 |
33.
לש''ס המפגרים:אולי כי החילוניים לא הצביעו???.
זוהר,
ת''א,
08/04/06 23:43
|
ש''ס קיבלה 12 מנדטים רק בגלל ששליש מהציבור החילוני לא הצביע כלל!!! אחרת ש''ס היו מקבלים מקסימום 7 מנדטים הרי ידוע שאחוז ההצבעה בקרב החרדים הוא 90-95%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בש''ס צודקים
אורי,
חיפה,
08/04/06 18:05
|
הקהילה הלהט''בית ובכלל חילונים ותומכי זכויות אדם ואזרח נתנו למר''צ לדשדש עם 5 מנדטים ולש''ס לדהור לממשלה עם 12 מנדטים, אז ש''ס צוחקת כל הדרך על גבנו.. וכולנו נבכה 4 שנים.
הציבור הנאור טיפש- הציבור הנאור ישלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ולחמאס יש 74 מנדטים...
אורן,
07/04/06 16:15
|
|
 |
30.
מצעד הגאווה בירושלים הבנויה!
אלעד,
07/04/06 16:11
|
ונראה לכל העולם שגם בירושלים יש ציבור שפוי, נאור וליברלי, שיודע לחגוג את השונות הנפלאה שיש בין בני האדם - ''ואהבת לרעך כמוך''.
ונאמר אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן סלע חגי.. נ.ב. מה תלבש?
ל"ת
זהבה,
08/04/06 12:45
|
|
 |
יפה כתבת!
ל"ת
יובל,
07/04/06 18:12
|
|
 |
29.
בכיתה ג' נתתי תגובות טובות יותר
fifke,
ר''ג,
07/04/06 16:09
|
מה זו התגובה האינפנטילית הזו של ש''ס? אולי בגלל שלתומכי מרץ אין רב שמצווה על כולם להצביע כך וכך? רב התמיכה של ש''ס מגיעה שאנשים שהצביעו לה כי ככה אמרו להם להצביע. אין להם זכות או דיעה משלהם. שטפו להם את המח שהם יביאו את הגאולה. עריצות, רודנות, נבערות וימי ביניים זה ש''ס והרב עובדיה יוסף. אם ישי יהיה שר הפנים, אפשר להתחיל לארוז מזוודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כמה הומואים צריך ל5 מנדטים?
ל"ת
זהבה ושלושת,
07/04/06 16:06
|
|
 |
27.
גסות אינה גאווה
גא ביהדות בלבד,
07/04/06 16:05
|
הסוטים הם מסכנים אבל זה לא גורם להם להיות פחות סוטים. צריך לעזור לאלה שבאמת חסרי תקנה למצוא ביטויים אחר לאישיותם, ויש כאלה. שאדם ירשה לעצמו לנהוג בבהמה אינו ראוי לא לו ולא לחברה. להפוך בהמיות לשיטה זו חברה בהמית. זוהי מר''צ לצערי. אין מה להתגאות במסכנות. יש להתגאות במידות טובות.כפי שהנביא אומר בזה יתגאה המתגאה השכל וידוע אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גלאון מיצגת טמטום ושנאה.
מנדי,
07/04/06 16:03
|
בגלל יחסי צבור כל שטות שלה מפורסמת. עדיין לא נחקרו המעילות בעמותת בצלם. שתשב בשקט בין מגיניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידיך!
ששש.,
07/04/06 18:28
|
חמודה שלי, אל תדברי על עניינים שאת לא מבינה בהם.
לא רק שלזהבה או כל אחד מהחברים האחרים במרצ מעולם לא נעשה משפט שחיתות או מעילה, נגד אף אחד מהם, כולל זהבה ו''בצלם'' שהיא כה קשורה אליו, לא הוגש אפילו כתב אישום!!! אז בבקשה, אין להכפיש את המפלגה הכי נקיית כפיים בפוליטיקה הישראלית.
שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איך ?
