 |
58.
אילנה דיין
שרה,
קרית מלאכי,
08/06/06 14:55
|
|
 |
57.
שם רע לתקשורת
א,
25/12/05 13:08
|
|
 |
56.
לאילנה
עידן,
הצפון,
14/04/05 02:37
|
תפקידו של העיתונאי הוא להראות לציבור את מה שהוא מגלה. אין עיתונאי חסין מטעויות. כל עוד העיתונאי פועל ביושר ואינו משקר, יש לקבל בשמחה כל מידע שהוא מביא לנו, גם אם לא נעים לנו לשמוע.
אילנה דיין היא עיתונאית טובה במיוחד, כי היא אדם חכם במיוחד. אתם יודעים איזה גאון צריך בשביל להתקבל להתמחות בעליון? בשביל לסיים דוקטורט במשפטים ב-Yale?
המשיכי להראות לנו את המציאות, אילנה, ואל תשימי לב למוגי לב כמו מגיב 3#. מגיב 3# עשה את הדבר שהכי קל לעשות. הוא פשוט חזר על הדברים שנאמרו בכתבה תוך זלזול. אבל זה שמזלזלים במשהו לא הופך את הביקורת למוצדקת. אפשר להביע זלזול בכל דבר. זה עדיין לא אומר שהזלזול הזה הוא מוצדק. זלזול כשלעצמו, ללא שום ביקורת הגיונית ומסודרת מאחוריו, מעיד על המזלזל, ולא על המזולזל.
עלי והצליחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Ilana from Ilana
George,
Miami,
14/04/05 12:51
|
|
 |
55.
כוחנות ודורסנות בשביל האגו
דוד,
13/04/05 19:12
|
והכסף. וכל השאר זה כיסויים ותרוצים. יש מספיק אנשי תקשורת שהצליחו בלי רוע מפלצתי ובוטה כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הכתבה על צלמי פפראצי זכורה
ברק,
12/04/05 16:17
|
לטוב. זה לצד כתבות אחרות שיש בהן חן קליל ובסוף מצליחות להגיד משהו. ולא. אני לא ברק פכטר... המשיכו לעשות חייל עם ''עובדה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיער הארוך של אילנה דיין
עמית,
נתניה,
13/04/05 18:41
|
|
 |
53.
אישה מדהימה
לירון,
צפון,
12/04/05 10:40
|
היא אישה מדהימה חזקה... שיודעת להעביר למסך את האמת האפופה מאחורי שקרים ומזימות... את מדהימה וחזקה... אני שואבת ממך את החוזק והבהירות שבך...תמשיכי לעשות עבודה נפלאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלילי, לא מדהימה ולא בטיח!
ל"ת
לילי,
12/04/05 15:05
|
|
 |
52.
interesting sight 4 thinking p
yosi,
11/04/05 12:51
|
|
 |
51.
Ilana Dayan, thank you very mu
Max,
Munchen,
11/04/05 09:19
|
Dear Ilana Dayan, thank you very much in the name of all the nations becouse you show to all the world the crimes of Israelians soldiers of TZAHAL against childrens, against humanity, thank you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לכל השונאים
לכל השונאים,
גבעתיים,
10/04/05 16:40
|
לכל השונאים, שכנראה, מקפידים לראות את כל התוכניות של עובדה.. מאיפה השנאה הזאת? אתם בטוחים שאתם באמת יודעים איפה היא טעתה ואיפה צדקה? אם נעשה עוול או נאמר שקר,. מדוע לא היתה תביעת דיבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צופים ולא נעליים...
קורנליוס,
11/04/05 19:14
|
ממש כפי שלא צריך לראות מופע של מרגול כדי לדעת שאין טעם ללכת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
People dont love this woman
George,
USA,
11/04/05 01:13
|
People dont love and dont respect this woman, NEKUDA !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לסבית בהכחשה לכן כוחנית
עינת,
תל אביב,
10/04/05 10:34
|
כל בר דעת קולט למרות היותה נשואה בעלת משפחה שמדובר באישה אוהבת נשים שחייה חיים כפולים לכן הפרדוקס יוצר כוחניות ונקמניות להילחם עד הסוף בתופעות מסויימות בגלל השדים הפנימיים שלא באים ליידי ביטוי ההכחשה הפנימית שהיא לסבית ולא יכולה לחשוף זאת בפראסייה יוצרים את התיסבוך והדורסנות. היא סהכ צריכה אהבה נשית זה מה שירגיע אותה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת האמיתית היא ש-
שלומית,
תל-אביב,
10/04/05 23:48
|
זה נשמע כאילו את המתוסכלת ושהלסבית האמיתית היא את . אגב-היד שלך קלה מאד על העט. אולי תשתמשי בכך למטרות טובות יותר מאשר הכפשות??? וחוץ מזה אם היא באמת כן אוהבת נשים- אם אם אם אם -נו -?אז מה???חיים אנחנו במאה ה 21 ! ועיצה אישית:יש הרבה מטפלים טובים. גם מטפלות.בפסיכולוגיה. בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
רוני מ-3 אישה קטנה
יפעת,
מרכז,
10/04/05 10:23
|
איזה עליבות, שמכוסה כולה במילים גבוהות אז מה אם את גם אמא לא הרשימו אותך התיאורים ?! אל תוסיפי תיאורים משלך בעזרת מילים מפוצצות ותחשבי שבכך התעלית על עצמך. למה חוסר האמונה והציניות הזאת? למה כל כך קשה לך לפרגן? נדמה לי שאת בעמצך אישה מאד מתוסכלת קטנה ועלובת נפש. צר לי עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אילנה דיין ועובדה
צופה,
10/04/05 10:10
|
היא בחורה אמביציוזית, נחושה שעובדת קשה והדבר ניכר במוצר התקשורתי שהיא מגישה שהוא בד''כ מצד אחד מעמיק ועיתונאי אמיתי ולא רק יחסי ציבור ומצד שני מעניין ולא ''אקדמי'' מדי.
בעונה של תוכניות, ולאורך 11 שנה, יש עליות ויש ירידות - אבל בסה''כ מדובר על הישג חסר-תקדים בתקשורת הישראלית.
