 |
103.
סֶלֶבְּסְ אלילים אז מה מתפלאים
מירי קיקו,
26/06/04 19:46
|
הציבור הרשה לאנשי עט וספר ליהפך לנותני נורמות מוסריות והציבור פנה אליהם כמו שפנו לעמוס עוז כדי שיביעו את רגשותיהם על כל מיני דברים ומדוע אם כן זה מפליא שמישהו כותב דעתו על סמך ידוענותו ? אלא שכבר נאמר שלאחר שכותבים תהיה היצירה מנוכסת וידע הידוען שהציבור יכול להפוך טעמו מרגע לרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תגובות עמך לנתן זך
רחל,
תל-אביב,
26/06/04 16:34
|
למערכת:
אני מציעה לקבץ את כל התגובות ולשלח את המקבץ לשופטי בית המשפט העליון שבוודאי אינם גולשים כמונו, פשוטי העם, כדי שיווכחו פעם אחת מה ה ע ם ח ו ש ב.
זה לא יזיק לקביעה המשפטית ה''טהורה'' שעליהם להחליט: הם די בדילמה, כי פה- אחד הצביעו בעד קבלת ארבל לקהלם, ועכשיו צריכים להחליט ''כמעט'' נגדה. גם אח-התערבות זו עמדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
חרוזים לחזיר שיכור
זקצ'ק,
26/06/04 09:17
|
בַּלֵּדָה לְרוֹמַנְטִיקָן שֶׁנִּגְמַר
הָרוֹמַנְטִיקָן הַמַּר, הָרוֹמַנְטִיקָן הַזָּר וְהָרוֹמַנְטִיקָן שֶׁנִּגְמַר הַמְּזֻקָּן בַּעַל הָאַלְמָנָךְ וְזֶה שֶׁחָמַק כְּאִלּוּ מִן הַתַּ''נַךְ זֶה שֶׁעֻטַּר בִּפְרָס, וְזֶה הַמְּקַלֵּס אֶת מְקָלְסַּיו בִּלְבַד אֲבִי הַמַּהְפֵּכָה שֶׁדָּעֲכָה מִזְּמַן, וַאֲבִי-אָבוֹת תּוֹעֲבוֹת הַמֶּלֶל, שֶׁהִתְבַּזָּה בְּיוֹתֵר מִקְּטָטָה
זֶה שֶׁהֵנִיחַ אֶת נַפְשׁוֹ בְּכוֹסוֹ וְאֶת כּוֹסוֹ שָׂם בְּכַפּוֹ, וְחָרַשׁ בְּשִׁכְרוֹנוֹ כָּל מָקוֹם מְפֻקְפָּק וּבָא לְהַטִּיף וּלְהַסְנִיף לְקוֹרְאֵי הָעִתּוֹנִים אֶת מִמְצָאָיו וְאֶת שִׁקּוּיֵי רְעָלָיו
הוּא הָרוֹמַנְטִיקָן שֶׁלֹּא נִגְמַל מֵעוֹלַם הֲבָלָיו וְשִׁקְרֵי הַיֹּפִי שֶׁלָּעוֹלָם. הוּא הָרוֹמַנְטִיקָן הַמְּתַעְתֵּעַ בַּחֲסִידָיו הַמְּתֻעְתַּעִים בְּלָאו-הֲכִי וּמַמְשִׁיךְ לַמְרוֹת חִלּוּפֵי הַשָּׂפָה וְשִׁנּוּי צָרְכֵי הַשָּׁעָה וְלִרְאָיָה: מַחֲצִית יוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ נִזְקָקִים לִישׁוּעָה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
לחבר זולו
יעקב,
דרום-מערב,
24/06/04 15:31
|
משורר רב-זכויות בשם זך שחטא בפירסום לא מוצלח אל הצלב חיש הובל לתשואות הקהל כי צליבה זה בידור משובח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה , עוד משהו.
זולו,
26/06/04 09:36
|
חמשירך , יעקב הוא יפה , בנוי לתלפיות ,חרוז כהלכה אך מחטיא את הסיבה בשלה ''מובא נתן אל הצלב''. לא בגלל איכות שירתו הופך האיש מטרה לבדחנים. בגלל התגייסותו , כהתגייסות כל מחנה הקרנפים ממר''ץ להציל את עדנה ארבל ואת הפרקליטות שהפכה לגילדה של אנשי השמאל הקיצוני.
נהניתי לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן זך
יעקב,
דרום-מערב,
27/06/04 16:59
|
תודה על תגובתך.
ברורה לי היטב הסיבה למסיבה. אך בלי קשר לאישיותו ולדעותיו של נתן זך, יש בשיריו קסם כזה, שפשוט איני יכול לשאת את המחזה של חבורת הקניבלים המחוללים סביב האיש על המוקד.
הרשה לי לצטט שיר נפלא שלו:
אפשר גם ככה
את חייכת במלוא שפתייך ובידרת את שערך ואמרת לי שלחייך התרגלו כבר לחייך ואמרת לי שחייך כבר אינם מה שהיו. לפעמים את כבר צוחקת לא תמיד את לבדך.