נאור,
ת''א,
07/04/06 15:59
|
איך היהודים (החרדים) שהביאו לעולם את האמונה בא-ל אחד מול כל האלילות של היוונים הנאורים. איך עם הספר שב-2000 שנות גלות יצר אלפי ספרי הגות גאוניים. איך העדה החרדית המקדשת את נושא הלימוד, ובה לומדים מגיל 3. איך עדה שאין בה אחד שלא יודע קרוא וכתוב, מחנכת בצורה מעוררת קנאה לערכים ולהתנהגות טובה (מול הנאורים שכל ניבול פה, לבוש גס, והתנהגות דוחה-נחשב כ''בון-טון'') איך אפשר לומר עליהם שהם בורים. תשובה הם לא בורים. הם בסך הכל לא מסכימים עם תפיסת עולמה של הזהבה. אז הנאורה פורצת בחרפות ודברי הבל ברמת תגרן בשוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון לשייך את כל החיוב שבהסטוריה של עם ישראל
לא חשוך,
07/04/06 20:39
|
ליהדות החרדית של היום.הם חלק מהעם היהודי,חלקם מצויים היום בעולם שונה מהעולם החילוני,ובעינים חילוניות לא אנטלגנטיוט במיוחד הם נראים בורים.באותה דרך גם ההפך נכון. נכון שכולם יודעים קרוא וכתוב. מה עם מתמטיקה ומדעי הטבע? למרות זאת מתחדד מוחם על הגמרה וספרי קודש אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול. כל מילה מיותרת.
ל"ת
דנה,
אי שם,
07/04/06 17:14
|
|
 |
24.
לצעוק בקולי קולות שהחרדים פרמיטביים עדיין לא עושה אותכם נורמליים..
סוטים,
נמאסתם!,
07/04/06 15:59
|
נקודת המוצא היא שאתם אנשים חולים שזקוקים לעזרה, אולם העובדה שאתם מתגאים במחלתכם ומנסים בכל הכח להגדיר אותה כנורמה, יוצרת אליכם שנאה, רחמים, חשש ואנטגוניזם אצל האנשים הבריאים. אתם מצטיירים כחבורה של סוטים, פריקים ומפיצי מחלות... אל תתנו ל''ליברליים'' הצבועים לשטות בכם,גם אלה שטוענים בשם ה''ליברליות'' שיש לקבל את מחלתכם כנורמה, ירגישו שהשמיים נפלו עליהם אם הם יגלו שאחד מילדיהם הוא הומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסוטים הם לא אנחנו
ורודים ויפים,
08/04/06 12:47
|
אלא הנבערים החשוכים שמז..ינים ילדים קטנים בבית המדרש ואחרי זה עוד רודפים הומואים. אם יש אלוהים, הוא אוהב את ההומואים בדיוק כמו שהוא אוהב את הדוסים, אם לא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לכם מהחרדים? גם בעיני חילונים רבים אתם נחשבים לסוטים...
נורמלי מפוכח,
09/04/06 01:17
|
ואם נראה לכם שכל החילונים בצד שלכם אז אתם חיים בהכחשה... אני לא, וגם רבים אחרים כמוני נגעלים מההתנהגות הדוחה שלכם כ''קהילה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הפעם היא צודקת, אבל תשב איתם בממשלה!
ל"ת
ישראלי,
07/04/06 15:49
|
|
 |
22.
הזונה פותחת את הפה
ל"ת
רוני ברויאר,
07/04/06 15:48
|
|
 |
21.
''ואני בער ולא אדע, בהמות הייתי עימך''.
דוד המלך,
ירושלים,
07/04/06 15:41
|
|
 |
ואתה אכן נבער, כל הכבוד!
משכיל סוטה,
לא מזוהם,
07/04/06 16:48
|
|
 |
20.
אנחנו החרדים בחרנו בחיי טפילות ונחשלות ולשם כך שיננו את התורה
סוטה וטמא חרדי,
07/04/06 15:30
|
בספר בראשית כתוב ''בזיעת אפיך תאכל לחם'' ואנחנו שיננו את הפסוק וכך אנו קוראים אותו ''בזיעת אפי העובדים נאכל לחם''.החירה מרצון שלא לעבוד הופכת אותנו החרדים לבעלי מ''ט שערי טומאה ואנחנו יכולים להבין את גודל הסלידה והתיעוב של יותר ויותר יהודים מהדת היהודית שהפכנו אותם קרדום כדי לחפור בה לפרנסתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
למה דווקא בירושלים?
ל"ת
סתם שאלה,
07/04/06 15:28
|
|
 |
18.
