• 152.

    יש גם חוף נודיבטים טוב בגעש כדאי לבוא

    מישהו, 13/10/11 18:19

    יש גם חוף נודיסטים טוב בגעש כדאי לבוא

  • 151.

    מדוע לא מתחילים ליבנות את תעלת הימים (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/09/11 13:53

  • 150.

    הדתיים מזניחים את יציר הבריאה ולכן מסתירים את גופם

    אורי, 18/09/11 22:35

    הדתיים כל כך התנונו עם השנים עד כי גופם מוזנח והם מפחדים שבורא עולם יראה חלילה מה הם עשו לפאר יצירתו ולכן דורשים להסתירו
    כל ההתחסדות של הרבנים והדתיים נובעת מיכך שהם לא יודעים לשלוט ביצרם וכל ערום אצלם זו ישר דפיקה
    ראו כמה סטיות מיניות מתגלות ומוסתרות בישיבותאז שיסתכלו כקנקן ויעזבו אותנו לאמונתינו עדיין לא הוכח שאמונת הדתיים מנצלת לפחות בשואה הוכח כי כול ההטפה של ישועת השם כהרף עיין מקורה ברמיה רשעות וניצול מוקר של אנשים תמימים

  • 149.

    חוטובילי היא והרבנים שייכים לימי הביינים

    ירון אפרתי, 18/09/11 11:53

    ימי החושך של האנושות מקווה מאוד שהאישה הזאת
    תעלם מהכנסת ונפסיק לשמוע את הבדיחה המהלכת הזאת

  • 148.

    זה לא הקרב על העירום. זה הקרב על הבחירה החופשית

    זה, 18/09/11 07:55

    החרדים החילוניים לזכות הבחירה החופשית יעשו הכל אם ירגישו מאויימים - יתמכו במצעד הגאווה, בנישואין של מין אחד ,עירום, וכל דבר שיתריס נגד האיום של העננה המרחפת עליהם הקרויה בגדול ''יהדות''. אבל כבר הוכחה במאה הקודמת העובדה שזה לא יעזור (הצילומים גם מזכירים צילומים ביד ושם), וחרדה זו לא התגובה היעילה. רובנו מבינים שיש משהו בעייתי עם פתיחות גדולה מדי בדיוק כפי שסגירות בעייתית.לדעתי הפתרון הוא רצון להבין מה זו יהדות ומה חזונה, מהו דבר המאדיר את הגוף ומה מוזילו, והדברים ארוכים

  • 147.

    רוצה להיות ערומה בלי שיפריעו לי (ל''ת)

    פוגע בריגשותי, 18/09/11 01:17

  • 146.

    ח''כ זאב, אין לך מושג נה אתה נפסיד. (ל''ת)

    אבסולוט וודקה, 17/09/11 19:49

  • 145.

    אולי נבטל את סיפורי גן עדן בספר בראשית: גם שם היה עירום מגרה. (ל''ת)

    אני רק שאלה, 17/09/11 17:26

  • 144.

    אני לא מצטלמת , לא מתערטלת בפומבי אך-

    שני, 17/09/11 16:16

    הדתיים הצדקנים האלה מוציאים אותי מהדעת . הערומים ב 5 בבוקר בים המלח פוגעים ברגשותיהם .

    חולרות - אתם עם הגנבות והגזל שלכם פוגעים בנו . עם הפנטיות הטליבנית נמאסתם עלינו . אתם חושבים שכאשר יש לכם כיפה על הראש זה הופך אתכם לצדיקים תרדו מהעץ . ההפגנה הבאה תהיה נגד הדתיים וידם הארוכה בועדת הכספים בכנסת .

    • מזעזע לראות איך את כוללת את כולם במקשה אחת

      שרית, 17/09/11 23:20

      אני לא דתיה ובטח לא חרדית אך כמו שהתמונות הזכירו לי את השואה, גם דברי ההסתה הכוללנית שלך הזכירו לי את השואה. אבוי לנו שיש כמוך בעם שלנו.

  • 143.

    היפוך אותיות

    נירית, 17/09/11 14:39

    ספנםר טוניק - נפרנס טוסיק

  • 142.

    צריך דיכוי היצר

    בן יעקב, 17/09/11 14:32

    כנראה למי שלא עובד, יש יצר מיני גדול,והעובדות מדברות בפני עצמן:אוטובוסים כשרים עם הפרדה,הצעה למדרכות נפרדות,אסור לאישה ללכת לפני הגבר,קול באישה ערווה (מגרה כנראה מאד) וכו'. אני זוכר שבזמנו היו שמים סודה בתה כדי לדכא את היצר, אני מציע לתת סודה כמנה יומית לכל החיילים הדתיים והחרדלים ולאלה שלא מתגייסים ולומדים תורה או מתגרים מקול אישה- לספק את הסודה ללא תשלום. אולי הם סוף סוף ירגעו ויבינו שגם נשים הם בני אדם ולא רק מספקות שרות ויולדות.

  • 141.

    You should thank the religious for your existence

    Monty, 17/09/11 14:09

    You should thank the religious for the existence of this work as an art and your self as a photo artist at the first place!

    Imagine that no one would really care, and that there would be no debate?

    This is what real art is all about! Affect! Provoke ..

    Well done!

  • 140.

    מתי תפסיקו להתערב ?

    ציפי, 17/09/11 13:32

    כל דבר שאינו נראה לדתיים הם מחוקקים חוקים נגד.ומה אם רצונו של אדם בוגר להחליט בקשר לגופו שלו ובניגוד לדעתם של הדתיים מספיק כבר!

  • 139.

    ואם הרבי יאמר לחסידיו להתפשט...האם יתפשטו? (ל''ת)

    תוהה ובוהה..., 17/09/11 12:35

  • 138.

    ההקצנה מביאה הקצנה

    שלמה, 17/09/11 09:04

    אם חרדים וחרדלים אינם רוצים לשמוע קול אישה ומכריחים את הצבא לשרת רק במקומות בהן אסור לחייות לשרת, אפילו לא במשרד, ואפילו לא תעביר הודעות והנחיות בטלפון בטלפון. אם בבנו ברק לא יכולה אישה להלך בבגדי קיץ,אם אישה אסור לה לשבת ליד מקום פנוי ליד גבר,אז מה אתם צורחים נגד העירום.אם הייתם נורמלים כמו בעבר,אז היה מותר לכם לדרוש לא להגזים, ובצבא היו יותר חילונים (כי היום הם מרגישים עצמם כפראיירים)אם היו כולם מתגייסים ולא יוצרים אפליה בין דם לדם,יכולנו לחיות איתכם בכבוד.היום ההקצנה שלכם הפכה להיות לאובססיה חולנית ומביישת את העם היהודי ואת ערכיו.ויש פסוק שאומר הכל: ''הפוסל במומו פוסל''.

  • 137.

    האם זה נכון?

    דני, 17/09/11 08:59

    האם זה נכון ש-98% מהמשתתפים אשכנזים?
    אם כן זה מוכיח מעל לכל ספק שהם לא למדו דבר וחצי דבר מהשואה,ותארו לעצמכם עוד 6 מיליון כשרק אחוז אחד מהם היה גם משתתף..בושה וחרפה.
    עכשיו אתה מבינים למה היה ניכוי אורוות ? כנראה שזה לא הספיק וצריך שוב...

    • A donkey has 4 legs

      Monty, 17/09/11 14:17

      - A donkey has 4 legs

      The table in front of you also has 4 legs-

      Conclusion: Your table is a donkey!
      ------------------------------------
      Does this logic make sense to you?

      It does not as you stated to over 98% of the population.

      I have had enough of fools abusing the Holocaust every time someone does not agree with them.

      Have respect to the Holocaust and their families! victims

    • 137

      Zeev, 17/09/11 14:23

      You are an Ignorant low life

  • 136.

    מתי ח''כ זבולון היה בים המלח

    אלי, 17/09/11 08:59

    למה זה מפריע לו?

  • 135.

    בורות ונבערות

    עירומה במרפסת, 17/09/11 08:51

    בורות ונבערות הן האוייב הגדול מכולם. לעיתים קרובות הלבוש ישראלי הוא הרבה יותר פרובוקטיבי מעירום מלא.כולנו בשר ודם ואכן קשה לראות את מול העיניים בכזאת עוצמה.

  • 134.

    אתם באמת לא מבינים איך עובדת אומנות, הא? (ל''ת)

    גיא, 16/09/11 12:37

  • 133.

    מי שואל אתכם בכלל? חייה ותן לחיות! (ל''ת)

    אנחנו בני אדם חופשיים, 16/09/11 12:15

  • 132.

    זה כי אנחנו משלמים להם לימודי בערות במקום לימודי מדעים (ל''ת)

    משלם מיסים בעד המיזם, 16/09/11 02:55

  • 131.

    למה אצל הדוסים כל דבר מעורר ישר מחשבות על ניאוף ועל זנות??!! די נמאס-- (ל''ת)

    יואב, 16/09/11 02:15

    • אנסה להסביר לך

      ירון פריד, 18/09/11 12:00

      הם חיים תחת דיכוי המיניות...מילדות לא מדברים על מיניות הנשים מטרתם רק לפרו ורבו..
      ערום הוא פסול..הם הרי לבושים בבגדים שמתאימים לקוזקים ברוסיה...מסתירים את יופיה של האישה
      לכן כל פיסת עור חשוף מעורר אצלם את היצר המיני
      הגברים שלהם הולכים לזונות, כמובן בסתר.
      רואים טלוויזיה בסתר...רב האסור על המותר...לכן הם מתגרים מכל פיסת עור חשוף...ורבים הרבנים שמנצלים את אנשי הקהילה למעשי זימה...הבנת? בסך הכל מיסכנים.

