש קטן חוצפה מיצידך לדבר כך אם היו מתרידים את בתך היית מזמן מצפוצץ ולא ישן בלילות אין מה לעשות שאתה סלברייט כולם ידעו מה עובר עליך ולא רק גברת ''כהן מחדרה''. ולך מיקי יקירתי אנחנו איתך לאורך כל הדרך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מיקי רוצי קדימה -אל תפני מבטך
ל"ת
ישראלי,
16/03/05 23:56
|
|
 |
47.
אהוד רוץ קדימה אל תביט לצדדים
ל"ת
ישראלי,
16/03/05 23:54
|
|
 |
46.
יופי NRG- ''יערי את חיימוביץ'''
ריינר,
16/03/05 23:49
|
|
 |
45.
הוא איים על עוד אנשים.מסוכן!
מירית,
ת''א,
16/03/05 23:19
|
אני מכירה מישהו שהוא איים עליו במשך הרבה זמן עד שזה הגיע למצב שהוא עזב את הדירה שלו. הוא איש מסוכן שצריך לשבת בכלא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אבל מה היו המניעים, למען השם??
נורית,
16/03/05 22:50
|
על מה ולמה היו ההטרדות?זכות הציבור לדעת! למה לא מספרים לנו ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אהוד-אוהבים אותך
שני,
16/03/05 22:46
|
אל תתיחס לכל ההשמצות, הם מתים מקנאה....כמובן על הכשורים המדהימים שלך!!!! העם איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
צוברי, אתה שפוי? ''הכל מאהבה''?
אלי,
16/03/05 21:05
|
|
 |
41.
כעט בחדשות 10,אני מחכה לחדשה!
צופה,
16/03/05 20:09
|
|
 |
טוב,היה קצר ולעניין.
צופה,
16/03/05 21:49
|
|
 |
40.
אהוד הוא אדם מיוחד.איש אשכולות
קולרגול,
16/03/05 19:32
|
|
 |
39.
השופט טעה כשפרסם את השם.
אזרח המדינה,
16/03/05 19:23
|
אם ההטרדות הינן תוצאה של מצבו הנפשי של יער הבן, השופט היה אמור לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית ולטיפול מבלי לפרסם את שמו. אין זה זכותו של הציבור לדעת שליערי בעיות נפשיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שפוי? תסתכל סביבך. חובה
תמי,
16/03/05 23:24
|
רק תפתח עיתונים ותקרא על כל הרציחות ''על רקע אהבה'' לאחרונה. זה שאביו מפורסם ואיש אשכולות לא יכול לתת לו זכות כלשהיא. אחרת אפשר לומר שמשום שאימו רוצחת אז הוא בוודאי רוצח. אם הבחור פנטי טאינו שפוי, זכות הציבור לדעת. בחור ממוצע לא מתאהב בראיון עבודה אחד באישה נשואה. אין ספק שבזכות אביו התחמק מעונש על מעשי האלימות בעבר. אך יש גבול לכל תעלול. לא משנה כמה הורים הם עשיריםת מפורסמים או משכילים יש לאדם, אדם צריך להישפט על מעשיו על פי חוק שווה לכולם. מאחלת לך שלא תצטרך להיכנס לנעליו, כדי להבין את חומרת מעשיו. מענין אם היית אומר זאת לו הייתה זו אחותך, בתך, אמך או אשתך? תתעורר ותביט סביבך. גל האלימות רק עולה בקרב בני נוער ובכלל ואתה באמת חושב שאין זכות הציבור לדעת כשנשקפת סכנה לחייו רק משום שהפושע הוא בן של סלבריטי??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
ישראל ישראלי,
16/03/05 20:13
|
|
 |
38.
