 |
37.
אייל, אתה סה''כ בדרן ליגה ת'
פרדי,
י-ם,
23/07/06 10:27
|
אולי הקול שלך היא לזכור שאתה בכלל קיים. שככו אותך....?! עוד בחירה גרועה כמו רוב הקריירה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה עובר על שפיות דעתכם?
חילוני,
מרכז,
23/07/06 00:19
|
קודם כל תרגיעו מהמצעד שלכם. ברור שכל מי שמאמין בדת יתנגד ומי שהומו\לסבית ישמח ואפילו יתלהב מהכתבה הנ''ל. אני לא שומר מצוות, אבל מאמין בשממיא. ורציתי להבהיר לכולם- ברמה האנושית שבנו איך יעלה על הדעת לעשות כדבר הזה? למה שאלוקים יתן לעשות זאת? זו בגידה באלוקים שיצר אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תאריך 8.8.06 יתקיים 'מפגן הענק' של הרב אמנון יצחק באצטדיון טדי במעמ
dan555,
tel aviv,
22/07/06 22:39
|
תאריך 8.8.06 יתקיים 'מפגן הענק' של הרב אמנון יצחק באצטדיון טדי במעמד של 22,000 איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איפו הייתי כשכפו החילונים את דעתם ??
מהיושב וחושב,
י-ם,
22/07/06 22:11
|
אייל אני ''מאוד'' מבין אותך אך איכן היתה תגובתך כאשר מרץ שינוי וחבריהם היו כופים דעתם על החרדים במישור הפולטח מדיני וחברתי ???
דבר נוסף וכי רק חברי ש''ס נגד ?? מה עם שאר המפלגות הדתיות??
יפה נפש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לאייל גפן
מיה,
תל אביב,
19/07/06 02:25
|
ללא שום קשר להגיון הבריא שלך ולדברים הכל כך נכונים שאתה אומר, אתה כותב מדהים!! יש מצב לאיזה ספר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
החרדים גם נגד ''מצעד האהבה'' הסטרייטי
אלי,
17/07/06 20:23
|
וזו זכותם. מי שקובע איך נראה הרחוב אינו שחקני פרסומות בטלביזיה אלא הציבור.
החרדים הם חלק מהציבור וזכותם להתנגד למצעד הגאווה ממש כפי שאתה תתנגד (אני מניח) למצעד האנורקסיה או למצעד לעידוד הסרט הפורנוגרפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הומו
פיני,
ירושליים,
17/07/06 14:38
|
אייל חתיחת שמן מגעיל והומו מוצהר אתה בכלל לא יהודי איך אתה יכול להבין מה זה דת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אייל הומופוב בארון מביא אותה בהפוכה
ל"ת
כתבה מהתחת,
16/07/06 11:55
|
|
 |
29.
מאמר מצוין
יעקב,
15/07/06 09:56
|
|
 |
28.
על ההופעה של הפינק פלויד ויתרתי,
עליזה,
מבסוטית,
15/07/06 01:32
|
משום שמישהו עשה לי מחטף.
להפגנות פוליטיות אינני הולכת !
אז מי שרוצה להמשיך ברכבת הגאווה,שימשיך. אני קופצת בזמן הנסיע,חוזרת למרכבה העליזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חבל על הזמן,כנראה שלא קיים דבר כזה כמו קיצורי דרך. רק כוויה ...
ל"ת
יכולה לפתוח,
דרך להבנה,
15/07/06 01:19
|
|
 |
26.
המצעד יתקיים בירושלים ב-10 לאוגוסט
איתי ת''א,
14/07/06 17:16
|
כל ההומואים והלסביות מכל הארץ מוזמנים להגיע למצעד בירושלים ב-10 לאוגוסט. הולך להיות שמיייח (:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10 באוגוסט, ולא 10 לאוגוסט
ל"ת
ארז,
15/07/06 11:26
|
|
 |
25.
צודק... ותודה!
ל"ת
אורן בוזגלו,
14/07/06 14:40
|
|
 |
24.
מי שמך -בור- להגדיר ולהגביל רגישות דתית?
ל"ת
משה,
פ''ת,
14/07/06 13:25
|
|
 |
23.
יתעסק נא היועץ להשקעות בבונבונים
יועץ השקעות,
14/07/06 12:43
|
במה ששכלו הזעיר מאפשר. ראשית, הפסוק לא אומר שכל אדם באמונתו יחיה אלא ''צדיק באמונתו יחיה'' לא הכותב ולא האספסוף עליו הוא מסנגר הם צדיקים. שנית, הומוסקסואליות איננה אמונה, גם לטענת החולים בה. שלישית, למצעד הזה אין שום קשר להומוסקסואליות, אלא לשנאת יהודים דתיים. ''מצאנו עוד דרך להרגיז אותם ולגרום להם כאב לב''. זה הכל. שאם לא כן, מדוע לא יערך המצעד במקומו הטבעי, סדום-של-היום, הלא היא תל-אביב ? רק בגלל האוכלוסיה היהודית דתית הגדולה בבירה. הם היו רוצים לערוך את המצעד בבני-ברק, לו יכלו, אבל אפילו בית המשפח העליון, עוזם ומעוזם של ''אוהבי'' הדת והיהדות, לא יסכים לדבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפי הסדר.
