 |
145.
גור בשפיגל
חגית,
19/06/04 11:07
|
מי שלא ראה את יחסה של בתיה גור לתלמידים בביה"ס סם שפיגל, לא יודע השפלה מהי. אם כבר בהתעללות עסקינן...האישה יכולה בקלות היתה להיות קצינת אס.אס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימפטום האישה המסורסת רגשית!!!
אוהב קולנוע,
19/06/04 15:37
|
אני מניח שגם מאורנה בן-דור סבלת לא מעט. מה עושות נשים כל כך לא מוכשרות במקומות האלה רק אלוהים יודע.... רנן שור - במקום לרדוף אחרי שמות בכל פינות הגלובוס תתחיל לעשות סדר בחצר האחורית שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
להחרים את בתיה גור
ל"ת
רם שליטא,
19/06/04 10:20
|
|
 |
143.
אני מייחלת ליום שגב' גור תניח
רותי,
16/06/04 20:44
|
אותנו כאן ותצא למסע אנטי ישראלי עם אזרחות של מדינה ערבית אנושית כלשהי. ולא רק היא. קצת פחות תל-אביבים רופסים= הרבה יותר יהודים שמבינים מה הם עושים פה ומה הערבים עושים פה ובכל העולם. את מתאבדי 11.9 מייצרת רפיסות כמו שלה, ששווה הרבה נפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אולי פעם לא היו צחנות מסוגך
לא בוגד,
16/06/04 12:37
|
ואז הכל היה נראה אחרת?מי העז לדבר כך בימי בן גוריון ?סופרת סוג ז' שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
היסטוריה
מוטי,
15/06/04 10:46
|
התגלתה הכותבת עלומת השם של הפרוטוקולים של זקני ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
לצאת מהשטחים מיד ובדיעבד
רוני,
תל אביב,
14/06/04 18:53
|
עד שלא נצא וניתן להם קצת שקט ואדמה לא תפסיק לבעור לנו האדמה מתחת לרגליים. והיא בוערת על ילדינו וחיילינו- מי שרוצה להישאר שם בעזה שלו מזומן רק בלי שמירה צמודה של נגמ"ש וטנק על כל רכב אזרחי, ואז ירדו גם הוצאות הביטחון האדירות והמיועדות למתנחלי בלבד. עד מתי הם יחיו כאדונים על אדמות לא לנו ועל חשבוננו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
אני מסכימים שאלו ימים שחורים
רואה שחורות,
גיא- צלמוות,
14/06/04 16:14
|
ראש ממשלה ניצי מתחזה לעושה שלום. ראש "יחד" מטייל בחו"ל ומשמיץ את ישראל. ראש "העבודה" יעשה הכל תמורת כסא בממשלה. ראשי המתנחלים חותרים בגלוי תחת ממשלה נבחרת. ראשי השמאל בוגדים במדינתם. ראשי החרדים מגדפים את הבג"ץ כמו תגרית בשוק. ראשי המשק משקרים במצח נחושה ושודדים את האזרח המסכן. והאליטות התרבותיות איבדו כל רסן בשנאתן התהומית ללאום שלהן. בקיצור - אפלה בצהרים! וגם בתיה גור תורמת לנו בדבריה הנילוזים את תרומתה הצנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
הפוליטיקה היא מפלטה של סופרים
יערה לוי,
תל אביב,
14/06/04 14:43
|
לאסונה של בתיה גור, לא רק שספריה סובלים מבינוניות, דעותיה הפוליטיות על אף שהן בכיוון הנכון , סובלות משיטחיות וניסוח בנאלי על גבול הקיטש שמנטרל את משמעותן ומקומם אפילו סופרת פלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מוזר שדווקא הפלסטינאית מתנגדת
חי,
ראשון לציון,
14/06/04 14:17
|
הרי נראה כי הדברים של בתיה גור צריכים להיות לחם וחמאה בשבילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אני איתך
רות,
14/06/04 14:16
|
|
 |
135.
עזבו את המסכנה...
ציון,
בית שמש,
14/06/04 13:01
|
תרדו ממנה..אישה מסכנה.. לא שופטים אישה חולה על דברים שהיא אומרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מי אשם בכך?
אדושם,
14/06/04 12:46
|
|
 |
133.
יאללה
יאללה יאללה,
14/06/04 12:13
|
|
 |
132.
אמאל'ה
נעימה ששון,
14/06/04 12:06
|
|
 |
131.
צודקת בכל מילה
שמחה,
14/06/04 12:02
|
|
 |
130.
הבוז לבתיה גור
ל"ת
ניסים,
14/06/04 12:00
|
|
 |
129.
הימים השחורים?
ששי,
14/06/04 11:59
|
|
 |
128.
זאת בדיחה
לוני,
14/06/04 11:30
|
אני בכלל לא מכיר את הספרים שלה למה היא תגיד לי מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לקרוא
נועש,
מרכז,
14/06/04 11:36
|
|
 |
127.
סתם אחת שלא מבינה
לילי,
14/06/04 11:24
|
|
 |
126.
נפתחה תחרות כתיבת שירים
תגובה 23,
14/06/04 11:01
|
היכנסו נא קוראים חביבים לתגובה 23 והוסיפו את השיר שלכם. דפדפו נא למטה . נושא התגובה: "תרבות השנאה העצמית"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
בתיה תישארי בבלגיה
ל"ת
אל תחזרי.,
14/06/04 10:45
|
|
 |
124.
עוד פעם
יניב,
14/06/04 10:13
|
למה היא מתעקשת לדבר בכל פעם על נושאים שרואים שהיא לא מבינה אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
אתם כולכם לא מבינים
ששי,
14/06/04 10:05
|
תפתחו את העיניים שלכם - היא בסך הכל אומרת מה שאתם חייבים לדעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
תגובה הולמת לאנשים כאלה...
אוון,
14/06/04 09:54
|
מי שאכפת לו מהמדינה הזו - ובכל זאת אנחנו רוב פה - צריך להחרים אנשים הקוראים להחרמת המדינה. נראה כמה רחוק בתיה גור וחבריה השונאי ישראל יגיעו. אישית, אני לא אגע בספר שלה או בדיסק של זמר שקוראים להחרמת המדינה. פשוט טינופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
אפשר להקיא
ארז+,
14/06/04 09:53
|
אז נכון שאני בעד לצאת מרוב השטחים, ונכון שצריך להגיע להסדר ונכון שדי לכיבוש וכל היתר אבל יש גבול!! אותי לימדו שכביסה מלוכלכת מכבסים בבית. יושבת לה סופרת ,עלאק סופרת, אצל הגויים ולא סתם גויים אצל הבלגים ומלכלכת על המדינה שעשתה אותה מה שהיא. מוציאה את כולנו רוצחי ילדים וכבשים ברברים ואנחנו כמו טמבלים רוכשים במיטב כספנו את ספרייה. אז עד כאן - קו אדום. גם אם לא יהיה לי מה לקרוא חודש אני לא קונה בתייה גור - צריך לעשות מזה סטיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
להחרים את הסופרת מהשמאל הקיצונ
י,
14/06/04 09:43
|
היא בדרך לקבל את פרס ישראל!. כל השמאלנים הקיצונים מקבלים פרסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
שמלאנית יפת נפש, חסרת שכל
ל"ת
ישראלי,
14/06/04 09:38
|
|
 |
118.
aluvei hahaim
ל"ת
tutia,
mi zu,
14/06/04 09:31
|
|
 |
117.
תגובה
משה,
גוש דן,
14/06/04 09:30
|
|
 |
116.
סופרת עלובה. כל ממזר מלך!!!
אילת,
חיפה,
14/06/04 09:29
|
|
 |
115.
רחל גור צודקת
נועש,
תל אביב,
14/06/04 09:21
|
ההסטוריה הקרובה (דרום אפריקה) מוכיחה כי חרם כלכלי בין לאומי יכול להיות יעיל לשינוי מדיניות של מדינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחל גור אולי צודקת אבל בתיה לא
בת בלי יה,
14/06/04 10:54
|
די כבר, נמאס מכל יפי הבלורית והנפש. את כולם מותר להבין כשהם רוצחים יהודים וישראלים בתיה??? יש לך גם הסבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ושוב נופלים באותו הפח
אריאל,
חיפה,
14/06/04 09:18
|
הרי המטרה המוצהרת שלה ושל העתונאית הנה לעורר את התגובות (הצפויות) הללו. מתי נבין שהדרך הטובה ביותר להתמודדות עם כאלה אנשים וכתבות הנה להתעלם ולעבור הלאה. תאמינו לי זהו הנשק הכי יעיל - לא לקרוא את ספריה ולא להגיב לכתבה.
