 |
15.
למה גאווה?- אחת ולתמיד.
אייל מג'ר,
תל אביב,
22/06/04 09:45
|
אני מסכים עם אבן שושן להגדרתו של גאווה (ע"ע תגובה 1). אני צועד במצעד הגאוה כי אני גאה. גאה ,שלמרות כל הבעיות, אני שלם עם עצמי ואוהב את עצמי גם אם הנטייה המינית שלי שונה מהקונצנזוס. אגב, תהליך של קבלה ואהבה עצמית זה משהו שלא משוייך רק להומואים, לסביות, בי וטראנס, אלא תהליך פסיכולוגי שהרבה אנשים אחרים (שמוגדרים "שונים" עפ"י החברה)עוברים, או צריכים לעבור... אז תשאלו, למה השמנים ,לדוגמא ,לא עושים מצעד גאוה של שמנים? אין בעייה שיעשו, ת'אמת הם עושים סוג של מצעד גאוה- "תחרות השמנה והיפה". זו תחרות שבאה להראות- "אנחנו שמנות ויפות, ואין לנו בעייה עם זה!". ההבדלים הגדולים הם גם ,שנטייה מינית אי אפשר לשנות כמו שומן בגוף וגם שהשמנים אינם דורשים זכויות פוליטיות. הזכויות הפוליטיות הן עוד פן של מצעד הגאוה, הפן שדורש להכיר בזכות שלי לחיות במדינה הזו בצורה חופשית ולא להיות מופלה עפ"י נטייתי המינית. גם שם יש גאוה מסויימת, אמנם לא אישית, אבל גאוה כללית של הצועדים במצעד למען מטרה חשובה. ואחרון חביב, אני גאה, כי המצעד הזה נותן תחושה של סוף סוף לגיטימציה להיות מי שאני בחופשיות. הילד שבארון, רואה את מאות אלפי הצועדים וחושב לעצמו- "אני לא לבד, זה בסדר להיות הומו..." (הסיבה העיקרית להתאבדויות בקרב בני נוער- נטייה מינית).
ולכל מי שחושבים שמצעד הגאוה מסתכם בכמה משאיות עם בחורים מגולחים וערומים אז הם סתם נותנים לעצמם תירוץ לא לבוא בגלל חוסר קבלה אישית שלהם עם עצמם. כנראה שבאמת אין להם סיבה לגאוה.אולי נראה אותם במצעד בעוד כמה שנים.
אולי לא צריך להזכיר את זה, אבל בכל זאת- התקשורת תמיד מראה את הצד הפרובוקטיבי. בכל נושא ובעיקר בנושא ההומולסבי- רק תראו את התמונה שבחרו לשים בתחילת הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איזו כותרת מעליבה ועלובה
דן,
21/06/04 18:56
|
|
 |
13.
בואו למצעד! אך ותרו על ההפנינג
אלי,
21/06/04 18:45
|
גם ככה אין מה לעשות בהפנינג הזה. מה שחשוב זה המצעד ומה שהוא מסמל. ההפנינג זה סתם אירוע מסחרי. הבמה הפוליטית היא לא הבמה של ההפנינג אלא הבמה של התחלת המצעד במרפסת עיריית תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים. המצעד חשוב, לא המשאיות
בני,
מרכז,
22/06/04 01:49
|
של יחצני המסיבות למיניהם, אלא הצועדים הרגילים, האנשים הפשוטים של חיי היום יום. בואו בהמוניכם (למרות שסביר להניח שהמצלמות יתמקדו בישבן הערום של יחצני המסיבות). ההפנינג הוא אכן לא גולת הכותרת וספק רב אם אכנס אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מסכים עם מס' 1!!!
דו מיני,
מרכז,
20/06/04 23:13
|
כל כך הרבה אמנים, מעצבים, רקדנים ועוד אנשים מוכשרים בתחומים שונים הם הומואים או דו מיניים (או שהיו ואינם) - וכל מה שיש לכם להציג לעולם זה אוסף אקלקטי של בחורים מגולחים במכנסונים מגוחכים - ועוד לקרוא לזה "גאווה"... זה מצעד הגאווה, זה? זה מצעד הבושה והחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
10 שקל למלחמה בטרור
צורן,
תל אביב,
19/06/04 10:47
|
איזה כייף אפשר לחגוג בלב תל אביב מאובטחים כמו ראשי ממשלה. אז איפה הגאוה בזה !! תגידו לי ! מתי נחגוג כמו מדינה רגועה באמת אפשר קצת להתגאות בה ובעצמנו. החיים זה לא רק לחשוף גוף ולרוקד תחת סיסמאות קוקה קולה טעם החיים. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
למספר 7 אם זה כך אנחנו ,,,,
קובינקה,
אשדוד,
14/06/04 18:58
|
מדינה מטורללת :) כי ה"בעיה בשכל" הזאת פוגעת אחת לעשר .
חג גאווה שמח , ונשיקות למספר 7.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לפעמים הפיקיות הן רק תירוץ...
קובי,
14/06/04 18:54
|
|
 |
8.
למה המלכה דנה אינטר. לא מופיעה
ל"ת
אורית,
14/06/04 16:42
|
|
 |
7.
לכו לפסיכולוג! הומו=בעיה בשכל
ישראלי,
14/06/04 09:44
|
אין דבר כזה הומו! לא נולדים עם זה. לכו לפסיכולוג שירפא אותכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתכם?
