 |
75.
עורך ''שכונה''
חלי,
20/05/05 19:50
|
מרקוביץ' אכן נדד בין שלושת הערים הגדולות והצליח אכן לרסק את שלושת העיתונים המובילים של מקומוני שוקן לא לפני שהוא נכשל גם בניסיון ליצור את עיתון הספורט הארצי הראשון. מרקוביץ' הוא לא עיתונאי! הוא צהוב, רודף דם, נקמן והעובדות לעולם לא יפריעו, מבחינתו, לסיפור. מרקוביץ' עשה ''שכונה'' מכל מקום שאליו הגיע ולכן טוב שהלך. לספורט. השכונה האולטימטיבית מבחינתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
חבל.
רועי,
ת''א,
15/04/05 18:09
|
הוא היה העיתון היחידי שגרם לי להרגיש מיוחד בכך שאני תל-אביבי. והוא כבר הפסיק לעשות את זה לפני זמן מה.
כל כך חבל. אין לי מה לקרוא עכשיו בצהרי יום שישי, שהשמש שוקעת, עם אחלה מוסיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיים קצרים, קח טיים אאוט
ל"ת
עמוס,
תל אביב רבתי,
17/04/05 11:44
|
|
 |
73.
רק אריק הניג יכול!
ברברה דובשני,
מינכן,
10/04/05 21:46
|
דבילים אתם שם ברשת שוקן, נוכשלעפרים, גמדים, מנו את אריק הניג התותח לעורך ראשי של הרשת ותראו מה יהיה. הוא ענק, הוא גדול, תאמינו לי זה מידע אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
איתן מרקוביץ לנשיאות!!
דרור. נ,
רמת גן,
08/04/05 21:20
|
קצב לא מספק את הסחורה, איתן היחיד שיכול למנוע מלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
די לרומנים, הביאו את הגרמני!!!
דודו, גבע,
06/04/05 14:04
|
המאפייה הרומנית של מרקוביץ' ושותפיו לממליגה דרדרה את מקומוני שוקן לרמה של צהובוני ספורט. ככה זה כשהחצ'קונים עובדים שעות נוספות. אולי זה הזמן להעיף את הרומנים ולשלוף את הגרמני יורם מארק-רייך, שבעבר הרחוק מאוד הפך את כלבו לספינת הדגל של שוקן בזכות סגנון הלא-שם-זין-על-כל-מה-שזז, והביא איתו תעוזה שלא היתה מאז בשום מקומון בשום עיר. זה האיש שטיפח לראשונה את קובי אור, עדי גולד, לימור נחמיאס ועוד רבים וטובים, האיש ששיחק אותה כוכב רוק בזכות להקתו האקסצנטרית והאיזוטרית ''קילר הלוהטת'', האיש שחיבר בין צהוב לאיכות בצורה הנבונה ביותר. האיש שהביא את רוח הPאנק לעיתונות. פעם הוא היה חביבם של רינו צרור ועמוס שוקן, ואיפה הוא היום? מבזה את עצמו במקומון מחורבן של ידיעות תקשורת. תנו לאמיר זוהר את החדשות, לרייך את המגזין, ולשוקן את המנוחה והנחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת היה נחמד באייטיז, אבל...
הפאנק מת, הזמני,
הזמנים השתנו,
06/04/05 17:01
|
אנחנו בשנות האלפיים, ומה שהיה טוב ומרענן אז - כבר אי-אפשר לעשות היום. המדינה השתנתה, ולרעה. ינוחו הזיכרונות על משכבם בשלום. קילר, מארק-רייך, וכל הנספחים - היה נחמד. תודה. עשיתם לי הרבה ימי שישי שמחים, אך למרבה הצער, אי-אפשר לשחזר את ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורם, מספיק כבר!!!
מכיר אותך,
06/04/05 14:40
|
|
 |
70.
מרקוביץ' גאון
ארן אונגר,
רמת גן,
06/04/05 09:07
|
מדובר בג'ורג' בוש הישראלי. הבן אדם מבין עניין וסוגר דברים, הוא אמנם לא משתדל להיות פלצן אליטיסטי ותל אביבי, אלא מתנהג איך שנוח לו באותו הרגע, ללא התחשבות בנורמה של הגילדה.
הוקעתו בתגובות רק מלמדת על הפחד של אותה חונטה שקוראת לעצמה עיתונאות מפני אותו אדם נורמלי שאינו מוכן לשחק את המשחק ו''להיות כמו כולם''.
עולם העיתונאות הישראלי צריך את איתן, בטח יותר מעוד איזה פלוץ תל אביבי שיעשה כתבת שער על מחירי הסושי טמפורה בנווה צדק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבות שער על מחיר הסושי
יהוישיב,
06/04/05 15:26
|
זה בדיוק מה שעשה אסף גפן, חביבו ומחמל נפשו של מרקוביץ. מה לך כי תלין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאון דמיקולו
עמוס מנחוסי,
פלאפל ג'ינה,
06/04/05 15:19
|
סליחה אדון סושי טמפורנ, מה אתה אומר על השערים המגניבים שהגאון מרחובות עשה לאחרונה בהעיר. אמנות, אמנות, אמנות. ספק אם הוא הבין במה מדובר. הוא בטח חזר הביתה והשביע את רעבונו האינטלקטואלי בספר מעניין מסדרת צ'יפופו. וגם אותו הוא לא ממש הבין. אז הוא התקשר לסלומון, שאמר לו שאין לו מושג בצ'יפופו, אבל הוא עכשיו חופר בספר מאוד מעניין שנקרא קופיקו בקיבוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
קוקי סן ז'אק,
15/04/05 12:16
|
|
 |
69.
מרקוביץ לא עילוי
ירון כהן,
ירושלים,
06/04/05 01:23
|
מרקוביץ', שאלתיאל וליפשיץ - שלישייה שבאה מהספורט, וככה גם נראים המקומונים 'כל העיר' ו 'העיר' - צהובים, כסחנים, בלי שום קשר למציאות שקיימת באמת. אינטלקטואליזם היא מילה גיסה עבורם. מה שהכי עצוב , שככה, פחות או יותר, נראית פני העיתונות הישראלית כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הכנופייה - חשוב לקרוא!!!
ירושלים של זהב,
ושל נחושת,
05/04/05 23:31
|
רשת שוקן נמצאת לצערנו הרב בהתדרדרות מוחלטת בעיקר בגלל ארבעת הפרחחים שמנהלים אותה: איתן מרקוביץ', אבי סולומון, אלעד ליפשיץ ואורי שאלתיאל.... בושה וחרפה ששני ילדי חוליגנים כמו מרקוביץ' וסולומון עורכים בלי בושה את מקמוני שוקן.... מדובר בשני באסטיונרים שלא במינים שהם כבר מזמן איבדו כל יכולת להשפיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מרקוביץ?, בדיחה מצויינת. ממליג
גילת,
ירושלים,
05/04/05 16:04
|
שישאלו את כל האנשים ברשת שוקן, אלה ששרדו כמובן, איך השפיע השיר 'על גגות תל אביב משהו קורה בלילה'. שיביאו את הספק של החומרים. לא העיתונאיים. עלה ירוק. סיסמת המערכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מילנר הבייתה
אלמוני,
י-ם,
05/04/05 14:47
|
|
 |
65.
