 |
97.
דנקנר ומרגלית, לטיפולכם הדחוף!
ל"ת
אחת,
08/06/05 23:20
|
|
 |
96.
אמיר אורן קשור לאיתן אורן?
ל"ת
?,
08/06/05 23:19
|
|
 |
95.
אפשר לדלג על הכתבות שלו
קורא הארץ,
07/06/05 22:22
|
אני משתדל שלא לקרוא את הכתבות שלו. הוא לחלוטין לא אמין. יש מספיק כותבים טובים בעיתון בלעדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועמירה הס וגדעון לוי אמינים?
ל"ת
גם הם מהארץ....,
שמאלנים!,
08/06/05 23:22
|
|
 |
94.
הפסקתי את המינוי ב'הארץ'
fesale,
07/06/05 15:03
|
בדיוק בגלל דברים כאלה, ובגלל נוכחותם הטרחנית של כל ה'עמירה הס' ו'גדעון לוי', ומפאת האימפוטנטיות של העורכים נוכח עימות כמו שתיאר הרמטכ''ל היוצא, ביטלתי בזמנו את המינוי היומי שלי לעיתון, ומאז רווח לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הזלזול של עורך ''הארץ'',שמקפיד
דוד,
07/06/05 08:29
|
כל כך על נושא שמירת החוק והיושר כשמדובר כמאמרי מערכת תקיפים נגד ישראל, מראה מה שווה העיתון הזה (לא שזה מפתיע מישהו).
ככה בדיוק נשמע טיוח; איך יוכל מעתה ''הארץ'' לכתוב על מישהו ''מדוע זלזלת במידע שהגיע אליך''. ככה נשמע עורך הניו-יורק טימס כשעדויות על כתבות מומצאות של כתביו הגיעו אליו. הכחשה מוחלטת וטמינת ראש החול. אין זאת אלא שלנדאו יודע היטב את השיטות בהם נוקטים עיתונאיו כדי לקטול פוליטיקאים שאינו מסכים עם דעתם, ומן הסתם זו הסיבה ששאף להגיע לעמדת הכח שלו כעורך עיתון חשוב (לצערי) בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אורן החכם והישר בעיתונאים
רז,
חיפה,
06/06/05 15:01
|
אמיר אורן עיתונאי אמיץ ומוכשר. חבל שחבריו בברנג'ה ממלאים פיהם מים נוכח המתקפה היזומה מצד רמטכ''ל שפוחד לנקוב בשם המפורש מפחד תביעת דיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
העיתונאים מנהלים את המדינה !
Roni,
Tel Aviv,
06/06/05 13:45
|
|
 |
90.
עילון ומופז עברו על החוק המוסר
קבוץ יודפת,
06/06/05 09:43
|
הערכים שקיבל עילון מהקבוץ יודפת לא נקלטו על ידו . צהל הפך לכנופיות שהורגים סתם ללא הבחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אם מפקדי צה''ל לא מסוגלים לטפל
מסקנה,
06/06/05 05:18
|
|
 |
אם עיתונאי הארץ לא מסוגלים
מסקנה 2,
07/06/05 08:32
|
לעשות את מלאכתם ביושר, יש לשלול את תעודת העיתונאי שלהם ולפטרם מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אקדמאים פלצנים ומתרברבים
nizan,
מרכז,
05/06/05 21:03
|
כל עיתונאי פלצן וכל מרצה לחוג תקשורת כמו יובל שחל קוראי הארץ השמאלנים רוצים לנהל את המדינה ולהכתיב לרמטכל מה לעשות..צריך להושיב אותם בקפה תמר השנקינאי ולהשתיק את הפה המסריח שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת צבא
חגי,
הוד השרון,
06/06/05 02:08
|
אני מעדיף שעיתונאים ינהלו את המדינה ולא גנרלים. לעזאזל, עכשיו כשאני חושב על זה, אני מעדיף נשים, שמאלנים ואפילו הומואים כמנהיגים, ורק לא גנרלים בדימוס. זאת לא מדינת משטרה- זאת מדינת צבא, וזה הכי גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מנהל את המדינה
גאולה,
ירושלים,
06/06/05 10:29
|
|
 |
87.
עיתון לאנשים חושבים שהם חושבים
שלום כלפה,
כפר סבא,
05/06/05 19:19
|
נראה אותך יה מפיונר מאיים על רוזנשטיין או על הלפרון או מישהו אחר מהליגה שלהם? לא תעיז הא? מוג לב.מושחת!!! אתה זבל של עיתונאי,לךתעבוד בפראבדה, בעצם אתה כבר עובד שם, אז מה, אתה חושב שהמדינה שייכת לאמא או לאבא שלך? נו תאמינו לי רבותי שלא הופתעתי, תמיד ידעתי ש''עיתונאים'' מסוג כמו אמנון אברמובי'ץ ,ישראל סגל, חיים יבין,הפרשן המשפטי ה''דגול'' משה נגבי ועוד ועוד חברים במסדר הכבוד של פראבדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לך שטרן, לך! רק נזק אתה גורם.
שולמי,
ארץ חמדת אבו,
05/06/05 18:27
|
בוגי ואמיר אורן, שהוא עיתונאי מצויין ,לא היו מסתבכים באמירות מיותרות אלמלא היית מופיע משום מקום ונדחף אצל מופז לתפקיד ראש אכא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטרן ''הגיע משום מקום''
מאיר יוסקוביץ,
06/06/05 12:21
|
הוא לא גדל בצפון תל אביב או בקיבוצים אלא בבני עקיבא. ובני עקיבא באמת הם ''שום מקום''. ! למה הם צריכים להיות במקומם הם בבתי הקברות בישובים המרוחקים, אבל לא במקומות ההשפעה. לפחות הם היו צריכים להתכחך עם האליטות, למל בבית סוקלוב, אבל ככה סתם, להגיע משום מקום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אמיר אתה טועה.גם קצינים שקרנים
ל"ת
אמיר,
תל אביב,
05/06/05 18:25
|
|
 |
84.
