 |
76.
להעיר את הישנים
פנינה אלון,
קיבוצניקית,
14/08/06 18:45
|
לכל הכותבים,אני מציעה לכם ,לא להתעסק עם הליכלוך הזה,מסיבה פשוטה,אתם לא מתעוררים,ורואים מה שקורה ?אנשים עם שמות בדויים,שונאי ישראל ,נהנים מהמלחמה הזו ,שמתנהלת בין יהודים,כל ההומואים והסוטים למינהם אתם מגעילים,עד להקיא,אתם צריכים להתבייש,ומציעה לכם להשאר בארון ,עד שתחנקו,וככה לא יתרבו שכמוכם, איכססססססס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
גאים / ות חידלו מהקיצוניות הארורה !
דר' פיין,
ת''א,
07/08/06 23:36
|
גאים וגאות: אל תתפתו ללכת שולל אחר הקיצונים שבכם, הנוהגים לכנות בכינויים נאציים את הרבנים ,החרדים והדתיים, כינויים המזכירים תקופות אפלות בהיסטוריה של העם היהודי. אני מציע לכולכם, להתנער מביטויים קיצוניים אלה ומהמבטאים אותם, ולבחור בדרך שונה. דרך קיצונית זו, מעמידה אתכם יחד בחזית אחת עם שונאי ישראל ואנטישמים מהגרועים ביותר שקמו ליהודים בעבר ובהווה. הביטויים המופיעים בתגובות למאמר זה על המגזר החרדי דתי, מחרידים ! ידוע לכם שכיום, בזמן הלחימה הקשה בגבולות הדרומיים והצפוניים של מדינת ישראל, מחרפים את נפשם דתיים רבים כדי להגן גם על משפחותיכם וילדיכם. חיילים המשתייכים לציונות הדתית (כתומים) ואחרים, מקריבים שעה שעה את נפשם למען מדינת ישראל, ומנסים להימנע ככל האפשר מפילוגו של העם בתקופה קשה זו. אני מבקש מכם להפנים את העובדה כי ירושלים היא עיר מקודשת ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים. אין שום היגיון שבעולם, שאנשים המכנים עצמם ''נאורים'' יצאו במצעד פרובוקטיבי בעיר זו, דבר המתפרש כיציאה למלחמה ממש כנגד רגשותיהם ואמונותיהם של מיליוני אנשים בעולם. אם בכל זאת תחליטו להמשיך בדרך ''קיצונית'' ומכוערת זו, תגלו כי אלפים מהיהודים החילונים ושומרי המסורת בישראל יעמדו מולכם כחומה ! ויגרמו לקהילות השמאלניות שלכם נזק תדמיתי רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רוצה דר' פין?
ל"ת
אבי,
בית שמש,
08/08/06 11:33
|
|
 |
תנוחי
גאה,
תל אביב,
08/08/06 10:40
|
דר' פיין היקר, הגבת על כל כתבה כאן ובכאלה כמויות... נראה שיש לך המון זמן פנוי, אז אולי תעשה משהו מועיל בחיים חוץ מלגלוש במדורי גאווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מה עם תגובה של הצד השני?
בייבי,
07/08/06 23:31
|
מה זה, אגף יח''צ של הבית הפתוח? איפה תגובת הצד השני? כתבה עלובה ומלאה שינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נפלתם על הראש משועממים
יהודה נעים,
נתניה,
07/08/06 22:39
|
לכל המתנגדים למינהם מה אתם רוצים אף פעם לא ראיתי מחאות נגד התכנסות של משחק כדורגל או מופע רוק כבד או קונצרט אתם מוחאים רק מתוך שיעמום ושינאה לציבור שהוא חלק ממכם עושה צבא [הייתי לוחם] משלם מיסים [משלם הרבה] ועובד למחייתי[אבל גם לומד תורה והרבה כל יום] ההבדל בנינו החרדים לבין כל השכבות הוא שבזמננו החופשי אנחנו לא מחפשים לספק את היצר העצמי שלנו אנחנו לומדים תורה ומתגברים על היצר [שיש לכל אחד] צוחק מי שצוחק אחרון ישר כוח כבוד הרב מלאך אמנון יצחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכתוב טוקבקים על כתבות גאות
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:35
|
|
 |
אסור לקיים כנסים חרדיים
יהודי,
07/08/06 23:01
|
|
 |
72.
להילחם עכשיו כדי להשיג את החופש שלנו
איתי,
07/08/06 22:32
|
אם לא נפנים את זה שבישראל מבינים רק כוח, בחיים לא יהיה שיוויון זכויות להומואים. במיוחד שאנחנו מתמודדים מול טינופות שלא טובים יותר מהחמאס והחיזבאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אני חייב להגיע לכנס טוב שהזכרתם לי שזה מחר
ל"ת
יוסי,
07/08/06 22:25
|
|
 |
70.
ברוך ה' שיש את זה .......מי צריך את השרוטים האלה בארץ.
////,
////,
07/08/06 22:24
|
|
 |
מה לעשות ,פשוט חולי נפש,הבעיה היא שהם מתרבים,כמו נמלים
ל"ת
אלמונית,
י ם,
14/08/06 18:33
|
|
 |
69.
חברים כדאי שתרגעו
אלון,
07/08/06 22:06
|
מצעד הענווה. פשוט מאוד. ענווה. ההיפך מגאווה. חטא הגאווה. בלי שום קשר להומואים. אם כל אחד היה מנסה להיות פחות גאה, יותר מקשיב ופתוח לזולת. עם קצת יותר כבוד הדדי. אז אולי היתה נמנעת שנאת החינם הזו. אמנון יצחק מנסה ליצור אחווה. משהו להיאחז בו. אז מה אם הוא נראה שונה מכם חיצונית. תלכו להרצאות-תקשיבו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון יצחק גורם שנאת חינם
לוחם לשעבר,
לא סולח,
07/08/06 23:02
|
מודעה המזמינה למופע של אמנון יצחק זילתה בבוטות את זכר חללי אסון המסוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם אתה?! לא להאמין לו...
nestol420,
ת''א,
08/08/06 09:47
|
תקשיב לוחם לשעבר עלאק... שמענו את הסיפורים שלך רק שעכשיו שינית שם. מי שמהרהר אפילו לשניה בשטויות שלו שיסתכל בתגובה 10!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם אתה?! לא להאמין לו....
nestol420,
ת''א,
08/08/06 09:43
|
תקשיב לוחם לשעבר עלאק... שמענו את הסיפורים שלך רק שעכשיו שינית שם. מי שמהרהר אפילו לשניה בשטויות שלו שיסתכל בתגובה 10!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כל מדינה והנסראללה שלה- ממש תאומים
ל"ת
דני,
07/08/06 21:53
|
|
 |
67.
מסכים עם כל מילה של מגיב 60!
ל"ת
הומו,
גאה,
07/08/06 21:48
|
|
 |
66.