אתם יכולים לקרוא לי עזרי
עזריאל קרליבך,
05/04/05 14:13
|
כלום תהא זו עזות מצח לומר שהסופר א. מרקוביץ' זכה ביושר לקבל את המגיע לו? שהרי ידועים ומוכרים ברבים מבתי ישראל שבראשם עומדים אנשים המוציאים את לחמם מאחיזה בקולמוס על העוולות והמעשים הרעים שעולל בעיתונים אשר בהם דרכה כף רגלו. ולא רק זאת גם זאת צריך להאמר: הסופר סופר סתם, ואין הכוונה לסת''ם כנהוג בראשי תיבות, אלא סתם. פשוטו כמשמעו, ולפיכך אין מנוס מלהודות בכך שהוא המתאים ביותר, ואין בלתו, לערוך את ''ידיעות אחרונות'' במקום הד''ר הרצל רוזנבלום (אגב, מה שלומו בימים אלה? האם מאן דהוא יוכל להעביר אליי פריסת שלום)?
שלכם, קרליבך (על גחלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אבא שוקן מתגלגל בקברו
רוני,
05/04/05 13:40
|
|
 |
63.
פאוסטינו חזור הביתה
פאוסטינה,
05/04/05 10:30
|
|
 |
המתחזה לא כובש
יצחק,
ת''א,
05/04/05 15:07
|
החלוץ רב המעללים מתבייש ברומני מרחובות, שלא יכול לכבוש אפילו שער אחד נורמלי בהעיר, בכל העיר, ובכלבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אמנון רבי ומרקוביץ' - ליגה א'
מנחם,
רוטשילד,
05/04/05 10:19
|
רבי הוא באר שבעאי חובב רכילות שמעסיק נערות טלפון ולא עיתונאים. מרקוביץ' הוא טריבונאי מירושלים שעולמו צר ורדוד כמו של תלמיד חטיבת ביניים מעוטר חצ'קונים. אף אחד מהם לא מתקרב לקרסוליים של עורכי העיר בעבר, כגון, מרמרי, שניצר, אוחובסקי, ענבר ורוטהולץ. השניים האלה הפכו את העיר לביובון. עיתון לעינייני ביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי הוא המילל ברוח?,
אלונה,
חיפה,
05/04/05 00:51
|
זהו איתן מרקוביץ, זהו ישראל גולדשטיין. חבורה של מאפיה רומנית שעומדת דום אחרי כל הנחתה של המנכ''ל (עדיין) יוסי ורשבסקי. שהעיף את אורי פרידמן ושישים רגל גם לגולדשטיין כשזה יעשה בשבילו את העבודה השחורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל גולדשטיין - האיש והאגדה
אלון,
05/04/05 09:35
|
אלונה, טעות קטנה בידך: ורשבסקי לא ישים רגל לישראל גולדשטיין מהסיבה הפשוטה שגולדשטיין עושה בדיוק את מצוות אדונו ( ורשבסקי ). אולי אם למר שוקן ולאדון אינזלברג יירד האסימון הם יצליחו להפנים שהמאפיה הרומנית השתלטה להם על הקבוצה ועושה בה כבביתה. עד אז עמוס שוקן ימשיך להפסיד כספים על הפנטזיות הדביליות והמאוד יקרות של ישראל - לוח העיר בסלולאר ( שיתוף פעולה עם אורנג' ), ''כוכב השרון'', ''כוכב חיפה'' וכמובן הפצת לוח העיר לתיבות דואר - הרי כולנו זקוקים מידי שבוע ללוח בדואר, טוב ללקוח וכמובן מגדיל את הרווחים ( או שלא ). בקיצור שומר נפשו ירחק מהאנשים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אינלברג רומני
מושון,
ר''ג,
05/04/05 15:10
|
שלא תטעו, כל הרומנשטה הקטנים, ובמיוחד הקרח מנהלל, הם בניו. נקווה שבניו הביולוגים יודעים לקרוא, בניגוד לאלה שמנהלים את קבוצת הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אמנון רבי תותח, מרקוביץ' בדיחה
עומר,
תל-אביב,
04/04/05 22:10
|
דרושים דמיון מפותח במיוחד ולא מעט חוצפה להעמיד את אמנון רבי ואיתן מרקוביץ' בשורה אחת. רבי שייך לקלאסת העורכים המורכבת מרותי יובל, דורון גלעזר וטובים אחרים, שבגלל שגעון גדלות וטמטום של המו''לים מצאו עצמם מחוץ למיינסטרים, צעד שאותם מנהלים טיפשים משלמים עליו עד היום. כשיבינו את טעותם ייתכן שיהיה מאוחר מדי. באשר למרקוביץ', מדובר בפרחח, עורך דמיקולו שלולא ליחוך הפנכה אצל הקרח מנהלל היה ממשיך לפצח גרעינים ביציע המזרחי בטדי. עכשיו הנהללניק מנהל את העיתון לאנשים חושבים. מרקוביץ' יוקפץ שוב לתפקיד שגדול עליו בעשר מידות. ''אלוף שלושת הפיקודים'' של המקומונים, יגמור כמו איציק מרדכי ב''ספורט הארץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות, רבי החריב את ''העיר''
ל,
05/04/05 01:32
|
מרקוביץ' האפס רק נקלע לעיתון בשעתו הקשה (וכמובן דירדר אותו יותר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ך טעות,עומר
אלמונית,
04/04/05 23:58
|
מר עומר תל-אביב נכבד: בקשר למרקוביץ הניתוח שלך די נכון, בקשר לרבי אתה טועה בגדול: הוא זה שיגמור כמו איציק מרדכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבי כבר לא רלוונטי בעיתונות
מוטי,
05/04/05 08:12
|
ולכן גמר את הקריירה בעיתונים פירסומיים. הוא חירב את העיר, ושוקן משלם את המחיר הכבד על הבאתו. הוא חשב שהביא כוכב, אבל הביא מחריב שהרס את המותג ''העיר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
רבי הרג, מרקוביץ קבר
אנדריי טרקובסקי,
רחוב שוקן,
04/04/05 17:36
|
אמנון רבי הרג את עיתון ה''עיר'' וכדי לקבור אותו קבורת חמור לא ניתן היה לאתר קברן ראוי יותר מאיתן מרקוביץ. אין יותר משני בהמות משא אלה כדי לסמל את מותה של העיתונות החופשית והמלה הכתובה. שלא לדבר על פטרונם יוסי ורשסקי, פרחח שחף מכל שריד של אינטלקטואליות ותרבות, שבכל מדינה אחרת היה מוכר דגים ורק ברפובליקת שוקן, שבה לצערי אני חי, הפך לאחראי על הנייר שבו עוטפים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עאלק מרקוביץ'
יצחק,
תל אביב,
04/04/05 17:15
|
אלה הכותרות שאיתן יודע לתת. עאלק פה ועאלק שם. הוא לא מגיע לקרסוליים של אלון עידן. בכל מקרה, אם הוא יגיע להארץ צפו לפיטורים המוניים, שינוי גראפי מזעזע, ובסוף, אחרי שהכל חרב, שוקן הבונבון יסדר לו שדרוג נחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אלון עידן לספורט הארץ!