שטרן - איך זה שאתה כל הזמן בעי
דוד,
דימונה,
05/06/05 18:23
|
בעין הסערה? אולי בכל זאת יש איתך בעיה? למה אתה סופג אש כל הזמן ורב עם כולם כל העת. יש עוד רבים שחושבים כמו אורן, הם רק פשוט יותר זהירים. תתבייש אורן שאתה לא זהיר. ככה לא מתנהג עיתונאי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
גם האלוף גיל רגב אמר דברים דו
שירה,
נינווה,
05/06/05 18:21
|
דברי דומים אודות שטרן. אולי בכל זאת אמיר אורן צדק????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
חבל שבוגי לא הקשיב לאמיר אורן
יואל,
05/06/05 18:20
|
צהל היה נראה אחרת עם ראש אכא אחר. לא מניפולטבי, ספקוטלטיבי, וקומבינטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
איפה דנקנר ומרגלית?
ל"ת
תמים,
05/06/05 18:19
|
|
 |
הם חברים של המתלונן.בוגי ושטרן
ל"ת
יוסי,
תתעוררו,
06/06/05 07:04
|
|
 |
80.
הפסקת מנוי על עתון הארץ
שלמה,
שערי-תקוה,
05/06/05 18:00
|
כשהודעתי לעתון על הפסקת המנוי הגיבו : ''אבל עתון הארץ איננו פוליטי'' מענין , איך מגדירים עתון כזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתפיסתם זה נכון
מיקי,
05/06/05 18:19
|
פוליטיקה כידוע היא רב-גונית. בעיתון הארץ יש רק שמאל, לדידם הימין הוא מיעוט זניח ומבוטל. אך גם בקוראיו השמאלנים העיתון מזלזל, היות ואינו לוקח בחשבון כי גם הם עלולים (חו''ח) לבדוק את אמינות האינפורמציה אותה הם מקבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אז מה נשים בדף הבית? גוגל?
מורן,
05/06/05 17:55
|
נמאס לי. אני מחרימה את ידיעות כי הם גם מעצבנים וגם עורכים טוקבקים. אני לא רוצה את מעריב בגלל דנקנר והתכשיט השני, ועכשיו רק לחשוב על הארץ מביא לי בחילה. אולי אני אשים בלוג כדי להתעדכן. יניב, תודה. אחלה כתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פרצופם של עיתונאי השמאל
הפרשן,
05/06/05 17:21
|
אמיר אורן שוב חושף את פרצופם של שופרות השמאל בתקשורת. כבר ראינו את פרצופו של אמנון אברמוביץ שנהיה מומחה לשמירת אתרוגים. כבר ראינו את פרצופה של שלי יחמימוביץ שנהייתה חברה של ג'ודי ניר-מוזס ועושה לה ריאיון אוהד בערוץ 2.
פרצופם של שופרות השמאל בתקשורת הוא פרצופו של השמאל כולו. פרצוף מדושן, נתון בשיכרון כוח, מתנשא ומתחסד. תשאלו את אמנון דנקנר ואת דן מרגלית. הם היו שם ונרפאו. עכשיו הם בעצמם מעידים יותר טוב מכולם באיזה עולם שמאלני מכוער הם חיו לפני שהם התפכחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הביאו למצב הזה
פרשן את הפרשן,
05/06/05 17:59
|
ביהירותם ובקמצנותם, ועובדה שהם התעוררו להגיד מושחתים נמאסתם רק אחרי שג'ודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לך בוקי לך מספיק לנו מימך לך!!
ל"ת
דפנה,
הרצליה,
05/06/05 16:49
|
|
 |
76.
השחיתות האמיתית בארץ היא של
התקשורת,האקדמיה,
ומערכת המשפט,
05/06/05 16:48
|
שעושים יד אחת ומנהלים את המדינה בניגוד לרצון העם ובהתאם לתפיסת עולם סמולנית קיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופם יגיע , לא רחוק היום!
ל"ת
ליאור,
05/06/05 21:45
|
|
 |
75.
עתון הארץ
אבי,
חיפה,
05/06/05 16:37
|
שמעתי הרצאה של אמיר אורן .אדם מתנשא חסר כל ערך מקצועי . מענין כיצד הוא יורק לכוס שמימנה שתה . מענין גם איך עתון ה א ר ץ בכלל לא מגיב .אני את הארץ מפסיק לקרוא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
תיאורטית אורן שגה. מעשית צדק.
נועם,
ת''א,
05/06/05 16:18
|
אסור לעיתונאי לאיים על אישיות פלונית. נקודה. אבל אם נסתכל על הנפשות הפועלות, מי ומה הן, אזי נבין כמה אורן צדק. ישר כח אורן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה מקדשת...???
נועם אמיתי,
בלי כאילו,
05/06/05 17:35
|
הנפשות הפועלות [גם בטוקבקים כאן] לפעמים חולות. שלא לדבר על פושעים. שום חסויות אידאולוגיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עמלק זה שזורע ספק ומורך לב
אנטי עמלק,
05/06/05 16:16
|
זה המסייע ללוחמה הפסיכולוגית של האוייב עמלק לא אוהב אור ופועל במחשכים ולכן, הזיהוי וההצבעה עליו גורמים לו ליבול בזמנים קדומים זו הייתה עילה להוצאה להורג על בגידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אמיר אורן קיבל רבבות שקלים
עדי זלץ,
05/06/05 16:07
|
כסף ציבורי, עבור הרצאות שנתן ליחידות צבא. זה מעשה נטול כל אתיקה. שטרן סגר לו את הברזים, ולא פלא שהכעיס אותו לא מעט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד סיבה לכך שהברזים נסגרו
מיקי,
05/06/05 18:13
|
כאשר מול חניכי גדנ''ע וטירונים אדון אורן תמך בסרבנים וכינה את צה''ל פושע מלחמה, הדבר היה מתבקש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
כמו רבים, לקה אורן
עדי זלץ,
05/06/05 16:03
|
בשכרון גדלות וכוח. ''מה? מי זה הרמטכ''ל הזה שמעז למנות ראש אכ''א שהעז למנות את אויבי למפקד גל''צ?''.
