 |
46.
מסכימה עם כל מילה!
טלי,
צפון,
09/08/06 15:59
|
הנטיה הזאת של הקהילה ההומו לסבית לקשר עצמם לפעילות שמאלנית היא הדבר היחיד שעוצר אותי מלתמוך בהם ב - 100%. מי, בלב שלם יכול להזדהות עם שמאלנות, בזמן שבתינו מופצצים?.. וזה כבר לא התנחלות, זאת מדינה שלמה! חבריה, צריך להפריד זיוני מח וזיונים עם אותו מין, אחרת תישארו לעד קהילה ללא תמיכה רחבה. חוץ מכמה חברי כנסת :) בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
זה רועי מורן מחצבה, הבן של קיקי?
ל"ת
אנה,
08/08/06 20:56
|
|
 |
44.
אין גאווה בכיבוש
דני,
ירושלים,
20/07/06 12:23
|
דיכוי הומואים ודיכוי פלסטינאים וכל דיכוי הם הסיבה הכי הגיונית למצעד. רוצים מסיבות צבעוניות ''לא מזיקות'' - לכו לתל אביב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להכליל את כל הקהילה תחת השם ''פרו פלסטינים''
ל"ת
nuri,
21/07/06 19:07
|
|
 |
43.
הוא צודק
אורן,
19/07/06 01:56
|
וגם כל המגיבים משמאל צודקים- אין דבר כזה הומו ימני! מתי תבינו שכל הומו צריך לתמוך בפלשתינים כדי שגם בישראל יתייחסו ללסביות והומואים באותו כבוד בו מתייחסים אליהם ברשות. כדי שנוכלח לצעוד יחד עם תומכי החיזבאללה נגד אותם מפגרים שחיים בחיפה ומתים מקטיושות! הומו חייב להיות בשמאל, כמובן...
לכו תעבדו על מישהו במחלקה הטיפולית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעות שונות
מורן,
21/07/06 19:15
|
תגידי תודה שיש לך מדינה יהודית לחיות בה את מדברת כמו ילדה קטנה דעות פוליטיות לא קשורות להעדפה המינית של בן אדם ודרך אגב צאי מהבועה התלאביבית שלך יש מלא הומואים ימניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ל 40 אין הומואים ימנים יש ימנים צבועים כמוך
ל"ת
שש,
18/07/06 19:15
|
|
 |
41.
רועי מורן דמגוג בגרוש.
ל"ת
כדאי שתקראו את,
תגובה 30.,
16/07/06 23:59
|
|
 |
40.
אני הומו מגורש גוש קטיף ימיני בדם
ל"ת
מאור,
י-ם כרגע,
16/07/06 17:35
|
|
 |
39.
אני הומו מי-ם נגד הבית הפתוח
ל"ת
ללללל,
ירושלים,
16/07/06 17:34
|
|
 |
38.
מייל מחאה לבית הפתוח joh@gay.org.il
ל"ת
תומר,
רמת השרון,
16/07/06 12:45
|
|
 |
37.
לכבוד מר מורן....
אלון,
תל אביב,
16/07/06 12:03
|
יש לי הרבה מה להגיד. אני אנסה לקצר. אני יודע שניו יורק, סן פרנסיסקו ושיקגו זה נורא מגניב וכיף אבל חבל שאתה מסכים ומשתתף באופן פעיל ברידוד המחשבה אצל הומואים. פה זה לא אמריקה (בכלל עושה רושם שאתה מאוד אוהב את אמריקה), יש פה עוד בעיות ורצוי שהומואים כקהילה יגבשו גם דיעות בנוגע אליהם. לא כולם חייבים להשתתף אבל כמיעוט שנרדף ואינו בעל זכויות שוות , צריכים אנו שיהיה לנו רגישות גם כלפי מיעוטים אחרים שסובלים הרבה הרבה הרבה יותר ממך כשאתה שותה את המשקה שלך בצ'ץ' ביץ' . בכלל, העמדה שלך , לטעמי, מייצגת את ההומו הישראלי הכי ממוצע, הכי בורגני מלוקק והכי קומיסר שטוף מוח. לחיים מר מורן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המיעוטים הנרדפים האלו
איציק,
קרית אונו,
21/07/06 22:39
|
ששים לרדוף את ההומואים שבקרבם. נדאג אנחנו לעצמנו קודם כל, ולהומואים הערבים בכלל זה (ובמיוחד כי להם נשקפת סכנת חייים ממש בניגוד לנו שנאבקים על שוויון זכויות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם המיעוט הנרדף (ערבים וערבים ישראלים)
בוחר מרצ!,
16/07/06 22:14
|
תומך בקהילת הגייז? הרי שמעת איך מי שאמור לייצג אותם, ח''כ סרסור, התבטא ''אצלנו הבעיה לא קיימת''... אז עם כל הכבוד למיעוט הערבי, הם הומופובים לפחות כמו החרדים, אז אין פה מקום לעשות השוואה והזדהות עם המיעוט העויין הזה, (פרט למיעוט הגייז הערבי, שאינני מכיר את דעותיהם, מחמת השתקה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
רנית,
16/07/06 13:51
|
יש לנו בעיות כקהילה. בשביל זה יש מצעד. מתי תקלטו כבר שהתא שלכם בחד''ש לא יכול להשתלט על אירועי הגאווה כל שנה. גם שנה שעברה הבאתם את כביסה שחורה ותמכתם בהם בהסתר, וכולנו יודעים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רועי מורן
דן,
ירושלים,
16/07/06 11:43
|
|
 |
הנה המייל
דן,
ירושלים,
16/07/06 13:48
|
|
 |
35.