עדיף להטריד כיבשה
חיים,
16/03/05 19:15
|
היה עדיף למר יערי להטריד כיבסה ולא את חיימוביץ נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כותרות מהדורת ערוץ 10
ערוץ 1,
16/03/05 17:36
|
מעניין איך תפתח היום מהדורת החדשות של ערוץ 10. מה תהיה הכותרת של יעקב? האם יראיינו את המתלוננת? חבל שזו לא תהיה מיקי שתודיע לאומה:'' בנו של אהוד יערי הטריד אותי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אנשים במדינה צרי עין
דלית,
מרכז,
16/03/05 17:23
|
בהקשר לידיעה על מיקי שידבר עם אבא שלו מה הוא רוצה ממנה מסכנה לאבא שלויש יותר קשרים בכל הערוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אהוד אנו איתך, וגם איתך מיקי
נועם,
16/03/05 17:17
|
גם אהוד וגם מיקי שני אנשים מקסימים, אולי זן נדיר בטלויזיה הישראלית. לדעתי שילוב של השנים באותה מהדורה היה מעלה את הרייטינג. חבל שהשניים מוזכרים בנסיבות שכאלו, נקווה שהכל ירגע ולשני הצדדים יבוא השקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מקסימים'' בתחת שלי
אתי רגון,
ירוחם,
16/03/05 19:39
|
מה אתה מקשקש, טיפש: ''מקסימים''? אתה מכיר אותם בכלל? ומה זה ''אנחנו איתכם''? ראשית, דבר בשם עצמך, ושנית - למה? האם עלה בדעתך שגם אנשים ''מקסימים'', כלומר כאלה שהגולגלות שלהם נרות בטלוויזיה על בסיס קבוע, יכולים לעשות מעשים לא-נחמדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
גועל נפש!
קוראת,
16/03/05 17:13
|
מה זה ''הרוצחת חווה יערי''? קיבלה עונש,לא ברור מי ביצעה את הרצח...כנרא גרנות שהייתה השולטת על יערי...הייתה שותפה בטוח... מאז היא השתקמה... הייתם כותבים ''שהואשמה ברצח ושוחררה אחרי X שנים של מאסר'',היה מתקבל מכובד יותר! ברור שכל הסיפור השפיע על הילד שהיה עדיין צעיר והוא בחסר אם. בנוסף,להבדיל ממשפחה באותו מצב, אהוד יערי ידוע ומפורסם,לכן התקשורת חגגה ופגעה עוד יותר בילדים. גועל נפש של כתבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור??איפה את חיה???
אני,
16/03/05 20:25
|
האם זה שהילד האומלל באמת -עבר חיים קשים נותן לו לגיטימציה לפגוע באחרים??? ובקשר לאימו-היא כבר הודתה שנתנה ידה ברצח והיתה שותפה לעבירה אז מה יש לך לסנגר עליה?? העובדות הן עובדות, וה''ילד'' כנראה פגוע ולכן שרוט. מה יש כאן לקבל???? לא !!!!!!!! לא מקובל ואסור לפגוע באנשים. נקודה. והוא- מסוכן. נקודה. לכי לטיפול !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוי הוי הוי,לא נתתי ליטימציה
קוראת,
16/03/05 21:45
|
ל''ילד'' יערי להטריד או לפגוע במיקי או באף אחד אחר! הפריע לי מאוד לקרוא ''בנם של אהוד יערי חווה יערי הרוצחת'' כאילו מסתובבת בינינו רוצחת פעילה... קאפיש? חוץ מזה,התיקשורת עשתה נזק לילדים כי אהוד היה מפורסם . אילו היה מקרה של גרנות&לוי מהשכונה,הרעש בתקשורת היה יותר נמוך! !that's all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק הואשמה - היא גם הורשעה .
שולדבנד,
16/03/05 18:56
|
אז היא רוצחת מחליאה . אז מה עושה פה הפירגון המטומטם שלך בין השורות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל היא ריצתה את עונשה
המוח,
16/03/05 20:43
|
היא גם הביעה חרטה בכל ראיון שנתנה. והיא גם השתקמה. אז אפשר לקרוא לה ''רוצחת מחליאה'', אבל הרעיון הוא שאחרי שאדם ריצה את עונשו החברה אמורה לתת לו צ'אנס נוסף. זה לא קשור לפרגון בשום צורה, אלא למנגנון ענישה הומאני שלוקח בחשבון שאנשים עושים טעויות, משלמים עליהן ביוקר, ומקבלים הזדמנות לא לטעות שוב. הטימטום שהאשמת בו את מס' 34 מלמעלה? תבדוק אם אתה לא לוקה בו בעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תורו לרצות את עונשו
תמי,
16/03/05 23:29
|
עד כה הוא רק התחמק מעונש שלא כאימו שהביעה חרטה. עכשיו תורו לרצות את עונשו על כל מעשיו. לאחר שישתקם כמו אימו, יוכל לחזור לחיות בחברה ולקבל הזדמנות שנייה. אתה רק מוכיח עד כמה זה נכון לשפוט אותו. אם יורשע, שירצה את עונשו, יביע חרטה ויזכה להזדמנות נוספת. לכל מעשה יש תוצאה והוא צריך להתמודד עם האחריות למעשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטות גמורה.
