 |
17.
הפרינט חי וקיים
יואל,
23/05/05 16:53
|
יש כאלו שעושים תערוכות ויש כאלו שעושים קמפיינים אמיתיים מבוססי פרינט, קמפיינים שבונים ותומכים במותגים דרך מדיית הפרינט. הכוונה ל-3 קמפיינים של פרינט שזכו בקקטוס האחרון: מרצדס, טושיבה ועלית. אז במקום ליחצ''ן יציאות נקודתיות כדאי לדעת שלא צריך להציל את הפרינט, הוא חי ונושם אצל מותגים שמאמינים בו. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המודעות התפרסמו בדה מרקר
מפגרים,
22/05/05 23:45
|
|
 |
15.
קבלו פירגון
שלומי גינדי,
22/05/05 23:23
|
שאפו על קמפיין שופרסל דיל סרטים שרואים רק בחו''ל . הקריאייטיב שלך קונה יותר! קנאים כל הענף המעתיקן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מסר לכל מפוטרי גיתם
שלומי,
22/05/05 23:16
|
א. הקקטוס הוא תחתית האשפה ולא ממש תחרות קריאייטיב ב. גם ככה גיתם זכו השנה בקקטוס במודעת השנה ותשדיר הרדיו של השנה ובעוד עשרה קקטוסים. ג. גדעון יכול ללמוד מהתערוכה הזאת ובכלל מפרסום קונספטואלי שיוצא מגיתם ד. יגאל שמיר הביא את גיתם לתחתית הקריאייטיב, עכשיו תורם של גליקמןץ מה יצא משם בשנה האחרונה? ה. אסי שביט אלוהים ו. תעשו סרט כמו של וולוו במקום ללכלך מתוך תסכול של מפוטרים ז. כל הזין קיבלתם מהתערוכה הזאת ובכלל מהקמפיינים והסרטים של גיתם כמו צו פיוס, תנובה השף הלבן פרגן לעצמך הקוביה הבולגרית ואורביט מסחטה ח. חה חה חה תאכלו את הכובע ותמשיכו לחתום דמי אבטלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך -מפוטרי גיתם אחד אחד
אני,
ת''א,
23/05/05 08:36
|
מהמוכשר יותר למוכשר פחות מצאו אחלה ג'ובים וממשיכים לעשות יופי של קריאייטיב . לא חותמים ולא נעליים פשוט נשאבו למשרדים אחרים. אחד שיודע דבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חחחח ענק באיכות הפרסומת לטישיו
עידו,
22/05/05 19:08
|
|
 |
12.
יאללה יאללה פרסומאים שלא מגיתם
למי אכפת מדעתכם,
22/05/05 16:40
|
זה ברור שכמעט כל המגיבים פה מתחום הפרסום ולא מגיתם. למי אכפת מתחרות הקקטוס המפגרת שלכם? גם ככה כולם בתחום הזה גנבים וחסרי מקוריות שלא מצליחים לחשוב על שום דבר מתוחכם משל עצמם. אני כולה סטודנטית וכבר גנבו ממני 3 רעיונות לקריאטיב. לא רוצה לעבוד אתבם, לא רוצה לראות ת'פרסומות שלכם ובטח שלא לשמוע את התגובות שלכם. לעומת זאת- זה היה נהדר לראות את עבודות הפרינט האלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
משעמם לכם?
אבא,
הלל,
22/05/05 14:39
|
החברה בגיתם החליטו להוכיח שהם יודעים לעשות קריאטיב. מה אתם? אומנים? זה לא חוכמה לעשות קריאטיב מנצח בלי לקוח, את זה כולנו יודעים. אז תמשיכו ביחסי ציבור - בזה תאומים אלוף. אבל בשביל קראיטיב אמיתי, כזה שדורש את אישור הלקוח, צריך גם תקציבאות לוחמת, פלנינג ובעלים חזקים שהם לא רכיכות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תואם גדעון - רק פחות
דני,
תל אביב,
21/05/05 23:38
|
ים של יחסי ציבור, קריאייטיב חרא. גם יומו של ג כפי שמכנים אותו יגיע. אבל אסי זה באמת צק ללא כיסוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יפה יפה אבל...
