 |
19.
הכרתי אותו בניו יורק
x box,
18/08/06 20:47
|
בחור מאוד נחמד. למרות שאני חושב קצת אחרת ממנו, כדאי להכירו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תזונה טבעית
סוס פרא אציל,
18/08/06 00:28
|
אשתי אוהבת לשתות את זרמתי הרבה ,זרמת סוסים וטוענת שזה טעים ומזין מאד, כך טוענת גם בתי, מענין מה דעת המחבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר לי שפירסמו תגובה כמו שלך...מישהו קורא בכלל את התגובות??
ל"ת
רונית,
20/08/06 20:51
|
|
 |
17.
איך לזהות כתבת שנאה פוליטית (כמו זו)
גל,
17/08/06 11:59
|
1. כבר על המשפט הראשון יש את המילה החביבה על מלבי השנאה: ''תאגיד''. 2. כל עובדה שוכה לפירוש מעוות ומנותק למציאות, כך שתתאים לקונספירציה. כך, פריטי הפירמידה זוכים לפירוש הפוך לחלוטין מכל הקשר פירמידי אחר: פתאום מה שמופיע בקטן ומוקטן הוא החשוב. כי זו מזימה של ''תאגיד''. המלבן הפך למשולש,כדי להקטין את הסוכר,הבשר והחלב? קונספירציה! המשולש לא הפוך!! תת מודע!!! 3. מילות קונספירציה מפוזרות ללא כל צורך. פגישות הופכות ל''נסתרות''.
ואז בסוף מגיע המשיח, עם סדנאות ומוצרים למכור.
כנראה שמרכולתו עלובה מאד אם הוא זקוק לשנאה, קונספירציות והיפוך עובדות כדי לשווק את עצמו. נפש חולה בגוף בריא? רק היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמא נוספת
יוד,
מרכז,
27/08/06 19:07
|
מחקר סין הוא יצירה של אדם בעל רוחב יריעה חריג, מתוך עמדה בכירה בממסד המדעי ובשלב בקריירה שבו אינו צריך לחשוש לכבודו ולעתידו. קמפבל הוא איש הממסד, המסתמך על מקורות ממסדיים בלבד, אך מתוך נקודת-מבט חריגה עבור איש הממסד: הוא מצדד במניעת מחלות מתמשכת – מבלי ליפול שבי בקסמן של טכנולוגיות ריפוי נקודתיות; הוא מחפש הבנה כוללת של הקשר שבין אורח-חייהם של בני-אדם לבין מצבם הבריאותי, במקום להסתגר בנושאי התמחות ספציפיים; והוא מעיז לצאת בגלוי נגד מוסדות בריאות ומדע בכירים. ולמרות הנושא הרציני באופיו והחומר הקשה מבחינה טכנית, קמפבל ובנו מצליחים להגיש את מחקר סין בסגנון קולח ומרתק, ובנוסח מובן במידה יוצאת מן הכלל.
המאמר המלא באתר הבא http://www.anonymous.org.il/nut-campbell.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מנסיון לא צריך בשר. אפשר לחיות מקש הרבה קש
ל"ת
סוס פרא אציל,
צהלה,
16/08/06 21:18
|
|
 |
15.
תודה. מאוד מלמד.
ל"ת
נועה,
16/08/06 15:14
|
|
 |
14.
אם כבר קונספירציות אז מה עם הסויה?
י.,
16/08/06 09:04
|
סויה זה מזון מזיק, הוא עשיר בדמויי הורמונים והוא האחראי העיקרי להתבגרות המינית המוקדמת של ילדות, בירידה ברמת הזרע אצל גברים ובריבוי מקרי סרטן השד בעשורים האחרונים.
אבל מה? שימוש בסויה זו הדרך הזולה ביותר להעלות את הערך החלבוני של מזונות (בעצם חרקים זה יותר יעיל אבל יש מחסום פסיכולוגי).