יובל,
14/07/06 18:23
|
1-אכן בחבקוק נרשם:''צדיק באמונתו יחיה'' .ואכן ההשוואה בין אמונה לחיות אינה מקרית מאחר שהבסיס לחייו היא האמונה,אך נידמה לי שהכוונה של אייל היא-כל אחד והאמת שלו,מכיוון שרוב האוכלוסיייה אינה מקיימת את מלוא המצוות של''תורת האמת'' המשמעות שלו ''צדיק באמונתו יחיה'' משרתת כוונה של-חיה ותן לחיות,איש תחת גפנו ותחת תאנתו. 2-אף אחד לא טען שהומוסקסואליות היא אמונה,הומוסקסואליות היא נטיה מינית כלפי אותו מין,זאת איננה מחלה ואיננה סטיה.כך יאמר לך כל רופא/פסכיאטר/פסיכולוג. 3-המצעד הזה נועד לחדד מודעות חברתית כלפיהם משום שהומוסקסואלים אינם אזרחים שווי זכויות.את הזכויות שאתה מקבל באופן טיבעי הם צריכים לעבור כיברת דרך ארוכה ומלאה במכשולים(חלקם ע'י אנשים כמוך). 4-המצעד נערך בי-ם משום שזאת עיר הבירה גם שלהם.מארגני המצעד הבטיחו שזהו יהיה מצעד מכובד וסולידי ללא מראות פרובוקטיבים ואף אין בכוונת הצועדים להכנס למקומות קדושים בי-ם(הכותל,מסגד אל-אקצה,כנסיית הקבר וכו')המצעד לא נועד להרגיז דתיים,ואף אחד לא מכריח איש דתי לצפות ולשתתף במצעד.מי שתהלוכה של בני-אדם הצועדת בלבוש מלא עם דגלים צבעוניים ולשלטים בעד שוויון זכויות מפריע לו,שפשוט לא יגיע למקום בשעה שהמצעד נערך. 5-אף אחד לא רוצה לערוך מצעד גאווה בבני ברק כפי שאף אחד לא רוצה לערוך מצעד גאווה במאה- שערים ולא במזרח ירושלים אך כשמדובר במדרחוב וגן עירוני שיש בה מכלל הצבעים והמינים בלב ליבה של י-ם,המצעד בהחלט ראוי להתקיים שם. י-ם סימבולית לאחווה,סובלנות, פלורליזם,שוויון,לצדק חברתי,רב גוניות של פניה של החברה בשלל גווניה.ירושלים היא עיר הבירה של כולנו,היא עיר שעולים אליה כל מי שמבקש מזור למצוקותיו או אוזן קשבת לצרכיו הפולטיים וחברתיים. ובירושלים נימצאים שניים מהמוסדות הדמוקרטיים החשובים ביותר האחראים על הלך הרוח מבחינה חברתית ופוליטית:כנסת ישראל,ובית משפט העליון.שניים מהמוסדות שדרכם תצלח ידם להשיג שוויון זכויות. 6-המצעד בתל-אביב כבר איבד ממשמעותו ורבים מהקהילה לא מרגישיים צורך להגיע למצעד בת'א משום שבת'א הם השיגו את מה שביקשו,עיר שתקבל אותם,תתנהג אליהם בסובלנות,וכשוויום. עפי חוקי-עזר עירוניים העיר מכירה בזוגיות חד- מינית ומאפשרת הטבות כספיות לספריות,קאנטרי קלאב,בריכות ושאר מוסדות עירונים.את זאת הם מבקשים להשיג בי-ם ושאר חלקי הארץ באמצעות המצעד שהוא כלי ביטוי למרידה ומחאה כנגד אפליה, וחוסר סובלנות כלפיהם.הומואים לא המציעו את הרעיון של קיום מצעד כדי לעלות לסדר היום את מעמדם וזכויותיהם,בארה'ב קיימת מסורת של שנים של מצעד לשחורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
די להתלהמות כן לסובלנות
שי,
14/07/06 12:27
|
|
 |
שאני מניח אתה תצעד בראשו
יובל,
14/07/06 17:34
|
אגב אני הייתי יותר ממליץ לך ללכת על חמור,אתם הרי חולקים את אותה רמת אינטלקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענין! מה יש לך נגד משכב בהמה?
ל"ת
סטרייט,
15/07/06 01:43
|
|
 |
אין קשר בין משכב בהמה למשכב זכר.