מיכאל ברגמן,
16/03/05 22:29
|
החברה לא חייבת שום דבר לרוצחים שריצו את עונשם. רק מישהו אחד יכול לסלוח לרוצח וזה הנרצח. ומאחר והנרצח לא נשאר בסביבה כדי לסלוח אז אין סליחה.
שתסלחי את למי שירצח לך את הילד/ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
המוח,
17/03/05 12:06
|
החברה לא צריכה ''לסלוח'' למי שהורשע ברצח. היא מענישה אותו בתקופה ארוכה בכלא ובכתם לכל החיים. כשהוא משתחרר - הוא מקבל הזדמנות להשתלב בחברה מחדש, בלי קשר לסליחה. זהו היסוד של מערכת הענישה בדמוקרטיה. אם לא מתאים לך - תעבור לגור באיראן. שם מטפלים ברוצחים כמו שצריך, אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודעים מי רצח!
קוראת,
16/03/05 20:15
|
כל אחת האשימה את השנייה! הורשעו שתיהן. אפשר לכתוב ''שהורשעה ברצח'' ולא ''רוצחת''. כאילו יש רוצחת שמסתובבת בינינו ויכולה לרצוח כל אדם! שום פירגון אלא הבנה ואת/ה צריך/ה לקבל באנה lol
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ברור שיש לך ענין אישי בחוה
טלית,
17/03/05 06:18
|
אולי את קרובת משפחה ? אני לא יודעת, אבל היא הודתה, נשפטה, ואפילו ריצתה עונשה... אך זה לא משנה את העובדה שהיא רוצחת !!! כן, היא מסתובבת ביננו וכמו שרצחה בפעם ראשונה, היא עלולה לרצוח שוב ! אין אמון בפושעים ובשיקום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גם לי היה מטריד כזה והמשטרה לא
חיים,
16/03/05 17:06
|
טיפלה בו!! האם רק לחיימוביץ מגיע?? האם רק סילבריטיז אסור להטריד?? בושה למדינה!! עד שלא איימתי על המטריד שאשבור לו את הראש הוא לא הפסיק!! המשטרה לא עשתה כלום!!! וגם בית המשפט לא עשה כלום!! בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קרעתם אותי מצחוק עם התגובות
איריתספיריט,
נכשלתי בטסט,
16/03/05 17:04
|
הוצאתם אותי מהדיכאון של הכישלון הרביעי היום בטסט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי עוד תגובות כמו שלך
ל"ת
משלנו,
16/03/05 23:57
|
|
 |
31.
אף מילה על מיקי בטוקבאקים!!!
המאהב,
16/03/05 16:46
|
חיימובץ , יפה, נחמדה חכמה ושווה. כל גבר היה מתאהב בה... אך נשמע שהבחור הזה מוזר בהנתהגותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שופט מתקדם . הפעם בלי מעצר בית
שטולץ,
16/03/05 16:45
|
מפליא שאף אחד לא התייחס להחלטת השופט - הארכת מעצרו של המטורף הקטן ב-5 ימים . האם מישהו במערכת המשפט האטומה הזו סופסופ התפכח ? או שאולי אני קופץ מוקדם מדי , וזה נעשה רק בגלל שלקורבן קוראים מיקי חיימוביץ ? מה תאמרו מגיבים אינטלגנטים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מיקי חיימוביץ
ר.ב.,
עפולה,
16/03/05 16:43
|
|
 |
28.
