 |
55.
מי מספר 2 במפלגתו של צרצור?
יון,
06/07/06 11:08
|
אז למה הוא מנסה להצטייר כליברל גדול? שום ליברל לא יכול לשתף פעולה עם הומופוב מופרע וחשוך כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עצומה
נעמי,
בשם הדמוקרטי,
05/07/06 12:49
|
קל להוכיח שרוב העם מתנגד למצעד בירושלים נא העבירו התנגדותכם למייל: nl0841@gmail.com ובע''ה נראה תוצאות.... תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הם מפחדים, הם מפחדים
נרי,
04/07/06 18:46
|
חברים וחברות, מה לעשות שאנשים לא התפתחו גם בנפשם מאז שהאבולוציה התחילה, והם נשארו קטנים במחשבתם.
אני אומרת תעשו מה שאתם חושבים לנכון ומסיבה זאת מסיבה ואין הבדל אם אתה ירוק, כחול אדום אם אתה אוהב בן או בת, אהבה זאת אהבה ולא ניתן להגדירה ולהביט בה תחת זכוכית מגדלת.
מדינת צביעות מדברים על משהו ועושים משהו אחר והעם הטיפש הזה מצביע לכם כל שנה, מעניין מה זה אומר עלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא יאומן, אבל הפעם ערבים אומרים נכון
ל"ת
לא למצעד בי''ם,
04/07/06 15:41
|
|
 |
51.
בכל העולם יש קהילות של הומואים,לסביות,עליזים...
'' ג א י ם '',
רק בארץ,
04/07/06 14:58
|
ויש גם תהלוכות וקרנבלים,הרבה אנרגיה ומקוריות מחשבה,הנאה מהביחד,אהדת הצופים שאינם הומואים....מסיבה גדולה. מה עשו מיזה קהילת ה''גאים''? הפגנות שבאות לעורר התנגדות ציבורית,דווקא.
כאשה לסבית שמרגישה שהחברה התחילה לקבל את ה''מוזריות'' שלה,לאפשר לה לחיות בשלום עם עצמה וסביבתה,,,, באה הקהילה,עם הפלג המיליטנטי שלה,השטלתה על העינינם והחזירה את המצב הרבה שנים אחורה.
בשמי ובשם שכמותי: בבקשה,עצרו את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
''גאווה-לא אהבה'' למדתי מהמוסלמי וזה נכון
dafna57,
רמת-גן,
04/07/06 14:58
|
שה''אף'' למעלה וה''שוויציות'' חוגג זה משחק ''אהבה'',שיש אהבה טהורה אין ''גאווה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למה?
הטרוסקסואל,
מיטה גדולה,
04/07/06 14:57
|
למה ההומואים והלסביות צריכים מצעד. האם ההטרוסקסואלים גם כן צריכים לארגן מצעד בראש חוצות? וכן כל מי שכותבים ביד שמאל, או כל מי שרגיל לשתות יותר משלוש כוסות קפה ביום, או כל מי שמתנגד לעשות חיסונים לילדיו הקטנים? מעניין שדוקא קבוצה קטנה יחסית, שאצלם המין הוא לא רגיל , הם שיוצאים במצעד ברחובות ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה
עדי,
תל אביב,
04/07/06 15:18
|
א אם כל אותן קבוצות שהזכרת יבקשו לצעוד, איני רואה כל סיבה שבעולם שיעשו כך. ב אם יקבלו חברי הקהילה את כל הזכויות המגיעות להם בזכות ככל אזרח אחר במדינה - אולי לא תהיה להם סיבה לצעוד. ג למיטב ידעתי המין אצלם רגיל לחלוטין, אולי לא כמו אצלך, אבל עדיין רגיל - סקס הוא סקס הוא סקס, וכל המרבה הרי זה משובח. ד עד כמה שראיתי זו לא קבוצה כל כך קטנה כפי שאתה חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה זכויות אין לכם ? או שאתם רוצים
מיקי,
04/07/06 23:02
|
פיצויים על חריגות ? לא יודע מה כל אחד עושה במיטה, וגם לא מעניין אותי. לא רואה סיבה לחשפנות ברחובות, לא של הטרו ולא של הומואים ולא של סאדו מאזו. אבל רק אתם להוטים לעשות ''שיווק'' אגרסיבי לנטיות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למה?