  • 130.

    לא צריך להתפשט כדי להיות טיפש

    אפשר גם בזקן ושטריימל, 16/09/11 02:15

    מצד שני.. בשביל להשתתף במיזם הצילום בעירום צריך כנראה להיות טמבל בגיר, מעל גיל 18. את הראש של הרב ניסים זאב מש''ס מבשל כובע בישול יתר, יותר נמוך מים המלח:
    מה הקשר בין הצילום, וסדנאות ציור בעירום שהם כמו מחקר ותוצאותיו אינן האדם (טיפש או חכם) עצמו?

  • 129.

    למה אצל הדוסים כל דבר מעורר ישר מחשבות על ניאוף ועל זנות??!! די נמאס-- (ל''ת)

    יואב, 16/09/11 01:50

  • 128.

    למה החילונים שוב עומדים מהצד ? מה, הם לא בני אדם ? (ל''ת)

    מותר האדם מן הבהמה ?, 15/09/11 23:29

    • כנראה שאלה שהולכים להצטלם הם--בהמה!

      מור, 15/09/11 23:58

      לא,כאן לא מותר האדם מן הבהמה!
      במצב כזה אנחנו אפילו במצב יותר גרוע ממנה!
      לא,לא,אני עדיין מזועזעת,בכלל מהמחשבה על צילום ככה!
      תצטלמו בבית!

      • מור . מה עניינך איך אנשים הצטלמו . בבית שלך תעשי כרצונך

        שני, 17/09/11 16:18

        ועדין איננו יודעים מי את . אולי את שרלוט קטנה וצדקנית ?

  • 127.

    לאיזה עם מפחיד אנחנו הופכים!!

    נדב, 15/09/11 23:09

    אני בשוק שיש פה כל כך הרבה נגד הצילום.מילא הח''כים הלא מפותחים אבל נראה שיש פה מלא חילונים שנגד. תגידו אתם נורמלים??!! עוד 5 שנים נאסור בקיני על החוף,(משהו זוכר אתהמערכון המציליםשל ש''ס של הגששים??) עוד 10 כל הבנות בלבוש צנוע.אני לא יודע אם הערבים יורידו אותנו קודם או אנחנו נהרוס את עצמנו אם כל הדעותהאפלוליות שמנווטים אותנו פה...אימל'ה

    • נדב נשאר לי רק לרחם עליך!

      מור, 15/09/11 23:40

      בשואה,הכריחו יהודים להוריד בגדים...:(
      הם נלחמו שלא...וכאן יהודים משלמים כדי להצטלם כך...:(
      מי נהפך למפחיד יותר?מי?
      מי שנשאר עם דעות כמו שהיה?
      או מי שנגרר אחרי הגויים?שניהיה לבהמה חסרת בגדים?אין לו יתרון מבהמה!!!
      נדב,יש לך שם כ''כ יהודי.

      • מור הטמבל - בשואה אנשים רצו להיות חופשיים!

        ארדואן זה כאן, 16/09/11 03:16

        ולעשות מה שהם רוצים ללא כפייה.

        אני כופה עליך לא לשים כיפה? לא.

  • 126.

    שאלוקים לא יפיל עליכם שואה שוב! אשכנזים היזהרו! (ל''ת)

    חיזרו בתשובהההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 15/09/11 23:09

    • טינופת (ל''ת)

      שני, 17/09/11 16:18

  • 125.

    עלאק אומנות, נראה כמו אוסף של גופות רק שבעמידה (ל''ת)

    אלי, 15/09/11 21:41

  • 124.

    האם גם הפסל דוד הוא תועבה? או אולי אחת מיצירות האומנות היפות ביותר?

    מאיה, 15/09/11 21:21

    פרימיטיבים
    איך הצילום הוא פגיעה ברגשות? מי שלא רוצה לא מצטלם ומי שלא רוצה לא בא לתצוגה.
    נמאס כבר מהרגשות המזוייפים האלו!! ובי פוגע שאני חייבת להתחתן בארץ ברבנות ורק דרכה. בי זה פוגע מאוד שמכריכים אותי ללכת למקווה לפני ולטבול במים מזוהמים תחת עינה הפקוחה של אישה זרה. לא רואה אף חבר כנסת יוצא נגד הפגיעה בריגשותיי..

    • ונגד מלא זרים להיות ערומה זה לא פוגע בך? אבסורד! (ל''ת)

      ק, 16/09/11 00:12

  • 123.

    מתנגדים לעבודות של ספנסר גם במדינות נאורות

    אחד שבדק, 15/09/11 21:14

    בארצות הברית למשל עצרו אותו לא פעם בגין עבודותיו.
    אין שום דבר 'חשוך' בהתנגדות לאיש כזה ולאנשים כדוגמתו. לאן הוא חותר? מה המטרה שלו (פרט לעשיית הון אישי וציבורי על גבי אלפי פראיירים)? שאנשים ירגישו חופשיים בסופו של דבר ללכת בעירום גם ברחוב (אילו הייתה להם האפשרות)? האם החברה שלנו באמת חפצה להגיע למקומות שאליהם הוא מתעל אותנו?

    • כן, ארה''ב היא ממש 'מקור' הנאורות

      אורי, 16/09/11 20:56

      נכון שיש בה חלקים נאורים יותר, אבל רובם של האמריקאים הם נוצרים דתיים. ואתה יהודי דתי. הקשר ביניכם הוא אותו קשר של שמרנות שנובעת בעיקר מפחד.

  • 122.

    ההיסטוריה חוזרת

    שבי, 15/09/11 21:09

    זוכרים שהכנסת לא איפשרה לחיפושיות להופיע בארץ? גם בערב הסעודית לא איפשרו, ''זה יקלקל את הנוער'' , טוב שיש מוסר בכנסת , טוב שהם נילחמים בשחיתות, ושלא יהיו בוגדים, ושלא יקחו שוחד, ולשא יאנסו, ולא ימעלו בכספי המדינה,ושלא ינבלו את הפה, ושלו יצביעו בישראל הצבעות לא חוקיות, טוב שהכנסת שומרת על המוסר במדיה

  • 121.

    כמה מתאים שזה קורה היכן שעמדה פעם סדום ועמורה (ל''ת)

    ערמת סוטים, 15/09/11 20:04

  • 120.

    ליטבינוף - ככה זה שנותנים למורה להתעמלות לנהל:

    קיבוצניק, 15/09/11 19:46

    חופי ים המלח זבל בכל מקום

  • 119.

    יהיה לנו שם עונג שבת אמיתי

    יובל שרלו & שלמה אבינר, 15/09/11 19:37

    הרבעצען מניר-עציון מגיעה להעביר שיעורים במסילת-יצרים/ שערי-תשוקה ותתרגל מעשית את אורחות-צדיקים. והחזן הרמת-גני יערוך לכולם השכבה.

  • 118.

    מדינת עולם שלישי

    נדב, 15/09/11 19:36

    שיפרטו אותנו כבר מהקיצוניים האלה
    רוצים מדינה חופשית


    מדינת הלכה הלכה המדינה

  • 117.

    מי שחושש שרגשותיו ייפגעו, לא חייב להסתכל (ל''ת)

    בוב, 15/09/11 19:05

  • 116.

    מי בכלל שואל אתכם חבורת חומניסטים. תחזרו לאיראן. (ל''ת)

    אודי, 15/09/11 18:48

    • אודי צודק- 100% צודק!!! (ל''ת)

      Even Mekir , 15/09/11 20:37

  • 115.

    רגשות הציבור? כרגע הם פגעו ברגשות שלי.

    א., 15/09/11 18:44

    ויש לי הרגשה שגם בהרבה אחרים.
    גם אנחנו ציבור, חבורה של אידיוטים.

    • רק שאתם מיעוט שבמיעוט - אולי 20%

      מישהו, 15/09/11 20:15

      מהציבור הישראלי.

  • 114.

    אנו חיים במדינת חושך... פשוט חושך... (ל''ת)

    רן, 15/09/11 18:43

    • מה אתה רוצה הזיזו את שעון הקיץ קדימה. יהיה אור! (ל''ת)

      למה ללכלך, 15/09/11 19:28

  • 113.

    מצטלם מחר ושם *** על כולכם

    עודד, 15/09/11 18:36

    חברים, אני מחר מצטלם עם עוד 999 אנשים מיוחדים בים המלח.
    לפני שאתם קוראים לנו סוטים על זה שאנחנו הולכים למקום שאף אחד לא יכול לראות ולהפגע, בואו לרגע נדבר על החברה שאתם מייצגים:
    1. נשיא דתי ואנס
    2. רב שחשוד במעשים מגונים בילדים
    3. כתות הזויות בירושלים שמתעללות בילדים פיזית ומינית.
    ויש עוד כל כך הרבה....
    תעשו בדק בית אצלכם לפני שאתם קובעים בשבילי מה מותר ומה אסור.

    • צודק!! ותהנה מחר :) (ל''ת)

      מאיה, 15/09/11 21:23

    • צר לי אין לי תשובה למה שכתבת לצערי -אך עדיין הדבר הוא חמור מאד (ל''ת)

      אודי, 15/09/11 22:04

  • 112.

    אם עירום ציבורי איננו חוקי

    היועץ המשפטי לעצמו, 15/09/11 18:27

    אז הפעילות הזאת, בלי היתר מיוחד שיתן לה תוקף חוקי, היא בגדר עבירה.

    • זה לא בפומבי - זה באתר סגור (ל''ת)

      ולכן חוקי לגמרי, 16/09/11 02:46

  • 111.

    זכות הציבור לחטוא...