לשכרון הכוח יש בסיס, שכן לעיתונאים כוח אדיר בכל הנוגע למינויים בצבא ובמקומות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אם זה נכון, זו בושה למקצוע
לביא רוזנר,
מרכז,
05/06/05 15:55
|
העתונות. אני נוטה להאמין לדברים. דיוויד לנדאו - אל תטייח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
קדושה
redkfeer,
מדינת גהינום,
05/06/05 15:39
|
הדבר הטוב ביותר למי שנשאר במדינת הזבל שלנו הוא לצאת לרחובות ולקחת את החוק בידיים.לטפל במושחתים ובכל הפושעים למניהם. הרי המשטרה הפכה להיות גד''נע ובתי המשפט לצופים. או פשוט להיות עשיר ישר שאיבד את מראה עיניו ושמיעתו על מנת שלא יוכל לראות טלויזיה ולשמוע חדשות ולחשוב כמה טוב במדינת היהודים שלנו! די השחיתות לאבדון. אנו לא בחרנו והמלכנו עלינו כל מיני נוכלים שהורסים את המדינה צריך להתארגן מחדש. ושאנו הציבור נבחר לנו באופן אישי שופטים שרים ראשי ממשלה וכו. ויש לקיים חוק נוסף שכל נבחר ישבע שלא ילך בדרכים מושחתות.ובאם תהיה שחיתות גם שטור פרטי מנוי ע''י הצבור יאפשר להתפטר ממנו מידית עם עונש כבד. ויש להוריד לכלל חברי הכנסת את החסינות וגוף שוב של אנשי עמך ישפטו אותם ללא משוא פנים.הגוף השופט יועמד בשקיפות לציבור ויהיה אפשר להחליף בו אנשים באם יש חשד למשוא פנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ציטוטים נבחרים מכתבותיו
אורן אמיר,
05/06/05 15:26
|
'הארץ', 18 לפברואר 2005: ''אפשר למקם על ציר הזמן את יום תחילת הסוף של יעלון, בדצמבר 2003, כאשר החליט לתת דרגת אלוף ואת ראשות אגף כח-אדם לאלעזר שטרן ולסלק מהצבא את תת-אלוף עיבל גלעדי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא קשר-עיבל גלעדי הוא מעולה!!
Ehad Haam-Zioni,
05/06/05 15:44
|
וסיוקו מהצבא-כמו סילוקם של הרבה קציני ביניים מעולים-וקידומם של קצינים בינוניים ההולכים בתלם-היא אחת המחלות הבולטות של בוגי יעלון (שאינה אופיינית רק לו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא במקרה האחד הציוני הזה ...
עברי,
מקומי,
05/06/05 17:40
|
|
 |
67.
כך בנוי עיתון הארץ
מיקי,
05/06/05 14:59
|
כל כתבי הארץ נדרשים לטפח אידיאולוגיה פוליטית פרו פלסטינאית (או שמאל קיצונית - אותו דבר), כתבות או תגובות בעלי אופי ימני מצונזרות באופן קבוע גם אם אינם פוגעניות, על מנת ליצור אוירה של ''איזון'' בין מספר אנשי השמאל לאנשי הימין, כשבפועל זו רמיה לשמה, וניצול חופש העיתונות למטרת שטיפת מוח. אתר וואלה, שבבעלות עיתון הארץ, נוהג אף הוא באותה שיטה. גם עיתון הארץ וגם אתר וואלה מציגים את עצמם כעיתונות של חדשות אובייקטיבית, כשבפועל הם עיתונות פוליטית פרופר, שנוהגת ברמיה, דמגוגיה, העלמת פרטים, חד צדדיות, השתקה והפחדה. ביום שיקום המשפטן שישים לו למטרה להעיף את הסרטן ה''עיתונאי'' הזה, אתמוך בו במיטב כספי. יום טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומקור ראשון וערוץ 7 הם כמובן א
עוד נבל,
לא ראה דבשתו,
06/06/05 04:08
|
ומקור ראשון וערוץ 7 הם כמובן אובייקטיבים ומפרסמים גם דעות שמאלניות.. ממש עיתונות במיטבה. חבל רק שכל כך מעט מוכנים לשלם עבורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות הם לא שקרנים
ל"ת
אחת,
08/06/05 23:25
|
|
 |
אין לך מושג עד כמה צודק אתה
אנונימוס,
05/06/05 18:09
|
כיודע דבר, אומר לך כי בעלי העיתון מינה את הסגולה שלו על בסיס פוליטי, כתביו נדרשים להציג את תפיסתם הפוליטית, ואוי למי שיחרוג מהראיה השמאלנית של העיתון. עיתונות חד צדדית, אשר שמה לעצמה מטרה להטות תפיסת קוראיה, ולא להציג ידיעות כפי שהם, בצורה אובייקטיבית אינה עיתונות. היא לכל היותר פרסומת מפלגתית זולה. אתה לא היחיד שביטל את מינויו להארץ. פרסומות בתיבת הדואר כבר ממילא אני מקבל. גם בעלי הארץ יודעים זאת, וזו בדיוק הסיבה שלשמה החליטו לעבור לעיתון כלכלי, ולאט לאט לסגור את הבאסטה במתכונתה הנוכחית. את כתבי העיתון ואת לקוחותיו הנוכחיים, ניתן להעביר לניהול החמאס או הרשות הפלסטינאית. העתון מייצג אותם, ומשתמש בכל תחבולות ההונאה והרמיה שלהם ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאל גבי גזית?
אמיר.ב,
הרצליה,
05/06/05 17:54
|
גבי גזית ערך ראיון בתוכניתו הכל דיבורים ברשת ב', ובסיום שאל את העיתונאי ''מאיפה כל הרוע'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הכל
א,
05/06/05 16:54
|
הארץ הוא העיתון שמגן יותר מכל השאר על ''כתביו''. בזמנו,הופיעה כתבה בשם ''מורה רע מורה לחיים'' שעליה נסיתי להגיב. כמובן שהתגובה לא פורסמה. ביטלתי את המינוי. אגב, לא פלא שלא היתה בעיה לסגור את דבר, למרחב ועל המשמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
יעקב,
05/06/05 16:26
|
|
 |
ones who use mafia style
ven,
05/06/05 15:55
|
|
 |
66.
