|
|
עד כה: 9 תגובות, ב- 7 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
7.
טורבו
גולף,
קבריולט,
29/05/05 10:09
| מאפס למאה בשלוש שניות. בום! הקו הפרסומי של סיאט לא ברור. הגיע הזמן להחליף משרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מוסך פליקס יותר גרוע
פליקס,
29/05/05 03:42
| |
 |
5.
ליניאל עושים עבודה מצויינת
ל"ת
AVI,
28/05/05 20:03
| |
 |
אתה צודק, הם בנו אותם
ל"ת
רמי,
29/05/05 11:19
| |
 |
4.
הצעת יעול למקבלי ההחלטות
נתי,
תל אביב,
28/05/05 09:50
| לנגד עיני מנהלי צ'מפיונס מוטורס צריכה לעמוד החזקה שהצרכן הישראלי אינו טיפש ואין הוא אוהב מאידך שמנסים להעליב לו את האינטילגנציה. הסיבה העיקרית שבגינה כל קמפיין חדש ומשוכלל לא יצליח להביא את התוצאה הרצויה היא, מערך שירות מוסכים גרוע ויקר. לבל נשלה את עצמנו, מזמן כבר מעדיפים צרכנים את עניין החיסכון בעלויות ושירות טוב על פני מוצר נחשק ונוצץ. מכיוון ששיטת השיווק היעלה ביותר במדינה היא מפה לאוזן וחבר מביא חבר פעולות פשוטות מצד ההנהלה לשיונוי מערך השירות ופיקוח צמוד על התנהלותו יבטיחו לעניות דעתי את מכירתם של כל הדגמים באשר הם. כלקוח של חברת צ'מפיונס מוטורוס הגעתי למסקנה שזו הייתה טעות לרכוש מהם מוצר וכל המצגים בדבר איכות מוצר ושירות מחזיקים מעמד רק עד למועד רכישת המוצר. מנקודה זאת והלאה עסקינן בכאב ראש וכיס לא מבוטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מנפגעי צ'מפיון
ל"ת
מצטרף בעצב,
28/05/05 17:11
| |
 |
3.
רק פוגל
ענת,
26/05/05 21:30
| פוגל עשה עבודה מדהימה בסובארו(זוכרים את הסרט עם הצ'יטה?). מגיע לו את צ'מפיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צ'מפיון - שירות גרוע!!!!!
לקרוא לפני קניה,
26/05/05 18:05
| עד כה נזקקתי פעמיים לשירות הלקוחות של צ'מפיון ובשתיהן זכיתי לשירות גרוע במיוחד.
שלא נדע מצרות. רכבים שעולים הון ושירות ברמה הנמוכה ביותר.
גרוע, גרוע, גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
קקיונים
מאוכזב,
ארץ גושן,
26/05/05 15:23
| |
|
|
|