הטרוסקסואל,
מיטה גדולה,
04/07/06 14:57
|
למה ההומואים והלסביות צריכים מצעד. האם ההטרוסקסואלים גם כן צריכים לארגן מצעד בראש חוצות? וכן כל מי שכותבים ביד שמאל, או כל מי שרגיל לשתות יותר משלוש כוסות קפה ביום, או כל מי שמתנגד לעשות חיסונים לילדיו הקטנים? מעניין שדוקא קבוצה קטנה יחסית, שאצלם המין הוא לא רגיל , הם שיוצאים במצעד ברחובות ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק כי יש מי שמתנגד לכך...
ארז,
05/07/06 14:38
|
בת''א אין שום התנגדות לקיום המצעד - ולכן הוא גם לא מתקיים שם השנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
למה?
הטרוסקסואל,
מיטה גדולה,
04/07/06 14:57
|
למה ההומואים והלסביות צריכים מצעד. האם ההטרוסקסואלים גם כן צריכים לארגן מצעד בראש חוצות? וכן כל מי שכותבים ביד שמאל, או כל מי שרגיל לשתות יותר משלוש כוסות קפה ביום, או כל מי שמתנגד לעשות חיסונים לילדיו הקטנים? מעניין שדוקא קבוצה קטנה יחסית, שאצלם המין הוא לא רגיל , הם שיוצאים במצעד ברחובות ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אני מציע להעביר את המצעד לאחת מערי הבירה של שכוניתנו , דמשק.קהיר,
קובי,
04/07/06 14:56
|
|
 |
45.
לכל הח''כים הדתיים - תתביישו לכם
עידו,
מרכז,
04/07/06 14:51
|
תראו איזה קואליציות אתם עושים. הערבים רוצים לזרוק את כולנו לים ואתם עושים איתם יד אחת !!! כשהחיילים שלנו נהרגים, אתם לא שואלים מה נטייתם המינית, אבל לצעוד אסור כבר במדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
סוף סוף אני מסכים איתך על משהו צרצור כל הכבוד!
ל"ת
יעקב,
04/07/06 14:49
|
|
 |
43.
בננות
עמי,
צרפת,
04/07/06 14:49
|
תנו לחברי הכנסת 'המסוהרים ' מלפפונים ושלחו אותם לרפובליקת המלפפונים, באים הם לא נמצאים שם כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכו לעזה, מי שואל אתכם בכלל?!
ל"ת
משה,
ראשון,
04/07/06 14:49
|
|
 |
41.
תושבי ירושלים הצביעו נגד המצעד כשבחרו בלופלנסקי. כבדו את הדמוקרטיה!
ל"ת
הומואים לכו,
לסן-פרנסיסקו,
04/07/06 14:46
|
|
 |
אוהב את כולם
אלכס,
04/07/06 16:16
|
מה זה את שולחת אותנו (את הומואים)? אנחנו הומואים ירושלמים ורוצים להישאר בירושלים. תוד על ההקשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. בבחירות התושבים קובעים איך הם רוצים שיראו הרחובות שלהם.
ל"ת
לא רוצה הומואים,
04/07/06 15:49
|
|
 |
40.
אין צורך להביע נטיות מיניות במצעד
יוסי,
הוד השרון,
04/07/06 14:46
|
מדוע צריך מצעד ? מה הגאווה בלהצהיר את נטיותך המיניות וכיצד את/אתה אוהבים סקס ? אולי גם סטרייטים צריכים מצעד , להיות גאים שאנחנו סטרייטים ?
כל המצעד הזה נובע מחולשה של ההומואים. הם כה מתבישים ,שרק באמצעות מצעד המוני הם מרגישים נוח לצאת ביחד כגוש גדול, כשהאינדיודואל הופך להיות לחסר משמעות .
מחר עוד יבואו קבוצות וירימו מצעד גאווה ליחסי מין עם כבשים . ומה נגיד אז ? שאנחנו ליברלים ומתקדמים ? ולמה לא ? וכו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לא תרצח, לא תגנוב, לא תנאף...