    צביקה, 15/09/11 18:26

    התערבותם של פוליטקאים באירוע המוגדר כאירוע אמנותי היא התערבות בלתי נסבלת.
    האירוע יתקיים ביום שבת בבוקר ונדמה לי שאם נבדוק מי הם אלה היוצאים נגד האירוע נגיע למסקנה שבכלל לא אכפת להם חילול שבת אלא רק עניין העירום בפרהסיה מפריע להם....
    האירוע לא יתקיים בבני ברק ולא בירושלים. אף אחד חוץ ממשתתפי האירוע לא יהיה נוכח באירוע ולא ברור מה בדיוק מפריע ובאילו רגשות זה פוגע? התמונה תתפרסם כמו תמונות אחרות של אותו צלם-יזם, אז מי שסבור שתמונות עירום פוגעות ברגשותיו אינו חייב לצפות בהן.
    המסקנה היא שפולטיקאים אלה מנסים להיתלות באירוע שכזה על מנת לצבור כמה דקות תהילה תקשורתית, והם לא שמים לב לכך שהרעש שהם גורמים רק מגביר את העניין באירוע שהם 'כאילו רוצים' שלא ייתקיים. לפעמים אני חושב שהם מאוד מרוצים מאירועים כאלה כי אחרת מי היה שומע עליהם בכלל?
    הפרדת הדת מהמדינה - דחופה כעת יותר מתמיד!

  • 110.

    מה לחרדים ולאמנות? תעזבו אותנו באמאשכם (ל''ת)

    שפוי, 15/09/11 18:23

    • אל תכפה דבר שרוב הציבור נגדו. (ל''ת)

      סתם אחד שמכבד את גופו, 15/09/11 20:16

      • ומי זה רוב הציבור? דתיים של ש''ס,טליבן ואיסלם (ל''ת)

        שני, 17/09/11 16:20

  • 109.

    רדו כבר מאיתנו, מספיק להתערב בחיים שלנו

    א, 15/09/11 17:38

    תחיו את החיים שלכם ותפסיקו להתערב לנו בחיים. אני לא מתלהב במיוחד מהצילום וגם לא אגיע לשם, אבל אני בהחלט תומך בזכותם לעשות זאת, על פי החופש האומנותי. אם המועצה המקומית תזעיק את המשטרה, זו תהיה בושה וחרפה ופגיעה בחופש האומנותי במדינת ישראל (שלא לדבר על הצעת החוק, אבל היא יותר ''הצהרת חוק'' מן הסתם). אין חוק האוסר במפורש התערטלות בפומבי, וזו לא התקהלות בלתי חוקית על פי ההגדרה בחוק (מספיק לעוות את לשון החוק).

    בנוסף, זה לא ראוי להתחיל את הנושא עכשיו. הייתם צריכים לעשות את זה אז ולא כמה ימים לפני הצילום. לא ראוי להכשיל משהו כזה כאשר ההכנות כבר הסתיימו כמעט לגמרי, לא כך מתנהגים.

  • 108.

    בעקבות חוק התועבה: יופסקו שידורי הרב יוסף, הרב פ

    השופט!, 15/09/11 17:35

    פינטו והבאבא בובה מיידית

  • 107.

    נשים הולכות להיחשף. גברים הולכים לראות לנשים...

    שירלי, 15/09/11 17:22

    אם ספנסר טרייסי היה מודיע שהצילום רק לגברים היו מגיעים מעטים (בעיקר הומואים). בקיצור מה שאני אומרת זה שאנשים לא הולכים להצטלם בגלל שזה אומנות, אלא בגלל ההנאה המינית הסמויה שבחשיפה בפני בני המין השני. בייחוד נשים אוהבות את זה...

    • למה את קובעת לי למה אני הולך להצטלם? (ל''ת)

      עודד, 15/09/11 18:37

    • שירלי יוסף או שירלי אבו חצירא ???? (ל''ת)

      אודי, 15/09/11 18:50

    • קוראים לו ספנסר טוניק

      ישראלית, 15/09/11 19:13

      לפחות אם את הולכת לכתוב כזו תשובה ''מבריקה'' ומדעית תדעי את השמות...

    • שירלי, נדמה לי שנעלבת כי לא הזמינו אותך. (ל''ת)

      מיכאל, 15/09/11 19:56

  • 106.

    אם חוטובלי מתפשטת, אז אני נגד הצילום הזה - איחס (ל''ת)

    ישראלי, 15/09/11 17:06

  • 105.

    איראן זה כאן :-( (ל''ת)

    שרון, 15/09/11 17:01

    • אם בית בושת הוא ביתך... (ל''ת)

      (-:, 15/09/11 18:23

    • התכוונת ארץ ישראל זה כאן, לא שבדיה. (ל''ת)

      הריאלי, 15/09/11 20:18

  • 104.

    הפעם האחרונה שראיצי כל כך הרבה אנשים ערומים, צפופים כל כך הייתה בשואה

    רונן, 15/09/11 16:39

    אני לא מבין איך גועל נפש שכזה, הופכים בני אדם, לגושי בשר ''טבעיים''.

    אנחנו בני אדם! לא בהמות!

    הבגדים שלנו מסמלים את המודעות שלנו ואת הבינה שלנו, בניגוד לבעלי חיים שנשארו ערומים ללא ביגוד וללא מודעות עצמית.

  • 103.

    המיקום הלא סודי של הצילום - חוף מינרל (ל''ת)

    סודי ביותר, 15/09/11 16:23

  • 102.

    צביעות דתית!

    דתי לשעבר, 15/09/11 16:01

    איפה היו כל הרבנים והחכ''ים הדתיים ששרפו בתי כנסת ועקרו קברי יהודים בגוש קטיף?!? תמצאו משהו אמיתי וחשוב להעסק בו! עירום לא מעסיק את אלוהים! הוא ברא אותנו ערומים!

    • ככה לא מדבר דתי לשעבר,שקרן!

      מור, 16/09/11 00:04

      דתי לא מדבר ככה על אלוקים!
      (ואחרי שהוא ברא אותנו...הוא אמר לאישה ''תהיי צנועה''!!! וכן לגבר! )

      אז מה אתה מבלבל במוח????

      • תגידי לי מאיפה את ממציאה את זה????? (ל''ת)

        מיכל, 16/09/11 15:42

      • מור- את מה זה מטומטמת ..... (ל''ת)

        שני, 17/09/11 16:21

  • 101.

    לכל המתחסדים: אם אתם נגד עירום, אז איך אתם קוראים

    דימה, 15/09/11 15:48

    את הכתבה, יש כאן תמונות לא צנועות.

    • אלה, שנגד הצילום, גולשים באתרי סקס, כמו כל הדוסים (ל''ת)

      מיכאל, 15/09/11 17:07

      • א

        א.., 17/09/11 21:02

        מה שאתה עושה אל תגיד שאנשים אחרים עושים.... בגלל זבל שכמותכם המדינה והעולם שלנו נראה כה.... אם היתפ קצת יותר נורמאלים המצב היה ראה אחרת לא היו מתים כל הרבה אנשים בגלל השטויות שאתם עושים.... אז אל תדבר על הדתיים הלוואי והייתה חצי ממה שהם העולם היה נראה אחרת!!

    • כולם שקרנים (ל''ת)

      סלע, 15/09/11 17:34

    • דימה זה פירוש של דמגוגיה נכון? (ל''ת)

      גנרליסימו, 15/09/11 19:29

    • אינטרנט רימון לא מראה תמונות..! לא כולם כמוך! (ל''ת)

      א, 16/09/11 00:06

  • 100.

    חוטובלי וניסים ילמדו אותנו מה זה אומנות...

    אביב, 15/09/11 15:41

    אפשר לסגור את המדינה עם כל השמרנים האלה.

  • 99.

    מי שזה מפריע לו שלא יבוא ולא יצפה בתמונות (ל''ת)

    לירן, 15/09/11 14:41

  • 98.

    ישראלי גאה

    לכל הפסיחים..., 15/09/11 14:29

    צניעות זה לא מושג דתי - זה מושג אנושי!!!

    אלה שלא מבינים את זה וצועקים דת דת דת מקומם עם שכמותם בספארי- או בכל רפת מצויה!!!

    שם החיות גם לא מבינים מה הבעיה עם זה...

    צאו וראו כמה עברייני מין נמצאים בעולם, לכן זה אומר שאינוס זה מעשה נורמלי???! בכל מקום יש משוגעים- כן גם בישראל! זה לא עושה את התערטלות מעשה נורמלי!!!

    חוץ מזה שהתערטלות במקום ציבורי היא עבירה על החוק וכמי שמצהיר ברבים על היותו עבריין ושידול אחרים לעבירה מקומו של ספנסר טוסיק מאחורי סורג ובריח (של אברבנל)!!!

  • 97.

    משועממים

    art my ass, 15/09/11 14:08

    בחרו מיקום לא רע ליד עמורה...

  • 96.

    כרגיל- רק הימין החשוך מתנגד. כרגיל- לא סופרים אותו. (ל''ת)

    הימין הוא בדיחה עלובה., 15/09/11 14:03

    • בעיני בדיחה עלובה כל הזקנות שמתפשטות לצורך ''אומנות'' (ל''ת)

      דימה, 15/09/11 16:28

  • 95.

    אבל גזענות, שנאה, שחיתות ושוחד זה עלא כיפ-כיפאק! (ל''ת)

    אמאל'ה, עירום!, 15/09/11 13:58

    • תגובה במקומה! (ל''ת)

      שירה, 15/09/11 18:45

  • 94.

    מיצג התועבה האמיתי = חברי הכנסת שלנו (ל''ת)

    אין לכם משהו יותר טוב לעשות, נכון?, 15/09/11 13:57

  • 93.