ולכל אותם אליטיסתים שממהרים תמיד לכנות "אספסוף" את כל מי שלא מסכים עמם - אני נולדתי במדינה תחת שלטון טוטאליטרי (ארגנטינה - שנות ה 70) ואיני נמנה על הימין - אך אני מברך על כל אזרח עם דעות מנוגדות לשלי ועל ההזדמנות לשנינו להביע את דעותנו - שהרי זו הדרך היחידה לשמור באמת על דמוקרטיה. לכן תבינו שהכללות והדבקת שמות גנאי למי שאינו בדעתכם אינה הופכת אתכם ליותר צודקים - אלא לאנטי דמוקרטים לחלוטין (תקראו קצת הסטוריה ותבינו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מקבלת פרסומת אדירה בחינם
גל,
14/06/04 09:17
|
|
 |
112.
להחרים את ספריה של בתיה גור!!!
shin,
givatim,
14/06/04 09:07
|
|
 |
Alzhimer-Goore
שלי,
14/06/04 09:35
|
I totaly agree!!! Ms. Goore lost (big time) her moral clarity! Never again will I spend a penny on her books.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים גם
שמעון,
14/06/04 11:32
|
|
 |
מסכימה לגמרי
דנה,
14/06/04 17:40
|
|
 |
111.
גייס חמישי
ל"ת
עוד הפעם,
14/06/04 09:06
|
|
 |
110.
עיזבי את המדינה!!
שרון,
14/06/04 09:06
|
בתיה גור, צאי מהמדינה הזאת אם את חושבת שהיא עד כדי כך לא מוסרית . את גורמת כאן בישראל לכל כך הרבה אנשים לבחילה, מאידך בבלגיה אוהבים אותך. עופי מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל סופר פלצן פותח את הפה
ל"ת
שוב,
14/06/04 09:05
|
|
 |
108.
מי את בכלל?
ל"ת
מתוסכל,
14/06/04 09:04
|
|
 |
107.
כדאי שתעבור לגור בעזה!
דנונה,
צפון תל-אביב,
14/06/04 09:02
|
אם אנחנו כאלה רעים וצריך להחרים אותנו, הכי קל זה לשבת בבית קפה ולאכול שוקולד בלגי ואז להגיד כמה שהישראלים רעים ומגעילים. די, נמאס מהצביעות הזאת, שתלך לגור עם הפלסטינים בעזה ושכף רגלה לא תדרך יותר במדינת ישראל, אנשים כאלה אנחנו לא צריכים כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
סופרת? חחחחה-חה-חה
ל"ת
ישראלי,
14/06/04 08:59
|
|
 |
105.
הפנקס פתוח . היד רושמת.
ל"ת
יקי לוי,
14/06/04 08:54
|
|
 |
104.
אני קורא להחרים אותה
שפוי,
14/06/04 08:54
|
|
 |
103.
אני בז לה. בוז עמוק.
ל"ת
ר.ת.,
14/06/04 08:52
|
|
 |
102.
לשלול אזרחותה משונאת ישראל
ל"ת
מי בכלל קורא,
14/06/04 08:43
|
|
 |
101.
למה נותנים במה לאנטישמית הזו?
ל"ת
הגר,
ירושלים,
14/06/04 08:34
|
|
 |
100.
ככה זה, כעור מוכר
ג. יפית,
14/06/04 08:34
|
מנסיון אני אומרת, הכיעור מוכר. גם פלולה, גם פה ג'ורה, גם רעיונות מסריחים - תמשיכי ככה.
אוהבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי, תודה
ל"ת
נחמיה,
14/06/04 08:58
|
|
 |
99.
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו!
ב.ש.י.מ,
חולון,
14/06/04 08:29
|
ככל שמתקרבים לימי חדש אב,מזכירים לנו כל מיני יהודים מדוע נחרב בית המקדש, ומדוע אנו סובלים עד היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לא אשת רוח
עדי,
14/06/04 08:27
|
|
 |
97.
אני לא מאמין...
צבי,
14/06/04 08:27
|
|
 |
96.
כתבה שני ספרים..נו?!מי זאת??
עוז66,
14/06/04 08:25
|
למה מתרגשים ממה שהיא אומרת??? אתם יודעים כמה זבל תת-אנושי כמוה יש פה?? אז למה לא מתייחסים אליה כמו לכל השאר..? זאת אומרת לא להתייחס??? איפה השכל..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Frecha Blonada
Ephin,
Germany,
14/06/04 08:11
|
a stupid woman who cried for murder and terrorsit she suppose to use a Bus not a private transfer ata chaser
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
בתיה-את ערבייה או יהודייה ????
איכפתית,
רמת שרון,
14/06/04 08:06
|
|
 |
93.
מי זאת?
ל"ת
hnavi,
14/06/04 07:44
|
|
 |
92.
אשת רוח
חים שמול,
14/06/04 07:42
|
|
 |
91.
אמת
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
14/06/04 07:39
|
גברת-ניכבדה-אנחנו-נימצאים-בעיצומה-של-מילחמה-אלמלה-תגובות-ישראל-מיקרי-הטרור-נוסח-הסכם-אוסלו-היו-נימשכים-ואף-מיתגברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
סיפורי גור
gogo,
14/06/04 07:08
|
|
 |
89.
שוב סילפו את דבריה...
המסביר,
14/06/04 07:02
|
זה רק ספין תקשורתי, לשם פירסום! בקרוב יתפרסם במוסף "הארץ" ראיון נרחב עם גור, שבו תסביר כיצד סולפו דבריה בבריסל. היא בכלל התכוונה לומר שבכל אשם ערפאת (הוא לא השמיד את ישראל הפשיסטית.)..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לא מכבסים בחוץ
אסף,
14/06/04 06:47
|
את הכביסה המלוכלכת לא לכבס בחוץ. יש מספיק גורמים שדואגים לזה.
לפני כמה ימים נפצע מכר שלי עולה מרוסיה בעבודה פיסית, על מסור חשמלי דרך כוח אדם כמובן. הוא ניזרק מיד ושילם על עצמו בית חולים.
מה שמעצבן זה שאם המכר היה ערבי יכלתי לשלוח אותו למספר גופים משפטים (שאת העו"ד המתנדבים שלהם אני מכיר מקרוב) בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בכל אשם אברהם אבינו
אלון,
דרום,
14/06/04 06:31
|
אילו הוא לא היה מגיע לכאן לא היה נוצר העם היהודי . אילו נוצר העם היהודי אבל היה נטמע ומתבולל באזור לא היה יוצא מתוכו ישו היהודי שיצר את הנצרות אילו אנחנו היינו מוכנים להמיר את דתנו אזי מוחמד לא היה צריך להתמודד עם היהודים אילו כל הדברים האלה לא היו לסופרת בתיה גור לא היה צורך להשמיץ ולפגוע במדינת ישראל ובזכות האלמנטרית שלנו להגן על עצמנו מפני כל אלה שבמשך 3000 שנה מנסים השכם וערב להביא לכלייה שלנו. אך, בתיה גור כמה שהחיים שלך היו יכולים להיות פשוטים ונעימים יותר . אולי !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
shame
kj,
detroit,
14/06/04 06:14
|
Our book club was going to read a book by Ms.Gur. After her comments about Israel we have decided to never read another book by her, P.S.# 49 has it right.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מדובר בפוסטמה. מי בכלל ...?
עמנואל,
14/06/04 06:12
|
מי בכלל קורא אותה, ולמה אנחנו חייבים לשמוע עליה?
חבל שהבן שלי נאלץ לאבטח פוסטמה כזאת בת"א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
she is 100% right
dougnew york,
new york,
14/06/04 04:49
|
the country is being destroyed by the crazy settlers and the government that supports them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''יורד'' , מי אתה שתחנך אותנו...
ל"ת
מילואימניק,
14/06/04 09:33
|
|
 |
זה שהוא יורד
שימי,
14/06/04 16:10
|
|
 |
the fact that I live here
doug,
new york,
14/06/04 13:16
|
doesn't change the fact that you are a fasicst, like the average Israeli sorry, look in the mirror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
piss off
miki,
14/06/04 08:21
|
|
 |
did I heart your feelings??
doug,
new york,
14/06/04 13:20
|
look in the mirror, what do you see? It's hard to accept the truth, no matter where it's told from
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a bloody antisemite
J.R.,
14/06/04 15:53
|
|
 |
sorry for my spelling mistake.
doug,
new york,
14/06/04 19:52
|
I can correct it, but tomorrow you will still be an ignorant fascist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כדאי
דודו,
14/06/04 16:32
|
|
 |
83.
