 |
46.
אני לא מבין מה יש להם להיות גאים בחיסרון שלהם
צחי,
24/07/06 18:58
|
אני לא מבין מה יש להם להיות גאים בחיסרון שלהם זה כמו שאני אעשה מצעד גאווה לילדים אוטיסטים או מפגרים אני חושב שיש להם שריטה עמוקה ולא להיתיחס אליהם כי הם מחפשים את התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לכל ''שונאי ההומואים''
קוזי,
חו''ל,
24/07/06 17:24
|
קודם כל, אני ממש לא מבין מה אתם מחפשים כאן במדור הגאווה!
התגובות שלכם רק מוכיחות כמה זה חשוב לקיים את המצעד הזה! זה לא שאנחנו גאים במה שאנחנו (כי זה לא נעשה מתוך בחירה!) אנחנו גאים בסובלנות שבנו ובקבלה של האחר והשונה... ודרך אגב, גם לכם לא תזיק קצת סובלנות ומתירנות, אחרת כולנו נחיה במדינה שמזכירה יותר את אירן מאשר את מערב אירופה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נסתרות דרכי האל
ל"ת
אריק,
מרכז,
24/07/06 12:04
|
|
 |
43.
נשמנו לרווחה - תודה!
ל"ת
קים,
23/07/06 19:22
|
|
 |
42.
ירושלים עיר הקודש -לא יעזור לכם
ל"ת
וטוב שכך,
23/07/06 18:35
|
|
 |
41.
מה יש לכם
גיי מודאג,
ת''א,
23/07/06 11:02
|
חבר'ה אולי במקום להוציא את כל הכעסים שלכם על הגייז תוציאו על חיזבאללה?! אני מציע לכל הסטרייטים ובמיוחד הסטרייטיות (בנות אני בהלם מכן! מי מוכר לכן איפור, צובע את השיער ומלביש אתכן) להתגייס לצבא לאלתר. רק במלחמה יש מקום לכל הבולשיט שלכם. במלחמה לא מכבדים את השכן והורגים אותו. שם אנו נלחמים על חיינו. זה לא המצב כאן. אנחנו ההומואים חלק מכם. לכו תלחמו בערבים ותעזבו אותנו בשקט, פשיסטים שכמותכם כי רק במלחמה תקבלו את הדפיקה שכל כך חסרה לכם (ולכן יש לציין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יש,יש,ישששששששששש!!!!!!!!!!!
פרדי,
י-ם,
23/07/06 10:31
|
כנראה ביטלו את בואם כל הגוים מחו''ל. ה' עזר לנו כמו תמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה אנחנו צריכים את זה?
דוד,
ירושלים,
23/07/06 10:11
|
אני בתור תושב ירושלים למה אני צריך לראות אנשים מגעילים שאין להם ערך לעיר הקודש. אני מבקש ממכם לכו למדבר תעשו לכם מצעדים אף אחד לא יפריע לכם אפילו יימנו לכם את המצעד העירייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תודה תודה תודה.....
משה,
מרכז,
23/07/06 10:00
|
תודה רבה לבורא עולם ישתבך שימך לעד מי שרוצה להיות גאה בבקשה ב-ד' אמותיו לא לריך לצעוק המלך הוא ערום זה כבר לגנותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אכזבה אבל אין מה לעשות
חזי,
23/07/06 09:23
|
|
 |
36.
העם עם ההומואים
ל"ת
ציפי,
23/07/06 09:23
|
|
 |
חחח... העם כל כך לא...
ל"ת
עמישראל,
שונא סוטים,
23/07/06 16:56
|
|
 |
35.
בשם המאבק הדמוקרטי לירושלים חופשית
ל"ת
כל גאה מתגייס,
לשרת בצפון,
23/07/06 09:03
|
|
 |
34.
אני גאה בהחלטה הזו !!!
לא כל סטיה,
צריכה הפגנה,
23/07/06 09:00
|
כמה רוח וצלצולים עושים לחיים אינטימיים ...............מנסים להשיג לגיטימציה חברתית לאורח חיים לא תקין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני לא מבין !!!