רק בהארץ זה יכול להיות
אבי,
דרום,
05/06/05 14:54
|
הארץ הפך מזמן לשופר פוליטי כמו הפראבדה מנוחתו גיהנום.לכן אמיר אורן יכול להשתמש בשיטות בולשבקיות ועדיין ישאר יקיר העלון הפוליטי הארץ. חוץ מזה מי בכלל קורא את העיתון הזה חןץ מהמגיה והעורכים האומללים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הלוואי שיכולנו להאמין לרמטכל
פרחיה,
05/06/05 14:32
|
לא נוכחתי בשיחה בין יעלון והעתונאי שלדבריו איים עליו. אך אם מה שפרסם אורן על תפקודו הכושל של יעלון אינו מדויק מדוע שתק הרמטכל ולא הגיב עד היום? כאזרחית משלמת מסים ששולחת את ילדיה לשרת בצבא הייתי רוצה להאמין שהמפקדים אומרים אמת, רק אמת, אך פרשה שהתגלתה לגמרי במקרה, האלונקה שהתגלגלה בפי דוברת צהל לטיל קטלני שהוברח, אבוי, באמבולנס של הצלב האדום, הוכיחה לי שלא תמיד ניתן לסמוך על הודעות הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרכז
דר. עזרא,
05/06/05 15:20
|
|
 |
לא מאמין למלה אחת שיוצאת מפיך
מיקי,
05/06/05 15:17
|
עם תגובות פרו פלסתינאיות כשלך על בסיס קבוע, והאובססיה הבלתי מוסברת שלך להשמיץ ללא הרף את מדינת ישראל ואת צה''ל, אינני מאמין לך. אנשים כמותך אינם שולחים את ילדיהם לצבא. אנשים כמותך לוחצים על ילדיהם להיות סרבני מצפון, ללכת להפגנות כנגד הגדר ולהשליך אבנים אל חיילי צה''ל, לרסס כתובות נאצה כנגד ה''כיבוש'' וכו' אבוי לנו עם אמות המידה והמוסר שלנו היו כשל חברייך הפלסטינאים (עליהם מעולם לא טרחת לכתוב ביקורת) אני בטוח שעוד קוראים רבים מכירים את תגובותייך, כך שכל נסיון שלך להכחיש או להסתייג מיותר. יום טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה היא ערבייה, אני יודע
ל"ת
מומחה,
08/06/05 23:26
|
|
 |
פרחיה יקירתי
צ'רציל במוסר,
05/06/05 15:16
|
פרחיה תתעוררי! כנראה שאת לא משלמת מספיק מיסים! מיסי תבונה שילמת כבר? אם את רוצה מעט תבונה, תאלצי לשלם מיסי הרחבת אופקים ושיקול דעת. הלואי וכל המערכות האזרחיות(ראי את הסוסים שהתגלו שבוע שעבר) היו אמינות ובעלות ביקורת פנימית אמיתית כדוגמת צה''ל. אחת משתיים : או שהינך בת-בת-בת-יענה (נצר לדור שלישי של בנות יענה מזרח תיכוניות ) הטומנת ראשה בחול השמאלני התובעני, או שהינך תמימה,חלולה ושקופה במוחך באופן די מדאיג. בכל מקרה, עלייך לעשות בדק בית...ומהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ומזוז? שקט מתנתקים! עומרי.....
דנה סגל,
05/06/05 13:34
|
היועץ שיועץ למושחתים האמיתיים (עומרי+אריק +מינויים בעליון+....)איך להשחית ולצאת נקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
איפה מני מזוז השתקן?
ל"ת
שואל,
05/06/05 12:59
|
|
 |
עסוק בזיכוי שרון ובניו
למען ההתנתקות,
05/06/05 13:40
|
|
 |
62.
שערוריה אתית על גבול הפלילי
גיל אזולאי,
05/06/05 12:35
|
אם נשארה מעט יושרה בעתון הארץ הוא צריך להעיף את אמיר אורן לכל הרוחות. אבל כנראה זה לא יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיתון הארץ יש כתבה נגד בוגי
ל"ת
הצצתי,
נפגעתי,
05/06/05 14:23
|
|
 |
what r u talking about
it's criminal,
05/06/05 14:15
|
but in Israel you never know
would never happen in a normal country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי שאורן משמיץ נהיה רמטכ''ל
ל"ת
אז צפצפו עליו,
05/06/05 12:14
|
|
 |
60.
להחרים את הארץ!
יודע דבר,
05/06/05 12:02
|
|
 |
59.
למה אין תלונה במשטרה
יהודי,
05/06/05 12:01
|
|
 |
58.
השמאל סובל משיכרון כוח
יאיר,
05/06/05 11:38
|
לכל השמאלנים ששולטים בתקשורת, בפרקליטות ובבית-המשפט העליון נדמה שהם חסינים מכל פגיעה ולכן הם יכולים לצפצף על כולם ולעשות מה שבא להם.
הנה עובדה שהיועץ המשפטי לממשלה או פרקליט המדינה אינם נוקפים אצבע כנגד מי שמעז לאיים על הרמטכ''ל. הם מפחדים מאליטות השמאל ששולטות בתקשורת, בפרקליטות ובבית-המשפט העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאיר מספר 58
יהודה,
חיפה,
05/06/05 16:20
|
עדיף להיות שיכור משכרון כח מאשר מוודקה או עראק כמוכם, אנשי הימין שהרסו את המדינה עד היסוד בכל השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נו, מה חדש? הוא עשה זאת בעבר
שפין,
05/06/05 11:10
|
תשאלו את אליקים רובינשטיין, תשאלו לעומת זאת את משה מזרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא מבינה מה לא בסדר
יעלי,
05/06/05 10:59
|
האלוף שטרן כמו גם הרמטכל היוצא יעלון אינם אנשים שהמדינה יכולה להתגאות בהם. אלא אם הם משקפים את הלך הרוח הכללי במדינה של התיימנות, של הקצנה דתית, ושל אובדן כל ערך אנושי בסיסי, מאלה שעליהם הוקמה המדינה. טבעי,שעיתונאי בעל השקפה כזו או אחרת ישנה את דעתו על אדם מסוים (במקרה זה הרמטכל מיסטר בוגי) ויראה אותו אחרת לגמרי לאור מינויים תמוהים שכאלה. כדאי להזכיר שמיסטר מופז, שר הביטחון בשבילכם, גם הוא לא היה רמטכל עדיף, ומאז צהל המפורסם רק הולך ומתדרדר, אולי לא בכוחו, אבל בטח במוסריותו. בנינו וכלפי הפלשתינאים. דוגמאות מהשנים האחרונות לצערינו לא חסרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעלי-תחזרי ל''שיר השלום''ולמחלבה
Jack,
שוהם,
05/06/05 15:52
|
יעלי-אנחנו לא חיים בפסטיבל ערד עם כמה קיבוצניקים מסוממים ובני טיפש-עשרה/נוער הנרות -
בימינו צריכים חיילים וקצינים משכמם ומעלה, כמו מופז ובוגי -
לא אפרטצקים קנאים וקטנוניים כמוך וכמו העיתונאי אורן הנלוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thank you - u r
the proof,
05/06/05 14:17
|
that being a leftist is not a political approach but a lack of intellectual capacity
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מהווה דוגמא מצויינת לטימטום
השמאל,
05/06/05 12:11
|
|
 |
אבל מה לזה ולאתיקה עיתונאית??
