 |
13.
זבל של קמפיין-ימבה של כסף...
adi,
12/04/05 16:36
|
ואנחנו הצרכנים נשלם את המחיר. אני אכן מצפה שתשלחו את הקמפיין הזה בשנה הבאה ל'' קאן'' הוא בטח יזכה באיזה פרס... עלק- ''קריאייטיב שנון מבריק- וגאוני '' כמו ששלומי אמר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המלך הוא עקום..
ילד,
תלאביב,
11/04/05 21:10
|
זה פשוט נראה כאילו מיש/הו עבד על שופרסל והם קיבלו עבודה קקא בגלל שלמנהל קריאייטיב היה כבר משעמם לעשות עבודה מדוייקת או נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זה נראה מוזנח, המסר לא עובר
צרכנית מינהשורה,
פה!,
11/04/05 21:05
|
זה נראה ישן, לא חדש זה נראה עקום, לא קריאייטיבי זה נראה מרושל, לא זול ומי כותב בכתום על כתום? זה בכלל בקושי נראה. מזל שהם שילמו על המון שלטים. זה לא יצירתי בכלל אף אחד לא רואה את זה ומי שרואה זה נראה לו רע. הרשת לא נראה כמו ''כדאי!'' זה נראה רע, מרושל, לא מקצועי ומביך. אני מקווה שזה יקבל פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מישהו יכול להסביר לי אולי?
שמשיה,
11/04/05 12:21
|
למה גיתם נחשב משרד גרוע? הוא לא מס' 6 בדירוג? אני תמימה, sue me :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קמפיין מבריק! ושימותו המפוטרים
שלומי,
04/04/05 21:34
|
כל מפוטרי קריאייטיב גיתם, רוצים קצת מלח או שאתם מעדיפים לאכול את הכובע נטורל? שנה אחת עשתם לגיתם מה שלקשר לקח חמש נים. בתיאבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יוחזר חיים שקדי עכשיו ומיד!
ל"ת
גדעון,
04/04/05 18:14
|
|
 |
7.
אסי או ''אסיק'' כמו שקראו לך
קופי ענאן,
04/04/05 18:10
|
אולי כבר תסיק מסקנה ותפנה את מקומך לטובים ומוכשרים ממך. זאת לא בושה לקום וללכת -בושה לקרוא ליצירות שלך -קריאייטיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אסי הנה מדריך קצר
נו באמת, די כבר,
04/04/05 17:54
|
תערוכות, מדיה, כינוסים, לונדון, פנג שואי, הכל באמת מרשים. אבל תנסו פעם אחת לייצר רעיון. כזה שיפתיע, יצחיק, ירגש, או יעורר איזה סוג של תחושה. זה יהיה הרבה יותר מרשים ובטח לא ידרוש ממך להתפתל בציטוטים מביכים אחר כך. או שבעצם, תן יד למיכל ולכו משם. הרסתם בשנה אחת את מה שבנו שם במשך המון זמן. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איך אתם גיתמים יקרים
Dan,
ת''א,
04/04/05 17:52
|
לא מתביישים לעלות עם קמפיינים גרועים כל כך? ועוד ליחצ''ן אותם במרץ כל כך. אולי תשקיעו את אותו מרץ בקריאייטיב למשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אסיק, כל הכבוד
חביב בורגיבה,
04/04/05 16:28
|
רעיון ממש מגניב, אנשים מקנאים בהצלחה שלך. תמשיך לתת בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קמפיין יצירה...
רונית,
04/04/05 16:18
|
קריאייטיב גיתם מוצלחים -אני לא מבינה איך בשנה אחת הולכתם את גיתם 15 שנה אחורה שלטים לא קריאים עלק גימיק... כיתוב אדום על כתום-ג ד ו ל !! קמפיין ממש כושל סרט ממש טיפשי שאין לי מושג איך רשת מכובדת ומבינה כמו שופרסל נתנה לביזיון שכזה לעלות לאויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מבריק ומושך תשומת לב. יופי!
ל"ת
מיכל,
מרכז,
04/04/05 14:31
|
|
 |
1.
אותו דבר
קריאייטיב,
04/04/05 13:15
|
גיתם ממשיכים לייצר את אותו שטנץ'. כל הסרטים נראים בדיוק אותו דבר, דחקה המתיימרת להתפס כהומור אנגלי גבוהה. אם אוספים את כל הסרטים שלהם בשנה האחרונה מגלים שזה פשוט חוזר על עצמו פשוט חוזר על עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|