דניאל שוויצר,
04/07/06 14:45
|
מה בקשר לדתי המכובד - יגאל עמיר? מה בקשר לדתי המשכיל - אריה דרעי? כולכם צדיקים.. אהה!? קודם כל תיהיו בני אדם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צועדים בגאווה
לא נפסיק לצעוד,
04/07/06 14:43
|
|
 |
37.
שכחתם שכל רב שני מואשם..
אסתר המלכה,
04/07/06 14:42
|
כל רב שני במדינה מואשם שביצע מעשים מגונים בתלמידיו.. איפה הבושה ?! כל הדתיים האלה גם כן.. חוצפנים חסרי בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בעד המצעד !
מנשק מזוזות,
04/07/06 14:40
|
בתור הומו דתי שנמצא עמוק בתוך הארון כי חבורת ''צדיקים'' אומרת שזה אסור, אני מבטיח לצעוד בראש מורם במצעד שאכן יתקיים! על אפם וחמתם של כל המתחסדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
העגום מכל הוא..
לפולולולוננסקי,
04/07/06 14:36
|
שהנוצרים והמוסלמים מתנגדים יותר למצעד מהיהודים הליברליים והנאורים ובכלל ..לא נמאס לחנוק את י-ם כל שני וחמישי ..יש אינפלציה במצעדים, אין לכם בעלות על ירושלים לכו תטמאו את תל-ביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ההומואים הם סכנה ליציבות העולם
י,
04/07/06 14:36
|
לא רק היהדות, אלא גם דתות נוספות מקדשות את ירושלים. ואם לא נוכיח שאנחנו מסוגלים לשמור על הסטטוס קוו בעיר הזאת, עוד עלולים עמים שונים, לעלות עלינו במסע צלב. ההומוסקסואלים ותומכיהם הם אנשים מסוכנים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנה ליציבות העולם?
שלומי,
י-ם,
04/07/06 15:03
|
בגלל הדת והפוליטיקה העולם שלנו רווי מלחמות ושנאה.. אם לא היתה דת ולא היתה פוליטיקה היינו נראים יותר טוב.. היינו אנשים טובים וסובלניים יותר זה לזה... הדוגמא המוחשית למה שאני אומר מובאת בכתבה זו ובטוקבקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנה ליציבות העולם?
שלומי,
י-ם,
04/07/06 15:03
|
בגלל הדת והפוליטיקה העולם שלנו רווי מלחמות ושנאה.. אם לא היתה דת ולא היתה פוליטיקה היינו נראים יותר טוב.. היינו אנשים טובים וסובלניים יותר זה לזה... הדוגמא המוחשית למה שאני אומר מובאת בכתבה זו ובטוקבקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תספר לנו מתי היהדות פתחה במלחמה?
ל"ת
סטאלין אתאיסט,
50מיליון רצח,
04/07/06 15:25
|
|
 |
אני מנסה להגיד לך
שלומי,
י-ם,
05/07/06 23:50
|
שרוב המלחמות מאז ומתמיד היו על בסיס של צדקת דת.... גם המלחמה בינינו לבין הערבים מבוססת על דת ועל ''מי היה פה קודם'' והקשר ל''מי היה פה קודם'' קשור באופן ישיר לשורשים ושורשים זאת אמונה שמקורה ב..... נכון מאוד ד ת!!!
אתה מדבר על סטאלין שרצח ... מה הקשר? למה אין רבנים יהודים שאונסים ילדים קטנים? אין כמרים שמנצלים מינית נערים ? אין מוסלמים דתיים קיצוניים ששוכבים עם נערים כי הקוראן לא אסר עליהם זאת במפורש?? אין מושחתים ורוצחים ושפלים שמנצלים את העובדה שהם גדולים בדת כדי לספק את פורקנם?? העולם מלא שנאה לאחר בגלל הדת!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אים כולנו הומואים,אין אנושות. מחלה.
ל"ת
ביולוג,
04/07/06 15:12
|
|
 |
33.
איפה הזכויות שלי כאדם מאמין? להפוך את י''ם, עיר הקודש, לסדום ועמורה?
ל"ת
מסורתי,
04/07/06 14:36
|
|
 |
32.
שמתם לב למשו מוזר?