מיקי הורדוס,
לחלוטין,
23/07/06 06:34
|
|
 |
32.
הומואים הם מסכנים חלשי אופי... גאים עלייק...
סטרייט,
ת'א,
23/07/06 04:25
|
קשה לי להבין, איך אדם שמאמין בבורא עולם בוחר בדרך חיים שאלוהים עצמו מתעב?
הרי אלוהים אמר ''בדברו'' שהוא מתעב גבר ששוכב עם גבר אחר (ספר ''ויקרא'' פרק כ' פסוק 13).
להיות הומו זה נגד רצון האלוהים.
אלוהים לא ברא הומואים.
הומואים הם אנשים חלשי אופי שנכנעים ליצר שלהם. אם היתה אמונה בליבם הם היו יודעים איך להתגבר על היצר, אך בשל חוסר אמונתם אין להם אל מי לפנות לעזרה והפיתרון הפשוט ביותר הוא להכנע ליצר. בעיני הם מסכנים שמתהלכים כעוורים ללא הנחיה בדרך.
''גאים'' הם קוראים לעצמם... במה בדיוק יש להם להתגאות?
זה מחיר ההתבוללות והרצון להיות כשאר העמים.
לא רק בגללכם (ההומאים) באות עלינו הצרות האלה, אך ללא ספק אתם לוקחים חלק גדול בסיבה שהן (הצרות) באות עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מעוררים רחמים... ממש מסכנים
ל"ת
סטרייט,
ת'א,
24/07/06 09:25
|
|
 |
''סטריט'' עלק פחחח סטרייט כמו התחת שלי בטח
נחמן מאומן חרמן,
23/07/06 15:48
|
שמע חתיכת מוכחש !? סטרייט תגיד שאתה מספר בדיחות אתה הומו מוכחש וזה ברור !!
והומואים ולסביות יהיו גאים לנצח לעד !!
אלוהים ברא הומואים כפרה !! לך תעיין בתנך טוב טוב ותיראה את דיוד שהוא שכב עם גברים מהצד ולא רק הוא !! מותק אלוהים אוסר הרבה דברים השאלה אם מקיים אותם !! ואני בטוח שאתה לא מקיים את כול המיצוות !! אחד מהם זה לאונן אתה מאונן !! בטוח ! אז כבר טמא מותק !! צדיק בגהנום !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א
גבר,
ת''א,
23/07/06 12:15
|
|
 |
לך חפש
שחר ש,
23/07/06 08:23
|
זו מדינה לעם היהודי (מה שלשמאל קשה להבין) ולא לדת היהודית (מה שלדוסים קשה להבין). הומואים זה טבעי- מי שמאמין בדת הוא מוגבל שכלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חבלללללללללללל!!!!!!!!
ל"ת
סטונוול,
23/07/06 01:14
|
|
 |
30.
תנסו לצעוד במכה או בויתיקן!!!!
ענת,
רמת גן,
22/07/06 23:34
|
כל המלחמה היא בגלל מעשי סדום שכאלה. אני רוצה לראות את כל הגאים למינהם שמתגאים בכך שהם שונים, שמתגאים בכך שאינם מסוגלים לנהל חיים נורמליים צועדים בויתיקן או במכה, חיים ישרפו אותם, ישפכו עליהם נפט ויעלו אותם על המוקד, במה הם גאים בדיוק, אני לא מצליחה להבין???? אני מבינה שהם הומאים ואני מבינה שהן לסביות אבל למה להתגאות בזה, תנהלו את החיים שלכם בשקט, לשם מה הנטייה המינית שלכם צריכה לעורר מצעד, מה זה? איפה נשמע כדבר הזה תתביישו לכם. לא יקום ולא יהיה בעיר הקודש לא תהיה טומאת סדום ועמורה לעולמי עולמים!!! ואני בטוחה שהמצב הבטחוני הזה הוא יד מכוונות מהשמיים ורק בגלל המצעד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני 5 שנים המצעד העולמי היה בותיקן!