יש לו תיקים על אלימות
חיים,
תל אביב,
16/03/05 16:43
|
מעניין כמה תיקים יש לו על אלימות וכיצד התיקים ניסגרו. האם לכל אדם מהישוב שיש לו תיקים על אלימות סוגרים את תיקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן . הוא זקוק לעזרה דחופה
דנה,
17/03/05 13:17
|
זה לא פשוט לגדול בתנאים שהוא גדל בהם ולא צריך ללפרט יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אהוד תהיה חזק אוהבים אוך
ל"ת
עובד ב2,
16/03/05 16:21
|
|
 |
26.
למה לפרסם?
יגאל,
ירושלים,
16/03/05 15:56
|
תנו לאנשים האלו מנוחה. אין בידיעה עניין לציבור, הפירסום לא תורם כלום, רק סבל לאנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יערי הבן הוא זה שגרם סבל
ל"ת
דני,
16/03/05 17:00
|
|
 |
25.
כל כך כואב לי על המשפחה הזו.
פנינה,
16/03/05 15:05
|
איזו נפילה במשפחת יערי. כה חבל וכה כואב, שהאדם הנחמד הזה אהוד יערי עובר עלבונות והשפלות מבני משפחתו. קודם אשתו שפשעה, ועכשיו הבן שעושה שטויות. די כבר. אולי תתאהב במישהי אחרת, מה דעתך הבן של יערי, אם זו הסיבה להטרדה. ואם לא, רד מיד מהעניין. אם לא בשבילך, למען אביך המיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, אבל מאיפה הבטחון הזה
המוח,
16/03/05 20:47
|
אהוד יערי אדם נחמד? מאיפה את יודעת? ואולי יש לו אחריות כלשהי להתדרדרות של אשתו ובנו? ואולי לא? לכי תדעי מה היה להם במשפחה לפני שהתפרקה בגלל אביבה גרנות ורצח מלבסקי... כל פסיכולוג יגיד לך שבעיות נפשיות - כמו שאולי יש לצחי יערי - נובעות מטראומות ביחסים עם ההורים כבר מגיל צעיר ביותר. אז אהוד יערי נחמד? אולי. אבל יש אנשים נחמדים שלא במיוחד נחמדים למשפחה שלהם כשהם בבית. תתפלאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנה מי שצחי יערי יתאהב בה
אחת שמבינה,
16/03/05 16:41
|
מי שמטריד ומאיים על אישה אחת, יעשה זאת גם לאישה אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תשובה ל20
צבי,
16/03/05 15:04
|
חווה יערי ואביבה גרנות רצחו לפני שנים את מילה ולנסקי משהו בעניין חשבון בנק הם הכו אותה ודרסו אותה בסובארו לפי מיטב זכרוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראו לנרצחת מלבסקי
ל"ת
הבהרה,
17/03/05 13:18
|
|
 |
23.
תשובה לשאלה על חווה יערי
מילי,
תל אביב,
16/03/05 15:04
|
חווה יערי וחברה הורשעו ברציחתה של תיירת אמריקאית לאחר שזו האחרונה ביקשה את כספה בחזרה, כסף שהשתיים לוו ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא הוגן כלפי אהוד יערי הנפלא
ל"ת
ronit4,
tivon,
16/03/05 14:47
|
|
 |
21.
אהוד יערי מאוד לא נחמד
ל"ת
זכות הציבור,
16/03/05 14:40
|
|
 |
מה הוא כבר עשה לך?
בינה,
צפון,
16/03/05 15:27
|
לדעתי הוא נחמד וחכם וזה מספיק כדי לראות ולשמוע את מה שיש לו להגיד בטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסרת בינה
המוח,
16/03/05 20:49
|
את חושבת שהוא נחמד וחכם ממה שאת רואה בטלוויזיה. את מוכנה לקחת בחשבון שמחוץ לטלוויזיה הוא עשוי להיות הרבה פחות נחמד, או שאת לגמרי לא מבדילה בין ההצגות שאת רואה על המסך לבין המציאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
את מי רצחה חוה יערי?
דניאלה,
16/03/05 14:22
|
ומה היה הסיפור ואיך זה שאני לא בענינים שמישהו יספר כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה מותק-באיזה כיתה את כבר?
