 |
35.
ליאור,אחי תקרא את זה כדאי לך
שלומי ברכה,
תל אביב,
30/03/08 20:06
|
אחי יש משפט שאומר איש איש באמונתו יחייה..ואני מאמין במשפט הזה אבל לפעמים האדם חושב משהוא אחד הוא בדעה אחת שהוא חוש שהיא נכונה אבל בעצם היא שגוייה....לדעתי הדעה שלך שגוייה אתה יהודי נולדת יהודי איך אתה יכול להגיד דבר כזה על על היהודים על עצמך???אנחנו יודעים שכבר שנים יש את המלחמות בין היהודים לערבים אז אני יגיד לך מתי זה יפסק רק מתי שנהיה בני אדם טובים ואז יבוא המשיח ויגאל אותנו ... אתה מבין אחי ההחלטה בידיים שלנו עם נעבוד את השם יתברך באהבה,בכבוד,לא רק לשם אלה כבוד כמו שהתורה אומרת ''דרך ארץ כדמה לתורה'' אתה מבין רק שאנחנו נכבד אחד את השני ונואהב אחד את השני ,איש, איש את רעהו'',כל עם ישראל אחים'' כמוני כמוך אז אחי בוא נתחזק לפני השם יתברך ונכבד אותו ונאהב אותו ואת אחינו היהודים רק בזכות זה יפסיקו המלחמות ויבוא המשיח ....לך לאיזב רב שאתה רוצה ותראה שהוא יגיד לך אותו דבר היהודים הם העם הנבחר והגויים באו במטרה לעבוד את היהודי ולא יותר מזה ,כמובן שצריך לכבד אותם כבני אדם אבל לעשות מה שאתה עושה זה לדעתי מעשה שגוי.. אחי אני מאכל לך רק טוב ואני מקווה שאתה ואני וכל עם ישראל נתחזק לפני השם יתברך ונעבוד אותו באמונה שלמה ובזכות זה יבוא משיח צדקנו ויגאל אותנו ''בעזרת השם בלי נדר בלי עין רעה בין פורת יוסף'' :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בושה וחרפה
חסוי,
30/03/08 19:29
|
אני באופן אישי מכירה את ליאור ובושה לי להגיד שאני מכירה בנאדם כל כך כפוי טובה שיושב על האדמה ואחר כך מלכלך עליה... ליאור יקר אבא שבשמיים לא מפספס שום מילה שלנו והעונש עוד יבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אילן ''החריבום עד אין תושב'' מציע לרצוח מיליוני אנשים חפים מפשע!
הומו פשיסטי,
06/08/06 14:51
|
ההצעה להחריב את השטחים ולבנון ''עד אין תושב'' כדיברי ה''משורר'' אילן שיינפלד משקפת הלך רוח פשיסטי בתקשורת שגם אילן ה''שמאל הציוני'' נדבק בו.
כשאני אראה אותו במקום של הקהילה אני אדע איך להתייחס אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה דעתו של נסראללה על זכויות הגייז?
אריק סידלצקי,
05/08/06 22:24
|
זאת שאלה חשובה מאד שמשום מה ליאור קיי אינו מתייחס אליה כלל. ומה דעתו למשל על מעמד האישה? והרצח על רקע כבוד המשפחה? ואיך מתייחסים ברשות הפלסטינים להומוסקסואלים? ואיך מתייחסים אליהם ברחבי העולם המוסלמי/ערבי?
האם ליאור קיי שמע על שיטות הלחימה של הצבא האדום כנגד האוכלוסיה האזרחית הגרמנית במלחמת העולם השניה? השיטה הייתה פשוטה מאד: קודם היו מפגיזים את העיר במטר של עשרות אלפי קטיושות ופגזי תותחים ללא אבחנה, אח''כ היה נכנס הצבא ומכסח על ימין ועל שמאל. התושבים שלא לקחו חלק בלחימה נמלטו כל עוד נפשם בם מערבה, ושום כוזים המזהירים את האוכלוסיה לא הושלכו מן האויר.
