 |
40.
אתם כמו תינוק שמרגיש רעב וכל התודעה שלו מרוכזת בצורך הזה ...
יעל,
רמות השבים,
12/07/06 19:29
|
שמקרקר לו בבטן. אתם צודקים! מפלים אתכם בתחומי חיים שונים.חשוב לכם בירושלים כדי שכולם יבינו שאתם חלק. שהבעיות שלכם גם חלק. שירושלים היא עיר הבירה גם שלכם......ועוד. אבל מה. אתם מעדיפים למצוא מפלט דמגוגי לתסבוכת שהמיקום המיוחד הזה אלול ליצור,בתוספת לתסבוכות הנוספות שמאימות לחנוק אותנו פה. ומיהו הכל יכול, שיסדר את העינינים, ויישר את ההדורים לאחר שכל אחד ואחת מאתכם יחזור הביתה לעיניניו? על זה: בכלל לא צריך לחשוב. ישנו (הורים) הציבור החילוני. אין מה לדאוג.
אז יש לי חדשות בשבילכם! יש מה לדאוג! אני,חלק מהציבור במדינה שמנסה להבין כל אדם שרוצה לחיות לפי אמונתו,נטיותיו,מגבלותיו,סטיותיו... בתיקווה להנות מאותן זכויות,מוצא עצמו פתאום שקוע בתוך חרה שמרשות לעצמן כל מני קבוצות קיצוניות לחרבן לי במיטה. נמאס! ואים הייתם בשבילי בני אדם רגילים,כמו כולם,אז בתקופה האחרונה,עם העקשנות הסופר אגוצנטרית,אינפנטילית שלכם,נדחפים בי במעלה הגרון כל מיני גועל נפש פרמיטיבי ודחיה.
צאו מיזה,תתבגרו. תראו שיש עוד דברים חשובים בעינכם. שאני לא לבד. שגם אתם שם. זה עבד הפוך,זה יעבוד עוד פעם.
היום הכדור אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטער, לא הצלחתי להבין
אלעד,
ירושלים,
14/07/06 18:41
|
|
 |
39.
צודק לגמרי
איתי,
תל אביב,
12/07/06 16:19
|
אין צורך באמת לצעוד בירושלים הדבר אפילו מסוכן לדעתי וחכו אם זה באמת יהיה שם יש מצב אפילו להרוגים בדוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אולי אתה רוצה לצעוד בת''א
יפתח,
12/07/06 12:00
|
אני רוצה לצעוד בירושלים, דווקא בבירת החושך, למען כל אותם אלו שלא יכולים לצעוד כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תקשיב, אתה לא יודע על מה אתה מדבר
רני אביב,
תל אביב,
12/07/06 05:35
|
האגודה לפני שמונה שנים הייתה ברחוב נחמני ולא ליד ההישי ולא ליד האאוט. כבר מהשורה הראשונה רואים שאתה מפברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשנת 1998 האגודה לא היתה בנחמני
חיק'ה,
12/07/06 09:41
|
|
 |
36.
רן הלחמי הוא שם בדוי
גיל,
11/07/06 23:13
|
אין אף אדם שיחתום בשמו האמיתי על מאמר כל כך מופרך, טיפשי ועילג. יש לי הרגשה שאני יודע מי באמת כתב את המאמר הזה. האמת? במקומו גם אני הייתי מתחבא מאחורי פסבדון. מהבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הדתיים ימשיכו לשנוא אותנו גם אם נצעד בת-א
ל"ת
גטרו,
11/07/06 22:57
|
|
 |
תתרכזו בחילוניים.שהם לא יתחילו לשנוא.
ל"ת
חילונית,
12/07/06 17:27
|
|
 |
34.