Achtung Baby,
Berlin,
24/07/06 17:20
|
לפני 5 שנים המצעד העולמי היה בותיקן! הייתי שם... וזה היה פשוט מדהים!!! במכה אני לא חושב שזה יצא לפועל... בערב הסעודית יש עונש מוות ליחסים הומוסקסואלים :( התגובה שלך רק מראה כמה זה חשוב לקיים את המצעד הזה! זה לא שאנחנו גאים במה שאנחנו (כי זה לא נעשה מתוך בחירה!) אנחנו גאים בסובלנות שבנו ובקבלה של האחר והשונה... ודרך אגב, גם לך לא תזיק קצת סובלנות ומתירנות, אחרת כולנו נחיה במדינה שמזכירה יותר את ערב הסעודית מאשר את מערב אירופה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מצעד הגאווה זה דבר אדיוט
חסוי,
מרכז,
22/07/06 23:32
|
למה עושים מצעד גאווה אם הם כ''כ רוצים להיות הומוים או לסביות אז הם צריכים להתבייש בזה לא להתגאות בזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ליהודים הייתה אורה ושמחה !!!!!
ל"ת
אפק,
22/07/06 22:47
|
|
 |
27.
להעביר את המצעד ללבנון
ל"ת
אלי,
22/07/06 22:11
|
|
 |
אולי נעביר אותך ללבנון,אם השקפת העולם שלך אתה דווקא תסדר שם היטב.
יובל,
22/07/06 22:27
|
|
 |
26.
לא רוצים אתכם משגעים שמאלנים
ל"ת
ירושלמי,
22/07/06 20:50
|
|
 |
25.
אני גם חושבת מקום המצעד הוא תל אביב
חיפאית,
חיפה,
22/07/06 19:38
|
המקום הכי טוב למצעד הגאווה הוא תל אביב או חיפה ברור שכרגע לא במצב הזה ...אבל בכללי לדעתי מצעד הגאווה צריך להתקיים בתל אביב ולא בירושליים כי זה סתם להתגרות באנשים וזה ממש לא יפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
החרדים מעדיפים מלחמה בצפון על מצעד בירושלים
ל"ת
הומו שמח,
22/07/06 19:23
|
|
 |
23.
טוב מאוד, תעשו אותו בתל אביב ותפסיקו לעצבן
הומו,
חיפה,
22/07/06 16:36
|
נמאס כבר מההומואים השמאלנים חולי הנפש שמסתובבים בקרבנו....המצעד מקומו בתל אביב או בחיפה או בכל עיר חילונית שפויה אחרת ולא בי'ם שזו עיר דתית, נמאס כבר מהפרובוקציות המטומטמות שלכם ישראל מקבלת הומואים יפה מאוד אז תפסיקו להתגרות ותפסיקו לצווח ולעצבן דיי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אם ירושלים עיר הקודש וישראל ארץ הקודש
מיקי,
נתניה,
22/07/06 15:08
|
מתי יגיע היום שבו הדתיים ידרשו את סילוקם של ההומואים מכל הארץ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר, אל תתן לנו רעיונות
דוס נחמד,
ירושלים,
23/07/06 02:29
|
זה דבר אחד להיות מה שאתה רוצה. זה דבר אחר להכריח את כולנו לראות לשמוע את זה כשאנחנו הולכים ברחוב.
היה בהמה בביתך ואדם בצאתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוס מחמד
מיקי,
נתניה,
23/07/06 07:58
|
האם אני שומע בדבריך הצדקה למה שאמרו הגרמנים בשואה כלפי היהודים ? האם אני שומע בדבריך הצדקה לרצונות המוסלמים (שהם הרוב באזורנו) להעיף את ישראל לעזעזאל ?
היה אדם בביתך ואדם בצאתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ככה הפסדתם לתמיד
ניב,
22/07/06 13:29
|
מצאתם לכם תרוץ עלוב ופתטי להיכנע לגחמות של הרבנים. כבר הרבה לפני המלחמה המשעתם קולות של שטיח מול הרבנות והדוסים. עכשיו הלך עליכם ולעולם לא תוכלו להרים ראש.