אתה יודע כמה שירי הלל חוברו לכבוד הצבא שעשה את כל אלה? שירו של אילן שיינפלד מעודן ואנמי לעומת השירים ההם. תשאל את זיקני חד''ש באיזה גרונות ניחרים הם שרו שירי הלל לצבא שנקט בפשעי המלחמה האלה, ואולי תחכיםץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אתה פחדן שבפחדנים
ארז,
מרכז,
05/08/06 22:11
|
נראה אותך יקורא להפסקת הלחימה בלבנון מול נסראללה, יא פחדן. אתה חכם כאן, מול הימין הדמוקרטי שאתה כ''כ שונא, ושלמרבה הפלא נותן לכרוכיה שכמוך לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חד''ש = מפלגה ערבית
אסף,
05/08/06 16:33
|
הם מקסימום נחשבים לשמאל ערבי. זה שיש שם יהודים כמו ליאור קיי זה סתם עלה תאנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שינפלד חושב שהוא ביאליק?
זרגוני,
05/08/06 09:29
|
|
 |
28.
ספר את האמת......
g.l.,
ת''א,
04/08/06 20:02
|
לכולם אתה יכול לחרטט,אבל אני מכירה אותך,וגם יודעת למה הוקאת ממרצ.ולכל המתלהמים ויוצאים נגד מרצ,תבדקו למה הצבעתם מלכתחילה ואולי תזכרו שמבין השמאל הציוני מרצ תמיד דיברה בטונים מאד ברורים-שתי מדינות לשני עמים כשירושלים עיר הבירה לשני העמים.זוכרים משהו כזה???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למה כולם מתנדבים להיות עשב שוטה?
אריק,
03/08/06 19:28
|
ליאור קיי מתייחס אל שיינפלד כאל עשב שוטה בצדק:
זה דבר אחד לחזק את ידיהם של החיילים (נניח), אני נגד המלחמה הזאת, אבל עוד איכשהו הייתי יכול להבין את דעתו. לעומת זאת, לעודד את החיילים להחריב (עד אין תושב), לפוצץ, להמית, להרוס, להחריד ולהקיז דם, זה כבר לא חיזוק, אלא יותר פקודה בלתי חוקית בעליל.
מה שאני בטוח שגם תומכי המלחמה מתנגדים לו.
בואו נסכים אם כן ששיינפלד לא שייך לאף צד. נוקיע אותו כולנו, המתנגדים למלחמה כמו גם המצדדים בה.
שיינפלד הוא הוא העשב השוטה. אני לא מסכים עם השמאל הציוני, אבל חושב שבעבור שיינפלד הוא לא צריך להתנדב להיות גם הוא עשב שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה כולם מתנדבים להיות עשב שוטה?
אריק,
03/08/06 17:59
|
ליאור קיי מתייחס אל שיינפלד כאל עשב שוטה בצדק:
זה דבר אחד לחזק את ידיהם של החיילים (נניח), אני נגד המלחמה הזאת, אבל עוד איכשהו הייתי יכול להבין את דעתו. לעומת זאת, לעודד את החיילים להחריב (עד אין תושב), לפוצץ, להמית, להרוס, להחריד ולהקיז דם, זה כבר לא חיזוק, אלא יותר פקודה בלתי חוקית בעליל.
מה שאני בטוח שגם תומכי המלחמה מתנגדים לו.
בואו נסכים אם כן ששיינפלד לא שייך לאף צד. נוקיע אותו כולנו, המתנגדים למלחמה כמו גם המצדדים בה.
שיינפלד הוא הוא העשב השוטה. אני לא מסכים עם השמאל הציוני, אבל חושב שבעבור שיינפלד הוא לא צריך להתנדב להיות גם הוא עשב שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צודק במאה אחוז
ל"ת
צעיר תל אביבי,
03/08/06 17:29
|
|
 |
24.
אתה טועה! קיי הוא מושחת!
גלרנטר,
תל אביב,
03/08/06 17:28
|
לידיעתך, כש-ז.ב.א.ק. יחד עם המנגנון המושחת במרצ הדיח את ג.נ., מי שעמד מאחוריו היה בדיוק ליאור קיי.
הוא מדבר גבוהה גבוהה, אבל למעשה חלק מהמימסד המושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אתה יושב על אדמה גזולה
דן,
03/08/06 15:57
|
|
 |
22.
ליאור קיי ראש הממשלה הבא!