Luxury of the Elite
With Israel,
Los Angeles,
14/06/04 04:44
|
This is a classic elitest, unrealistic view of the world. Ms. Goor, you are and old cliche. Only elitests such as youself have the luxury of staning in your high towers, preaching to the rest of the world, while the comman manwoman sits at the gates of hell, defending people such as yourself from the wrath of the Muslim extremists. You should be ashmed of yourself and your pacifistic views. Instead of preaching about the current political and military manuevers, why don't you propose a different viable solution to the current problem? Oh wait a minute..... you already have an idea: to wait and do nothing while our countrymen are butchedred for the simple reason that they were born Jewish. Enough with the bullshit!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
Batya Gorlevitz
Dr No,
Holon,
14/06/04 04:33
|
She probably has her European passport ready, and hopes that they will take here back. The Sephardic do not have any place to go and they know that Israel is their only country. That's whay they do not speack against thier own land.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
פתרון
אלונה,
רמת גן,
14/06/04 03:25
|
יש לאסוף את ספריה של בתיה גור מכל הסיפריות ולשרוף אותם לא להשאיר ולו עותק אחד במדינה. לאסור הדפסת הספרים שלה בדיוק כמו שאסרו את השמעת ואגנר רק הפעם לא להעלות שוב את הסוגיה בעתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום שבו שורפים ספרים ישרפו א
יפה,
14/06/04 08:36
|
במקום שבו שורפים ספרים שורפים גם אנשים.
מה הקטע שלך, פסיכית, אין לנו מספיק צרות? זכותה להביע את דעתה, זכותך לא להסכים ואף להסתייג מספריה (שאני מסכימה שהם די רדודים), אבל לשרוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
יש לכם את הכתובת שלה במקרה??
ל"ת
אוהד ירוק,
אשדוד,
14/06/04 02:42
|
|
 |
79.
ידוע שישראל יוצרת את הטרור...
ל"ת
משה,
14/06/04 02:40
|
|
 |
78.
Boycot Batya for good
ל"ת
AMR,
14/06/04 02:39
|
|
 |
77.
להחריםאת כל האמנים השמאלנים!!!
לא שם,
14/06/04 01:57
|
נמאס ממכם! אחר כך אתם בוכים שאי לכם כסף כיאף אחד לא בא להצגות ואף אחד לא קונה דיסקים שלכם,ולמה שנבוא ונקנה? הרי הכסף הזה עובר ממכם לארגוני טרור. אומנים שמאלנים,נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Self hate = Destraction
Meni,
Toronto - Ca,
14/06/04 01:49
|
I' m so disappointed to read Batya Gur's self hate accusation of Israel, and her suggestion to boykot Israel. - How can she be so blind, and stupid?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
English
Grabelsky,
Tel Aviv,
14/06/04 03:01
|
Dear Meni, Before expressing your views about Batya Gur, you should urgently take basic English course. ולהלן התרגום: מני היקר, בטרם תביע את דעותיך על בתיה גור, הירשם בדחיפות לקורס בסיסי באנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה
גיא,
14/06/04 12:52
|
|
 |
75.
''הסופרת'' בתיה גור
נעם,
מרכז,
14/06/04 01:37
|
לאחר שנודע לי מקריאת תגובת "המחתרת הסגולה" שהוד מעלתה" שוהה בבלגיה נחה דעתי, שהרי היא מצאה את מקומה האמיתי.
ואם אכן הלבן הולם אותה תוכל להשתלב בעוד מצגת שנאה לישראל כדוגמת אותה שלגיה בבריכת דם מהיריד בשבדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''הסופרת'' בתיה גור
נעם,
מרכז,
14/06/04 01:28
|
לכל אדם זכות להביע את דעתו טפשית ופוגעת ככול שתהיה.
גב' גור מתהדרת בתואר לא ראוי. דיקנס,ג 'ויס, עגנון, ועמוס עוז הם סופרים היא רק כותבת סיפורים (די גרועה לטעמי) כל ספר של אגאתה כריסטי מעניין עשרות מונים מגיבובי השטויות שגור כותבת.
אם היא סופרת אז רות סירקיס ואהרוני הם גדולי המשוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מורה לספרות?
המחתרת הסגולה,
14/06/04 01:02
|
אנחנו מכירים היטב את בתיה גור. למעשה הרבה ירושלמים מכירים אותה. בעבר הלא כל כך רחוק לימדה ספרות בתיכון יוקרתי בעיר הבירה. כבר שם כיכבה ברכילויות עסיסיות. במקביל החלה בכתיבת רומנים שמשום מה שויכו לזאנר הבלשי, אך למעשה העבירו ביקורת נוקבת על מוסדות וסקטורים בחברה הישראלית (מוסדות לחינוך, הקיבוצים, הממסד הפסיכיאטרי ועוד). גור פרצה לנישה שכוחת אל: הסיפר הבלשי ואולי כך זכו ספריה הראשונים בהצלחה גדולה. אנחנו פשפשנו בזמנו ברומן אחד ששמו היה רצח בקיבוץ, ודי פיהקנו. כתיבתה רדודה, הדמויות הראשיות ניחנו בחוסר עומק ובדו-מימדיות... וקל היה לנחש מי הרוצחת כבר מהפרק הראשון.
גור ידעה גם לכתוב סיפורים קצרים. בסיפור אחד, שדי נעלם מעיני התקשורת, ששמו סיפור לחנוכה, דאגה הגברת גור לעבור את גבולות האתיקה ונקמה בשכניה מאותו בית משותף שברמת-דניה. בתיאורה המפורט , לא חסכה בתיה פרטים גיאוגרפים וגם הדמויות המככבות בסיפור נחשפו במערומיהם. ולהזכירכם אין הדמויות בדויות!
כיום בתיה עושה כסף בבלגיה מהשמצת המדינה, וחבל. היא אישה יפת מראה, לבושה יפה, הצבע הלבן הולם אותה, וגם שני בניה יפים ומחונכים היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
זה הסמול הישראלי. להפנים ונתגב
ל"ת
זמיר,
14/06/04 01:02
|
|
 |
71.
גם את תאי הגזים יצרנו, כי לא
Y,
14/06/04 00:57
|
היינו מוכנים להפוך להיות כמו כולם, וגם כי שלטנו בקפיטל העולמי, וגם כי רצינו להשתלט על העולם. בכל אנחנו אשמים. אנחנו יוצרים את התרבות של הרוצחים, אצל הגרמנים, או אצל הערבים בשטחים - רק אנחנו. הם פשוט לא יכולים אחרת. זה טבעי להם, שהם רואים יהודים, מיד הם שוכחים שאסור לרצוח, ומתחילים לרצוח בהתלהבות, באקסטזה, בטירוף - טירוף שאנחנו יצרנו. בגללנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הורסת את השמאל יחד עם גוש שלום
שמאלן,
ת''א,
14/06/04 00:40
|
השוטה הזו, שאינה מאשימה בכלום את הפלשתינים, מחעלמת מעובדות פשוטות של גל איסלמי קשה ששוטף את העולם. אנחנו לא אשמים בכל גבירתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
בתיה גור - עיטור הגבורה!
יורם בן-אחיקם,
רעננה,
14/06/04 00:35
|
בתיה גור, התעלמי מצרחות האספסוף המגיב כאן באלימות, בגסות, ברשעות, בבורות ובעילגות, ודעי שרבים-רבים מחזקים את ידייך על האומץ לומר את הדברים הנכונים. הצדק איתך, ועצוב מאוד שההמון הנבער אטום מדי, רע מדי ומטומטם מדי, כדי להבין את האכזריות שבה נוהגת ישראל כלפי בני עם הנתון לכיבוש, לדיכוי, להשפלה, לאלימות ולהרג זה 37 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבים רבים? בוא נספור:אתה,
ציקליד,
14/06/04 08:25
|
ואנונו, אורי אבנרי, עוד כמה פרופסורים ואנשי רוח (כאילו) כמו קימרלינג - כמה יצא סה"כ? כמה עשרות פרזיטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתנגד לשמאל, אתה אספסוף
חיים שמול,
14/06/04 07:24
|
לנגח את מדיניות ישראל זה לגיטימי. אבל למה לעשות את זה בחו"ל? ואתה יורם יקר. אתה חושב שככל שתשתמש במילים קשות יותר תהיה צודק יותר? אותו המון שאתה מתיחס אליו כנבער כדי לספק את יצר התשכול שלך, צודק יותר מהמיעוט המתוחכם כביכול שאתה משתייך אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לבתיה
שלמה,
טורונטו,
14/06/04 05:16
|
בתיה גור כל הכבוד כי הראת את תהומות השנאה שקיימת בקרב השמאל לכל מה שריח של ציונות ויהדות נודף ממנו. המשיכי להאיר את עינינו כדי שסוף סוף יבין העם הזה את מהותו של השמאל עוכר ישראל, מתיווני המאה העשרים ואחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר כאספסוף
דוד,
14/06/04 04:00
|
הוא האספסוף האמיתי. תגובתך המתלהמת, האלימה, הגסה, הבורה, הנבערת, האטומה, הרעה, המטומטמת והאכזרית מעידה באופן חד משמעי שיורם בן אחיקם מרעננה הוא האספסוף האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיטור ביאושים
ברק בן-אבינועם,
14/06/04 01:06
|
בדבריך יש גזענות לתנטית והתנשאות אלימה. גם שנאה ורישעות.