אני קורא לכל חילוני בעל מצפון להחרים את כל מצעדי הגאווה בכל מקום בארת מעתה ועד עולם. אית בכל מקרה גמרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טוב מאוד - לא רוצים אותכם שמאלנים
ל"ת
איזה יופי,
טוב מאוד,
22/07/06 12:38
|
|
 |
אתה אדם אומלל ידידי
כיפה סרוגה,
22/07/06 14:50
|
השנאה חוגג לך בעיניים. ואני שואל מדוע נבראו שקיות עור שמבזבזות לנו את החמצן, מזון, ומי השתיה שהולכים ופוחתים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יש אלוקים!
ל"ת
ת''א ת''א ת''א,
22/07/06 11:26
|
|
 |
18.
חבר'ה זה לא דחייה - זה ביטול המצעד
נדב,
22/07/06 10:52
|
שנה שעברה כזכור הם גם ''דחו'' את המצעד בשל ההתנתקות. בסוף הוא כמובן לא התקיים. השנה הם ''דוחים'' בשל המצב. מה שאומר שלא יהיה מצעד. ומה לגבי אוגוסט 2007? בטח בסוף ימצא התירוץ ''לדחות'' אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח יתחילו מלחמה עם סוריה
ל"ת
הגיון דפוק בשכל,
22/07/06 19:50
|
|
 |
שנה שעברה היה מצעד - הבהרה
נדב אחר,
ירושלים,
22/07/06 15:49
|
מצעד הגאווה הגדול ביותר בירושלים התקיים שנה שעברה בהשתתפות כעשרת אלפים איש. מה שנדחה היו אירועי וורלד-פרייד. שיתקיימו השנה בעוד שבועיים כמתוכנן.
מה שנדחה השנה הוא רק המצעד, בגלל המצב הבטחוני שמאלץ את משטרת ירושלים לשלוח את כוחותיה לצפון.
להתראות עוד שבועיים בירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ברוך השם - זו היתה סתם פרובוקציה
הומו תל אביבי,
22/07/06 09:43
|
ברוך השם - נמצא התירוץ לרדת מן העץ הגבוה שעליו טיפסו כולם! קיום המצעד בירושלים היה פרובוקציה מן המדרגה הראשונה - והיה גורם רק להלהטת הרוחות ולסערת רגשות שמי יודע להיכן היתה מביאה אותנו. אפשר (ואפילו רצוי) לקיים את המצעד העולמי בתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,תשאיר בתל-אביב במרחב הקטן והבטוח,שהופכת להיות לגטו.
יובל,
22/07/06 10:01
|
ורק כדי לסבר את האוזן המצעד לא בוטל כפי שנרשם בכותרת,המצעד נדחה למועד מאוחר יותר עד שירגע המצב הביטחון בצפון. אני רואה במצעד הגאווה בירושלים חשיבות רבה,ירושלים היא עיר הבירה של כולנו .עיר המסמלת את רב-גוניות האנושית,את הפלורליזם,סובלנות, והשוויון. בירושלים נימצאים שניים מהמוסדות הדמוקרטים החשובים ביותר שדרכם תצלח ידנו להשיג שוויון זכויות:כנסת ישראל,ובית משפט העליון.ירושלים צריכה לשמוע את קול המחאה הזה ולא תל-אביב.לכן אני מתכוון לצעוד במצעד הגאווה העולמי בירושלים במועד החדש שיבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי אשם בדחיית המצעד
רועי,
הומולנד,
22/07/06 07:49
|
שנה שעברה החרדים והימנים יצאו נגד המצעד העולמי, בסוף יצאנו מעזה ולכן המצעד נדחה. השנה החרדים פנו לאנשי הדת המוסלמים, חיילים נחטפו, ישראל ולבנון בוערות והמצעד נדחה.
אתם לא שמים לב שיש כאן משהו סיסטמטי? (:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה תהיה הסיבה לדחיית המצעד בשנה הבאה...
ל"ת
רן,
22/07/06 18:28
|
|
 |
15.