פקה-פקה.,
16/06/04 20:46
|
צר לי לרדת עליךך אבל לך יש בעיונת קטנטונת עם משהו שקשור בידע על העולם, תחשוב על אפשרות שנגיד הקפיאו אותך במאה 13 למשל ועד עכשיו אתה מוקפא, אתה לא חי, אתה ממש אינך כלל וכלל קשור לתרבות, אין לך שורשים נכונים.
אתה פשוט לא חי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וחבל, לך למספרה טובה, בית יופי, טיפוח, תתפלסף קצת!!!!~!!
אני.בת 22.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חסרי טאקט
דקל,
ת''א,
14/06/04 07:48
|
לעורכי האתר, יש לי מגוון הצעות לכותרות ברוח דבריכם הנאורים: 1. מימונה: "פרענקים, תסבחו". 2. רמאדן: "ערבושים, תתכוננו". 3. ראש השניה הסיני: "שנה טובה לצהובים".
אתם פשוט תת רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רוצים את דנה אינטרנשיונל!
ל"ת
יריב,
13/06/04 14:56
|
|
 |
4.
למספר 3 - גם על טפשות נענשים?
אם כן...,
13/06/04 14:49
|
אתה הראשון בתור.
ודרך אגב, זו הזדמנות לספר לך שאין יום דין, אין חיים אחרי המוות - יש רק תולעים שאוכלות אותך.
ודבר אחרון, אם החלטת להרוס את חייך בתפיסה שמרנית ומדכאת - זו זכותך. נא לא להרוס חיי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שם רשעים ירקב!אוי לגאוות הבושה
נורמאלי,
קרית מלאכי,
13/06/04 14:19
|
אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוככה!!! המארגנים והמשתתפים כאחד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לתשומת לב המארגנים...
טל,
13/06/04 12:44
|
אם כבר המצעד בסימן משפחתיות וגם גובים כסף בכניסה (לגיטימי), אז לפחות לדאוג שיהיו מספיק מתחמים מוצלים, כי משפחה - יו נואו - כוללת לרוב ילדים שלחשוף אותם לשמש במיוחד בשעות שבהם מתקיים ההפנינג ממש לא בא בחשבון!! כבר שנתיים אני מוותרת על המצעד מהסיבה הזו והשנה אני מקווה שתהיה לי חוויה מתקנת למצעד מלפני שלוש שנים שבו הזענו בסמ"ר הפנוי שמצאנו בכל המתחם הלוהט..!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בתור דו-מינית יש לי מילה בנושא
Pagan Warrior,
13/06/04 11:20
|
בתור אחת שלא בדיוק סטרייטית אני לא מתביישת להגיד שמצעד הגאווה הוא בדיחה אחת גדולה, תירוץ מטומטם ללכת חצי ערום ברחוב ולהתהולל בפומבי ולאכול טריפים. שלא נדבר על ההזדמנות לכל מיני מפגרים למכור שם אוכל וסטיק לייט ודגלים ושאר אבזרים בצבעי הקשת במחירים מופקעים.
בואו נחפש את המושג גאווה במילון וכך נדע שאין לה שום קשר לטימטום הזה שהולך כל שנה בת"א ובשאר חלקי הארץ:
ההגדרה למילה "גאווה":
1. תחושה של ערך אווכבוד עצמי מוצדק. 2. הנאה וסיפוק מהישג של עצמך או של האחר כדוגמת: הורה שגאה בילד שלו. 3. א. מקור הנאה וסיפוק ממקור כקבוצה. לדוגמה: החיילים האלו היו גאוות המדינה. ב. מצב של שגשוג ופריחה עילאי כדוגמת: גאוות הנעורים.
זאת ההדגרה העיקרית וממנה ניתן להסיק שניתן להיות גאה בהישג שלך או של אדם אחר אשר לך היתה יד בו. אז כיצד לכל הרוחות העדפה מינית הופכת למושא גאווה וכבוד? אם סטרייטים היו עושים מצעד גאווה בכך שהם סטרייטים היו אומרים "נו, ומה אתם רוצים להשיג בכך?" או שהיו אומרים שזה גזענות כלפי הומולסביים. ומה רוצים להסיג במצעד הזה ה"גאים"? תשומת לב ותו לא... זה פשוט דבר מגוכח, ממוסחר, טעון מפחינה חברתית ופוליטית ויוצר מטח ביחסים בין שמרנים לליברלים קיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את דו מינית,
בני,
מרכז,
22/06/04 01:45
|
אני צנצנת אוכמניות. אני מסכים שמצעד הגאווה הפך למסחרה של כל מני יחצני מסיבות, אבל הרעיון מאחוריו מוצדק וחשוב. למדי קצת הסטוריה (אחרי שתלמדי דקדוק, שגיאות הכתיב שלך מחרידות), ותביני "למה גאווה". אני ממליץ להתחיל באתר "סנונית", או בגוגיי, במאמרים.
במאמר מוסגר אציין, שלדעתי "דו מיני" = "הומוסקסואל שלא מסוגל לקבל את עצמו". אבל זה כבר לדיון אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור דו מינית
גאה שאינני את,
22/06/04 00:56
|
כדאי שתעברי את עצמך, במקום לזיין לנו ת'שכל. גאוה הוא מונח פוליטי שאבן שושן לא בדיוק הכיר. אני מציע לך לבדוק את ההגדרה שלו להומוסקסואל.
אני שמח שהמצעד יוצר מטח (כבוד?) בין שמרנים לליברלים קיצונים. אינני מוכן להקבר למען השלווה המדומה ש לך. למה לך מתח?! היי מי שאת. בת ישראל כשרה המברכת שעשני גבר וגם שעשני כרצונו. פתחון פה מגיע לך. רק צחצחי שיניים קודם. (וגם את השפה)
הגב לתגובה זו
|
|