אריה,
תל אביב,
04/04/05 17:04
|
אלון עידן עושה אחלה מדור ספורט בהארץ ויש לו צוות של כותבים שהוא גידל והם יכולים לעשות את העבודה. עמוס, אל תביא מישהו מבחוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון עידן?לא מה שחשבתם.
י.ג.,
תל אביב,
05/04/05 23:21
|
אריה הנכבד. בספורט הארץ היום כותבים הילדים שמרקוביץ וסלומון גידלו וחינכו. השמות הבולטים: לירן מוסלי, ברוך שי, אוריאל דסקל, יואב גורן, יואב בורוביץ וספי מגריזו. ולקינוח אלון עידן שהתחיל בתור כתב צפרירים חולון בראשון. אז תנו קרדיט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לידיעת המובטל איתן מרקוביץ
חבריך ב''כלבו'',
חיפה,
04/04/05 15:36
|
לעיתון ''כלבו'' חיפה נחוצים כתבים נמרצים - לא נדרש כל ניסיון קודם!
(זו אינה בדיחה, זהו בדיוק נוסח המודעה שפרסם העורך איתן מרקוביץ, מעל דפי העיתון שלנו, מייד לאחר שפיטר כמה עשרות עיתונאים ותיקים של כלבו וזרק אותם לרחוב אחרי עשרות שנות עבודה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שהעיפו אתכם
מישהו שיודע,
04/04/05 22:42
|
טוב שהעיפו את כל אותם עיתונאים ותיקים שלא היה להם מושג בעיתונות והיו עיתונאי דוברים. הגיע דם חדש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ניתוח לאחר המוות
פרופ' יוסף תם,
ת''א,
04/04/05 12:10
|
מרקוביץ' הפך כל אבן, אבל השאיר את המצב כך בלי לבנות.
רבי הרס שיתטית כי היה דיקטטור ופגם בחופש הביטוי שבלט בעיתון ימים רבים.
אני קורא לאנשים היקרים שעשו את העיתון למה שהיה לעשות מאמץ, לפנות אישית לשוקן ולהציע עזרה בשיקום העיתון. ללא קשר מי יהיה בו ומי לא, חלקם יזכו בעבודה וכולנו נזכה במשהו טוב לקרוא.
העיתון יהיה למעשה ההיפך ממה שהוחלט אתמול: רק תרבות, ספרות, רכילות, כתבות עומק, דעות, פוליטיקה, ללא צרות עין ועם הרבה רוח במפרשים.
בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי מוכן לעזור :-)
אחד מהרחוב,
04/04/05 18:49
|
אפילו בלי כסף, העיקר שלא יהפוך ל''ביובון''. שוקן תגייס את החברים שלך מפעם, הם יבואו בלי כסף, רק להציל את העיתון הזה. כולם יודעים שיש חובות ואין כסף, אבל תופתע לגלות שאנשים שלך בהארץ, כמעין משרה שנייה, יעשו מאמץ להציל לך את העיתון. בשביל מה בניתם שנים את התדמית של ''להיות עובד בקבוצת הארץ'' אם לא לרגע החירום הזה. יש עוד זמן להתחרט ולשנות את ההחלטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
העיר מת כבר מזמן...
נטע,
04/04/05 10:13
|
במשך שנים נהגתי לקרוא את עיתון העיר. המדורים היו מצויינים, היה תוכן מעניין ופשוט נהניתי. מה לעשות שבמהלך השנים האחרונות חלה הדרדרות קשה בעיתון והוא ללא ספק הפך להיות סתמי ומשעמם. לאחרונה אכן שונה הפורמט ויש נסיון לשפר אבל צריך להודות בעובדות, כבר כמה שנים שהעיתון הזה מת וצריך הרבה זמן להחזיר את הלקוחות הלא מעוניינים. יש היום כבר מספיק אלטרנטיבות מצויינות ול''העיר'' כבר ממש אין מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יותר עדיף להחזיר את אביצהל
רון גוזלין,
04/04/05 09:35
|
|
 |
52.
בלי ''מי נגד מי'' זה לא היה זה
אבי,
04/04/05 01:16
|
הסיבה העיקרית לפתיחת העיר בימיו של אמנון רבי היתה מדור התקשורת המצוין, הלחם והחמאה של כל עיתונאי וכל מי שמתעניין במי שעושים את התקשורת בארץ. ונראה את העיתונאי שיכחיש שאלה היה העמודים שנקראו ראשונים בסוף השבוע. לצערי, הנעליים הגדולות נותרו ריקות מאז. לצערי, אין עוד אכסניה שנראית מתאימה למדור הזה. עם כל הכבוד המינורי לגמרי שיש לערוצי המדיה באינטרנט, רבי והורביץ עשו את זה הכי טוב שאפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב הוא הורביץ או רבי
פיני,
04/04/05 12:55
|
מי באמת כתב את הידיעה הזאת? אולי מקורבים או מקורבות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה (כמו העיר) מנותק מהעם
איזידור,
תל אביב,
04/04/05 12:54
|
מי נגד מי היה מדור של עיתונאים ועבורם, סקטוריאלי במובן הרע של המילה. הוא לא הוסיף ולו קורא אחד לעיתון, פרט ל-250 עיתונאים שקראו בו. אז מה אם הביצוע היה טוב.
כדי להרים את העיתון היה דרוש מהלך עיתונאי אסטרטגי אבל פשוט, למשל, דגש על סוגיות חברתיות לוחמניות, כמו שהיה בעבר, ונטישה של האיזוטריה.
העיר בשנים האחרונות היה עיתון מנותק מהעם, ועתה העם מתנתק ממנו. זהו מעשה כואב אבל מובן. ויש לו אחראים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עניין רק את העיתונאים
ל"ת
יחלעיעאגגחיחךעע,
04/04/05 12:37
|
|
 |
את מי זה מעניין
חגי,
תל אביב,
04/04/05 10:39
|
זו בדיוק הסיבה ששוקן הפך את העיר לחינם. את הציבור לא מעניין מדור שמדבר על עיתונאים, זה מעננין רק את העיתונאים. זה בדיוק כמו שהיה מדור ''מי נגד מי'' בחברת חשמל. היית קורא את זה? זו הייתה הסתכלות של אנשים צרי אופק, לא משכילים שראו רק את ההוויה שלהם ונשארו עם ציבור קוראים מצוצמם שמביא את העיתון הזה לכמעט סגירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא במדור הכי לא מעניין...