ל"ת
חגית,
ירושלים,
05/06/05 11:15
|
|
 |
55.
הארץ זה עיתון או בטאון השמאל?
מה הוא?,
05/06/05 10:56
|
|
 |
54.
ממתי עיתונאים מתערבים?
אבי גיל,
05/06/05 10:56
|
איך יכול עיתונאי להתערב במינויים צבאיים? רק במדינה משוגעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אחרי הריאיון ברדיו אני מאמין
76,
05/06/05 10:56
|
שמעתי את הראיון אצל גבי גזית ואני מאמין שהפעם צדק הכותב וה''פרשן'' הלז הינו זה שאיים על יעלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אופי, התבטאות וסגנון כתיבה
אבי,
הרצליה,
05/06/05 10:50
|
אני מנוי רב שנים של עיתון ''הארץ'' ובהחלט מרוצה. יחד עם זאת יש לכתב הזה בטחון עצמי מופרז ומגאלומניה לא מבוטלים . אלה מתבטאים גם בסגנון כתיבתו המנופח והמוצפן בכוונה תחילה, שבא להאדיר את עצמו, כתיבתו דורשת לעתים תכופות להעזר ברש''י או ב''ספטואגינטה'' (תרגום השבעים למי שאיננו יודע). גם בתיחסות גסה לכתבת רשות השידור שנדהמה בשידור חי מתגובתו באיזשהו ראיון רדיו לפני זמן מה שבה חיסל את השיחה כיון שהמתין ''על הקו'' , מעשה שאפילו ה''גראף פוטוצקי'' לא היה מתנהג כך. כך אופיו, הליכותיו, אמירותיו וכתיבתו הולכים יד ביד. מבחינתי מערכת הארץ יכולה להחליפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ההרצאות - חוסר אתיקה!!! כנסו!!
יונה,
רמת גן,
05/06/05 10:48
|
בושה וחרפה לעיתון, שנותן לכתב לעבוד עבור אותו גוף שהוא מסקר. אין דבר פחות אתי מזה. ברגע שגוף מסוים משלם לו, הוא אינו יכול להיחשב כאובייקטיבי. חרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מדינה זבל
redkfeer,
05/06/05 10:45
|
|
 |
49.
כנופיית שלטון החוק משליטה טרור
דרדסאבא,
05/06/05 10:42
|
חבורת השמאל ממשיכה לנהוג במדינה ובשלטון החוק כאילו היו שלהם.
זוכרים את אליעד שרגא? את ההתנפלות הארסית שלו על מרכז הליכוד ועל חבר מרכז שענה לו?
אורן, שרגא, דורית בייני, יצחק זמיר ושרא חברי ''כנופית (חבורת) של טון החוק'' מאיימים, פוגעים ונוקטים במוסר כפול.
מאפיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ואתם מאמינים לבוגי ושטרן?
נדהם,
05/06/05 10:36
|
אלופי הטיוח והשקר?
אז בוגי אמר וגם שטרן. אז מה?
הם רגילים לדבר שטויות ולכסות את עצמם.
אמיר אורן, אני איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אנחנו מאמינים
ל"ת
גיל,
05/06/05 12:36
|
|
 |
47.
בושה שאדם כזה עיתונאי
אמיל זולה,
פרי,
05/06/05 10:36
|
|
 |
46.
מדינת חלם
שחר,
05/06/05 10:36
|
רק במדינת חלם יכול עתונאי מושתן לאיים על הרמטכ''ל ואין פוצה פה ומצפצף. במדינה נורמלית מזמן היה מאחורי סוגר ובריח אך מה לעשות? אנחנו לא מדינה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
למה שהשחיתות תעצור בתקשורת?
דני,
05/06/05 10:34
|
אם השחיתות מעכלת כל חלקה בפוליטיקה אז מדוע שהתקשורת שניזונה ממנה תישאר נקייה ? ועוד ב''עיתון'' כמו הארץ שלא מתאמץ אפילו להסוות את נטיתו לשמאל . התקשורת שלנו מזמן בגדה באמון הקהל ואין להאמין לה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
השחיתות חודרת לכל מקום!
ל"ת
נ''ב,
ת''א,
05/06/05 10:34
|
|
 |
43.
למה לשר מותר ולעיתונאי לא?
ל"ת
ססס,
05/06/05 10:31
|
|
 |
42.
הארץ-עיתון לאנשים שחושבים רק..
ל"ת
על עצמם,
05/06/05 10:30
|
|
 |
41.
הארץ לא מה שחשבת-מה הפלא?
ל"ת
הארץ,
לא מה שחשבת,
05/06/05 10:29
|
|
 |
40.
אמיר, שמעתי אותך ברשת ב'
פרסי גאה,
05/06/05 10:28
|
ואני לא מאמין לשום מילה שיצאה מפיך. דבריך היו מלאי שנאה תיעוב כלפי יעלון וכל מה שקשור בו. אסור לך להיות עיתונאי ולמען האמת אני כבר מזמן מדלג על הכתבות שלך כשאני נכנס לאתר הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מתפלא עליכם...
ערן,
רמת אביב,
05/06/05 10:26
|
מתפלא מאד על צהל, אחרי מקרה כזה צריך פשוט להחרים את עיתון הארץ, לא לתת לאף כתב שלו להיכנס לתדריכים, שום ראיון צבאי כו'... הרי אם רשת דשות זרה היתה מתנהגת כך היו עושים לה סנקציות ובצדק גמור, למה לא לעשות אותו דבר לאויבי ישראל שלצערנו נולדו למשפחות יהודיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
Sydney,
05/06/05 14:20
|
|
 |
38.
The power of media
Stern,
EU,
05/06/05 10:25
|
I know someone in the media, working for a n US TV channel that neede a footage for the evening show in the USA and went to get one not far from Nablus.The riots stopped when the media had it's footage but my friend was too late.Therefore he just took the camera, waited for an army jeep to get to the area and the moment he put the camera on, the palestinians started to throw stones again.When he stoped, silence was back.He had he footage and hurried to the Jerusalem office to send it to the USA. It's a daily practice of these junk jurnalists, abusing the power they have without even thinking of the Israel security interest. I wonder what the dear editor would have said or written about the answer he gave about the way his employee conducted his business if this answer was given by a boss of a company or a head of a political party.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לנדאו, תתפלא: אני מניח שזה היה
שלמה,
05/06/05 10:22
|
|
 |
36.