לדעתי היא מעורבת פחות מדי בתוכנית - ראוי להכניס מעט יותר פרשנות וניתוח לכתבות ולהגשה וכדאי להביא כתבים חדשים ומקוריים ולעשות כמה כתבות על ''מאחורי הקלעים''.
אני מעריך את עבודתה ואת תוכניתה. אבל בפרט אני מעריך את דרכה האמיצה, גם היא קצת מניפולטיבית, לגלות את הצדדים הפחות מוארים גם אם זה נובע מיצר פרסום ואמביציה אישית. היא מעניינת והיא לא נכנעת לזרם של היחצנות ששולטת לאחרונה בעיתונות (ראה ערך: היי גיא שנכנס יותר ויותר לחדשות...)
אני מקווה שאילנה דיין תמשיך לשדר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מפחדת מכישלון או מפחדת
רוני,
10/04/05 09:23
|
|
 |
45.
חוסר אמונה
מולי,
צפונה,
10/04/05 09:11
|
אני עוקבת אחרי התוכניות שלך, אבל כל פעם את משנעת אותי, שלא בודקת מספיק טוב את הנושאים שאת מביאה. רק '' ממלאה '' את זמן ו'' מתלבשת '' על אנשים ו / או ארגונים. לא מבינה מה את מנסה לעשות בזה.כתבת / עיתונאית צריכה להשקיע יותר מאמץ בבדיקה מאיפה מגיעים הנתונים לכתבה. עד כמה הבן אדם מוסמך ו / או אחראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בעניין התודה להראל
גם אוהבת למצוץ,
10/04/05 07:46
|
אני מקווה שאת באמת יודעת להודות להראל בדרכים אחרות.
את באמת חושבת שאת כזאת אשפית תקשורת - לשחרר כזאת הערה גסה בעיתון שנקרא ע''י ילדים רכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צער בעלי -חיים( ילדים)
שלומית,
תל-אביב,
10/04/05 23:35
|
איזה פירוש צר אופקים ופרימיטיבי!!!האם עלה בדעתך שאולי היא מביאה לו ארוחת בוקר למיטה ,מכינה לו קפה טוב או אוכל שהוא אוהב במיוחד קונה לו פינוקים עושה לו מסיבת הפתעה ליומולדת או פשוט מסתכלת לו עמוק בעינים ומחייכת??? כנראה שאת או אתה בסוג של מצוקה או מוגבלות. חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אישה רעה ומרושעת!!!!!!!
Rossen,
California,
10/04/05 04:52
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
שושי,
10/04/05 09:22
|
|
 |
42.
זה נכון שהיא לסבית?
ל"ת
מקורב,
לחדשות של 8,
10/04/05 03:50
|
|
 |
41.
קראו את תגובה 3-רוני כל הכבוד
דורית איזנשטט,
הרצליה,
10/04/05 03:17
|
|
 |
תגובה לעניין
ל"ת
שושי,
10/04/05 09:21
|
|
 |
YEA!!!
Michel,
USA,
10/04/05 07:38
|
|
 |
40.
פעם אילנה היית יותר מעניינת
ליאת,
קיסריה,
10/04/05 01:39
|
יש אומנם שטף דיבור ואת מנסה ,אבל אמינות יקירה זה לא מה שהיה פעם אנחנו כצופים ולא העיתונאים משמע אלו שפחות שומעים עליהם חושבים שאת כיום כישלון אפילו בגל''צ הראת זאת לא פעם אבל צד שני אוהבים את אילנה הישנה האמיתית ולא את מחפשת הסקופים. אל תדאגי אילנה את תמיד תישארי במעלי הרייטינג רק תיהיי את ,בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
Ilana, AM ISROEL LO OHEV OTAJ
Rossen,
California,
10/04/05 00:50
|
|
 |
38.
תראו לי עוד אחד שעשה
שמעון,
09/04/05 23:41
|
דוקטורט בייל ומחליט להיות עתונאי! זה אומר משהו, לא? בכל מקרה, אני כבר שנים לא רואה אותה, ומקווה שבמהרה היא תוחלף. מי יודע אולי שלי יחימוביץ תסדר לה איזה ג'וב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אישה רעה ומרושעת
חגיי,
09/04/05 23:14
|
בסה''כ מדובר ברוע במובן הכי צרוף של המילה. רודפת סנסציות, שקרנית אשר בד''כ דורכת על אנשים בדרך להגשמת תאוות הפירסום שלה. במידה רבה מזכירה את שרון. הוא ראוי לה והיא לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
is this a man or awomen!!11
ל"ת
dd,
usa,
09/04/05 22:40
|
|
 |
50% 50%
George,
Miami,
10/04/05 10:58
|
|
 |
35.
הוווו אילנה
ליצן חצר,
מונאקו,
09/04/05 22:02
|
הצחקת אותי עלובת נפש, אפשר לקרוא לך הרוצח השקט. את באה למכור לנו רגישות אצל אדם שמסוגל לראיין אנשים שחרב עליהם עולמם בלי להניד עפעף? (אפילו שעיניי ההאש פאפיז זעות ומעפעפות כאילו את נרגשת, הן למעשה נרעדות למראה הטרף הקל). אילנה דיין שמפרשת את שם משפחתה פשוטו כמשמעו גרמה לרצח של איש מע''צ, איני יודע אם תמים או לא אבל היא נעצה את הסכין בליבו ואין איש מלין על כך. הכל למען הרייטינג. חחחח חרדת כישלון? את מתכוונת אהבת מצלצלים או יותר טוב מרשרשין. אני חושב שמתאים יותר יהיה עבור העלמה תפקיד לצידו של היטלר לו היה חי, אך מאחר שזה נפח את נישמתו אפשר להפקידה כעוזרת נאמנה אצל פושעי מלחמה אחרים, שם תוכל לעבור בין הנרצחים והנידכאים לדרוך על גופותיהם להביט ב''עצב'' ולעשות אחלה רייטינג. במקום מישהו אחר במדינה הזו הייתי מגדיר אותך פושעת ולא כתבת. זהו אני חוזר לקירקס ...עבודה עבודה חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בעקבותיך הפכתי לעיתונאית
אני,
ת''א,
09/04/05 21:48
|
מאז שהייתי קטנה ידעתי שאהיה עיתונאית ומאז שהיתי בוגרת מספיק ידעתי שאני רוצה להיות אילנה דיין כשאהיה גדולה. אני מורידה את הכובע בפניך, הלוואי ואזכה בכוחות שלך ואדע לשלב בין המששפחה לעבודה. עד אז אני נחה מהעבודה הזו קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעקבותיך הפכתי לעיתונאית
מולי,
צפון,
10/04/05 09:01
|
למספר 34, אני מקווה שאת תדעי להציג את הנושאים כעיתונאית לאחר בדיקה רצינית וחכמה. לא להוציא כתבה כוון שאין לך מה לשדר בתוכנית וצריך '' להתלבש '' על משהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חיתוך דיבור ו ריש מנסרת - גסה
אורנה,
09/04/05 21:19
|
|
 |
32.