שם,
04/04/05 04:07
|
|
 |
51.
חבל חבל אחלה עיתון
מירי,
03/04/05 22:30
|
|
 |
50.
נוצרה נישה למו''ל בעל חזון
מתי,
ת''א,
03/04/05 20:11
|
עיתון העיר יחסר. מו''ל זריז צריך לאסוף את השאריות ולהקים לנו עיתון חדש במקום. רצוי עם פולמן בתפקיד עורך-שגם-כותב-בעיתון-בעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
החילוניות פושט את הרגל
ל"ת
שוקי,
03/04/05 19:23
|
|
 |
48.
מרקוביץ'!
שלומי דנינו,
קטמונים,
03/04/05 19:07
|
איתן מרקוביץ' נדד בין חיפה ירושלים ותל-אביב רק כדי לשקם הריסות של עורכים כושלים שקדמו לו בכל אחד מהעיתונים. בחיפה ובירושלים הוא השאיר ירושות שמנות ומוצרים בריאים שפורחים כעת ומשגשגים המון בזכותו. גם בהעיר החלה מלאכת השיקום וחבל שנקטעה בהחלטה אולי מוצדקת פיננסית אך מסוכנת מקצועית. בכל מקרה, יש לקוות כי מרקוביץ' יסכים עתה (שוב) לשקם מהיסודות את המותג החולה והמשעמם שמכונה ספורט הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדנינו הקשקשן
לצחוק או לבכות?,
03/04/05 21:44
|
על אלו מוצרים מצליחים אתה מדבר? מדובר בעיתונים שמפסידים מיליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספורט הארץ דווקא אחלה דבר
גיא,
תל אביב,
03/04/05 20:37
|
|
 |
מרקוביץ גרוע
יוחאי,
03/04/05 19:49
|
הוא זה שהוריד את העיתון על ברכיו. מאז שנכנס לתפקידו אין שום דבר מעניין בעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ספורט הארץ? לא בטוח שכדאי
רמה סטית,
קרית היובל,
03/04/05 18:58
|
הגיע הזמן שיפסיקו להפיל על מרקוביץ' משימות הצלה מיוחדות. אז מה אם הוא הצליח לשקם את הריסות כלבו ואת החורבן שהיה ב''כל העיר''? הקטסטרופה כיום בספורט הארץ המשעמם בראשות כל מיני ילדים שהביאו גימיקים מטופשים, ובראשות עורך תמוה שמראש רואים שבחיים לא שיחק כדורגל בשכונה, אלא רק רץ להביא את הכדורים, היא כל כך גדולה, שספק אם אפילו מרקוביץ' יוכל להציל את המדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלתיאל, להרגיע
מלכיאל,
03/04/05 19:50
|
|
 |
אתה מתכוון לעזריאל?
ל"ת
אביצהל,
ת''א,
05/04/05 19:15
|
|
 |
46.
מרקוביץ' הגרוע - יהרוס את הארץ
עידן,
03/04/05 18:38
|
חבל לתת לו במה. זה שכתב וערך בתחום הספורט לא אומר כלום. אין לו את זה. הוא נאד נפוח ורב חשיבות. עדיף שיקוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
התקשורת תהיה קצת יותר נקיה
נתן2000,
03/04/05 18:27
|
עכשיו סביבת התקשורת שלנו תהיה קצת יותר סטירלית. צריך להמשיך ולסלק עוד כל מיני עיתונים ועיתונאים פופוליסטים מנוף התקשורת שלנו. זה יהיה טוב לתקשורת וטוב לצרכני התקשורת. אם הם במקרה גם שמאלנים קיצוניים כמו במקרה של ''העיר'', זה עוד יותר טוב. אז זה אפילו טוב למדינה. כמו שאומרים, שתי ציפורים המכה אחת - הציפור הפופוליסטית והציפור השמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מישהו באמת מאמין למרקוביץ'?!
אחד שהיה,
03/04/05 18:14
|
הרי ברור שהוא מקפץ מתפקיד לתפקיד, משאיר מאחוריו שיממון. שאף אחד לא יקנה את זה שהוא ''מסיר מעצמו אחריות''.
התפנה תפקיד עורך הספורט - מרקוביץ' חשק בו - ורשבסקי הסכים להכניס עוד מקורב אל הבניין - ושוקן כמו תמיד עושה את מה שאומרים לו. צייתן כנוע נטול עמוד שדרה פסיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להכניס לו מתחת לחגורה?!
ל"ת
ערן ו,
תל אביב,
04/04/05 17:15
|
|
 |
מרקוביץ מוצלח או לא
גבע,
04/04/05 00:34
|
יכול להיות שהוא בחור מוכשר בעיתונות ספורט, אבל מאז שהוא בהעיר אין שום דבר לקרוא שם. חוץ משרון בן עזר וגל אוחובסקי (וכמובן עלי מוהר.) אין שם אף פובליציסט מעניין, וגם אין אג'נדה.
חבל, היה עיתון טוב פעם. אבל כנראה שמכת המוות הזו תעשה לו רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלי מוהר?????!!!
דב פרגון,
04/04/05 09:21
|
זה הדבר המשעמם ביותר עלי אדמות,בגללו כבר 6-8 שנים אני לא קורא העיר.זה פשוט נורא כמה שהוא כותב משעמם.אין אין יותר גרוע ממנו.כתיבה זקנה לזקנים על זקנים בעיתון זקן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מרקוביץ המלך
איציק,
רמת-השרון,
03/04/05 18:08
|
חבל על עיתון העיר, שמרקוביץ הצליח לשקם בחודשים האחרונים. כל הכבוד איתן, אני בטוח שתצליח בכל דרכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני בטוח ש
גילעד,
03/04/05 18:50
|
ניתוח עיניים יגרום לך להיות מסוגל לראות שוב. לשקם? את העיר? הבה נקווה שלא תזדקק לניתוח השתלת אונה ותסתפק רק בתיקון העיוורון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איתן - גבר חלומותיי
דומיניק,
03/04/05 17:41
|
ג'ינג'י עוצמתי, שכבש את העיתון ואת לבי. ההודעה על עזיבתו תפסה אותי כמו גל צונאמי הרסני. להיכן אוליך את יגוני? עד מתי רשעים יעלוזו? הכיצד נפלה עטרת ראשי? ולמה אני פתאום מצטטת מהמקורות? אה, בטח בגלל התנ''ך של הבילויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מרקוביץ הוא עוזי כהן של העתונו
ת העברית. אפס,
03/04/05 17:35
|
|
 |
40.
