כואב לראות תגובות תוקפניות כלפי נעמה, מאנשים שלא חיבבו את הדמות שכתבו עבורה יוצרי חשופים.
בעיניי נעמה משחקת בצורה סבירה בהחלט את הדמות של שירה. אני די בטוחה שככה גם היוצרים והבמאים ראו את הדמות בעיני רוחם,וליהקו את שנדר לתפקיד הזה כדי שתעשה בדיוק את מה שהיא עושה, ועושה טוב.
הדמות שלה מופנמת ושמורה, וזה דווקא מרענן לראות תפקיד מורכב יותר בטלנובלה. אבל אני חושבת שיש בעייתיות בפיתוח דמות כזאת בסדרה שבה כל שאר התפקידים יחסית מוחצנים וגסים; במצב כזה הסביבה לא משדרת על אותם הגלים שהדמות משדרת עליהם, ובמקום ליצור זרימה יכול להיווצר אנטגוניזם כלפי הדמות. אני כן חושבת שאותה הדמות בקונטקסט אחר (בסדרה אחרת או בסרט, שבהם שאר הדמויות מתקשרות ומתואמות יותר אליה) היתה יכולה לפרוח.
לגבי המשחק של נעמה- דווקא יחסית לשחקנים אחרים בסדרה הזאת, שחלקם משחקים את התפקידים שלהם בצורה נוקשה ולא תמיד רגישה, היה נדמה לי שנעמה כן ממוקדת וקשובה כמעט בכל רגע שבו היא משחקת, ומגיבה גם לניואנסים קטנים באינטראקציה עם דמויות אחרות. נדמה לי שהקשב שלה מאד גבוה, ואני חושבת שזו תכונה נהדרת לשחקן, ותכונה שגרמה לי להנות מהרבה מהסצינות שבהן היא משתתפת.
אני מסכימה שיש עוד על מה לעבוד- אפשר לעדן הבעות פנים מסויימות כדי להרחיב את המנעד של הדמויות שנעמה משחקת, כי אפילו רגע אחד של הבעה לא מודעת (למשל גלגול עיניים שהרגיז הרבה צופים, טון דיבור מסויים או כל מחווה אוטומטית שקיימת אצל כל אחד) יכול לצבוע דמות שלמה בצבע גס, שמקשה לראות את החלקים העדינים שלה- וחבל, כי הם קיימים והם מקסימים.
אני מחכה לראות בקרוב את נעמה בפרוייקטים חדשים, ומשוכנעת שתהיה נפלאה כמו שרק היא יכולה.