אז תעשיני המזון דוחפים סויה לכל מקום כמעט ומי העוזרים העיקריים שלהם? אתה ושכמותך, תזונאים הוליסטיים מוסמכים מטעם עצמם, פתיי ניו אייג' ואנשים שמוכנים למלא את העולם הפנימי שלהם בכל זבל ''רוחני'' שיתן להם משמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת...
שי,
16/08/06 11:32
|
אם כבר קונספירציות, אז איך זה בדיוק שתיכף לאחר שפורסמו מחקרים אודות תכונותיה הטובות של הסויה, פתאום צצו כאלה שמנסים להפוך אותה לרע שברע?
איך זה שכל הזמן מדברים על ההורמונים הנוראיים בסויה, אבל לא מדברים על האסטרוגנים המצויים באופן אינהרנטי בחלב, משום שהפרות נמצאות בהריון בחלק נחבד מזמן החליבה, או על הורמוני הגדילה שבו?
לא צריך להתבסס על סויה. לא צריך להפוך אותה למזון בריאות. אבל גם לעשות מכמה מחקרים שפורסמו ב''אדיבות'' מועצת החלב - ולהפוך אותם ל''זאת וראה וקדש אודות נוראות הסויה'' - זה באמת מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכבד ולא נחבד...
ל"ת
רונית,
20/08/06 20:52
|
|
 |
13.
יפה מאוד כתבה מצויינת
הומו ספנייאס,
כדהא''צ,
16/08/06 06:19
|
אנחנו ההומו ספנייאסים תמיד התלבטנו מה ואיך נכון לאכול, חלק מאיתנו, הנוצרים, חיים בתסביך אשמה מוזר ואוכלים וצורכים לא רק כדי לשבוע אלא גם כדי ''לספק מקומות עבודה'', וכך משמינים והורסים עוד יותר את כדור הארץ ואת גופם, אבל יש קבוצה קטנה של חכמים יותר ואנוכיים יותר שעושים מה שטוב להם, ואוכלים מה שטעים ובריא להם, זה לא מייצר או שומר על הרבה מקומות עבודה (כי כמה כבר בן אדם צריך לאכול, בינינו?) אבל משפר ומאריך מאוד את חיי האנוכיים - כל זמן שלא יהיה להם אלוהים אחר על פניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כנראה לא כל כך הבנת את הפרמידה....
צבי מעושן,
15/08/06 18:50
|
הבשר והחלב נמצאים במקום בו הם ראויים - המשמעות של הגבוה בפרמידה היא חשיבות נמוכה יותר. משמע הפחמימות הן החשבות יותר ולכן פרמידת התזונה נשנעת עליהן כבסיס תזונתי רחב ומזין, אחרין תפקיד הירקות ורק אז הבשר והחלב.
אם כבר הסיבה למבנה הזה היא - העלות הזולה של מוצרי הפחמימות והאפשרות להזין מליונים בקלות ע''י חיטה ותירס בעלויות נמוכות. ובכך למנוע מהעניים להתקומם על תזונה לקויה - את התוצאות ניתן לראות כיום בהשמנה הפחמימתית של בני עניים.....
בשביל להיות קונספרטיבי צריך להבין בלוגיקה וסוציולוגיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just like the maslow pyramid
ל"ת
Haim,
NY,
16/08/06 04:20
|
|
 |
לא יזיק גם להבין בפסיכולוגיה ובקריאה בסיסית
יעל,
15/08/06 23:04
|
הוא כתב בפירוש, שהמקום הצר בפירמידה מראה על כך שצריך לצרוך מעט מהמוצר - אבל מאחר שהם ממוקמים למעלה, מה שאנשים זוכרים כשהם מסתכלים בפירמידה זה שזה חשוב לאכול בשר וחלב.
כי זה למעלה. הלוגיקה ברורה. אבל כשאנשים קולטים תמונה בעיניים, מה שעובד אצלם זה הפסיכולוגיה והרגש. מה שלמעלה לעולם יתפס כחשוב יותר ממה שלמטה.
אתה הבנת את זה, ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you don't know anything about it
me,
here,
16/08/06 04:18
|
this is how you suppose to represent it. The base of the pyramid is the important part of it. A pyramid can stand without the top but cannot without a base.