שלומי,
י-ם,
04/07/06 14:33
|
שהצרצור הזה והיצחק לוי הזה שהם בעצם שונאים זה את זה רצח. יש להם דעות הפוכות לחלוטין ופתאום הם בדעה אחת.... הקיצוניות של שני הצדדים מאחדת.. זה מראה שקיצוניות דתית מכל סוג שהיא, היא מחלה גדולה שיש למגר אותה מקרבנו... האנשים האלה חיים בתרבויות עתיקות שבהם לא נתנו לאנשים להביע את דעתם.. לדעתי צריך לקיים את המצעד הזה כדי להוכיח לדתיים שיש עוד אוכלוסיות בארץ הזאת ואם הם לא מוכנים לקבל את זה שיסעו לאמריקה ויגורו בברוקלין.... בהצלחה לקהילה ההומו לסבית במאבקם הצודק!!! אני אמנם לא משתייך לקהילה הזאת אבל אני תומך בהם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הומואים מדברים על בית מקדש..פחחחח
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
04/07/06 14:33
|
|
 |
30.
להציב תגר מול הבג''ץ ולאסור המצעד! גם עלולים לפרוץ מעשי אלימות!
ל"ת
חילוני מאמין,
04/07/06 14:31
|
|
 |
29.
הואמאים- בושה לאנושות
יואב,
אריזונה,
04/07/06 14:30
|
איכס, מגעיל, דוחה.
לפני שבועיים ישבתי עם חברים בשכונה, לפתע חבר אחד שלי שאל איזה אחד מהשכונה שהוא לא ממש בחברה' שלנו ''תגיד אחי, השגת זיון אתמול''.
ההוא חשב שנייה וענה ''אני הומו אחי, לא הולך לי עם בנות''.
WTF הומו? תגיד מה אתה רוצה להרים אותי בתחת?
אחרי שתי שניות מצאתי את עצמי שובר לו את העצמות.
הומאיות זה דבר דוחה ומגעיל לאנשים חסרי חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה ועוד משהו...
שלומי,
י-ם,
04/07/06 15:23
|
תלמד לכתוב בנאדם... גם טיפש וגם עילג... מה יהיה איתך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח עוד ערס מכובס
שלומי,
י-ם,
04/07/06 15:19
|
אתה בטח מהילדים האלה שהולכים מכות יום שישי מול המון מתלהם!! צריך למגר אנשים כמוך מהעולם... רק ככה נחיה טוב תאמין לי...
איזה גבר אתה ... נתת לו מכות? בטח אתה גאה בעצמך... סיפרת כבר לחבר'ה על זה? הם בטח היו מאוד ''גאים'' בך על האומץ שהיה לך להכות אדם שנטיותיו שונות משלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
זו היא כפיה של מעוט על הרב! רב אוכלוסיית העולם מתנגדת למצעד בי''ם!
ל"ת
מנחם,
04/07/06 14:28
|
|
 |
27.
אם ההומואים מתעלמים מרגשות מליארדי מאמינים, אזי זה יפגע רק בהם!
ל"ת
אבי,
04/07/06 14:24
|
|
 |
26.
לשם מה לקיים בכלל את מצעד הגאווה?
אזרח,
04/07/06 14:22
|
האם ההומואים חייבים להראות לכול הציבור כל שנה שהם מקבלים בתחת? מה המצעד מסמל? האם הם חייבים לנפנף בזהות המינית שלהם מעל לכול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צרצור, אתה חי בצרט
ל"ת
גיל,
04/07/06 14:19
|
|
 |
24.
אינני מבין מה הגאוה להז..ן ב..ת?! ולמה מגיע להם זכויות יתר?
ל"ת
ארכימדס,
04/07/06 14:17
|
|
 |
23.
כבר אין מקום אחר פרט לירושלים? זו התגרות במליארדי אנשים! בוז!
ל"ת
אבי,
04/07/06 14:15
|
|
 |
ולסגור כבישים וחנויות בשבתות...
שלומי,
י-ם,
04/07/06 14:36
|
זה טוב לדעתך?? בירושלים יש גם ציבור חילוני שמגיע לו זכויות... מה שגם הציבור האורתודוכסי לא משרת את המדינה.... לדעתי צריך להאבק בדתיים בכל העוצמה... אני סובל מהכפיה שלהם בתור תושב העיר הזאת... אנחנו גם מקבלים מחוסר ברירה את מה שהם רוצים... אז שילמדו לקבל גם את מה שהציבור החילוני רוצה... אם הם לא רוצים שיעזבו את הארץ הזאת , הם גם ככה לא תורמים לה כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם גישה כזאת,תצעדו מצידי ב''חירייה''
ל"ת
חילוני,
נורמאלי,
04/07/06 15:23
|
|
 |
סליחה? חילוני = הומו ? ממתי?