הגיבורה שלך קוראת לפגוע במדינת ישראל, ולכן דבריה הם פרי ביאושים.
לי נראה שאת אות הגבורה היא תקבל ממקומות אחרים. מקומות שמעוטרים בצדקנות מנוולת ושינאה למדינת ישראל ולתושביה.
תגובה 44 מתאימה גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אתה יורם !
ל"ת
שרגא,
14/06/04 00:47
|
|
 |
68.
עוד אחת שיורדת מהפסים
מוזר,
צפון,
14/06/04 00:31
|
דווקא כששרון החליט לצאת מעזה, "אלה הימים השחורים ביותר"? הגברת הזאת מתעלמת מעובדה נחרצת: אילו הפלסטינים היו מסתפקים באמת במדינה לצד מדינת ישראל של הקו הירוק, כבר מזמן היה חולף עובר הכיבוש. זוכרת את קלינטון, ברק, טאבא? או שמא השנאה שלך כלפי כל דבר ישראלי כבר מתחרה עם זו הפלסטינית? איני מסוגל עוד לקרוא את הספרים או את הטורים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
להחרים את האישה - לא את ספריה!
שמאלן,
אבל לא מתאבד,
14/06/04 00:21
|
לא למכור לה אוכל בסופר. לא לתת לה שירות במשרדי ממשלה. להחרים את ילדיה (אם יש לה) לא לדבר איתה. לא להסיע אותה במוניות ואוטובוסים. לא לתת לה שירות בבנק. לנתק לה את הכבלים לווין. לנתק לה את האינטרנט.
ולהחרים את כתביה.
שתילמד מה זה חרם, שתבין מה זה להיות חלאה ומנודה.
זה הרי מה שהיא מנסה לארגן לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אני אמור להסכים איתה בגלל חרם?
ל"ת
אפי,
תל אביב,
14/06/04 00:17
|
|
 |
65.
לזרוק את בתיה גור מקרן הקולנוע
ל"ת
קולנוען,
14/06/04 00:17
|
|
 |
64.
תגובה ליואל - 61
אשכנזי,
מרכז,
14/06/04 00:16
|
די עם ההכללות.
נכון שיש אשכנזים מגעילים כמו בתיה גור אבל הם מיעוט שבמיעוט.
להזכירך מרדכי וענונו לא נולד בפולין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99 אחוז מהאשכנזים ניפלאים
יואל,
14/06/04 01:11
|
ואחוז אחד עושה נזק איום וזה בדוק תראה את המציאות גדר ההפרדה אשר מונעת בצורה החלטית כניסת מתאבדים ומנעה מאות הרוגים מילדי ישראל מי האנשים שמלבים את היצרים מי מלמד את הפלסטינאיים ועוזר להם בשיטות ונוסע להתרים מאות מיליונים של דולרים תמיד יהיו האשכנזים לצערי ומעולם לא ראיתי תימני אחד יכול להיות שאני טועה ויש אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
She has a home in Europe
Dr No,
Holon,
14/06/04 04:31
|
She probably has her European passport ready, and hopes that they will take here back. The Sephardic do not have any place to go and they know that Israel is their only country. That's whay they do not speack against thier own land.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מה נשארו עוד שמאלנים?
ש. שרון,
בקו הירוק,
14/06/04 00:15
|
חשבתי שכולם עברו לאיחוד הלאומי. מוזר ?! דרך אגב, כבר מזמן לא שמעתי את: "אבל הם רוצים גם את יפו וחיפה" אז קדימה, להשפריץ !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רוצים לשסף את גרונך
ציקו,
14/06/04 08:28
|
וגם את הגרון של הילדים שלך, ושל הילדים של הילדים שלך, ושל הילדים של הילדים של הילדים שלך, ושל כל אלה הלא דומים להם (לא רוצחים, לא מחבלים, לא מוסלמים ברבריים). זה מספיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רוח רעה ושממה רוחנית
כחול,
ים המים,
14/06/04 00:13
|
בלגיה שביצעה פשעים באפריקה ומעולם לא נתנה את הדין לכך, היא הבמה שבחרה הסופרת, אשת הרוח, להעלאת "פיתרונות" לפגיעה בישראל.
אפשר לבקר ביקורת חריפה את מדיניות הממשלה ואת חבריה , אבל להטיף לפגיעה בישראל זוהי ניבזות ורוח רעה.
רוח רעה ושממה רוחנית.
עברנו את פרעה, נעבור גם את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי ראה תימני או תימנייה בוגדים
יואל,
14/06/04 00:10
|
תמיד האשכנזים החוכמולוגים הם כטיפשים קופצים בראש רוצים להראות כמה שהם נהורים ותמיד הם צועדים עם אוייבי ישראל מוציאים דיבת עם ישראל מעודדים את האנטישמיות ולאחר מכן זועקים על אנטישמיות שאלתי לאשכנזים למה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ראיתי - יגאל עמיר
ל"ת
צופה,
14/06/04 00:47
|
|
 |
אין חדש אצל האשכנזים
יודע היסטוריה,
14/06/04 00:44
|
גם בשיא השואה מסתבר שבגיטו וורשה היו מחנות ימין ושמאל , מצדדי קומוניסטים ומצדדי הגרמנים ,ויכוח מר כי אם המלחמה היא בגלל הקפיטליסטים או הקומוניסטים ועשרות תנועות פוליטיות...
הנאצים צחקו והשמידו....
מזכיר משהו עכשיו, הערבים רוצחים וצוחקים והאשכנזים רבים...
עם פלצן כבר אמרנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורי התעלף!
המחלקה הסגורה,
14/06/04 00:19
|
תימני עם שגיאות כתיב של אשכנזים? נאורים לא נהורים, חמור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידידי במחלקה הסגורה
דר. נו,
14/06/04 00:52
|
זכורים לי הימים הראשונים במחלקה בהם הייתה פולה כינים מבני המשפחה שבאו לבקרך. היום אתה פולה שגיאות כתיב אצל מגיבי מעריב. מטורפים מטורפים אבל העיקר שלא משעמם אצלכם במחלקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוקטור נו תפסיק להצחיק
המחלקה הסגורה,
14/06/04 06:07
|
א. פולים כינים ברבים. יש כאן לפחות 30 איש. ב. חבל שאתם לא מקבלים שיעורי דקדוק בלימודי רפואה. ’היית’ לא כותבים עם ה' בסוף. גוף יחיד זכר מסתיים בעיצור הא ובתנועת קמץ מתחתיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות והכללה
נטו,
14/06/04 00:18
|
|
 |
כולם כאן גזענים
דוד,
14/06/04 17:20
|
|
 |
60.
מהי ההגדרה של סופרת
חובב ספרים,
14/06/04 00:07
|
האם כל כתבנית היא סופרת? היא מקוה לספור כסף באמצעות השמצות נגד המדינה. אין צורך להחרים אותה כי ממילא הספרים שלה לא מהווים סיפור הצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
עם ישראל - אלה מהרסיך
צבועים נמאסתם !,
13/06/04 23:59
|
השמאל הצדקני עם אנשים כמו בתיה גור יהפכו את יהודי מדינת ישראל למיעוט נרדף במדינתו ע"י פלשתינאים מבית שיפעלו ללא לאות להחרבתה , ובסכנת השמדה ע"י פלשתינאים מבחוץ, כל זה בחסות מערכת המשפט הישראלית המנותקת והשמאל הישראלי המטורף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חייבים!!
יוספוס,
יודפת,
13/06/04 23:52
|
|
 |
57.
אחסנתי את ''אבן תחת אבן'' בפח
אלי,
רעננה,
13/06/04 23:25
|
ספר זבל שקניתי מכיון שהיה במבצע של אחד ועוד אחד.
אם הגברת גור יורקת לי בפנים אני לא מתכון להתנהג כאילו יורד גשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רואים עליה שהיא מכשיפה !