אני הומו ובעד גדר ההפרדה!
אני,
16/07/06 10:27
|
תהפכו את זה למצעד נגד הגדר, ואני נשאר בבית, למה תמיד חייבים לקלקל? מסכים עם כל מילה במאמר! קחו את זה כאיתות אזהרה מציבור הגאים, רגע לפני שהמצעד יוכרז ככישלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה קשור?!
עידו,
יבנה,
16/07/06 09:50
|
לחברים היקרים מהבית הפתוח שלום! מה קשור סדר היום של הקהילה ההומו לסבית להזדהות עם הפלשתנאים? זה כ''כ לא רגיש לאור המצב בשטח, זה כ''כ מיותר לאור המצב בקהילה וזה כ''כ ילדותי וטיפשי ובאופן נקודתי ולדעתי זה פוגע באג'נדה של הקהילה !
אז אנא מכם - די לערבב חלב עם בשר, תקדמו את האג'נדה של הקהילה ההומו-לסבי ותנו למריבות הפולטיות להתקיים בזירה הראויה לכך.
בתודה מראש,
הומו מודאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ההומו הבטחוניסט עושה פרפרזה לבן גוריון
אלון,
16/07/06 04:46
|
כמו שבן גוריון אמר פעם, להיאבק בהומופוביה מבית כאילו אין איסלאם קיצוני, ולהיאבק באיסלאם הקיצוני, כאילו אין הומופוביה מבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שכחת לציין עוד משהו
אורן,
16/07/06 04:27
|
הבית הפתוח לא טרח להציג את רשימת אירועי יום זכויות האדם. הוא שם הפגנה נגד הגדר יום לפני, אבל הוא משאיר את אירועי יום זכויות האדם כדבר חסוי. השמועות אומרות שהם יתפרסמו ברגע האחרון כדי לא לגרור מחאה על הקו האנטי-ישראלי המובהק. גם הגדר היתה ''רק שמועה'' ששמעתי לפני כמה שבועות, ואני רואה עכשיו שאתה צודק שזה באמת באתר וואט דה פאק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם רועי מורן צודק, יש להקיא את אנשי הבית הפתוח
חיים שדה,
תל אביב,
16/07/06 03:41
|
אם אכן רועי מורן צודק, יש כאן מעשה נבלה שלא יסולח, ויש שתי אפשרויות
1 . התפטרות מיידית של אחראיים על פוליטיזציה של המצעד
2 . אם לא מתפטריים לפנות ישירות לרשם עמותות ולבטל את הבית הפתוח כעמותה א-פוליטית.
כבן אדם, כיהודי וישראלי וכהומסקסואל גאה שפעלתי במסגרת שינוי של טומי לפיד למען הקהילה, אני קורא לכל החברות והחברים לדרוש את פיטוריהם של האחראים על האירוע הנ''ל וביטול האירוע.
וה' יברך את הקהילה ואת חייליי צה''ל אם יש ה'
וכל הכבוד לצה''ל ולממשלת מרכז שמאל שפוי של אולמטרט פרץ
חיים שדה, חץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בלבול ופראנויה.