ל"ת
זעפרני,
16/03/05 17:00
|
|
 |
היא רצחה יחד עם אביבה גרנות
יוש,
יו''ש,
16/03/05 15:46
|
איזו אישה שהיה להן קשר עבודה איתה או משהו כזה. האישה נרצחה בחולות ראשל''צ, נדמה לי, והפרשה התגלתה אחרי כמה ימים. זה היה למעשה רצח בלי סיבה, כי לא היו חובות או משהו וההיכרות איתה לא היתה עמוקה. כבר עברו יותר מ-20 שנה מאז. ובעקבות הפרשה היא אהוד התגרשו. נדמה לי שגרנות כבר שוחררה ואולי גם יערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתל ברוך, לא ראשון
קולומבו,
16/03/05 20:18
|
|
 |
רצחה את מלה מלבסקי
פרסי גאה,
16/03/05 15:22
|
תיירת אמריקאית שהשקיעה כספים בבנק ישראלי וגילתה שיערי ועוד חברה גנבו כספים מחשבון הבנק שלה. נרצחה באכזריות בעזרת מערוך ולאחר מכן נדרסה בכדי לשבש את חקירת הרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי התשובה לשאלתך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 15:19
|
היכן הית בארץ באותה תקופה? חווה יערי והשוטפה שלה אביבה גרנות פנו לעסקים עים מלה מלבסקי יהודיה עשירה שעלתה לארץ מארהב במיוחד כדי לתרום למדינת ישראל ומצאה את חווה יערי ושוטפתה ושתי אלו החליטו לירצוח אותה ולישדוד את כספה הרב הם סיממו אותה עטפו אותה בשטיח ודרסו אותה במכונית וזרקו את גופתה בצידי הדרך חוה יערי נידונה למאסר עולם ביחד עים חברתה אולם היא שוחררה למוסד שיקומי ולאחר מכן לחיים רגילים אוי הברוכ לשופטי ישראל חברתה של חווה נידמה לי שניפטרה בכלא מבעית לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''ת
מיכל,
תל אביב,
16/03/05 15:11
|
מראה על בורות תיסלחי לי תתביישי אם את לא יודעת!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה התכוונתי להגיד דניאלה
דנה,
17/03/05 13:22
|
ולא מיכל. תגובתי מתייחסת לדניאלה שיתכן שהיתה צעירה מדי כשהפרשה התפרסמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת בכלל בת כמה מיכל
דנה,
17/03/05 13:20
|
לפני שאתה מעליב ופוגע וקורא לה בורה? הפרשה היתה לפני כמעט 20 שנה וגם אם מיכל היתה בת 10 או 15 היא לא אמורה לדעת עליה או לזכור אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את רצינית?
ל"ת
אור,
תא,
16/03/05 15:03
|
|
 |
איפה את חיה?
מיכל,
16/03/05 15:03
|
חוה יערי רצחה (יותר נכון גיהצה) ביחד עם אביבה גרנות תיירת שאני כרגע לא זוכרת איך קוראים לה, אבל זה סיפור מאוד ידוע ומפורסם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא רצחה אשה בשם :בלה מלדובסקי
מציאות,
16/03/05 15:00
|
ביחד עם אשה (שותפה לרצח) שקראו לה אביבה גרנות. הן רצו את כספה של אותה - בלה, וכשהיא סירבה לתת להן, הן דרסו אותה הלוך ושוב ללא רחמים. ובארץ שלנו במקום לקבל כסא חשמלי על רצח בכוונה תחילה, הן (חווה יערי ואביבה גרנות) קיבלו כמה שנים בכלא והן כבר חופשיות ! חופש שנשלל מהנרצחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלה מלבסקי (לא בלה מלדובסקי)
ל"ת
טלית,
17/03/05 06:22
|
|
 |
יערי רצחה
בועז,
תל אביב,
16/03/05 14:57
|
יחד עם אישה נוספת בשם גרנות,הם רצחו אישה מבוגרת,כדי לגנוב ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיפור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 14:55
|
הוא שחווה יערי רצחה ביחד עים שותפה את מלה מלבסקי יהודיה עשירה מארהב שעלתה לארץ והיתקוונה לעשות עסקים עים חווה יערי ולהשקיע בארץ ומכון שהיתה בעלת ממון רב ואישתו של יערי רצחה אותה בהמטרה ליגנוב את כספה ועסקיה היא גילגלה אותה בשטיח ודרסה אותה עים מכונית וזרקה את גופתה באיזשהוא מקום נידח אישתו של יערי קיבלה מאסר עולם אולם המליצו לפנותה למוסד כדי לשקמה וכיום היא משוחררת אוי הברוך לשופטי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mistakes
doodoo,
17/03/05 23:34
|
|
 |
עדכון
פ.ע,
16/03/05 14:54
|
הקרבן - תיירת בשם מלה מלבסקי.
