• 64.

    עוד אידיוט שחושב שהוא נאור

    עופר, 26/05/11 23:23

    באמת נשבר הזין משמאלנים בפרוטה כאלה, שששים אלי כל מטרה קלה. שמאלני זה גם לדאוג שלא יהיו פה פערים כלכליים נוראיים, לא רק להחזיק שלטים בשדרות רוטשילד... נו טוב קוטלר, גם כשחקן אתה לא משהו.

    IP: 46.116.201.233דווח על תגובה זו

  • 63.

    שורשי הסכסוך והקשר לחרמות ???

    בני, 13/09/10 19:06

    לדעתי כל מי שחתם על המכתב נגד אריאל לוקה או בתמימות או בטיפשות ,נראה לי אתם לוקים בתמימות כי טיפשים אינכם .שורשי הסכסוך אינם בשטחים או לא ,אם כך מדוע בשנת 1965 (לפני ששת הימים )ניסו לפגוע במוביל הארצי ,זאת אומרת הבעייה היא אנחנו אני ואתם שמפריעים ויוצרים את הבעייה הפלסטינאית .השטחים הם אמתלא להטריד אותנו .שנית אל תסעו בכביש מס 1 ליד לטרון כי הוא מעבר לקוו הירוק .

    IP: 87.69.201.247דווח על תגובה זו

  • 62.

    ל-51 הערות שיח' מוניס ממש משעממות ולא קשורות

    בראבו מר קוטלר!, 12/09/10 16:11

    מספיק להיות תוכי. אנשים נגד הכיבוש בעיקר בגלל שהם לא רוצים לחיות במדינת אפרטהייד או מדינה דו לאומית. יפו, חיפה ועכו... הן חלק מישראל. אריאל לא! שתושבי אריאל ידרשו מהממשלה לספח אותם לישראל במסגרת הסכם קבע. מה כ''כ מסובך?

    IP: 212.235.77.12דווח על תגובה זו

    • רמת אביב זה ישראל. מעגן מיכאל זה ישראל. דגניה א זה ישראל

      שופר מרעננה, 07/10/10 20:10

      הכל ישראל. וכך זה ישאר. הערבים יגנו על הגבולות האלה. הם מקודשים בעיניהם. עכו לעולם לא תהיה שלהם (למרות שהם גרים שם כאזרחים שווי זכויות ומשתלטים לאט וגם מהר) והם 'סבאבה' עם זה. יפו - יהודית לתמיד. כל ערבי יסכים לכך.
      אם כך אתה חושב - הזוי אתה. הערבים מעולם לא וויתרו על חוף הים. ואין גם שום סיבה שיעשו כן, אם אתה מקרב אותם 15 ק''מ מהים, מביא את קרוביהם לכבוש מחדש את כבשת הרש שלנו, ומזמין את כל העולם לבחוש, מתוך עמדה של ''כובש''.
      הרי אם מתחילים את הכותרת שלי מהסוף חס וחלילה: פסגת זאב זה לא בשבילנו, אריאל זה לא בשבילנו, חיספין זה לא בשבילנו (איפה זה בכלל?), צפון ים המלח זה לא בשבילנו- ההמשך כבר מתבקש מאליו: גבעת חביבה זה לא בשבילנו, מעגן מיכאל זה לא בשבילנו, רעננה זה כבוש, תל אביב זה כבוש.
      בידך להחליט מאיפה להתחיל, לא בידך להחליט איפה זה ייפסק.

      שבת שלום. ואם זה פוגע בך אז: סוף שבוע נעים

      IP: 46.116.223.36 דווח על תגובה זו

    • חכם על חלשים

      ברק, 06/11/10 16:59

      אדון בראבו מטווה מדיניות אזרחים.
      דרוש מתושבי הרשות ועזה שיחזרו בהם מדרישת זכות השיבה ליפו עכו חיפה.

      IP: 82.81.209.104 דווח על תגובה זו

  • 61.

    דברים כדורבנות

    רם כהן, 11/09/10 10:09

    מסתבר שגם בשמאל יש אנשים עם אמירה ערכית טובה וחכמה.
    יתכבדו ויקראו זאת אנשי הימין הלועגים ל''שטחיות השמאל''.

    IP: 46.116.165.64דווח על תגובה זו

  • 60.

    הייתי בשישיח (ל''ת)

    צביקה הלוי, 10/09/10 19:20


    IP: 79.178.45.11דווח על תגובה זו

  • 59.

    עודד מעודד מאד.

    דליה, 10/09/10 18:16

    עודד, אני מקווה שתרומתך זו להתנגדות לכיבוש לא תתמצה במחאה נקודתית זו. אנא המשך לעודד אותנו. אין לנו הרבה מעודדים. אנשי שם יכולים בהחלט להשפיע, ומתברר שאפילו ביניכם יש ''מתקפלים''. אז קדימה! המשך!

    IP: 84.111.0.41דווח על תגובה זו

  • 58.

    עודד קוטלר ראוי להערכה

    רעיה ירון, 10/09/10 07:16

    תודה לעודד קוטלר על המאמר הכן והאמיץ שלו. במדינת ישראל דהיום, לאמירה המתנגדת להופיע בשטחים, יכול להיות מחיר. השחקנים שחתמו, לקחו זאת בחשבון, ולכן אני מברכת אותם על קריאתם הברורה.

    IP: 85.250.50.133דווח על תגובה זו

  • 57.