חשבתי שחסן נסראללה מסתתר אי שם בלבנון. לפי הכתבה והתמונה הוא מופיע
אבי,
תל אביב,
07/08/06 20:54
|
חשבתי שחסן נסראללה מסתתר אי שם בלבנון. לפי הכתבה והתמונה הוא מופיע מחר בירושלים. צה''ל היכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח בונא!!!
nestol420,
ת''א,
08/08/06 09:50
|
טוב שלא כתבתם את זה 60 אלף פעם. אז מה הומויים לא חכמים וגם חוזרים על עצמם?! אני רואה אותכם יושבים וקוראים את התגובות שלכם ומגחחים כאילו תקוע לכם משהו ב#$#....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אנחנו לא כותבים עם שגיאות כתיב
ל"ת
עו''ד,
ת''א,
09/08/06 15:58
|
|
 |
65.
הצילו!! החיזבאללה בירושלים!!
ל"ת
עורו יהודים,
הגיע הפוגרום,
07/08/06 20:54
|
|
 |
64.
הרב אמנון יצחק
תומר,
בת ים,
07/08/06 20:43
|
הרב הולכים איתך מרץ מח שימם מה זה מצעד גאווה שיעשו את זה בהוליווד לא בארץ הקודש הולכים איתך עד הסוף הרב אמנון יצחק שליט''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם לפדופילים מותר להתגאות במיניותם
בת מלך,
ירושלים,
07/08/06 19:44
|
אם אנשי מרצ היו באמת מחפשי אמת ושלום הם היו מגיעים להרצאה ומקשיבים לתוכן הנאמר שם ואז היו מגלים שהאהבת ישראל שלו גדולה יותר ממה שהם יכולים לתאר כי השינאה וההסתה הם במחנה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו הרבנים והגבאים הפדופילים?
רועי,
ירושלים,
07/08/06 23:03
|
כי יש כל כך הרבה כאלה. תשאלי את ידידה שלי שהייתה מצאנז עד גיל 14 שהיא ברחה מהבית לרחוב כי היא לא יכלה יותר שאבא שלה יאנוס אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על כל סיפור כזה אצל החרדים יש 100 סיפורים כאלה אצל החילונים.
ציקי,
08/08/06 07:48
|
מספיק פשוט לפתוח עיתון ולראות, אז אל תבלבל את המוח, כשזה מגיע לסטיות החילונים לא רואים אף מגזר אחר ממטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שזה מוכיח הוא שחרדים מסתירים
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:21
|
את זה יותר טוב מחילונים. חרדים לא מתלוננים במשטרה ולכן גם לעיתונות זה לא מגיע.
אצל החרדים יש פדופילים לפחות כמו אצל החילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חרדים לא מתים במלחמה
גיא,
תל אביב,
07/08/06 19:43
|
לעומת זאת הומואים כן מתגייסים, בחזית ובעורף, וגם מתים במלחמה. לכו חרדים- תחגו על הדם. אתם עלוקות נצלניות. אני מציע שתעזרו לחיילים ותתפללו לשלומם זו המלחמה האמיתית. הרי זה נורא מסוכן להתפלל, שמעתי שאפשר למות בתפילה, ממש כמו בקרב. חבורת פחדנים אוכלי חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פריקים מישתמטים כמוך
באמת,
08/08/06 10:17
|
רוב החרדים כיום בעלי תשובה בוגרי סיירות או יחידות אחרות או מישתמטים פרופילנקים כמוך שיושב בתל אביב ומשחק אותה איכפתניק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הרב אמנון יצחק-העם איתך!!!!
חגי,
כפר שמריהו,
07/08/06 19:35
|
|
 |
60.
מי שרצה פוליטיקה, קיבל פוליטיקה
שי,
07/08/06 17:54
|
אין לי שום בעיה עם הומואים, שיעשו בביתם מה שהם רוצים, אבל כשהם נלחמים כקבוצה על זכויות, הטבות ותקציבים ממשלתיים, כשהם נבחרים לעירייה ומניפים דגלים בחוצות הערים, הם לא שונים בזה מהמגזר החרדי וצריכים לקבל את זה שיש אופוזיציה נגדם שלא מתכוונת להניח להם להכתיב את סדר היום הציבורי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא רוצים כסף מהמדינה, אנחנו
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:23
|
|
 |
תסתכל בתגובות ל 11
ל"ת
עירית,
07/08/06 20:32
|
|
 |
59.
ולא אסור לומר כלום? גם אתם מאוד פלורליסטים!
ל"ת
יהלומה,
תל אביב,
07/08/06 17:47
|
|
 |
58.
הרב אמנון יצחק
הראל,
תל אביב,
07/08/06 17:31
|
כל הכבוד לך הרב אל תתיחסו למרץ ימח שימם הכלבים האלה אין כמו הרב רמנון יצחק שליט''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תצעדו בגאוה במכנסיים מופשלים
צעד וצער,
07/08/06 17:22
|
תצעדו בגאוה חשופי ערוה תב''ג מגולי חלציים תב''ג על עסקי הפריצות תב''ג על זימה וזנות בראש חוצות העיר משוש הארץ תב''ג על חילול הקודש תב''ג להתפאר בהפקרות תב''ג על טימטום המוח ורתיחת הבשר תב''ג על הטינופת תב''ג ובמרצ רק אחת אין בה ספק הענוה את הגאוה סופה לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לכל ההומואים, כנסו
אהרון,
ירושלים,
07/08/06 16:59
|
תקשיבו ותקשיבו טוב, אין לי דבר נגד הומואים, אפילו שאני לא מסכים אם דרך החיים שלהם, אפילו יש לי כמה חברים שהם הומואים, אבל אם אתם שווים לסטרייטים, למה כל הרעש? אנחנו מודעים לקיומכם, ולא מפחדים ממכם, ואני לפחות מכבד אותכם, אבל אין צורך לעשות צעדות ושטויות כאלה, כי אין לי בעיה שאתם גאים בזה שאתם הומואים, אבל כמו שאין מצעד של אנשים שגאים שהם סטרייטים, לדעת לא צריך מצעד גאווה של הומואים, יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
first of all people like you
someone gya,
08/08/06 07:27
|
are worst than those who say they hate gays. you say you don't have a problem with gays, but the fact that you say that means that you do. if the gays had the same rights as the straight people they would not need to parade. the reson fot it is to show other people that there are different ways of living and not only the straight way
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אני עם הרב עד הסוף!!!
ל"ת
הומואים לפח,
לסביות לזבל,
07/08/06 16:51
|
|
 |
54.
ט' באב - לא הגיע הזמן להפסיק עם שנאת החינם?
תמר הר-פז.,
07/08/06 16:28
|
קראתי בעיון רב את כל הטענות של מרץ, הקדשתי הרבה תשומת לב לרגשותיהם הנפגעים, ואף על פי כן לא הצלחתי להבין ממה בדיוק הם למדים שלרב יש את כוונות שהם טוענים להן? רק מעצם עריכתו של המצעד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לשוחרי הצניעות.
