 |
9.
ערוץ 1 ממש אבל ממש ענק!!!
אלי,
ר''ג,
09/05/05 21:35
|
ערוץ 1 ממש זבל! 1 רמי וויץ אין לו מושג בכלום, לא רואה כלום על המגרש וכמו שהרחיבו לפניי לא רואה מגמות לא רואה חילופים לא מכיר סימוניי שופטים ככה שהוא לא מזהה עבירות ובכלל למרות שהוא על המגרש זה נראה שהוא רק מסתכל על המוניטור ככה שמה שלא מראים בטלביזיה הוא לא רואה...וגם מה שרואים בטלביזיה הוא לא שם לב.. ועוד הוא מתלונן על סטטיסטיקות וכו..כאילו שערוץ 1 מבחינת צילום נתונים וכו הוא מספר אחד בעולם...שיחזור כבר מאיר איינשטיין! 2 מולי קצורין עוד יותר גרוע , זה מאמן זה? הוא זורק לך מכבי החליפה הגנה עכשיו... למה היא החליפה מה היא עושה מה הוא מפרשן בדיוק? בחצי גמר בכלל הוא היה גרוע להערכתי מכבי תקלע עד סוף הרבע 32 נקודות לפחות שנשארו 2 דקות לסיום הרבע ולמכבי יש 30 נקודות (מה אתה אומר?) איזו פרשנות ... חבל שאלי סהר לא נסע למוסקבה ככה לפחות בגמר הוא היה על המגרש... 3 בוני גינזבורג ממש אידיוט שלא מבין כלום, יבש כמו הערוץ ה 1 מה הוא עושה שם????? מראיין את בקי גריפין כל הזמן כאילו היא מבינה משהו, ואחריי שהיא משבחת את פמאן הוא מסביר לצופים בבית שלא יודעים שמוני פנאן ממש חי את הקבוצה ובלה בלה... מה אתה אומר? מי לא יודע את זה? 4 מי אלו האנשים האלו שהביאו לאולפן? ממש בושה, גיא גודס אמנם מבין בכדורסל אבל ממש לא תורם לשידור, נאור ציון אוהד כדורסל אבל מה הקשר שלו? אפילו הבדיחות שלו היו ממש עצובות, הייתה לו יציאה אחת טובה שאני כבר לא זוכר אותה.. בקי גריפין באמת אשה יפה אבל מה הקשר שלה בלפרשן כדורסל? אז היא מאוד קשורה למכבי ומכירה מקרוב את הנפשות .. אז שיעשו איתה ראיון קצר מוקלט וזהו מה אני צריך לסבול אותה היא כל הזמן דיברה... כתב צבאי בתור מגיש או פרשן ראשי??? למה??.? אלי סהר תותח אבל בקושי דיבר עם פאנל יבש שלא מפסיק לברבר במוח, הוא אולי פספס בחיזוי אבל לא נורא הוא עדיין מכיר ומפרשן יותר טוב מכולם... 5 מסכים עם כל מילה של מגיב 8 על הפרומו ולפניי המשחק בערוץ 5 רק מה לעשות שאם זה יגיע לערוץ 5 הם ישימו את השידור בשלם וצפה... ולא לכולם יש כבלים ואם חצי מדינה צופה במשחק כולל חיילים ובתי עסק אז עדיף שזה לא יעבור אליהם.. מה גם שאני לא סובל את עופר שלח... 6 אמנם התשדירים ממש מעפאנים אבל אם זה היה בערוץ 2 אז לא היו מפסיקות הפרסומות ככה תשדירים אחריי 2 דקות כבר חוזרים לאולפן המביש... 7 ואחרון... למה במאים של משחקי כדורסל בכל העולם ממש לא יודעים לבחור זויות צילום? בחצי גמר כמעט רבע שלם העבירו לנו ממצלמה נישאת מתחת לסל של היוונים שכל התקפה של מכבי היה נדמה שצריך משקפת? למה לא מבינים שכל המצלמות האלו שעל הגג על הכתף וכו קיימות כדי להראות הילוכים חוזרים!!! כדי לראות זוית שונה כדי שהפרשן יוכל להסביר את מהלך ההתקפה ומגמת ההגנה, את המשחק תעבירו משתיי מצלמות על סטנדים שנמצאות על החצי! אם יבינו את זה אולי גם רמת הפרשנות תעלה כי יצטרכו להשתמש בכל המצלמות ויכריחו את הפרשן לנתח מהלכים ולא את רמת הנקודות... מה שמזכיר לי מי שם את מולי קצורין מאמן הנבחרת???? שנה הבאה בפראג נקווה שערוץ 1 ישפר משהו למרות שאני בספק גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה יותר ארוכה מהטור...!!!