וואוו, יש כאן הרבה אנשים רעים
יעלוש,
09/04/05 20:37
|
|
 |
31.
הכשלונות של דיין
ויקטור,
09/04/05 19:37
|
אל נא תפחדי, אשה נעימה וענוגה. אל תחששי מן הכישלון, אפרודיטה של המדיה. את כבר נכשלת, פעם אחר פעם, והצלחת להמאיס על עצמך רבים וטובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ראוייה לכבוד רב - חרף טעויות
אסף,
09/04/05 17:44
|
מדובר באישה שיודעת ומבינה טלוויזיה ומשלבת חדשות ותחקירים בטלוויזיה מסחרית - משימה לא פשוטה כלל. היא מעדה פה ושם, ואולי קשה לה להודות בכך. אבל התוצר הסופי מעניין וראוי לכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבינה טלויזיה, עאלק.
חייוואן,
09/04/05 19:07
|
מי שונא אותה כל כך כמונו... והיא מבינה בטלויזיה כמו שמסעודה בינונית מקריית מלאכי מבינה. חליק ג'נטיל עם ההתנשאות של מביני התקשורת. מה לעשות, העם החליט: אילנה דיין - לא טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת אמרת !!!!!!!!!!
ל"ת
חגית,
09/04/05 18:57
|
|
 |
שגית, חגית. דיין אגרסיבית מדי.
ל"ת
חגי,
09/04/05 19:14
|
|
 |
חגי - אתה יכול לא להסכים איתי,
חגית,
09/04/05 20:35
|
אבל מכאן ועד להגיד לי שטעיתי - המרחק הוא רב.
אגב, יש לך שם יפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגית: שגית גם טעית!
חגי,
10/04/05 00:03
|
ותקראי, למשל, את ג'וני קדחת בכתב התוכחה הנוקב שלו נגד מה שעוללה אילנה דיין. זהו, לדעתי, מסמך יסוד אשר חייב להילמד בבתי הספר לעיתונאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תכירו זה את זו?
ל"ת
חגית אחרת,
דיין טובה!,
10/04/05 00:00
|
|
 |
29.
מצטרף ל-3 רוני לוי צודק בהחלט
ל"ת
דודו,
09/04/05 15:34
|
|
 |
חוסר אמון בדיין אילנה
טורף גוויות,
09/04/05 17:54
|
כאשר אני רואה את האובר מרץ של אילנה דיין ואת הרצון הזה שלה לנצח בכל מחיר זה מקפיץ את הפיוזים. כל מי שכתב לפני תגובתי שזו אשה דורסנית הוא באמת צדק . איך נתנו לה להמשיך אחרי הפשלה עם אהוד ברק? איך אפשר שחברה מסחרית לא תבין שיש בארץ הזו אנשים שרק רואים את הפרצוף שלה הם מיד עפים לערוץ אחר. וזה העונש שלה - רייטינג נמוך כמו ים המלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מרגיעה לטורף הגוויות
המרגיע,
09/04/05 18:15
|
למה בעצם כל כך מרגיז אותה הרצון של אילנה דיין לנצח? למה יותר טוב להיות מפסידן שנאלץ לפרוק את מרירותו הלא מובנת באינטרנט? ודרך אגב, אני מצטער שאני הולך להרוס לך גם את הנחמה הקטנה היחידה שמצאת, אבל הרייטינג של ''עובדה'' נמצא כמעט כל חודש בעשירייה הראשונה, למרות שמדובר בתכנית רצינית ולא מתחנפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיע, היא בלתי נסבלת
רג'ע,
09/04/05 19:09
|
הכוחניות והרצון האובססיבי הזה לנצח איננו יאה גם בעיניים שלי. מה רע בזה? רע בזה, חוכמולוג מהטוסיק, שאני לא אוהב את זה, וחיים ודוד ושושנה ומיכל ומרים ועוד מיליונים לא אוהבים את זה. רוצים עמנואל הלפרין, אחימאיר, יבין, אורן נהרי - כל הגווארדיה המנומסת, השקטה, העדינה, הבלתי אגרסיבית. ככה אנחנו רוצים, זו דעתנו, לא סובלים את דיין - מה רע בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רע מאוד לנצח כמו דיין
כוכי,
09/04/05 19:04
|
והרייטינג שלה צולל, צלל ויצלול. גם אני אדאג לזה. וזו תכנית שטחית ועלובה וכשהרצון לנצח בא על חשבון האמת המלאה והסיפור המדויק - זה ניצחון שפל, או - אחרי שבועיים, כמו במקרה המ''פ - תבוסה מוחצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
דיין תעשה חשבון נפש בפרשת ר
ל"ת
חייל,
09/04/05 12:00
|
|
 |
27.