דניאל,
ירושלים,
07/08/06 16:23
|
אין ברצוני להכנס כאן לויכוח של חרשים עם אנשים שהורעלו ע''י הרוח ההוליבודית של מתירנות ללא גבולות. אבל אנשים (לא בהכרח דתיים) שערכי הצניעות שבמורשת ישראל יקרים להם, חייבים להפגין בעדם. נשמור על ירושלים, עיר האלקים, בקדושתה בענוה. זהו הכח של עמנו נתחזקה ונתאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
It's disgusting
ל"ת
Appalled,
י-ם,
07/08/06 16:05
|
|
 |
51.
הוא ניראה כמו מחבל
גיא,
07/08/06 16:00
|
מי זה היצחק הזה? ניראה כמו איזה מחבל, שיחזור למידבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה נשמע כמו פאשיסט.תתבייש
ל"ת
משה,
07/08/06 22:52
|
|
 |
50.
זה מה שיש למי שמחשיב עצמו ישות תורנית לעשות בימים כאלה?
ל"ת
ירושלים מנותקת,
07/08/06 15:48
|
|
 |
49.
אמנון אתה גדול
ירושלמי גאה,
ירושלים,
07/08/06 15:39
|
|
 |
אמנון יצחק , ישר כוח,
ל"ת
פנינה ב,
י ם,
14/08/06 18:47
|
|
 |
48.
מי שמגיע לאן שלא רוצים אותו שלא יתלונן
מרובע,
07/08/06 15:38
|
ואת המיסים שלי אני לא רוצה לתרום למפגנים שלכם תעשו אהבה בבית בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו יהודים בגרמניה הנאצית, למשל?!?
ל"ת
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:24
|
|
 |
47.
נא להכנס ולנסות להבין....
אורן זכות,
מיתר,
07/08/06 15:29
|
ואתה בן אדם,שא על צור קינה ובאותה הזדמנות גם על צידון,ועל בירות הו אתן הערים המהוללות היושבות על מבואות ים כלילות היופי הבנויות לתפארה מארזי הלבנון ומברושי שניר הנה בא קול רעם וזעקה ושומם הדיסקוטק על החוף ושכול וקינה בכל פינה וברחו התיירים באמצע העונה.
ואתה בן אדם אמור אל מלך צור לאמור: הנה הבאת את כל הרעה הזאת על עמך ועל משפחתך כי גבה לבך והסתחרר ראשך וחשבת את הגורל לקחת בידיך, וצריך שתדע:העם העברי שרד את בבל יוון רומי וברלין את מסעות הצלב האינקוויזיציה הג’יהאד פרעות בלי מספר והוא חזר לארץ אבותיו העתיקה והוא כאן כדי להישאר לכן,על חלומך לגמור אותו יותר טוב שתוותר,מלך צור,תוותר.
ואתה בן אדם שא אל עכו קינה ובאותה הזדמנות גם על נהרייה וחיפה
הו, אתן ערים מהוללות היושבות על חוף ים תיכון כלילות היופי הבנויות לתלפיות מזהב פלדת אל חלד ובטון יצוק, איך נפער החור ונסדק הביטחון וקול הצופר נשמע בארצנו, ואיך נדם כינור ושבתה מנגינה ואין יוצא ואין בא באמצע העונה.
ואתה בן אדם אמור אל מלך ישראל לאמור : ''לא בחייל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר ה’ צבאות''. מה יועילו לך מטוסיך ופצצותיך אם אין לך בקרבך את רוח ה’ אלוהיך? מה יועיל אש תותחים ולחיצה על ההדק בלי חזון נביאי ישראל ומשפט האמת והצדק?
וכך למדנו, מצאנו כתוב במשנה,במסכת ראש השנה: ''והיה כאשר ירים משה ידו וגבר ישראל...(שמות כא) וכי ידיו של משה עושות מלחמה או שוברות מלחמה? אלא לאמר לך:כל זמן שהיו ישראל מסתכלין כלפי מעלה ומשעבדין את לבן לאביהם שבשמים היו מתגברים...''
ובקרוב נבואת נחמה.
נכתב באתר של אהוד בנאי, ראש חודש מנחם אב, תשס''ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בנות, תנוחו. תנו לפרמיטבי לדבר ואנו נמשיך בשלנו
ל"ת
לא לעשות עניין,
07/08/06 15:18
|
|
 |
הומאים ולסביות= הרס התא המשפחתי
ל"ת
בנות או בנים..?,
או שניהם..?,
07/08/06 16:52
|
|
 |
45.
NRG! מצעד הענווה נגד מצעד הגאווה?
ירושלמי,
07/08/06 15:14
|
מי אמר את זה? זה רק סימבולי, הנושא של המפגש הוא ענווה, וזה נגד מה שדוגלי הגאווה מאמינים (מבחינת גאווה, ולא מבחינת העדפות מיניות) מי שרוצה להיות הומו שיהיה, אבל למה להיות גאה , זו לא תכונה טובה להיות גאוותן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נסראללה הגיע לירושלים?????
ל"ת
.....,
07/08/06 14:58
|
|
 |
אמנון יצחק בסה''כ בעט בחינוך הרקוב שקיבל!!
ל"ת
כן ירבו,
07/08/06 15:14
|
|
 |
43.
ידוע שלדוסים יש זמן פנוי לכל דבר
לילך,
07/08/06 14:43
|
ככה זה שרובם לא עובדים חיים מתקציבי המדינה של הביטוח הלאומי או רשויות רווחה. יצרני ילדים סדרתיים בורים, נלעגים וטפשים. אם אדם כמו אמנון יצחק הוא רב ויש לו מאמינים אז אפשר להבין כבר שמה שהם לומדים בישיבה הוא לא ברמה גבוהה במיוחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילך את צריכה להתבייש
אורית,
עפולה,
14/08/06 18:51
|
לילך, בושה שאת מדברת על ילדים ,כנראה את אחת מהם,ואת גם כנראה לעולם לא תביאי מילדים,זה העונש שלך ,זיכרי את זה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוגשת נגדך תביעה על גניבה ספרותית מה''שטירמר''...
ל"ת
תרגום מגרמנית,
07/08/06 20:29
|
|
 |
לילך, תסתמי ת'פה שלך!!!!
אני,
07/08/06 18:22
|
מה את יודעת מהחיים שלך????? במקום להפגין כאן את טיפשותך, עדיף שתסתמי! בורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך אמר היטלר
אייכמן,
מינכן,
07/08/06 17:32
|
למה להסית בצורה כזאת. אפשר להתווכח על התוכן ועל האופן אך השנאה הזאת היא נצחון לאוייבינו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולחילונים יש זמן לדיסקוטקים וזנות
ל"ת
צדיק יסוד עולם,
אמנון יצחק,
07/08/06 16:51
|
|
 |
בושה וחרפה לכותבת כאשר חצי מהנופלים חובשי כפות.
ל"ת
עדו,
נהריה,
07/08/06 16:24
|
|
 |
לעומת זאת חילונים עובדים 24 שעות ביממה
אפק,
07/08/06 15:44
|
אבל מבלים את רוב חייהם בפאבים , מסעדות , מועדונים , חדרי כושר , ניתוחי הגדלת חזה , מניקור , ושאר מרעין בישין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אני דוקא רואה רק הסתה נגד הרב
אמת סוף סוף,
07/08/06 14:33
|
|
 |
41.