השותפה של יערי היתה אביבה גרנות.
המניע: מחיקת חוב שבקשו הגנגסטריות להשיג.
החוקר - קולמבו, סליחה מישל חדאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומקום הרצח חוף תל ברוך
ל"ת
משלים הפרטים,
16/03/05 16:01
|
|
 |
התשובה
אריק,
16/03/05 14:50
|
חוה יערי רצחה את מלה מלבסקי. לא רבים יודעים אך למרות הרצח מלה חיה וקיימת (יותר נכון חי וקיים) עד עצם היום הזה. אפשר לראותו אף לפעמים בטלוויזיה. ידוע במנטרה הקבועה: ''מה, באמת?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא רצחה את מלה מלבסקי
אלי,
16/03/05 14:46
|
יערי יחד עם חוה גרנות רצחו תיירת בשם מלה מלבסקי.
הן הביאו אותה לאיזור שומם, הכו אותה בראשה באלה ונדרסו אותה.
כל זה כדי להשתלט על הכסף שלה אותו החזיקה בבנק בו גרנות עבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרטים
ע.,
16/03/05 14:45
|
חווה יערי ואביבה גרנות רצחו את התיירת מלה מלבסקי לפני יותר כ-20 שנה. הן הממו אותה במערוך ולקינוח דרסו אותה פעמיים. הן נידונו למאסר עולם. שתיהן כבר השתחחרו מהכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
האשפה לא נפלה רחוק מהפח.
ל"ת
דוד נ.,
16/03/05 14:20
|
|
 |
18.
מסכן אהוד יערי
ל"ת
אביבה גרנות,
16/03/05 14:20
|
|
 |
אהןד לא מסכן
lili,
צרפת,
17/03/05 07:07
|
|
 |
sorry, Ehud...
M.Liebobwski,
over there,
16/03/05 19:07
|
1. על כך שנישאת לאישה הלא נכונה 2 . על כך שאותה אישה לא נכונה, הביאה איתך לעולם ילד, שבנסיבות הנכונות יכול היה להיות מוצלח לפחות כמוך. 3. כולי תקווה שיבינו שאתה לא צד בדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביבה גרנות
שמואל,
י-ם,
16/03/05 15:24
|
לאביבה גרנות חלק נכבד בעיצוב אשיותו ואת האחרונה שצריכה לנחם ולהגיב.מוטב שתסתתרי תחת האבן שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחח.... זאת לא באמת היא!!!
ל"ת
איזה צחוקים,
איתך,
16/03/05 16:18
|
|
 |
איך אתה יודע שזה לא היא?
ל"ת
לא אביבה גרנות,
ישראל,
17/03/05 13:10
|
|
 |
17.
בואנההה הוא ממש מטומטם כנסוווו
*אביב סספורטה*,
אשקלון,
16/03/05 14:16
|
מה הוא מיתעסקק אם איך להגיד את זה הבחורה עם הכי חןןןן והכי יפה מבחינתייי בעולם החדשותת!!!! תיזהררר יא דפוקק להתחילל איתה !!! אלי תידאג שהכל יהיה תחת פיקוח!!! וזה שאמא שלו הייתה רוצח זה כבר איזה סיממן לכך שהוא חולהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17- מה פשר הניק??