    להחרים אותו (ל''ת)

    להחרים אותו, 09/09/10 12:29


    IP: 94.159.133.217דווח על תגובה זו

  • 56.

    לעודד שלום

    הרוב השפוי והמושתק, 09/09/10 09:35

    לצערי יש הבדל מהותי בין הבעת דעה לבין סירוב לביצוע עבודתך.זכותך להגיד מה שאתה רוצה ואף כאומן פרטי זכותך לא להופיע אך לא כעובד תיאטרוו ציבורי.במה אתה עדיף על פועל זבל שיסרב לפנות אשפה מרחוב שינקין בטענה שגרים שם בוגדים? שניכם אמורים להיות מפוטרים למחרת.באופן לא מפתיע כמעט אף אמן פרטי לא מנצל את חופש הביטוי והעיסוק שלו ומכריז שהוא לא יופיע באריאל אז על תהיו גיבורים על חשבוני תהיו גיבורים על חשבונכם.שנה טובה לך ולכל עם ישראל

    IP: 85.250.180.214דווח על תגובה זו

    • מסכים לחלוטין (ל''ת)

      יפה אמרת, 12/09/10 09:57


      IP: 89.138.97.79 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מי הם האומנים?

    מוריס, 09/09/10 09:12

    עכשיו ברור מי הם האומנים שונאי ישראל. אלוהים ישלם לכם. כעת גיליתם לציבור מי אתם באמת. היחס אליכם מהיום השתנה ולא תוכלו להחזיר את אהדת הציבור אליכם.טוב שנקטתם בצעדי ההחרמה ונתתם לנו את ההזדמנות לדעת מי אתם באמת שונאי ישראל.

    IP: 85.64.248.167דווח על תגובה זו

  • 54.

    סוף סוף שמאלני שלא פולט רק קלישאות. לא מסכים אבל מכבד.

    אר יאיר, 09/09/10 09:09

    גם אני כואב את הגבולות הלא ברורים של ישראל.
    גם אני מצטער על כאבם של הפלסטינים הפשוטים, הכפריים. (אגב, לא באשמתנו)
    אבל אני לא יכול להרשות לעצמי את הנאיביות המגוחכת של: ''עכשיו להחזיר שטחים ולעשות שלום''.
    אני לא יכול להתעלם מה''צפונ-תלביבי'' שברח למר קוטלר כשפקד עלינו בהתנשאות מפונקת: ''שיעשו עוד צעד פרקטי ויגיעו לתל אביב לראות תאטרון''.
    בכל זאת ניתן להבחין באדם עם תפיסת עולם משלו ועם יכולת ניסוח טובה וזה ,למרבה הצער, די נדיר לאחרונה במחוזות הפוזה, האג'נדה ודפי המסרים המוכנים מראש.

    IP: 109.160.176.168דווח על תגובה זו

  • 53.

    וואו בוגר להקה צבאית שביקר פעם אחת ביו''ש

    התרשמתי מעומק האידאולוגיה והרקע לגיבוש העמדה, 09/09/10 01:38

    יאללה יאללה

    IP: 89.139.53.134דווח על תגובה זו

  • 52.

    ''ועדיין יש הסכמה מצד שני הלאומים על גבולות הקו הירוק''

    טל, 09/09/10 01:06

    ואם לא הייתה הסכמה של הלאום הערבי(מה גם שאכן אין הסכמה כזו) אז לא היית מופיע בחיפה ויפו?

    IP: 79.180.119.87דווח על תגובה זו

  • 51.

    לכל הצדקנים התל אביביים השמאלניים..ומה עם שאח מוניס-הלא היא רמת אביב.. (ל''ת)

    מה עם שח' מוניס-הלו היא רמת אביב..???, 09/09/10 00:22


    IP: 84.111.56.5דווח על תגובה זו

  • 50.

    לא לשכוח לחתום על העצומה להחלפת המנהלים בתיאטרון היושבים 17 שנים בכסא

    ברי, 08/09/10 22:17

    להיכנס לגוגל ולהקליד

    עצומה להחלפת המנהלים

    לחתום וזהו

    עד כה חתמו על המסמך 1500 שוחרי תיאטרון ותרבות

    שנה טובה

    IP: 84.111.49.122דווח על תגובה זו

  • 49.

    הברזים שלך יסגרו הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב

    אל תהיה כ''כ שחצן, 08/09/10 18:56

    אנשים כבר מתחילים לאבד את הסבלנות מול קיצונים כמוך.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 48.

    נבלה!!! (ל''ת)

    דניאל, 08/09/10 17:44


    IP: 84.108.150.114דווח על תגובה זו

  • 47.

    תבורך עודד קוטלר. על המילים השפויות והנכונות! (ל''ת)

    דריה, 08/09/10 17:38


    IP: 109.65.202.106דווח על תגובה זו

  • 46.

    מדהים ..

    ירדנה, 08/09/10 17:06

    עד כמה היוהרה והאגואיזם עלו לעודד לראש.

    אדון יקר!
    אתה חי במדינת ישראל, מה לעשות שרוב אזרחי ישראל חלוקים עליך מכל וכל, ההמצאה שההתישבות ביהודה ושומרון פחות חוקית מזו שב-יפו,חיפה ועכו, היא חטא לאמת וצדקנות מכוערת.