הכלב מיאו,
פתח תקווה,
03/08/06 14:59
|
אני מכיר אותו אישית ויכול להעיד על הכריזמה, הברק וראיית הנולד שלו.
הוא אחת הדמויות, שהתקשורת האליטיסטית עוד לא זיהתה, אבל בעל פוטנציאל לפרוץ למערכת הפוליטית ולהוות אלטרנטיבה לימין הפשיסטי!
קיי, אנחנו מאחוריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ליאור קיי הוא אחד מהעדר. שיינפלד אמיץ
ל"ת
עדר,
03/08/06 12:46
|
|
 |
20.
ליאור קיי, אתה פתטי...
גיא גרין,
03/08/06 11:49
|
|
 |
19.
אם נמאס לזה מהאיש הזה ומחבריו
הומו לאומי,
03/08/06 09:12
|
שמנסים להכתיב לנו את סדר היום ומנסים לשייך אותנו למחנה הסהרורי והמטורף שלהם, אתם מוזמנים לקומונת ''גאים במחנה הלאומי'' בתפוז:
http://communa.tapuz.co.il/ngl
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ליאור קיי אתה גרוע כמו נסראללה
אלה,
02/08/06 23:55
|
איש שמאל קיצוני שונא יהודים. אין לך מה לחפש במדינה הזאת, אתה מוזמן להצטרף לחיזבאללה, שם מקומך הטבעי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שתיקת הפודלים? דיבורו של השמאל הלא שפוי הישראלי
קטיושות על ת''א,
02/08/06 16:16
|
במשך 6 וחצי שנים כל פרסום בתקשורת על התחמשות החיזבאללה ישר זכה לתגובות בוז של השמאל הלא שפוי במדינה ושל התקשורת המגוייסת שטענו שמדובר בניפוחים והגזמות של צה''ל על מנת למנוע קיצוץ בקתציב. אותה גישת בת יענה של ''מה אכפת לי מאלו מהצפון כל עוד אני ישוב לי בבית הקפה שלי בתל אביב'' היא זו שהולידה את התעצמות כוחו של החיזבאללה. ואם ישראל לא תמגר את האויב הטרוריסט הרצחני הזה (כן כן, טרוריסט רצחני לכל אותם מפגינים הזויים שקראו בת''א לדבר איתו) לא יהיה עתיד לצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קיי היקר
טינקי,
02/08/06 14:28
|
דמעות חונקות את גרוני כשאני קוראת את דברייך ואת האכזבה שלך משיינפלד. תשתה מים קרים, יעבור לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שים לב,אילן, זו הקהילה שמבקשת מאחרים פתיחות.
גל,
01/08/06 23:19
|
במציאות, או שאתה איתם, או שאתה בחוץ. אם את זה רצית לברר, קיבלת תשובה ישר בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גם אני למדתי המון עכשיו - תודה
לא ידעתי,
01/08/06 17:06
|
|
 |
אכן צילים.
כחול ורוד,
02/08/06 03:55
|
|
 |
13.
גאה להיות ''עשב שוטה''....
אורון,
ת''א,
01/08/06 16:25
|
די כבר - נמאס מהגייס החמישי - עכשיו אנחנו אוכלים את החרא של התבוסתנות שלכם במשך השנים האחרונות - בעיקר מאז אמצע שנות התישעים....עזבו אותנו בשקט!!! את הדרך שלכם ניסינו - וראינו לאן הגענו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמדומני גם המפלגות הציוניות ומפ''ם תמכו בסטלין ...
רוזה האדומה,
01/08/06 18:33
|
בעניין הזה התמיכה לפעמים העיוורת חצתה את גבולות הציונות ...ומדינות ערב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תיקון טעויות היסטוריות
אקטיבי(סט),
01/08/06 14:56
|
בספרות ובשירה אני לא ממש מבין, אבל בהיסטוריה קצת יותר.
ובכן:
1. הנכבה מקורה בדחייה הערבית (הרשמית והכתובה) של החלטת החלוקה (תבדוק באתר האום. אשמח לשלוח לך לינק).