ל"ת
בעעעעע,
04/07/06 15:21
|
|
 |
22.
מצעג הגאוה הינו אלא ''מצעד הבושה''! לא לאפשר!!!
ל"ת
אדם נורמלי,
04/07/06 14:14
|
|
 |
21.
קצת עובדות
שירי,
ת''א,
04/07/06 14:10
|
לידעתכם d.s.m זהו מילון ריפואי בנלאומי שמגדר את המחלות הקימות בעולם .מילון זה מתחדש כל מספר שנים עד הd.s.m 3 הומוסקסואליות הוגדרה כמחלת נפש,עינין זה שונה בעיקבות לחצים אדרים של קבוצה זו ,כמו נורמות חברתיות שמשתנות לעיתים זה עדין לא משנה את העובדה שמדובר בהפרעה קשה הנוגדת את הבסיס הקיומי של היקום,ולא משנה כמה ינסו להצדיק זאת.אף אמא לא מיחלת לבן הומו או לבת לסבית .במי שזה כבר פוגע רחמי עליו .אין סיבה לכעוס עליו או לשנא אותו אבל בהחלט ליחל בשביל הצעירים שבדרך שימצאו דרך בריאה ונורמלית יותר לחיות את חייהם.כשבאים ועורכים מצעדי גאווה המונים כאלה נותנים לעינין לגיטימצה מיותרת .הרי כל מי שיקרא קצת על פסיכולגית מתבגרים יגלה שבמהלך גיל ההתבגרות יש בחינה של המתבגר את זהותו המינית ובתוך כך סקרנות לגבי יחסים עם המין הזה .אבל מערכת משפחתית וחברתית סבירה ונורמלית מסייעות לו לפתח זהות מינית נורמלית עם בן המין הנגדי .הפיכת העינן ההומו לסבי לנושא חיובי שיש לרקוד איתו בראש חוצות רק מוסיף בילבול ובהמשך לסבל רב .אז אם קהילה זו באמת איכפתית שתקיים את פעילות ב ד אמותה תתמוך ותעזור למי שזקוק לעזרתה.ולא תפגע באחרים בשם הדמוקרטיה וחופש הפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבה תנצח
סטרייטית,
04/07/06 14:50
|
קצת עובדות? לפני שאת/ה כותב תבדוק את העובדות נכון שבשלב מסויים בגיל ההתבגרות בודקים את הנטייה המינית זכור לך אם ניסית בעצמך לבדוק? בטוח שלו כי להיות הומו או לסבית זהו עניין גנטי ומחקרים יעידו על כך ,כך שזה לא עניין פסיכולוגי אחרת לא היו היום הומואים ולסביות בעולמנו לגבי המיצעד לכל קבוצת מיעוט מגיע הכרה וחופש ביטוי גם אם זה לצאת ולרקוד ברחובות כל עוד הדבר נעשה בצורה מסודרת ומה זה משנה היכן ירושלים לא שונה אלא ונהפוכו קירוב לבבות ואחווה לא יזיקו לנו במיוחד בשעה קשה זו הכרה בקבוצות מיעוט זו הכרה במין האנושי עד כמה אנחנו מורכבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין
ל"ת
manu,
04/07/06 14:29
|
|
 |
20.
הומואים ת''א תתעוררו!!!
Ronan,
ת''א,
04/07/06 14:10
|
חייבים לעלות ולצעוד בירושלים השנה. אל תתנו לאף אחד אחר לעשות את מה שאנחנו חייבים לעשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימתין לכם מטח של ביצים סרוחות!!
ל"ת
לופלולולוננסקי,
04/07/06 14:49
|
|
 |
19.
צרצור, כמוצלמי גאה אני חושב שאתה טועה
מוחמד,
04/07/06 13:59
|
|
 |
18.
בושה וחרפה!!