מרקוביץ
גיל,
03/04/05 17:35
|
את העיר הייתי קונה בזמנו בעיקר בזכות השער האחורי, מדור הספורט המעולה, ולבסוף רק בגלל מדור הברנז'ה של אביב הורביץ (זה מה יש, כמדומני). האדיוט שסגר את הראשון והשלישי והפך את השני לזניח - עונשו צריך להיות הורדה לדרגת משכתב זוטר ב''קול חדרה'', לא להפוך לעורך הספורט של הארץ.
מצד שני, יותר גרוע מרוטהולץ שהיה מגיע פעמיים בשבוע עם הילד שלו לראות מה הולך במערכת - לא יכול להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו רוטהולץ. מה עם פולמן?
זמני,
03/04/05 18:38
|
אני לא יודע איך רוטהולץ היה נוהג לעבוד, אבל העיתון בתקופתו היה מדהים, נפלא והדבר שגרם לי להיכנס לתחום. גם אם הוא ''עבד'' בדרך שתיארת, עם סגן עורך כמו ארי פולמן אי אפשר לומר שלא היה לו על מי לסמוך. העיתון דיבר בעד עצמו. גם נטישת הכתבים הגדולה כשפולמן לא מונה לעורך מעידה על משהו. ולא שאני מחזיק, בהכרח, מעורך כריזמטי - יש כל מיני סוגים של עורכים. אבל איך שארי פולמן כתב (ועדיין כותב לפעמים). אחחחחח... הבן-זונה המוכשר והמחונן הזה. ותאמין לי, אני כותב מדהים כשבא לי. אבל ארי פולמן - כבוד. הרבה מאוד כבוד. אגב, מחול הטעויות של שוקן התחיל כשהוא לא מינה את פולמן אחרי רוטהולץ. המעגל נסגר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100 אחוז
אבנר,
ת''א,
03/04/05 22:32
|
רוטהולץ ופולמן בנו עיתון לתפארת, עם רשימה ארוכה של אנשים מוכשרים שרבים מהם מצויים היום במקומות בכירים בעולם העיתונות והתקשורת. אמנון רבי ואיתן מרקוביץ' אספו סביבם אוסף של רפי שכל שבקושי גמרו כיתה ד'. שוקן נתן, שוקן לקח, עכשיו לא נשאר לשוקן (כמעט) שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
מנחם סלע,
תל אביב,
04/04/05 12:57
|
|
 |
39.
רבי אפס, מרקוביץ' אפס בריבוע
אביתר ברנוביץ',
אוני' ת''א,
03/04/05 17:32
|
ושניהם אחראים במידה די שווה לקריסתו של אחד ממותגי הפאר של העיתונות הישראלית. מי זוכר שהעיר נולד בפורמט של הוויליג' וויס הניו יורקי והיה די קרוב אליו ברמת האינטלקט. האנשים שעברו שם בשנים האחרונות הם התחתית של החבית בתעשיה שמאבדת את מיטב כשרונותיה לתעשיית הטלוויזיה המתפתחת. שוקן וורשבסקי מוזמנים לקפוץ לסאונה של בוץ. הם הרוויחו את זה בכבוד. הקריסה שווה דוקטורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אתה תהיה מרקוביץ!
יאיר,
תל אבי,
03/04/05 17:30
|
|
 |
37.
המראה הזנותי
רחב,
יריחו,
03/04/05 17:26
|
אז הנה לכם, קוראים יקרים, סיפור שער נוגע ללב על יצאנית תל אביבית אחת, שפעם היה לה הכל: קלאסה ויופי וחוצפה והומור ורעב. היא היתה מה שקרוי ''נערת ליווי אקסקלוסיבית'', נחשבה לאחת שקבעה פה סדרי יום. אלא שבשנים האחרונות היא הזדקנה, התכערה, התמכרה לסמים זולים, והתמסרה לשפלים שבלקוחות. גם כאשר ירדה לרחוב, דבר לא הועיל. הלקוחות לא באו. בלית ברירה היא החליטה להעניק מחסדיה חינם אין כסף. אם היא לא תתעשר מזה, אולי לפחות תזכה בקצת יחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איפה איפה הימים של השער האחורי
ל"ת
דוב הכותל,
03/04/05 16:30
|
|
 |
זה מה שקורה למי שחתך את הברווז
גיא,
03/04/05 17:48
|
ואת דודו גבע הגאון ז''ל. אנשים קטנים שאחרי זה רצו להספיד אותו. פעם זה היה עיתון לא רע, בשנים האחרונות הלך וגסס, לא נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנפילה התחילה בגלל אמנון רבי
אמנון,
04/04/05 13:00
|
עם הכתבות שלא מחזיקות מים, עם תחומי עניין יחודיים רק לו. שוקן משלם את מחיר הבחירה ברבי. למרקוביץ לא נותר אלא לאסוף השברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום מביא בברווז או אוכל אותו?
הרב המוטורי,
03/04/05 17:12
|
מנוחתו עדן. רק תחשוב מה שלום טוקשה עושה לברווז שבא מולו בגן עדן. דילמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שלום טוקשה היה אומר לברווז
ל"ת
שהוא כבד ברווז,
03/04/05 19:54
|
|
 |
35.
אני גר באזור רחובות, שם ביחד
שימי כהן,
03/04/05 16:25
|
עם הארץ מקבלים את ערים, שאפשר לקחתו חינם.
בכל אופן הוא מעניין הרבה פחות מהעיר, מה גם שלשלם על הארץ בלי שום מוסף נוסף ראוי זה פשוט לא לעניין.
חבל שהם לא נתנו אפשרות לקנות את עיתון הארץ ביחד עם העיר גם באזור הזה. הם היו מרוויחים עוד קורא קבוע (לפחות בסופי שבוע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מכירים אישית את פאוסטינו
מצד שני,
ר''ג,
03/04/05 16:21
|
מדובר בגאון. אם הוא התפטר, סימן שלא שהוא חושב שהגיעו מים עד נפש, אלא שהוא התקמבן לג'וב עוד יותר טוב. בכל מקרה פליטי כולבו הרמת גנים מאחלים בהצלחה... לעזאזל עם העיר, מרקוביץ ממשיך בטיסתו הטאורית לכיבוש העיתונות הישראלית. בקרוב שבעה ימים ובצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצד שלישי, בני עיש
וכעת שיר,
03/04/05 17:09
|
היום נעשה משהו בלתי נשכח נרים כוסית וויסקי כי איתן הלך
היום אשלח יד ללטף את ראשך כי איתן גרם לי סוף סוף לחייך
היום אגרש את העצב מעינייך כי איתן כבר לא יירד לחייך
נכון לא תמיד אני שמח כל כך אבל איתן איננו וטוב שהלך
היווווווווום, היום. היוווווווום, היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אמנון אשם בכל
ל"ת
רונה,
03/04/05 16:16
|
|
 |
32.