מצויון שההומואים ישארו בארונות שלהם לא צריץ את מופעי הקרקס שלהם
ל"ת
א,
ראשון לציון,
22/07/06 01:19
|
|
 |
14.
כל ההומים בלסביות לכו למלחמה!!!!!
ל"ת
דנה אינטרנשיונל,
ישראל,
22/07/06 00:48
|
|
 |
לא לא. לא צריך לגייס הומואים!
ל"ת
י,
22/07/06 07:32
|
|
 |
חבל על המצעד אבל אין ברירה
ל"ת
שש,
23/07/06 09:27
|
|
 |
חתיכת בבון עילג שכמוך!
בני,
ירושלים,
22/07/06 02:06
|
אני הומו, וחזרתי אתמול משירות מילואים בעזה. אני מתבייש שנאלצתי להגן על חלאה אנושית שכמוך, אבל זה מה שיש. אני מקווה שתבלע את הזבל שכתבת ותחנק ביסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני אחי,חבל להוציא ת'עצבים שלך על כלומניק שכזה-הוא לא שווה יריקה!
מוקי הגאה,
22/07/06 06:49
|
סתם אנלפבית מסכן ופטתי!!!
אני לא יכול לדמיין לעצמי עד כמה זה קשה לעשות מילואים בעזה.
מתפלל לשלומם של כל המשרתים בצפון וברצועה ומעריך אותם כ''כ על ההקרבה והנתינה- כדי שאנחנו נוכל לחיות בביטחון, עד כמה שאפשר.
כואב הלב על המצב :( באמת.
שאלוהים יהיה אתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפתח תנ''ך:
אלוהים,
23/07/06 10:18
|
''וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה--תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם'' (ויקרא פרק כ')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך עשית את הניקוד?
ל"ת
י,
25/07/06 10:32
|
|
 |
13.
רשימת האירועים שיתקימו כמתוכנן
נדב,
ירושלים,
22/07/06 00:41
|
בלינק הבא: http://www.worldpride.net/index.php?id=786
בין האירועים כנס דת, כנס רופאים ופסיכולוגים, פסטיבל סרטים, תערוכות, מפגש ארצי לנוער ועוד
ניפגש בירושלים עוד שבועיים.
ואגב, המצעד לא בוטל, אלא מקסימום נדחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב- שימו לב
שחר,
22/07/06 01:51
|
בין האירועים יש יום מוקדש לעצרת נגד גדר ההפרדה, וכמו כן, יהיה יום זכויות האדם שהם לא מפרסמים את תוכנו, אך כנראה יכלול הפגנות אנטי-ישראליות בזמן שישראל במלחמה. במצב כזה, חייבים להחרים את כל אירועי הגאווה של הבית הפתוח בכללותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
אוראל,
הר אדר,
22/07/06 04:24
|
|
 |
התוכנית המלאה
שחר אדום,
22/07/06 02:22
|
|
 |
12.
למה לא בת''א
אילנה,
21/07/06 23:02
|
עם כל האהדה שלי לקהילה ההומו לסבית , מה הקטע שלכם לעשות את המצעד דוקא בירושלים? כפי שאתם מצפים לרגישות החברה כלפיכם גם אתם יכולים להיות רגישים כלפי הציבור החרדי והערבי נוצרי הדתי . תל אביב היא בירת החילוניות והסובלנות - וזהו המקום הטבעי והנכון לקיום המצעד. תניחו לירושלים ממלחמות מיותרות . יש בה מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילנה יקרה
נרי,
22/07/06 02:15
|
ישראל שייכת לכל מי שגר בה, ולא צריך לעשות סנקציות על פי בחירות מיניות, כאשר אנשים לא נכנסים למועדונים ישר מרימים קול צעקה, היכן הקול הזה כעת?
לנו יש את יום האהבה, ויום האהבה הבנלאומי, זכות להתחתן עם מי שרוצים, ללכת ברחוב להחזיק ידיים להתנשק ואף אחד לא אומר דבר מה.