הרב אמנון יצחק דובר אמת בלבבו ...
אור,
תא,
07/08/06 14:30
|
הרב אמנון יצחק הינו אדם ישר והגון המזמין כל אדם מכל פלגי האוכלוסיה להגיע ולשמוע את דבריו בכנסים השונים .כל איש ואישה ילד וילדה מוזמנים לשאול את הרב שאלות מכל סוג שהוא ללא הבחנה בין דתי לחילוני והרב משיב על כל שאלה ושאלה.הרב מזמין אנשים מלומדים ומשכילים להתמודד עימו בשאלות קשות ומורכבות ללא חשש .הרב מבקש שנים רבות להתמודד עם כל הביקורות הניתכות עליו מכל כיוון באמצעות כלי התקשורת הכתובה והאלקטרונית אך שנים מסרבים לו להופיע בפני קהל הצופים והמאזינים אתם יודעים למה? והתשובה היא ברורה, לא מסוגלים להתמודד מולו כבוד הרב מלא רוח חכמה ותבונה חריפות שכל ולשון,אך יחד עם זאת עוזר ומסייע לכל נדרש מקדיש מזמנו לכל אדם הנמצא במצוקה . הרב אמנון יצחק מטרתו להכניס אמונה יהודית בכל בית בישראל שיכירו את ההיסטוריה של עם ישראל כיוון שיש הרבה בורות בכל מה מה שנוגע לאמונה היהודית . כן יירבו כמותו בישראל, אשריו ואשי חלקו על שזוכה להשיב בתשובה נדחי ישראל בכל מקום שהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע כמה משפחות הבן אדם פירק?
גל,
תל אביב,
07/08/06 15:32
|
למשל את המשפחה שלי ועוד אלפי משפחות שאחד מבני המשפחה נכנע לשטיפת המוח של השטן הזהץ מהרגע הזה הילד מתנתק מהמשפחה בהוראת ה''רב'' או ה''תורה'' או ה''אלוהים''. אם יש גיהנום, אין לי ספק שה''רב'' הזה יגיע לשם, ואם אין, וכנראה שאין, הלוואי שיענש על כל מעשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע כמה משפחות הוא הרכיב או הציל?
ל"ת
Yo,
Ya,
08/08/06 02:04
|
|
 |
40.
רק שנאה אני קורא בטוקבקים
ל"ת
תומר,
07/08/06 14:01
|
|
 |
39.
איזה כבדים ההומוהים!!! תשומי בכל מחיר.
ל"ת
yO,
Ya,
07/08/06 13:59
|
|
 |
38.
בושה למצעד הגאוה !
ל"ת
שלום,
07/08/06 13:53
|
|
 |
37.
למה להתנגד לרב?
יגאל,
רעננה,
07/08/06 13:51
|
|
 |
36.
כל הכבוד למר''צ.
יפתח היבנר,
קרית ביאליק,
07/08/06 13:29
|
|
 |
ליפתח ,לך הבוז הגדול
נועה,
לא משנה,
14/08/06 19:01
|
אין לך טיפת בושה, בימים כאלה ,של נופלים ,חרדים ,וחילונים יחד,איך אתה מעיז ,ללכלך ככה ,איפה התחנכת ,?רואים שיש לך שנאה עוורת,תתביש לך ,גהינום בטוח יש לך ,וגם מחכה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה שייכת לאבא שלך?! מי אתה שתעיף אותם מהמדינה?!
ל"ת
רז,
07/08/06 23:04
|
|
 |
תגובה ליפי הנפש
ן דן,
תל-אביב,
13/08/06 13:19
|
חראם לדבר על חברה שגילו את זהותם, אני מכירה בן משפחה שלפתע חשף את זהותו בפני הוריו אז מה חטאו, גם ככה הם והוא כרגע הרוסים מישהו עשה פה בכוונה. בוא נפתור לעצמנו את בעיותינו, אל תהיו לי יפי נפש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליפתח הלא מפותח
רפי,
ירושלים,
07/08/06 13:52
|
בושה וחרפה אין לך משהו יותר מעניין לכתוב-שונא ישראל שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
משתתפי ה''ענווה'' - חפשו מי ינענע אתכם
ל"ת
אפי קציר,
07/08/06 13:26
|
|
 |
34.
ה''רב'' אמנון יצחק - חשוך ופרימיטיבי
ל"ת
יוסי שין,
07/08/06 13:18
|
|
 |
33.
ענווה תמיד עדיפה על גאווה
חילוני,
07/08/06 13:17
|
הקהילה ההוהוסקסואלית הפכה לנלעגת ומגעילה. את זה יגיד גם כל הומו מעל גיל 40 זיונים סמים ומוזיקת אלקטרו-האוס מטופשת - זה מה שמעניין את ההומואים.
קצת צניעות לא תזיק לכם ,גם ליברלים גדולים מתחילים לא לחבב אתכם.
לגביי הומופובייה - איין כזה דבר:אף אחד לא מפחד מהומואים - יש כאלה שלא אוהבים ויש כאלה ששונאים אבל לפחד - לא קיים .
יום טוב סטרייט חילוני צנוע ואוהב אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בושה וחרפה לאנשי מרצ
מאיר,
07/08/06 12:44
|
תתביישו לכם!! עד שיש סוף סוף אחד שפוי כמו אמנון יצחק במדינה הזו, גם לזה קוראים שטנה???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לכל המפליצי קוט''ג,ולובשי בוקסר הפוך
ליאור,
רעננה,
07/08/06 12:29
|
|
 |
30.
המצעד
א,
תל אביב,
07/08/06 12:16
|
את מי מעניין האיש המזוקן הזה? הרי,כשתסתיים המלחמה, מצעד הגאווה ייצא לדרך בירושלים, צבעוני, המוני ושמח. ואתם יכולים לקפוץ ולקפץ, את מי אתם בכלל מעניינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אנחנו
דניאל,
ירושלים,
07/08/06 16:32
|
אנחנו חלק נכבד מהציבור הירושלמי. כאשר גם רוב החילונים בירושלים מתנגדים למצעד(60% לפי הסקר, 99% דתיים, 100% חרידים וגם נוצרים וערבים מתנגדים למצעד). מי אתם שתכפו על רוב יושבי עיר הקודש את הזוהמה המערבית שלכם. שנה שעברה זה נדחה בשל ההתנתקות, השנה בשל המצב בצפון. הבורא ידע לשמור על קדושות עירו עד שלמאמינים בו יהיה כח למנוע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד,
עירית,
ירושלמית,
07/08/06 20:11
|
מי כופה עליך משהו? אף אחד לא דורש ממך לצעוד. לא רוצה לראות? לא רוצה לשמוע? אז תהיה במקום אחר באותו זמן, ירושלים לא כזו קטנה. כפיה, זה כשמכריחים. למשל - לא לפתוח מסעדות וחנויות בימים מסוימים. סתם דוגמא. ואגב, שנה שעברה נדחה המצעד העולמי אבל היה מצעד רגיל, זה באמת כ''כ קריטי לך אם מגיעים לצעוד גם אנשים מחו''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז היא לא תגמר...