הארץ והשופט ברק,המאפיה בישראל
מפחד מהם,
05/06/05 10:18
|
|
 |
35.
וזה לא פלילי?(לא!הוא משלנו)
ל"ת
איפה הבושה?,
05/06/05 10:14
|
|
 |
34.
להחרים את הארץ עד שאורן יפוטר.
ל"ת
איתי הלחמי,
ירושליים,
05/06/05 10:07
|
|
 |
מי בכלל קורא הארץ ?
ל"ת
qwer,
06/06/05 09:45
|
|
 |
ל 34
שמחה,
05/06/05 10:51
|
''השם אורן כל כך נפוץ בארץ''שעל מנת להשיג תוצאות חיוביות תצטרך להחרים ,או לשים 3/4 מהמדינה מאחורי סורגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ככה זה שאנשי צבא מדליפים לעיתו
לא מופתע,
בית סוקולוב,
05/06/05 10:02
|
נאים מידע רכילותי,לעיתים מידע המסווג כרגיש וכבטחוני מן המעלה הראשונה,כולל מסמכים ,בתמורה זוכים לכתבות פרופיל ואחרות המחמיאות להם ,להפסיק קשה להם כי הם נסחטים על ידי הכתבים שהופכים להיות מפעילי מקורות וחוזר חלילה.במקרה של תקלה שחושפת אותם הם זוכים לשמש כפרשני התנתקות בטלביזיה.אתם מחפשים אתיקה?לא במחוזותינו והארץ שמתימר להיות ''עיתון לאנשים שחושבים...''מזמן חצה את הקווים לצד השני.זה עיתון מגמתי ,חלק מכתביו מושחתים מוסרית,חלקם מייצגים עמדות פוסט ציונייות קיצוניות עד כדי קריאה פומבית לביטולה של מדינת ישראל.מידע אישי לאמיר אורן אין שום עכבות בכתיבתו .האיש הזה מסוגל למכור את א..בכדי לפרסם עוד ועוד מידע המודלף לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יקודמו?
גם כן לא מופתע,
יחידה מובחרת,
05/06/05 12:07
|
אם לא ידליפו - איך יקודמו הקצינים? הרי הישגים אין להם, והברדק בצבא כבר הגיע לשיאים מדהימים. הם צריכים שיספרו עליהם סיפורים כדי שיקודמו וכדי שיוכלו לקבל תפקיד בפוליטיקה עם שחרורם.
צבא עלוב עם מפקדים בלתי ראויים לחלוטין.
מסכנים ההורים שלוקחים את ילדיהם לשרת את מזימות הקצינים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כל כך מזכיר לי את הבית
ל"ת
דון קורליאונה,
סיציליה,
05/06/05 10:01
|
|
 |
סיציליה זה כאן
ל"ת
דון שקמונה,
החווה,
05/06/05 12:08
|
|
 |
31.
בעתונאי שמאל לא נוגעים
סימי,
אילת,
05/06/05 09:55
|
אם היה מתנהג כך עתונאי ממקור ראשון או הצופה-העולם היה רועש וגועש ומגיע עד לכנסת.ו''הארץ''היה בודאי ראשון הצווחים וממלא מאמרי ביקורת.רק לעתונאי מהצד הנכון שפעם אחר פעם מתערב במערכת בניגוד לכל חוק ואתיקה-הכל מותר ושקט וניסלח.אלי שטרן ויעלון-חיזקו מאד מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
על הארץ לערוך בדק בית.
נסי,
05/06/05 09:44
|
אם אכן איים הכתב, לא ניתן להמשיך ולהעסיק אותו בארץ.
בכל אופן, מדובר בפרשה שפוגעת קשות בתדמית העיתון כולו.
על העורך להקים צוות בדיקה.
אם הפרשה תושתק, יש להחרים את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
''הארץ'' העתון לאנשים שחושבים...
אביב ישראלי,
05/06/05 09:41
|
הבעיה היא לא העיתונאי, הבעיה היא העיתון שנותן לעיתונאי כזה במה. לא פלא שיותר ויותר אנשים מפסיקים את המינוי ב''הארץ''.
עוד קצת הוא יצטרף לחדשות, דבר, העולם הזה ושאר עיתוני הסמואל שנפחו את נשמתם בשעה טובה. ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארץ - עיתון לאנשים שחושבים את
נווית,
קרית גת,
05/06/05 10:32
|
הארץ - עיתון לאנשים שחושבים את עצמם. כל השאר יודעים ומבינים שאין אפילו מראית ענין של הגינות בדיווחים. מעניין אם נושא הכתב יופיע באתר בעיתון הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צריך לחקור ולהדיח
דני,
הרצליה,
05/06/05 09:35
|
אם יחקרו ויתברר שאכן זה היה האיום מדוע זה לא טופל מיידית? איך אפשר לאיים על הרמטכ''ל? אני מקוה ששיחות כאלו מוקלטות. תגובת עורך הארץ? דבילית לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עוד סיבה לעזוב את ''הארץ''
עמרי,
05/06/05 09:34
|
תחושת בחילה למקרא הכתבה. תעשו כמוני, עזבו את העיתון הלא רלוונטי הזה ובטלו המנוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד סיבה לעזוב את הארץ
מוסה,
05/06/05 12:04
|
|
 |
26.
על פניו הנושא מחייב ברור מעמיק
ל"ת
יהודה,
05/06/05 09:33
|
|
 |
25.
ניתן לכתוב מאות אלפי סיפורים ע
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
05/06/05 09:28
|
צה''ל, רובם מן הסתם לא מפרגנים, כי מי שבעשייה, בעשייה ומי שלא בעתונות.
גם אורן מודה ואני מאמין לו לחלוטין, כי יש באמתחתו עוד סיפורים, למי אין ?!
ניתן להפוך כל זבוב לפיל וההפך.
אצלנו זה קורה בזוגיות.
במיוחד בשבילך הקמתי אתר ה''מנגח'' את צה''ל.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב נטלת תרופות יתר חנן?
יוספה הרוקחת,
תל אסותא,
05/06/05 09:52
|
|
 |
ל-25 תגובה ליוספה הטרול
חנן,
05/06/05 10:38
|
יפה שעוקבים אחרי, זה מחמיא
אם שמת לב כתבתי, יש שעושים ויש שבעתונות, לא התכוונתי לשבח את העתונאי חלילה,
אבל לתפוס 2 ציפורים במכה, בוגי, ואורן.
הכתב שגה והנו כתב ''נמוך''מאד.