לא אשכח ולא אסלח
סרן ר,
חורפיש,
09/04/05 11:16
|
גברת דיין אני לא מנצל את הבמה עכשיו כדי לתקוף אותך,,,,, אבל הספירה לאחור התחילה ''דיין עד לפני השידור שלך על הפרשה חשבתי שאת בחורה רצינית אחראית חכמה ואת מבצעת את התוכנית שלך מתוך מוסר אכפתיות ונראית עתונאית וגנ,,,, אבל התבר לי הכול שקר ,,, אשליות ...והכתבה שלך דומה לפרצוף האמיתי שלך גברת דיין ,,,,,,,,,,,,,,אני לא יודיע אך את יושנת טוב בלילה ...כשהבן שלך יהיה חייל [לוחם] נראה איך תרגישי כשעתונאית תתן לו את תעודה ההערכה על מסך הטלויזיה,,, ומותחת ביקורת ועושה אותו פושיע [זה התודה ששצריך לה גיד לחייל ].......את כשהכנת את הכתבה שלך במשרדך השקט והממוזג והגעת להסביר על שלב ההסתערות לגמת מכוס הנס שלך כמו שאני עושה עכשיו ..........אבל שכחחת שאני יצאתי להסתערות אחרי ארבע שנים של אינ.... ולחימה יום יומית וקרבות פנים מול פנים עם מחבלים גברת דיין לא ביצעתי וידא הריגה בצרור .....השמעת אותי ברשת הקשר שאני אומר קוקוד וידא הריגה ולא טרחת להגיד שזוה המשפט שאומרים בסיום הסתערות ולא כמו שטענת בכתבה שלך או רצית להעביר מסר הנה.....עובדה.....המ''פ מודה..עובדה.... הימים הבאים יגידו ....גברת דיין למזלך הרע הפעם נתקלת עם מ''פ אדם ערכי ולא את ולא אחרים ילמדו אותו מוסר וערכים גברת דיין החנוך שלי באא מהבית מהעידה ומהצבא......................... גברת חמודה העסק שלך עם אדם חזק מנטלית ופיזית כמו שהזכרת דיין לא את ולא אחרים אתן להם יע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו איתך...
תהיה חזק,
10/04/05 09:26
|
מאז התוכנית ההיא, היא גמרה מבחינתנו את הקריירה.... היה לנו הרבה הערכה אליה, חשבנו שהיא עיתונאית אמיצה וישרה אבל כגודל הציפיות כך האכזבות. לא נשכח את השקרים והמניפולציות, לעולם לא ניתן בה אמון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו איתך! יחד ננצח חאפרים
מייג'ור קיל,
09/04/05 19:17
|
אל דאגה, סרן יקר. העם איתך. שים לב להתפתלויות המביכות של דיין. אין לה אומץ להודות. היא חושבת שהציבור טיפש, שהוא ישכח. לא ולא! אנחנו כאן כדי לזכור ולהזכיר את חטאיה של דיין. את האגרסיביות וההתנפלות שלה על ברק. איזו השפלה, איזו הצגה עלובה של ''אשת התקשורת הידענית''. אז לא נשכח. אנחנו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה . .. ..
ל"ת
סרן ר,
09/04/05 20:11
|
|
 |
סרן, אנו מצדיעים לך!
אמציה,
10/04/05 08:14
|
מילאת את חובתך הבסיסית ופעלת בתנאים קשים ביותר של לוחמה יום יומית, כל סוס או ילקוט של ''תלמיד'' או בטן של אשה ''הרה'' יכולים להתפצץ לכם בפרצוף שם ואילו אילנה דיין - היא עדינת נפש, תחקירנית האמת, החושפת הגדולה, המקצוענית הדגולה. אל חשש, סרן. אנחנו פה, ואנחנו נמשיך להיות כאן מצידייך, מאחורייך לפנייך, כעמוד האש ההולך לפני המחנה, פן יאונה לך כל רע! המפקד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה קרה לעובדה?
אילן הדיין,
09/04/05 11:14
|
שיש לה כזו עונה עלובה? נפתחה בכתבת כלום על ראש המוסד (שלא לדבר על נסיונות להביא במרמה מרואיינים לתכנית). ההמשך בפרשת המ''פ, ששם היתה עריכה בעייתית מאד מבחינה עיתונאית. נדמה שדווקא כאשר ''המציאו מחדש'' את התכנית זנחו את העקרונות העיתונאיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-26 ול-25
רונית,
הצפון,
09/04/05 18:22
|
בתור צופים שלא סובלים את אילנה דיין אתם מגלים התמצאות ובקיאות מדהימה בתכנית, על כל פרטיה ופרקיה. כל הכבוד לדיין שהצליחה לרתק ככה אפילו צופים שממש לא אוהבים את התכנית שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרונית מ-27
מיכאל מ-25,
10/04/05 13:18
|
אדרבא זה מראה שאני הגון.אני כותב על סמך מה שראיתי בניגוד לאילנה דיין המשדרת פרטים כאילו והיו במציאות או שיותר גרוע מכך עורכת אותם כאילו והיו מציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. דיין בלתי נצפית!!!
ל"ת
טיטוס,
09/04/05 19:20
|
|
 |
25.
אשה בינונית לא אמינה.
מיכאל,
09/04/05 10:05
|
הכתבה לוקה בחסר.לא קראתי שהכתב חיימוביץ שואל שאלות קשות באמת.שאלות שנוגעות לאמינות כתבותיה,לשיטות שטיפת המוח של הצופים בפרומואים ולבסוף פרסום כתבות ללא בסיס עובדתי מהימן.הרי תכליתה של עיתונות ובמיוחד עיתונות חוקרת היא להביא אמת,גם במחיר של ביטול כתבה אם יתגלו עובדות שיקריות' את זה אילנה דיין לא השכילה להפנים. להלן אתייחס למספ' דוגמות. 1. לפמי מספר חודשים היתה כתבה על שוטרי אילת שתקפו תקליטן ,לכתבה זו ערכו פרומואים רבים.לפני שידור הכתבה נאמר לאילנה/למערכת כי התיק נסגר מאין אשמה בפרקליטות וכי השוטרים המעורבים עברו בדיקת פוליגראף,הדבר לא עזר והכתבה פורסמה,בסיום הכתבה לא טרחו לדווח כי התיק נסקר גם לא בשיקופית. 2.פרשת וידוא ההריגה.אילנה וצוותה לא שאלו שאלות חשובות ומקצועיות,כגון איך יתכן שילדה ההולכת לבית ספר יום יום טועה יום אחד בכיוון? (כאשר ילדי עלו לכיתה א' לימדתי אותם פעמיים ללכת לבית ספר לבד ומאז אף פעם לא טעו).מדוע אילנה דיין לא שאלה את התביעה בתיק המ.פ מדוע לא נערך שיחזור בשטח?השחזור הוא חלק חשוב ממסכת הראיות.(כנראה ששאלות אלות לא שירתו את מטרות הכתבה) 3.הפרשה האחרונה בה הוטחו האשמות כבדות נגד סנ'ץ יורם לוי,היה רעש גדול בכתבה הראשונה היה רעש גדול בכתבה השניה מה יצא מזה?כלום.(היכן אותו איש שמסר כסף? למה אינו מעיד?) יש עוד דוגמאות רבות. מה שמחמיר את המצב הוא שלאינה דיין תואר דוקטור למשפטים דבר האמור לתת בידיה את העוצמה של ההבחנה בין טפל לעיקר והיא לא עשתה זאת. מהכתבה עולה כי מדובר באישה ערמומית(הכתב אף רומז על כך בכתבתו)אישה שאינה בוחלת בדבר כדי להגיע למטרתה. לוא היתה אפשרות להעמיד את אילנה דיין כמראויינת ע'י אנשים מהשורה בתכנית טלוויזיה היא אולי היתה מרגישה מה שהיא עשתה להרבה משפחות של חפים מפשע. במקומות אחרים אנשים שטועים מתנצלים או מתפטרים ואת אף אחד מאלה אילנה לא עשתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צריכה להיות מנכלית חברת החדשות
עמי,
טבעון,
09/04/05 10:05
|
|
 |
נכון. אני בעד
ל"ת
סיון,
השפלה,
10/04/05 07:39
|
|
 |
כברי, זה אתה?