הקהילה המקסימה הזאת רוצה לחגוג את האהבה שיש להם, לשפוך אור צבעוני על העולם, להרים את הראש אחרי צער ויאוש שאנו חווים. אז מה כל הסיפור הגדול?? זה לא שהם ישכבו לפני כל ירושלמי/ת ייקימו סקס לעיני כולם, זה לא שהם יצעדו שישבנם חשוף לעיני כל. איני מבינה את הצביעות בארצנו, שטוחנת לנו בראש שעלינו להושיט יד ולקבל את ה''שונה'' וכאשר רוצים לעשות זאת אז נתקלים ב'' לא חשבנו שלקחתם אותנו בכזאת רצינות...''
מה הסיפור הגדול????
תהלוכות של דתיים בערים חילוניות זה בסדר, והאמת זה בכלל לא מזיז לי אישית להפך הרעש נעים לי. אז מדוע הצביעות מדוע להרחיק אנשים מעלינו בגלל מה בדיוק?? לא מקבלת את הטענות הטיפשיות שיש לאנשים לומר. כולנו יהודים כאן, וזכותו של כל אחד לחגוג ולשמוח מבלי שירגיש סוג ת' במולדתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מכירה את האנשים שעושים דווקא? אלה אנשים אומללים
א,
ראשון לציון,
22/07/06 01:20
|
|
 |
אני מכירה, אך איני חושבת שכל הדתיים
נרי,
22/07/06 12:22
|
כאלה. איני חושבת לנכון שיש זכות להתערב בכל מעשה ומעשה, ורק בכדי להרגיש טוב עם עצמנו.
זאת מדינת ישראל ולכן רשום '' להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון ירושלים'' ולא ''רק הסטרייטים, החופשיים מכלל מוגבלויות שונות יהיו חופשיים בארץ ציון, ירושלים.''.
זה הזמן להתאחד ולא לעשות הבדלות והכללות אחרת מה ההבדל בין פזורי ישראל בעולם לביננו?? שאנו חיים כאן יחדיו בעוד כל השאר מפוזרים בקהילות קטנות ולבדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בכותל ?(ח''ו)
אייל,
23/07/06 08:19
|
אם כבר גם הכותל המערבי שייך לכל היהודים אז למה לא לקיים את המצעד שם? זה נשמע אבסורד שכן כולנו יודעים שיש מקומות שבהם לא ראוי לעשות דברים מעין אלה ועבור רובנו הגדול ירושלים כמו הכותל מסמנת משהו שהוא יותר מסתם עיר בירה, משהו שמתקיים כבר אלפי שנים. אישית אני בכלל לא מבין מדוע יש לקיים מצעד כזה. אני לא רואה מצעד של סטרייטים לדוגמא. תהיה מי שאתה ב ד' אמותיך וזהו. אבל אם כבר מצעד... תעשו לכולנו טובה ולא בירושלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
החלטה נבונה - לא צריך את המצעד
ד ד,
21/07/06 22:32
|
|
 |
10.
לא היה צריך לדחות
ל"ת
איתי,
21/07/06 22:25
|
|
 |
9.
כעת משבוטל המצעד,אני מצפה ממספר אנשים פה, שיקימו את התחיבותם...
י,
21/07/06 22:23
|
כל מי שהתחייב לעזוב את הארץ אם יבוטל המצעד בירושליים , אני מצפה ממנו שכבר הערב יארוז את המזודות ... הכוונה היא במיוחד לזה שבעבר התרברב פה שהוא משלם מיליון שקל למס הכנסה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Make love no war!!!
ל"ת
Uri,
21/07/06 21:46
|
|
 |
7.
דתיים קטני אמונה שישר קופצים להאשים
נרי,
21/07/06 21:20
|
חשבתם הרושמים כאן שזה בגלל ההומואים שלמעשה זה בגללכם?? כן, כן בגללכם. שאולי אלוהים בחר להעניש אתכם על כך שאתם מדברים בשמו, שאתם שופטים אחרים מבלי שיש לכם הזכות לעשות זאת. אז פעם הבאה תשימו אצבע מאשימה כלפיכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את/ה ממש צודק/ת נרי
דורון,
22/07/06 02:06
|
בהחלט מדובר באנשים שהבורות נוטפת מהם והלאה. מרעילים בכפייתם ובשינאתם כלפי השונה.