חולי נפש מביש שהפך לגאווה בהכשר האינטלקט היא הבושה האמיתית ...ו
יצחק,
שייך מונס,
07/04/06 15:27
|
ובושה לאינטלקט. פוליטיקאים עלובים רודפיי כסא ובצע מנסים למצוא חן בעיני אנשים חולים בנפשם עם סטיות מין וסטיה מהשכל הישר.כשם ש''לא תרצח'' מקובל על כל שכל ישר כך גם ''פרו ורבו'' צריך ומוכרך להיות מקובל על כל שכל ישר באשר הוא מצריך זכר ונקבה ולא הרכב אחר.עצם הבחירה בלשון גאווה מראה נחרצות כי העינין כרוך בלא מעט בושה ,כאשר מקור הבושה הוא בשכל האנושי שניתן לאדם ע''י יוצרו. האינטלקטואלים חושבים שאם הם מחזיקים בידע רב הוא ההכשר הניתן להם להכשיר כל שרץ באין פוצה פה ומצפצף. בושה לאלה הקוראים לעצמם אינטלקטואלים מכשירי סטיות. ועוד שאלה קטנה :אם ש''ס מייצגת את החשוך, איזה אור בדיוק הביאה הגב גלאון עם דעותיה ? - המון חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חותמת בשתיי ידיים .- כנסו חובה !!!!
ל"ת
דנה,
תל אביב,
07/04/06 17:11
|
|
 |
אתה אדם צר אופקים וחשוך
מיואש,
מהתגובות פה,
07/04/06 16:42
|
|
 |
17.
זהבה הלסבית
אלמוני,
נתניה,
07/04/06 15:25
|
היזהרי בלשונך פן יבולע לך אני מציע לך לא להסתובב ברחובות את מסוכנת לציבור מכל אדם אחר בעולם ובמיוחד בירושלים ואני ממקווה שלא תזכי לראות את הזוהמה הזאת בירושלים הקדושה ליהודים בלבד וכמובן אני מציע לך להסתכל תמיד אחורה כלבה מנוולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאיים?
ל"ת
poodle guerilla,
07/04/06 16:44
|
|
 |
16.
קומץ סוטים ''המתגאים'' בסטייתם
אביב,
07/04/06 15:24
|
מיצידי שגם יקיימו יחסי מין עם חיות (והרי כולנו יודעים שיום אחד יקומו כמה ''נאורים'' ויגידו שזו זכותם בשם איזה חופש שקיים בחוק, ואם לא הם ימציאו כזה)
אבל למה לעשות את זה בראש חוצות ועוד בעיר הקודש???
כפייה חילונית פרופר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא קורא לך אידיוט
די לבערות,
07/04/06 16:46
|
למרות שאני חושב שאתה אידיוט.
למה אתה צריך לקרוא להומואים והלסביות סוטים?
ומה בדיוק הם כופים עליך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ומרצ את מה מייצגת?????
ישראל,
07/04/06 15:17
|
גיבורה שלי!!!! אם יש לה קצת אומץ??? שתגיד משהו נגד ערבים!!! נראה אותה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מנסה להגיד בעצם?
ל"ת
לא הבנתי,
07/04/06 16:46
|
|
 |
14.
החמאס הם אחיהם התאומים של החרדים שמנסים ללא הצלחה לבדל את עצמם
חרדים=חמאס,
07/04/06 15:08
|
ושוב ושוב כל מי שמבין שהחרדים הם המוסלמים שלנו וכמו שהעולם המוסלמי נחשל בגלל התנגדות המוסלמים לקידמה כך מדביקים אותנו החרדים באפידמיית הנחשלות והדעות החשוכות שלהם.אם החרדים היו מנצחים בבחירות אין ספק שהם היו מעדים לצרף את רע''מ-תע''ל לקואליציה אתם כי אחרי ככלות הכל השריעה=הלכה יהודית ואין הבדל מהותי בינהם.ההתנגדות להעדפות המיניות הקיימות זו רק אחת מהנקודות המשותפות לחמאס ולחרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
גלאון יכולה ליצג רק חידקים.ולא כלום יותר.
ל"ת
גבי אילת נהריה;,
07/04/06 15:05
|
|
 |
12.