מירי,
04/07/06 13:58
|
שאנשים בכנסת שאמורים לייצג אותנו יכולים להיות כ''כ לא סובלנים כלפי האחר. ''חייה ותן לחיות''.. אלוהים שכל אחד יחיה לפי צו ליבו, הרי אנחנו שונים ויש מקום לכולם. אין לנו זכות לשפוט אחרים לרעה, לא אנחנו בראנו אותם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התורה הקדושה כבר שפטה אותם
ל"ת
מירי, לא?,
04/07/06 14:51
|
|
 |
מתי תבינו....
שלומי,
י-ם,
04/07/06 15:11
|
התורה זאת המצאה של הדתיים.. והיא ישנה ... אנחנו בעידן מודרני... החיים משתנים ... והתורה לא מותאמת לתקופה בה אנו חיים... זה אמנם ספר רב מכר כבר דורות אבל כנראה המחבר שכח לעדכן פרטים לגבי העתיד... ואל תנסו למכור לי שההלכות הן הקידמה... כי ההלכות הומצאו ע''י רבנים שמחליטים מה שבא להם, לפי דעתם ולפי ראות עיניהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה ההבדל?
זיו,
04/07/06 13:56
|
תמיד אמרתי שש''ס = ערבים אותה אידיאולוגיה רק שאצל ש''ס זה אלוהים ואצל ערבים זה אללה. הינה הם מצאו להם מכנה משותף נגד מצעד הגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לכל הגאים\ות וגם למי שלא
ידיד העם,
04/07/06 13:52
|
תמוהה בעיני העובדה שקבוצה המייצגת בכל מקום רגישות, סובלנות והתחשבות (וגם זקוקה לכך), מתעקשת לפעול באטימות ובחוסר התחשבות שכזו.אם המאבק שלכם הוא על לגיטימציה ושוויון זכויות-כיצד הכעסתם של אנשים רבים כל כך תורמת למטרוטתיכם? מה המיליטנטיות הזאת? ומה רע בתל-אביב? יתרה מזו, אם, כפי שטוענים רבים מבינכם, מדובר בתופעה טבעית ומולדת-על מה בדיוק הגאווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך!!
שלומי,
י-ם,
04/07/06 14:40
|
מצעדים שונים ברחבי העולם מתקיימים בער הבירה של אותה מדינה!! ותל אביב היא לא עיר הבירה של ישראל [העולם רואה אותה אולי כעיר בירה] לכן ראוי לעשות אותה בעיר הבירה ירושלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובות
ידיד העם,
04/07/06 15:28
|
ראשית, לא מפתיע שבחרתם להתפס לתפל-''מה רע בתל-אביב?'' ולהתעלם מכל השאר. שנית, לירושלים מגיע יחס מיוחד גם בין בירות העולם, מעצם היותה כור המחצבה של שלוש דתות גדולות, שמתנגדות כולן להומוסקסואליות, ודוגלות בהצנעת המיניות-כל מיניות.ולכן כל מצעד בעל גוון מיני היה זוכה להתנגדות קשה. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא?
מממ,
04/07/06 14:13
|
להומואים אין בעיה עם דתיים בירושלים, לדתיים יש בעיה עם ההומואים. ירושלים היא העיר של כולם. האם בגלל שנוכחות החרדים באשדוד מפריעה לחלק גדול מהתושבים החילוניים זו סיבה לגרש אותם? קשקוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ירושלים זו עיר שלא יכולה לסבול
ל"ת
ט ו מ א ה !!!!!,
04/07/06 14:52
|
|
 |
פתאום ירושלים העיר של כולם. אבל בשאר ימות השנה רוצים למסור את זה
א,
ראשון לציון,
04/07/06 14:28
|
|
 |
15.
גם צועדים וגם אפשר לדפוק מכות לערבים?!
ל"ת
מגניב,
04/07/06 13:51
|
|
 |
14.
למה לא לאחד שתי חגיגות
נמרוד,
ירושלים,
04/07/06 13:49
|
שההומואים היהודים יצעדו להר הבית. זה באמת יהיה מצעד המצעדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כביר,נקטין את אוכלוסית המדינה בשעה
ל"ת
מצטרף לדעתך,
04/07/06 14:43
|
|
 |
יפה! אבל את זה בג''ץ ''האוביקטיבי'' לא יאשר...
ל"ת
אבישלום,
04/07/06 14:26
|
|
 |
13.