כל הקהילה (חוץ מרן הלחמי) תגיע לירושלים
דוני רמת גן,
11/07/06 22:09
|
המצעד השנה בירושלים יהיה עצום בגודלו, תוסס, מעניין ורלוונטי. כל מי שאני מכיר מהקהילה בתל אביב הבטיח להגיע ב-10 לאוגוסט לירושלים. יהיה שמייח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הומופוביה עצמית
גידי,
ר''ג,
11/07/06 21:31
|
רן הלחמי באממרו בשם ''הנורמליות'' והפתיחות בת''א, מיישר קו עם גדולי הההומובים ועם ''הברית הבין דתית'' בכך שהוא מקבל את טענתם העיקרית - שלנו בתור הומואים, מותר לחיות אך ורק בתחומי המחייה של מרחב רוטשילד. הלחמי אולי שוכח, אבל עד לא לפני הרבה זמן גם לקיים מצעד בת''א היה דבר לא פשוט, שעורר ביקורת לא מעטה, הן מגורמים חוץ קהילתיים והן מגורמים פנים קהילתיים שהשתמשו בדיוק בטיעונים שהלחמי מעלה. כמו אז גם היום, אין להשלים עם הנסיון לדחוק את הקהילה לגטו התל אביבי המצומצם. כי אם חלילה נעשה כך ונוותר על הזכות הבסיסית ביותר לכל מיעוט- להפגין למען שיוויון זכויות דווקא במקומות בהם הדבר אינו טריוואלי, בשם איזו טיעון נעז להלחם עבור דברים מרחיקי לכת יותר כגון הזכות לגדל ילדים ולהינשא, ויותר מכך - מה אז נגיד לילד המפוחד בן ה-17 מב''ש- שחיים כהומו בכל מקום המרוחק מאבן גבירול בת''א הם לא לגיטימיים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
''רובנו''?
שוקו,
11/07/06 19:28
|
מי שם אותך לדבר בשם ''רב'' ההומואים? עשית סקר בקרב ההומואים, או שאתה כזה שחצן שאתה פשוט מדביק לאנשים אחרים את הדיעה שלך?
נכון שירושלים חשוכה ולא בירת הגייז, אבל בדיוק בגלל זה צריך לצעוד שם. מה החוכמה לצעוד במגרש הביתי?
זה כמו הבדיחה על האיש שחיפש משהו מתחת לפנס. שאלו אותו ''מה אתה מחפש?'' אז הוא עונה ''נפל לי הארנק שני רחובות מכאן.'' אז הם שואלים ''אם שני רחובות מכאן, למה אתה מחפש דווקא פה ולא שם?'' אז הוא עונה ''כי פה יש יותר אור''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה שוקו? עם הפרופגנדה המתלהמת, לא עושה אותו דבר?
ל"ת
פוי,
11/07/06 20:22
|
|
 |
31.
לך תצטעד!
ליסה,
11/07/06 18:55
|
כדי שגם בירושלים (ובבאר שבע ודימונה) יוכל נער מפוחד וממושקף (או שלא) למצוא את מקומו. כדי שסולידריות בין מי שקוראים לעצמם ''קהילה'' לא תישאר נוסטלגיה. כדי שגם השוטרות בירושלים יראו קצת גראגקינג'ס. כדי שהצבעים הורודים יחזרו לעטוף אותנו גם בימינו. כדי שלא נפחד מהפוליטיקלי-קורקט, נעטוף אותו בניר עיתון (הזמן הורוד? יש לך עוד עותקים של מגעים?) ונגלגל אותו לזבל. כדי להרחיב את מעגל הזיונים מחוץ לביצה התל אביבית.
להתראות בעשירי באוגוסט באל-קודס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צריך להפוך את המצעד להפגנה מול הכנסת
ל"ת
שי,
11/07/06 18:50
|
|
 |
זה דווקא רעיון גדול! ליד הכנסת לאף אחד לא יהיה איכפת
ל"ת
ב-י-נ-ג-ו,
11/07/06 20:12
|
|
 |
29.