ירושלמי,
16/07/06 01:27
|
א) מצעד הגאווה שיצעד במרכז ירושלים והעצרת ליד חומת ההפרדה הם שני אירועים נפרדים, המתקיימים בימים נפרדים, והקשר היחיד ביניהם הוא ששניהם מתקיימים במסגרת שבוע הworld-pride. מי שלא מתאימה לו העצרת לא חייב להגיע אליה ומי שרוצה לצעוד במצעד לא מביע בכך שום הזדהות או תמיכה עם העצרת. ב) במהלך שבוע הworld pride מתקיימים אירועים שונים השואפים לייצג את המכלול והמגוון של הקהילה ההומו-לסבית בירושלים, יש אירוע לבני נוער, יש אירוע העוסק בדת ובקבלה של הומוסקסואלים על ידי מנהיגים דתיים בעבור הומואים ולסביות דתיים ו/או מאמינים ויש אירוע (שכנגדו מתקומם הכותב) שאמור לייצג את ההומואים והלסביות שחיים בשכונות הערביות במזרח-ירושלים ולהביע את הסולידריות של כלל הקהילה בירושלים עימם ועם המצוקות שלהם, האירועים מיועדים לענות על כלל הצרכים, תחומי העניין והמצוקות של הקהילה בירושלים - ולא חייבים להסכים או להזדהות עם כולם, זה כל הרעיון של פלורליזם. ג) האירוע הנ''ל הוא עצרת של הזדהות עם ההומואים והלסביות שחיים במזרח העיר ושלא יוכלו להשתתף בפעילויות הworld pride בגלל חומת ההפרדה שנבנית בתוך העיר, אין כאן הצהרה פוליטית בעד או נגד החומה אלא הפגנת אמפטיה כלפי הומואים ולסביות כמותנו שנפגעים כתוצאה ממנה. חבל שכותב המאמר לא משכיל להבדיל בין הפגנת אמפטיה כלפי בני-אדם ובין ''תמיכה בחמאס''. ד.) האנשים שבתמונה אינם ''פעילים בבית הפתוח'' - אלא רבנים ורבות שהשתתפו בשנה שעברה בכנס תמיכה במצעד הגאווה הירושלמי - לאות מחאה כנגד ההסתה של רבנים אחרים כנגד המצעד והקהילה בירושלים. ה.) לא כל דבר-שטות שמישהו כותב שווה לפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר דיוק
יוני,
16/07/06 04:24
|
הסתכלתי בתוכניה. גדר ההגדרה מוצגת בצורה מאוד רעה. גם דיברתי עם חברים בירושלים והבנתי שנשות כביסה שחורה ידן בעניין ההפגנה הזו. ממתי כביסה שחורה קובעת אירוע יחודי באירועי מצעד הגאווה והופכים אותו למשהו רשמי? תתביישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
No Pride Under Occupation
Gay Palestinian,
East Jerusal,
16/07/06 00:22
|
I'm very glad that a bunch of red necks will boycott the parade because of the anti-occupation policies of the open house.
I don't want to march with people who are racist scumbegs in the center of my city, Al-Quds. stay at your bublle in Tel Aviv and never come here.
Gay rights are human rights- and you can not ask for your own rights to be accepted while oppressing others.
Free Palestine- Free Condoms
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stop the crimes of Palestinians against gays!!!!
jihadwatch.org,
16/07/06 08:58
|
Look who's talking!!!!!!!!!!!!!!!!!! your society is committing crimes against gays!!!!!!!!!!!!!!!! the only reason you can enjoy being gay is because you are in Israel. Just because I am pro-Human rights and gay rights - I am against a Palestinian state. it will be a gay free state, in which crimes will be committed against gays. If you truly care about human rights and gay rights especially, you should admire Israel!!!!! you should realize the only ''occupation'' is that of your mind, brainwashed by years of hate and false progoganda. May God give Israel more and more power to win over the dark evil forces of Islam that preach non-tolerance, hate for non-muslims and the supremecy of Islam
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מטומטמים המתנגדים למצעד על סמך שמועות שקריות של שמאלניזציה
גיא,
15/07/06 19:53
|
תגידו מגיבים וכתבים יקרים, אתם מטומטמים? המתנגדים למצעד מבינים שיש קונצנזוס גדול על מצעד הגאווה בירושליים, אז הם טורחים לפמפם מסר שקרי כאילו המצעד הוא מצעד סולידריות עם הפלסטינים - כי ברור שבימים אלו זה ממש לא קונצנזוס. ואתם מספיק טיפשים בשביל להאמין להם ולקנות את זה. תגידו, איפה אתם חיים? עשרות שנים שהקהילה העולמית מתנגדת בכל תוקף לכיבוש הישראלי במזרח ירושליים, והנה באים ההומואים מהמצעד ומסדרים לכם לגיטמציה בנילאומית: מצעד הגאווה העולמי, בירושלים, בירת ישראל, לנצח נצחים. ואז הבורים מהימין המטומטם והפנאט בארץ באים והורסים לנו את ההכרה הזו. כאלה דפוקים לא תמצאו בשום עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתבדוק
טל,
16/07/06 01:30
|
זה נמצא באתר הרשמי של הבית הפתוח, מה עוד צריך, אני בדקתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נמאס כבר מפוליטיזיצה של המצעד וניצולו למטרות אישיות!!!