    פשוט בושה וחרפה = סדום ואמורה (ל''ת)

    יאיר - הדר, 15/09/11 13:53

  • 92.

    מאוד רציתי לראות את ליצמן עירום (ל''ת)

    אבי, 15/09/11 13:52

  • 91.

    הכנסת החשוכה ביותר בתולדות ישראל (ל''ת)

    מחכה שהגל העכור הזה יעבור כבר, 15/09/11 13:36

    • אם אתה נשוי

      צפוני, 15/09/11 21:26

      אם אתה נשוי נראה אותך צועד עם אשתך בערום ברחוב מגוריכם , אם אתה לא נשוי תוכל לעשות זאת עם קרובת משפחה אחרת .איך ???

  • 90.

    למה זה צריך להפריע למישהו? מה שהולך היום בחברה הישראלית

    כל המתנגדים, טיפשים. למי זה מפריע?, 15/09/11 13:36

    הרבה יותר גרוע. תפסיקו להתנהג כמו טיפשים.

  • 89.

    מה זה כאן ?

    STRIPPER, 15/09/11 13:21

    שלטון הטליבנסקי - משטר החושך...

    פוליטיקאים ועסקנים קטנים, חזרו למערות שלכם !

  • 88.

    ספנסר טוניק = נטו אומנות (ל''ת)

    אמיתי, 15/09/11 13:11

  • 87.

    אחד ההבדלים בין בני אנוש לבין חיות הוא הלבוש- לנו יש גוף וגם נפש

    נועה, 15/09/11 13:11

    הצלם הזה מבזה צלם האדם ומתייחס אליו כגופה

  • 86.

    אצל העמים הנאורים זה נחשב מגעיל ונגד כל נורמה (ל''ת)

    ג'ימי, 15/09/11 13:09

  • 85.

    כפיה דתית.מספיק עם זה (ל''ת)

    שון, 15/09/11 13:01

  • 84.

    כפייה חילונית

    באר שבעי, 15/09/11 12:46

    יש לא מעט דתיים שבאים לנופש בים המלח והם יצטרכו לראות את הסוטים האלה?
    זה עבירה על חוקי המדינה, אםא ני יתפשט באמצע הרחוב יעצרו אותי אז למה זה מותר?
    כל מי במיוחד מישהי שהולכת לשם מקווה שאין לי קשר אליה אחרת זה היה בושה לא קטנה...

    • עושים את זה במקום מבודד, בשבת. אין סיכוי שאף דתי יראה (ל''ת)

      רן, 15/09/11 16:29

    • כשתתפשטי ברחוב, אשמח אם תזמיני אותי... (ל''ת)

      המחוקק, 15/09/11 17:36

    • לא אף אחד לא יעצור אותך... את מוזמנת להתפשט ברחוב

      א, 15/09/11 18:45

      תצאי כבר מהחושך שאת חיה בו, יש חיים בחוץ

    • מזל שמצלמים ביום שבת, אם אני לא טועה

      ישראלית, 15/09/11 19:16

      הדתיים לא יגיעו לשם בשבת כי אסור לשחות לא? אז אין מה לדאוג... חוץ מזה שזה ייערך במתחם סגור אז גם הדתיים שיעזו לחלל שבת לא יוכלו לראות...

  • 83.

    תועבות הגויים המושחתים (ל''ת)

    סדום ועמורה, 15/09/11 12:44

  • 82.

    מה זו הכפייה הדתית הזו??

    אסף, 15/09/11 12:38

    אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואם מישהו ירצה לצלם 1,000 אנשים ערומים הוא יצלם.
    לא טוב לחרדים?שיעברו לארה''ב או לאיראן.

  • 81.

    מתנגדת לעירום אבל בעד חופש ביטוי מספיק עם החוקים המגוחכים (ל''ת)

    רחובותית, 15/09/11 12:35

  • 80.

    מי מוכן להציל את חוטובלי ? היא עדיין בתולה ! (ל''ת)

    ישראלי, 15/09/11 12:24

  • 79.

    סוטה מגעיל

    המלך עירום, 15/09/11 12:23

    אולי מישהו יכול להסביר לי מה החלק האמנותי בצילום עירום?
    הילד שלי צילם בפלאפון כלב עירום. הוא אמן?
    מה צריך לעשות כדי להיות 'אמן' בישראל 2011?
    לומר 'אני אמן'?
    לקנות מצלמה יקרה ולצלם בה?
    אם הסוטה המגעיל הזה הוא 'אמן', הבאתם את האמנות לשיא השיאים של הזילות.
    שום כשרון, שום הברקה, שום עומק.
    האפס המוחלט, האפס העירום.

  • 78.

    ל-9 הארץ מקיאה אותך ושכמותך.

    רבקה, 15/09/11 12:14

    זו השפלת כבוד האדם.

  • 77.

    צילום עירום בהמון לא הופך פורנוגרפיה לאמנות! (ל''ת)

    חובב אומנות, 15/09/11 12:08

    • כנס לאתר של ספנסר טוניק - הצילומים שלו הם אומנות יפהפיה (ל''ת)

      חפש בגוגל, 16/09/11 02:50

  • 76.

    לכל אחד זכות על גופו

    דמוקרטית, 15/09/11 12:01

    המתנגדים, שמרגישים מצוין לגנוב כסף מאלא שעובדים קשה, שגם ככה כופים עלינו את הדת, עכשיו רוצים גם לכפות עלינו את דעתם על אומנות. חוצפה. גופי הוא שלי, זכותי לעשות מה שאני רוצה איתו. אני אישית לא יודעת אם הייתי מצטלמת, אולי. אבל זכותי לבחור מה לעשות עם גופי ועם מי. ואין לאף אחד זכות להגיד לי מה לעשות איתו. ומי שנפגע כי התמונה תתפרסם, שלא ילך לתצוגות כאלו. ואם הייתי מצטלמת רק עם חוטיני, זה בסדר? זה לא עירום, ואפשר לטעון שזה גם פרובוקציה. כל עוד התמונה היא מרצון של כל מצטלם- שיהנו.

    • נכון, גם זנות מתחיל ברצון ונגמר באסון חברתי

      אשה, 15/09/11 16:26

      גופך שלך בביתך לא במרחב הציבורי.

      • הצילום הוא במקום מבודד

        איש, 16/09/11 11:15

        אי אפשר להגיע לשם אלא אם מתאמצים במיוחד.

    • א...

      א.., 17/09/11 21:05

      תלכו איך שאתם רוצים... מהלכם ערומים ברחוב חצי גוף בחוץ ואח''כ אנשים בוכים למה אונסים אותם... למה שלא???. צריך להאנס כדי ללמוד מה בסדר ומה לא!!!

  • 75.

    עקרונית ואסטטית

    דורון, 15/09/11 11:39

    עקרונית, מי שלא ירצה לא יראה, ולכן אין סיבה שהמדינה תתערב

    אסטטית, רב התמונות שלו עושות לי אסוציאציות של מחנות ההשמדה, ודי מגעילות אותי.

  • 74.

    ליטבינוף '' עבד קשה לפתוח התיירות '' ? הצחקתם את עם ישראל.

    אריק, 15/09/11 11:34

    ים המלח זהו אחד האיזורים התיירותים הכי מוזנחים בישראל. החוף הדרומי במלונות סגור תקופה ארוכה, החוף שפועל תמיד מלוכלך, אין מספיק חניה ובכלל אין מספיק מקום לאנשים על החוף. בסופי שבוע זה פשוט גועל נפש מה שקורה שם.אין בים המלח שום קמפינג פתוח, הכל תמיד מלא חפירות תשתית ,בקיצור ים המלח מוזנח ולא ראוי להיות מנוהל ע''י המועצה האיזורית, המדינה צריכה לקחת אחריות וליצור רשות ממשלתית שתנהל את כל האיזור כיאה לדרישה להפכו לאתר מורשת עולמית.

  • 73.

    לא אומנות. בושה.

    משה, 15/09/11 11:30

    מיצגים מסוג זה הם חיפצון של הגוף ומנציחים את היחס לאנשים ונשים כאובייקט מיני פיזי ותו לא. זה דיכוי של רוח האדם בשם הליברליזם. האמן החזירון עושה כסף על חשבונם והם לא רואים אגורה. אחרי שצילמו אותך בעירום אי אפשר להתחרט גם אם תרצה. זו חדירה לרשות הפרט לנצח. זו בושה, חלק מדיכוי קפיטלסטי מוגזם וזה אמנותי בערך כמו להזרים את הביוב לים התיכון.

  • 72.

    האמת ..אין בזה שם דבר יפה.. סתם חוויה למצטלמים (ל''ת)

    אני בעד, 15/09/11 11:22

  • 71.

    שספנסר טוניק ימצא גבר לבתולה חוטובלי והיא תעזוב אותו לנפשו (ל''ת)

    מיכאל, 15/09/11 11:22

    • אני חושב שהיא עשתה סקס הרבה יותר ממך. (ל''ת)

      רונן, 15/09/11 16:30

  • 70.

    ובטח נגד אורגיות בציבור ולעייני ילדים (ל''ת)

    יש חק נגד התערטלות בציבור, 15/09/11 11:21

  • 69.

    לא מבין את הדתים, אני מכבד אותם, אבל מישהוא הכריח אותם להצטלם או ללכת

    יובל, 15/09/11 11:16

    לא מבין את הדתים שאני מכבד אותם , אני מכבד אותם, אבל מישהוא הכריח אותם להצטלם או ללכת לראות את הצילום.
    די לכפיה הזאת, זה רק עושה אנטי נגדם, מפריע לכם אל תיראו, גם לי זה מפריע לראות אנשים עירומים עם גוף בלוי, כמו כן זה נותן לי אסויאציות לא נעימות מהעבר של השואה, לכן אני לא אראה זאת.תעשו בידיוק כמוני.