רן הלחמי הוא הומו מאוס
גל,
11/07/06 17:50
|
בדיוק בגלל רן הלחמי שונאים אותנו. הוא הומו עם חולמות בטן שאוהב את ערבי האירוויזיון באוויטה, ומחפש זיונים באטרף כל יום. עכשיו מתברר שהוא גם לא חכם במיוחד. המצעד יתקיים בירושלים. רן הלחמי, הקהילה כולה לא מעוניינת בך. אל תגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתחליט מי שיך ומי לא ומה רוצים
ל"ת
חוצפן,
11/07/06 20:15
|
|
 |
28.
לא תשיג ככה הישגים
אלון,
11/07/06 17:08
|
|
 |
27.
בואו בהמוניכם לירושלים
ל"ת
רן,
גבעתיים,
11/07/06 15:32
|
|
 |
26.
המום ומתבייש
אלעד,
ת''א-ירושלים,
11/07/06 15:30
|
אני המום ומתבייש עד כמה אנשים פה חיים בבועה בתוך התחת של עצמם ולא מסוגלים להסתכל לרגע לאמת בפנים. אין ספק שהרצון בנורמליות הוא חזק ומוצדק, אבל האם צעידה צבעונית ורעשנית היא ה''נורמליות'' או שמא, כפי שהוזכר כאן, זכויות אימוץ נורמליות והאפשרות להנשא וקבלה לגיטימית בערי השדה ולא רק בת''א, לא כל שכן בבירתה הריבונית של המדינה, עיר שהיא גם הבירה שלי וככזו אני רוצה שתקבל את החברים שלי כולם, כפי שהם, מעצם העובדה שהם בני אדם. כמוני, כמוך! ואם לא מובן מאליו לציבור מסויים בארץ הזו (ו/או בעולם), שהומואים לסוגיהם הם בראש ובראשונה ובעיקר בני אדם , אז צריך לעבוד. צריך להשקיע. צריך להרחיק לירושלים ולצעוד ולצעוק. כותב הרשימה הוא - תכלעס - די צעיר ולא צעד בגינת שינקין בימים שגם בת''א לא היה לגיטימי לצעוד, בימים שגם בת''א המצעד היה לא ממוסחר, בימים שגם בת''א היו עסוקים בלהבהיר בראש ובראשונה ''אנחנו כאן, זכותנו להיות כאן, אנחנו שווים''. בסופו של יום, כל ההבדל הוא עם מי רוצים לישון בלילה, כל השאר זה נגזרות ותוספות. יש מספיק סטרייטים שאוהבים מסיבות צבעוניות ורעשניות ולא צריך להיות גיי בשביל זה. ואת המסר הזה - לא משנה עם מי הולכים לישון בלילה ואת מי אוהבים לאהוב - בן הוא בן אדם, כנראה צריך להעביר ולהסביר ברוב מדינת ישראל, לא כל שכן בבירתה. אבל בשביל זה צריך קצת לסוע, בשביל זה צריך לצאת מהבועה. ולמה לטרוח.... כל כך נעים וחמים ולח בתוכה.... אני ממש מתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אנשים כמוך נהנים מהשגים של מי שהעז להלחם עבורם
מיקי,
תל אביב,
11/07/06 14:59
|
פעם גם בתל אביב לא היה נעים להיות הומו. בגלל אנשים שהעזו אתה נהנה. אתה שייך לאלו שמוכנים לאכול את הפרות של אחרים שנלחמו עבורם. כמו ההומואים שלא משרתים בצבא. בושה. אנחנו נצעד איפה מתי ואיך שנרצה והמדינה הזו שהיא שלנו שבה נולדנו שבעבורה שרתנו בצבא ושלה אנו משלמים מיסים תגן עלינו כי זו זכותנו וזו חובת המדינה כלפינו. גם לי לא קל לצעוד בירושליים כשמסביב כלכך הרבה שינאה ורשע אבל בדיוק בגלל זה המצעד חשוב והוא לא יהיה עוד אירוע חברתי אלה התקדמות ביחס המדינה אלינו (וזה כולל גם אותך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אם בא לך לרקוד - לך למועדון
אני,
11/07/06 14:57
|
המצעד בת''א הפך לקרנבל, שמעניין רק את אנשי הבועה התל אביבים, בעוד המטרה המקורית של מצעדי הגאווה, זה למחות נגד רמיסת זכויותנו במשך דורות. לכן, בגלל שבירושלים כ''כ מתנגדים, יש צורך שהמצעד יתקיים שם, כך שבעוד 10 או 20 שנה, יזכרו בהתנגדות שיש היום, ונוכל להגיד שחוללנו את המהפך המיוחל - בת''א זה כבר קרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לחיות בבועה זה טוב
אוראל,
שדרות,
11/07/06 14:17
|
לעשות כיף זה אחלה
אבל כדי להשיג זכויות שוות צריכים לצעוד בעיר הבירה שלנו, של מדינת ישראל.