תגובה לתגובה של ש''ס
שטויות,
07/04/06 15:04
|
זה שיותר אנשים בחרו בכם לא אומר שאתם לא מפלגה שמנציחה בערות, עוני, אורח חיים של ימי הביניים וכ''ו. זה רק מראה שהמדינה שלנו מדרדרת משנה לשנה - ולכן הרבה בחרו בכם. בעזרת השם תשיגו את מבוקשכם וישראל תהפף לאירן יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין, מלבד דבר אחד
מיצפטל,
07/04/06 16:18
|
הם יהפכו את ישראל לאירן בעזרת התקציבים, לא בעזרת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חשוב לקיים את המצעד. ולא, לא כדי להכעיס
דורון,
תל אביב,
07/04/06 15:01
|
ראשית יש להבין שהסיבה לקיים מצעד אינה נעוצה ברצון להיות פרובוקטיבים ולא בגחמה לשתף את כולם בנעשה בחדר המיטות. הסיבה נעוצה בצורך לזכות בלגיטמציה. לזכות בלגטימציה להיות מה שאנחנו. כי לצערינו במאה ה-21 עדיין קיים רוב גדול שאינו מוכן לקבל את השונה, שמפחד מהאחר ושמשום מה מנסה להכריח את האחר לשנות את דרכיו. המצעד לא נעשה בשביל הגייז - הוא נעשה בשביל כל האחרים שעושים עניין מעצם קיום התופעה. אם הרוב היו מקבלים את התופעה כמו שהיא לא היה צורך במצעד. לא בי-ם ולא בת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תגובה אידיוטית... הבורות נשפכת ממך...
פיקוס,
07/04/06 16:42
|
בשביל אנשים דתיים הומוסקסואליות היא דבר מתועב כמו רצח. זו לא נורמה חברתית או תקנה שהשתרשה עם השנים, זה כתוב בתורה עצמה. ובגלל זה, לא קיים בעולם כוח שיוכל לשנות את דעתו של האדם הדתי בעניין. כשם שהוא לעולם לא יקבל אנשים שרוצחים, הוא לעולם לא יקבל אנשים שמקיימים יחסים הומוסקסואליים. ועל כן, מצעד ברושלים יועיל למטרתך ככוסות רוח למת וסתם יגרום למהומות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב.
ל"ת
יובל,
07/04/06 15:49
|
|
 |
אתה סותר את עצמך
נמאס מהסוטים,
בכל ערי ישרא,
07/04/06 15:38
|
''שהסיבה לקיים מצעד אינה נעוצה ברצון להיות פרובוקטיבים'' ''הוא נעשה בשביל כל האחרים שעושים עניין מעצם קיום התופעה'' בקיצור... הוא לא נעשה כדי להרגיז אלא כדי לעצבן. תשמרו ת'סטיות שלכם ולכו להתחתן בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא סתר את עצמו
יובל,
שונא טיפשות,
07/04/06 18:34
|
המצעד נועד לחדד מודעות חברתית על מנת שזכיותיהם ישוו לזכיותיהם של הטרוסקסואלים,המצעד נעשה כדי לפוגג דיכוי חברתי ולכן כך הוא התנסח:''הוא נעשה בשביל כל האחרים שעושים עניין מעצם קיום המצעד'' הכוונה כאן מאד ברורה ללא הדיכוי החברתי כלפיהם לא היה צורך במצעד ולאחר מכן הוא אכן כתב זאת :''...אם הרוב היו מקבלים את התופעה כמו שהיא לא היה צורך במצעד''. יש מבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
and ovadia is an ignorant
Doug,
New York,
07/04/06 14:57
|
|
 |
9.
האובים מס. 1 של המזרחיים הם עבדללה יוסוף וש''ס
ש''ס=שקרנים ספרד,
07/04/06 14:56
|
18 שנה הש''סניקים מכהנים בכנסת ובממשלה ומצבם של בני עדות המזרח רק מתדרדר והולך לעוני,בערות,טפילות,נחשלות,בדלנות,גזענות עדתית,ניוול וניוון וכל זה בעזרת ש''ס שמדרדרת את המזרחיים לימי הביניים בכך שמונעים מהם חינוך מודרני של לימודי מדע וטכנולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
postman,
07/04/06 16:20
|
|
 |
8.
הומואים זו סטיה בדיוק כמו פדופיליה!
ד.צ,
07/04/06 14:48
|
|
 |
טימטום זה סטייה לא פחות מפדופיליה
א.ל.,
07/04/06 15:54
|
|
 |
התגובה שלך מדהימה בטמטומה, סוטה!
פיקוס,
07/04/06 16:22
|
בהחלט לא צריך להיות גאון כדי להסכים עם גלאון, צריך, כהגדרתך, להיות סוטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,לא צריך להיות דתי,מספיק להיות טיפש ובער כמוך.
