• 45.

    אורן וחבריו הסמולנים בהארץ בוגדים במדינה היהודית (ל''ת)

    , 30/01/14 12:47


    IP: 46.19.86.17דווח על תגובה זו

  • 44.

    סוף סוף אני מבין מדוע החוליגנים של תג מחיר לא נעצרים (ל''ת)

    , 30/01/14 11:28


    IP: 132.66.246.23דווח על תגובה זו

  • 43.

    למי יצייתו ביום ההכרעה לרב או למפקדים שמעליהם?

    שי, 30/01/14 11:06

    אני חושב שהדתיים הרוויחו ביושר רב את הספקות שאמיר אורן העלה לגבי שיקול דעתם. כבר ניתקלנו בלא מעט מקרים שמפקדים בכירים בכוחות הביטחון הצהירו שאם יקבלו פקודות שלא מקובלות על רבניהם, הם לא יצייתו, וככל שסוג כזה של חיילים ישרתו בכוחות הביטחון ובתפקידי פיקוד, גוברת הסכנה שבמקום להילחם באוייב, נילחם אחד בשני, ואנחנו כבר יודעים את התוצאות של מלחמת אחים....

    IP: 46.116.187.26דווח על תגובה זו

  • 42.

    זה לא שמאל ישראלי, זה ימין פלסטיני (ל''ת)

    קישקשטא, 30/01/14 09:04


    IP: 2.55.142.91דווח על תגובה זו

  • 41.

    אמיר במה אתה מתגאה..בחילונים?..אל תעשה פדיחות לעצמך (ל''ת)

    נתי, 30/01/14 00:55


    IP: 37.26.146.163דווח על תגובה זו

  • 40.

    naive or malicious?

    jo, 29/01/14 22:10

    not seeing the challenge that datiyim pose to the Israeli democracy and rule of law borders blindness. a real and immanent danger it is indeed.

    IP: 207.237.242.38דווח על תגובה זו

  • 39.

    אז מה אתה אומר?

    חוץ מלהכפיש, 29/01/14 21:59

    מה הטיעון? מה הדעה? מה העובדות?

    להכפיש מתחרים זו לא עיתונות

    IP: 188.120.132.74

  • 38.

    אבקש להסב את תשומת לבכם כי בין המרגלים והבוגדים לא היה אף חובש כיפה. י (ל''ת)

    משה בודק, 29/01/14 19:42


    IP: 79.179.168.109דווח על תגובה זו

    • מה עם יגאל עמיר... (ל''ת)

      , 30/01/14 11:26


      IP: 189.23.85.130 דווח על תגובה זו

    • אבקש להסב את תשומת לבכם כי בין תג מחיר ונערי הגבעות לא היה אף שמאלני (ל''ת)

      משה השמאלני, 30/01/14 11:45


      IP: 132.66.246.23 דווח על תגובה זו

  • 37.

    נו ברור, כי בדמוקרטיה אמיתית המיעוט חייב לשלוט בכל...

    חיים בלמן, 29/01/14 19:19

    שהרוב מגיע לעמדות שליטה, זה כבר "סכנה" לדמוקרטיה.

    IP: 75.84.209.22דווח על תגובה זו

  • 36.

    יש יותר מידי מהולים בצבא. לגייס רק אלו שבלי ברית מילה (ל''ת)

    דוד, 29/01/14 18:37


    IP: 173.57.109.100דווח על תגובה זו

  • 35.

    אמיר אורן ושוקן מטיפים גם להתחתן עם ערביות . (ל''ת)

    יוסי, 29/01/14 18:08


    IP: 46.116.136.134דווח על תגובה זו

  • 34.

    אמיר אורן צודק במאה אחוזים (ל''ת)

    שמע, 29/01/14 17:47


    IP: 84.228.103.240דווח על תגובה זו

  • 33.

    every word in the sela.

    every word in the sela., 29/01/14 16:25

    every word in the sela.

    IP: 109.67.71.29דווח על תגובה זו

  • 32.

    ואני רק שואל את עצמי איפה יש כאלה אצל הערבים...