  • 68.

    יש דבר שנקרא חופש ביטוי. תפרסמו את התגובה

    מעריב. תפסיקו לצנזר., 15/09/11 11:16

    מדוע ''האומן'' הזה מתמקד בצילומי עירום בלבד? האם הוא עורך גם צילומים המוניים של אנשים לבושים. יש מאות אתרי אינטרנט שעוסקים אף הם ב''אומנות'' העירום. אם תיכנסו אליהם תראו שמה שמכונה ''אומנות'' הוא פורנו לכל דבר. אנשים רואים וקונים את ''האומנות'' הזו רק כדי להציץ לאחרים - ביחוד כאשר מדובר בבני ארצם. מבטיח לכם שהתמונות הללו יתפרסמו כאתרי פורנו בישראל. מעבר לכך זה פוגע ברגשות חלקים נרחבים באוכלוסיה ומחזק עוד יותר את הניכור בין ''השמאל האליטיסטי החילוני'' של מדינת ישראל לבין שאר העם. לכן המיצג הזה מיותר לחלוטין.

    • את המציצנות חפש בקרב אנשי ''הדת'' אשר מעשיהם עושים במחשך (ל''ת)

      מ אלון, 15/09/11 15:55

  • 67.

    במקום של סדום ועמורה מנסים לחקות אותם (ל''ת)

    שיחזור סדום ועמורה, 15/09/11 11:15

  • 66.

    חבורת ח''כים מטומטמים. מה חדש? (ל''ת)

    אלון, 15/09/11 11:10

  • 65.

    איזה חכי''ם קטנוניים ...תתחילו לעבוד על הדברים החשובים במקום לבכות.

    גבי, 15/09/11 10:57

    בוכים על שטויות ,בשביל המצלמות ועוד למען איזה אמונות פרימיטיביות.
    העולם לא יחרב אם הוא יצלם את התמונה הזאת..

  • 64.

    מי שיצטלם ימות השנה אמן ..מלוכלכים ניראה אותו מצלם במצרים הם יורידו

    קובי, 15/09/11 10:56

    לו את הראש מלוכלך להחטיא את היהודים ..

    • אז אני מבין שאתה מעדיף לחיות במצרים (ל''ת)

      אורי, 15/09/11 15:28

    • אין באף מקום גזר דין מוות על דבר כזה. גם לא ביהדות (ל''ת)

      רון, 15/09/11 16:30

  • 63.

    חבל שאתם מתעסקים בעירום במקום במצב הכלכלי/חברתי

    מצטלמת וגאה, 15/09/11 10:55

    תמיד מפתיע אותי מחדש איך דברים כמו קול אישה ערווה ועירום שנחשב כזנות, פריצות וגילוי עריות בעיני כל מיני ח''כים, מעורר כל כך הרבה אנטגוניזם ובעיקר פחד בקרב אנשים. חבל שעוני, חולי ואנשים מחוסרי בית לא עושים את זה. וזה שאתם מתחרמנים מעירום זאת בעיה שלכם. ככה זה כשאתם מדוכאים.

  • 62.

    זו אומנות. תעשו לי טובה?

    גבר חילוני, 15/09/11 10:53

    מדוע ''האומן'' הזה מתמקד בצילומי עירום בלבד? האם הוא עורך גם צילומים המוניים של אנשים לבושים. יש מאות אתרי אינטרנט שעוסקים אף הם ב''אומנות'' העירום. אם תיכנסו אליהם תראו שמה שמכונה ''אומנות'' הוא פורנו לכל דבר. אנשים רואים וקונים את ''האומנות'' הזו רק כדי להציץ לאחרים - ביחוד כאשר מדובר בבני ארצם. מבטיח לכם שהתמונות הללו יתפרסמו כאתרי פורנו בישראל. מעבר לכך זה פוגע ברגשות חלקים נרחבים באוכלוסיה ומחזק עוד יותר את הניכור בין ''השמאל האליטיסטי החילוני'' של מדינת ישראל לבין שאר העם. לכן המיצג הזה מיותר לחלוטין.

    • מה אכפת לך? לא טוב - אל תסתכל! (ל''ת)

      דן, 15/09/11 15:48

  • 61.

    לדעתי 100 אלף חרדים בהפגנה לבושים שחור זה מיצג תועבה חמור (ל''ת)

    גל, 15/09/11 10:51

  • 60.

    אכן מראות קשים,מה חטאנו שאנו צריכים לראות את המראות המגיעים האלה (ל''ת)

    she, 15/09/11 10:30

    • תעצום עניים ואל תתלונן חיה ותן לחיות בשקט (ל''ת)

      איריס, 15/09/11 17:32

  • 59.

    יש לעשות את האירוע כמתוכנן:

    שירי, 15/09/11 10:26

    אנשים שרוצים להשתתף בו- זכאים! הח''כים הדתיים לא צריכים להגיע ללוקיישן, אנשי ציבור לא מוזמנים.
    אני מקווה ורוצה להאמין שביהמ''ש לא יתערב בפרוייקט אמנותי זה.
    אין יהדות אחת ולאנשים יש דעות ואמונות שונות. תביעו דעה, אל תגיעו, תזדעזעו, אבל הצילום הזה צריך לצאת לפועל.

    • צריך? למה צריך? (ל''ת)

      יאצק, 15/09/11 17:07

  • 58.

    אהה, כן נאסור ציור מודל. אהה כן, אולי נסגור את בית הספר לאמנות ונהפוך

    סטודנט לאמנות, 15/09/11 10:25

    אותו לבית כנסת????? חבורת הזויים. שיסגרו בגטאות שלהם ויפסיקו להשליט טרור על מדינה שלמה באמצעות חקיקה. הגיע הזמן שישתעסקו בדברים החשובים, כמו מצוקת הדיור והמחאה החברתית. ולא יפגעו בחופש הביטוי . דמוקרטיה אם שכחתם.

  • 57.

    טביעה בים

    סתם אחד, 15/09/11 10:25

    סכנה - ים המלח הוא ים המוות

  • 56.

    למה להטעות? רובו של חוף ים המלח בצד הישראלי נמצא באזור

    סימונה, 15/09/11 10:22

    הצפוני: חוף ביאנקיני, חוף מינרל, חוף נוה מדבר, חוף קליה ולא בדרומי. כדאי לבדוק את הדברים לפני.

  • 55.

    ים-המלח!

    המאמין, 15/09/11 10:21

    ניראה אתכם כל ה''ליברלים'' בשקל ואנשי ה''אומנות'' מה תגידו שיום אח''כ תהיה רעידת אדמה באיזור יפ המלח?!
    כל הפגנת פומביות של עירום המוני זה ממש לא אומנות!!!
    אבל מה אני מצפה ממדינה שנתנה להציג גופות שהמציג קורא להם יצירת אומנות!
    מה קשור איראן?!
    יש לי חברים אתאיסטים שגם הם מתנגדים לשטות הזו,הרי הם לא מאמינים בכלום אז איפה כאן יש איראן?!

    • רעידות אדמה באזור ים המלח קיימות כבר מיליוני שנים

      אל תאיימו על יונה ביין, 16/09/11 21:08

      זה קורה בלי שום קשר להאם אנשים מצטלמים בעירום או לא, מה גם שהמצאת המצלמה היא מלפני 150 שנה בלבד, וציורי אנשים עירומים קיימים בערך 10000 שנה.

  • 54.

    אולי שיאסרו על לבישת בגד ים בחופי הארץ? תועבה,סדום ועמורה.חבורת קיצונ

    יעלה, 15/09/11 10:21

    ים, הם לא חייבים להגיע לים המלח דווקא בשבת הקרובה. מספיק, איראן זה לא כאן!!!

  • 53.

    ח''כ זאב, עצם נוכחותך גורמת להשחתת המדינה כולה. (ל''ת)

    יוסי, 15/09/11 10:21

  • 52.

    ניסים זאב - זנות ??? הוא כנראה מתכוון לחברים מש''ס (ל''ת)

    מיקי, 15/09/11 10:20

  • 51.

    אלוהי ישראל שונא זימה,צילום כזה בסדום(סמבולי)בשבת,יעלה ''לנו'' מחיר

    רונן, 15/09/11 10:18

    יקר מאוד.

  • 50.

    אשכרה, איראן זה כאן. אולי גם נוציא את ההומוסקסואליות מחוץ לחוק???? (ל''ת)

    מיכל, 15/09/11 10:18

    • בשביל מה חוק אם אפשר פשוט לירות בהם ולצאת מזה נקי?

      אורי, 15/09/11 15:32

      וחצי מהעמך אפילו יעמוד מאחוריך

    • הוצאה מחוץ לחוק

      שמיל ברגר, 15/09/11 15:48

      נכון, צריך להוציא את ההומוסקסואים מחוץ לחוק או לאשפז אותם בבתי משוגעים!

  • 49.

    אולי גם נשרוף את כל הציורים מהרנסנס?!!! מה קורה פה? חברי כנסת חוצפנים

    יעל, 15/09/11 10:16

    שמשתמשים בחקיקה למנוע חופש ביטוי. מדינה מטורללת ובלתי נסבלת. מספיק!

    • את ממש בורה באומנות אם את משווה את זה לרנסנס.

      דימה, 15/09/11 16:37

      זה לא לאונרדו
      זה לא מיקל אנג'לו בואנארוטי
      זה לא בנווינוטו צ'ליני
      זה לא רונסר
      זה לא רובנס
      זה לא רמברנדט
      זה לא האחים פיזאנו
      זה לא די קמביו
      זה לא סימונה מרטיני
      זה לא בראמנטה
      זה לא פאלדיו
      זה פשוט לא!!!
      פשוט לא!!
      לא . . .
      זה חבורה של בנות אקסהיביציוניסטיות וחבורה של גברים חרמינים בניצוחו של סוטה מין זקן.
      זה עלבון לכל מי שבאמת מאמין באומנות!