ל"ת
ע,
09/04/05 19:44
|
|
 |
23.
הפער בין מה יגידו לבין האמת
נירית,
09/04/05 09:45
|
הפחד מכישלון נובע מהשאלה מה יגידו שנובע מההרגשה שהדעה של האחרים בונה אותי. אני חי ומצליח בזכות מחיאות הכפיים שלהם. הכח אצלם. בלעדיהם אני אבוד..הו אילנה, האם זהו המקום בו את נמצאת?מכרת את נשמתך לצופים?למבקרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רעה כוחנית דורסנית לא נשית
אילנה פמיניסטית,
09/04/05 09:03
|
|
 |
21.
נפלאה,רהוטה ומרתקת כל פעם מחדש
ל"ת
סימה,
09/04/05 08:51
|
|
 |
20.
אילנה = פנטיום מיליון מגה הרץ
ל"ת
יחיאל,
חיפה,
09/04/05 08:39
|
|
 |
19.
שלום ולהתראות
צופה,
ראש העין,
09/04/05 08:30
|
זאת פעם ראשונה שאני מגיב בטוקבקים, אבל אחרי שקראתי את כל דברי הרוע שכתבו מספר חולי נפש לפניי, הרגשתי צורך להביע מעט תמיכה באילנה ובעבודה המעולה שהיא עושה כבר כ''כ הרבה שנים. זאת פעם אחרונה שלי כאן. אני משאיר את הטוקבקים לפסיכים וחסרי החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה נכונה
צופה בלתי מוסת,
חיפה,
09/04/05 11:44
|
גם אני כמו מס' 19 לא הגבתי מעולם בטוקבקים, וגם אני חושב שהגיע הזמן לעצור את מצעד האיוולת ולעשות קצת סדר בלהג האלים של להקת הבורים הממורמרים: א. אילנה דיין והתכנית שלה הם היום הכתובת העיתונאית היחידה שמעיזה לעשות עבודה תחקירנית אמיצה, לחשוף את שחיתותם של אנשי ההון ופקידי השלטון ואת העוולות של המערכות האטומות השולטות בחיינו ב. סיפור המ''פ היה נכון לגמרי וזה שדוברת צה''ל הקצת היסטרית ניסתה להכחיש אותו בחוסר מקצועיות (ובינתיים הודחה,ולא במקרה), עוד לא עושה את הסיפור לבלתי נכון. אז ש-לא יעבדו עליכם! תודה ושלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למס' 11
אליהו,
ת''א,
09/04/05 08:26
|
מהתגובה העדינה שלך אני בטוח שאת אישה טובה, עדינה, מלאת חמלה ואמפתיה ולכן יש לך את כל הזכות בעולם לכנות את אילנה דיין ''מכשפה רעה''. תתביישי לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם מספר 18!!!!!!
מצדיקה את 18,
!!!!!!!!!!!!,
09/04/05 18:52
|
|
 |
17.
גועל נפש
דן,
09/04/05 08:01
|
אילנה דיין הצליחה בראיון הארוך והמשמים הזהלהפוך את תכונת הקרייריזם למעלה. אלוהים אדירים במה היא שונה מן הפוליטיקאים המוגדרים עלידה 'קהי לב'. ובכלל, אני מתערב שבשלב הבא היא תהפוך לדוברת צה''ל. בוגי נורא מוסרי כי הוא מוסר את משכורתו לקיבוץ!!! שטות מעין זו טרם שמעתי. ההגיון המדריך דבר טמטום שכזה בטח מסתמך על הדומות בין 'למסור' לבין 'מוסרי'. והכי מרתק לראות איך הדוברת מטעם מנקה את הרמטכ''ל המיועד.; דבריו הוצאו מן ההקשר...אילנה דיין צאי לנו מן החיים. האסרטיביות שלך דוחה, הלקקנות שלך לגנרלים מסריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המ''פ- תתנצלי בפניו בשידור חי!
נהללית? את??,
עתונאית קטנה,
09/04/05 08:00
|
מאז אותה כתבה שיקרית ומתלהמת שלך ב'עובדה, אינני רואה אותך יותר. הכל ניסדק ונשבר, איך בשביל רייטינג-העזת להכפיש ו'לבשל' כתבה שיקרית אודות החיילים שלנו. מוטב היה לך, במחילה מכבודך,להתייצב בשידור חי,ולהודות כי טעית,שעשית עוול למ'פ, למשפחתו,לחייליו ולמשפחותיהם. אז איך את ישנה בלילה, עיתונאית קטנה??? תלמדי לקבל ביקורת, לא רק מהעיתון ב 5.30 בבוקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המסוכנות של דיין! דיין כחבריה
שייקה,
09/04/05 07:54
|
לתקשורת עוסקת במה שמותר במסגרת הסימביוזה משפו תקשורת לא ראיתי אף כתבה על שחיתות משפטית למשל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד דקה נשוב
יורי,
09/04/05 04:46
|
אה, בעצם לא, כי אני כל שבוע משקרת מחדש ואומרת שעוד דקה אשוב, למרות שאני יודעת שזה אף פעם לא דקה. מעניין אילו עוד שקרים אני משדרת בתוכניתי הפופולרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ממתי ''עיתונאית לוחמת'' הופכת...