יובל,
15/07/06 08:31
|
''אין קשר בין הומוסקסואליות לזיאופליה(שמכב עם בע'ח) אפילו לא במעט ,זיאופליה כמו נקרופיליההם מקרים פתולוגים פר-אקסלנס בנקרופיליה אין דעת ואין הכרה. גופה לא יכולה להסכים לקיום יחסי מין אין סטטוס פיזיולוגי ופסיכולוגי בקבלת החלטה בכלל, או איזשהו איתות או רמיזה למשיכה מינית ומימושה,כנ'ל בע'ח, לעומת זאת הומוסקסואל הוא אחד מעשר באוכלוסיה(בערך)שהאירגון הפיזיולוגי שלו מצווה לו משיכה לבני מינו,וממשה בהסכמה מושכלת. בע'ח לא יכול להסכים,לסרב,להבין,לצחוק,לבכות, לדבר,לחבק וכו' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל מילה- יהלום. כל הכבוד שגם
ירושלמית,
14/07/06 11:48
|
בזמן כזה, מוצאים כאן לנכון לפרסם דברים שפויים. כל הכבוד לאייל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
''על פי תפיסתכם''
עופר לנדא,
רחובות,
14/07/06 11:43
|
נכון, כפי שכתב מר גפן, ''על פי תפיסתם של הדתיים, כל בן תמותה שמהלך על הכדור הוא פרי יצירתו המפוארת של היושב במרומים''.
א-מה-מה, על פי תפישתנו, כל בן תמותה שכזה, מתוקף היותו פרי יצירתו של היושב במרומים, או לפחות כל יהודי שכזה, מחויב בציות לאותו יושב במרומים, והתורה - שאם תרצה, מר גפן, ואם לא - היא ספר החוקים שהוגש לנו על מגש של כסף מידי אותו יושב-מרומים - אוסרת קיום יחסי מין הומוסקסואלים, וקובעת דין מוות לעוברים על דין זה.
כמובן שדין מוות שכזה יכול להיות מיושם אך ורק על ידי הסנדרין ולכן לא רלוונטי בימינו (אך יהיה רלוונטי בעתיד) ולא ברור מה עבר בראשם של ''מציבי הפרס'', אולם השורה התחתונה היא כזו: אם אתה בא להציב מול מישהו ''לשיטתך'' - אתה מחויב להיצמד לשיטתו של השני, אחרת אתה עושה מעצמך צחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה.חה.חה.
יובל,
14/07/06 17:40
|
סנהדרין בעתיד.תמשיך לחלום באספמיה.לשיטתך זה כולל גם :מחללי שבת,אל שאינם מקפידים על גלאט כשר,אלו המוצאים זרע לבטלה,אלו שאינם מקבלים על עצמם עול מצוות ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ובקיצור: 90 אחוז מאוכלוסיית הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אתה פה במיעוט, שמנצ'יק. יחד עם כל השמאל שנשאר
י,
14/07/06 11:37
|
אתם בשמאל הסהרורי מתעקשים להפוך את ענייני ה ''גאווה'' ל מלחמת דתות. אז זהו שלא רק דתיים מתנגדים למצעד. מיליוני חילונים שדואגים לצביונה של ירושלים, צביונה של ישראל וצביונו של עם ישראל, מתנגדים למצעד בירושליים, בירת עם ישראל ומדינת ישראל. אני מקווה שלא נצטרך לראות שבדיעבד צדקו המתנגדים למצעד, כמו שאנו רואים בימים אלה,שצדקו מתנגדי הנסיגה מלבנון ומתנגדי ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואף על פיכן - נוע ינוע
סטרייטית,
14/07/06 14:24
|
המצעד יתקיים בין אם תרצה או לא. לא יעזור לדוסים של היום כמו שלא עזר לדוסים של פעם. למרות ההתנגדות וההכחשות - כדור הארץ הוא עגול ונע סביב השמש. יום אחד גם אתם תבינו שיש פה הומואים ולסביות ובי וטראנס והם פה כדי להשאר. הצעד הראשון להתמודדות עם מחלת הנפש שלכם היא הכרה במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בבית שלך תעשה מה שאתה רוצה.
דתי,
דמוקראט,
14/07/06 11:08
|
אתה רוצה להיות הומו? כל זמן שאתה עושה זאת בבית שלך, אף אחד לא יפריע לך. אבל אנו לא נרשה שתעשה תעמולה לסטיות שלך כאילו הן דבר נורמלי ורצוי.
האם תסכים שאנשים יקיימו יחסים הטרוסקסואלים או שיתפשטו עירומים ברחוב? עכשיו אמור לי היכן הגבול שלך שממנו והלאה זה טאבו?
הרחוב הוא רשות הרבים והוא שייך לכולם ומה שנעשה ברחוב צריך להעשות על דעת כווווווולם.
האם שמת לב שלא הכנסתי בכלל שיקולי דת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מי אתה ???