ל"ת
שמשון,
09/05/05 23:04
|
|
 |
וואלה יצא לי ארוך :-)))
ל"ת
אלי,
ר''ג,
10/05/05 05:55
|
|
 |
8.
ערוץ 1 באמת שבר שיאים של גיחוך
המטיף,
טבריה,
09/05/05 17:09
|
בקי גריפין כוסית עולם, אבל פרשנית?? מיכל אמדורסקי שווה עקיצה, אבל שיר במחצית, כשהעם צמא לעוד חומר על המשחק??? נאור ציון סבבה, אבל על תקן מה בדיוק הוא הובא אתמול לאולפן?? ובוני גינצבורג?? בוני גינצבורג?? בוני גינצבורג??????? יכול להיות שחלמתי, או שבאמת היבשושוני הזה עם החיוך המאולץ נתקע גם באולפן של הפיינל פור. כמה עוד נסבול אותו, ראבאק?? ערוץ חמש נתן פרומו, תענוג צרוף, קליפי, ממזרי, עם הומור, עם ידע, עם שלח (!) ואז נאלצנו לחתוך ל 1 כי להם זכויות השידור. ידעתי שיהיה גרוע, אבל לא עד כדי כך. אה, ועוד לא אמרתי מילה על מיכל זוארץ עם הפרומו הפאתטי, ועל התשדירים של אבשלום קור. מישהו מוכן להכחיד את הערוץ הזה, ולגאול אותו מיסוריו, או שעושים כאן ניסוי בשבירת שיאים שליליים של התבזות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
במקום לחזות בישבנים המתוקים של
חמו,
09/05/05 16:45
|
מעודדת צסק''א, למדנו לשנן בעל פה את הדיאלוג של גידי ויונית. והכי חשוב, שעכשיו אנחנו יודעים כמה יקרה מכבי תל אביב לליבה הרחום, החנון והרגיש של בקי גריפין. ערוץ 1 הוא הקומדיה הכי טובה בעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה למספר 4
צופה נאמן,
09/05/05 15:34
|
|
 |
אלי לא רדוד כמוך
דור,
09/05/05 17:05
|
|
 |
5.
אלי סהר היה חסר!!
מאיר,
ירושלים,
09/05/05 15:04
|
האדם שהכי מבין בכדורסל במדינה ויודע לנתח הכי טוב בצורה הכי ענינית ומקצועית ושגם בצופים יבינו (ולא רק למלמל משפטים בכדורסל שאף אחד לא מבין) זה הפרשן הכי מקצועי אלי סהר!! והוא היחיד שניתח שצסק''T יפסידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא גם אמר שמכבי יפסידו לטאו
ל"ת
עזוב אותך ממנו,
09/05/05 15:22
|
|
 |
4.
ערוץ 1 בושה וחרפה!
ל"ת
אליאור,
09/05/05 13:59
|
|
 |
3.
2 נקודות למחשבה וטפול
סגול,
חציל,
09/05/05 13:27
|
1.יש להפריד בין השידו הטכני שאותו עשו הרוסים ולא היה ברמה גבוהה בכלל. להיפך הצלום הטכני של ערוץ 1 הוא מהטובים שאני מכיר בתחום שידורי הכדורסל באירופה לבין השדרנים -שזה ממש גרוע. מי שרוצה ליהנות צריך להנמיך את הווליום לאפס וכך לראות את השדור בלי לשמוע את ההתלהמות המטופשת של רמי ויץ. חבל שאין שידור ברדיו -אז אפשר היה לשדך.