בנצי-א,
ארצינו,
13/06/04 23:19
|
הגנה על קאניבאליזם הערבי זה יותר גרוע מקאפואיזם רק דאר אלחרב ירגיע אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מוכרת את המדינה עבור פירסומת
רודף הצדק,
13/06/04 23:19
|
לא יותר ולא פחות - מחפשת פירסום זול ובעבור פירסום זה מוכנה למכור את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כל הכבוד לבתיה גור
ניסים,
חיפה,
13/06/04 23:16
|
דוגמא נדירה מדי על רקע ההתקרנפות הכללית של האינטלקטואלים הישראלים. בימים אלה ישראל בונה גטאות לפלסטינים והפשע המחריד בקושי זוכה לסיקור בעיתונות הישראלית. כל מי שיש לו מינימום של הכרה אנושית ודמוקרטית צריך להתקומם נגד משטר האפרטהייד הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שזרע רוח קוצר סופה
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
13/06/04 23:58
|
ההתקרנפות האמיתית היתה התקרנפותו של השמאל הישראלי והאירופי באותם ימי זוועה בהם טבחו הפלסטינאים באזרחי ישראל על ימין ועל שמאל. לא השמעתם קול ברור ובוטה שיביע את שאט נפשכם ממעשיהם המזוויעים. שתיקתכם הייתה התקרנפות אמתית וגם מעשה בלתי מוסרי בעליל. החומה, אפרטהייד תקרא לה עד מחר מצידי, הינה מוצא אחרון. טרוניותיו של מי שבזמנו שתק, הסביר, הבין אינן יכולות להתקבל עתה. שתקתם על רצח, אל תבקשו שנתרגש מהקמת חומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שזורע...
ניסים,
חיפה,
14/06/04 12:34
|
כן, מי שזורע את זרעי עליונות הגזע, הגזל והניצול - יקצור את סופת ההתנגדות והמאבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הראיה הקיצונית הזו???
רינה,
13/06/04 23:58
|
הגדר הזו כבר חסכה עשרות הרוגים - לא שווה??? או שמא דם יהודי לא נחשב??? ובכלל אי נוחות איננה גיטו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר מחריבה מאות אלפי חיים
ניסים,
חיפה,
14/06/04 12:41
|
העבדים מרדו אז שמו אותם במכלאות... מי שחושב שהכליאה של הפלסטינים בגטאות האפרטהייד תביא להפסקת פיגועים חי באשליות. הדיכוי אכזרי ככל שיהיה רק יגביר את המאבק הפלסטיני לחירות. עד שלא נסלק את נגע הגזענות ונבין שכולם צריכים לחיות כאן כאזרחים שווי זכויות במדינה דמוקרטית (לא דמוקרטיה ליהודים) לא נוכל לחיות כאן בשלום. בגלל כוחה האדיר של ישראל תוכל להמשיך ולנקוט בדיכוי מפלצתי בזמן הקצר כדי להשיג "שקט" ע"י הטבעת ההתנגדות בנהרות של דם, כפי שהיא רגילה, אולם כל זה יגמר בקטסטרופה עבור כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וקורבנות השלום נמרדו...
דרוש רופא,
14/06/04 18:18
|
גם למלחמה יש כללים, אדון ניסים, אם הפלסטינאים רוצים להשתחרר מכיבוש שיתכבדו בבקשה וילחמו בנציגי הכיבוש, שהם החיילים. גם למלחמה יש כללים. ברוב המלחמות ’הנורמליות’, אזרחים אינם מהווים חלק ממטרות הלחימה והפגיעה בהם צריכה להיות מינימלית. רוב הישראלים החליטו מזמן שכללי המלחמה יוצאי הדופן הללו, שכפו עליהם הפלסטינים אינם מקובלים עליהם כלל. ההנחה הזו שאנו האזרחים צריכים לשלם את מחיר הכיבוש מכאן והלאה, לשבת בשקט ולהיות נידונים לחסדיו של כל זב ומצורע שמאמין שאיבדנו את זכויות האדם שלנו בשנת 1967 - הנחה זו ממש לא נראית לנו. דעתנו על חיוניותה של הגדר מתחזקת, דווקא למקרא דעות כמו שלך. שהרי מבחינתך מדובר בתחרות ’מי צודק יותר’ ולא באיזה מצב מחריד שנדרשנו להתמודד איתו באופן יומיומי. אם היינו יודעים שמדובר בתגובה ספורדית, היינו מבטלים אותה בבוז, אלא שהתמיכה הגורפת במעשיהם של הפלסטינים, בשמו של הצדק כביכול וההנחה שחיינו שווים כקליפת השום מובילה אותנו למסקנה שאם לא נמהר לסיים את הגדר אנו נידונים להיטלטל עד אין קץ ברכבת השדים הזו כשאתה והדומים לך, עומדים ומוחאים כפיים. בטוחני שרוב הישראלים יהיו מוכנים לשלם בירידה ברמת החיים על מנת להרגיש בטוחים יותר. הפלסטינים בוודאי ימשיכו להילחם כאריות על מנת להשאיר בידיהם את נשק יום הדין הזה ואתה והדומים לך בטח תעמדו ותתפללו לסנקציות כלכליות. עצתי לכם התפללו בשקט. קריאתן של הדעות הלא יאומנו האלה שלכם רק מגבירות את נחישותנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פושעי אוסלו לדין
רמי,
13/06/04 23:12
|
|
 |
52.
פוסט -מקרתיזם
ל"ת
איציק,
חיפה,
13/06/04 23:06
|
|
 |
51.
מי זאת הבתיה גור הזאת?
פרופ'' קורצוייל,
צפון,
13/06/04 23:05
|
שמעתי על עגנון ועל עמוס עוז, על א.ב. יהושע ועל סמי מיכאל. אבל על סופרת בשם בתיה גור עוד לא שמעתי. אז למה מבזבזים עליה כל כך הרבה זמן ואנרגיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Sick Woman
Sam,
Miami,
13/06/04 23:05
|
Self hate is a known pathology. In case she has any hope to be accepted by the Radical Islamists - I have news for her. She will not be tolerated by most of these people. She is a woman, opinionated. dressed in modern clothing, is travelling without a male supervisor etc. It may be a surprise for her, but try visiting Saudi Arabia or any of many other Arab States. She can talk openly only due to the freedom that she can enjoy in the only free and democratic country of the region - Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לבתיה גור יפת הנפש וטפשות הנפש
מוטי60חיה,
13/06/04 22:57
|
הייתי מציע לך להחליף את תעודת הזהות לכתומה ואו ללבוש ערלה שחורה, הרבה אנשים מהשמאל השפוי מקיאים אותך לכל הרוחות, אנחנו בנתיים לא הולכים להתפוצץ אצל חברייך בשטחים. ברק הציע לחברייך פתרון הוגן ואהובך ערפאת מגייס עוד מליון שהידים.אז תבקשי סליחה מהעם בציון, ואולי תחזרי מדעותייך החולניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה לא סופרת זו מטורפת
ל"ת
טירוף השמאל,
13/06/04 22:55
|
|
 |
47.
בתיה אל תדאגי מהאיומים!!
גידי,
13/06/04 22:55
|
ממילא אף אחד מהכותבים כאן אינו קורא אותך או כל סופר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי קורא ספרי מקור?
תומך מרצ לשעבר,
04/07/04 17:13
|
אני כבר שנים לא פתחתי ספרי מקור. הרוב זבל שבזבלים, מלבד הברקות פה ושם. אבל ההברקות האלו דווקא שייכות לסופרים צעירים ולא ל'סופרי רבי המכר', ש... איך לומר, שווים לטוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראוי לתגובה!!!
ל"ת
אזרח,
13/06/04 23:55
|
|
 |
די עם הטיפשות שלכם!!!
לגידי יפה הנפש,
13/06/04 23:51
|
אני דווקא קורא ספרים, אולם לא של סופרת נחותה כבתיה גור, ואני עדיין חש בושה עצומה מעצם המחשבה שאנשים כמוה וכמוך מעזים לקרוא לעצמם ישראלים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתביישת בכם
נעמה,
14/06/04 13:09
|
|
 |
46.
האם הסופרת יהודיה כהלכה ?
Gershon,
Jerusalem,
13/06/04 22:53
|
היא לא סופרת היא סתם מטומטמת. מי קבעה שהיא סופרת ? מי הסמיך אותה לייצג מישהו ? למה בכלל לכתוב עליה ? יש לשפוט אותה בחזרתה ארצה על הוצאת דיבה על עם ישראל ועל מדינת ישראל . היא שונאת יהודים ויהדות . היא נטע זר בקירבינו . על ידה הפלסטינים הם אוהדי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
b gur
americano,
ny,
13/06/04 22:53
|
|
 |
44.
דיאגנוזה פסיכולוגית
ד''ר שטיין,
13/06/04 22:49
|
מדובר בתסמונת של שגעון גדלות הניזון מתחושה של עליונות טוטאלית על ההמון. ככול שהרוב ידחה אותה ככה מוזן הטירוף יותר ויותר. כך שמדובר שמצב בלתי ניתן להבסה. בתיה גור ניזונה מהתחושה שהיא חריגה. ככול שהיר בועטת במימסד ובמדינה כך תחושת חשיבותה העצמית גוברת. לצערי, אין לזה תרופה וזה יגמר רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסמונת ונונו.
ל"ת
נכון!,
14/06/04 00:24
|
|
 |
43.