ביקו,
15/07/06 04:29
|
למה לעזאזל הם צריכים לכפות את דעתם הפוליטית במצעד ? להזכירכם,לא כל ההומואים שמאלנים ,ויש כאלה דווקא שמצדדים בגדר. למה לעזאזל שהם יחליטו ו''ידברו'' בשמי??
נמאס כבר הניצול של קבוצות מסויימות את המצעד ,לקידום מטרותיהן האישיות ולעתים הנלוזות(חברות ''כביסה שחורה'' צועדות טופלס לפני כמה שנים כדי למחות על ''הכיבוש''-זוכרים???-זה היה פשוט גועל נפש) מספיק המצעד הזה הפך למסחרה אחת רצינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסת תכנים פוליטיים = קטנת התמיכה
----,
15/07/06 11:51
|
אני סטרייט, ותכננתי להגיע עם חברי לירושלים כדי להביע סולידריות עם הקהילה. להכניס תכנים פוליטיים שמאלנים קיצוניים גורם לי לא להגיע. יופי, הפכתם תומך של הקהילה שהיה מוכן להגיע תוך סיכון אישי, והפכתם אותו למתנגד נחרץ למצעד. האם זה משרת את האינטרסים של הקהילה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צודק
צודק,
15/07/06 02:46
|
לא ידעתי. במצב הזה אני לא אגיע. אני מסכן את החיים בהגעה למצעד, אז שיגידו לי מראש על מה המצעד. שיתביישו בעצמם- אני לא בא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הפטריוטיות היא מפלטו של
נדב,
חיפה,
15/07/06 01:16
|
|
 |
24.
פלסטינים טובים עבורך רק לזיונים?
שוקי הרזה,
14/07/06 18:36
|
איזו התנשאות!
ההומואים הפלסטינים הם חלק מהקהילה, ולא רק בגן העצמאות.
אם לא שמת לב, כמו שאין פאב גייז בגדרה, גם אין פאב גייז בטול כרם. הם חלק מהקהילה שלנו, בין אם תרצה בכך ובין אם לא.
אם ההומואים והלסביות הפלסטינים לא יכולים להגיע לבית הפתוח בגלל הגדר, כנראה שיש בגדר גם חסרונות, ולא רק יתרונות כמו שאתה חושב.
זה לא קשור לשמאל, זה קשור לקהילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי שום שייכות ו/או אחריות עליהם
רררר,
15/07/06 11:38
|
הם לא חלק מהקהילה שלי. אי אפשר גם להתנתק מהם וגם לתפוס עליהם בעלות. היפרדות. ועכשיו. גם מההומואים הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מייל מחאה לבית הפתוח: joh@gay.org.il
יוני,
תל אביב,
14/07/06 18:27
|
|
 |
22.
צודק 100% ועדיין צריך לצעוד למרות טימטום המארגנים.
מיקי,
תל אביב,
14/07/06 14:10
|
צריך שיהיה מצעד. צריך שיהיה בירושליים . צריך להגיע ולצעוד. בושה שמארגני המצעד מכניסים אג'נדה פוליטית. המצעד הוא של כל ההומואים ימניים ושמאלנים והנושא שלו הוא שיוויון זכויות של הומואים. אם יש להם מטרות אחרות לא בשמי. אבל גם אם מארגני המצעד מטומטמים אסור לתת להם להרוס את המצעד כי המצעד הוא בשביל כולנו. מי שמתנגד להם שיגיע עם שלט שמביע תמיכה בחילים שלנו שמגינים עלינו עכשיו בעזה בצפון ולאורך הגדר כדי שלא נתפוצץ לנו פתאום באמצע החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למה באמת להזדהות עם חמאס?