עדי,
תל אביב,
16/07/06 16:14
|
סליחה, אבל למי בדיוק אתה חושב את עצמך ??? ...''אני לא נרשה'' הרחוב הוא אכן רשות הרבים ולכן יש גם להומואים, בדיוק כמו לכל אחד אחר, לצאת לרחוב, למחות על הקיפוח, להלחם על זכויותיהם, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי דמוקרטי,על מצעד האהבה שמעת?
יוסי,
פ''ת,
16/07/06 13:56
|
זהו מצעד של סטרייטים ואם אינני טועה רמת ההתערטלות שמה אינה פחותה ממצעד הגאווה.במצעד האהבה לא מקיימים יחסים בפרהסיה,כנ''ל במצעד הגאווה. פשוט תרגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסיפת ועדיתא אכן גם מצעד האהבה הוא מכוער
דמוקראט,
דתי,
18/07/06 06:29
|
יחסי המין הוא דבר שהצינעה יפה לו. ו''א נ ח נ ו ל א נ ר ש ה'' לכם ללכלך את רשות הרבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר זה נשמע כמו תעמולה של פעם
ציפי,
מרכז,
14/07/06 12:16
|
באירופה: אתה רוצה להיות יהודי בסדר אבל תסיר את הפיאות והזקן. בבית תהיה מה שאתה רוצה בחוץ, בשטח הציבורי תהיה כמו כולם...
אוחחח...לשמוע את כל ה''דמוקראטים הנאורים'' ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים.....?
חילוני,
14/07/06 11:33
|
לפיכך את כל הקולות מבית הכנסת יש להחריש, בייחוד בחגים, וכמובן את כל טנקי הפעולה של המיסיונרים היהודיים. זה הרי לא נעשה על דעת כולם. איפה הגבול? אם לאחד מותר להציג את דעותיו וצורת חייו ברבים- מדוע לא לאחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מצטרף ומחזק
רון,
14/07/06 10:53
|
הנאורות לא ניכפת על אף אחד. תתפלאו, אבל אנחנו ההומואים והלסביות מסתבובים ברחובות העיר ''הטהורה'' ירושלים בכל השנה. גם אנחנו גרים כאן, לומדים באוניברסיטה ואפילו יושבים לידכם באוטובוס מדי יום. תמיד היינו כאן ותמיד נשאר, ביום אחד בשנה גם נעמוד איתנים ולא נסתיר את עצמנו. אין כאן שום כפייה, יש כאן זכות דמוקרטית שלנו להראות שאנחנו כאן, המצעד לא יהיה בשכונות חרדיות ולא תהיה שם יותר הפקרות ממה שמתרחש במדרחוב מדי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין את ההבדל?
יוסף,
ישראל,
14/07/06 11:56
|
אני מרחם עליך ביומיום ומתפלל עליך שתתפקח ותבין. אבל כשאתה מנסה לעמוד איתן ולצעוק לכולם שאתה נורמאלי גורם לי לעמוד מנגד. הבדיחה על המשוגעים שנפגשו במועדון המוסד נוגעת במידה מסוימת גם אליכם. המשוגע הראשון אומר לחברו '' אני המשיח''. משיב לו חברו - ''אתה טועה, אני המשיח''. מגיב השלישי - ''אני מצטער אבל נפלה פה טעות חמורה, אני המשיח''. הרביעי הצטרף ואמר ''אתם כולכם טועים, הקדוש ברוך הוא אמר לי שאני המשיח''. והחמישי בנחת השיב לרביעי ''אני לא אמרתי דבר כזה''. אתם יכולים להמשיך לחשוב שאתם מבשרי הנאורות, הבאתם את הגאולה לחושך הסורר בירושלים בפרט ובארץ בכלל. אתם יכולים להמשיך ולחשוב שאתם מכתיבים את רמת המוסר וכו'. אתם שוכחים שאתם אלה שאינם טבעיים, אלה שלא נורמאלים, אלה שזקוקים לעזרה. ממשיך לרחם ולהתפלל עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כופר
מישהי,
14/07/06 14:21
|
אם אתה טוען שיש משהו אנושי שהוא לא טבעי אתה בעצם טוען שיש משהו אנושי שלא האל יצר (כי האל יצר את הטבע).
אני לא אתפלא אם אתה הומו מודחק - אלימות כלפי הומואים היא תסמין ידוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תודה רבה על המאמר
הומו,
14/07/06 10:48
|
מזה שנים סובלת קבוצה של אנשים בישראל מהתנכלות מילולית חסרת תקדים ואין כמעט פוליטיקאי (למעט חריגים שלא פוחדים מהדתיים) פוצה פה. איך הדתיים היו מרגישים אם מישהו היה מכנה אותם ''אנשים חולים''. הרי היתה קמה זעקה. ואילו מישהו באירוע של ש''ס היה נדקר. כולם היו נסערים. יש פה ניסיון פוליטי מכוער ומרושע של התרת דם של קבוצה גדולה של אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גועל נפש.