ענת,
מרכז,
09/04/05 03:46
|
לסיפור, במקום הנושאים אותם היא אמורה ללוות.
לעבוד ''נגד השיטה'' ולהיות חלק אורגני ממנה.
לשרוד11שנה.
את כל הסה''כ הזה שומעים בניואנסים הקוליים(בזה לא הצלחת ''לאלף'' את עצמך ואת גם מתקהה עם השנים).
תחזרי לעצמך באמת (אם את עדיין יכולה), תני פייט אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עצוב לראות את אילנה מתקרנפת.
שפוי מלחמה,
09/04/05 03:38
|
המ.פ. הזה ירה בילדה בת 13. אחרי זה הוא אמר בקשר לירות על כל מי שמתקרב למוצב, גם אם הוא ילד בן 3.
החיילים שלו ניסו להפיל אותו? נכון. אבל ככה זה עם כל מקור עיתונאי. יש לו אינטרס. השאלה היא מהי האמת.
והאמת היא שהמ.פ. הזה, עם כל הפלוגה שלו, הם רוצחי ילדים. החיילים שלו הם גם שקרנים ותוקעי סכין בגב, אבל זה שולי.
עצוב פתאום לראות את אילנה דיין מתקפלת תחת לחץ ההמון המוסת שמעדיף אל לדעת אילו פשעים נעשים בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפוי מלחמה?
אחד מהעם,
09/04/05 10:17
|
שפוי-?בספק.! מאופן כתיבתך אתה מצטייר כאחד שלא יודע היכן הוא חי.אולי תקרא קצת עיתונים תקרא על ההתפתחות במשפט,תקרא על פשלות התביעה תקרא על אותם אנשים נוספים שהיו מהצד הפלסטיני בארוע זה. אולי תומר לנו כמה ילדים נפגעו ע'י חיילי המוצב לפני שאתה מפרסם את השטויות שלך?(התשובה אף אחד!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אשה רעה, כוחנית, דורסנית
אילנה,
כפר סבא,
09/04/05 03:08
|
אילנה דיין היא אשה רעה, כוחנית ודורסנית . אין בה חמלה ואמפתיה. היא לחלוטין self-centered. כשהיא מראיינת היא בעצם רוצה לשמוע רק את עצמה - לא את המרואיין. המרואיין כבר שפוט מראש - בדרך כלל נמצא אשם (בייחוד אם הוא לא שמאלני או פמיניסטית). כתבה זו היא ברמה עיתונאית ירודה ביותר. אם עיתונאי היה עושה כתבה כזו על איש ציבור - למשל אריק שרון, סילבן שלום, שלמה נחמה או אהוד ברק - היו מפטרים אותו על התחנפות והתרפסות. הכתבה לא מזכירה, ולו במילה אחת, את תכונותיה השליליות וקופת השרצים של א. דיין. מכשפה רעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
harry,
09/04/05 08:05
|
אישה שלא נעים לראות מול המסך, עצבנית, מעצבנת, דורסנית, הכל למען עצמה. חבל שאין תחלופה בתוכניות האלה, 11 שנה כבר, אפילו שופטים לא מחזיקים כל כך הרבה זמן מעמד. איפה הביקורת העצמית? אולי את *באמת* לא מתאימה, אם יש כל כך הרבה ביקורת נגדך? את פשוט כופה את עצמך על ציבור הצופים, תוך ניצול לרעה של עליונות אינטלקטואלית על מרביתם, אבל אלו המשכילים מבינינו כמו רביקוביץ' וכמוני מבינים שכל ה'עובדה' הזו זה תרמית אחת גדולה.
אולי עכשיו עם טלעד שירדו שבי קצת בבית וחשבי על טובת הצופים במקום על האגו טריפ שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
NO holy water will clean her
AMR,
09/04/05 02:05
|
It is reminding me the Jane Fonda interview and how she was trying to justify her support with the Viet Kong, it is hard to believe but the Dayan's terminilogy is exactly the same
A media man is on the fence for another media man(woman)
It is not changing the fact that she is a disgusting person
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ישר כוח אילנה
ריבה,
תל-אביב,
08/04/05 23:35
|
אני מאזינה קבועה של עובדה, והלוואי והיו הרבה עיתונאים כמוך, חדה ישירה וחושפת אמיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חושפת אמיתות.
גלעד,
11/04/05 19:12
|
שטויות . אופנהיימר אמר זאת לפניה , והכל הופרך ממילא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הבעיה היא
אילנה,
08/04/05 22:18
|
|
 |
הפרחים לצה''ל
נעמי שחר,
נווה תרצה,
09/04/05 00:44
|
כמו שהוכח בפרשת אהוד ברק, דיין היא חלק מצוות במובן הטוב של המילה, וצריך להסתכל מי מזיז אותה ולאן, למה היא במיינסטרים ולמה חלק מהכתבות שלה נראות פתאום מוזמנות. אני לא מתכוון חלילה לגורם אינטרסנטי, אלא להבטחות שלא מתקיימות, מה שאופייני למגזינים בשקל, סטייל סיגלר ואס בי סי. בפעם האחרונה שראיתי עובדה זה היה בגלל פרשת הפדופילים בצרפת. הבטיחו, ובסוף שלחו את פדרבוש שהביאה גורנישט ולא סיפור. כאילו מסמנים מטרה, אבל גם כשמציירים עיגולים סביבה והם יוצאים עקומים, לא מיישרים. לפעמים הסיפור הוא לא מה שהלכת להשיג. דיין יודעת את זה. כנראה שמי שמנהלים אותה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חרדת הכישלון, עאלק
ג'וני קדחת,
08/04/05 22:05
|
ג'וני קדחת (מאז 1956) מאבד שליטה, זוזו הצידה: אשת הכוח והכאסח, שנכשלה פעם אחר פעם בהתלהמויות מביכות ומיותרות, ואף רשמה לחובתה כישלון מקצועי אדיר בפרשת הריגתה של הילדה הפלסטינית, משתפכת לפנינו באופן דביק ודוחה.