הנוקם בטפשים,
16/03/05 15:06
|
אתה בכלל יודע מי היה אבי סספורטס ז''ל שככה אתה משתמש בשמו?? תתבייש לך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב כמו מעריצות סקעתתתתתת
ל"ת
המצליף,
יהוד,
16/03/05 14:41
|
|
 |
נכון. תלמד לכתוב כמו בן אדם
ל"ת
עוגיפלצת,
16/03/05 15:37
|
|
 |
16.
מיסתבר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 14:12
|
|
 |
מיסתבר...
ליאור,
לונדון,
16/03/05 14:42
|
|
 |
אתה צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 15:10
|
|
 |
מיסתבר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/03/05 14:46
|
|
 |
מה כן: אתה שופך אותי מצחוק! :)
ליאור,
לונדון,
16/03/05 17:47
|
|
 |
חברה ליצים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/03/05 11:19
|
|
 |
לפקק תנועה!!!
פיקו,
חיפה,
16/03/05 18:33
|
חביבי אתה חייב אבל ממש חייב ללמוד כתיב עברי ללא שגיאות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמין לי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/03/05 11:22
|
|
 |
15.
גדי, אומר זאת כך:
ארנון,
ארנבוביץ,
16/03/05 14:09
|
|
 |
מבריק, מצחיק ומדביק
גמיר גורן,
16/03/05 14:54
|
|
 |
14.
יחוסו המשפחתי ועברה של אימו אי
יעל חן,
באר שבע,
16/03/05 14:08
|
בעוד אימו מרצה את עונשה שלה על מעשיה שלה, אביו של צחי נחשב לאיש אשכולות יקר ומוערך לכן הייחוס המשפחתי ועברה המשפחתי אינו רלוונטי ומדיף ניחוח עז של רשעות - לטעמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חווה יערי כבר משוחררת מזמן !
טרדגייה,
16/03/05 15:02
|
זו מדינת ישראל - רוצחים משחררים מהכלא שיעשו חיים על חשבון אותם אנשים שאת חייהם הם נטלו והם לא יכולים לחיות את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרצח פעם 1 הוא מסוכן לכולם
ל"ת
קורבן,
16/03/05 20:22
|
|
 |
13.
כל המשפחה הזו דפוקה מהיסוד
שי שלוש,
16/03/05 14:01
|
|
 |
יערי
ס.י.,
תל אביב,
16/03/05 14:26
|
|
 |
רק שלושת רבעי תוציא את אהוד
ל"ת
מ,
16/03/05 14:16
|
|
 |
12.
לא היה לו סיכוי מהתחלה!
תום,
ת''א,
16/03/05 14:00
|
בן של רוצחת ועיתונאי לא יכול להיות נורמלי בשום צורה ואופן, מסכן אהוד יערי - מה עוד יפילו עליו השמיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מעניין לי ת'תחת
ל"ת
רונן,
16/03/05 13:55
|
|
 |
לרונן השמן
פרקינס,
16/03/05 14:23
|
|
 |
חחחחחחחחחחחח
ל"ת
מירית,
י-ם,
16/03/05 17:21
|
|
 |
10.
שימו לב: כל התגובות אותם כותב!
ליאור,
לונדון,
16/03/05 13:55
|
שכמובן הוא מיש''ע רש''ע- תגיד כמה כסף אתה מקבל כדי לטקבק כל היום? אין לך איזה צומת לחסום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק
ל"ת
יוחנן,
מעלה גרה,
16/03/05 14:38
|
|
 |
סמולני מסריח--שתוק!
ל"ת
נחמן כהנא,
עדוריים,
16/03/05 14:14
|
|
 |
ג ד ו ל !!!!!!!!!
ל"ת
ירמיהו,
סביוני ה',
16/03/05 14:13
|
|
 |
9.
את מי היא רצחה??
רז,
16/03/05 13:53
|
|
 |
היא רצחה את מלה מלבסקי
כתב פלילי,
16/03/05 14:42
|
בשיתוף עם אביבה גרנות הן הלמו במערוך בראשה של האשה המבוגרת ולאחר מכן דרסו אותה למוות בנסיון להסתיר גניבת סכום כסף גדול. הן נדונו למאסר עולם. השתחררו לאחר 14 שנים בגין ''התנהגות טובה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי היא רצחה
חנה,
תל אביב,
16/03/05 14:19
|
היא עם שותפה רצחו את הגברת מלבסקיץ רצח עבור בצע כסף חנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי-במכות עם מערוך על רקע
מלה מלבסקי,
גן עדן,
16/03/05 14:13
|
|
 |
8.