כל זבל סופו בפח הזבל !
השוחה נגד הזרם,
מרכז,
03/04/05 16:06
|
|
 |
31.
אמן למספר 15, ועוד. כנסו!!!!
יודע משהו,
03/04/05 16:05
|
עיתון העיר מייצג יותר מכל את הבועה התל-אביבית על מאפייניה הגרועים ביותר. ניתוק, מחשבה לא נכונה שישראל לא קיימת מעבר לגבולות הרצליה והרע מכל - סוג של התנשאות כלפי יתר העם מבלי כל הצדקה לכך. ''העיר'' ביטא את כל אלו בצורת טקסטים פלצניים אבל לא ממש שנונים או מעניינים, בחירת נושאים תמוהה באמתלה של מקוריות ושונות מיתר המקומונים. נכון, העיתון היה פעם אחת הפנינות של סוף השבוע אבל בשנים האחרונות נהייה משעמם, רע ויותר מכל - לא רלוונטי. עצוב, אבל כדאי שמישהו שם - בעיתון ובעיר הגדולה-קטנה, יבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ושמישהו ינסה לעצור אותו
אחד שיודע,
03/04/05 16:04
|
בעל הבית השתגע וזה סופי. עוד בטרם סיים לחרב את ''הארץ'' עובר עמוס שוקן לספינת דגל נוספת שלו - וממוטט אותה במו ידיו.
האיש שכולנו כל כך האמנו בו ובכוונותיו מתגלה כנטול כל אג'נדה, בעל רוח נבזית משהו. זורק בקבלנות את מוקיריו ומקדם ללא הרף דמויות נטולות כל כישרון או כריזמה לתפקידים בכירים שאליהם לא חלמו מאודם להגיע. הוא דוהר אל התהומות וכדברי הקולגה החדש מרחוב מוזס, שמישהו ינסה לעצור אותו.
טוב שאביו בעולמות טובים יותר, אינו רואה כיצד מרסק עמוס הקטן את יצירת חייו. איך במו מעשיו שיכנע רבים כל כך לאבד אמון במילה הכתובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, כמה שאתה צודק!
אחד שהיה שם,
תל אביב,
03/04/05 16:21
|
עמוס שוקן למד להקיף את עצמו בתנינים תאבי דם. הוא פוגע באופן קבוע באנשים שהולכים אתו כברת דרך ומוכר אותם בנזיד עדשים.
חבל עמוס, חבל על מה שאתה מעולל לאנשים תמימים וישרים. אבל לא לעולם חוסן, שמחתי לשמוע שהאימפריה שלך בדרך לקריסה. לא יהיה מאושר ממני לראות את יוסי ורשבסקי מובטל, ואותך שוחה בחובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רק שדודו בוסי ישאר
ע,
03/04/05 15:55
|
|
 |
28.
עצה להגדלת התפוצה
יואב,
תל אביב,
03/04/05 15:50
|
|
 |
27.
אז הברווז אמר את המילה האחרונה
לא מקורי, אבל,
03/04/05 15:48
|
רוח הנקמות של הברווז מעופפת מעל ''העיר''. בכנף אחת היא אוחזת חרמש ובכנף השנייה היא אוחזת את צידי המותן השמאלית כי היא פשוט נקרעת מרוב צחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יוסי ורשבסקי תתפטר
א.ל,
חיפה רבתי,
03/04/05 15:44
|
ורשבסקי הוא האסון הכי גדול של הרשת. כששוקן יבין זאת, זה עלול להיות מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה יהיה עם התשבץ????
ל"ת
מכורה,
03/04/05 15:44
|
|
 |
24.
ובעניין מתן שירם
שמחה,
לאיד,
03/04/05 15:37
|
או איך שלא קוראים לו. זוכרים את ההתרברבות, יהירות ושחצנות שלו לפני מספר חודשים עם כניסתו לתפקיד (שהוא יגרום לאנשים להזיע מהתחקירים שהוא מתכנן לפרסם). ללמדכם, קצת צניעות, קצת ענווה, במיוחד במקצוע הזה. יום אתה למעלה ויום למטה. ובמקרה הזה, גם למטה וגם השאיר את שוקן עם תביעת לשון הרע בעניין רסלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירם יסתדר, אבל אתה תישאר טיפש
ל"ת
אל תמהר להספיד,
בסביבה,
04/04/05 21:59
|
|
 |
דווקא פה את טועה
מישהי,
שעבדה שם,
03/04/05 16:18
|
מתן הוא אחד האנשים היותר סימפטים ומקסמים במערכת. הוא ממש לא תופס מעצמו,והוא בן אדם צנוע וטוב.
חבל שאין יותר כמותו שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מרקוביץ' הוא עורך 3 העיתונים
כ,
תל-אביב,
03/04/05 15:20
|
|
 |
22.
16 אתה חי בהכחשה
עיניים פקוחות,
03/04/05 15:17
|
מה שיפה בעיתונות, למרות התככים האינסופיים מאחורי הקלעים, זה שזה עסק מדיד. התוצר שלך אמור להיבדק כל פעם מחדש. התוצאות מדברות ולא התירוצים. אמנם לא מדובר במדע מדויק ויש לעתים קרובות חילוקי דעות, אבל הכל מונח על השולחן. עכשיו, אם העיר הוא עיתון גרוע, אז זה אומר, בפשטות, שהוא עיתון גרוע. ואם העורך שלו הוא, נניח, אלברט איינשטיין שעושה להנאתו עיתון רדוד שטחי, חסר מעוף, ואפילו חסר כבוד למסורת העיתונאית המפוארת של העיתון שהוא אחראי עליו - אז הוא צריך לעוף בטיל למקום אחר. תיקון: למקצוע אחר. מהנסיון שלי בענף (כן אני מהענף) עיתונים נראים בדרך כלל, כמו העורכים הראשיים שלהם. אז תרשה לי לפקפק ברוחב יריעותיו האינטלקטואליות, ברעב העיתונאי והמעוף היצירתי והמנהיגותי של איתן מרקוביץ'. חמוד, בוא אני אגיד לך יותר מזה. אם מרקוביץ' היה באמת כזה שאקל עולם ומישהו (מי, ילדים?) ברשת שוקן קיצץ לו את הכנפיים עם מצ'טה, אז הוא היה כבר מתפטר מזמן. ואז הייתי מחזיק ממנו גבר. אבל ככה? מדובר בעכבר שעושה חור בספינה וכשהוא מגלה שהיא טובעת אומר בחזה נפוח שנמאס לו מהמקום הרטוב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטלקטואל אמיתי!