דוד,
ארץ ישראל,
14/07/06 10:35
|
עם ישראל נתון במלחמה אנשים נהרגים ואנחנו צריכים כל יום לקרוא/ לשמוע את זעקות התומכים בגועל הנפש הזה שאותו רוצים להציג בראש חוצות. אף אחד לא נבהל מזה שיש הומואים בתוכנו. אבל זה לא אומר שצריך לאפשר למצעד הגועל נפש, שכולל גם כל מיני מחליפי מין למינהם שלובשים בגדי פריצות ומתנשקים בראש חוצות, לצעוד בהמוניו ברחובותינו ולהרעיל נפשות של ילדים שאף הורה לא היה מתיר להם לצפות בכך אם היה מדובר בשידור בטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמא רוסיה
שולי,
שרון,
18/07/06 09:29
|
אני מסכימה איתך ב1000% ורוצה לומר שהגיע הזמן שנפסיק להידמות לאמא אמריקה והשטויות שלה ואולי נפנה לאמא רוסיה שם היו כולאים כל מי שנתפס בפעילות כזו מאחות של אחד כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מתי תבינו שחד מיניות זה לא נורמלי?!
סטרייט,
14/07/06 10:34
|
מי שיש לו כאלו רגשות צריך לקחת תרופה ולנסות ולחזור להיות נורמלי,ולא לעשות מסיבות רעשניות לפני כל העולם ולהראות להם כמה שאתה זקוק לטיפול דחוף...מילא מי שלא רוצה להירפא,זו בעיה שלו.אבל לחגוג את זה ולעשות מצעד??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם זה לא נורמלי, במדינה דמוקרטית יש לקבוצות מיעוט זכויות
ארז,
15/07/06 11:28
|
|
 |
לסטרייט כביכול
אלי,
באר שבע,
14/07/06 11:13
|
מתי שאתה תשכיל ותלך ללמוד ביולוגיה ופיזיולוגיה ותבין שזאת תופעה טבעית לגמרי שקיימת בכל המינים בטבע. היא נגרמת כתוצאה מהפרשות של הורמונים וסביבה תוך רחמית.
מי שצריך טיפול זה אתה... אבל לא טיפול תרופתי. אתה צריך אשפוז בכיתה א' או ב' כדי להגיע לרמת חשיבה מינימאלית שתאפשר לך להבין משהו על העולם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבנים יש בולבול ולבנות חור
ל"ת
זה נורמלי,
14/07/06 11:17
|
|
 |
לחור הזה יש שם
מישהי,
14/07/06 14:17
|
|
 |
למישהי: החור שלך מסריח כמו ראשך
ל"ת
תתרן,
16/07/06 11:48
|
|
 |
13.
מי שמך,שחקן מצחיקן.חזור לתיאטרון.כל זמר, שחקן,או משורר ביבים ממונה
יגאל.לא זמר ולא,
שחקן. משכיל,
14/07/06 10:29
|
ע''י התקשורת לכתוב בנושאים שהבנתו הכוללת בהם נמוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תודה לך אייל
דני,
ירושלים,
14/07/06 10:22
|
|
 |
אתם צריכים הגנה?
אלי צ'רניאבסקי,
קריית מוצקין,
14/07/06 10:47
|
אתם מנסים לדרוס את ירושלים עם המצעד הפרובוקטיבי ביותר בירושלים. בזמן מרד בר-כוכבא הרומאים הפכו את ירושלים לעיר של עבודה זרה וזה הצית את המרד האכזרי ביותר אי-פעם. אתם עושים יותר מזה.
לא אתם הצד המדוכא והסובל בסיפור. אתם בכוונה פולשים לתוך העיר הכי קדושה בעולם, אז אל תיתממו, ואל תבקשו עזרה נגד בני החושך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מזה - בר כוכבא ביה מזמן
אני,
14/07/06 14:15
|
עוד אחד שתקוע בהיסטוריה העתיקה ולא מסוגל להתקדם. מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Don't visit Jerusalem
solidarity,
14/07/06 10:14
|
I am calling all of you that do care about our society in israel, NOT to visit Jerusalem if the Gay parade will be cancelled.This is not because i am gay, but the sense of solidarity with this comunity. If they don't have permission to do what they should do in Jerusalem, than Jerusalem should not expect me also visiting the city .We have the right for afree country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ומי שמך להיות בן האור?
אלי צ'רניאבסקי,
קריית מוצקין,
14/07/06 10:00
|
תקשיב. אתה אולי מאמין באל אבסטרקטי, אבל לא בקדוש ברוך הוא. למה יש לי זכות לומר לך את זה? כי להאמין ב''קדוש ברוך הוא'' - משמעותו להאמין באל היהודי. לא שיש לנו - לדתיים - בעלות עליו (אני בעצמי לא נכנס חלק להגדרה של האדם הדתי), אבל להאמין בו דורש להאמין בתורה.