ליאור,
השרון,
14/07/06 11:55
|
אני גם לא מבין את הקטע השמאלני הזה שלנו. אם באמת תהיה שם הפגנה שמאלנית אני גם לא הולך למצעד. בימים האלה של מלחמה אנחנו צריכים להזדהות עם עם ישראל ולא עם האויב. כאילו מה הם חושבים שם בבית הפתוח הזה שבאמת נצליח לקבל איזשהי אהדה מערבים. נו באמת !!! הם יצחקו עלינו !!! ובהזדמנות ראשונה יעשו לנו את מה שהם עושים להומואים ערבים המסכנים שלהם. יזרקו עלינו אבנים או יתלו אותנו או יסרסו אותנו. איסלם בכלל דת מאוד יצירתית בפתרונות הענישה. אז בואו לא נעשה צחוק מעצמנו ונפסיק להיות יפי נפש כאלה . צריך באמת לדאוג לאינטרסים שלנו ולא לאינטרסים של חמאס וחיזבללה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כבר מדבר על הלהט''ב שם כ''אנחנו'', אז תבין מדוע מותר להזדהות איתם
C-cyclist,
14/07/06 14:29
|
על היחס של החברה הערבית-מוסלמית בכללותה להומואים לסביות ביסקסואלים וטרנסקסואלים אתה אומר ''יזרקו עלינו אבנים או יתלו אותנו או יסרסו אותנו. איסלם בכלל דת מאוד יצירתית בפתרונות הענישה''.
אם כך, אתה וודאי יכול להבין מדוע עלינו להזדהות עם אלו מאיתנו שנולדו לחברה האלימה הזו, עם ''כבוד המשפחה'' שלה.
כתושב השרון אני בטוח שפגשת כמה וכמה מערביי יפו במקומות הבילוי השונים של הקהילה בתל-אביב, שהמילה ''הומו ערבי'' מתורגמת אצלך לאנשים שפגשת, לא לאקסיומה סטטיסטית. אלו אנשים אמיתיים ואחיהם בשטחים חיים בסכנה גדולה פי כמה מצד החברה הכללית שם.
אין כל סתירה בין ההבנה שצריך גדר כדי להגן על חיינו פה בישראל, והזדהות עם כך שבני הקהילה שלנו בצידה השני חיים בסכנה מתמדת. ההזדהות איתם אינה הזדהות עם החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנה היא נגד הגדר בכללותה.
אולי אבל,
15/07/06 02:50
|
שיפסיקו לגנוב לנו את הנושא ולהפוך כל הפגנה של הומואים להפגנה של חד''ש, כוס אמק, לא לבוא למצעד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא דיברתי על הזדהות עם הומוים פלסטינים
ליאור,
השרון,
14/07/06 23:32
|
חשבתי שההזדהות היא עם כל הפלסטינים. כמובן שאני מזדהה עם כל ההומוים שבעולם גם עם פלסטינים וגם עם הומוים אסקימוסים. ובגלל שאני מזדהה עם הומוים פלסטינים אני הכי לא מזדהה עם פלסטינים הסטרייטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מסכים עם כותב המאמר
יפתח היבנר,
14/07/06 10:57
|
על אף שאני מסכים עם הדעה בקשר לגדר, אין בכלל מקום לפוליטיקה במצעד בינלאומי. כולנו שם למען האבקות למען זכויותינו, אז נכון שיש הומואים מדוכאים בפלשתין, אבל לא צריך להכניס מימד שמאלני למצעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם ההתנגדות למצעד היא חרדית-פלסטינית
ל"ת
הומו ירושלמי,
14/07/06 10:06
|
|
 |
18.
הומואים צריכים לתמוך בכל מיעוט נרדף - באשר הוא...
עופר,
י''ם,
14/07/06 09:20
|
ולא משנה אם הוא ערבי, נוצרי, או יהודי. - תפתחו את הלב ואל תשנאו אף אדם בגלל המוצא שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לשנאה. בוא תתמוך במיעוט של המתנחלים שזרקו אותם מהבית
ל"ת
כככ,
16/07/06 16:18
|
|
 |
17.
חומר למחשבה: האם לנו כגייז יש אג'נדה בקשר למלחמה
שליט עריץ,
13/07/06 23:17
|
חלקנו ימניים חלקנו שמאלניים - האם שעת המלחמה יוצרת איזשהו חיבור נוסף בינינו, גייז מכל צבע מין ודת, או רק מרחיקה אותנו זה מזה? חוששני שהתשובה השניה היא הנכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כנראה שהדרך מקהילת עליזים לאירגון בולשביקי מליטנטי מחתרתי...