הפרופסורים, הטייסים, הקצינים,
גלית,
עפולה,
13/06/04 22:49
|
הסופרים, האומנים: כולם בעד ההיפרדות מהפלסטינים. מי נשאר? האספסוף ! אפשר לראות אותו בשורות למטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
תומך מרצ לשעבר,
04/07/04 17:11
|
אתה יכול לבסס את אמירותך? או שאתה עדיין שבוי בקונספציה של ''אינטלקטואלים=שמאלנים'' ?
המשוואה הזו כבר מזמן לא קיימת, במיוחד אחרי ההתרסקות של גוש השמאל אחרי שכל האג'נדה שלו הוכחה כלא נכונה. ור' את ה''לשעבר'' בכינוי שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הפרופסורים?
רופא,
13/06/04 23:05
|
מה את אומרת?
משום מה חשבתי שהגדר מאפשרת היפרדות. אולי טעיתי. אולי היא רק מונעת פיגועים.
אני לא פרופסור. רק רופא וקצין (בקרוב בצד השני של הגדר), אבל אני ובתיה גור לא באותו עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה זה יוצא בסך הכל? 200?
המחלקה הסגורה,
13/06/04 22:59
|
|
 |
בדמוקרטיה הרוב קובע תודה לאל!!
דנה,
13/06/04 22:55
|
הערב זו היא גם שקר וגם הסתה פרועה. וגם עדיף להיות אספסוף נבון ושפוי מאליטה עיוורת ובלתי שפויה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Poor Gur
Hakohen, Y.R.,
Bagolah,
13/06/04 22:47
|
Habogdim berinnah, bedim'ah yiktsoru ! m She is a typical prfidious Jew. If you stand close to her, please, please spit in her face on my behalf. Thank you. m
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בתיה גור צודקת 100%
דיין,
שרון,
13/06/04 22:46
|
מי שלא נלחם בכיבוש - - תומך בכיבוש. הכיבוש הוא אסון למדינת ישראל היהודית והדמוקרטית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 41
אבי,
גרמניה,
13/06/04 23:13
|
|
 |
לא ממש אין כיבוש
רוני,
תל אביב,
14/06/04 18:46
|
של מליון וחצי איש ומעולם לא היה. זה לא סוג של מכחישנות עיוורת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולם שחור לבן
נעמה,
13/06/04 22:52
|
למטבע יש לפעמים יותר משני צדדים בדיוק כמו שכדור הארץ עליו אנחנו חיים הוא עגול. מי שמגן על עצמו - אפילו אם שוגה לפעמים בכוונות האויב - איננו בעד או נגד כיבוש. אנחנו בעד החיים ונגד המוות. בתיה גור היא בסופו של דבר בעד המוות שלנו. וכל בר דעת שפוי יתנגד לכך. איפו לעזאעזל אתה וגברת גור חיים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
Poor Gur
Hakohen, Y.R.,
Bagolah,
13/06/04 22:41
|
Habogdim berinah , bedim'ah yiktsoru . She is a typical perfidious Jew. In the concentration camps she would have been a capo. m If you are close to her, please spit in her face in my name. Thanks. m
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סופרת מתח ממוצעת
שלומי,
13/06/04 22:35
|
|
 |
38.
מזעזע כמה שלשנוא יהודים משתלם
ל"ת
soj,
13/06/04 22:34
|
|
 |
37.
מחר אני בשבוע הספר...
ישראלי 1,
13/06/04 22:30
|
דווקא חשבתי לקנות את הספר שלך.
לא עוד. אני מחפש רעיונות מה לעשות באלה מספריך שקניתי בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון
המחלקה הסגורה,
13/06/04 22:54
|
|
 |
באמת לך לשבוע הספר
ל"ת
גיא,
14/06/04 12:59
|
|
 |
36.
מחרביך ומהרסיך ממך יצאו
יצחק הנביא,
חיפה,
13/06/04 22:24
|
נורא מתאים למכל מיני סופרים ומשוררים ואנשי בוהמה למיניהם להגן על רוצחי יהודים. הקב"ה ברא אותכם לסבול במדינה זו. ולכן אין לכם חלק בעולם הבא. נשמתכם תגלגל בגילגול הבא בתוך חיה או בהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
דבר אחד לי אלייך בתיה גור...
מוהנדס2,
13/06/04 22:23
|
|
 |
בתיה גור, והבוגד ואנונו.
pnina,
חולון,
14/06/04 08:05
|
|
 |
34.
''אלו הימים השחורים בחיינו''
Joseph,
Spain,
13/06/04 22:14
|
"אלו הימים השחורים בחיינו" with people like her, for sure! That woman is earning money from anti-Israeli propaganda! Why doesn’t she live in Brussels? Then we will speak! I am waiting for the first “dirty Jew go home” she’ll get!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לכבוד שבוע הספר - חרם על גור
קרמשניט,
ת''א,
13/06/04 22:07
|
|
 |
צודק!!
ל"ת
עדי,
13/06/04 22:11
|
|
 |
32.
בואו להפגין מול ביתה!!
דנה,
13/06/04 22:05
|
בואו כולם להפגין מול ביתה בדרישה שתהגר לבריסל. מדהים מה אנשים עושים בשביל קידום מכירות של ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה לא להפגין
בנצי-א,
ארצינו,
13/06/04 23:25
|
|
 |
מתארגנת הפגנה מחר בערב
ערן,
13/06/04 22:11
|
|
 |
אנא, תנו עוד פרטים
ישי,
14/06/04 00:16
|
|
 |
גם אני רוצה
רחל,
14/06/04 13:10
|
|
 |
31.
What? Who's this bitch anyway
Arie,
13/06/04 21:59
|
I suggest to every Israeli in Israel and outside of it to boycott anything that this bitch writes! What a disaster to the country! Not only ugly like hell, but also bitchy like hell!!! Be careful Israel, you have too many enemies among you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כמה הערות בנושא
אדם פרויד,
13/06/04 21:47
|
1. גם אם הגברת גור צודקת - והיא לא!!! - מה שגברת גור עושה היא בגידה בעם ישראל. 2. אני לא אחרים את ספריה כי למזלי מעולם לא החשבתי אותה לסופרת ראויה ממילא. 3. גברת גור משמשת יועצת בקרן הקולנוע הישראלי. בידיה היכולת להשפיע מי יקבל מאות אלפי דולרים כדי לעשות סרט!!! חייבים להרחיק אותה מקרן הקולנוע שהיא קרן ציבורית הניזונה מכספי ממשלה - הינו הכסף שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Self Hatred - New Generation
Menachem,
Canada,
13/06/04 21:40
|
Six millions of our people waited in Europe,in vain, for the world to come to their rescue. We, the decendants of these people, living in the only democracy in the middle east, sorounded by hostile non-democratic regimes know better than to wait for the world to solve our problems. ...Except for people like Mrs Goor who feels that 'the world' knows better and 'the world' should step in and change our government. Talk about feeding the winds of Anti-semetism in Europe. With friends like Batia, who needs Hamas, Hizbula an Vaanunu..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
...גם אותך בתיה גור
מלכה,
ירושלים,
13/06/04 21:32
|
"אין" לי בעיה על הכרזת "החרם" שהכרזת בחו"ל (מעניין, דווקא בבלגיה), אבל זה גם כולל אותך גברתי, את ספריך הן בעברית והן בכל תרגום. אז בואו נתחיל מהבית, אני "מרימה" את כפפת החרם שהטלת ולא קונה את ספריך (גם לא את החדש) וקוראת לכל ישראלי, יהודי ואוהב ישראל להחרים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כבר אין מקום לקול אחר
מקשה,
13/06/04 21:21
|
מהצצה בכל התגובות מצאתי רק אחת, זו של מאיר ,החורגת משגרת הגדופים וההשמצות ומתיחסת ענינית לדברי בתיה גור. אודה שאני אישית סבורה שיש לכבס את הלבנים הצואים בבית ולא לעיני כל, אך האם עלינו לעשות כמו הגרמנים בשעתם השחורה Gleichschaltung, לחשוב כולנו בראש אחד, ראש קטן, ולהצטרף למקהלת משבחי פעולות החיסול וההרס של צהל בשטחים. האם באמת מי שפורש מהתגובה האחידה ראוי לחרפות ולחרמות. אז אולי צודקים האירופים שמבקשים להטיל חרם עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב
דרוש רופא,
13/06/04 22:28
|
אתה רק מוכיח את הדעה הרווחת שאתם פשוט עדר. כל הפרחיות והציונות והמאירים המגדירים את עצמם על דרך השלילה. שומעים את תגובות הימין ובהתאם לכך מנסחים את מחשבותיהם ותגובותיהם ויהיו ההזויות ביותר (ראה מאיר למשל). עדר עיזים שאינו מסוגל לנסח מחשבה רציונאלית אחת שמעידה על ניתוח האירועים לגופו של עניין. קבוצה קטנה ומתלהמת שאינה שוקלת את התוצאות ארוכות הטווח של קריאות קיצוניות מהסוג הנ’ל. כל תכליתכם היא הפחת אש במדורת שבט השמאל ההולכת ונכבית. אולי כדאי שתפקחו עינים ותבינו שיש לנו מדינה לקיים ושהיא במצב מלחמה. גם אתם גרים פה וכל מה שיקרה למדינה ישפיע על על חייכם וחיי ילדיכם. אם אתם באמת מעונינים בהמשך קיומה של המדינה, כדאי שתפסיקו להתייחס אל כל גורם ופרט שאינו מחזיק בדעותיכם, כאל אויב הבא להחריב את העולם. דרך אגב, הדרך הטובה ביותר לזהות אתכם היא בשימוש החריג שאתם עושים במילה פאשיזם על צורותיה ונטיותיה השונות, פשוט דוחה והאמת גם מתחיל לעייף ולשעמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הבל מגוחכים
קרמשניט,
ת''א,
13/06/04 22:11
|
אם תראה אדם עומד על מרפסת ומתעתד לקפוץ, האם תצעק לו "יאללה, קפוץ", או תצטרף ל"עדר" ותגיד לו לרדת ולפנות לטיפול פסיכיאטרי?