גם הרמטכ''ל לא מזהיר בעיני.
כמובן שאני רק סא''ל, אבל לא מקבע.
עתונאי לא אמין וקבע לא אמין, יש דמיון ביניהם, ועובדה שהם מתחברים יפה רוב הזמן.
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סא''לי מהפרצוף
מיקי,
05/06/05 20:00
|
ממש פאטתי לראות שאדם בדרגת סא''ל מקים אתר שכל מטרתו היא להראות עד כמה צהל רשע מרושע על שהזמינך למילואים מעבר למכסה, ואתה אף לא טרחת לבדוק זאת ובאת בתלונות. ממש ילדותי ולא רציני. שאלה לי אליך? האם דרגתך ייצוגית? ז''א האם דרגתך הקודמת היתה רס''ר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עיתונוקראטיה - סכנה לדמוקרטיה
ג. אביבי,
05/06/05 09:28
|
העיתונאי אורן הוא דוגמא לכוח המשחית שבידי הקליקה ה''עיתונאית'' שכבר מזמן לא עוסקת בעתונאות אלא במניפולציות פוליטיות, במינויים של מקורבים, בהפקת טובות הנאה ובתככים. יעלון, שטרן ובניהו נפלו קורבן לכוחניות המושחתת של אורן המגובה ע''י מערכת הארץ. מי יודע כמה פוליטיקאים, אנשי צבא ועסקני צבור נסחטים ע''י המאפיה העיתונאית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פשוט, לקרוא ולא להאמין !
ענת,
05/06/05 09:21
|
לא להאמין שמר לנדאו הנכבד נותן גיבוי לעיתונאי שסרח , לא בתום לב ולא פעם אחת. האורן הזה ..הוא חרפה לעיתונאות בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לפטר את הכתב!
מלכה,
ים,
05/06/05 09:19
|
התגובה של עיתון הארץ, משקפת את עורכיו ובעליו.
אם עיתון הארץ לא יחקור -ומייד - את הסיפור ויסיק ויפעל לפי המסקנות. יש לחשוב על מרד מנויים (אני אחת מהם) ולהפסיק לקרוא את עתון הארץ.
כל עוד העיתון מדווח דיווח אמת - ללא משוא פנים - ולא חשוב מי נפגע. זו עיתונות מעולה. כאשר לכתב עולה ה...למוח, שילך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הרוע והחולי בעיתונות.
רוחמה,
אני מאשים,
05/06/05 09:18
|
התיאורים המובאים בכתבה הזאת מסמרי שיער. הם מעידים על עריצות וכוחניות של עיתונאי שרוצה להכתיב לצהל ולמדינה(!) את העדפותיו האידיאולוגיות והאישיות, ולא- הוא כבר ישחוט את כל מי שלא מסכים איתו ב''עיתון לאנשים חושבים''. בנוסף, לתאווה הבלתי יודעת שובעה של הכתב והארס המגמתי הנוטף ממקלדתו מתברר שמדובר באדם מושחת ורקוב שלא מתבייש לגבות כסף מהגופים אותם הוא אמור לסקר. אבל אשמתו שלו מחווירה ובטלה בששים מול אשמת עיתון ''הארץ'' ועורכיו המאפשרים למעשי נבלה כאלו להתקיים תחת חסות עיתונות כשטענת ''לא ידענו, לא שמענו'' אינה עומדת להם. ועוד אשמים כל אותם מפקדי צה''ל שעדיין מעסיקים את הכתב המושחת ומשלמים לו (דמי לא יחרץ?) . צריך להעיף אותו מכל המדרגות ולשתף איתו פעולה במידת ההכרח בלבד- לפרנס אותו? להזרים לכיסיו כספים על מנת שיאיים על מקבלי ההחלטות? אם ברוב חוצפתו לא התבייש להשמיע כנגד בוגי ושטרן, מי יודע באלו שיטות נקט כנגד מפקדים זוטרים יותר? הנה כך, נוצרת לה דיקטאטורה של השמאל הקיצוני שהוא מיעוט שבמיעוט אך אינו מתבייש לנקוט בשיטות מאפיונריות וללחוץ במקומות הנכונים לנוכח אוזלת ידה של המערכת. ובעיקר אשמים כל אלו שלא משליכים את הפמפלט הפוליטי (שבראשו עומד אדם אנטי ציוני במוצהר) ''הארץ'' לפח הזבל ולא להתייחס לכתוב בו, ושינבחו הכלבים עד שיצטרד גרונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מר לנדאו: לפטר אותו מיד!
איל,
ירושלים,
05/06/05 09:15
|
מר לנדאו היקר,
בטרם אתה נותן תגובה כל כך בטוחה - תבדוק. מה יש, את הכל אתם כאילו לוקחים מהניו-יורק טיימס, אבל כשיש חשד לכתב סורח אתה ממהר להגיב לטובתו? תגובה יותר חכמה הייתה ''הנושא ייבדק'' ואחר כך היית צריך לבדוק. לא מכובד שהעיתון שמתיימר להיות האיכותי מכולם, מסרב לקבל ביקורת. תבדוק ותחזור אלינו בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
''הארץ'' מזמן איבד את היוקרה שלו
ל"ת
רק יוהרה נשארה.,
05/06/05 09:13
|
|
 |
18.
''מאפיה שמאלנית'' . להד''ם.
ל"ת
חיים יבין,
05/06/05 09:11
|
|
 |
17.
התשקורת מושחתת עד היסוד
ל"ת
רונן,
05/06/05 09:09
|
|
 |
16.
זה אותו אורן מכתבת ''ארגון איל''
שלמה,
05/06/05 09:08
|
|
 |
זה בדיוק אותו אמיר אורן
ל"ת
נתי,
05/06/05 10:39
|
|
 |
ממש לא!
ל"ת
שמפניה,
05/06/05 09:39
|
|
 |
זה לא הוא
ל"ת
יובל,
05/06/05 09:39
|
|
 |
15.
לכאורה, סחיטה באיומים
ל"ת
לחקירת,
המשטרה,
05/06/05 09:08
|
|
 |
14.
חבל שכך מתנהג אורן. כדאי שישנה
מפוכח,
05/06/05 09:03
|
|
 |
13.