למה לצעוד?
בלה,
USA,
04/07/06 13:44
|
|
 |
עוד פעם אותה טענה מפגרת
שוקו,
04/07/06 14:12
|
ל''נורמלים'' יש שיווין זכויות וחופש לבטא את המיניות והאהבה שלהם. להומואים אין ובגלל זה הם צועדים. אהבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה האלימות המילולית?
ל"ת
בלה,
USA,
04/07/06 14:55
|
|
 |
תצעד, תצעד, תצעד בעקשנות עד שתגיע
ל"ת
לגהינום........,
04/07/06 14:54
|
|
 |
איזה חופש אתה עוד רוצה לקיים יחסי מין ברחוב להתחתן? די לדבר שטויות
א,
ראשון לציון,
04/07/06 14:30
|
כל הסוטים האלה הם סתם אנשים אומללים שמחפשים להתסיס יצרים סתם בלי סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני אוהב לזיין גופות אז מה מותר לי לקבל שוויון זכויות ?
ל"ת
שואל,
04/07/06 14:27
|
|
 |
12.
לכן גן העצמאות מלא ערבים ודתיים
ל"ת
בגלל הדת הארורה,
04/07/06 13:43
|
|
 |
11.
לדת אין מונופול על ירושליים
ל"ת
BOB,
04/07/06 13:43
|
|
 |
מה מבין גוי נבער בירושלים....
דן בן אמוץ,
04/07/06 14:06
|
|
 |
10.
בגלל ח''כים כמוהו צריך לצעוד
מטומטם,
04/07/06 13:42
|
אנחנו לא צועדים בשילינו - אנחנו צועדים כדאי להסביר לח''כים מטומטמים שזכותינו להיות פה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לכם בהחלט זכאות לתמיכה וטפול
ל"ת
נפשי הולם.,
04/07/06 14:55
|
|
 |
9.
מתגעגע לטומי לפיד ולפורז
ל"ת
חילוני יתום,
04/07/06 13:42
|
|
 |
8.
בטלו את התועבה!
אבישלום,
04/07/06 13:41
|
בושה NRG נוקט עמדה וצובע את הכתבה בוורוד אני בלי נדר אעמוד בדרכם ואשתתף בחסימת מצעד התועבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה
שלומי,
י-ם,
04/07/06 14:43
|
גם אתם לא תורמים למדינה כלום וגם עוד מחליטים לנו איך לחיות? חוצפנים! לך לישיבה שלך ותלמד מהרב שלך איך לשלוח ידיים לילדים בני 9 ולא להענש על זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעמוד בדרכנו, חמוד.
שוקו,
04/07/06 14:11
|
נלך מסביב, או עליך.
כל דוס שיעמוד בדרכי יחטוף נשיקה צרפתית. עסק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עסק יותר מתאים
''דוס ליברלי'',
ירישלים גאה,
04/07/06 15:50
|
כל ה''חמודים'' שיעמודו ייקבלו איבר גברי גדול מאחור וחזק!!! זה ה''עסק'' הכי מתאים להם. ככה הם יחשבו פעמיים לפני אפילו להעיז לחשוב לדקור מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מסוכן שוקו אתה עלול להעביר מחלות
ל"ת
חשוב על זה.....,
04/07/06 14:56
|
|
 |
7.
צועדים. על אפכם ועל חומתכם
ל"ת
א,
שדרות,
04/07/06 13:25
|
|
 |
6.
לכל בוחרי קדימה...
ניר,
03/07/06 18:36
|
שימו לב לעמדת הממשלה אותה מייצג חבר כנסת של מפלגת קדימה. זאת לא מפלגת מרכז ובטח שלא מפלגה ליברלית. אות ימין אנטי ליברלי שהכרנו מהליכודץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב פוליטיקה טמבליקו, זה איסור יהרג ובל
ל"ת
יעבור מהתורה,
04/07/06 14:58
|
|
 |
5.
למה היצחק לוי הזה נראה לי הומו?
ל"ת
איתן,
03/07/06 18:12
|
|
 |
זה כי אתה שונא דתיים או לחילופין אולי
ל"ת
בא לך עליו.....,
04/07/06 14:59
|
|
 |
כי המוח שלך מעוות!