ל"ת
אונן,
סדום,
07/08/06 13:58
|
|
 |
שנאה
א,
תל אביב,
07/08/06 14:40
|
ברור שהיא לא תגמר. כמו שתמיד יהיו ערבים כאן וישנאו יהודים, כך תמיד יהיו חרדים פרימיטיביים שישנאו אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הרב אמנון יצחק
אוריאל,
ירושלים,
07/08/06 12:08
|
ל22 אבא שלך וכל המישפחה שלך דומים לנסראלה גהנם תקבל ימסית ומדיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוריאל
זאב,
ישראל,
19/09/06 23:30
|
אולי אתה מעונין לפגוש אותי פנים מול פנים וניראה ממה אתה עשוי....זבל שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פנאטים
גאה,
תל אביב,
07/08/06 12:02
|
רק אתמול ראינו בטלויזיה את חולה הנפש הזה ממאה שערים שמסביר בערוץ ''אל-ג'זירה'' למה יהודים צריכים להיות תחת משטר של ערבים. ככל שבן אדם חרידי יותר, כך הוא פנאטי יותר, לצערי הרב. הם חייבים שיהיה להם אויב - אם זה לא הומואים, אז חילונים, אם לא חילוניים אז אשכנזים/ספרדים. חז''ל מזה דורות מזהירים מפני פילוג העם, אבל מה איכפת לחרדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הוא דומה לנססרללה !
שרון,
כפר שמריהו,
07/08/06 11:33
|
ולא רק דומה אלא דעותיו דומות ! אני מתביש להיות יהודי שאני רואה אנשים כמוהו! בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי להבין בעיתיות רוחנית של הומסקס' - יש ללמוד וללמוד הרבה - כנסו!!
שמאל לשעבר,
ישראל,
07/08/06 20:34
|
שלום אנשים יקרים.
אני אוהבת כל יהודי.
עד שלא למדתי והשכלתי (כן השכלתי רבות מאד בלימודי חול וגם בלימודי קודש - גם לימודי מדע וגם לימודי תורה) חשבתי כי האיסור הגורף על הומוס' הוא חשוך ובעייתי. אבל........שלמדתי - הבנתי את הקושי שזה מייצר - בעיקר עבור האדם עצמו - בדרגות רוחנ יות מאד גבוהות - קשה להסביר בכותרת קצרה.
מתוך אהבה אותכם - אני מציעה לכם להיכנס לאתרים שמסבירים את הענין בצורה ברורה ומכבדת.
למשל: אתר הידברות של הרב זמיר כהן - מסביר זאת - חפשו שם.
אמנון יצחק. מדבר על הענווה של בני ישראל שאינם מחצינים התנהגות מינית - באשר היא!!!
יהודי אינו אמור להחצין דברים שקשורים לאינטימיות.
לכן - גם אם אדם בוחר בחירה שונה - שיעשה זאת בדיקרסטיות - ולא בהחצנה.
זו הסיבה העיקרית לשם ''ענוה''
ואכן - אם תתעמקו - תראו כי ירושלים אינה סדום.
זה לא משנאה - אלא מתוך אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפוסל במומו פוסל
שכן,
בני ברק,
07/08/06 11:13
|
|
 |
אין לו טלוויזה תירגע ומיד!!!!
ל"ת
לי,
07/08/06 11:59
|
|
 |
25.
אמנון יצחק נראה בדיוק כמו..........
אורי,
חיפה המופצצת,
07/08/06 11:10
|
נכון, ניחשתם - חסן נסראללה.........
הוא גם פנאט כמוהו. דמיון מדהים. הייתי מוסר אותו תמורת החטופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל שהוא היה מוסר את עצמו למענך.
ל"ת
למד להכיר,
07/08/06 12:47
|
|
 |
24.
שבו בשקט
רפי,
ירושלים,
07/08/06 10:28
|
תפסיקו לקשקש,ותתעסקו בנטיות שלכם הרי זה רק מה שמעניין אותכם,אם היה בעם הזה טיפה אחת של ערכים יהודיים ומוסר לא היינו נראים כך,אמנון יצחק העם איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אגב,מה בין אמנון יצחק ונאסרללה? אותו דבר
יוסי,
ירושלים,
07/08/06 10:25
|
|
 |
22.
אגב,מה בין אמנון יצחק ונאסרללה? אותו דבר
ל"ת
יוסי,
ירושלים,
07/08/06 10:23
|
|
 |
21.
שקרנים ומלאים שנאה ההומואים
משה,
נתניה,
07/08/06 10:04
|
איך אפשר להפיץ כאלה דיברי שנאה ושטנה נגד הרב ופועלו אתם פשוט לא יכולים להתמודד עם הרב ברמה אינטלגנטית ובשחה אחד על אחד (מה שהרב מבקש עשרות אם לא מאות פעמים אבל אתם מפחדים וחסרי עמוד שידרה לא מסוגלים להתמודד איתו אחד על אחד לכן אתם תמיד מפיצים דברי שנאה ושטנה ושקרים מרובים נגד הרב מה שמשרת את דרכו די טוב כי כל חילוני שמאזין לרב בקשב ובלי דעות קדומות רואה את האמת שהרב מיצג ומביעה בוז לקהילה הזו שלא מתמודדת אף פעם עם הסובבים אותה והדרך היחידה שהיא מציעה להביעה רגשותה וטיעונה אך ורק ע'י קפיצות ועינטוזים במערומיהם לצלילי מוזיקה ככה לא מעבירים מסר ככה יוצרים סלידה עמוקה וניקור תתארו לכם ששני אנשים צריכים להעביר מסר לפני קבוצת דיון ולשכנעה את אנשי הקבוצה אחד יבוא ויטען את תפיסת עולמו בהסברים כאלו ואחרים ואחד יכנס לחדר חצי ערום (מי יודע אם לא על איזו אקסטה או...)ויתחיל לקפוץ ולרקד נו אתם מבינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס
עירית,
07/08/06 20:16
|
שאומרים שבמצעד יש ''קפיצות ועינטוזים במערומיהם'' - לא היה ולא נברא במצעד בירושלים. אופי המצעד בירושלים הוא הפגנה. אנשים פשוט צועדים עם שלטים שמביעים מסרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה מים
גאה,
תל אביב,
07/08/06 11:52
|
|
 |
20.
fagots
ilan,
07/08/06 09:59
|
|
 |
תלמד לאיית, דגנרט!
ל"ת
עו''ד,
ת''א,
07/08/06 12:47
|
|
 |
19.
חבל שלא מצאו לנכון לראיין גם את אמנון יצחק
ל"ת
עע,
07/08/06 09:46
|
|
 |
18.