    יצחק, 29/01/14 16:22

    כאלה שאומרים שארץ ישראל היא של העם היהודי, שצריך לחזור למצרים, לסוריה, לעירק... אין. כי כנראה הערבים בריאים יותר בנפשם ומבינים יותר טוב את האינטרס הלאומי שלהם.

    IP: 95.35.51.172דווח על תגובה זו

  • 31.

    העיתונות מתה. עיתונאים הפכו לכתבלבים.

    לכל עיתון יש אג'נדה, 29/01/14 15:40

    האובייקטיביות והבאת דעות מנוגדות נעלמה.
    העיתונות היא עסק לכל דבר ועניין וצריך לבטל את חסינות העיתונאים.

    IP: 192.117.8.34דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא יאמן

    שרון, 29/01/14 13:05

    כמה אויבים כמו לדתיים לעוד בארץ הקודש ה ימצא את הדין איתם במהרה אמן

    IP: 80.179.90.74דווח על תגובה זו

  • 29.

    מה לעשות (ל''ת)

    יהודי, 29/01/14 13:04


    IP: 213.57.37.221דווח על תגובה זו

  • 28.

    הבעיה רק בקרב תובשי כיפות חסרי דעה שמתיעצים עם רבנים ! (ל''ת)

    ישראלי, 29/01/14 12:32


    IP: 46.120.81.24דווח על תגובה זו

    • ואלאי הבעיה היא משיחיסטים מהשמאל המתייעצים עם "אנשי רוח" ??? (ל''ת)

      , 30/01/14 00:33


      IP: 95.86.77.211 דווח על תגובה זו

  • 27.

    עיתונאי הארץ עם דעה על השב"כ ו"הסכם שלום"?

    אבי, 29/01/14 12:13

    הממממ, תן לי לנחש....רגע, יכולה להיות לו רק דעה אחת, אחרת לא יעבוד בהארץ...זה יותר מדאיג מכל הכתבה שלו.

    IP: 93.172.124.139דווח על תגובה זו

  • 26.

    אמיר אורן= מייצג את העיוורון הנאור של "הארץ".... (ל''ת)

    יהודי מאמין, 29/01/14 12:08


    IP: 212.25.83.133דווח על תגובה זו

  • 25.

    אז כן רוצים את הדתיים בצבא או לא? מי מבין אתכם... (ל''ת)

    אהרן, 29/01/14 12:07


    IP: 84.108.93.44דווח על תגובה זו

    • רק בתור בשר תותחים,או לחילופין-חוטבי עצים ושואבי מים (ל''ת)

      , 30/01/14 00:31


      IP: 95.86.77.211 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אורן הוא מופת של" עתונאי" דוגמאטי בשרות הסמול הרדיקאלי (ל''ת)

    ERA, 29/01/14 11:54


    IP: 93.173.162.149דווח על תגובה זו

  • 23.

    when i'm reading "haaretz" in general i understand 39-45 (ל''ת)

    doctor93, 29/01/14 11:51


    IP: 217.118.48.69דווח על תגובה זו

  • 22.

    והציבורים האלה הולכים וגדלים ברוך בשם. (ל''ת)

    ד.ט., 29/01/14 11:35


    IP: 79.180.162.226דווח על תגובה זו

  • 21.

    אורן צודק. הוא לא מוכר איטריות כדברי הכתב ״האובייקטיבי״. לא נוח לשמוע. (ל''ת)

    אבל זה מה שיש והכתב,אם הוא אינטליגנטי , יודע זאת, 29/01/14 10:53


    IP: 109.66.126.175דווח על תגובה זו

  • 20.

    הוא צודק כמובן

    יובי אבובי, 29/01/14 10:45

    הוא לא שולל את הציבור הדתי , בכלל לא , הוא רק מעלה נקודה מאוד נכונה שהציבור הזה וזה לא סוד אינו סר רק למררות הממשלה אלא למרות הרבנים שהם ימנים קיצונים מחרחרי ריב ומדון רובם (שוב בלי הכללות) וביום פקודה כח כזה שניתן ליחידה כל כך חשובה יכול להרוס את המדינה

    IP: 178.63.170.109דווח על תגובה זו

  • 19.