אולי בתל אביב הכל נראה ורוד, אבל זה לא כך. נסה ללכת לקבל משכנתא עם בן זוגך בבנק ויגידו שאתם לא יכולים. נסה להתחתן ויגידו שאתה לא יכול, נסה לאמץ ותתקל בבעיות קשות. למה אנחנו לא ואחרים כן?
לכל ההומואים, הלסביות, הבי והטרנסים שרוצים שהמצעד יעבור לתל אביב - צאו מהבועה ותפגינו למען הזכויות שלכם, שלנו.
ועוד משהו - רוב לא צריך לצעוד ברחובות, מיעוט צריך לצעוד ברחובות ולהפגין למען הזכויות שלו.
קצת גאווה.
זכויות לא דורשים - זכויות יוצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ירושלים עיר מגעילה
תל אביבי,
11/07/06 14:14
|
|
 |
21.
לא לתבוסתנים - המצעד יצעד בירושלים
דניאל תל אביב,
11/07/06 13:42
|
אני וכל חברי הגייז התל אביבים נגיע ונצעד בירושלים. אין לנו צורך בהומואים תבוסתנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
או אוח אוחצ' אוחצ'ה מאומן
אוחצ'ה,
מעלה אדומים,
11/07/06 13:26
|
אויש תנוח לך חמוד כולם לבוא ב10.8 בכיכר צייון בירושלים קרנבל היה ניכנס באמא של הדוסים האלה הם פשוט חולות נפש חושבים שזה עיר רק שלהם יאללה קרנבל נעשה להם..!!וכולם לבוא השנה זה הכי חשוב כי כולם נגדנו בעניים הזה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פתרון פשוט לבעיית החרדים וההומואים
יהוידע השונמי,
11/07/06 12:38
|
1. אמנם להיות הומוסקסואל או לסבית זו סטייה מהנורמה (כי הנורמה היא קשר בין מינים שונים), אבל עצם היותה סטייה לא אומר שצריך לאסור אותה. לדוגמה, הנורמה זה איי-קיו של 100, אבל איש לא אוסר על בעלי איי-קיו של 120 או של 80 להסתובב בינינו. 2. מכיוון שסביר לאפשר גם סטיות מהנורמה, לא צריכה להיות לאף אחד בעייה עם הכללת הזכות להיות סוטה כחלק מחוק כבוד האדם וחרותו. 3. לכן, אין זכות לאף חרדי לשלול את זכותו של אף הומו להצהיר על כך בפומבי. 4. מאידך, צודקים האומרים שגאווה גדולה אין כאן. יכול אדם להיות גאה בכך שהוא ספורטאי יותר טוב מאחרים, או שהוא פרופסור חכם יותר מאחרים, אבל אין שום הגיון להיות גאה בכך שאתה שונה מאחרים. מותר להיות שונה, אבל אין מה להיות גאה בזה. 5. ולכן הכיוון לפיתרון צריך להיות פנייה אל החרדים ואל מארגני המצעד במקביל, לאמור: כולנו, כולל החרדים, מכירים בזכות ההומואים להיות שונים ולא להיות נרדפים על כך. וכולנו, כולל ההומואים, מכירים בכך שלמרות הזכות להיות שונה, אין שום הגיון להיות גאה על השונות, ולכן אין שום הגיון לקיים מצעדי ראווה על כך. 6. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מזל שלא כולם כה תבוסתנים. אחרת משכב זכר היה עדיין לא חוקי
HansCastorp23,
Davos,
11/07/06 12:11
|
המצעד בירושלים מתחילתו היה מצעד הרבה יותר ''ערכי'' מזה בתל אביב. המצעד בתל אביב תמיד היה בסגנון חגיגה צבעונית ונחמדה בעוד המצעד בירושלים תמיד היה ערכי-הומני-פוליטי: הרבה פחות ''שוק בשר'' (למעשה, איני זוכר שראיתי באף מצעד בי-ם אדם ללא חולצה) - הרבה יותר מחשבה רדיקלית המקשרת בין כל סוגי הדיכוי, הרבה יותר אופי מחאתי.