2. גם על פי חוקרי ההיסטוריה ''שלכם'' (בני מוריס למשל), היקף הגירוש היה מיזערי. בחיפה למשל (אבל לא רק) ראש העיר היהודית התחנן (כך ממש) בפני האוכלוסיה הערבית שלא לברוח. הרוב המסיבי של ''קורבנות הנכבה'' ברח מתוך תקווה מוצהרת לחזור כמנצחים. אלו העובדות. גם אם הן לא נעימות.
2. המחנה שאתה משתייך אליו (חד''ש) היה התומך הגדול ביותר של עוולות גדולות פי כמה וכמה וכמה מעוולת ''הכיבוש''. חבריך בחד''ש (תשאל את דב חנין למשל) תמכו בצורה עיוורת בטיהורים של סטאלין (עשרות מיליונים) ובכיבושיה ברחבי הגלובוס של ברית המועצות. יקירת השמאל המתועבת - תמר גוז'נסקי - בהיותה עורכת עיתון המפלגה הקומוניסטית (''זו הדרך'') שיבחה במאמר המערכת את הפלישה הסובייטית למדינות הבלטיות (ליטה, לטביה ואסטוניה) שנאבקו על עצמאותן (רק לפני 15 שנים). בתקופת סטאלין המקוללת היא התגוררה במוסקווה. בעלה (''צדיק'' בפני עצמו) הוא יו''ר ועדת הידידות ישראל - קובה. כן - קובה. אותה מדינה טוטליטרית שבין שאר עוולותיה, נועלת נשאי איידס במחנות ריכוז סגורים.
אז אל תטיף לנו מוסר. ידינו הציוניות מבהיקות יחסית לידיהם המגועלות בדם של אבות המפלגה בה אתה פעיל (ליברל עלאק), שעצמו את עיניהם (במקרה הטוב) אל מול זוועות הקומוניזם או שעודדו (במקרה הפחות טוב) את פעולתו הדורסנית של המגף הסובייטי.
אני מניח שזה מספיק להפעם. אם תחפוץ אשמח לספר לך בפרק הבא, על עשרות המיליונים שנהרגו במלחמות שנעשו בשם הקומוניזם (נתחיל לפי סדר הא' ב' באנגולה).
נ.ב. היסטוריה לא ממש למדת בחד''ש אבל להחרים ספרות שאינה תואמת את האידאולוגיה שלך כבר היספקת ללמוד. על אף גילך הצעיר. לפחות אתה לא שורף ספרים. מי אמר שאין תמורות במפלגה הקומוניסטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למען השלום אסור
אלון בילו,
גבעתיים,
01/08/06 13:58
|
להיכנס ללבנון.צריך להחזיר את החטופים ולהפסיק את הלחימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אוהב את ליאור קיי
אלון בילו,
גבעתיים,
01/08/06 11:59
|
אבל הפעם לא מסכים איתו.החיזבאללה בניגוד לפלסטינים מטרתו להשמיד את ישראל ולכן חייבים להיכנס בחיזבאללה בכל הכח.אני בעד לצאת מהשטחים הכבושים וירושלים המזרחית אבל אם יתקפו אותנו ברגע שנצא משם אז אני אתמוך כמו עכשיו במלחמה נגד המנסים לחסל את ישראל.אנחנו יצאנו מלבנון ולכן אין שום סיבה לפגוע בישראל וברגע שהחיזבאללה רצח חיילים וחטף את שני החיילים גולדווסר ורגב אז צריך להילחם בכל הכח.ליאור תמשיך להיות כמו שאתה ואין לי בעיה עם דעותיך חוץ מהפעם הזאת שאני חולק עליך.אז להתראות אחרי המלחמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת מירושלים אבל אם יתקפו
דן,
03/08/06 16:01
|
עוד לא למדת כלום ממה שקרה כאן? יצאנו מעזה, הפלסטינאים יכלו לקבל סיוע כלכלי, טכני, מה שרק היו מבקשים כדי להקים גרעין למדינה. אם הם היו עושים את זה היה לחץ חזק על ישראל מבחוץ ומבפנים להגיע להסדר מלא. ראינו שני דברים: 1. הם לא מעונינים במדינה לצד ישראל. 2. אחרי שנגמרו מחיאות הכפיים לא קיבלנו גיבוי להתגונן מהרצחנות שלהם - השיטה הטרוריסטית של ירי מאחורי הגב של אוכלוסיה פועל נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
ל"ת
אלון בילו,
גבעתיים,
06/08/06 13:10
|
|
 |
9.