      • יופי דימה! למדת להשתמש בגוגל! (ל''ת)

        מישהו, 15/09/11 19:56

      • הוא בכלל לא זקן תתפלא. הוא אמן סופר מצליח בעולם !!!!

        יעל, 15/09/11 22:53

        ודימה לך תלמד אמנות, על באמת.

      • לא! זה ספנסר טוניק! תתקדמו חברים. (ל''ת)

        מיכל, 15/09/11 22:54

  • 48.

    הח''כים המסואבים והמושחתים מלינים על המוסר של ספנסר טוניק (ל''ת)

    בדיחה טובה, מיהם בכלל המטונפים האלו?, 15/09/11 10:15

  • 47.

    אני דתיה! וממש לא מבינה מה בעיה?? מה אכפת להם שאנשים בוחרים

    שירה, 15/09/11 10:14

    להצטלם בעירום???? זה כמו שיאסרו על אורגיות או מסיבות חילופי זוגות כי זה לא מוסרי. האנשים האלו בחרו להשתתף במיצג, ואני לא רואה כל בעיה. אוף נמאס כבר מהקיצוניות המטורפת הזאת! כל דבר שלא מתאים להם, הם יוצאים נגדו!

  • 46.

    אם לא נעמיד במקום את הדתיים - ישראל תהפוך לאירן (ל''ת)

    מיקי, 15/09/11 10:10

  • 45.

    לרגע התבלבלתי וחשבתי שאנחנו בערב הסעודית

    אסף, 15/09/11 10:09

    תגידו, אתם פסיכים?? מדובר בתופעה המוכרת בעולם, אומנות לשמה. לא רוצים לראות? אל תבואו לשם באותו הזמן! אבל רבאק תנו לאנשים ליצור, אנחנו חילונים ואף אחד לא עושה את זה באמצע מאה שערים!

  • 44.

    מה שהכי מוזר בעיני זה שלפי ההלכה אסור לראות אפילו גוף הבעל,האישה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 15/09/11 10:07

    • אתה מקשקש בביצים

      אחד שיודע, 16/09/11 11:19

      יש לי חבר חרדי מארץ האחרדים.
      הוא הסביר לי שמותר לראות הכל פרט לדבר אחד:
      אסור לגבר לראות, בצורה מדוקדקת, את הפות של הבחורה.

      לפי ההלכה מותר אפילו שבחורה תרד לבחור, כל עוד השפיכה תהיה לתוך הפות.

  • 43.

    אני רוצה לצטלם בסמטה בפ''ת עם חברה שלי בערום. אפשר? (ל''ת)

    צלם אומנותי, 15/09/11 10:05

  • 42.

    לסגור את מוזיאון הלובר לאלתר!!!! (ל''ת)

    חשכת ימי הביניים עכשיו, 15/09/11 10:01

  • 41.

    לא הייתי מהסס להפציץ את אתר העירום המטומטם הזה (ל''ת)

    שלמה מחיפה, 15/09/11 09:58

  • 40.

    מתועב

    אדי, 15/09/11 09:57

    איזה ראש מתועב מוכן להתפשת בין אחרים ועוד להצתלם רק כי מדובר באיזה צלם שפורסם רק כי עושה כסף בלממש את הנטייה המינית המוזרה שלו.
    אני לא נגד ההתפשתות ההמונית אני מופתע מההידרדרות של החברה.אני שואל מה היה קורה אם הייתי לוקח מצלמה והייתי שואל בחורה ברחוב אם היא מוכנה להתפשת מולי כי אני.. אומן... קרוב לוודאי שהייתי כבר כלוא בכלא...
    ועוד דבר קטן אילו היה מדובר בדוגמניות מילא אבל שמנות, וזקנות!! נכון זה בדיוק הסטייה שלו.

    • לפני שאתה מקליד את שטויותך למד עברית (ל''ת)

      א. קור, 15/09/11 15:59

  • 39.

    החשוכים הנבערים והמכוערים (פנימית) יוצאים נגד כל סוג של יופי

    א, 15/09/11 09:55

    מה אתם פוחדים חשוכי מרפא מושחתים?

    שהיופי מבליט את הכיעור שלכם? שהוא שם מראה בפניכם של עד כמה אתם רקובים?

    • אתה ממש צודק

      ניסים דהן, 18/09/11 12:08

      חלק גדול מהעם חיי באפלה...לא הייתי אומר כיעור
      חוטבילי לא מכוערת היא פשוט אישה לא חכמה במיוחד
      חונכה לקו מחשבה חשוך...לצערינו היא נבחרה לביית המחוקקים...אלו שבחרו אותה גם הם אנשים חשוכים
      מקווה שהחשכה לא תרד על ארצינו האהובה.

  • 38.

    תמיד טענתי שדת היא מחלת נפש. לא שיערתי עד כמה צדקתי וכמה חמורה המחלה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 15/09/11 09:48

    • אני תמיד חשבתי ששמאלניות זה מחלת נפש. ותמיד ידעתי

      דימה, 15/09/11 14:16

      שאין לה מרפא.
      לך חפש עוד רוצח בטוניסיה, תביאי אותו לארץ, תחלק לכל החברים שלו רובים ודבר על קורבנות על מזבח השלום.

      • דימה, תמיכה במולדבי המזוקן והפאשיסט איננה מחלת נפש, זה פשוט פשע. (ל''ת)

        EXTRA-שמאל , 15/09/11 16:22

  • 37.

    אם יבטלו את זה - מיד להעביר את הצילום לירדן

    אלי מימון, 15/09/11 09:48

    שם בטוח יסכימו. חוסי הוא מאוד ליברל ובכלל האוכלסיה שם מאוד מתקדמת. אני מציע שכל ה-1000 ישראלים שרוצים להסתובב בחוץ בעירום גם ילכו עם טוסיק. הירדנים יעשו להם ''הכנסת אורחים'' לפי מיטב מסורת האיסלאם.

    • לייק (ל''ת)

      נדב, 15/09/11 14:29

    • ''חוסי'' מת מזמן (ל''ת)

      תתעדכן, 15/09/11 17:10

  • 36.

    להזכירך ראש הממשלה שלך בגד באשתו ורץ לספר לחברה (הקלטת הלוהטת) (ל''ת)

    ד. לוי, 15/09/11 09:44

  • 35.

    בשביל מה החלפנו ממשלה ויש ראש ממשלה המחובר לערכים היהודיים הלאומיים? (ל''ת)

    בשביל התועבה הזו?, 15/09/11 09:44

    • פחחח הצחקת אותנו ''ערכים לאומים '' (ל''ת)

      פחחח, 15/09/11 16:01

  • 34.

    ביבי הלחיץ והסחיט יתכופף לחרדים, לטורקים, לכולם. (ל''ת)

    חחחחחחחחח, 15/09/11 09:43

  • 33.

    פרימיטיבי, להגביל תילודה = שימור רוב חילוני (ל''ת)

    דורון06, 15/09/11 09:40

  • 32.

    חוטובלי באותה נשימה עם ניסים זאב

    יא, 15/09/11 09:39

    כנראה שיצא המרצע מן השק...
    ציפיתי ליותר ממנה. אמנם צהירה נמהרת וקצת שחצנית אבל עד עתה לא החזקתי ממנה טיפשה.

    • כנראה שגם אתה לא מי-יודע-מה חכם (וצעירה זה בע') (ל''ת)

      אורי, 15/09/11 15:36

    • חוטובילי היא הטיפשות בהתגלמותה איך

      אלי מואל, 18/09/11 12:11

      לא ראית את זה
      תקשיב טוב.......היא אישה מאוד חשוכה..לדעתי עוד יעשו מימנה שרת חינוך..וזה הסוף של כולנו

  • 31.

    לו רק יכלו הם היו מקימים כאן אינקוויציה לתפארת. (ל''ת)

    הליצן, 15/09/11 09:36

  • 30.

    האייטולות של ש''ס שוב משיתוללות. (ל''ת)

    cinege, 15/09/11 09:35

  • 29.

    זה ניראה כמו התמונות מהשואה. מזעזע! (ל''ת)

    יאיר, 15/09/11 09:29

  • 28.

    הפכנו למדינה של טרחנים ונודניקים מקצועיים

    אילן, 15/09/11 09:29

    כל חבר מועצה איזורית נשכח או ח''כ הזוי סוג ז' קופץ על עגלת הפרסום תוך כדי ציקצוק שפתיים,גילגול עיניים וטירחון של המוח........נודניקים נמאסתם.לכו תמצאו לכם חיים.
    מוקדש בעיקר לכל האורלבים,הזאבים והחוטובלים הצדקנים המעושים והמאוסים.

  • 27.

    תנוחו כבר.. סה''כ תמונה! הרי הרשת מלאה בפורנו קשה

    חגי, 15/09/11 09:27

    הרי הרשת הלאה בפורנו קשה, אז תחסמו אתרים? קחו נשימה, ובואו ניכנס לפרופורציות. הליברליות (היחסית) היא אחד הנכסים הגדולים של מדינת ישראל.

    • ומי, אם לא הדתיים, יודעים את זה.

      אבי, 15/09/11 13:55

      הצרכנים הכי גדולים של פורנו

  • 26.

    מגעיל ביותר (ל''ת)

    משה, 15/09/11 09:23

  • 25.