יובל,
07/04/06 15:45
|
פדופיל הוא אדם שפוגע מינית בילד,פדופיליה היא מצב פתלוגי ,זהו מצב שאדם נמשך מלכתחילה לילדים,שמיניותם אינה מפתחת,ולעיתים קרובות נובע מקשיים נפשיים ומיניים ולעתים מהתעללות מינית בילדותם שיוצרת הזדהות עם הקורבן,וחזרה על העברה כשאדם שנפגע כשהוא מגיע לבגרות.מעשיו לא נעשים בהסכמה ברוב המקרים ואף גם אם נעשים בהסכמה הרי שילד לא מבין ולא תופס את חומרת הדברים שאף יש חוק ברור וחד משמעי המגן עליהם מפני פדופליה,קטין אינו נימצא במצב פיזיולוגי ופסיכולוגי כמו בגיר,גם אם זה כך עשוי להראות . התהליכים הפסכולוגים והמוחיים העוברים על מתבגר,שונים מאלו של המבוגר.במילים פשוטות,ניתן לומר שנער/ה ''לא סגור על עצמו'',לכן הם קלים להשפעה. בנוסף,הם אינם מבינים את השתמעויות מעשיהם(ודאי לא כמו בגיר),ולא תמיד יודעים כיצד להגיב במצבים שונים,ומכאן רגישים יותר. לכן ישנו חוק חד-משמעי האוסר זאת. אין קשר בין פדופליה ולבין הומוסקסואליות הנעשים בהסכמה מושכלת,שהאירגון הפזיולוגי שלו הומוסקסואל מצווה לו משיכה לבני מינו.כמו שישנם גם שמאליים(איטר יד ימין) כאן מעניין להזכיר,שבעבר שמאליים נחשבו לסוטים בתרבויות שונות,משום שהיו שונים מהנורמה המקובלת,אצל האסקימוסים הם נחשבו לסוג של מכשפים ולכן נידו אותם,גם בארץ עד לפני 50 שנה ניסו ''לתקן'' שמאליים בגלל דעות חשוכות ובטיפשות לשמה,כפי שהיום משתקפים גם מדברייך ומדברי נציגי ש'ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות דתי כדי להסכים עם ש''ס, אבל
תתקדם,
07/04/06 15:24
|
|
 |
מסכימה איתך
ל"ת
גויבה,
07/04/06 15:22
|
|
 |
7.
מרצ מיצגת את הצפונבונים
מכלוף,
07/04/06 14:48
|
מר''צ מיצגת את ה שמאל האשכנזי ושס היא מפלגת רווחה מזרחית. להיות הומו זה בסדר מבחינתי, כמי שמאמין בחיה ותן לחיות. אבל למה להתריס, ולהבליט את שונותם של קהילת ההומואים בעיר שמסמלת דת. למה לא לבחור בת''א למצעד מהסוג הזה האין זה דווקא? ולהכעיס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבה יקרה תזכיכרי לי כמה מנדטים קיבלתם?
מוטי,
ים,
07/04/06 15:10
|
מרצ שמייצגת את הפתיחות והנאורות לשמה נכשלה כשלון טוטאלי(כשלון שווה ערך לכשלון הליכוד) כנראה שהעם בכל זאת נגד מצעדי גאווה למינהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם, ברובו, נבער מדעת
פסימיסט,
07/04/06 16:24
|
שילוב של סגידה לאלוהי הצרכנות עם סגידה לאלוהי הרבנות.
אני חושש שהמצב כבר אבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גלאון מייצגת לא כלום...
אבי,
שוהם,
07/04/06 14:36
|
ועל לא כלום, עדיפה לעיתים אף הבערות...
והבחירות האחרונות יוכיחו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גלאון -גסת רוח
דן,
07/04/06 14:33
|
ההתנגדות למצעד ה''גאווה'' (גאווה על מה?) מקיפה נציגים של מאות מליוני בורים - יהודים, נוצרים ומוסלמים. ניתן לערוך את המצעד בתל אביב- עיר שמסמלת חילוניות אבל מתעקשים לקיים את המצעד בעיר שמקודשת לכל כך הרבה אנשים. הבעיה היא לא כותרת המצעד והאנשים הצועדים בו אלא הערום והבוטות שהוא מציג שפוגעים במי שהעיר הזאת קדושה להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצעד בירושלים לא פרובוקטיבי
סנפרמי,
תל אביב,
10/04/06 11:51
|
בתור מאמין גדול בחשיבות המצעד אני מצטער על האופי הצעקני שדבק בו. עם כל הכבוד לחופש ולשיוויון - זו לו דרך להיאבק על כך , אלא יותר יריה עצמית ברגל.