ל"ת
לא-כל-כך,
ארוכה.באא..י,
13/07/06 21:04
|
|
 |
15.
צודק נמאס מזה שכל הומו חייב להפוך לשמאלני
תמרה,
13/07/06 17:54
|
אם מטרת מתכנני מצעד הגאווה היא להראות שכולנו שווים ובעלי אותם זכויות-אפשר לצעוד וזה בסדר אין קשר בין פלסטין למצעד. פשוט מכריחים אנשים לצעוד בניגוד לעקרונותיהם ועוד מנסים להוכיח אותם שהצעידה בכל מחיר היא נכונה. טעות מרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מתחיל להראות כמו התקוממות. נצתרך לחשוב על נקיטת אמצעי הרתעה
ל"ת
ה''מרכז'',
13/07/06 20:59
|
|
 |
14.
שום סולדריות וכבוד הדדי
עידו,
13/07/06 17:32
|
אנחנו במלחמה איתם. הם רוצים שנעוף מפה או שנמות - מה שיבוא קודם - ואני ממש לא מתכנן להביע שמץ של תמיכה או כביכול סולדריות במצעד שכזה. יש גייז שהם ימניים - למה להעדיף רוצחי ילדים נשים וטף על פנינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש צודק!
ל"ת
תמרה,
13/07/06 23:12
|
|
 |
13.
צודק, אסור לקשור דרישה לזכויות גייז עם
דני,
13/07/06 15:46
|
נושא פוליטי אחר, כי כך פשוט המאבק מאבד מהאפקטיביות שלו. חוץ מזה שאם בן אדם נמשך לבן מינו, לא אומר בהכרח שהוא שמאלני, סוציאליסט, ועוד כל מיני סטיגמות שמשום מה הבית הפתוח רוצה להנציח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הקשר הוא שיש הומואים פלשתינים, ויש ''כבוד משפחה'' ערבי...
C-cyclist,
13/07/06 14:23
|
כמו כל השקרים של ח''כ צרצור - יש ויש הומואים, לסביות ביסקסואלים וטרנסקסואלים ערביים, מוסלמים, פלשתנינים שחיים בצל אותו האיום שנקרא ''כבוד המשפחה'' הערבי.
אי אפשר לקיים מצעד גאווה ולהתעלם מכך שבצד השני של העיר ישנם הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים בני עם אחר שחיים בסכנת חיים מתמדת.
כאשר אדם חושב מה היה לו נולד כהומו פלשתיני הוא אינו יכול שלא לרחם על מי שזה אכן מצבו. בעיר כמו ירושלים לא מדובר באנשים תאורטיים, מדובר באנשים שבדרך כלל מוצאים מקום לבלות במקומות שמציעה הקהילה במערב העיר - בהמועדונים, במקומות שמציעים מין מזדמן, ובפעילות הפולטיתית של הבית הפתוח.
אין סתירה בין ההבנה שהגדר חיונית לחיי אדם בישראל, וההבנה שיש מי שנרדף בצידה השני של הגדר בשל נטייתו המינית.
חלק גדול מאותם אנשים שמוצאים את החופש רק במערב העיר רוצים להמלט מהחברה הערבית ו''כבוד המשפחה'' שלה, ולחיות חיים חופשיים ושלווים בקרב האוכלוסייה היהודית הסובלנית. החמאס הוא האויב שלהם באותה מידה שהוא אוייב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לשפוך את המים עם התינוק
אורן,
13/07/06 13:56
|
האירוע ליד הגדר מתקיים בנפרד מהמצעד. גם אני תומך בגדר, ולכן לא אגיע לאירוע הזה. יחד עם זאת, המצעד חשוב מדיי בשביל להחרים אותו בגלל אירוע אחר שמתקיים באותו השבוע. מקווה שהכותב לא סתם מחפש לעצמו תירוצים לא להגיע למצעד בגלל פחד מהאיומים של המתנגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה נטפש
איתי,
14/07/06 01:57
|
הרי ברור שישנה אג'נדה שמתחברת לפתיחת המצעד ליד הגדר. אני לא מסכים שגוף שאמור לייצג את הקהילה שלנו, בוחר לנו איפה להפגין. אני את המלחמות שלי עושה כשהטייטל של ההומו נשארת בצד. כשאני במצעד, אני צועד רק, ר-ק, בשביל להגיד: אני כאן, אני רוצה זכויות שוות. זה הכל. לא פלסטינים, לא גדר, לא מלחמה. אני, הומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצעד לא נפתח בגדר!