לצעוד בתל אביב זו לא חכמה. אפשר גם באותה מידה לצעוד באמסטרדם. אין זה מעניין איש. יש לצעוד דווקא במקום בו לאנשים עוד לא ברור הקונצפט של ''זכויות אדם'', וכל עוד מופקעות מסקטורים כאלה ואחרים זכויות אדם בסיסיות - אותם סקטורים יקימו קול צעקה.
המצעד בי-ם, בעיקר זה הבינ''ל, הוא זירת מחאה [לקרנבלים וחגיגות תמיד יש זמן] - בואו בהמוניכם ומחו על כל עוול שנעשה - ולא צריך להתאמץ כדי למצוא את העוולות: העיתונים מלאים בהן והמציאות עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו צריך לעבוד על משכב בהמה.
ל"ת
זה עוד יותר,
מרגיז,
11/07/06 20:37
|
|
 |
17.
היום ירושלים -מחר יסגרו את גן העצמאות
רוזה האדומה,
11/07/06 12:01
|
ואז ובואו אנשים כמוך שיגידו שבגלל גן העצמאות מעל חוף חרדי ובשם הסובלנות צריך להתחשב . לא רן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איזה קשקוש של מאמר
איה,
11/07/06 11:46
|
כלסבית גאה אני אצעד בירושלים. למצעד בתל אביב לעומת זה לא אגיע (למרות שאני תל אביבית) כי אין לו שום משמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קול שפוי
aa,
11/07/06 11:44
|
|
 |
14.
רוב חברי התל אביבים יצעדו בירושלים
תל אביבי,
11/07/06 11:30
|
נכון, זה לא נוח ורחוק, אבל בגלל החשיבות של המצעד השנה בירושלים נהיה שם ב-10 לאוגוסט. נ.ב לא מכיר את הכותב אבל נראה לי שזו דעתו הפרטית בלבד. רוב מוחלט של ההומואים התל אביבים יגיעו למצעד בירושלים ולא יגיעו למצעד בתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
האמת, צודק בכל מלה
רן דקר,
11/07/06 11:01
|
ירושלים עיר מגעילה הומופובית מלאה חרדים. תל אביב עיר פתוחה וליברלית. עדיף בתל אביב. שיישארו הירושלמים עם הדתיים והערבים. מבחינתי ירושלים היא מחוץ לתחום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השנה המצעד רק בירושלים
מיכאל ת''א,
11/07/06 10:30
|
בתור תל אביבי כבר שנים אני רואה שלמצעד כאן אין חשיבות ואין משמעות. השנה, סוף סוף, תהיה למצעד חשיבות דווקא בגלל שהוא יצעד בירושלים. אני אהיה שם, וכמוני כל חברי התל אביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אזהרה!