    אמירה דומה של יוסי שריד בקשר לקצינים דתיים

    משה, 29/01/14 10:29

    גם כשיותר מ 1600 בנות מתעלמות מרבנים ומתגייסות לצבא עדיין יחשוש יוסי שריד שקצינים דתיים יעדיפו להשמע לרבנים ולא למפקדיהם.(לאחרונה בהארץ)
    על תתנו לעובדות לבלבל את אמיר אורן שריד ועוד חילוניים מקצועיים.

    IP: 213.8.173.84דווח על תגובה זו

  • 18.

    מי סופר את האפס הזה?

    דוד, 29/01/14 10:27

    כנעת נהרגתי בצבא ואני משלם מיסים.
    אני אעשה כל מה שאני רוצה והיא אפס כזה ינסה למנוע ממני דבר בגלל הכיפה שלי הוא יממן לי משכורת לשנה שלימה רק מהתביעה שהוא יקבל ממני.
    כמו שאני טוב למות בשביל המדינה הזאת אני טוב מאוד להחליט גם על מה למות.

    IP: 82.102.141.203דווח על תגובה זו

  • 17.

    לצערי אמיר אורן צודק בהחלט

    ליאור, 29/01/14 10:27

    למרות מקצועיותם המוכחת של מספר חובשי כיפה בשב"כ, יש מגמה אכן מדאיגה של חוסר איזון במערך השירות. אין ספק שלחובשי כיפה משנה שונה ונקודת מבט אחרת מאשר חילונים שאינם תלוים באג'נדות.
    זה משפיע על התובנות ההחלטות וההמלצות לממשלה. בעיקרון זהו מצב לא אידאלי עם השלכות עמוקות ולטווח ארוך.

    הענין הוא שאין כרגע אף אחד שיכול להחזיר את האיזון לשב"כ, ואת התוצאות של הענין הזה נגלה רק בעתיד.

    IP: 81.82.239.165דווח על תגובה זו

    • חילונים אינם תלויים באג'נדות? מהיכן התובנה המעניינת? (ל''ת)

      לכל אחד יש אג'נדה, השאלה היא האם הוא מרשה לאחרים, 29/01/14 19:19


      IP: 85.250.46.181 דווח על תגובה זו

  • 16.

    יקי הופשטיין

    ימית, 29/01/14 10:25

    תעשה לי ילד

    IP: 85.64.224.24דווח על תגובה זו

  • 15.

    זה רק עיניין של זמן שמישהו אצלכם יישבר ויועיל לפרסם תגובות.. (ל''ת)

    אין דרך אחרת, 29/01/14 10:25


    IP: 213.8.173.84דווח על תגובה זו

  • 14.

    זאת אנטישמיות בלבוש כזה אלה הזרעים (ל''ת)

    משה, 29/01/14 10:16


    IP: 212.143.57.68דווח על תגובה זו

  • 13.

    דת=בורות פרמטיביות והתנגדות למדע ולהשכלה (ל''ת)

    אלברט איינשטיין, 29/01/14 10:04


    IP: 110.32.110.28דווח על תגובה זו

  • 12.

    אורן המסכן יושב על שכלו!

    שלמה ויניצק' !, 29/01/14 09:55

    אמיר אורן ,יושב על שכלו מבלי להרגיש

    IP: 132.74.34.5דווח על תגובה זו

  • 11.

    הסמול תמיד הסיט וצעק כמו קוז'ק נגזל. זאת דרכו מעולם

    ראובן והבן, 29/01/14 09:54

    אתמול נסעתי עם הבן שלי עברנו ליד שני קיבוצים
    "גבעת חיים איחוד" ו"גבעת חיים מאוחד".
    שניהם כמובן יושבים זה מעבר לכביש של זה.
    מה קרה שם? היה קיבוץ בשם "גבעת חיים" ואז החברה התחילו לריב האם ללכת לאיחוד או למאוחד והחליטו להתפצל.

    הכל בסדר, אבל לקרוא למריבה איחוד ומאוחד? זה איחוד? זה מאוחד?
    זה בדיוק כמו בהסכמי הדמים של אוסלו ששנים כונה בעיתונות "הסכמי השלום".
    זאת הדרך של הסמול הקיצוני.
    הכל מכבסת מילים.
    לילה נקרא יום, יום נקרא לילה והעיקר להוקיע את מי שלא מסכים איתם.