    לNRG- הכתבה מתחנפת למרואיין, ארוכה ומעלה תהיות- האם היא באה ללמדנו שיעור ב'שמאלנות יפה'? האם עודף המלל מנסה לשטוף את מוחנו בפוסט ציונות לשמה?

    IP: 95.86.108.161דווח על תגובה זו

    • לירדנה מ-46,כל מילה בסלע..!!! (ל''ת)

      .תקראו את 46., 09/09/10 00:10


      IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

      • תגובה לתגובה

        מירי בן ברוך, 12/09/10 23:29

        נו טוב, סלעי גיר מתפוררים מהר...תודה לאל...ושכל לא קונים במכולת לצערי וגם לא השכלה.

        IP: 109.160.253.71 דווח על תגובה זו

    • לגברת 46

      מירי בן ברוך, 12/09/10 23:26

      ובכן מהיכן אתחיל גבירתי מהחוק הבין לאומי? מהכרזת המדינה ? למדי הסטוריה, פתחי אינטרנט ותשכילי: אריאל היא בשטחים והשטחים הם כבושים על ידינו ועדין אין עליהם שום הסדרועד שיסופחו או יוחזרו לרשות הפלסטינית הם לא- אני חוזרת - לא שטח של מדינת ישראל ועל המגורים שם אין שום הסכמה כללית כפי שאת יכולה להיוכח מהויכוח סביב הסוגיה הנידונה בכתבה!!!!

      IP: 109.160.253.71 דווח על תגובה זו

  • 45.

    גם כשהתקשורת מראיינת ומתחנפת לסמול הקיצוני הם עדיין נשארים מיעוט זניח (ל''ת)

    נעמה, 08/09/10 16:19


    IP: 87.69.237.227דווח על תגובה זו

  • 44.

    רומיאו וג'וליה - נגד מי מחה שייקספיר? (ל''ת)

    אמנות + מחאה = קרדום, 08/09/10 15:26


    IP: 79.181.125.246דווח על תגובה זו

  • 43.

    בלה בלה בלה,מילים שאין מאחוריהן מאומה (ל''ת)

    נימרוד, 08/09/10 14:31


    IP: 79.176.132.152דווח על תגובה זו

  • 42.

    ומי אמר שאמן או איש רוח מבין בפוליטיקה / ''פרופגנדה'' יותר ממוכר חמוצים

    זלמנוביץ ישראל, 08/09/10 14:14

    רוצה לומר שהאמנים ואנשי הרוח לא יודעים שאין דבר יותר מלוכלך מהתעסקות עם פוליטיקה ?

    ויותר, הם אינם יודעים שהערבים ככלל מתעבים את המערביים (כופרים)? שונאים יהודים? (ועוד לפני 1967...) נגד דמוקרטיה? נגד שיוון זכויות? ובעלי דמיון מזרחי מפותח ? ?

    אז למה דוקא במקרה הזה הם החליטו להאמין ב100% לסיפורי הערבים וב- 0% לסיפורי היהודים (מציאות...) ?

    יש למישהו ספק שלפני 1948 לא גרו יהודים בגדה ? (חברון, גש עציון, ירושלים המזרחית - מחוץ לחומות וגם בתוך החומות, וכו'.)

    יש למישהו ספק שהגדה היתה בשליטת המנדט האנגלי עד לשנת 1948 ?

    יש ספק למישהו שהלגיון הירדני כבש את הגדה (1948), רצח, שבה וגירש היהודים שגרו שם מאות שנים ?

    אז ישיבה של 19 שנים בשטחים שנכבשו ע''י הירדנים - מקנה להם בעלות עד לסוף הדורת, ואנו שכבשנו מהם בחזרה ולעולם ניקרא כובשים - אפילו אם הם ויתרו לגמרי על הגדה ?!

    נכון שבגדה מתגוררים גם ערבים, וכי יש מדינה אחד בעולם (אולי למעט יפן...) שלא מתגוררים בה בני מיעוטים שונים ?

    מאחר וירדן ויתרה בחוזה על השטח ''שלה'', בכל שפה אפשרית: מוחזקת כדין ע''י ישראל ! -ולא נקראת כבושה !!

    IP: 93.173.54.159דווח על תגובה זו

    • תקראו...! נכון... (ל''ת)

      42,כל מילה בסלע.., 09/09/10 00:12


      IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      חנה, 09/09/10 00:30


      IP: 87.68.17.143 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אתם תיגרמו לכך שעם ישראל יחרים את מוסד התיאטרון או אז --

    דיוגנס, 08/09/10 13:42

    יקשה עליכם להתפרנס. אין לכם שום זכות לבטא עמדה פוליטית במסגרת עבודתכם המקצועית בתיאטרון. מחוץ לכתליו עשו כאוות נפשכם. זיכרו אתם עלולים לגזור כליה על התיאטרון בישראל. עם ישראל לא יהיה סלחן לאלה שהתפרנסו מהקהל ועתה הם מצטרפים לאויבים!

    IP: 79.179.198.63דווח על תגובה זו

    • בבקשה תחרימו את התיאטרון

      עמיקם רוזן, 08/09/10 22:48

      מי בכלל רוצה לראות טיפןסים כמוכם באולם התיאטרון? עופו לנו מהעינים, שלום ולא להתראות!

      IP: 79.179.121.166 דווח על תגובה זו

  • 40.

    איפה הלוגיקה

    סימן, 08/09/10 13:37

    במשפט אחד הוא אומר:
    ...ושבכל העולם באים לתאטרון, התאטרון לא בא לעולם.