מה המסקנה? לפעמים דעת הרוב, גם אם היא דעה מאוחדת, ו"מרובעת", יכולה להיות נכונה.
ולעניינה של גור - המסכנה כ"כ מתוסכלת (על רקע אישי? על רקע מקצועי?) שדברי הארס והרוע שלה הם לא יותר משיקוף נשמתה המיוסרת והתועה. שתמצא מזור לנפשה. (עדיף בבלגיה. לא בינינו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מקום לדיעה בוגדנית
לא פסיכיאטר,
13/06/04 21:40
|
במלחמה, כמו במלחמה. אבל, משהו בעם היהודי פגום. הנכונות של הקאפואים למיניהם להסגיר אותנו לאוייב, לבית הדין בהאג וכ"ו- מוזרה... אולי זהו טרנד נפוץ בקרב אמנים צפונבונים, ואולי ניסיון לחדור לשוק הספרות האירופאי. בואי בתיה, נהרוס ביחד את הגדר, ונחכה בחושך לשהידים המתפוצצים. אולי אם ימותו עוד כמה יהודים, ישתנה משהו בצורת החשיבה המעוותת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בתיה גור להעביר לדירה שיפנו
נועם,
דרום,
13/06/04 21:17
|
להעביר את גור לדירה ע"י רפיח, בדירה שיפנו המתנחלים, העיקר שתעזוב, אם היא תסכים שתיקח גם כמה קיבוצניקים כמוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בתיה גור
צביקה,
המרכז,
13/06/04 21:16
|
תגובה קיצונית אינה מקובלת לא מהימין וגם לא מהשמאל. הודעתה של גב' גור מוציאה אותה מהכלל כלומר מי שדעתו על החברה הישראלית כדעתה ,מוטב לנו מבלעדיו. ולכן , בתיה היקרה שאי רגלייך לארץ רחוקה ואולי שם תמצאי שותפים לשינאתך לעם היהודי בכלל ולישראלים בפרט. שלום ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איזה פחד
רוני מקרוני,
13/06/04 21:12
|
כולם פה ימניים מתלהמים. אתם יכולים להרגיע קצת בבקשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם שמלאנים שנחרדים ממנה
שי,
13/06/04 22:09
|
לא כל מי שמתנגד להסתה נגד מדינת ישראל באירופה הוא שמלאני, היא הרי קוראת להם לפגוע בכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית סקר? מה זה הקשקוש הזה?
ל"ת
אולג,
13/06/04 21:18
|
|
 |
האווירה באמת רותחת
ג'וני הארוך,
13/06/04 21:28
|
הגברת אמרה משהו ומיד קוראים להוריד את ספריה לזבל. מדוע לא להתמודד עם הטיעון? מדוע מיד לפקפק בכוונותיה? הרי גדם היא גרה בארץ ומןם הסתם חרדה לגורלינו. פופוליטיקה הצעקנית הפכה לטבע השני של המגיבים, וקשה להם לצאת מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל דעה מקובלת אבל....
יצואן,
13/06/04 22:08
|
אבל יש הבדל בין דעה לבין קריאה לפגוע במדינת ישראל ובפרנסה של כל אחד מאיתנו. אני מוכן לשמוע כל מיני דעות אבל מי שמסית לא לקנות ממני שיעוף לי מהמדינה, כמו גם מי שמסית נגד ערבים ומי שמסית לרצח ראשי ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומם של ספריה ליד הפרוטוקולים
אולג,
13/06/04 21:52
|
של זכני ציון. הקריאה להחרמת ישראל וממשלתה שנבחרה באופן דמוקרטי ע"י גורמים זרים היא בלתי לגיטימית, ואין שום טעם להתמודד אתה כמו שאין טעם להתמודד עם אלה הטוענים שיהודים צלבו את ישו או שלא היתה שואה. כל אלה כולל גור הם אנשים בזויים בעיניי. זריקת הספרים שלה זה אקט סימלי.חבל שלא אוכל להחזיר את כספי עבורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תרבות השנאה העצמית
גברת גרב,
13/06/04 21:10
|
מה נשמע גברת גרב? איך את מרגישה הערב?
והמסע בעולם - איך הוא? מצליח? והאם כבר סיימת להסית ולהדיח?
ועמך יושב כאן בביתו, ישראל, סובל עוד פיגוע, אך ממשיך להלל, את אומות העולם, הו כמה נאורות הן, את אלילות התרבות, הו כמה חכמות הן, ויודעות כה יפה לדבר ולשכנע, את כור מחצבתן לבזות ולנענע.
רק ילד קט אץ אל אימו ושואל: "איכה זה מבית - מחריבי ישראל..."
השיר הזה באהבה ובהוקרה לעם ישראל. sparkle2@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר נונסנס מוקדש לבתיה
שלמה,
14/06/04 05:27
|
ושיר נוסף: גור כלבים את פיהו פער לא רק נבח אלא כחמור נער ושטויות החל לגבב עד שגבהו הם כהר מפיו קלחו וזרמו כשטף מי נהר
עבר שם פיקח ונתן לו כדור והכלב חדל באחת והשמיע גירגור וואו כמה שטויות דיברתי איזה בידור לרגע התחפשתי לבתיה גור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר תגובה
משורר,
16/06/04 03:53
|
אז מי באמת הורס את ישראל? את עצמי אני שואל האם זו הממשלה המתנחלת על כל תל האם אלו הדתיים,בבצע כסף ימכרו את האל
חלילה וחס יגיב האספסוף איש הרוח מזיק למדינה ולכן עליו לעוף. אבל את האמת קשה לשנות בגלל הימין נורא כאן לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
funny
ל"ת
Karen,
Holland,
14/06/04 02:08
|
|
 |
שיר גדול, פשוט גדול
ל"ת
אולג,
13/06/04 21:14
|
|
 |
22.
The enemey within
Arie,
Florida,
13/06/04 21:09
|
You dont need Arabs to destroy you with Israelis like her
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עוד היום אוריד את ספרייך לזבל
אולג,
13/06/04 21:08
|
אם משהו לא מוצא חן בעינייך, תבואי לארץ, תצאי לרחוב, תיאבקי, תגרמי לשינוי. לנסוע לחו"ל ולהתרפס בפני האנטישמים תומכי הרוצחים? ללכלך על ישראל כאילו שהממשלה לא נבחרה בבחירות חופשיות? לשקר שהמשטרה עוצרת את מתנגדי הגדר ולא רק את אלה המפרים את החוק? יש לי גם חדשות בשבילך, אני אהיה מאוד גאה כשילדיי יתגייסו לצה"ל. על ספרייך בוודאי שלא אמליץ להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
Blonda
someone,
13/06/04 21:06
|
Not all of the blond ladys are stupid ... but some of them are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בתיה גור
BB,
13/06/04 21:05
|
This woman is a classic example for self-hating Jew and Israeli. It is amazing that from all the countries that hate us, she chose one of the most anti-semitic countries in Europe today. I suggest she moves there, or to any other Arab country she might feel much better and so will we too be better off.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אכולי השנאה העצמית
שרון מבריסל,
13/06/04 21:04
|
חדשות לבקרים אנחנו פה בבלגיה עדים למצעד של קאפואיםיות מסוגה של הגב' גור,ישראליםיות שמתיימרים לאינטלקטואליות שרצים לפרסם שנאתם למולדת בכל רשת תקשורת בלגית שעטה על משת"פים מסוגם. ואח"כ מתפלאים שהנוצרים החסודים באירופה מתעבים אותנו... ראו איזה מוטציות ישראל צופנת בחובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שוחרת שלום גדולה
משה,
13/06/04 21:03
|
היא מתגאה בכך שזו הייתה גאווה לשלוח את הבן לצבא ועכשיו כבר לא. ממש טימטום.