    IP: 79.181.194.66דווח על תגובה זו

  • 10.

    אמיר אורן ושאר אנשי הארץ מייצגים את יושבי בתי הקפה בת"א ושאר

    אריה מחולון, 29/01/14 09:43

    פרזיטים ומשתמטים משרות צבאי.מה לעשות,שאנשי הכיפות הסרוגות מתנדבים ליחידות הקרביות ומשלמים בדמם על הגנת המדינה? את מי תשים בשב"כ ? את ענת קם ? את מרדכי ואנונו ?

    IP: 46.116.190.94דווח על תגובה זו

  • 9.

    אבל חובשי כיפה אולי מצוידים באידיאולוגיה משיחית? (ל''ת)

    יש סכנה בדעות קיצון, 29/01/14 09:36


    IP: 95.145.61.0דווח על תגובה זו

  • 8.

    איך מסבירים שאין אף דתי שמאלני? אבל חילונים בכל קצות הקשת. (ל''ת)

    דתלש, 29/01/14 09:35


    IP: 5.29.7.160דווח על תגובה זו

  • 7.

    הבעיה היא שהמגזר הדתי אינו חופשי במחשבתו. אין פלורליזם מחשבתי.

    חוני, 29/01/14 09:35

    כולם כפופים לדת ולרב ואף אחד לא מפעיל חשיבה עצמאית.

    IP: 5.29.79.167דווח על תגובה זו

    • קשקוש מקושקש. תגובה של מישהו שלא מכיר את הציבור הזה (ל''ת)

      דתלשית, 30/01/14 10:03


      IP: 77.127.137.96 דווח על תגובה זו

  • 6.

    חצוף

    , 29/01/14 09:29

    מרררר אורן היקר, של נעלך מעל רגלך כשאתה מדבר על הכיפות הסרוגות, בהצלחה למגזר הסרוג עלו והצליחו !!!!!!!

    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

  • 5.

    כרגע צריך להתרכז בפירוק ההתנחלויות

    איתי, 29/01/14 09:25

    זאת המטרה

    IP: 84.228.120.118דווח על תגובה זו

  • 4.

    פיתרון סביר שאמיר אורן עשוי להסכים לו יכול להיות הוא

    לועג לנלעג, 29/01/14 09:24

    לסמן דתיים עם כיפות בצבע צהוב..למשל..
    רעיון טוב..אם כי לא הכי מקורי..

    IP: 109.186.61.230דווח על תגובה זו

    • הם דואגים לסמן את עצמם עצמאית כדי להתבדל

      יהודים דתיים, 30/01/14 06:28

      חובשי הכיפות מסמנים את עצמם תמיד בכל מיני סוגי בגדים אופייניים כדי להדגיש את השונות שלהם, שאף אחד לא יחשוב שהם חילונים רחמנא ליצלן. רק בגלל זה אסור לגעת בהם במקל, זה מדבק...

      IP: 109.186.163.119 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל שנותר

    א, 29/01/14 09:20

    לעיתון ההזוי הזה זה רק להחליף
    את שמו, כי כל קשר בינו לארץ
    מקרי לחלוטין.

    IP: 109.67.10.71דווח על תגובה זו

    • אפשר להחליף את השם ל'אל-ארד'... (ל''ת)

      , 30/01/14 07:25


      IP: 207.232.41.2 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אמיר אורן עיתונאי מעולה ודבריו צודקים (ל''ת)

    דתיים קיצוניים משתלטים לאט לאט, 29/01/14 09:12


    IP: 213.8.128.245דווח על תגובה זו

    • מה לעשות ש40 אחוז מחובשי כיפות בקורס קצינים (ל''ת)

      אין כמו אירופסטאן, 03/02/14 00:56


      IP: 5.29.16.68 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא הבנתי כלום. חוץ מלהתלהם לא הבאת אף טיעון ענייני סותר! (ל''ת)

    עדי, 29/01/14 09:03


    IP: 212.25.84.200דווח על תגובה זו