    ובמשפט השני:
    ...אבל המחזות הוצגו ב-50 ערים ברחבי ארצות הברית, בקמפוסים, בארגונים חברתיים רדיקליים

    IP: 62.157.91.130דווח על תגובה זו

  • 39.

    חבל!!!! אני מקווה שתיקרא את תגובתי

    פ, 08/09/10 13:20

    עודד היקר
    חבל מאד שפרט לעובדה שאתה שחקן מצויין ,אתה מלא באגו וחסר יכולת למרות שנותיך להסתכל באמפטיה על אנשים ותופעות למעט אלו הקשורות אישית אליך. דרך אגב, איני בעד התנחלויות.
    איני בטוחה שאכן איש תרבות אתה. התנהגותך אינה תרבותית. ממתי ידע בתחום התרבות הופך אדם לתרבותי?
    חרמות בעם ישראל היו מאז ומתמיד. כיום המובילים בארץ בחרמות הם החרדים ממאה שערים או בנות בכיתה ג' המצייתות למלכת הכיתה.למי אתה דומה?
    תחשוב על זה....

    IP: 84.228.231.46דווח על תגובה זו

  • 38.

    תודה לקוטלר ולחבריו - שמשיבים את כבודנו האבוד!!!! (ל''ת)

    ישר כוח, 08/09/10 12:17


    IP: 217.132.161.89דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני מפרנס את תושבי אריאל ולא להפך!!!!

    שהימין לא יעז לנפנף ב''קופה הציבורית'', 08/09/10 12:10

    הקלות מס ודיור מוזל בהתנחלות, נרכש בעזרת מס ההכנסה שאני משלם בזעת כפיי. אני מסבסד את תושב אריאל . הוא חייב לי! ולא להפך. אז אל תגידו לי שהתאטראות ממומנות בכספי הציבור ולכן חובתם להציג בהתנחלויות. את כספי כבר תרמתי. יואילו תושבי אריאל לרכוש דירות במחיר שרוכשים בת''א ובירושלים ורק אז יוכלו לפתוח את הפה הגדול שלהם. אני מצדיע לאומץ לבם ולמוסריות של האומנים שחתמו על העצומה. הם משיבים את הכבוד האבוד של החברה הישראלית. אני וחבריי נמשיך לפרנס אותם ביתר שמחה ומוטיבציה

    IP: 217.132.161.89דווח על תגובה זו

    • צודק! די למציצת דמנו ע''י ההתנחלויות!!! (ל''ת)

      אזרח שפוי, 09/09/10 13:30


      IP: 217.132.161.89 דווח על תגובה זו

    • מאה אחוז , אתה תפרנס אותם ולא הקופה הציבורית ! (ל''ת)

      אבי, 10/09/10 00:12


      IP: 77.126.64.140 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אכן קוטלר הצטרפת ללמחרימי ישראל מימי שפינוזה

    אורה, 08/09/10 12:04

    ועד עתה. כל מוראי הגלות לא מרתיעים אותכם.לצערי ה''מראה'' שהצבתם משקפת רק את עומק התהום שאליה הדרדרתם. מי שמחרים אנשים בגלל שדעתם לא מקובלת עליו- אין לו מקום בחברה מודרנית ודמוקרטית.

    IP: 84.228.210.219דווח על תגובה זו

  • 35.

    יישר כוח

    רוני, 08/09/10 11:40

    תודה על דברי החכמה. לרגל פרוס השנה החדשה מי יתן ותמשיכו במאבק ראוי זה.

    IP: 89.139.6.129דווח על תגובה זו

  • 34.

    הצלחת לסכם במשפט אחד את העיוות בתפיסת עולמכם

    עומר גרטל, 08/09/10 11:20

    כתבת על אריאל: ''מדינת ישראל כבשה אותה מתוך הבנה שכשהמלחמה שבאה להגן על חיפה וירושלים תסתיים, נגיע להסדר. זה לא קרה.''

    עכשיו, למה לדעתך זה לא קרה?
    א. בגלל שמדינת ישראל היא מדינה מרושעת של אנשים שרוצים לשלוט בעם אחר ולמרר את חייו.

    ב. בגלל שלסכסוך בין ישראל והערבים יש גם צד שהוא לא ישראל (רמז: הוא נכלל במשפט ''הסכסוך בין ישראל והערבים''). הצד הזה הכשיל הרבה הסדרים שישראל ביקשה להגיע אליהם, בכללם הסדרי שלום אחרי 48 ו-67.

    ביום שאתה וחבריך מהברנז'ה תהיו מוכנים להכיר בכך שלא בהכל ישראל אשמה, ושהבעיה הזו קשורה במידה רבה לאי נכונותם של הערבים להכיר בישראל ולהגיע להסדרים עמה - אז תהיה לדעתכם הרבה יותר לגיטימציה ותמיכה. כרגע אתם מפנים את החצים באופן עיוור ולא צודק כלפי צד אחד בלבד, ולא פלא שהם פוגעים במטרות הלא נכונות.

    IP: 109.160.176.235דווח על תגובה זו

  • 33.