הדתיים לא קבעו מונופול על אלוהים, וכי הם יקבעו מי חוטא ומי לא, בשביל זה יש לנו את עצמנו לגדול מתוכנו, לשנות רק את עצמנו. ולצערי הם מראים את הפנים המכוערות של הדת במקום היפות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין דורון
נרי,
22/07/06 12:26
|
וחבל שזה כך. הרי שיש דתיים שהם הומואים אז?? מתי יבינו שזה לא באופנה להיות הומו וזה פשוט מולד. זאת התנשאות בלתי נתנת לתפיסה, אפשר לחשוב מי מת ושם אותם לשפוט אדם אחר. זה כל כך מגוחך ואף מצחיק שאנשים שרואים בהומואים כמן ''הם'' למעשה רואים בעצמם כמן ''הם'' ולא מרגישים טוב עם עצמם ואף מתוסכלים מהחיים, כמובן שהם לא יודו בזה כי אחרת זה להפוך למה שאתה לא רוצה להאמין בו.
אני בעד המצעד לשמוח לא יזיק לאיש במיוחד בימים האלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שנה שעברה הם ביטלו בגלל ההתנתקות
גיא,
21/07/06 21:06
|
השנה הם מבטלים בגלל ''המצב''. מעניין מה יהיה התירוץ בפעם הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לומר ''הם''
ל"ת
יובל,
21/07/06 21:21
|
|
 |
5.
הכותרת מטעה-המצעד לא בוטל אלא רק נדחה למועד מאוחר יותר.
יובל,
21/07/06 20:52
|
עד אשר המצב בטחוני ירגע,יהיה לא נבון לערוך מצעד ססגוני כשבצפון הארץ אנשים נהרגים המתקפת טילים.אני מברך על ההחלטה אמיצה והנבונה ואני אבוא לצעוד במצעד הגאווה בירושלים במועד החדש שייבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אוי כמה שהדוסים ישמחו לאיד, תפילתם התגשמה
ל"ת
אתאיסט גיי,
21/07/06 20:06
|
|
 |
3.
why
ל"ת
Muslim guy..,
21/07/06 19:56
|
|
 |
2.
המלחמה פרצה בגללכם
הזהרנו אתכם,
21/07/06 19:18
|
|
 |
1.
בגללכם!!!
המאמין,
הרי יהודה,
21/07/06 19:17
|
הארועים בצפון הם בגללכם. לא בגלל ההומואים כשלעצמם אלא ההתעקשות לעשות את מצעד הגאווה דווקא בירושלים עיר הקודש מה שמזעזע את אמות הסיפים בשמיים וגורם לצרות. אין לי בעיה עם אורך חייכם ואני מכבד אותו ואף אגן בגופי על הומוסקסואל אם מישהו ינסה לפגוע בו פיזית רק בגלל אורח חייו. אך אנא מכם בשם העיר ירושלים תובב''א אנא למען סיום ההסלמה והמלחמה בצפון אנא ותרו על המצעד הזה בלי קשר לאם המלחמה תסתיים עד אז. אני מכבד את אורח חייכם אז אנא התחשבו בנו ובמאמינים ברחבי העולם ואל תעשו ''דווקא'' ותרו על המצעד למען חיילי צה''ל ותושבי הצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גםחילול שבת!!!
המאמין,
הרי יהודה,
22/07/06 20:43
|
גם חילול שבת אסור ע''פ אלהים אז מה אני לא אכבד מחללי שבת או אוכלי חזיר?! כולנו יהודים ורק אהבת חינם תביא את הגאולה ובעז''ה תמצא התרופה למחלה הנוראית הזאת(ההומוסקסואליות) ומחללי שבת ואוכלי חזיר יבינו את האמת שיש בורא לעולם (נטל ההוכחה הוא על הטוענים שאין אלהים). ונסראללה חושב שהוא עושה זאת בשם האלהים זה לא אומר שאלהים תומך בו להפך סופו קרוב חכו לבשורות טבות עד סוף השבוע הבא. אחזור על בקשתי מההומוסקסואלים אל תעשו דווקא ותרו על המצעד הארור הזה שהוא רק מצעד של הפקרות מינית(בידיוק כמו מצעד האהבה) ואין בו שום דבר שמביע תמיכה או דרישה לבמחלה הנוראית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1. נכון בהחלט, אני מסכים איתך כמעט במאה אחוז...