מאיה,
21/05/05 22:31
|
ראשית, למה להשמיץ? הרוע הזה לא עושה טוב לאף אחד. שנית, איך אפשר לדעת אם הפרינטים הללו אכן אותנטיים, אחרי שרק בשבוע שעבר ''חשפתם'' ממש כאן באתר את אסכולת הקופי פייסט? אה? זה יותר מעניין לדעת מאשר העובדה שגיתם לא לקחו שום קקטוס השנה. המודעות עדיין מוצלחות בעיניי ורובן מעבירות את המסר. נפגש בשמחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתם נראים די עלובים.
ארטיק,
רמת אביב,
21/05/05 19:24
|
מעדיפים לראות מודעות זוכות שגם הלקוח יהיה מרוצה-לא רק הקירות באבא הלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גיתמים מאוסים כמה אתם טובים
בלון נפוח,
ר''ג,
21/05/05 19:19
|
ביחסי ציבור עצמיים-בשנה שעברה ערן הבטיח לנו שגיתם חוזרת בגדול... ומה יצא-0 קקטוסים... המון פאנג שוואי... אסי שביט מחכים בלונדון... יחסי ציבור עצמיים לא חסר-לפחות מחלקה אחת עובדת נכון...
משרוקיות הבאתם לקקטוס -לא שמענו אתכם משום מה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גיתמים די נמאסתם!
בנגי,
ת''א,
21/05/05 19:07
|
מספיק עם היחצנות העצמית-ראינו את התערוכה באמת יפה אבל למה למחזר-אולי תשמיעו קצת קריאייטיב טוב למדיות-ללקוחות ולא ל''קירות'' שלכם ולצגים שלנו. אגב גם לא שמענו עליכם בקקטוסים האחרונים אתם קיימים?! תלמידי גדעון עמיחי כנראה לא הפנמתם מספיק אבל אתם בהחלט לא הוא. נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרסומות ישראליות זוכות בחו''ל??
מאסטרו,
21/05/05 00:34
|
באף אחת מחמשת תחרויות הפרסום הבינלאומיות החשובות בעולם -קאן, אנדי ,קליו,וואן שואו ודי.אנדאידי ישראל לא השכילה להשיג מדליה אחת בודדה בעשרים שנה האחרונות. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יאללה נמאס מיחצנות
שי,
גדרה,
20/05/05 19:10
|
|
 |
3.
''פרגן לעצמך'' לתנובה שלהם או לא
רונה,
חיפה,
20/05/05 18:13
|
מעניין אם צוות הקריאייטיב של גיתם אכן ''יצר'' את הפרסומת ''פרגן לעצמך'' לתנובה או גנב את הרעיון מאילנה הקופירייטרית, שכתבה את זה בעבר כדוגמה למשרד ''שפי'' בחיפה, כהצעה לפרסום הגרנד-קניון.
באמת מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מרוב יחצנות אין לגיתם זמן ל...
רוני,
20/05/05 15:37
|
מרוב יחצנות אין להם זמן לחפש קריאייטיב מקורי.
איפה גיתם היו בקקטוס האחרון? מישהו זוכר קמפיין שלהם שזכה? מאז שיגאל שמיר עזב הם מתעסקים בכל מה שמסביב לקריאייטיב רק לא בדבר האמיתי. גם הכתבה הזאת לא הופיעה סתם אלא בגלל סידרת המודעות ה''דומה'' שהתפרסמה. במקום לדבר על קריאייטיב בכל במה אפשרית, כדאי שיתחילו לעשות קריאייטיב ואז הם יעלו לקבל פרס בכל במה אפשרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הטישיו והגבינה ענקיים!
ל"ת
אני,
20/05/05 12:42
|
|