ל"ת
אלדד,
04/07/06 14:19
|
|
 |
דווקא סמילנסקי נראה יותר
די לשנאה בי-ם,
ירושלים,
04/07/06 15:40
|
|
 |
4.
הסבר: מה היא דמוקרטיה:
שוקו,
03/07/06 14:36
|
בדמוקרטיה הרוב לא יכול למנוע מהמיעוט להביע את עצמו ואת דעתו. זה שרוב התושבים נגד המצעד לא משנה את העובדה שזכותו של מיעוט להפגין ולצעוד בכל מקום בארץ.
אם החלטה אנטי-דמוקרטית כזאת תעבור, חובתנו הדמקורטית היא לצעוד בכל מקרה, גם אם זה יכלול התקלויות עם המשטרה ועם התושבים החשוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוקו תזהר! מכינים לכם פה הרבה ביצים
ל"ת
סרוחות!!!!!!!!!,
04/07/06 15:00
|
|
 |
צודק במאה אחוז
שלומי,
י-ם,
04/07/06 14:52
|
|
 |
שוקו מוקו,לך להגר למדינה מתירנית יותר,מה לך וללבנט?
ל"ת
הדשא ירוק יותר,
04/07/06 14:44
|
|
 |
אולי תסביר גם מה היא:התחשבות ברגשות הזולת
ל"ת
ובלי דמגוגיה,
בבקשה,
04/07/06 14:39
|
|
 |
אח שלו, אנחנו מנסים בטוב להסביר לך
ירושלמי,
04/07/06 14:22
|
החרדים והערבים יפוצצו אתכם מכות, זה לא המקום להסתובב בו עם ביקיני ורוד ולהצליף אחד בשני עם שוט ברחוב, בשביל זה יש את תל אביב, בחייאת, תהיה מתחשב גם באחרים לפעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכחת פעם שאתה יודע?
די להומופוביה,
ירושלים,
04/07/06 15:42
|
כי המצעד בירושלים משמעו חברתי ופוליטי אין ישבנים (ואולי חבל. לא יזיק לירושלמים קצת לשטוף את העיניים) אלא רק אנשים שנלחמים יום יום על זכות קיומם במדינה שרואה את עצמה מערבית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זאת הפגנה אז סבבה, אבל זה מצעד עם הרבה ישבנים חשופים מזיעים
חיפאי,
04/07/06 13:57
|
ונוצצים.
תעשו מה שבא לכם, אבל אני אצלי ברחוב לא ארגיש בנוח אם זה היה עובר אצלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
העיקר שהדוסיות הסגפנית והנוצרית שלהם איננה פגיעה בהלכה
ל"ת
יון,
03/07/06 11:26
|
|
 |
2.
לוי מחרחר שנאת חינם
אוהבת חינם,
חיפה,
03/07/06 10:53
|
ח''כ הנכבד רוצה לבטל את המצעד כי הוא פוחד שהוא והציבור שהוא מייצג לא יוכלו להמנע מלהחטיף מכות לצועדים וכיוון שהוא חושש לשלומם של אלה שהוא יודע שיחטפו מהחברה שלו, הוא מבקש שיבוטל המצעד.
יותר ביריוני מזה, אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק את אוהבת בובלה אנא פרטי
ל"ת
ותמולא משאלתך..,
04/07/06 15:01
|
|
 |
באמת תגובה מלאת אהבה.
ל"ת
ידיד העם,
04/07/06 14:20
|
|
 |
1.
אם רק ינסו לבטל
בכל מחיר,
03/07/06 02:40
|
המצעד יהפוך להפגנת ענק של הקהילה
ההומופובים הם בושה לאנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה ההומוסקסואליות לאנושות בדיוק?
ל"ת
manu,
04/07/06 14:24
|
|
 |
אזכור לאנושות
חייבים לצעוד,
בירושלים,
04/07/06 15:45
|
בדבר מהי אנושיות, דאגה לאחר וקבלה שלו ועוד דברים. לא אתחסד ואומר שכל ההומואים הלסביות הבי או הטרנס הם אנשים נפלאים אבל הם לפחות מתנהגים כמו בני אדם. הומופובים לעומת זאת מזכירים יותר את האנושות כפי שהייתה בימי הביניים.
הגב לתגובה זו
|
|