There are other examples of pyramids which are represented in the same way such as the maslow pyramid (example: http://www.fuel4arts.com/sauce/12_communicating/images/maslowpyramid.gif)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תודה לצמח זהר שכותב את מה שאומרת להרבה אנשים
dafna57,
רמת-גן,
15/08/06 17:55
|
בילדות היו נותנים לי בכוח לאכול ''סלט-חציל'' בדמוי כבד-עוף, הייתי מקבלת את זה בתור מנה ראשונה ואם לא אכלתי קיבלתי את זה למנה שניה וגם לקינוח,כך עברו השנים ועברתי לכול מיני חצילים,לפני כמה שנים אמר רופא מארה''ב כי למי שיש מחלה בפרקים לא לאכול חציל,החלטתי לערוך ניסיון,אם בימי שבת וראשון יש לי כאבים חזקים בפרקים לאחר אכילת חציל בימי שישי שבת,במקום לטגן חציל טיגנתי קישוי,זה היה פתאום פחות כאבים שעברתי כבר בימים אלה,מאותו רגע הפסקתי לאכול חציל בכלל,עכשיו אני כמה שנים אחרי הפסקת אכילת החציל והכאבים נעלמו,אולי בשינוי רציני של מזג האוויר גם מעלה כאב,אבל לא כמו שהיה פעם יום יומי. את כול זה כתבתי כי אני מאמינה כי כול אחד מתאים לו אוכל אחר וגם יש כאלה מאכלים שאסור למשהו. דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כתבה מצויינת . אני מסכים עם כול מילה !
ל"ת
אורי,
הרצליה,
15/08/06 15:58
|
|
 |
9.
זה נראה טעים!
מתן,
לוס אנג'לס,
15/08/06 14:54
|
שאני רואה כזה סנדוויץ' אני די בבאסה שאני שומר כשרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כתבה מצוינת
סניור סנדוויץ',
15/08/06 13:44
|
למרות שאני אוכל בשר מדי פעם אני יודע להעריך בן אדם שיודע לכתוב, יש הומור, יש רצינות, חבל שאין מתכונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דיי לזיין בשכל כנסו!
אחד שמבין,
15/08/06 13:09
|
המשולש הזה בסדר גמור, בחלק התחתון יש פחמימות שזה הכי חשוב, באמצע פירות וירקות שאמנם זה גם פחמימות אבל זה גם מלא ויטמינים ומינרלים שאין בדברים אחרים (אלא אם כן אתם לוקחים כדורים). הכי למעלה עש בשר שזה חלבון שזה בערך באותה רמת חשיבות כמו הפירות לרוב האנשים. ושימו לב לכמות המנות 2-3 מנות בשר שוות הרבה יותר מ2,4 או אפילו 6 מנות של פירות - כל מנה זה פרי וכל מנת בשר זה שניצל או כרעיים של עוף לדוגמה. אישית הייתי נותן יותר דגש לבשר אבל הכמויות וסדר העדיפויות שם הן יותר מבסדר גמור. ובניגוד לכתבה אני לא רואה שום התייחסות רעה למתוקים ושמנים, הם נמצאים בדיוק איפה שהם צריכים להיות - למעלה ובכמויות הכי קטנות. אין פה שום מניע נסתר חברה, דיי לאכול סרטים! (-: שזה באמת לא בריא. . . . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כן כולם נוכלים אך כותב המאמר הוא
בן,
תל אביב,
15/08/06 12:48
|
|
 |
5.
A propos
Jaqueline 9teen,
Arad,
15/08/06 12:31
|
There is a biological acceptance that says : ''We are what we eat'' .The other day my younger sister treated me to a local food stand , she suggested we shall order something expensive that will make us rich.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOL!!!
Rasputin,
15/08/06 21:58
|
The axiom you've mentioned is true, and it's not a revelation of any kind, Our body is built by Proteins, Fat etc etc.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
MyPirymid
דינה,
15/08/06 12:14
|
כדאי לציין שהפירמידה הישנה כבר לא בתוקף כמה שנים טובות...הגישה הנוכחית (אמריקאית-ממשלתית) לתזונה היא של פירמידה אישית... http://www.mypyramid.gov/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
My Pyramid VELO MyPirymid
Zoe,
15/08/06 13:13
|
|
 |
3.