אורן,
15/07/06 17:55
|
זה רק אירוע אחד מתוך כ-11 אירועים בשבוע הגאווה. הוא לא האירוע שפותח את שבוע הגאווה, וגם לא מתקיים באותו יום שמתקיים המצעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רגע, כדאי שתשפר את הבנת הנקרא שלך
איתי,
13/07/06 13:49
|
תקרא יותר טוב מה כתוב באתר ותבין שמדובר בסולידריות עם ההומואים הפלסטינים. זה לא הפגנה נגד הגדר. מקווה שכתבת את המאמר מחוסר הבנה ולא מסיבות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התממןת לשמה
דני,
15/07/06 11:13
|
תמיד השמאל הקיצוני מוצא כותרת נוחה כדי לקדם את התפיסה המטורפת שלו. תעופו לנו מהאירועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה רע בהזדהות עם סבל הפלשתינים?
שמשון חזי,
13/07/06 12:51
|
כמו שאנו מזדהים עם סבל הישראלים שנפגעים מפעולות טרור, מותר לנו להזדהות עם סבל הפלשתינים שתחת כיבוש. מה נורא בזה שהמיעוט של הגייז יחבור כוחות עם המיעוט הפלשתיני וישדר מסרים של אחווה ודו-קיום? למה בכל דבר צריך למצוא את הרע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא גם נזדהה עם הנכים, המובטלים תושבי הצפון,המורים ,הקשישים וכו
ץץץ,
16/07/06 16:16
|
אבל עד שלא תעשו מצעד של ''מדוכאי כל העולם התאחדו'' אל תערבבו רק נושא אחד עם המצעד
נראה אתכם מצליחים להביא את נציגי המגזרים האלה למצעד.
או מה דעתכם שבמצעד נפגין תמיכה ב''אחינו ההמואים שהיו בגוש קטיף וגורשו מאדמותיהם רק כי הם יהודים'' או באחינו ההומואים המתנחלים שעומדים לגרש אותם מהבית במסגרת ההתכנסות ????
אנא - אל תערבבו פוליטיקה במצעד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי חבר אלינו בדיוק?
רן,
16/07/06 05:00
|
מיעוט גייז יחבור למניעוט הפלשתיני? תיאמת את זה עם ה''מיעוט הפלשתיני'' של שלושה מליון איש שבחרו חמאס ורוצחים הומואים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשתינאים גורמים לעצמם את הסבל
איתמר,
מרכז,
13/07/06 18:13
|
ואתם בוגדים בזה שמאשימים את ישראל בסבל של הפלשתינאים..אם היה עם מי לדבר אצלם היה כבר שלום ממזמן והם לא היו סובלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אים כבר בלהזדהות,מה בקשר לשוטר מסכן...
בא...איי,
13/07/06 16:30
|
שלא מת על חרדים,ועל הומואים גם היה מוותר בשמחה,,,, עכשיו,אים אכן יתקים המצעד בירושלים,הוא הולך להיות תקוע בין הטרף לטמא. אני מניח ש....
נעזוב!
הרי תמיד אתם שולפים איזה מנטרה ממחסנית הדמגוגון שמחלצת אתכם מהצורך להתמודד עם הבעיה. שתהיו בריאים ו''רפואה שלמה'' מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תגידו מי אלה כל ה''כתבים'' האלה שצצים פתאום?
רני ת''א,
13/07/06 12:34
|
מה קורה ב-nrg? מאיפה צצים כל ''הכתבים'' האלה שמעולם לא שמעתי את שמם ומשמיעים כל מיני דיעות טיפשיות ברמת כתיבה עילגת? האם מעריב החליט לתת במה לכל זב חוטם ומצורע מהסוג של ''רן הלחמי'' או הכותב של מאמר זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילג?!
איתן,
14/07/06 02:00
|
אולי דעותיו טיפשיות לדעתך (מוזרה ככל שתהיה), אבל ברור שרמת כתיבה עילגת אין כאן. אתה בחור לא פלורליסט, וכדאי שתצא מהבועה הזו שמקיפה אותך. יש אנשים נוספים שחולקים איתך את המרחב שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכולם יש זכות ביטוי
שחר,
15/07/06 05:00
|
מדוע זכותו של רועי להתבטא פחותה משל אדם אחר? הוא לא התבטא בצורה נלעגת בכלל. הכרתי אותו בתקופת לימודיי, והוא רחוק מאוד מטיפש או עילג.