פציפיסטית מהזן המוזר ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בתיה גור - מבחינתי, סוף הסיפור
ישראלי,
מודיעין,
13/06/04 20:59
|
לאחר שקראתי את השורות האלו, הלכתי לארון הספרים שלי, לקחתי את "רצח בקיבוץ" והשלכתי אותו לסל הניירות המיועדים למיחזור. מקווה שגולשים נוספים כאן ילכו בעקבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלי
דורון,
14/06/04 08:08
|
גם אני השלכתי את "רצח בקיבוץ" לפח האשפה. מעולם לא קראתי אותו והספר סתם תפש מקום בארון הספרים והעלה אבק. לפחות כעת היה לי ממנו רגע של נחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצח בחוג לספרות כבר בפח אשפה
ל"ת
ציקי,
13/06/04 21:11
|
|
 |
15.
עוד בלונדינית שחושבת
ארז,
13/06/04 20:51
|
|
 |
14.
איזו אינטלגנטית הבתיה הזאת.
ל"ת
כולי נפעם.,
13/06/04 20:49
|
|
 |
13.
להחרים את הגב גור
איציק,
13/06/04 20:44
|
שתפרסם את ספריה בבלגיה,ממילא אינם ספרות יפה אלא ספרי משרתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
BOYCOTT ALL HER BOOK'S
AMRICAN JEW,
USA,
13/06/04 20:25
|
SHE IS ONLY LOOKING TO PROMOTE HER BOOK'S DO'NT BUY ANY .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קשה לי להאמין
מיכאל אוחיון,
קרית שמונה,
13/06/04 20:24
|
למה להוציא את דיבת הארץ רעה. אני מפסיק לקרוא את סיפוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
למה זה מופיע במדור התרבות?
יוסי,
13/06/04 20:17
|
כל יפה נפש שחי מנותק מהמציאות ומוכן להשתלח בישראל זוכה למאמר במדור התרבות? השנאה של המוסלמים היא מקור הסכסוך ולא משנה מה שתעשה ישראל- או מה שלא תעשה ישראל...השנאה תמשיך ותפרח ותגדל עוד טרוריסטים ועוד רוצחים ועוד מתאבדים ותביא לעוד ועוד קורבנות... הדרך היחידה להפסיק זאת היא להביא לתבוסה צבאית של האיסלמים ממנה יתקשו להתאושש... כל שאר ה"פתרונות" הם מתכון להמשך הטבח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם הלורד האו האו פעל מבלגיה.
ל"ת
אליצור,
י''ם,
13/06/04 20:13
|
|
 |
8.
טירוף מוחלט
ערן,
13/06/04 20:06
|
יום אחד יגלו שיש בגנום היהודי גן הגורם לשינאה עצמית מטורפת. זכותו של אדם להביע דעה בכל נושא אבל לא ברור לי איך ישראלית דורשת שיחרימו את ישראל ועדיין מתעקשת לחיות כאן. איך היא מסוגלת לחיות במדינה אותה היא רואה כלא מוסרית עד כדי רצון לנדותה? אני מציע לה להגר לבלגיה, אני בטוח שהשילטונות והתקשורת שם ישמחו לאמץ אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זיכרון קצר לסופרת ושכמותה
חוה פרידמן,
סאן - דיאגו,
13/06/04 19:51
|
גב' גור הנכבדה, מדוע לפני למעלה משלוש שנים כאשר אהוד ברק הציע 95 אחוז החזר מהשתחים שנכבשו בצדק ב1967- אחרי שקמו עלינו כל שכנינו להכחידינו- תשובתם האקטיבית היתה אינתפאדה?!! קשה לקבל את זה אך אם רצונך להשכין שלום יש רק פתרון אחד - העלמותינו כולנו מארץ אבותינו. אולי את מוכנה לזאת אך כל בר דעת בארץ מבין את השואה שאת בכסילותך מציעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לגב פרידמן זכרון קצר...
לא טיפש,
13/06/04 22:45
|
ב 67, להזכירך לא קמו עלינו שכנינו להכחידנו, אלא אנחנו פתחנו במלחמה דווקא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי הלא טיפש
לא טיפש בכלל,
14/06/04 09:19
|
לידיעתך בחזית הירדנית דוורא הירדנים פתחו במלחמה וכמו כן בחזית המצרית אנחנו פתחנו במלחמה אחרי שנאצר סגר את תעלת סואץ שזה לכל הדעות קאזוס באלי
המלצתי לך תלמד קצת היסטוריה לפני שאתה מגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי לא טיפש אבל גם לא יודע
גיל אזולאי,
13/06/04 23:04
|
מלחמת ששת הימים פרצה עקב ריכוזי כוחות מצרים בניגוד להסכמים, גרוש כוחות האו"ם חסימת מיצרי טיראן והתארגנות של 3 מדינות ערביות לתקוף את מדינת ישראל ולנסות להשמידה. אבל למה לתת לעובדות לבלבל אותך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש להחרים את ספריה של הגברת
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
13/06/04 19:37
|
|
 |
ברור, אני מחרים
ל"ת
דני,
13/06/04 20:20
|
|
 |
דני, הבעיה שזה לא כל כך ברור
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
13/06/04 21:42
|
אתה רוצה להסביר לי כיצד זה יתכן שכולם מחרימים אותה והספר האחרון שלה בכל זאת מופיע ברשימת רבי המכר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שהם רבי מכר
יוני,
14/06/04 13:11
|
|
 |
5.
WHO EVER SPEAK AGAINST ISRAEL
BE-CHUL=BOGED,
13/06/04 19:14
|
MAARIV YOU ARE SO SMALL THAT YOU WILL NEVER PRINT THIS RESPONSE.
THIS IS WHY WE ALL GOING TO OTHERS MOST OF THE TIME. THEY PUBLISH WITH OUT SMALL TZENZURA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מחר תציעי לטפל בבעיה היהודית
דני,
ישראל,
13/06/04 19:07
|
אנני ימני כלל ועיקר אך אנשים שכמותך במטרה להתפרסם מוכנים לפגוע בכל מה שקשור בעם היהודי. בתיה יקירתי כשם שבשנות השואה היו יהודים שהצעידו את הוריי וסבי בתור למשרפות נדמה שדור בא ודור הולך אך המציאות נשארת אותו הדבר. אני מרחם עלייך וגם עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי
דני דין,
14/06/04 16:10
|
|
 |
3.
להפסיק לכבוש להתחיל לדבר
מאיר,
תל-אביב,
13/06/04 19:05
|
אכן אלה ימים שחורים כל עוד ישראל ממשיכה לכבוש ולדכא את הפלסטינים לא יהיה לנו נחת מי שחושב שהוא יפתור את הבעיה עם עוד הפצצות מהאויר, והרג של חפים מפשע טועה. לא רק שצריך לצאת מעזה שאת זה אפילו אריק שרון הבין, יש לצאת מכל השטחים הכבושים, הגולן ומזרח ירושלים. ולדבר עם הפלסטינים אתם אנו צריכים לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??
ארז,
14/06/04 09:50
|
תגיד, אתה מסוגל להפעיל לפעמים גם את הראש חוץ מהרגש?? נכון צריך לצאת מהשטחים, ונכון צריך להגיע להסדר ולדבר. אבל עם סופרת יוצאת אל מחוץ לגבולות המדינה ותוקפת את המדינה שלך זה קו אדום חביבי. ואם לא הבנת את זה לבד אז כנראה שאתה גלותי בדיוק כמוהה. אותי לימדו, כביסה מלוכלכת מכבסים בבית!!!! בטח שלא אצל הבלגים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבסים גם אצל הבלגים
יוסי,
14/06/04 17:41
|
|
 |
ahabal
americano,
ny,
13/06/04 22:50
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
דני,
14/06/04 13:54
|
|
 |
2.
חסר רק שהיא תציע לשלוח מפציצים
גיל,
13/06/04 18:52
|
להפציץ את תל אביב. דברי בלע, דברי הבל ורעות רוח. אלה אכן הימים השחורים בחייך, בתיה גור, ימים שתרצי לשכוח. חצית את הקווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גברת גור התנהגותך ודבריך דוחים
גיל אזולאי,
שמאלן,
13/06/04 18:47
|
"כמה שישראל תוחרם יותר" (כפועל יוצא מההסתה הפרועה שלך ושכמותך) העם בישראל יקצין בעמדותיו. דבריך גורמים נזק למדינה ולתהליך שלום התנתקות פוטנציאלי. השלב הבא הוא שתעודדי אותם לפגוע בנו פיזית.
הגב לתגובה זו
|
|