אני התרשמתי מהסרט לגמרי אחרת.
לדעתי זה היה סרט מקסים שהראה תעשייה שלוקחת נושא ומטפלת בו בצורה הטובה ביותר.
המילה מקצועיות היא מילה שחוזרת ונראת ומורגשת לאורך כל הסרט.
ואני ראיתי איך העובדים לוקחים את העבודה שלהם ברצינות כי כולם יודעים שבעומד בראשו דורש את זה.
אני בעקבות הסרט מתכונת להתחיל לקנות את העיתון.
בארץ נושא האופנה הוא עמוד בעיתון רדוד כמו לאישה ודומיו.
ומהתרבות שלי כישראלית, הופתעתי לראות עיתון רציני בנושא שיגלה לי דברים שאני כן רוצה לדעת על טרנדים על אופנה. כתבות רציניות.
לי הסרט פתח נקודת מבט על הנושא.
נקודת מבט חיובית.
הסרט מראה לכולנו שכדי להגיע להשגים צריך להשקיע ולהשקיע. העבודה הקשה חמישה חודשים לפני שעיתון יוצא לאור היא מדהימה.
המסר מווג לכולנו: צריך להשקיע,אין גבול להשקעה.
גרייס קודינגטון, היא חלק מהעיתון לכן רק טבעי שהיא תופיע בסרט.