    רק דתיים עושים את הקישור בין עירום לסקס. מי פה הסוטה? (ל''ת)

    אבי, 15/09/11 09:19

    • מי כאן צבוע? (ל''ת)

      קובי, 15/09/11 16:37

  • 24.

    לא תמונה הצגה

    לא תמונה - הצגה, 15/09/11 09:16

    שיודיע שאין כניסה לתקשורת ןשרק המצלמה שלו מצלמת...ואז זה לא יהיה בחדשות, בעיתונים וכו' ואז אולי באמת זו תמונה של אומנות.....בכל צורה אחרת כשיש כ''כ הרבה תמונות אחרת זו הצגה....

    ועוד החוצפה לקחת 150 ש''ח ממשתתך.
    אני נרשמתי ולא הולך.....ורק בגלל שיהיו שם כ''כ אמצעי תקשורת שאין לי שום שליטה מה יעשו עם מה שצילמו.

    ד''א......1000 איש ההגעה רק באוטובוסים מנקודות האיסוף.......ממש בעיה לדעת לאן הם הולכים.

  • 23.

    דוחה, מגעיל ולא מתאים

    מזה השטויות האלה?, 15/09/11 09:12

    ולא צריך להיות דתי בשביל לחשוב כך, צילום כזה לא צריך לייצג את ישראל....אבל מכאן ועד להצעת החוק המגוחכת הזו המרחק רב! עכשיו ש''ס תתערב לי במה אני מציירת?? אולי גם יעשו חוק שאסור להקרין בישראל סרטים שיש בהם עירום?

  • 22.

    כפיה דתית

    ניר זוילי, 15/09/11 09:11

    נראה לכם שמיעוט דתי יכתיב לי איך לחיות את חיי עירום הגוף שלי זו יצירה מופלאה שאין לי שום סיבה לא להרגיש איתו מצוין ולא לחושוף אותו להפך אני כל כך גאה בגוף שלי שאני בעד מצעד מחאה בעירום בתל אביב

  • 21.

    אם זאב מעביר חוק כזה, אני אצא לצעוד ערום כל יום

    על אפו ועל חמתו, 15/09/11 09:06

    נמאס מהדעות החשוכות של האיש הזה. שיבין שלא כולם כמותו ויפסיק לנסות לשנות את כולם. שום דבר לא טוב לו

    • אני אצעד איתך! (ל''ת)

      אריאל, 15/09/11 12:26

    • זה חתיכת איום! אני קורא לך להשאיר תחתונים! (ל''ת)

      דימה, 15/09/11 14:16

    • תיזהר שזאב לא ימול אותך ..הוא כבר גרם נזק במו ידיו (ל''ת)

      אברהם, 15/09/11 16:04

  • 20.

    שישלמו מיסים ואז תהיה להם זכות דיבור!

    s, 15/09/11 09:06

    GET A JOB!!!

  • 19.

    זאב זאב והחוק החדש

    ציטוט : תגיד לי אתה מטומטם?תגיד לי אתה מטומטם?, 15/09/11 09:01

    ''אבל אם מדובר במיצג שיוצג אחר כך בגלריות ובמוזיאונים, אני מתנגד לכך בתקיפות''.

    לפי הצעת החוק יחול איסור גם על קיום סדנאות לציורי עירום, אם הציורים יהיו מיועדים להצגה במקומות פומביים. ח''כ זאב סיפר כי פנה לשר הפנים אלי ישי בניסיון למנוע את כניסתו של טוניק לישראל, אך הפנייה לא עלתה יפה

  • 18.

    עירום בעמוד הראשי - כל הכבוד לNRG (ל''ת)

    ינצלו כל תירוץ, 15/09/11 08:57

  • 17.

    חוטובלי - צר לי שיש מי שעיניו את ראויה להיות חברת כנסת (ל''ת)

    שמאלני, 15/09/11 08:54

  • 16.

    בבית , שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה!! מחוץ לבית - צריך להתחשב גם באחרים (ל''ת)

    חילוני, 15/09/11 08:49

    • מה הקשר ? זה פרוייקט אמנותי לא שכולם מסתובים כל היום

      שון, 15/09/11 13:02

      וכל השנה ברחובות

    • איזה מחוץ לבית, הם עושים את זה במקום סודי ומבודד ב-5 בבוקר (ל''ת)

      די לכפייה!, 15/09/11 13:38

  • 15.

    אירן זה כאן.

    עידן, שינקיניסטן , 15/09/11 08:44

    לא שאני ממעריציו של הצלם, אבל צילום בשעה שאף אחד לא נמצא באיזור, ביום שבת, לא אמור להפריע לאף אחד.
    הדוסים מנסים לכפות. רק קופים כופים.

  • 14.

    יש''ע זה פשע, איראן כבר כאן! (ל''ת)

    צדי כהן, 15/09/11 08:42

    • תגיד יא שמאלן.... חייב לדחוף את הדעות המעוותות שלך כל מקום? (ל''ת)

      יש''ע זו ברכה, גם עירום! השמאל זו קללה!!!, 15/09/11 12:21

  • 13.

    הדת היא הזנות האמיתית - גיבובי אמונות תפלות ופולקלור

    אסף, 15/09/11 08:37

    אין פלא שדתיים מתגרים מינית מילדות בנות שמונה. הדת היא חממה לסטיות מיניות.

    אין שום דבר מיני בצילומיו של טוניק - אלוהים - כמה בורות וטפשות הדת מעודדת.

    • דברים כדורבנות - מסכים לכל מילה (ל''ת)

      מושון, 15/09/11 19:47

  • 12.

    רעיון לספנסר טוניק לצלם את ה''חכים שלנו במליאת הכנסת בעירום (ל''ת)

    טל, 15/09/11 08:34

    • גדול (ל''ת)

      Like, 15/09/11 10:30

    • המצלמה תסרב לפתוח את הצמצם. (ל''ת)

      דורוןק, 15/09/11 11:07

    • אין מה לראות. אצל אורלב זה התיבש מזמן (ל''ת)

      ישראלי, 15/09/11 11:25

    • אחלה רעיון חבל שאינו בר ביצוע (ל''ת)

      רחובותית, 15/09/11 12:33

  • 11.

    צילום כזה יעודד את התיירות לים המלח ולארץ בכלל

    ים, 15/09/11 08:33

    אני לא מבינה למה מועצה איזורית תמר מתעצבנת. החרדים ממילא לא מגיעים לרחוץ בים המלח כי אין שם חופים נפרדים.
    צילום כזה יכול רק להקפיץ את סיכויי ים המלח לזכות בתחרות 7 פלאי תבל ולהגביר את התיירות העולמית לים המלח ולישראל בכלל.
    זה מבורך!
    וההצעה לאיסור צילומי עירום וקיום סדנאות לציור בעירום היא הזויה ולא תעבור אף פעם.

    • ממתי זקנה מקומטת או איבר מין זכרי מדנדל הפך לפא עולם ??? (ל''ת)

      רק בראש של סוטי מין במסווה של אומנים, 15/09/11 09:43

    • יעודד את הסוטים בלבד, ולא תודה, כפי שאנו רואים יש לנו מספיק משלנו..... (ל''ת)

      ליאורה, 15/09/11 10:02

    • יש או אין?? תשובה בפנים......

      יהודי, 15/09/11 11:05

      אז זהו שיש... לידעתך....!!!!

    • ההצעה תעבור בכנסת כי ביבי מפחד מאלי ישי וציפי (הבתולה) חוטובלי (ל''ת)

      מיכאל, 15/09/11 12:26

  • 10.

    לבטל ! לבטל ! לבטל !!!

    שי, 15/09/11 08:33

    הנושא לא קשור לחרדים או דתיים לאומיים אלא להיותנו יהודים וכולנו כאלה !!! ''מופע'' כזה משחית את כל הערכים הבסיסיים של העם היהודי שהצליח לשרוד כבר 3300 שנה ! רק בזכות הצניעות וערכי התורה הקדושה ! ארץ ישראל לא תסבול ארוע כזה בתחומה ואני חרד מאוד להשלכות!
    כתוב בתורתנו הקדושה :'' והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך.....'' כלומר הקב''ה נמצא איתנו בכל עת אך ברגע שאנו מכניסים לתוכנו ערוה (זימה) אז :ושב מאחריך ! כלומר הסרת השכינה

    • תחזור למערה החשוכה ממנה יצאת קוף דתי (ל''ת)

      אני ואני ואני, 15/09/11 09:30

      • לך תאונן על סרט פורנו, קוף חרמן (ל''ת)

        דימה, 15/09/11 14:17

    • על פי התורה קצב היה אמור להתחתן עם א' נו אז? (ל''ת)

      אבי, 15/09/11 09:52

      • מאיפה השטות הזאת??????????????????????? (ל''ת)

        קובי, 15/09/11 16:38

    • שי , יש לי חדשות בשבילך. אלוהים ממש לא נמצא איתך (ל''ת)

      יוסי, 15/09/11 10:23

      • חלש . . . (ל''ת)

        דיראני, 15/09/11 16:40

    • ואני חשבתי שהקמנו מדינה בכוח הזרוע

      יואב, 15/09/11 10:31

      מסתבר שזה בגלל ש(לא ברור מי) שמרו על הצניעות?

      לך לך יא סוטה, תתגרה מהקול של ילדה בת 12. זה שדתיים וחרדים הם סוטי מין שצריכים לכסות ולהעלים כל רמז למיניות כדי שלא יאבדו את השליטה, לא אומר שישראלים שפויים צריכים לחיות כמו באיראן.

      זה בסך הכל פין, שדיים וערווה. גם לך יש כאלה, תפסיק לפחד מהם.