שייינפלד וקיי: זו נבלה וזו טריפה
מוטי,
תל אביב,
01/08/06 08:49
|
האחד מקצין ומפסל (שלא לומר מוכר) את דעותיו בשביל לחזור למרכז הבמה הציבורית (הוא כבר עשה דברים כאלה בעבר, למעשה זו העבודה שלו), והשני, טוב, על השני אין הרבה מה להרחיב. NRG, ועכשיו ראיינו בבקשה מישהו קצת יותר שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
מכיר את שניהם,
03/08/06 08:26
|
שיינפלד כתב שיר פשיסטי מחפיר ומביש. ליאור קיי דבק בפרדיגמת ה''אנחנו אשמים בכל'' העבשה והכושלת.
אכן זו נבלה וזו טריפה. זכותנו להגן על עצמנו מפני הטרור האיראני המטורף. עזבנו את לבנון כדי לא לחזור. זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מהאיום שמצפון. יחד עם זאת, גם מלחמות צריכות להיעשות תוך התמודדות עם שאלות מוסריות. לפוצץ בית שיורים ממנו קטיושות, ולגלות בדיעבד שבתוכו היו עשרות ילדים - זה לא כישלון מוסרי. לזרוע חורבן והרס לשמם כפי שקורא שיינפלד לעשות - זה דבר מחפיר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סופרים את מתינו
עמית,
01/08/06 00:50
|
בימים שחורים אלה, בהם לבי עם עשרות המשפחות בישראל המצטרפות למשפחה הארורה, משפחת השכול שממנה גם אני מגיע, אל לנו להיתפס לפרובוקציות זולות כדוגמת זו של פעיל קיצוני זה. ארחיק לכת ואומר כי כרגע, למרות המכוונות הדמוקרטית ממנה כולנו באים, אין מקום לפרסום מאמר שכזה. אנו סופרים את מתינו, מר קיי, את חללינו, את אחינו, את בנינו בני ה-19 ובני ה-20 שלא יזכו להקים משפחה בישראל, שלא יזכו לחיות חיים בוגרים, שלא יזכו לאהוב כנראה. לעזאזל, שלא יזכו אפילו ל''טיול של אחרי הצבא''. כמי שמדינתו חשובה לו, ומעוניין לקיים חיים חופשיים בישראל, אני מסרב בכל תוקף לקבל את דעתך הרעשנית והמנומקת. מר קיי, אינני יודע מיהם תושבי לבנון אותם אתה מכנה ''בני דודינו'', אך בני דודי מעולם לא נולדו, כיוון שדודי נהרג במלחמת יום הכיפורים. אלה הם בני דודי.
כולי תקווה שתהיה, קיי, האחרון שאוחז בדעות כל כך קיצוניות וכל כך אנטי-ישראליות.
מתוך שירו של חיים חפר: ''בשם התותחנים אשר ברסק הפגזים היו עמוד האש לאורך החזית בשם חובשים רופאים שבנפשם ומאודם החזירו רוח וחיים, השיבו דם. אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה שזאת תהיה המלחמה האחרונה''
מי ייתן וה''בומים'' היחידים שנשמע בישראל יהיו מהרמקולים במסיבות. עמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עוד הומו ממורמר ומתוסכל....
הציונות הגאה,
תל אביב,
31/07/06 22:07
|
אני חייב להבין ....אתה כאחד שנלחם לזכויות האדם....איפה זכוית ההומואים באוכלוסיה המוסלמית? איפה זכויות האישה באוכולסיה המוסלמית???
די לאומללות שלך ! די לתיסכולים שלך!!! ודי לטרור !!! את ההרג הנורא בכפר קנא, קרית שמונה, בירות וחיפה לא אנחנו אשמים כי אם החיזבאללה. אירגון טרור רצחני שסם לו למטרה את אותם תרבויות דמוקרטיות וליברליות.... ודרך אגב...אתה וגם אני וכל הקוראים הגאים של המדור, גורמים עקרים לשנא של האיסלם לעולם המערבי.