אני מבין שלאנשי חד''ש העניין קשה, אך כיוון שהקומוניזם לא שולט בישראל, בדמוקרטיה יש זכות ביטוי גם למי שדעותיו לא כדעת מפלגת האם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה הוזה
ל"ת
חיליק,
13/07/06 14:37
|
|
 |
גם לי אין מושג מי זה ''רועי מורן'' או ''רן הלחמי''
איתי,
13/07/06 13:52
|
אבל יש לי השערה שמי ששולח אי-מייל ל-nrg עם בקשה לכתוב נענה בחיוב ללא קשר לאיכות כתיבתו, כפי שמוכיחים השניים הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לבחור תמונה פה
חזקי,
13/07/06 14:36
|
|
 |
והוא אפילו נראה שווה בהחלט
ניר בך,
13/07/06 23:18
|
|
 |
uoy are right
ל"ת
moslim guy,
romania,
13/07/06 13:33
|
|
 |
7.
אחינו הפלשתינאים המדוכאים
כביסה שחורה,
13/07/06 12:32
|
|
 |
תנוחי
איציק,
קרית אונו,
25/07/06 12:56
|
''אחינו המדוכאים'' הם אכן ההומואים והלסביות הערבים שבניגוד אלינו לא נאבקים על שיוויון זכויות אלא על החיבור שבין הראש לבין הכתפיים שנקרא צואר, יחד עם נשים שנשחטות על ''כבוד המשפחה''. עם כל אלו אשמח להזדהות, אבל לא נראה לי שעל זה מדובר אלא על הזכות להתפוצץ בדיזנגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה אני ובן זוגי לא באים למצעד
עוז,
חיפה,
14/07/06 08:08
|
לא רוצים לצעוד לצד אנשי כביסה שחורה שבוגדים במדינתם ומייצגים את הצד הפלישתינאי (הלא צודק) במקום לגלות סימפטייה עם נפגעיי הטרור הפלשתינאי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צודק, אבל אבוא למצעד!
תל אביבי,
13/07/06 12:29
|
אתה צודק, אנשי הבית הפתוח באמת טועים טעות גדולה כשהם קושרים את המאבק שלנו במאבקים לא לנו.
אך עלינו להגיע למצעד ולהשמיע את הקול ההומואי השפוי.
חשוב שוב בתקווה שתצטרף אלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אבוא למצעד שתומך
איציק,
קרית אונו,
21/07/06 22:36
|
ב''פלשתינאים''. אבוא למצעד שתומך בהומואים פלשתינאים מדוכאים ולא חסרים כאלו. הם מדוכאים על ידי ''אחיהם'' הפלשתינאים המדוכאים שאותם מדכאים היהודים שמדוכאים אף הם וחוזר חלילה. די נמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מצעד תמיכה בפלסטינאים
אבי,
ת''א,
13/07/06 12:11
|
כל השמלאנים הומואים. הם נגד הגדר כי הם רוצים שמחבלים יכנסו בלי הפרעה. השמאל ההומואי הרס את המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גם סוטים, גם תומכים בטרור, גם רוצים לגיטימציה...
Bellum,
13/07/06 11:41
|
|
 |
ומה אתה עושה בערוץ הגאווה חמוד?
ל"ת
אוחצ'ונית,
י-ם,
13/07/06 22:34
|
|
 |
3.
מה רצית לחדש? המונח ''שמאלני הומו'' נולד בדיוק בגלל זה...
ל"ת
פיקוס,
13/07/06 11:37
|
|
 |
2.
לכו לחפש טרוריסט שינענע אותכם
ל"ת
שש,
13/07/06 11:19
|
|
 |
למה השפה הגסה, יא מלעונה?
ל"ת
שושי,
13/07/06 23:19
|
|
 |
בשבילכם זה ברכה לא קללה אתם אוהבים את זה
ל"ת
שש,
14/07/06 08:19
|
|
 |
1.
צודק 100%
ל"ת
ארז,
13/07/06 11:03
|
|
 |
הגיע הזמן לצאת, כבר מאוחר מידי.
ל"ת
40 שנה כבשנו!,
15/07/06 06:03
|
|