    • להציע לטוניק לעשות את הצילום ברחבת הכותל המערבי (ל''ת)

      ישראלי, 15/09/11 11:24

    • אם זה היה נכון אז ...

      לימדו היסטוריה יהודית, 15/09/11 11:43

      אם זה היה נכון הקב''ה היה מוחק אותנו ממזמן כי מה שש''ס וחבריהם עושים ליהדות זה פשוט חילול הקודש והשחטת הדת למען בצע כסף (הרמב''ם הוציא פסק הלכה שאסור לעשות כסף מהתורה, דבר שש''ס וחבריהם עושים בדרך קבע). בא''י ש''ס וחבריהם קיבלו מונופול על הדת והם פשוט משקרים ומפחידים בשם הדת (ממש כמו האיממים המודרנים באיסלם). התורה לא ניכתבה בידי אדם והיא דבר חי ונושם שמתקדם עם התרבות (וכך היא שרדה 3300 שנה) אבל ב 60 שנה האחרונות קמו נבאי שקר שפשוט הורגים אותה ובמקום להתקדם היא הולכת אחורה. והכול בשם בצע הכסף ואהבת הכוח. אז אתם הדתיים שהדת כ''כ חשובה לכם למדו קצת היסטוריה יהודית (נכון שלא לומדים את זה בישיבות) וראו קיצת התורה שמרה עלינו כי היא מתקדמת ונאורה יחסית לעמים אחרים באותה התקופה ולא חשוכה כפי שמלמדים אתכם היום.

  • 9.

    איראן זה כאן !!!

    עמי, 15/09/11 08:26

    חבורה של אומללים מתחסדים שמתבישים בגופם.
    כמו כל דבר במדינה שלנו חייבים לקום בראש המתחסדים הדתיים ולהרוס כל דבר חיובי שיש כאן.
    ''תועבת גויים'' ? היינו מתים להיות עשירית מהרבה גויים להם אנחנו מתימרים להיות ''אור''. אנחנו הולכים מדחי אל דחי.

    בתור חילוני, אקדמאי, עושה מילואים ומעמד ביניים, אני כעת בהליכים של להוציא ויזה למדינה אחרת. ו''שלום לך ארץ נהדרת'' ולא להתראות.

    • מה הקשר בין פונדמנטליזם דתי לצניעות? למה, אצל החילוניים אין

      צליל צורמני, 15/09/11 09:43

      אנשים צנועים? אין אנשים מבוגרים וצעירים ששומרים על כבודם ועל צניעות מבושיהם? ''המתירנות הנאורה'' שאתה מדבר עליה מביאה להרבה מקים ר''ל שאנחנו שומעים עליהם בעת החדשה, הן אצל ''אירנים'' והן אצל ''ספנסר טוניקים''.

    • אולי תוציא קלישאה אחרת מה בוידעם? (ל''ת)

      אחמדינג'ד, 15/09/11 10:04

    • עוד אדיוט המאים לעזוב..אירן זה באירן וישראל זה כאן,יש ציבור

      ניר, 15/09/11 10:20

      שראה בזה פגיעה בערכיו..ואדיוט כמוך למרות שמשרת במילואים (ואאו..) צריך להבין שצילום כזה מעורר בחלק מסוים מהאוכלוסיה בעיה.

      • מי שיש לו בעיה שיעזר בקליניקה און וד''ל (ל''ת)

        דר טיכו, 15/09/11 16:07

    • די,לא אל תעזוב!!!!!!!!

      כנס רגע...., 15/09/11 10:46

      ''בתור חילוני, אקדמאי,מעמד ביניים''עוד שנייה אני בוכה ונותן לך להדליק משואה ביום העצמאות.
      גם אני אקדמאי(תואר שני) ומעמד ביניים+ ולא מבין את הקשר בין הצילום המטופש הזה לבין המשפט היותר מטופש ''איראן זה כאן''.בינינו, זה לא אמנות כי גם אני רוצה ללכת אבל לא בשם האמנות אלא כדי לראות נשים ערומות וככה זה רוב הגברים (אולי לא אתה כי אתה נאור).אז עשה לנו טובה,גם ככה יש לנו צרות במדינה לא צריך להכביד עלינו עם העזיבה שלך כי זה באמת ישבור אותנו.

    • אני מוכן להסיע אותך לשדה התעופה בחינם

      חולי נפש, 15/09/11 11:19

      יצור אומלל ומעוות שכמוך.

      לך למדינה אחרת וצתטלם עם הבנות שלך בעירום ברחוב.

    • ביי ביי חומד. אני רק מקווה שתעמוד בדבריך לעוף מכאן.

      דימה, 15/09/11 15:47

      לך בעקבות חבירך שברחו מכאן.
      לך לחברים שלך במצרים. עם מאד דמוקראטי ונאור.

    • גם חילוני, גם אקדמאי ,גם עושה מילואים וואו! (ל''ת)

      אורסולה, 15/09/11 17:14

  • 8.

    א''י 2011, קובעים לנו מה זו אומנות.

    דודו, 15/09/11 08:26

    מה כבר לא נאמר על א''י 2011, מדינה חשוכה, אירן זה כאן, מדינת עשיריה (בהקשר ים המלח זו האמת -יבוש לצורך ממון כן, אבל צילום עירום לא), ועוד. צריך להבין שבמדינות נורמאליות גם למיעוט (וכן אנו שחושבים שזו אומנות ושעירום זה דבר משחרר נפש במיעוט) יש זכויות. מי שנגד שפשוט לא יגיע לאיזור הצילום (רק 4 שעות). וזיכרו בעוד 15 שנה הצילום הנ''ל יהיה אחד מזיכרונות ים המלח כי מיבשים לנו את אחד מפלאות העולם למען בצע כסף ולילדכם זו תהיה שלולית המלח.

    • יפה כתבת (ל''ת)

      שון, 15/09/11 13:02

  • 7.

    מספיק כבר אם הצביעות. מדובר בצילום ותו לו. לא פורנו ולא בטיח צילום וזה (ל''ת)

    יעקב ישוע, 15/09/11 08:17

    • מעניין אם אימא שלך הייתה אומרת זאת ..... (ל''ת)

      בני היקר . רוצה קצת אומנת .., 15/09/11 09:40

  • 6.

    לא צריך ללכת רחוק- איראן כבר כאן

    מואד'יב, 15/09/11 08:14

    מדהים איך ישראל נעשית שמרנית וקיצונית בדיוק כמו מדינות אחרות באזור. בסופו של דבר כן התמזגנו יפה בנוף המכוער הזה.

  • 5.

    נו ניסים זאב אורלב וחוטובלי מצווה גדולה להתחרמן מגופות עירומים אז למה

    ג.מרכז, 15/09/11 08:13

    אתם מתלוננים.ולחוטובלי הרווקה הגיע הזמן שתתחילי להתענג מהעולם הזה במקום להטיף מוסר מתוך צביעות.

    • חוטובלי בתולה 30, פלא שהיא כל כך מרירה? (ל''ת)

      ש, 15/09/11 10:31

    • עירום בסדום ועמורה

      משה, 15/09/11 10:47

      מענין מאוד שהאירוע המתוכנן- יתרחש במידה וייצא לפועל במקום שבו חרב עולמם של סדום ועמורה , ומאות סיבות !
      כלום, נשאלת השאלה ינחית ה' ברוך הוא מכה נוספת באתו מקום למען ייראו ויזהרו - אמן

  • 4.

    לא רואה בעיה בצילום הזה

    בני, 15/09/11 08:13

    מי שרוצה להתפשט, שיתפשט.
    ניסים זאב סתם רודף כותרות.
    ואני מהצד הימני של המפה הפוליטית.

    • כי המוח שלך שטוף בזוהמה

      מרחם על בני, 15/09/11 11:17

      רק אדם חולה לא מבין שצילום עירום המוני כזה הוא סטייה ומחלת נפש.
      אנשים כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם והשגעון פורץ.

      סדום ועמורה בפירוש. שפל המדרגה של מדינת ישראל

      בא לי להקיא מכל המטומטמים שתומכים במפגן הזוועה השואתי הזה

      • נעשת מנהל חשבונות מטעם הקב''ה ? (ל''ת)

        ברוך, 15/09/11 16:10

  • 3.

    האמת,המקום די מתאים בשביל הסוטים האלה - סדום ועמורה ........... (ל''ת)

    ========בנוסף לסטיה המינית -יש פה עבירה על החוק ., 15/09/11 08:11

    • אז תפעיל קצת צניות ולך תתקע את הראש בתורה במקום לראות עירום בכתבה. (ל''ת)

      אבי, 15/09/11 09:20

  • 2.

    תמונה

    חיזר, 15/09/11 08:08

    הרי בדת השילטון(השלטת) איסור חמור לתמונה ופסל. וראה זה פלא בעיתון שלהם מותר בטלויזיה מותר ולקבל מתנות בצורת מידגם על השולחן מותר. מי אתם שעדין נמצאים בשנות בריאת העולם תיקבעו מה אומנות ומה לא? גם בימים קדומים מותר היה לציר בעירום ובמחירי שמים. והיחידים שיכולים לקנות ציורים אלו הם אותם מוצצי מיסים המבורכים בעזרת ידכם על ראשם מידי יום וגם בערב.
    אל תלכו לאיזור הצילומים הם לא מצולמים ליד בתי כנסת ובטח לא ליד כנסת ישראל.
    ולראש מועצת תמר, ירדן מצליחה יותר בצד המיזרחי מהמערבי אז אל תספר סיפורים כל מיזם יבורך ומוטב יום אחד קודם.

  • 1.

    הכתובת המדוייקת

    צחי ליאון, 15/09/11 08:06

    לא מגלה לכם, אנשים צרי מוח. חפשו בתחת של חוטובלי