די להרג אזרחים חפים מפשע ! די לטרור האיסלמי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה לא הזמן לחלוקי דעות. כרגע צריך לשמור על אחדות
רועי שויער,
חיפה,
31/07/06 19:33
|
|
 |
5.
העשב השוטה האמיתי
הומו ציוני גאה,
31/07/06 18:59
|
הוא זה שלא מבין את הקשר בין סוציאליזם לערכים הומאניים, זה שלא מצליח להבין שמדובר כאן במדינה מוסרית עם צבא מוסרי שנלחמת במילציה רצחנית העושה שימוש ציני באזרחים כדי להביא לחיסולה של מדינת ישראל. הקשר בינך לבין סוציאליזם הוא כמו הקשר בין חסן נסראללה לזכויות אדם. קשקשן פוסט ציוני עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ואני מתבייש בך, ליאור קיי איש חדש האנטי ציונית
רונן זרצקי,
רמת גן,
31/07/06 15:48
|
אמרת חדש, ואמרת הכל. עשב שוטה איננו אילן שיינפלד. אתה העשב המר שמרעיל לנו את הדשא הציוני. לא שיינפלד הוא האסון, אלא אנשים כמוך, בריות שאיבדו את המצפון האנושי והיהודי שלהם. מי שמדהה עם האוייב כאוטומט, הוא איש אומלל שיש לו חסכים נפשיים ורגשי שנאה עצמית פתולוגיים. מי שמיידית מגנה את עמו, ומצדיע במועל לב לרוצחים של החזבאללה, שמטרתם היא לחסל את מדינת ישראל!!- איננו נמנה על האנשים הנורמליים והשפויים. לבי בלי עליך. כהומו ישראלי, לא שמאלני ולא ימני, אני בז לכל חבורת התמהוניים המוטרפים, שהחשיש והקיי ויי גרמו להם לאבד את תחושת ההתמצאות הכללית בתוך קורי הכביש של הנפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מדהימה!!!!! אתה גדול!!!!
ל"ת
אורון,
ת''א,
01/08/06 16:35
|
|
 |
אורן - אני מת להכיר אותך
ל"ת
רונןז.,
הוד השרון,
03/08/06 00:39
|
|
 |
3.
שטויות
עומר,
תל אביב,
31/07/06 13:06
|
לא כל מלחמה היא בהכרח לא נכונה - לפעמים אתם השמאלנים כל כך מצדדים בערבים שזה פשוט מעלה ניחוח סרוח משהו של בגידה וחוסר נאמנות למדינה ... במקום שתתמכו במדינה שלכם מתוך היגיון , אתם תומכים ומצדדים בטרוריסטים בצורה עיוורת... עדיף שתשתקו, לפחות יש סיכוי שתראו חכמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כמה מילים למר קיי
אלון השמאלני,
תל אביב,
31/07/06 12:23
|
כהערה פותחת אני אציין שאני לא בא להגיב על השיר של שיינפלד , ואינני קורא גדול של שירה ופרוזה.... הסיבה שאני מגיב היא כי אני רוצה להגיד כמה מילים לליאור קיי וחבריו מחד''ש. אני שמאלני, לא פחות ממך. הרג חפים מפשע צורם לי לא פחות ממך, אני הומני לא פחות ממך, המצפון שלי פועל שעות נוספות לא פחות ממך, אני בעד מדינה פלסטינית לא פחות ממך, אני מזדעזע מתגובות לוחמניות בעם ממש כמוך ועדיין אתה מטיל בי דופי וקורא לי ''עשב שוטה''. אז, מר קיי היקר, אני אינני ''עשב שוטה''. מעבר לזה אני אגיד לך שדווקא בגלל שמאלנים כמוני שמצביעים למרצ בקביעות, עוד מצליחים לעורר סימפטיה מסויימת לעמדות השמאל שלנו, אבל איכשהו אתם בחד''ש מתעקשים בקביעות להסיר מעליכם את שאר השמאלנים. אתם השמאל האמיתי, אתם הלוחמים האמיתיים והמצפון שלכם נקי ללא רבב הרבה יותר משלנו. אם תהית פעם למה ההפגנות שלכם (ואני