2.כל אנשי הפועל שצועקים על כך למה ערוץ 1 משדר את המכבי קבלו הסבר. אין כמעט שום שידור בשום תחום שיכול ''לקצור'' רייטינג של כ50% . עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ערוץ 1= ביזיון לטלויזיה
sport5,
Moscow,
09/05/05 13:00
|
כל אחד בחיים מנסה לעשות מה שהוא טוב בו. כמו שערוץ הספורט לא מנסה לדווח על ההתנתקות בגלל שזו לא המומחיות שלו, כך ערוץ 1 לא צריך לשדר את מכבי בכדורסל(ולא לשדר שום דבר בכלל לדעתי). מה לעשות ערוץ 1 אין לו מושג לא בטלויזיה ובטח שלא בטלויזית ספורט. לפיכך , השידור הוא ביזיוני עבור חובבי הספורט ומוריד מערך הצפייה. הגיע הזמן לתת למקצוענים שעושים את זה מאהבה אמיתית לשדר - ספורט 5 די הגיע הזמן לסיים עם החובבנות. לסגור את ערוץ 1 לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שידור עלוב ומגוחך-מספיק עם 1
אוריה,
09/05/05 11:53
|
תעברו לערוץ מקצועני שיודע לשדר ספורט ולא ערוץ פתאטי ומגוחך כמו ערוץ 1. ערוץ שצריך לגייס כתב צבאי כדי לשדר ספורט, שמביא את בקי גריפין בתור פרשנית, שהאולפן שלו נראה תוצרת וועדת הקישוט של כיתה י''א 2. מספיק עם אורי לוי וחבורת הליצנים של ערוץ 1. ג'ו עדיין שם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמקדם במחצית את זוארץ ומשדר
בר,
09/05/05 13:02
|
במחצית הגמר פיילר של מיכל אמדורסקי. במקום לנצל את הרייטינג הגבוה לקידום משדרי הערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהמשך למה שאמרת , אנא קראו...
י,
09/05/05 12:23
|
אני רוצה להתרכז שניה בשידור עצמו ... או יותר נכון ברמי וייץ... לבנאדם אין מושג בכדורסל, וחוץ מקול רדיופוני אין לו כלום ... - לא שם לב לחילופים (לא ראה שקומטוס ושארפ נכנסו) כל מה שהוא מכיר זה פארקר (עם דגש על ה פ) - לא מזהה שום מגמה - כל הזמן זוקר איזכורים היסטוריים במקום לדבר על ההווה - לא שם לב לעברות בלתי ספורטיביות (עד אשר קלע העונשין מסיים לקלוע) - לא חי את המשחק ומתנצל כל הזמן שאין לו סטטיסטיקות מול העייניים - ''שאראס החליק על הדשא'' - אין מה להוסיף כל זה בגמר היורוליג.. לא פחות ...
דווקא קצורין מתגלה כפרשן לא רע... לצד שדר פחות עממי ויותר מקצועי הוא יכול לפרוח בדרכו החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקים בכל מילה
סובל בשקט,
09/05/05 14:28
|
פשוט חוסר מקצוענות. רק בישראל שדרן כדורגל משדר כדורסל. (התופעה קיימת בכל הערוצים). מולי קצורין התגלה כשפרשן מעולה שמבין כדורסל ויודע ''לקרוא'' את הספסל בניגוד לכאילו פרשנים המככבים בערוצים השונים. השבת הצילה את עם ישראל מאלי סער (הימר על טאו ויטוריה---פחחחח...) ונתנה לנו את מולי כפרשן. יש אלוהים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים אתכם
יואב,
09/05/05 14:09
|
רמי וייץ הוא אמנם שדר עממי, אבל זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים במשחק גמר יורוליג, שנצפה על ידי כל העם, וגם על ידי כאלו שלא מבינים בכדורסל. ואילו חסרונו של אלי סהר המצוין בלט מאוד, כאשר נוכחתי לראות שמולי קצורין, מעבר להיותו מאמן גרוע, הוא גם פרשן גרוע. במשחק חצי הגמר מול פנאתנייקוס הוא הזכיר בערך 14 פעמים שמכבי שומרת מצ'אפזון. מעניין מאוד, וממש מגוון...אלי סהר, ארז אדלשטיין ועופר שלח הם הפרשנים הטובים ביותר, מאיר אינשטיין הוא השדר הטוב ביותר, ורמי וייץ ויורם ארבל כלל לא רעים. קצורין גרוע מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ''עממי'' קשור לעניין ??
י,
09/05/05 15:58
|
''עממי'' ממש לא רלוונטי... אין לי בעיה עם עממיות ... אבל יש לי בעיה עם חוסר מקצועיות. תביא עממי ומקצועי .. ויהיה בסדר. מזל שהיה את קצורין .. אחרת אני לא רוצה לחשוב איזה סבל היה ...
הגב לתגובה זו
|
|