הרב אמנון נסראללה
חמוד אולמרט,
07/08/06 09:45
|
נכון ששניהם דומים ? :)) משהו באישיות שלהם ואגב גם כוחם הפוליטי דיי שווה במדינותיהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יישר כח לרב אמנון
הראל,
שומרון,
07/08/06 09:42
|
כל הכבוד לך הרב אמנון יצחק... ירבו כמותך בישראל.. שקט לכל הקהילות המוזרות האלה.. תתחילו להרגיע ירושלים זה המקום הקדוש ליהודים ולעם ישראל בארץ ישראל ובעולם כולו. זה לא מקום בשביל השטויות שלכם... אם אתם רוצים אז תלכו לחו''ל שמה זה פופולרי יותר... בעזרת ה' באהבת חינם נבנה ולא בטומאת חינם... אשרינו ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ותיקן ומכה
יהודיה בנשמתה,
07/08/06 09:37
|
שיעבירו את מצעדי הגאוה לותיקן ולמכה נראה איך שם יגיבו למראה הזה
למה בירושלים עיר הקודש דווקא
מצעעד הענווה - קדימה צא לדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ההסתה והשנאה היוקדת היא של המפגינים
אורי,
רמת אביב,
07/08/06 09:36
|
ולא של הרב יצחק, המסביר את היהדות בדרכי נועם.
די להסתה ולחופש השיסוי המכור מטעם הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש בנועם...כולו רעש וצלצולים !
ל"ת
מוקי,
07/08/06 12:03
|
|
 |
14.
קטנות
אייטולות,
07/08/06 09:28
|
משעשע איך אנחנו מתייחסים למוסלמים ולשמרנים הנוצרים בארה''ב כפרימטיבים, בזמן שאצלנו חצי האוכלוסיה עדיין חיה במערות. זה כל כך ברור שהאייטולות שלנו לא ישבו בשקט עד שהם לא יחסלו כל מה שנקרה בדרכם בדרך לדיקטטורה דתית חשוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון!!!
ל"ת
עו''ד,
ת''א,
07/08/06 17:59
|
|
 |
13.
למה פרסום חינם לפרזיט ואוכל החינם יצחק?
מישל,
מרכז,
07/08/06 09:17
|
אולי שיעשה ערב גיוס לכל הדוסים החרדים המשתמטים שמנצלים את המדינה ואזרחיה בכל דרך אבל תורמים לה אפס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ''אוכל חינם '' אתה טוען
שלומית,
07/08/06 11:45
|
שהוא לא עשה צבא קצת בבקשה ממכם לברר לפני שמדברים לא יפה לכבוד הרב הוא עשה צבא אני מבטיחה לך (הוא חזר בתשובה בגיל 24 ) אז למה? למה? להגיד ככה ויש עוד המון חרדים שעושים צבא ותאמין לי שהם תורמים יותר ממך למדינה בזכות התפילות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז שיתפללו לאלוהים שיאכיל את
עו''ד,
ת''א,
07/08/06 18:06
|
אלפי הזאטוטים שלהם במקום לשאוב מהקופה הציבורית (שלה הם אינם תורמים, כי הם רק מגרבצים בישיבות ולא הולכים לעבוד, וממילא לא משלמים מיסים).
כל זמן שאני מפרנסת אותם שיגידו תודה ויבלמו פיות. מי הם שיאסרו עליי לצעוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים יצרני ילדים שלוקחים ולא נותנים כלום למדינה
מיכאל,
כרמיאל,
07/08/06 14:40
|
שילכו לעבוד הפרזיטים ואוכלי החינם. שיעשה ''כבוד הרב'' 40 ימי מילואים בשנה ביחד עם תלמידיו המוסתים ואז נראה אותם גיבורים. חוכמה ממש גדולה להתפלל בישיבה הממוזגת ולהצביע לימין הקיצוני.
רק במדינה שלנו החרדים כאלו אוכלי חינם שילכו כבר לתרום משהו חוץ מלעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישו לכם כולכם!!!!!!!
אני,
07/08/06 18:16
|
אתם הניזונים מהעיתונים, איך לא שמתם לב????? שרוב הרוגי המלחמה הזאת עם כיפות סרוגות??? איך????? תתביישו לכם!!! אני מתביישת להיות חלק ממכם!!! איכס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור קופץ בראש...תלמדי לקרוא
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:28
|
לפני שאת קופצת....דיברו כאן על חרדים לא על כיפות סרוגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100000 נערים חילוניים מסוממים בישראל
sus,
karmiel,
07/08/06 17:57
|
אנחנו יודעים שיש עשרות אלפי נערים מסוממים שלא יוכלו להשתלב בחברה,אנחנו יודעים שהצבא לא יקבל אותם ובצדק,אנחנו יודעים שהם יעשו הכל כדי להשיג כסף עבור סמים.לתקוף ,לשדוד, וכו'. אנחנו יודעים שזה עולה למדינה ולמשלם המיסים מליונים על גבי מליונים של שקלים. אז אולי מישהוא יואיל בטובו להסביר לי איך אנחנו מעיזים להתלונן על הנוער החרדי נוער עם ערכים מוסריים וחברתיים שכל 'אשמתם' היא שלא משרתים בצבא על פי חוק ממשלתי הפוטר אותם משרות צבאי?זה נוער שמחובר למקורות היפים של היהדות שהיא אב ואם לכל התרבויות האחרות, נוער שמתחנך לאהוב את הזולת ואת עם ישראל. הלואי והנוער החילוני יתנהג כמוהם כשזה מגיע לבין אדם וחבירו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מי שמדבר על שנאת חינם והסטה.
א,
ראשון לציון,
07/08/06 09:03
|
פעילי מרצ יודעים צלהסתכל רק על עצמם בכל דרך אפשרית הם מנסים להשפיל ולהסיט נגד חרדים ועושים הפגנות נגדם ו''מחפשים אותם'' הם יודעים להגיד על כל דבר כפייה דתית, אולי אלה הם שעושים ''כפייה חילונית'' כנגד החרדים!? שמרצ ידאגו ויסתכלו על עצמם ולפני שהם מבקרים ולועגים לאנשים אחרים שיסתכלו על עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד תגובה מספר 10
ל"ת
לי,
07/08/06 11:41
|
|
 |
11.
תסבירו לי
לאה,
07/08/06 07:20
|
למה צריך לקיים את מצעד הגוואה כשישנה אוכלוסיה משלוש דתות שמתנגדת לזה? האם זה דו קיום. אם יש לכם נטיות כאלו ואחרות למה צריך לעניין אותי ואת אחרים, למה צריך את המצעד הזה? תחיו בשקט כמו כולם. בזמן כזה רגיש להעסיק את המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי ואופיר - כתבתם מדויק. תודה.