התורה וכל מה שהתפתח סביבה נותנים מערכת ערכים נאורה ומפותחת. תמיד אפשר להתעלם מחלק מהם ולהפוך לבור, וגם סביב הערכים הכי מקודשים אפשר לבנות חברות פרימיטיביות. בארץ אתה רואה את כל המגוון הזה.... אבל בקשר להומואים ולסביות התורה דיברה באופן מאוד מאוד ברור. כמו שאסור לך לשכב עם אימך, כך אסור לשכב עם גבר אחר.
אל תצפה ממני לקלוט את ערכיך הנאורים. אין לך זכות לומר לי שערכיי אינם כאלה, וכרגע אתה מנסה לכפות את תפיסתך, המעוותת, לדעתי, ולדעתם של רבים, ולדעתה של תורה, על כל היהודים בישראל.
אתה לא פחות חשוך מאיתנו בעיוורון הערכי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אלי, אתה צודק ברוב דבריך אך יש לך טעות יסודית
יוסי,
צפון,
14/07/06 11:07
|
אתה צודק שזה לא נכון לומר שערכיו של אדון גפן גבוהים מערכיך. אני בהחלט מסכים עם אמירה זו וחושב שזו בושה לנסות ולטעון שערכי הדת הם שפלים או נחותים מערכיו.
אבל עליך לקבל באותה מידה את הטענה שערכי אינם נחותים מערכיך. אני הומוסקסואל ומעוניין לחיות את חיי בביתי הפרטי. אז למה לצעוד ''בגאווה'' ברחובות אתה שואל? כי המדינה לא מאפשרת לי לחיות את חיי בביתי הפרטי. אני מבטיח שאם תאפשרו לי את הזכויות של אדם הטרוסקסואל לעולם לא אצעד במצעד גאווה.
לגבי עניין כפיית הערכים. זה לא נכון לומר שאני כופה את ערכיי עליך רק משום שאני צועד ברחוב. אם הייתי כופה עליך את ערכיי היית עכשיו מזדווג עם גבר. טענתך דומה לטענה של חילונים שונאי דת רבים שטוענים שעצם קיום בית הכנסת בשכונת היא כפייה דתית. עצם השמחה בחג מתן תורה היא כפייה דתית. ובעצם כל הפגנה של דת או שמחה מדת היא כפייה דתית. אני חולק על כל הגישה הזאת. עצם החשיפה לדת היא לא כפייה דתית כשם שעצם החשיפה לכך שאני הומוסקסואל התובע את זכויותי היא לא כפיה הומוסקסואלית.
תודה ויום טוב אלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ צודק ! ושאלה- למה אסור לאח להתחתן עם אחותו? תשובה בפנים..
אריק קלנר,
נשר,
14/07/06 10:43
|
כי הגויים חושבים שאסור !!! ואתם, הנאורים והחכמים בעיני עצמכם לא מסוגלים להפעיל את השכל לעשירית השניה. סתם מחקי גויים עלובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש אנשים שלא שמעו על המושג ''ערכים'', הייתי שולח אותם לסמינר למרות
ברווז במטבח,
14/07/06 09:29
|
שאני לגמרי לא דתי. שלא לדבר על מידות. גפן, למה לא מסיבת טראנס ואקסטות ברחבת הכותל? יכול להיות סבבה. אם כבר התבהמות אז עד הסוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ולמה לכם בשם הנאורות מותר לכפות עלי דברים מבוקר עד ערב.
איתן,
14/07/06 09:23
|
מה שונה הדת שאתה לא מרשה לה להילחם על האידאולוגיה שלה ופתאום קורא ללחימה על זכיותיה ודעותיה כפייה.אם תסתכל על הדת בהשוואה לנאורות השמאל חילונית תראה שהיא מנסה הרבה פחות להשפיע ול''כפות''. לצערי הינך נגוע בדעות קדומות וכל כובע או כיפה שקצת חורגת מהגודל ה''נורמאלי'' מעלה את זעמך ה''נאור'' ו''המתקדם''. אבל אין להאשים אותך .התקשורת הרי נתונה לחסדיה של ''הנאורות'' ונעמדת דום לכל ציוץ של ''איש רוח'' בעל כשרון כתיבה שגיבב איזה ספרון עם כמה מילים גבוהות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הפרהסיה של המדינה צריכה להתחשב בכולם
אבי,
ירושלים,
14/07/06 09:22
|
אנו לא במדינה חילונית או דתית אלא מעורבת. כמו שלא ביקשתי שתוריד את פירסומות העירום מתל אביב כך אל תביא לי עירום מתחת העיניים לירושלים. זו כפייה חילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לאייל. אתה צודק. אבל . . .
צ______________,
____________,
14/07/06 08:31
|
למען ההתחשבות ומען שלום בין האנשים אפשר להתקפל ולוותר.
הרי אתה וגם האנשים הנאורים. מעדיפים שיהיה שלום בין כל רבדי העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל נכון וזה מה שמשניא את הגת ואת הממסד הדתי אבל...