אורן,
11/07/06 10:22
|
ככל שהמצעד בירושלים יתקרב, אנחנו צפויים לגל של מאמרים מצד של הומואים שמפחדים להגיע למצעד, אבל גם מפחדים להודות בזה, ולכן עושים מזה אידיאולוגיה. לא מכיר את הכותב, ולכן לא יודע להגיד אם המאמר שייך לקטגוריה הזאת. חשוב לציין שאם המצעד בירושלים ייכשל בגלל ההפחדות, זה לא יהיה סוף פסוק. זה יעודד את הדתיים לאיים על הקהילה באלימות בכל מאבק עתידי. כל פעם שהקהילה או החילונים בכלל ירצו לעשות משהו שלא ימצא חן בעיניהם, הם יגידו שהרגשות שלהם נפגעים ושהם לא יכולים לשלוט במה שיקרה בעקבות זאת. זה יהיה בעצם אישור לכל הדברים שמתנגדי המצעד אומרים: שמצעד של הומואים זה חילול קודש, שאנחנו צריכים להישאר בחורים שלנו, שאנחנו דוגמא רעה לילדים. מי שמעדיף לצעוד בת''א (למה בעצם להסתכן, אפשר להצטמצם ב-TLV), ולשכנע את המשוכנעים, מוזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בדיוק ההיפך - מצעד רק בירושלים
גיא ושחר ת''א,
11/07/06 10:03
|
בתור זוג גייז תל אביבים כבר שנים שאנחנו לא הולכים למצעד בתל אביב. בשנים האחרונות הוא הפך למיצג מסחרי של כל מיני חברות נותנות חסות, הפנינג חסר כל משמעות חברתית או אמירה. דווקא השנה המצעד בירושלים פתאום נהיה חשוב ומשמעותי לצעוד. פתאום יש לזה אמירה. השנה - לראשונה אחרי שנים רבות - נצעד במצעד בירושלים, בגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!
ל"ת
טל,
11/07/06 13:39
|
|
 |
9.
ואני דווקא אבוא לירושליים עם כל מחצלותיי
שלומי,
צפון,
11/07/06 09:40
|
צריך לקבוע עמדה וכן צריך להיכנס למימסד לצעוק ולהשפיע אנחנו עדיין מאד מקופחים לעומת שאר הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לעולם לא תשיג זכויות שוות
ירושלמי,
ירושלים,
11/07/06 09:38
|
אם לא תצעד מול הפרלמנט בעיר הבירה ואם לא תלחם על דעותיך, לעולם לא תשיג זכויות שוות. אותי לא מעניין לצעוד במצעד צבעוני וחגיגי חסר משמעות בתל אביב (בתל אביב לא מתקבלות החלטות). אני רוצה להתחתן עם חבר לי ואני רוצה להיות שווה זכויות במדינה שלי - וככה בדמוקרטיה לוחמים למען זכויות. אותך כנראה חינכו להישאר קטן ומאושר בבועה הורטואלית שלך ברדיוס של 3 רחובות בתל אביב ולכן אתה נוהג כך. אני לא מעוניין לחיות בלת אביב ולכן עלי לצעוד. אם היתה לך מעט סולידריות או היה לך מושג איזה נזק אתה עושה למצעד בירושלים בדבריך, אני מניח שהיית חוזר בך ומצטרף אלינו. אם אתה לא עוזר, בבקשה אל תפריע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מאמר מרפה ולא מחזק
דוד,
ת''א,
11/07/06 09:04
|
1. עירוב של זמנים ותקופות. לא שזה מהותי במיוחד אבל לדוגמה ''הישי'' לא היה בזמן שעיתון ''מגעים'' היה. 2. אתה עסוק מידי ב-בילויים ולא נוגע ב-שינויים. כלומר פוליטיקה, משפט, חברה.
משהו קרה, מישהו התאמץ, היו ''חלוצים'' שבזכותם אתה יכול לנהוג בת''א כמו שאתה נוהג. וזאת למרות שהיחס של רוב החברה אל ההומואים היה ונשאר שלילי. בת''א האווירה של קבלה (גם אם היא מאולצת ואולי אפילו זמנית) היא דווקא בזכות הנראות. בזכות אנשים אמיצים שהקימו בתי קפה (אני חושב שגם בירושלים יש), בזכות שופטי בתי משפט ליברליים שפירשו חוקים לטובתנו, בזכות מאבקים (מוצלחים יותר או מוצלחים פחות) בכנסת בשינוי חוקים.בזכות אותם טרנסקסואלים (מצעד הכפפות המפורסם שהזכרת ) שהיו תמיד חוד חנית לוחמנית ועוד. כל אלו אנשים שעשו משהו שלא היה כל כך מקובל ונוח.