התפוח לא נופל רחוק מהעץ
ל"ת
אוי לו,
ואבוי לאביו,
16/03/05 13:52
|
|
 |
7.
שאני יבי..אישתו של אהוד רוצחת?
ל"ת
אור,
16/03/05 13:52
|
|
 |
6.
כל העיתונאים אלימים ומסוכנים
ל"ת
און שריג,
כפר דרום,
16/03/05 13:48
|
|
 |
מה אשמים העיתונאים
לולו,
16/03/05 14:05
|
מעניין שיש לך סטיגמות לא ראציונליות ואני תוהה האם לא כדאי שתעבור אולי סדנת החמלה וכך תצא מהחלמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המתנחלים מנומסים ועדינים
ל"ת
פיקס,
16/03/05 14:04
|
|
 |
חה..חה...חה...חה.....!!!!!
ל"ת
סתם,
אדם,
16/03/05 14:26
|
|
 |
לכל המתלהמים- תרגיעו
דנידין,
17/03/05 12:28
|
און שריג, למי שלא הבין, הוא שם בדוי. אין אדם כזה בישוב כפר דרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני אביו הביולוגי
ל"ת
נחמן פרקש,
פרדסיה,
16/03/05 13:47
|
|
 |
אני סבך המיתולוגי
ל"ת
תום,
ת''א,
16/03/05 14:03
|
|
 |
4.
אלימות השמאלנים מזעזעת
ל"ת
רועי לרנר,
קדומים,
16/03/05 13:47
|
|
 |
ימני מזדעזע מאלימות?
ל"ת
איפה,
החינוך???,
16/03/05 16:22
|
|
 |
טימטום המתנחלים חסר גבולות
תום,
ת''א,
16/03/05 14:01
|
גם על זה אתה פוער את פיך המצחין?
צא דיבוק, צא מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזעזעת, אבל לא הורגת...
ל"ת
סרק סרק,
גן גאולה,
16/03/05 13:53
|
|
 |
3.
''הרוצחת חוה יערי''
שם,
16/03/05 13:46
|
|
 |
מהכרות אישית-אין לה כשורים
מלה מלבסקי,
גן עדן,
16/03/05 13:52
|
|
 |
2.
בריונות השמאל מגיעה לשיא חדש
ל"ת
ד''ר שולה ליפשיץ,
מורג,
16/03/05 13:46
|
|
 |
לגברת ליפשיץ ממורג-
אור,
16/03/05 15:24
|
בריונות השמאל?? את זה אנחנו יכולים ללמוד רק מכם. עדיני נפש שכמוכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבה ממורג
ציוני שפוי,
16/03/05 14:18
|
|
 |
לגברת בלישפיץ
תום,
ת''א,
16/03/05 14:03
|
|
 |
את מתכוונת לסרק סרק???
ל"ת
סמולני גאה,
16/03/05 13:53
|
|
 |
אה, הגזמת. אנחנו קטנים עליכם..
ל"ת
מ.ר,
16/03/05 13:51
|
|
 |
1.
הוא בן של אמא
ל"ת
מיקי בר קיקי,
16/03/05 13:45
|
|
 |
יערי
ס.י,
תל אביב,
16/03/05 14:11
|
אז מה? כל ילד הוא בן של אמא וגם אבא מה הקשר? ילדינו גדלים וגם ההורים הטובים ביותר אינם ערבים למה גדל בביתם רק שעל מפורסמים יודעים ועם הארץ לא ידועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה...
תפוח,
לא רחוק מהעץ,
16/03/05 13:53
|
|
 |
התפוח לא נפל רחוק מהעץ...
מלי,
מרכז,
16/03/05 15:48
|
מסכן אהוד!!! בושה גדולה בשבילו. הוא לא אשם שהילד קיבל את הגנים מאמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
like mother like son
ל"ת
עשרת הדיברות,
תל אביב,
16/03/05 15:22
|
|