אירית,
14/07/06 08:28
|
חבל על הניצה המתמצלת בפתיח. תמיד ''אנחנו'' צריכים להתחיל בדיווח על האמונה שלנו ואני אומרת האמונה כמו עניינים אחרים היא עניין פרטי לגמרי וחסר כל קשר לחיי הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נפלאתה אהבתך לי מאהבת נשים
דוד המלך,
14/07/06 08:07
|
|
 |
אהבה איננה דווקא אהבה מינית
אפלטון,
אתונה,
14/07/06 11:12
|
מי לא שמע על אהבה אפלטונית, אהבה רוחנית בין בני אדם. מדוע בכל דבר צריך לערבב סקס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל דוד היה נשוי ולא הומו לכן כנראה התכוון למשהו עמוק יותר...
ל"ת
צבי,
גוש דן,
14/07/06 09:14
|
|
 |
ברומא וביוון העתיקה כולם היו נשואים ולכולם היו פילגשים
ל"ת
אלי,
באר שבע,
14/07/06 10:59
|
|
 |
גם לדוד היו נשים ופלגשים. אבל לא גברים!!
ל"ת
צבי,
גוש דן,
14/07/06 11:20
|
|
 |
אסביר לכם כוונת דוד
ד.צ,
ת''א,
14/07/06 10:27
|
(ממש בקצרה) כותב הרב מפאנו זצ''ל שיונתן הלא עודד את דוד בניגוד לדעת אביו שאול. מסתבר שכשלמלך יש חבר טוב הוא יתן לו להיות סגנו, אבל לא מסתבר שיתן לו למלוך במקומו. יונתן נתן את המלוכה לדוד שהרי הוא היה אמור להחליף את אביו. ומאין שאב את הכח הזה לנתינה עצומה- מאהבת נשים- כלומר ידוע שדוד הוא משבט יהודה שהיה בנה של לאה, ויונתן משבט בנימין שהיה בנה של רחל. וכמו שנתנה רחל את הסימנים ללאה כדי שלא תתבייש מיעקב והייתה מוכנה למסור את אהבתה העצומה ליעקב כדי שאחותה לא תפגע. על כן אומר דוד מאין הכח של הנתינה בינינו- מאהבת נשים- אהבת רחל ולאה, אמותנו לימדנו לנתינה כזאת. כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''צ, אני מכיר את הרמ''ע מפאנו הזה. כתבתי תשובה פשוטה בשביל חילוניים
צבי,
גוש דן,
14/07/06 11:05
|
שלא מקבלים את פירושי חז''ל, שיבין בהיגיון פשוט שדוד חס ושלום לא היה הומו. אין צורך להגיע לפירוש הזה של הרמ''ע מפאנו. יש הרבה הסברים פשוטים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אייל הנאורות ממך והלאה
א.,
י-ם,
14/07/06 07:39
|
את ה''נאורות'' שלך תקטין כי נאורות זה לא רק להתגאות זה גם להתחשב בזה שלא חושב כמוך כלומר תצעד בתוך ביתך שלך ואם אתה לא רוצה לפגוע באנשים תדאג שלא ישימו להם מול העניים משהו שהם לא רוצים לראות הרי מצעד הגאווה קיים כבר הרבה שנים והדתיים מחוים דעה ולא יותר מזה אבל למה להכניס להם את זה לתוך הבית
בקיצור אם לגאים ולגאות מותר לצעוד אז אל תצפו שהציבור הדתי יעמוד מנגד בשקט במקרה הטוב יחסמו להם את הדרך במקרה הרע גם ידאגו שהם לא יתקרבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלים, היא לא ביתם רק של הדתיים
ירושלמי,
14/07/06 09:59
|
מלבד הדתיים יש עוד כמה קבוצות מיעוט שגרות בירושלים, חילוניים לדוגמא. קבוצות מיעוט אילו משלמות את מרבית המיסים של העיר ומקדמות אותה לכיוון מערבי ומתקדם יותר. חבל , שבהם אף אחד לא מציע להתחשב. ולא שאני טוען שכל החילוניים תומכים מצד הגאווה, אבל נמאס מזה שהופכים את ירושלים לעיר ששייכת אך ורק לדתיים ולאחר מכן , יש בכי לדורות על הנטישה המונית של החילוניים את העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מילים כדורבנות
שלמה,
בת ים,
14/07/06 07:17
|
|
 |
אור וחושך?
גדעון,
14/07/06 09:21
|
למה בכלל יש ''מצעד הגאוה''? למה אין מצעד השרברבים?או מצעד המרצים ?--זה סתם פורקן מטופש של אנשים רוויי רגשי נחיתות. אז במקום ללכת לפסיכולוג,הם יוצאים לרחוב. בעיניי זה חושך ולא אור!!!!
ולמה בירושלים? עיר שכל כך הרבה אנשים רואים בה קדושה.ולא רק יהודים. גם נוצרים וגם מוסלמים. ההתעקשות הזאת היא חושך ולא אור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך גדעון...