    כמו שאתם רואים את הרב עובדיה ואת האמירות שלו בתור דבר הזוי

    ישראל, 08/09/10 11:19

    ככה גם אנחנו רואים אנשים כמוך - בתור הזויים עם דעות ואמירות לא מובנות ולא קשורות למציאות בכלל
    נקודת המחלוקת ביננו היא לא התנחלויות לא גלעד שליט ולא עובדים זרים - הנקודה היא האם תיהיה פה מדינה יהודית עם ערכים יהודיים או מדינה אירופאית זה הכל! כל השאר זה רק סימפטומיים לאותה מחלוקת שתיהיה שנה טובה - ואשמח לראות את צאצאיך פה עוד 60 -70 שנה... למרות שאין מצב שזה יקרה ....

    IP: 80.179.192.196דווח על תגובה זו

  • 32.

    תודה על מילותיך מר קוטלר אתה מהווה דוגמא מצויינת לכל מי שמאמין בשלום

    גלי, 08/09/10 11:18

    הרגשתי שמאחורי כל מילה שאמרת יש הבנה עמוקה של הדברים ולא רק סיסמאות.
    תודה על הראיון והדברים נהניתי לקרוא
    והלוואי ביהיו רבים כמוך שבאינטליגנציה רבה מצליחים לצייר את התמונה העגומה של המציאות בה אנחנו חיים.

    IP: 89.138.105.147דווח על תגובה זו

    • עוד זבל

      זאב, 08/09/10 13:09

      שממשיך להטיף לנו על שלום.אתה ןכמותך משולים לבת יענה שטומנת ראשה באדמה. לא היה שלום ולא יהיה שלום. מטרתם היא חיסול טוטלי של ישראל. ואתה וכמותך כלולים . כרגע הם משתמשים בך ובכמותך לפרופגנדה. ואם אתה חושב שהם ירחמו עליך בגלל תמיכתך בהם חשוב שנית. אתה בוגד בעמך אתה תבגוד גם בנו. אתה וכמותך תהיו הראשונים לטבח

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לא צריך להתרגש משחקן

    אסף, 08/09/10 11:11

    שחקן זה מקצוע שלא מצריך הרבה שכל, כל טמבל יכול להיות שחקן. שחקנים יודעים לדקלם טקסטים שכותבים להם, ולא פלא שחלקם מדקלמים סיסמאות כמו כיבוש בלי להבין במה מדובר.
    אין לי בעיה עם דבריו של השחקן, זכותו לא להגיע לאריאל ולשלם מחיר אישי, כמו שזכותי להגיד לבוס שלי שדורש שעות נוספות שלא בא לי לעשות, ולשלם מחיר אישי. הבעיה היא החשיבות העצמית שאותם שחקנים מייחסים לעצמם. אתם רואים בדמיונכם התקבצות של טכנאים שאומרים שלא נגיע לאריאל וכותבים מכתב? אין להם אותה חשיבות עצמית כמו של שחקנים. הגיע הזמן שכולנו ניקח את השחקנים בפחות רצינות.

    IP: 84.229.86.16דווח על תגובה זו

    • אסף,אתה ככ צודקקק!!! (ל''ת)

      ל-31., 09/09/10 00:13


      IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

  • 30.

    עודד,מה שלא הבנתם זה שאתם בסך הכל עובדים כמו כולם

    מיכאל, 08/09/10 11:09

    רק מה שהעבודה שלכם זה להיות על הבמה.אינכם שונים ממנקה הרחובות,מפועלי האשפה,מהאחיות/רופאים ,חקלאים וכו'.
    רק מה אתם עוסקים בפקה פקה ואחרים מייצרים או נותנים שרות.
    מי שעובד חייב ללכת לעבוד היכן ששולחים אותם !!! מי שלא רוצה שיבחר מקצוע אחר או שיהיה עצמאי ואז יוכל להחליט לבד היכן הוא יעבוד .
    למה דעתכם יותר חשובה מהמנקה בבית החולים ? אתם פשוט מקושרים יותר מהמנקה שאגב יש יותר מנקות מאשר שחקנים/אמנים.
    אפשר להגדיר אתכם מפלצנים שהשתן עלה להם למוח.
    דיעה פוליטית ? חייבת להיות וצריך להשמיע אותה,אסור לה להיכנס לחיים.
    יש שחקנים ואמנים המופיעים בבתי סוהר בפני רוצחים,אנסים,פדופילים שודדים וגם סתם גנבים קטנים.מה הם יותר טובים מתושבי אריאל ?
    אגב אני מוגדר כאיש שמאל.

    IP: 80.230.90.7דווח על תגובה זו

    • לא משנה מה יגידו, אתה תענה את זה, אה? ''מוגדר איש שמאל'' עלק (ל''ת)

      סמי, 08/09/10 17:40


      IP: 109.65.202.106 דווח על תגובה זו

    • יפה... (ל''ת)

      ., 09/09/10 00:15


      IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לנסיך קוטלר: אני עמדתי בצמתים כדי להפגין את דעתי

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 08/09/10 11:08

    וכמוני,עוד רבים מפשוטי העם,במשך שנים,עמדנו בצמתים,הלכנו להפגנות,בחום חמסין,ברוח וגשם,כדי להפגין נגד הבזיון הזה ששמו ''תהליך השלום''.כל זאת אחרי שעות העבודה,מדי יום שישי בצומת ארלוזורוב ת'א.
    אבל נסיכי האמנות,שחלקם משתמטים משרות צבאי,הופכים את הבמה למקום הפגנתם.

    IP: 89.139.200.163דווח על תגובה זו

  • 28.