מה, באמת מדובר באשה אובססיבית? יכול להיות? וכי ניתן להעלות על הדעת שהאמזונה התקשורתית הזו היא גם אם ואישה למופת? ממש לא ידענו, לא ניחשנו, שהרי פיללנו לנשים עדינות יותר, מנומסות, עם ניחוחות של הומור וחיוכים, לא לאצבע זקורה וזעקות של שבר מול פרצופה המבועת של דוברת צה''ל, למשל.
וג'וני קדחת לא עשו אותו אתמול. ג'וני קדחת חזק בתקשורת עוד מהתקופה של פול טמפל, יום חמישי, רשת ב', בשעה 9 בלילה, אחרי החדשות. ג'וני קדחת נשם עיתונות עוד כשבגין, זכרו לברכה, שילהב טיעונים ב''מעריב''. וג'וני קדחת יכול לצטט שידור היסטורי של עמוס-כרמלי ממגרשה של הפועל טבריה, אבל מי יש לו כוח עכשיו לספורט אחרי הריאיון הזוועתי הזה עם הגברת דיין.
ג'וני קדחת לא ישכח ולא יסלח לגברת אילנה דיין ולא יוציא מראשו את התמונות של חיילי צה''ל בשידור ישיר מהרקיע השביעי וזאת מיד לאחר התיאור הקשה של מות הילדה הפלסטינית. וג'וני קדחת לא משו מעיניו המראות הקשים של ההתנפלות האגרסיבית והמשפילה של דיין על אהוד ברק. כי ג'וני קדחת זוכר, לג'וני קדחת פנקס פתוח ועיפרון מחודד ורפלקסים של ג'ון ויין. וג'וני קדחת, בשם האומה כולה, מבקש להוקיע אל המגן-דויד של יישותנו היהודית והציונית כל מלחך פינכה אובססיבי של אלוהי הרייטינג וההצלחה והכוח והממון שמוסיף המון.
אוי, ארחנטינה, ארחנטינה - CRY FOR HER, ARGENTINA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'וני-שיחקת אותה שוב!
הנמר,
09/04/05 19:14
|
איתך לאורך כל הדרך. זה אני, הנמר השכן. טרוף טורפה אילנה. הוועד לניקוי האורוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שכחת לקחת כדורים היום?
בעלת המוסד,
של ג'וני,
09/04/05 18:49
|
מה יהיה איתך ג'וני???? לא ישחררו אותך מהמוסד בקצב הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת, דיין שגתה קשות
ל"ת
מישקה,
09/04/05 19:11
|
|
 |
אוי מסכן, רדוד וצר עין שכמותך
יעל,
ת''א,
08/04/05 22:39
|
לא קשה להבחין בדלות שפתך, ברמת הנמוכה. מי שמך בכלל לדבר על אישה ,שמה שיש לה מתחת לציפורן זה הרבה לעומת מה שיש לך ברא. שוב אותם מזרחיים פרימיטייבים קנאים באיה כה מוצלחת. לכו ללמוד ולהתקדם ורדו מהעצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח את קיבוצניקית לשעבר
דפי,
10/04/05 21:34
|
או בת לשני הורים אשכנזים ומשכילים
או שאולי אביך ג'נטלמן אירופאי?(או לפחות אחד מקורבי המשפחה שלך)
ואולי את סתם אוהבת להדביק תוויות.
עצוב עצוב שבשנת 2005 אנחנו נאלצים לקרוא תגובות כאלו..
אחזור על קודמי: גזענית עלובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוזרתה של הפושעת
אורן,
גבעתיים,
09/04/05 05:59
|
מגלה את כל משנתם במשפטים גזעניים ברבריים וחולניים. זהו צאן מרעיתה של אילנה דיין אוי ויייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישי לך מה הקשר למזרחיים ?
אורי,
09/04/05 01:04
|
|
 |
6.
אילנה...
אורי,
08/04/05 21:43
|
עיתונאית מספר אחד, אישה (הייתי מתחתן איתך היום !!) חכמה משכילה מבריקה כל מה שאפשר לבקש , תמיד כיף לשמוע אותה בין אם זה בעובדה או בימי ה' בגלי צהל בבוקר (במקום רפי רשף הגדול בפני עצמו) . נכון עשית ''פאשלה'' גדולה בתחקיר המ''פ ......אבל סלחתי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אנו לא סולחים...
ל"ת
מסאלחה,
09/04/05 19:12
|
|
 |
5.
אשה מדהימה, חמה, חכמה בטירוף
ללא תיווך,
08/04/05 21:41
|
הלוואי והיו לנו עוד כמה כמוה, ואם יורשה לי, יש לי חולשה למבטא הדרום אמריקאי, לא היתה לה שום סיבה להסתיר אותו... ידיעת ספרדית היא רק יתרון. שיהיה לה רק טוב. וימותו המלעיזים והקנאים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
She is as worm as my freezer
Alon,
Netanya,
08/04/05 23:14
|
|
 |
4.
אילנה - תענוג לשמוע אותך בגל''צ
אבי,
ירושלים,
08/04/05 20:50
|
|
 |
3.
אפס, כי באשה דורסנית מדובר
רוני לוי,
08/04/05 14:12
|
ראשית, לא באשת מקצוע עסקינן, שהרי טרם הוכר בארצנו מקצוע העיתונות אשר העיסוק בו מחייב, בין היתר, לימודים אקדמיים ייחודיים, התמחות ורישוי. כל מזדנב חצוף או מקורב מלוקק שחדר למעוז היאפי-צפוני של גלי צה''ל יכול להשתעשע באשליה המתוקה שהינו ''איש תקשורת'' ו''עיתונאי'' ו''מקצוען'' - ולא כך פני הדברים בעיניי.