ל"ת
עירית,
07/08/06 20:20
|
|
 |
תשובה ללאה
עדי,
תל אביב,
07/08/06 09:32
|
לאה יקרה, קודם כל אם אינך מעודכנת - המצעד בוטל כבר לפני שלושה שבועות, עם פרוץ מלחמת לבנון השניה. ושנית, האמיני לי - חברי קהילת הלהט''ב הי שמחים לשבת בביתם ולחיות את חייהם בשקט ובשלווה כמו כולם (עם דגש על ''כמו כולם'') לו רק היו מאפשרים להם. אך כל עוד קיימת אפליה והם לא מקבלים את זכויותהם, כאזרחים שווי זכויות, המגיעות להם כחוק, ולא כחסד, עלים לקיים את המצעד, ולהפגין - ועלינו כאנשים שהדימוקרטיה חשובה להם, ללא קשר לנטיה מינית, דת גזע או צבע, לתמוך במאבקם הצודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיות בשקט כמו כולם?! בשמחה..
אופיר,
תל אביב,
07/08/06 08:51
|
אם תתנו לנו זכויות כמו כולם, נוכל לחיות כמו כולם ולא נצטרך הפגנות.
אם תתנו לנו להינשא, להוריש, לגדל ילדים - כמן כולם - לא נצטרך להפגין על זכויותינו.
אם לא יתייחסו אלינו כמו אל תועבה, זוהמה, טומאה, תת-אדם, בהמות, חולים וכו' וכו' כיד הלשון היפה של נבחרי העם הדתיים - לא נצטרך להפגין כנגד ולהראות שאנחנו גאים ולא מתביישים במי שאנחנו.
עד כדי כך פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו כולם
דרןר,
דרום,
07/08/06 22:51
|
כמו כולם גם אתם שיכים לעם ישראל אז אולי כדאי שתפתחו פעם ספר ותיראו מה יש לבורא עולם לומר על מי שהולך אחרי תאוותיו ולאו דווקא תאוות מיניות. לפני הדמוקרטיה יש תורה והיא מגדירה מה נכון או לא ולא אופנה חולפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה האיש שעשה ''ערב הומור ואטרקציה'' לזכר חללי אסון המסוקים
בועז,
07/08/06 06:43
|
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=271074
הפסקה האחרונה בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה או לא עשה: כסיל נותר כסיל - הוא בושה לעם היהודי!
ל"ת
קול הצדק,
07/08/06 15:18
|
|
 |
כנס ל''shofar.net'', תעשה טובה לעצמיך, תראה מה באמת היה.
ל"ת
yO,
Ya,
07/08/06 11:15
|
|
 |
תמשיך להאמין לעיתונות...
nestol420,
ת''א,
07/08/06 11:15
|
הרי זה בדיוק הכוונה ל''הרצל רצה להרוג את הנפש, שהיא הרבה יותר חשובה מהגוף''. זה מה שהמדינה בנתה ואתה ממשיך לאכול את זה בלי מלח. עיתון אמן תורה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה קובע ראית את ההרצאה
שלומית,
07/08/06 11:13
|
הזאת. כשתראה אותה נדבר זה מה שיפה בכם החילונים קוראים עיתונים ומאמינים להם. ממש חבל אם היית יודע באמת כמה הוא אוהב כל יהודי ויהודי לא היית מדבר ככה ואני כן ראיתי את ההרצאה הזאת וזה ממש לא היה ערב בידור והומר אז מבקשת ממך לא להגיע למסקנות מהעיתונים ואני בטוחה שאתה בנאדם חכם תברר לבד אל תיזון מעיתון פשוט מקווה שלא פגעתי בך בשום דרך כי זו לא הייתה כוונה חלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, הוא לא עשה הומור ואטרקציה
דוד,
ראשון,
07/08/06 09:57
|
לזכר החללים אלא דיבר דברי תורה ונתן הרצאה לעילוי נשמתם.
את המודעות שפורסמו בדבר הומור ואטרקציה לא הוא כתב, הוא רק מוזמן להרצאה ונותן אותה . מי שמזמין אותו אחראי למטרת ההרצאה ולנוסח פרסומה. ההרצאה התקיימה בכל מקרה, רק שע''מ להסב את הזכות מאותה התועלת לחיילים, הוחלט להקדיש אותה להם. (ע''י מי שהזמין אותה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה שהרב אומר לכם שממש אין לכם על מה להתגאות
אמנון,
ירושלים,
07/08/06 05:33
|
בתורה כתוב על משכב זכור עונש סקילה למוות ואפילו שאין כיום סנהדרין ה' מעניש במחלות ותאונות וכו' אבל נותן לכל יהודי זמןן לחזור בתשובה בין אם אתם מאמינים או לא זו המציאות של מי שברא את העולם ואותכם אי אמונה זו פשוט עצימת עיניים ובסוף המכה תבוא כתוב שאלוקים הכי שונא זימה ומעניש על זה מיד - ראו הוזהרתם הרב סה''כ מנסה להוריד את מידת הדין שאתם העליתם תפסיקו עם התאוות הילדותיות שלכם ותצילו את עצמכם ואת הדור הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Leftists or Charedim who is worse
David Cohen,
07/08/06 02:59
|
Only in Israel you can create these two destructive populations, the self hating, 5th column leftists and the charedim who don't serve in the army. As far as I am concerned, if you don't serve in the army, you should not be a citizen. Look at what these two useless groups are fighting about in a time of a war for our existence. These two moronic groups have a lot in common; they really think they live in Sweden or something. Israel needs a strong leader with American common sense like Bibi.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה לקהילה הומו-לסבית קוראים גאה?''
דוד,
לא נושך!,
07/08/06 00:55
|
|
 |
תלמד לכתוב עברית
אורן,
07/08/06 17:47
|
|
 |
6.
''מצעד הענווה'' תוכנן מזמן, ללא קשר להומואים, וקיבל עכשיו שם חדש
ל"ת
פלורליסט - הסבר,
לי למה בני,
07/08/06 00:06
|
|
 |
שטויות במיץ. זו תגובה צינית למצעד הגאווה
בני,
ירושלים,
07/08/06 12:56
|
מצעד הענווה, למעשה מצעד השנאה. אמנון יצחק מנצל את המצב להאדיר את כוחו, מכפיש ומשפיל קהילה שלמה בדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אמנון יצחק-השכחת?
גולש,
מה מילל,
07/08/06 00:04
|
מקדש שני מפני מה חרב? משום שהיתה בו שנאת חינם!
הצבעים שלנו היא תנועת הנוער הגאה היחידה שבאמת דואגת לאינטרסים שלנו כקהילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מוזר...
nestol420,
ת''א,
06/08/06 23:55
|
שבNRG ''גאוה'' רשום נגד הרב אמנון יצחק אך בNRG יהדות לא רשום כלום על המצעד, אפילו לא זכר למצעד שלו.