    התקציב הוא לא של הימין

    אחד העם, 08/09/10 10:38

    והתרבות היא לא של השמאל.

    IP: 212.179.57.98דווח על תגובה זו

  • 27.

    לפטר אותו ואת חבריו ולשלול להם את הפנסיה (ל''ת)

    שמאל=אנטי ציונות ואנטישמיות, 08/09/10 10:32


    IP: 46.116.220.133דווח על תגובה זו

  • 26.

    קוטלר, אתה נוסע לעזור לחקלאים היהודים בגליל שסובלים מנזקים עצומים ???

    הערבים גונבים הכל מכל וכל לחקלאים יהודים, הידעת?, 08/09/10 10:29

    אין יום אין לילה אחד על פני השנה שאין נזקים שהערבים המוסלמים והבדואים גורמים לחקלאים יהודים בגליל בנגב בשרון ובכל מקום שיש יהודים. גונבים עדים שלמים, מטעים שלמצים של אבוקדו. מציתים חממות, גונבים טפטפות, גונבים טרקטורים, גונבים סוסים, גונבים ענבים, גונבים זתים. נגרמים נזקים עצומים לחקלאי למשפחתו, למושב או לקיבוץ ואין מושיע. האם עבודתו וכרמו של החקלאי היהודי אינם נחשבים?? אדון קוטלר תמים שלא רוצה לדעת את האמת!מתי בפעם האחרונה הסתובבת אצל חקלאי יהודי?? או בכל ישוב ספר יהודי כל שהו?? אתה אוטואנטישמי מגוחך וטיפש.

    IP: 84.228.174.180דווח על תגובה זו

    • תקראו את 26. (ל''ת)

      ., 09/09/10 00:16


      IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אולי קוטלר שכח, אבל התקציב הוא גם של הימין, ולא רק של השמאל (ל''ת)

    יניב, 08/09/10 10:25


    IP: 89.138.64.75דווח על תגובה זו

  • 24.

    קוטלר, עבדו עליך, אין משפחות ערביות תמימות ועניות.

    אתה לא מבין כלום במנטליות הערבית., 08/09/10 10:22

    הם טובים מאוד בעיקר במשחק. הם שחקנים טובים ממך, יש להם צורה אחת לפני יהודים אשכנזים ושמאלנים שלא מבינים מילה ערבית. יש להם צורה אחרת בתוך עמם ומשפחתם. אחרי שאתם הולכים הם צוחקים עליכם. לך ללמוד קצת ערבית. לך תחייה עם המוסלמים כמה חדשים כדי לגלות את האוייב. רוב או כל הערבים שרצחו פרעו וטבחו ביהודים ב-150 השנים האחרונות באו מהכפרים ''המסכנים'' כביכול שאתה מדבר עליהם. בושה וכלימה לאדם שגדל וחי בארץ כל חייו מנותק כל כך וחיי בבועה תל אביבית מרוחקת.

    IP: 84.228.174.180דווח על תגובה זו

    • זה כל כך נכון!!!

      חנה מהוד השרון, 08/09/10 11:08

      ''הם שחקנים טובים ממך...'' כמה שאתה צודק!

      IP: 87.68.17.143 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אז למה שמוחים נגדכם אתם מאבדים עשתונות ומתחילים לקלל (ל''ת)

    עובד ניר, 08/09/10 10:13


    IP: 77.126.195.252דווח על תגובה זו

  • 22.

    israel was created with no recognized borders. kutler is a jackass

    tax payer, 08/09/10 10:10

    israel was created with no recognized borders. kutler is a jackass and an idiot at best. a manipulating lier. all the time that tax payers money finances his paycheck he needs to keep his mouth shut and do what he is told! if he doesnt like it he should be fired from being on taxpayers payroll!

    IP: 85.65.135.241דווח על תגובה זו

  • 21.

    קרנף טיפוסי (ל''ת)

    גילי, 08/09/10 10:08


    IP: 79.253.18.242דווח על תגובה זו

  • 20.

    התאטרון שייך לשמאל הרדיקאלי

    יוסי ישראלי, 08/09/10 10:01

    ומי מינה את מנהלי התאטרון ואו העובדים ''השחקנים'' להחליט מהי ארץ ישראל מה גבולותה? אולי מחר תחליטו לא להופיע בפני חיילי צהל ''הקלגסים'', או שלא להופיע לפני חובשי כיפות בעלי זקנים ודומהם או בפני יהודים בכלל.וכל זאת בשם הנאורות תתביישו....

    IP: 79.179.31.119דווח על תגובה זו

  • 19.

    עודד את החמאס מעודד

    יוני, 08/09/10 10:01

    התקציב אינו ימני כדבריך. אך הוא של כל

    עם ישראל ש97% ממנו תומכים בסיפוח גושי

    ההתישבות. אפילו עוכר ישראל כביילין

    מסכים לכך(ראה יזמת זנבה).

    אנו נדאג להחרמת כל הצגה בה משתתף שחקן

    או ''מחזאי'' שכתב אותה. ואז תאלצו לפנות

    ללשכת עבודה לחפש עבודה ההולמת את כשרונכם

    וכחסרי כישרון תקבצו נדבות

    IP: 77.126.123.180דווח על תגובה זו

    • איומים והפחדות, אה ''יוני''? ככה זה כשאין תשובה אמיתית. נלחצים. (ל''ת)

      אריק, 08/09/10 17:44


      IP: 109.65.202.106 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הזכרת את תמיכת רבין ז''ל בתאטרון, היום, לאור ההתלהמות שלכם, היה מייבשכם (ל''ת)

    אנשי התאטורן כרתו את הענף עליו הם יושבים ומתפרנסים, 08/09/10 09:58


    IP: 109.65.21.102דווח על תגובה זו

  • 17.