אוהב הפגנות) מסתכמות באלף איש (שחלקם חבריי) , הסיבה היא , כי אתם מתעקשים להבריח כל אדם שנפשו שמאלנית ממחאה. בשבילכם יש רק עמדה שמאלית אחת וזוהי העמדה שלכם. אני משער שאת הכבר יודע, שהעמדה שלכם לא הכי פופולרית בקרב העם (שאותו לבסוף נצטרך גם לשכנע בצדקת השמאל) ואתם, יוצרים לבינתיים את האנטגוניזם הכי גדול כלפי המחנה שלנו. אני לא חובב גדול של לאומנות , אני לא חובב גדול של עמי סגולה ואני לבטח אינני חובב גדול של קונצנזוס נטול עוררין וביקורת, אבל חשבתם אולי לרגע בחד''ש שאם תתיישרו מעט, או תשתפו פעולה במקצת עם השמאל הממוקם מימין לכם , אולי יצא מזה גם משהו טוב. אולי לרגע יהיו גם יותר מ-1000 תומכים להפסקתה של המחלמה המעיקה הזאת. כן, אני לא מת על המלחמה הזאת אבלכן, אני חושב (ולא כי אמרו לי לחשוב) שעצם התגובה מוצדקת (על הפרופורציות יש על מה לחלוק). בתור שמאלני , קמתי באותו בוקר חטיפות וקטיושות פעור פה בהבנה פרגמטית עצמאית נטולת פרופגנדה , שלפעמים הריאליזם מנצח את ההומניזם. וגם אז כשהוא מנצח, אני תמיד בעד השארותו של ההומניזם בשכונה כמשקיף, מווסת ומונע התפרעויות צבאיות חסרות רסן מצידנו. זו היתה תחשותי האמיתית באותו הבוקר ומכאן נגזרה גם דעתי. דעת ''העשב השוטה''. תאמין או לא, אני מלא הערכה לחד''שניקים, כסמן השמאלי ביותר במפה, יוצא לכם לבקר יותר ולזעוק יותר ושוב אני מדגיש, חברה נטולת ביקורת ופלורליזם של הדיעות נידונה לבסוף להיות חברה אכזרית הפועלת על אוטומט. אבל....די , מאסתי. אתה לא תגיד לי שאני ''עשב שוטה'' , אתה לא תאמר לי שאני פחות חרד לחיי אדם ממך ואתה, אל תחשוב שאתה טוב ממני. הפיצול הזה והדרת רגליהם של שמאלנים מתונים יותר וסימונם כ''שמאלני שקר'' תורמים למחאה בערך כמו שהפצצת תחנת חשמל לבנונית תורמת לנצחון במלחמה. אתה רשאי להחזיק בדיעותיך, אתה רשאי לצעוק אותם, לאמר אותם ברחבי הכיכר ובקינג ג'ורג', ואף חובה כי תעשה כן, אבל אל תלכלך עליי, שמאלני אחר שחושב קצת אחרת ממך. המשותף בינינו עדיין הרבה יותר גדול מהשונה בינינו רק שאתה מתעקש להקיא אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון היקר
אריק,
03/08/06 17:15
|
אתה לא מבין את חומרת ההכשר השמאלי שמרצ נותנת במתנה לקונצנזוס הלוחמני הישראלי.
חדשות לבקרים, מהמרכז עד לימין, נשמע הצידוק: ''אפילו מרצ לא מתנגדת''.
אתה בעצמך כותב ''שאם תתיישרו מעט, או תשתפו פעולה במקצת...'' בדיוק כעשיית מפלגתך.
האמת כואבת לאגו המנופח של מרצ שחושבת לשתוק במלחמה אבל עדיין להיות סמל הנאורות והשמאל.
באומרו ''עשב שוטה'', אני לא חושב שליאור קיי התכוון דווקא אל מרצ, אבל אתה יודע מה בוער על הראש של מי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שמאלני לא פחות ממך''
זה קצת מצחיק,
03/08/06 16:48
|
אתה לא חושב שזה קצת מצחיק לכתוב לליאור החד''שניק ''אני שמאלני, לא פחות ממך'', ושורה אחרי זה לומר שאתה מצביע מרצ...
מה זה אומר אם לא שאתה שמאלני פחות ממנו...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היה ברור....