בפרט אמורים הדברים לגבי אילנה דיין אשר טרם שילמה את מחיר השגגה הטוטאלית שלה בפרשת המ''פ. יופי, עכשיו היא נזכרת לכוון את הדברים לאפיקים של ''למה התכוון המשורר'' ומה היא, ענקית התקשורת האלקטרונית, רצתה באמת לבטא, ולא ככה, וזה אחרת, וחבל, ותראו אותנו ,ולמעשה זה לא המ''פ, וחבל ,ונורא חבל, וזה לא הוא, וזה אנחנו, ותראו אותו, ותראו אותי.
כלום - הכישלון המהדהד הזה ירדוף את דיין כל יום שבו תמשיך לעסוק במקצוע הזה של עיתונאות. אני בטוח בכך, כי גם אני בין אלפי הרודפים, בשביל זה אני כאן, בשם חופש הביטוי וחירות המחשבה ועצמאות הדעה וכושר ההעזה. מי שהדביקה, וחיברה יחדיו, ועשתה רצף, ושזרה מיצרף המשכי לקטע המפורסם של חיילים עולזים לקטע המוות של הילדה - לא יקום ולא יהיה - היא איננה יכולה להיחשב מקצוענית, כי אם ראש וראשונה לחובבנות הישראלית ה''חאפרית'' הידועה לשימצה.
ואילנה דיין היא, על כן, לדעתי, דוגמה מאלפת למי שמתעסקת בענייני תקשורת לא במקצועיות, כי אם מתוך גישה דוחה המביאה לידי ביטוי את תכונותיה השליליות: חפיפיות בסיסית, חוצפה ''ארגנטינאית'', אגרסיביות, התלהמות, דורסנות והתחסדות. ולמקרא כל הריאיון המביך עם דיין, תוך ביטול עצמי ''אצילי'' של המראיין, אין לי אלא להתרשם, כי האשה הזו היא בנוסף לכול אשה פאתטית הנגועה בשפעת החמורה של אני ואפסי עוד. ותמיד בסוף: תבינו, אני גם אשה ,אני, ואני גם אמא, אני, ובשבת בצהריים גם אירחתי, ואני גם רעייה, וגם אשה שמפצה.
ותזלוגנה עיני השתיים דמעה בקוראי על מעלליה הכבירים ועל הצלחותיה של סופר-וומן-דיין הגאלקטית בענייני משפחתה ועבודתה: אוי ויי, הבעל המסור והזנוח בבית, איי, איי, החגיגה הדרמטית של יום ההולדת לילד, גיוולד, הפריצה ההיסטורית של השידור בתום השיר ,והמאפרת, ואנו באנו ארצה, ואלתרמן, והיציאה מלבנון - היא בכתה, אלוהים, אשת הברזל בכתה - וארגז הכלים למכשפות תקשורת מתחילות - באמת סליחה: אבל כאשר מדובר באילנה דיין הכוחנית והצרחנית, אז הדברים פשוט מקבלים מימד של בועת אוויר אחת גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתיבה מדעימה
ל"ת
f,
f,
10/04/05 09:33
|
|
 |
רוני - כל הכבוד
אבי,
09/04/05 21:43
|
האם אתה עיתונאי? אם לא - הגיע הזמן שתהיה (אפילו אם זה לא מקצוע). יש לך את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט חזק ונוקב
ל"ת
חיזקיהו,
09/04/05 10:54
|
|
 |
צדקת
ל"ת
אלי,
שרון,
09/04/05 03:16
|
|
 |
פרשת המפ.
אליהו,
חיפה,
08/04/05 23:39
|
סביר להניח שבפרשת המפ הוטעתה דיין ע''י החיילים והקצינים שרקמו נגד המפ. טוב היתה עושה אילנה לו היתה מגיבה. לסיכום דיין עיתונאית מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכ.החשובה ביותר בשנים האחרונות
ע,
כפר סבא,
10/04/05 00:20
|
הכתבה על רצח הילדה מעזה הייתה הכתבה החשובה ביותר ששודרה בטלויזיה בשנים האחרונות ! כתבה אמיצה שהעמידה מול כולנו מראה מאוד מבהילה. היה נוח לפוליטיקאים ולציבור להיתלות בעינין וידוא ההריגה המחליא בפני עצמו , אבל העניין החשוב בכתבה היה שידור של רצח של ילדה קטנה בידיעה צלולה ע''י קבוצה של חיילים זה מה שקורה לבנינו בכיבוש אכזרי זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא בקיא
השרופה,
10/04/05 22:13
|
חבל שאתה לא בקיא בעובדות ובהתפתחות החקירה.
הכיבוש משחית, אולי אבל זו לא סיבה לסלף מציאות על מנת לזרוע בקהל רעיונות פוליטיים (או אני לא יודעת מה)
ובעיקר אם זה בא על חשבון חיילים שמסכנים את חייהם עבורך ועבורי.
ואחרי כל כך הרבה פעמים שזה קרה- אני שמחה שהקהל התעורר וגילה את המגמתיות שבתכנית עובדה (וכך גם בתכניות אחרות שלא בחולות בדיוק באותן שיטות על מנת להערים עלינו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Freedom of Speech
To # 3,
From Or,
08/04/05 21:58
|
How lucky are we, #3, that we are able to simply vent. It took me forty years to understand that intelligence, education and being simly good are no guarantee for success. Still, Ilana Dayan is a sharp and clever media person. I'm happy with the 10% of wisdom i gleaned from her work. Basically, in two hundred years from now our great great... grand children, if there will still be a planet Earth, will probably read in virtual History books the tricky effect of the media on world events during the 20/21 centuries. Dayan is just a simple soldier in a new type of undreground war between undefined underlying forces.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח!
חלי,
09/04/05 17:50
|
בושה באמת מה עשתה אילנה דיין לסרן ההוא מצה''ל, אריזו עריכה מגמתית, איזה התלהבות להשמיץ, להיות צודקת. בוז למי שכך עושה. מזמן הפסקתי לראות כל מה שקשור לאילנה דיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגדולה מכולם
ניצן,
ת''א,
08/04/05 12:53
|
הכי חכמה, הכי רגישה, הכי מקצוענית, הכי מוצלחת. ליגה אחת מעל כולם. תמיד היתה, תמיד תהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איפה עשתה את הדוקטוראט שלה?
ר,
08/04/05 12:21
|
|
 |
אונ' ייל, ארה''ב
ל"ת
יוסי,
08/04/05 12:59
|
|