    מי סמך יכוש בין שלולית המדינה משלמת את שכרך (ל''ת)

    דורון, 08/09/10 09:57


    IP: 84.229.1.90דווח על תגובה זו

  • 16.

    עודד קוטלר יכול להנות ולשחק נאצי עם הצדעה במועל יד, אך אינו יכול לשחק (ל''ת)

    בישוב יהודי שהוקם ע''י ממשלות ישראל לצורך הגנה על ב, 08/09/10 09:53


    IP: 109.65.21.102דווח על תגובה זו

  • 15.

    הדתיות אינה זהה עם ימניות

    החוויה הדתית, 08/09/10 09:19

    דתיות היא עמדה שמנסה למלא אחר רצון הבורא במעשי האדם. ימניות היא עמדה פוליטית. חלק קטן מהמתנחלים דתי, ואותו אי אפשר להחרים פוליטית, רק את המתנחלים הפוליטיים אפשר להחרים. הרב פרומן דתי, ולכן הוא יכול להבין עניין בהכל, כולל בתיאטרון. מי שימני חושב שלצעוק בתיאטרון על אמן שנשבה יעזור לעולם.

    IP: 85.250.57.167דווח על תגובה זו

  • 14.

    אינטיליגנט

    תגובה אינטילגנטית, 08/09/10 09:07

    מה קרה? מה?

    IP: 85.250.57.167דווח על תגובה זו

  • 13.

    התקציב הוא כן של הימין שקיבל 70% בבחירות. ולא של השמאל שקיבל 3% בלבד!! (ל''ת)

    אנחנו ביטלנו את המנוי להבימה, 08/09/10 09:05


    IP: 79.179.97.131דווח על תגובה זו

    • איך הגעת ל-3 אחוז

      עידן, 08/09/10 10:02

      28 קדימה 13 העבודה 3 מרץ,ביחד זה44 מנדטים

      IP: 77.127.20.75 דווח על תגובה זו

      • קדימה זה לא שמאל

        אביחי, 08/09/10 15:18

        תן שם של ח''כ שמאלני אחד מקדימה.
        אפילו במפלגת העבודה תמצא בקושי חמישה אנשי שמאל.
        כל השאר כבר מזמן אנשי מרכז ימין.

        אז מה נשאר?
        5 עבודה, 3 מרץ, ומפלגות ערביות.

        IP: 79.176.34.23 דווח על תגובה זו

        • לא אמרתי שקדימה היא מפלגת שמאל

          עידן, 09/09/10 00:05

          התכוונתי שהמצבעים לקדימה ברובם הם אנשי שמאל אשר רצו לראות את ציפי לבני ראש ממשלה .מה שפירק בסופו של דבר את העבודה ומרץ.כל אנשי השמאל שאני מכיר הצביעו בבחירות האחרונות לקדימה.בין מצביעי קדימה תוכל למצוא הרבה מחותמי מכבתב החרם נגד אריאל ביניהן ענת גוב

          IP: 77.127.20.75 דווח על תגובה זו

  • 12.

    לשחקנים חיזרו לשפיות ןלמשחק זה מה שאתם עושים טוב (ל''ת)

    שמה טובה, 08/09/10 09:05


    IP: 68.5.139.162דווח על תגובה זו

    • כן, ושימו מוחכם, ליבכם ואמונתכם בארגז, מחוץ לתיאטרון. (ל''ת)

      חיים, 08/09/10 17:45


      IP: 109.65.202.106 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ה''אמנים'' שלנו רוצים להיות כמו האמריקאים.

    זה כל הסיפור., 08/09/10 09:03

    חיקוי דה לה שמאטע של השמאל האמריקאי והאירופאי.

    IP: 77.127.8.185דווח על תגובה זו

  • 10.

    למרות גילך המופלג אתה איש מוסת

    לכבוד עודד, 08/09/10 08:57

    שחושב לעלות על רכבת הפופולריות באמצעות שנאת יהודים.
    אני מאחל לך כל טוב לשנה החדשה, הרבה ריבים ומאבקים עם עמיתיך הנורמליים וההגיוניים, ותבוסה משפילה בכל המאבקים.
    זכור שבגלל גילך המופלג לא תהיה לך הזדמנות לתקן בחייך את הרוע והנזק שאתה גורם לנכדיך.

    IP: 212.150.13.112דווח על תגובה זו

  • 9.

    מי שמחרים אזרחים בשל דיעות פוליטיות הוא גזען ואנטי דמורט, נכון קוטלר? (ל''ת)

    ציוני, 08/09/10 08:56


    IP: 85.250.56.207דווח על תגובה זו

  • 8.

    האידיוט לא מבין כי התקציב הוא של הציבור (ל''ת)

    רונן, 08/09/10 08:46


    IP: 70.29.10.112דווח על תגובה זו

  • 7.

    ראיון לא אינטילגנטי מלא צביעות ודמגוגיה טיפשית (ל''ת)

    אמת, 08/09/10 08:39


    IP: 217.132.128.231דווח על תגובה זו

  • 6.