אלון השמאלני,
תל אביב,
06/08/06 17:02
|
להגדיר את עצמך כשמאלני,אין הכוונה למה נמצא משמאל או מימין למה ,על הסקאלה היבשה והחד מימדית של דיעות פוליטיות. שמאלנות זה מקבץ רעיונות שנושבת מהם רוח מסויימת של הומאניות.
חוצמזה, המגיב שמנסה לשכנע אותי בהיותם של ''מרצ'' עלה תאנה למרכז-ימין הישראלי (אפילו מרצ לא מתנגדת). לך יש לי לאמר שאני לגמרי לא ''עלה תאנה'' לשום ימין.ועצם העובדה שמרצ לא תנגדת בסה''כ מביעה עמדות של אנשים כמוני , שתופסים את מרצ כמיצג שמאלני (פחות או יותר) של דיעותיהם, ושבמקרה הזה, רבים מאיתנו לא מתנגדים , כי הוא שונה מהמקרה הפלסטיני (שבו בדרך כלל אנחנו כן מתנגדים). לליאור קיי האנטי-ציוני, אני רק אזכיר שהצינות היא ככל הנראה הסיבה היחידה שיש לו קורת גג בימינו, אותה קורת גג שמאפשרת לו להיות הומוסקסואל חופשי (הכל כמובן בהשוואה לחבריו בחד''ש שמגיעים ממקומות שהומוסקסואליות משמעה לסיים מת בתור משת''פ של ישראל, שמשתמשים בו כ''עלה תאנה'' לכך שחד''ש היא לא מפלגה ערבית טהורה....מזל שיש לנו ליאור קיי , הם בטח אומרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצויין. לא הייתי יכול לנסח את תגובתי שלי טוב יותר
ל"ת
עומרי,
חיפה,
02/08/06 02:41
|
|
 |
בהחלט חד''ש חייבת למרכז את עמדותיה ולפנות
ס.,
02/08/06 18:23
|
לקהל יותר רחב (בציבור היהודי) ולהביא יותר גמישות במספר נושאים כמו שגם עשו מפלגות קומוניסטיות רבות לאחר פירוק ברה''מ. בהחלט מסכים עם הנקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ליאור קיי - כל הכבוד על האומץ לומר את האמת
איתי ת''א,
31/07/06 09:25
|
כל הכבוד לך שגם בתקופה חשוכה זו אתה לא מהסס לומר את עמדותיך. אם אילן שיינפלד הוא ''איש רוח'' הרוח הזאת מפחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרצ שותקת במליאה ואתה מטקבק כאן
א,
03/08/06 17:03
|
|
 |
כוון למס' 2 ולא לאיתי ת''א
ל"ת
א,
04/08/06 05:19
|
|
 |
דיבורים רבים?
אלון השמאלני,
תל אביב,
06/08/06 17:06
|
הייתי אומר ,בסה''כ, הבהרת העמדה של אזרח פשוט שהצביע מרצ בפעם האחרונה והינו בעל דיעה עצמאית בלי שום קשר למפלגה שהוא הצביע לה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומואים אנטי ציונים
ישראלי גאה,
תל אביב,
01/08/06 04:13
|
השמאלנים ההומואים שוב מתלהמים.. שכחתם מה קרה במאורעות של 26-29 גם אז היינו צבא של כיבוש? אותו עם ''פלסטינאי'' שכל חפצו הוא להשמיד את היהודים בארצם . אותו עם שאתם כל כך אוהבים.. פשוט לכו לעזה ,תציפו את עזה בדגלים של ''אחדות'' ''שלום'' ו''גאווה'' בעברית,תציגו כרזות שאתם בעדם.. ונראה מה שיהיה..תנסו ותראו. אתם אוייבי הארץ האמיתים, ולא הפלסטינאים.!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נראה? יערפו להם את הראש
מימי,
02/08/06 16:19
|
ככה יקירם עראפת נהג לעשות וכך עושים עד היום למי שנחשד בהומוסקסואליות - עריפת ראש. אצל נאסרללה פשוט ירו בהם במקום. במצריים יכלאו אותם, ואם הם יתפסו בשעת מעשה אז יתלו אותם. בסוריה גם יהרגו אותם במקום ללא משפט.
הגב לתגובה זו
|
|