סטרייט,
מאמין,
22/07/06 06:49
|
רק דבר אחד קשה לי להבין, איך אדם כמוך שמאמין בבורא עולם מכבד דרך חיים שאלוהים עצמו מתעב?
הרי אלוהים אמר ''בדברו'' שהוא מתעב גבר ששוכב עם גבר אחר (ספר ''ויקרא'' פרק כ' פסוק 13).
להיות הומו זה נגד רצון האלוהים.
אלוהים לא ברא הומואים.
הומואים הם אנשים חלשי אופי שנכנעים ליצר שלהם. אם היתה אמונה בליבם הם היו יודעים איך להתגבר על היצר, אך בשל חוסר אמונתם אין להם אל מי לפנות לעזרה והפיתרון הפשוט ביותר הוא להכנע ליצר. בעיני הם מסכנים שמתהלכים כעוורים ללא הנחיה בדרך.
''גאים'' הם קוראים לעצמם... במה בדיוק יש להם להתגאות?
זה מחיר ההתבוללות והרצון להיות כשאר העמים.
לא רק בגללכם (ההומאים) באות עלינו הצרות האלה, אך ללא ספק אתם לוקחים חלק גדול בסיבה שהן (הצרות) באות עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים שלך אשם בחיזבאללה.
בני,
ירושלים,
22/07/06 02:08
|
אם היתה טיפת בינה בראשך המעוות מכוסה הכובע השחור, היית מתבייש בשטויות שכתבת. אבל אני לא מצפה מפנאט עלוב ודמגוג להבין שהוא פנאט עלוב ודמגוג. גם משוגע לא יודע שהוא משוגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, אלוהים הוא הבוס הגדול של נסראללה
אני,
22/07/06 13:22
|
אם המלחמה זה עונש של האלוהים, אז האלוהים שולח את האוייב ללחום בנו, אם אלוהים נותן פקודות לאויב והאויב מבצע, יכול להיות שאלוהים הוא הבוס הגדול של נסראללה. ונסראללה הוא רק מבצע פקודות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלחמה בצפון היא בגלל החיזבאללה
ירושלמי,
י-ם,
21/07/06 20:32
|
ולא בגלל הומואים או מצעד בירושלים. בירושלים דרושה סובלנות כמו בכל מקום אחר בארץ וזה מאבק על דמותה של העיר. המצעד לא יבוטל - הוא יידחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומואים שעושים דווקא להכעיס
רק חמור עקשן,
21/07/06 21:08
|
ולעצבן את כולם , לא מוכנים לפשרה גם שמסבירים להם יפה את הבעייה שבמיצעד הזה , אז לא ניתפלא אם גם אחרים לא יגלו סובלנות קהילה הזאת ,ואני לא יופתע אם יקרה איזה אסון במיצעד שיהיה אם יהיה בירושלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת ''חצוף'' מצידם
נחום,
23/07/06 09:24
|
מה בסה''כ ביקשו? שיסתירו את היותם הומואים כדי שנאמין שאין בישראל כאלה? שלא ידרשו זכויות להם ולבני זוגם כמו שיש לכל זוגלגיטימי בישראל (למשל זכויות שארים, זכויות קצבאות)? שיסתובבו רק באזורים ה''מותרים'' להם? אם מישהו בצרפת היה אומר שמצעד של יהודים נגד חלוקת מרק החזיר של קיצונים ימנים הוא פרובוקציה, היית אומר שהצרפתים אנטישמים והם נגד חופש הפגנה. אבל אתה לא שונה בכלל מאותו צרפתי...
הגב לתגובה זו
|
|