    למה אנחנו צריכים לפרנס אותו ?

    יורם, 08/09/10 08:34

    הצגות טובות מביאות כסף.
    אין שום הצדקה לשפוך כסף ציבורי על מיעוט שרוצה בידור מיוחד לעצמו.
    כשזה יהיה כלכלי פרופר נראה אותו מופיע בכל מקום או משלם את מחיר עקרונותיו.

    IP: 134.191.232.69דווח על תגובה זו

    • צודק ב 100%, אבל נסיר גם מימון מהתנחלויות, שיתקימו מתרומות

      דוד בן ישי, 08/09/10 09:54

      של אנשים שחושבים שהם צודקים.

      IP: 212.31.102.149 דווח על תגובה זו

      • יש הבדל שאתה כנראה לא מבין

        המסביר, 08/09/10 10:44

        יש הבדל בין להיות לשלם מסים, לבין לקבל אותם.

        כולם משלמים מסים, וממנים את החלטות הממשלה, כולל אלו שהם לא מסכימים איתן.

        להיות שחקן, או כל אחד אחר, שמקבל משכורת מתקציב ממשלתי, מכספי המסים, מחייב אותך להישמע למעביד (במקרה הזה, המדינה, ממומנת ע''י האזרחים, כולל תושבי יו''ש). אם אתה לא מוכן לעשות מה שהמעביד דורש, יש לו הזכות המלאה לא לשלם לך.

        תיאטרון במימון המדינה צריך להופיע בפני כל מי שתורם למימונו, כולל אותם משלמי מסים שאתה לא אוהב, בין אם הם תושבי יו''ש, רמה''ג או כל מקום אחר.

        זה עיקרון די פשוט ביחסי עובד-מעביד...

        IP: 109.67.4.7 דווח על תגובה זו

        • לא מר ''מסביר'' אתה לא מבין. זה לא צבא. ומותר להביע דיעה.

          עינת, 08/09/10 17:51

          אתה לא תחליט מתי אני משאיר פוליטיקה בצד ומתי לא. אם לא רוצים לבדר אותך, אתה משתמש ב''מדינה ובכספי ציבור'' ובו זמנית משתין בקשת על מי שחושב אחרת ממך והולך לגור במקום שבעיני אנשים מהווה מכשול לשלום ועושה עוול לאנשים אחרים.
          ענה בכן ולא. אריאל סופחה אי פעם באופן רשמי לשיטחה של מדינת ישראל, כן או לא?

          IP: 109.65.202.106 דווח על תגובה זו

          • ענית ויצמן,חבל שנעשית כז שמאלנית הזוייה,וצדקנית. (ל''ת)

            שלומי.., 09/09/10 00:21


            IP: 84.111.56.5 דווח על תגובה זו

  • 5.

    צבוע! אתה לוקח את כספי המיסים שלי בשמחה! ואני גר באריאל. (ל''ת)

    לא רוצה שתבוא. רק שתדע דבר אחד - אתה גנב., 08/09/10 08:24


    IP: 87.68.82.221דווח על תגובה זו

    • אם אתה גר באריאל סימן שאתה חי מכספי המיסים שלי כבר יותר מדי זמן. (ל''ת)

      אין לכם בושה, המתנחלים הם פרזיטים מסובסדים., 08/09/10 09:22


      IP: 89.138.15.144 דווח על תגובה זו

    • ואתה לוקח את כספי המיסים שלי ושלו ושל תושבי תל אביב. (ל''ת)

      דוד בן ישי, 08/09/10 09:54


      IP: 212.31.102.149 דווח על תגובה זו

  • 4.

    צודק, התקציב אינו של הימין. הוא של תושבי המדינה כולל אריאל והם

    לא רוצים לתת אותו למחרימים, 08/09/10 08:20

    האומנים המסכנים מנסים להציג זאת כאילו זה חרם של הימין אבל לא כך הדבר. זה חרם של ציבור שנמאס לו לשמוע אתכם, חרם של ציבור שבחר ימינה. די. נגמר שלטון העבודה ומאצ עם תעשיית השלום וההלקאה העצמית. הגיע שלטון ה''גם לנו זכות על הארץ הזו והזכות לדרוש''. לא טוב לכם? אז הנה משפט מהסרטים באדיבות תושבי ישראל:
    It's my way or the highway baby

    IP: 79.179.37.224דווח על תגובה זו

  • 3.

    THE RIGHT OK THE BUDGET NOW, STUPIT IDIOT (ל''ת)

    mr,katunga, 08/09/10 08:18


    IP: 68.230.116.174דווח על תגובה זו

  • 2.

    נחשו לאיזו הצגה אני לא הולך...

    לייקי, 08/09/10 08:11

    נו נחושו...

    IP: 84.229.213.202דווח על תגובה זו

  • 1.

    שחקן ענק (ל''ת)

    עמיתוש, 08/09/10 07:49


    IP: 84.228.49.235דווח על תגובה זו

    • שחקן עלוב וניבזה-בן אדם קטן לא יכול להיוצת שחקן גדול (ל''ת)

      דני, 08/09/10 08:47


      IP: 70.29.10.112 דווח על תגובה זו

      • למה אתה אומר את זה? תראה את עובדיה יוסף איזה שחקן גדול (ל''ת)

        דוד בן ישי, 08/09/10 09:55


        IP: 212.31.102.149 דווח על תגובה זו