תד,
03/04/05 15:43
|
למרות ההסבר המלומד אני עדיין בדעה שמרקוביץ' הוא אינטלקטואל אמיתי. עובדה: רק בזכותו יכולת לקרוא בעמודי החדשות של ''העיר'' מדי שבוע את הכותרות ''מניאקים נמאסתם (1)'', ''מניאקים, נמאסתם (2)'', וכן הלאה (לדעתי היום אנחנו במספר 9, או משהו כזה). הוא איש חכם, בעל דמיון חיצוני לא מבוטל לאויקלידס, אך אישיות שמזכירה לי את ברנאר אנרי לוי בשילוב עם המנהיגותיות של מהטמה גנדי והראש של מארי קירי. חבל רק שערך את העיתון כמו הלן קלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תד אתה בסדר
עיניים פקוחות,
03/04/05 16:25
|
|
 |
לעיניים פקוחות
יורם,
03/04/05 17:45
|
באמת. אתה משווה את הפילוסוף, היוצר והאינטלקטואל מרקוביץ לי? לברונובסקי? קטונתי. תשווה אותו לרוסו, ליום, למונטסקייה, לדה טוקוויל, לפיני בלילי, ובקיצור: לכל השמות שמרקוביץ מעולם לא שמע עליהם (למעט האחרון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב - הגזמת
תה,
03/04/05 16:18
|
שכחת את טוב הלב, האמפתיה, כובד הראש, הלשון החריפה, הפריזורה הכריזמטית. החזון. האומץ. ההתלהבות. מעוף המחשבה. בקיצור, כל הדברים שמעולם לא היו ולעולם לא יהיו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העיתון הפך לאחרונה לאבן שואבת
מיכל,
03/04/05 15:15
|
אבן שואבת לפליטי תקשורת. איתן מרקוביץ' חסר המעוף, אסף גפן שפוטר מכל מקום עבודה בשנה האחרונה... ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שוקן אשם ששכר את מרקוביץ'
רומנטיקן זועם,
03/04/05 14:56
|
כפי שכבר אמרו כאן אחרים, רבי החל לדרדר את העיר - לאט, עם כמה הישגים בדרך, לא ממש בכוונה, אבל בטוח - ומרקוביץ'... כשהוא קיבלת את העיתון התהליך הזה החל לתפוס תאוצה כמו כדור שלג (דימוי שחוק, אבל נכון) שהגיע לשיא מהירותו בשבועות האחרונים. אם הוא היה עורך אמיתי הוא היה מציל את העיתון - אפילו עם צוות כותבי חינם ובמחיר לילות לבנים שלו עצמו. אבל מרקוביץ' (שאני, בכנות, לא מכיר אותו בכלל) הוא כנראה אדם שיודע להתנהל עם הממונים עליו אבל לא לתפקד כמנהיג אמיתי - דווקא כשקשה. כל עורך או סתם מנהיג (אפילו לא מקצועי) אמיתי היה מתמודד, מציל את העיתון הזה והופך אותו למוצר ראוי למאכל אדם. יכול להיות שהוא בהבנה בריאה לא רצה להיות חתום על השינוי המתוכנן ב''העיר'', אבל אם הוא היה מתפקד כמו שצריך בחודשים האחרונים הדילמה הזאת בכלל לא היתה קיימת. בשורה התחתונה: שוקן ומרקוביץ' חתומים על מותו של ''העיר'', שוקן הניח לזה לקרות ומרקוביץ' הוציא לפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל כלב בוג'י יומו
ל"ת
אילה נועם,
תל-אביב,
03/04/05 14:53
|
|
 |
18.
מה שרע לשוקן - טוב לאנושות!
שמחה לאיד,
03/04/05 14:48
|
מה שרע לשוקן - טוב לאנושות! מה שרק לשוקן - טוב לאנושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן!!!
ל"ת
שונא שוקן,
03/04/05 15:20
|
|
 |
17.
למספר 9
עדי,
03/04/05 14:47
|
מגוחך לראות שחשוב לך לגבות את רעיונותיך האידיוטיים בזה שאתה דוקטורנט בוייצמן - מה נראה לך שזה מוסיף? אני לא אשן בלילה שזו דעתו של דוקטורנט בויצמן. (מדוקטורנט בעברית )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
03/04/05 17:39
|
אכן, יש טעם לפגם בהתהדרות בתארים אקדמיים, שאינם כלל ממין העניין.
וכפי שציינתי בעבר, אשמח להפסיק לנפנף בתאריי, בו בזמן שאותם אקדמאים בינוניים, שלא פירסמו כל מאמר חשוב בימיהם, ושאינם כלל אנשי אקדמיה בפועל, כדוגמת מר יוסי ביילין וחברו לשגיאה ההיסטורית מר רון פונדק, יפסיקו גם הם להשתמש בתואר ''דוקטור'' בצורה הכפייתית שהם עושים כן (תוך עזרה מתמדת מצד התקשורת האוהדת).
מעניין אותי, אגב, לשם ההגינות, כמובן, האם כאשר ''הטייסים הסרבנים'' לבשו את סרבלי הטיסה שלהם לפני השמיעם את הלהג הפוליטי הרדוד שבפיהם, גם התרעמת כך? או, כאשר כל אותם אקדמאיים מהפקולטות ''לשנאת-ישראל'' (הרוח וחלקים במדעי החברה), מפרסמים כל יום שני וחמישי ב''הארץ'' את המניפסט העילג שלהם על ''הכיבוש המשחית'', תוך ציון מדוקדק של תארי ה''דוקטור'' וה''פרופ''' שלהם ליד שמם (הם תמיד מצרפים גם את האישה והילדים, אגב) - האם גם אז נזעקת כנגד ההתקשטות המזויפת הזו?
מצפה לתשובה, דוקטורנט, מכון ויצמן, רחובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקווה שהוא לא בפיזיקת גרעין
ל"ת
דיגדי,
03/04/05 16:13
|
|
 |
16.
כולכם טועים
תו,
03/04/05 14:42
|
מרקוביץ עורך ברמה בינלאומית. איש עם שאר רוח ואינטלקטואל חריף שכל ומחשבה. גם אלעד ליפשיץ, אגב, בעל תכונות דומות (אם כי קצת פחות ממרקוביץ').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת
תג,
03/04/05 15:09
|
|
 |
מרקוביץ: עוזי כהן של העתונות.
מרקו,
03/04/05 17:34
|
מרקוביץ הוא עוזי כהן של העתונות העברית. הוא כלום כלום כלום. חסר נימוס. רשע. חסר חן. הוא לא במרה נבחר להיות מלאך המוות של העיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כולה העיר
נחום,
חדרה,
03/04/05 14:41
|
חברים להירגע, מדי יום קורסים מפעלים ואף אחד לא כותב ולא מתעניין בהם. עכשיו זה העיר, מחר זה יכול להיות הארץ. עיתון העיר היה חלש מאוד בחמש השנים האחרונות וזו תשובה הולמת של הציבור ושל בעליו. הלך העיר, יבוא אחר. להיכנס לפרופורציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כרגיל, מקצצים את התרבות
ל"ת
סיגל,
ת''א,
03/04/05 14:41
|
|
 |
13.