תגובה ל 1
אמיר אורן שקרן,
05/06/05 08:56
|
תגיד, זה רק נדמה לי או שאתה פשוט לא מסוגל להבין?? עיתונאי כזה חייב להיות מפוטר היום! השקרים והתככים מתחילים מאנשים כמו אמיר אורן שמנצלים את הכוח שלהם על מנת לנסות ולהשפיע עפ''י אינטרסים אישיים וחמדניים. כולם שואלים איפה הבושה ואני שואל איפה היושר? אם מישהו היה קורא את הארץ היתי קורא לכולם לא לקנות יותר את העיתון הזה, אבל זה מיותר... נמאס לי משקרנים אמיר אורן - אתה מגעיל אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שחיתות בתקשורת? הכח משחית
עמוס,
אשקלון,
05/06/05 08:55
|
אולמרט טוען לשוחד זמן מסך. יעלון ושטרן טוענים לניסיון סחיטה
האם יתכן שבתקשורת יש שחיתות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סיפורי בוגי
אסף,
05/06/05 08:48
|
|
 |
לצחי
פטריוט,
05/06/05 09:01
|
לסרבן שרות אין זכות להגיב, לך לשתות מים ותירגע חתיכת אפס מאופס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בוגי חבל שלא שמעת לעיתונאי
צחי,
05/06/05 08:47
|
אם היית שומע בקול העיתונאי לא היית נראה היום כמו שאתה נראה.
אגב, טוב שהעיפו אותך. היית רמטכ''ל גרוע ועכשיו כולם רואים את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שייך
הארץ ודרך ארץ,
05/06/05 09:06
|
אתה חדור שנאה וכותב דברים שאינם שייכים. הכתבה לא עוסקת בבוגי אלא בכתב שמרשה לעצמו יותר מדי ולא במקרה בודד. איני מבין את עורך עתון הארץ שנותן גיבוי לכתב שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מאמין לשטרן ולבוגי
אחד,
05/06/05 08:43
|
אם שטרן הגיש תלונה רישמית ובוגי השתמש מילים דומות לתאר את מה שקרה, כנראה שמדובר באותו כתב. השקרן לכן הוא לא הקצין אלא הכתב. להעמיד אותו לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין למלה של שטרן ושל בוגי
מוסה,
05/06/05 10:27
|
הצבא של שטרן ושל בוגי הוא צבא עלוב, שמשקר על ימין ועל שמאל וגם נכשל בכל אשר יפנה - במבצעים, בשמירה על חיי חייליו, ביושרה וכיו''ב.
שטרן ובוגי הפכו את הנבזות לקו ההיכר של צה''ל, ושיפרו זאת. כרגע הם מייללים ללא הרף. שיילכו כבר שניהם לפוליטיקה, ונגיד להם שלום, ולא להתראות. העיקר, שיהיה לנו חופש מהצמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שחיתות או לא? מא להעביר מדור
ל"ת
ישעיהו,
05/06/05 08:41
|
|
 |
7.
בכל מקרה הוא הפרשן הכי טוב
דרור מ.,
ת''א,
05/06/05 08:38
|
אמיר אורן התייצב במעמד הפרשן הבטחוני הכי טוב בישראל. אני קורא אותו שנים רבות, ואין מתחרה לידע שלו על תחום הבטחון והצבא - בארץ ובעולם.
לא ידעתי על ''הפרשה'' הנ''ל, אבל לא שמתי לב למגמתיות בכתיבה שלו נגד יעלון, שטרן וכו'. זה מוכיח שכלום לא חילחל לפרשנות שלו - שבה הוא תוקף את כ-ו-ל מי שצריך להתקיף אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגמתיות בלטה מאד לעין
לביא רוזנר,
05/06/05 16:00
|
לא ייתכן שלא הבחנת שאמיר אורן מחלק את אנשי הצבא ל''טובים'' ול''רעים'' ולעולם לא יכתוב דבר טוב על הרעים או להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר היחיד שאתה מוכיח -הוא עד
מנוי הארץ,
לשעבר,
05/06/05 13:52
|
כמה שטיפת המוח וחוסר היכולת הביקורתית שלך ושל עוד אחרים כמוך גברה עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם הוא ''נגוע'' בשחיתות.......
זה אני.........,
05/06/05 10:44
|
אין קשר בין ''פרשן בעל ידע'' לבין התנהגות בהמית נמוכה,גם אם הנ''ל אכן בעל ''ידע'' כפי שאתה מתאר עדיין אין לו זכויות יתר בשל כך,וכפי שדווח בכתבה זו-הוא התנהג בשיטת המאפיה האיטלקית,איומים והצעות שלא ניתן לסרב להן-מתאימות לאנשי העולם התחתון והעולם המושחת,שכנראה קסם מאוד לפרשן ה''מוכשר'' שלך,וכששואלים כולנו ''איפה הבושה'' מתכוונים גם לאנשים כמוהו ולאנשים שמצדדים בהתנהגותו...כמוך ולא רק לפוליטיקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קורא של הארץ שחושב שהוא
ל"ת
חושב,
05/06/05 08:51
|
|
 |
6.
ברצונם יעלו וברצונם ישפילו
נא לקרוא!!!,
05/06/05 08:37
|
וכל העם שותה את הדברים בצמא. אבל אל תדאגו זה בד''כ נגד החרדים אז מה אכפת לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שאלה לבוגי בוגי
א,
05/06/05 08:35
|
|
 |
בלה, לכי מיד הביתה
ל"ת
יא שמאלנית,
מוסווית,
08/06/05 23:28
|
|
 |
הוא לר שתק, הוא התלונן בעתון.
קורא עיתונים,
05/06/05 08:52
|
|
 |
4.
מדינת חרה.
ל"ת
רז,
05/06/05 08:34
|
|
 |
3.
בושה וחרפה.
ל"ת
יעלה,
05/06/05 08:33
|
|
 |
2.
בושה לעיתונאי כזה.
ל"ת
צ,
05/06/05 08:32
|
|
 |
1.
בוגי ממציא שקרים -להבחר לכנסת
ל"ת
תומך בעמיר אורן,
05/06/05 08:09
|
|
 |
idyot
sam,
usa,
05/06/05 09:06
|
|
 |
go and learn how to spell
מוריס,
05/06/05 14:55
|
|
 |
שנאת חינם
פנינה,
עפולה,
05/06/05 08:57
|
השמצות אינן התגובה הראויה, גם אם הנאמר מאד, מאד, מאד ואולי אפילו עוד מאד אחד, אינו מקובל. הן הופכות את המשמיץ ללא רלוונטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו הגב' פנינה מעפולה
המורה,
05/06/05 18:22
|
|