לNRG... אתם לוקחים צדדים אני מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מי שמנצל זה אתם, אתם חסרי רגש להציף את י-ם
yO,
Ya,
06/08/06 23:54
|
עם ה''גאווה'' שלכם, כי פשוט אתם חוצפנים שבזמן שאנו קוברים את מתינו, אתם מציגים את ה''תוחס'' שלכם לראווה בעיר הקודש. כמה עוד יפלו כדי שתבינו שהכל מתחיל מכם? מהנפש היהודית שלכם? שגם הומו הוא יהודי ומחויב במצוות, שבת, כשרות,ו....קידוש ה'? אתם מדברים על שנאת חינם? אין לכם מושג מה זה חינם. כי אתם יודעים רק לקבל, והכל מגיע לכם. בא לבכות מהטפשות והשנאה ליהדות שלכם, אתם במלחמה לא עם אמנון יצחק אלא עם העם היהודי לדורותיו, עם ישראל שמו, ועם תורת ישראל שכבורים ועמי הארץ הינכם משתמשים בה ללא הבנה כלל, וב-ה' בכבודו ובעצמו. אי אפשר לפתוח גרעין של אטום, כי אם לא זה מתפוצץ. אותו דבר כאן מול עיניכם. יש גבול מה שה''תרבות'' הישראלית עשתה מהעם היהודי ומתורת ה'. BOOM!! זה מה שקורה. זה כתוב וזה ברור לכולם רק לכם לא, אז מה ניתן לכם להטביע את כולנו עם השגעון שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת חצוף!
בני,
ירושלים,
07/08/06 02:50
|
אני הומו, ובמקרה חזרתי לאחרונה מצו חירום בעזה. כן, כמו ששמעת. בזמן שאתה מצפצף את ציפצופי השנאה שלך, הרבה הומואים שומרים לך על הישבן.. לכל שאר השטויות שלך אני אפילו לא אתייחס. הבושה היא שלך, ואם בא לך לבכות, תבכה. יש לך על מה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבוא בתלונות אליו
אלי,
07/08/06 11:35
|
צא בתלונות אל ההומואים של מרץ שיצאו בהכרזה שהם נגד המלחמה.
ברגע שנוצרה זהות הומואים = אנטי מלחמה קשה לבוא לאידיוטים בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום קשר
עירית,
07/08/06 20:26
|
בין הומואים או לסביות או בי או טרנס (להט''ב) לבין האנשים שיוצאים נגד המלחמה. יש כמה שיצאו נגד, יש הרבה שלא. ויש גם סטרייטים שיצאו נגד. אז אפשר להפסיק עם ההכללות. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לסבית תל-אביבית
עו''ד,
ת''א,
07/08/06 17:58
|
ואני לא תומכת ב''הומואים של מרץ''. נראה לי שמרץ כבר מזמן לא מייצגת את ההומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליסבית ?למה הגאווה המזוייפת
יואל,
07/08/06 22:45
|
את כליסבית זכותך המלאה לחיים מאושרים עם בת זוגך בביתך ואת זה את בחוכמתך מבינה הבעייה היא שאנשים בעלי נטיות מיניות שלא מקובלות על רוב החברה עושים מעשים שנראים כנסיון לעשות ממעשיהם דבר שיש בא גאווה ואנשים רגילים כמוני החולים על עם הנשים הם האנשים החריגים והלו מפותחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאהוב אחרת זה לא משהו להתבייש בו
עו''ד,
ת''א,
08/08/06 11:32
|
אני עוד לא עשיתי משהו שיש להתבייש בו.
ומאופן שבו אתה מתנסח והדעות בהם אתה אוחז, לא נעים לי להגיד לך, נראה כי אתה האדם הלא מפותח מבין שנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי חצוף?
הופה היי,
07/08/06 00:12
|
פסטיבל חוצות היוצר לא מתקיים השבוע בירושלים? מתקיים גם מתקיים.
העיתונים לא מלאים בכתבות והצעות לט''ו באב ומציעים מסיבות וחגיגות של אהבה ? מציעים גם מציעים.
אז כמה מופעי תרבות, סרטים, כנסים חשובים ומפגן מחאה הם הרבה יותר מכובדים ממסיבותוחגיגות ט''ו באב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדיק אתה לא
רב,
07/08/06 00:07
|
השנאה בין אדם לחברו שנוטפת ממך מראה כמה אתה רחוק מקיום מצוות.
לפעמים עדיף לשתוק.
אגב, יש כמה הומואים דתיים וחרדים, נשבע לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב ...?, אתה לא. אנלפאבית כן, תקרא את מה שכתבתי. ותעשה וידוי
ל"ת
yO,
Ya,
07/08/06 11:21
|
|
 |
רב כדת נסראללה אתה אולי...
nestol420,
ת''א,
07/08/06 11:10
|
|
 |
2.
את המנצעד החרדי המשטרה לא ביטלה
ל"ת
משטרת השינאה,
06/08/06 23:46
|
|
 |
מצעד שמחצין מיניות
ל"ת
כוונת דוד,
פרשנדתא,
07/08/06 17:26
|
|
 |
כי המצעד החרדים לא מחפש תשומת לב
דוד,
ראשון,
07/08/06 09:58
|
באמצע הרחוב, הוא סה''כ מתכנס עם עצמו ע''מ לחזק אחד את השני בדברי תורה וללא מטרת שנאה - אלא למטרת תיקון המעשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד שלא מחפש תשומת לב- משעשע
מוקי,
07/08/06 12:02
|
|
 |
מוקי, כנראה לא הבנת....
אני,
07/08/06 18:08
|
שלא כמו ''מצעד הגאווה'' (שבאמת אין לי כלום נגדו!) הם באמת רק מתכנסים באצטדיון כדי לחזק את עצמם, בלי תהלוכות, משאיות ובלה בלה שכוללים כל מיני בנות ובנים עירומים.... שכן יכול להפריע לכל מיני אנשים...מצא את ההבדלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת
עירית,
07/08/06 20:31
|
המצעד נדחה כי המשטרה לא יכולה להרשות לעצמה לאבטח בימים אלו את המצעד. לאבטח מפני מה? מפני חרדים מוסתים שרוצים לפגוע בצועדים! החרדים באמת לא צריכים אבטחה. אף אחד לא מאיים לרצוח בהם.
ועוד משהו - ''משאיות'', ''בנים ערומים'' - זה אף פעם לא היה וגם לא מתוכנן להיות חלק מהמצעד בירושלים. (אולי בערים אחרות) באמת, הייתי שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר עולמך כעולם הנמלה !
מוקי,
07/08/06 19:48
|
בוא נראה לשיטתך מה ההבדלים (אם יש בכלל): 1. זה משנה היכן מתכנסים ברחוב או באיצטדיון ? האם התכנסות של הומואים באיצטדיון טדי בירושלים הייתה עוברת בשלום ?
2. ההומואים לא מתכנסים בכדי לחזק את עצמם, חברתית ופוליטית ?
3. יש אנשים (וראינו את זה באירופה ובמקומות רבים בעולם) שהלבוש של היהודי, המנהגים שלו ואורחות חייו הפריעו להם מאד. אני מניח שאין צורך להזכיר למה זה הוביל, נכון ?
הקיצר באמת לא מצאתי את ההבדלים. מי שלא מוכן לקבל את ההומואים למרות שממש אין לו כלום נגדם, עדיין יחשוב שרק הוא בסדר וההומואים לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך כאן לא מדובר באמת במצעד
דוד,
ראשון,
07/08/06 18:05
|
|
 |
1.
very bad...
ל"ת
muslim guy,
06/08/06 23:40
|
|