שינוי לא קורה לבד, מישהו צריך לחולל אותו. בד''כ הוא נעשה ע''י אנשים אמיצים ונועזים. תשאל את עצמך האם אני אמיץ מספיק, נחוש מספיק, רוצה ומוכן לוותר על נוחות, מוכן לספוג אם דברים לא יסתדרו בשביל אחרים? אם תשובתך היא חיובית משמע אתה לוחם ל''זכות לנורמילות''. לצערי כיום אין ''נורמליות'' לא בחוקים, לא באווירה החברתית, לא ברחוב (יש כמה רחובות שאינם בת''א). זכותך להשאר ספון בביתך אבל אל תשים מכשולים בפני מי שרוצה באמת בשינויים ולא מוכן לנוח על זרי הדפנה שאינם שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כפרה אנחנו חייבים לצעוד בירושלים ולהילחם בחרדים אוכלי חינם
הומו הכי גאה,
11/07/06 09:03
|
אנחנו המיעוט הומואים ולסביות בריאת אלוהים עשינו המון המון בשנים אחורונות לשיון זכויות שלנו וקיבלנו המון ... וגם קיבלנו את תל אביב כעיר רשמית של הומואים ולסביות ... אבל זה לא אומר שרק בתל אביב יש גייז בכול מקום בכול פינה בכול דת בכול קהילה יש הומואים ולסביות .. וביגלל זה אנחנו חייבים לצעוד בירושלים אנשים מחו''ל יבואו קהילות יהודיות מחו''ל יבואו נוצרים יבואו אנחנו חייבים ואנחנו ניצעד !! אתה עד כדאי כך חלש !?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כנראה שלא צעדת מעולם בירושלים
שולה,
11/07/06 08:48
|
כבר 4 שנים צועד מצעד שקט, בעל אופי ירושלמי ברחובות העיר. אין בו את המאפיינים של מצעד הגאווה התל אביבי והוא אינו מתריס כנגד תושבי העיר ''השחורים''. כל משתתפיו דיווחו על חוויה אחרת, חזקה ומרגשת יותר מכל מצעד בו השתתפו, תחושה אמיתית של גאווה ושחרור מהדורסנות הישראלית. אתה מציין שהצטרפת ל''קהילה'' לפני שנים לא רבות ולכן קשה להאשים אותך על כי אינך זוכר את הפחד של הומואים ולסביות לאהוב גם בתל אביב, פחד עליו התגברנו רק בזכות המאבק על זכותנו לחיות בגאווה, לצעוד בגאווה. בוא למצעד - תיוולד מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אתה החוליה החלשה!
ל"ת
תל אביבי,
11/07/06 08:22
|
|
 |
3.
אמת ויציב!!
אחד גאה!,
11/07/06 08:10
|
אנו רוצים לצעוד בת''א ולא ירושלים!!! ת''א זו העיר שלנו ולא ירושלים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה!!!!!
ל"ת
איטלקיה,
11/07/06 10:24
|
|
 |
2.
זו דעתך הפרטית; הרוב רוצה בירושלים
ל"ת
איתי,
11/07/06 07:11
|
|
 |
1.
תצעד לבד בת''א הבטוחה
משה,
11/07/06 04:02
|
אבל הרבבות יגיעו לירושלים. להגיד שרוצים לצעוד דווקא זה בדיוק להפנים את דעת ההמון המסנוורת שמספרת לנו שאנחנו עושים דווקא במקום לחשוב קצת יותר לעומק על הדברים.. להתראות בירושלים
הגב לתגובה זו
|
|