 |
10.
עוד כמה שנים תמשיכו
שירה,
01/06/05 11:12
|
למחזר את התערוכה הנהדרת שלכם שקישטה את קירות אבא הלל בלבד. מודעות יזומות זה נחמד אבל לא מביא כסף ויוקרה. אולי תתחילו לייצר קריאייטיב במקום ליחצ''ן את עצמכם- מושיק מודי-אתם לא נראים טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פרגן לעצמך תנובה של גיתם גנוב?
רחל,
חיפה,
30/05/05 16:58
|
מזה זמן מסתובב ברשת ובמשרדי הפרסום, מכתב מאת הקופירייטרית אילנה שמול, אשר מנסה לבדוק האם ''פרגן לעצמך תנובה'' שעשו במשרד גיתם, זה רעיון מקורי של הקופירייטרים של גיתם, או שהם גנבו את זה ממנה, כאשר בעבר היא הציעה סטיקר לגראנד-קניון דרך משרד שפ''י בחיפה שאומר: ''פרגן לעצמך בגדול'' ואת אותו סטיקר הפיצה כדוגמה בצרוף לקורות חייה למשרדי הפרסום השונים. מעניין מאוד!!!! הייתה לא מזמן כתבה שהראתה כמה המשרדים הללו מעתיקים רעיונות אחד לאחד ממשרדים אחרים בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מתאים לתלמידים של ''הבצפר''
XXX,
30/05/05 14:34
|
|
 |
7.
PR stunt........
yoni,
30/05/05 14:25
|
the blame rests on the shoulders of the top dog at the agency or top bitch
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעניין למה אף לקוח לא אישר...
ברנז'איסט,
30/05/05 14:08
|
כמו ילדים קטנים עושים מודעות סתם אם הן היו טובות, בטח היו כבר מפרסמים אותן חוסר כישרון מובהק שכנראה קשור לראש הפירמידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לגיתם בהצלחה מגיע לכם
ל"ת
טובה,
ראשל''צ,
30/05/05 14:04
|
|
 |
4.
מענין כמה מזה גנוב מחו''ל ?
טל,
30/05/05 08:37
|
בתור אחד שיש לו הכרות מסוימת עם משרדי פרסום מדובר באנשים קריריסטיים תאבי בצע וציניים שנמצאים במקצוע מאהבת הכסף ולא מחדוות היצירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
A crock of shit on display
Yoni,
30/05/05 02:24
|
speculative creative is just that full of sheer shit and speculation. Therefore not worthy of consideration, unless it is submitted by students. Otherwise, it only qualifies as one thing only and that is a PR stunt. I can not imagine any BBDO office stooping to that level
הגב לתגובה זו
|
|
 |
surprise surprise
sanity,
30/05/05 08:49
|
well..what do u know..it is so low and unworthy of any artistic or any social achievement, that some idiot thought it would fit Israel festival! the whole country stooped to even a lower level long time a go. we lost it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ברוכים הבאים לועדת קישוט
הצדיק,
בסנטראל,
29/05/05 22:57
|
אחחחח מושיק, מושיק, איפה הימים שהיית בעל-הבית? מה לא יעשו אצלכם כדי לקבל קצת פאבליק ריליישן. לאור הקמפיינים ה''מדהימים ופורצי הדרך'' שעושים בגיתם בשנה שנתיים שלוש האחרונות, אני מניח שלעשות תערוכה מעבודות יצירתיות שמעולם לא הוצגו ו/או יאושרו ע''י לקוחות זה ממש לא סיפור. לולא הייתם משרד כה משעמם, צפוי, איטי, כבד ומרובה תקציבים -שכבר-שנים-לא-הזיזו-את-התחת עוד הייתי מאמין שאתם באמת יודעים לעשות פרסום. או יחסי ציבור, שזה משהו לגמרי אחר. בעיקר עבור עצמכם. זה כן. מעניין למה אף מותג סלולר, אופנה ואוכל רציני במשק לא עובד איתכם. יש משהו שהם יודעים ואנחנו לא? ראה מקרה טושיבה, שעשה לטלויזיות של סוני שלכם כזה זובור, שאני במקום לוני הרציקוביץ (ישפאר) הייתי מעיף אצלכם מישהו ישר מקומה 13. הגיע הזמן שבמקום להראות לאבא ואמא כל הזמן כמה אתם מוכשרים, תצאו החוצה לעבוד. יאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עשתונות? מישהו?
אזרח העולם ות''א,
29/05/05 22:40
|
מה קורה לנו? זה מה שצריך להציג בפסטיבל ישראל? פ ס ט י ב ל י ש ר א ל! למה פרסומות? חסר הישגים אמיתיים? דברים באמת טובים? ערך אמיתי לחיים שלנו כאן? מישהו לקח ברצינות את ''צוות לערכים''. איבדנו את זה לגמרי. ועוד גיתם..
הגב לתגובה זו
|
|