לא מפתיע
ברוך,
03/04/05 14:37
|
למה שאנשים יקנו את הסחורה הפגומה הזאת? מי מזלזל באיכות שלא יתפלא שלא קונים אותו. עיתון שהיה מוביל , יצר צורת כתיבה וביקורת פורצי דרך , נראה היום כמו מקומון של נס-ציונה. חבל מאוד שזה מה שקורה לעיתונות הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מפתיע
סופי,
03/04/05 15:02
|
העיר הוביל במה? בכלום. נגמר הסוס, ואפילו לקוראיו נמאסה הפוזה הכאילו משהו. אז זה הסוף, סוף-סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש תקוה
עדיין קורא,
03/04/05 14:36
|
אם נקבל משהו על רמת חדשות ז''ל, לפחות - אז יש עדיין תקוה למקומון הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חדשות? אולי ''המקומון''
ל"ת
יא מטומטם!,
03/04/05 16:14
|
|
 |
11.
תענוג לשמוע - עיתון מגעיל
ל"ת
שונא הומואים,
03/04/05 14:30
|
|
 |
10.
מדינת ישראל ניצלה
אייל,
תל אביב,
03/04/05 14:28
|
העיתון הזה רק דירדר את המדינה בכתבות הצהובות שלו על סקס, סמים פשע וכו. העיתונים המקומונים הם אחת הסיבות העיקריות להפצת השחיתות וחוסר המוסר החברתי. צריך עיתונים שיחשפו שחיתויות אך לא בצורה שבה זה נעשה. בנוסף, לא אהבתי את עידוד כל המוזריות של האנשים - להיות הומו זו לא בושה אך גם לא גאוה. זו תופענ קיימת שצריך להשלים איתה אך לא לעודד אותה - דבר שעושים כל המקומונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביטאון שמאל רדיקלי
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
03/04/05 14:25
|
משעמם, בנאלי, צפוי, מגויס, חד-גוני, לא אינטליגנטי. אין פלא שנקלע לקשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
מנחה,
03/04/05 14:37
|
|
 |
לפרופסור הנכבד
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
03/04/05 17:25
|
כיוון שאני אמנם דוקטורנט במכון ויצמן, אזי מהבחינה הלוגית בלבד, יוצא שאם אינך שקרן, הרי שאתה המנחה שלי.
אז מה נשמע, פרופסור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא צודק
אהבל,
מכון ויצמן,
03/04/05 15:03
|
|
 |
8.
שערוריה
די כבר,
03/04/05 14:24
|
זה היה הדבר היחידי לקרוא בעיתונות הכתובה.
זה היה מותר תל אביב מבהמות כמו חולון ובת ים.
אפסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך על המחמאה
מיקי,
תל אביב,
03/04/05 16:02
|
אני תל אביבי 22 שנה. לפני כן הייתי בת-ימי 24 שנים. רציתי להודות לך על הכינוי ''בהמה'' שהצמדת לי, כמו לעוד כמה מאות אלפי איש, מבלי להכיר אותנו.
האינטרנט פתוח. אתה עדיין יכול להתנצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח לא תל אביבי במקור
ירון,
ת''א,
03/04/05 14:56
|
רק אפס פרובינציאלי שמקרוב בא לעיר, שוכר דירה בשדרות ח''ן או רוטשילד וחושב שהוא מלך יגיב כך. תחזור מאיפה שבאתה כי תל אביבי אתה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה אני יעשה ? נגמר הכסף
ל"ת
עמוס שוקן,
03/04/05 14:21
|
|
 |
לי יש קצת
רוטשילד,
בקברו,
15/04/05 18:06
|
|
 |
6.
הם באמת קורסים
יותם,
03/04/05 13:59
|
עמוס שוקן מקבל כעת את התמורה המלאה לשכר העבדים שהוא שילם לעובדיו במשך שנים. אנשי מקצוע טובים ברחו. אלו שבאו תחתם מסוגלים ליצר עיתונים לא ראויים. הציבור קלט אט אט שמוכרים לו עיתונים ריקים מתוכן ממשי. וכך באה לה הירידה בתפוצה ועימה הירידה בהכנסות. סך הכל מדובר בסיפור עצוב על רשת עיתונים איכותית ריווחית מאוד וחשובה לדמוקרטיה הישראלית שכבר איננה כזו. במצבה הנוכחי עדיף לה שתעלם מהעולם. חבל על האנשים שעדיין מבוזים שם וחבל על העצים שעדיין נכרתים כדי לשמש חומר גלם בתהליך היצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמוס, זוכר את הסיפור על הסוס?
אחד שהיה שם,
תל אביב,
03/04/05 16:30
|
שהפחיתו לו והפחיתו לו באוכל עד שלבסוף, רגע לפני שנראה שהוא מתרגל למצב, קרס ומת.
ככה הרשת שלך עמוס, הרגלת אותה (בעזרת ידידך הטוב יוסי ורשבסקי) לאכול פחות ופחות, לעשות עבודה בשכר רעב, לשכור אנשים פחות ופחות ראויים וראה זה פלא.... הציבור שחשבת שהוא מטומטם ויקנה כל מוצר פגום קלט את המסר. הנה אף אחד לא רוצה לקנות ממך את העיתון.
קדימה, חלק חינם, לפחות שיהיה במה לעטוף דגים (על חשבונך!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מרקוביץ הרג את העיר
ננ,
03/04/05 13:58
|
|
 |
4.
ותודה לאמנון רבי
אילת,
גרה בשינקין,
03/04/05 13:41
|
שהכל ''בזכותו'' והצליח לדרדר כל כך את העיר עד לסגירתו על ידי מרקוביץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מת העיר. מרקוביץ האפס קבר אותו
ארז,
03/04/05 13:34
|
בושה. הרגו לנו את העיר. הביאו עורך צהוב וחסר תרבות, והפכו את כל העיתון לבדיחה. עמוס שוקן החליט בעצת יועציו הגרועים להפוך את העיתון לסמרטוט באופן רשמי. חבל. אבל לכל דבר טוב יש סוף. גם את חדשות סגרו. אולי שדנקנר יערוך את העיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מרקוביץ - הביתה
י.,
03/04/05 13:27
|
איתן מרקוביץ פוטר. יוסי קליין מותיקי קבוצת הארץ ימונה לעורך במקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מרקוביץ לספורט
שוקניסט בדם,
03/04/05 13:25
|
מרקוביץ' ימונה לעורך הספורט של ''הארץ'' במקום רמי רוטהולץ שיעבור לגליון יום שישי ויחליף את שמואל רוזנר שנוסע לארצות הברית
הגב לתגובה זו
|
|