יוסי,
צפון,
14/07/06 10:57
|
אהלן, דבר ראשון, יש מצעד אהבה לסטרייטים בת''א. לא שזה משנה בעיניי. אבל יש.
דבר שני, אתה אומר שהאוכלוסיה הזאת (בין 7-10% תלוי את מי אתה שואל) רוויה ברגשי נחיתות, ובמקום ללכת לפסיכולוג יוצאים לרחוב. אתה צודק. אם היו אומרים היום בפינלנד שליהודים אסור להתחתן גם להם היו ''רגשי נחיתות'' והיו זועקים לכל העולם ואשתו. היו יוצאים לרחובות, לכיכרות, בערים ובכפרים. אז כן. כמתייחסים אליך כאל נחות הדרך היחידה היא לצאת לרחוב (ולא כפי שאתה חושב, לקבל את זה ולחיות עם זה = ללכת לפסיכולוג).
דבר שלישי, לשאלת ירושלים. אני בתור חבר באוכולוסיה חשבתי בתחילה שלא כדאי לעשות שם את המצעד. בעיקר מהסיבה שאני אוהב את ת''א וחושב שהיא מקום ראוי יותר למצעד כזה. אבל לפי התגובות בירושלים למצעד אני מבין שאין ברירה אלא לעשותו שם. אנשים צריכים להבין. אני שירתתי בצבא ואני משלם מיסים (שזה יותר ממה שאפשר להגיד על הרבה מהמתנגדים למצעד דרך אגב) ועד שלא ייתנו לי מלוא זכויותיי לא אשב בבית. ירושלים היא עיר הבירה (שלי כמו שהיא שלך) שם ההשפעה (הכנסת והממשלה) וגם שם חיים הומואים (דרך אגב, באותו אחוז כמו שחיים בכל מקום אחר).
לעניין הקדושה. ירושלים קדושה גם לי אז אני לא מקבל את הטענה שהיא קדושה רק לחרדים (שאגב אחוז ההומואים אצלם, גם אם יכחישו, זהה לזה שבכל אוכלוסיה).
נקודה אחרונה. אני מקווה שבמצעד יבואו לצעוד לא רק הומואים, אלא כל מי שאכפת לו מזכויות אדם ואזרח. כל מי שמאמין בשוויון. אם אתה מאמין בשוויון גדעון, אני מקווה לראותך שם.
תודה, ונתראה במצעד יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי מהצפון
ירושלמי,
14/07/06 14:25
|
אני דתי לאומי שירתי ביחידה קרבית בצבא אני וכל משפחתי משלמים מיסים כחוק(ציינתי זאת בגלל ההכללה המטופשת שלך ) ואני מתנגד מאוד למצעד בירושלים ואסביר לך למה ירושלים היא עיר שניחשבת קדושה כבר למעלה מ3000 שנה היא קדושה ליהודים נוצרים והמוסלמים טוענים שהיא קדושה גם להם בשלוש הדתות האלה יחסים חד מינים אסורים בהחלט בירושלים חיים אלפי אנשים שקיום מצעד זה יפגע קשות ברגשותיהם נכון אנחנו חיים בדמוקרטיה בה לכל אדם ישנה הזכות לעשות ולהגיד כל מה שהוא רוצה אך לא אם מעשיו ודבריו פוגעים במישהו אחר קיום המצעד יפגע באלפי אנשים האם הפגיעה בהם הכרחית למה למשל הקהילה ההומולסבית לא תתפשר ותעביר את המצעד למקום פחות טעון רגשית למה הם מתעקשים לפגוע בכל כך הרבה אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירושלמי א''י היא ארץ הקודש ל- 3 הדתות
חילוני,
מרכז,
14/07/06 17:57
|
ע''פ ההגיון שלך כל מה שאינו מתאים ל''קדושה'' הזו מבחינתך ומבחינת נחרדים לא צריך להיות בא''י ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד יוסי!
סטרייטית,
14/07/06 14:12
|
אני סטרייטית ואני באה ומביאה איתי כמה עשרות חברים סטרייטים. החרדים הפכו את מצעד הגאווה למצעד נגד גזענות. כל מי שמתנגד לגזענות, סקסיזם והומופוביה צריך לבוא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה מי אתה ?
אמיר,
14/07/06 07:09
|
|
 |
אמיר, אתה הטיפש התורן בתגובות
אייל,
14/07/06 09:16
|
כמו בכל קריאת תגובות יש את המטומטם התורן שמגיב מהתחת... בא אדם, כמו אייל, שאין לי מושג מי הוא..אומר דברי טעם (תרתי משמע) ובא טיפש כמוך אדם ריקני ולא אומר משהו לעניין...לך חפש מי ינענע אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאריך 8.8.06 יתקיים 'מפגן הענק'
dan,
tel aviv,
22/07/06 22:40
|
תאריך 8.8.06 יתקיים 'מפגן הענק' של הרב אמנון יצחק באצטדיון טדי במעמד של 22,000 איש.
הגב לתגובה זו
|
|