משעמם ומאוד לא רוחני
משועמם ממכם,
15/08/06 12:08
|
|
 |
אתה הוא מה שאתה אוכל
חנוך,
חיפה,
15/08/06 19:32
|
אם אתה אוכל בשר אז שדה האנרגיה שלך יהיה יותר כהה. כדיי להגיע להארה עלינו להפוך את עצמנו (את שדה האנרגיה שלנו) ליותר בהירים. אכילת דברים מתים מכהה את שדה האנרגיה שלנו ולכן עלינו להפסיק לאכול בשר. לחיות בלי בשר זה די קשה כי הגוף זקוק למנות מסוימות של חלבון וויטאמינים שמצויים בכמויות גדולות בבשר אך לא בפירות וירקות. לכן עלינו ללמוד כיצד להזין את גופנו בלי בשר - ואני חושב שזה מה שכותב הכתבה התכוון אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חיות מתות לא צריכות להיות שם בכלל!!
צמחונית אדוקה,
ת''א,
15/08/06 11:41
|
בני אדם לא נועדו לאכול מזון מן החי!! שמהשו כבר יגיד את זה באופן רשמי... די לרצח המיותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיות מתות זה מאד טעים
ל"ת
יאמי,
16/08/06 10:19
|
|
 |
ציפרים מתות בסתר
ל"ת
וגם פרות וכבשים,
16/08/06 10:19
|
|
 |
לא מסכים, רצח בישביל מזון קיום הוא מוסרי ביותר
נחשון,
מרכז,
16/08/06 01:20
|
זה אולי עצוב אבל זה חלק בלתי נמנע מהחיים, אנחנו בני אדם חייבים לאכול גופות בישביל להתקיים טוב, חוץ מזה שזה טעים, זה אולי נראה לא הוגן אבל ככה זה, כמו שלידה כואבת, כמו הזקנה, המוות והכאב. אלוהים ברא אותנו לא רק לטוב ולהנאה אלה גם לסבל ולרוע.
חוץ מזה אתם הצמחוניים אנשים טובים מראים שאיכפת לכם לא רק מהחיות אלה גם מהסובבים אתכם, כדאי שתילחמו על דברים אחרים כמו התעללות בחיות בישביל חילוץ פרוות לביגוד- דבר לא מוסרי באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחח איזה המבורגר...
קציצה,
15/08/06 19:54
|
תפנימו יצימחוניים : אנחנו נולדנו להיות טורפים, מה שמבדיל אותנו מהחיות זה הבינה והמצפון, ואל תתנו למצפון שלכם להוליך אתכם שולל, נכון שהיה קשה לאכול פרה אחרי שמסתכלים לה בעניים, אבל זה המצפון ולא הטבע שלנו כטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאין את יודעת? גם קופים אוכלים בשר
ל"ת
בן,
תל אביב,
15/08/06 14:13
|
|
 |
Maskima Ittakh
Zoe Al / Fassya,
15/08/06 13:10
|
Ha'adam , Motsao mi hayam vesham akhal rak hay .We should not eat any dead animal , only HAY .Or maybe we were a special sea species that fed only on aquatic plants
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד שלא המציאו את כדור ה B12
עומר,
15/08/06 12:38
|
בני אדם ועוד היו צריכים לאכול חיות.
למעשה, שני חברים שלי הפסיקו את צמחונותם אחרי למעלה מ-10 שנים (למרות שהם לוקחים B12) בגלל בעיות רפואיות של מחסור בויטמין.
לא לכולם כדור הויטמין נספג. חברה שלי צמחונית וכל שנה-שנתיים עושה בדיקה. עד עכשיו לא היה לה בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
וכמה עולה סדנה אצלך - לא רע לאוכל בשר ודגים
ל"ת
חן,
15/08/06 10:57
|
|