מה שכן בירושלים בהתבסס על המצעדים בשנים הקודמות - אחוז הלבושים פרובוקטיבית הוא קטן מאוד.
בתקשורת כמובן מצלמים את הסנסציוני ומגבירים את הבורות השנאה. אבל מי שיבוא למצעד השנה יווכח שמדובר בציבור של אנשים נפלאים שנראים כמוני וכמוך, והם רק בעלי נטיה מינית שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיום המצעד בת''א מחטיא את המטרה
סטרייט,
ת''א,
07/04/06 16:28
|
כל הרעיון הוא להביא להתפתחות והתקדמות של התפיסות המסורתיות (שלא לומר פרימיטיביות) לגבי הקהילה ההומו-לסבית.
עצם העובדה שעבור אנשים כמוך קיום המצעד בירושלים עדיין נתפס כפגיעה מראה שבעיניך ההומואים והלסביות הם אנשים נחותים.
תתקדם, ואז לא יהיה צורך לערוך מצעד כזה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אוי לנו על בורותם של גלאון וחבריה
לא-פופוליסט,
אשקלון,
07/04/06 14:20
|
מי שטוען כי נטיות מיניות הן פרי ''הבחירה החופשית'' של האדם - אזי הבורות נעוצה בו. הביולוגיה והפסיכולוגיה הצביעו על הקשר המובהק בין היפותלמוס וזהות מינית, בין חוסר איזון הורמונאלי וביוכימי ונטיות מיניות מעוותות כתוצאה מכך. אז מיהו בור ומיהו פופוליסט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור, או לפחות צר אופקים
מיצפטל,
07/04/06 16:32
|
ייתכן בהחלט שיש קשר בין ההיפותלמוס והביוכימיה של הגוף לבין הנטיה המינית.
אבל הקביעה שהומוסקסואליות היא נטיה מעוותת היא קביעה ערכית, לא ביולוגית.
ובעיני לפחות היא מעידה על צרות אופקים, במקרה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח יוצא החינוך התורני של ש''ס
fifke,
ר''ג,
07/04/06 16:13
|
נטיות מעוותות? סביר להניח שאתה כולך מעוות. הלוואי שיהיו לך ילדים עם ''נטיות מיניות מעוותות''. חלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, הם ממילא לא יקשיבו....
ל"ת
אורית,
שומרון,
07/04/06 15:25
|
|
 |
מה פסיכולוגיה קשורה לזה בכלל?
ל"ת
שואל,
07/04/06 16:38
|
|
 |
3.
ומה את מייצגת?
לא אוהב את זהבה,
07/04/06 14:09
|
4% של שמאלנים מנותקים מהמציאות שחיים בתוך בועה ועוד כמה קיבוצניקים שעוד חושבים שאנחנו בשנות ה50
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו כבר לחזור על מנטרות
OM,
07/04/06 16:38
|
מישהו לפני כמה שנים טבע סיסמא:
''השמאל הזוי ומנותק מהמציאות''
מאז כל אחד שמרגיש צורך לפלוט משהו בטוקבק חוזר על המנטרה הזאת.
יש לי חדשות בשבילך: מצביעי מרץ מחוברים למציאות הרבה יותר מהאדם הממוצע בארץ. יש להם דעות שונות, זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמרת כבר לעשות ספונג'ה?
ל"ת
יחיאלה,
07/04/06 15:37
|
|
 |
ו-96% שמתפללים לחייזרים ומנשקים משקופים...
ש.,
07/04/06 14:28
|
|
 |
2.
ש''ס צודקים
יואב,
07/04/06 14:05
|
דרכה של מרצ הובילה אותה לריסוק. ככה זה כשיש אידיאלים וכשלא משקרים לבוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידאלים?! ''האדם במרכז'' ולא שום ערך.
ל"ת
כתום לוחם,
07/04/06 14:36
|
|
 |
''האדם במרכז'' זה ערך. אם לא ידעת...
ל"ת
כל דבר צריך,
להסביר להם,
07/04/06 16:39
|
|
 |
1.
ממתי מספר המנדטים מוכיחים צידקת דרך? אכן רואים את הבערות גם בתשובה.
ל"ת
שפוי,
07/04/06 14:02
|
|