וראיתי את השקר וניחשתי את הכאב ואמרתי: זה בסדר לא צריך להתאהב, ואפשר לחיות גם ככה ואפשר גם כך להיות, גם בלי אושר בלי לדעת בשביל מה ומי ואיך.
ורציתי לעזור לך ורציתי לעזור והיה בך איזה כח והיה בך איזה אור, שדחה כל צל של חסד וכל צל של נדבה, והיה בך איזה קסם והיית פשוט יפה.
והבטתי אחרייך וראיתי איך דמותך נעלמת אל החושך שוב חוזרת אל לילך, ורציתי לעזור לך אבל גם הבנתי כי באמת אפשר גם ככה ובזאת עזרת את לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח , יפה.
ל"ת
זולו,
26/06/04 09:29
|
|
 |
99.
גם מטומטמים יודעים לחרוז ...
ל"ת
משוררים מתוסכלי,
24/06/04 13:31
|
|
 |
וגרועים מהם המטומטמים....
ליבני,
26/06/04 11:13
|
|
 |
98.
רב נאתאן , במטותא.
מענדעל מויכער,
ספארים.,
23/06/04 22:52
|
קיק ווס האט דו געמאכט. מאכט א חאיזעק פין די יידישע ליטעראטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
''טעם טוב'' או ''שפת רחוב''
זולו ובניו,
צפון מזרח,
23/06/04 21:11
|
''חופש עיסוק ודיבור'', הוא דבר מבורך לציבור, אך כשהוא מנוצל, על-ידי איש נבל, יש לומר לו : ''חדל מבירבור'' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הצד האפל של ''מחנה השלום''.
יוסי,
23/06/04 17:43
|
|
 |
95.
לגזור ולשמור
ל"ת
מסעודה,
שדרות,
23/06/04 17:43
|
|
 |
94.
לעת זיקנה - תנו לו עדנה (ארבל)
זהבה,
קיבוץ גלאון,
23/06/04 17:41
|
האיש האומלל החליק ונפל לא החכים ,מה חבל אבל הוא לא נבל.
מחפשים נבל ? אורי אבנרי , למשל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
בבוקר זך
אלתרמן,
23/06/04 17:41
|
בבוקר זך משורר נשכח את עיניו פקח
חבל כל כך ששטויות הוא שח עד שלכולם כאבו האוזניים.
ואם נדמה לכם שזה חרוז גרוע, חכו עד שתקראו את חרוזיו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
דם ?
ספקטור,
מעברות,
23/06/04 17:29
|
אני חושב , לא שאני... אבל האיש לא רציני, מה רוצים משמאלני ? האם הוא אמסטאף קטלני ?
בסך הכל , כתב שירה, גרועה , נכון , אך לא נורא... הרי לכתוב ללא מורא מותר אפילו לצרה...
אפשר לחשוב שי' שריד אינו רשע יותר מחריד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
חמשיר
אייל,
עפולה,
23/06/04 17:23
|
אתר אינטרנט חדש למעריב שהתוכן שלו ברמה של ביב ל-NRG יש קנאה כלפי YNET, כך נראה, ולכן הפך את הצהוב לתחביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
למה להעליב איש מסכן?
חיים,
חיפה,
23/06/04 17:15
|
יש בשמאל , נודה על האמת אנשים רעים וטפשים יותר. לא כולם מזדקנים טוב. רחמונעם יהודים , רחמונעס.
מה רציתם ? שיהיה חכם ? שיהיה מנומס ? נו באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
נמוך יותר מתהום.
ליאורה מרקוביץ,
גבעתיים,
23/06/04 17:04
|
איך גויס כל רשע ונוכל מהשמאל הנמוך , מהצל, ולמה ? ישמרנו האל... להציל את עדנה ארבל.
ועל זה נאמר : ''הגידי לי מי חברייך - ואומר לך מה את !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אוהבי ישמעאל - כציץ הנובל.
ניצן זולפיקאר,
שד' הנשיא,
23/06/04 16:48
|
בביתו , במרום הכרמל , איש קטן מחימה משתולל , על מזוז - מתגולל , מגדף , מזלזל , והכל בגלל עדנה ארבל ?
(....ואותה , הוא סובל?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
נתן זך
יוסף עוזר,
ירושלים,
23/06/04 16:32
|
זה לא הז'אנר שלי ידידים אבל אתם זוממים כאן כשודדים כי נתן הוא אומן חשוב למדי אפילו אם השתכר עד בלי די
הוא תמיד יהיה לנו משורר לתפארת ואם הוא שותה , אין זה נורא גרועה יותר האלטרנטיבה שנקראת אצל יהודים מסויימים: פולסא דנורא
כי זה נתן זך אשר מלך בטרם כל השיר נברא ועת נעשה בחפצו קול אזי קרא גם תרנגול
קוקו ריקו וזוז ומזוז ודא עקא, בקול עיזוז כי הוא ה: מבצר ה: תרבותי וכל מלעיז הוא סמרטוטי
כי אין קנקן זך - כמו נתן: מוציא חדש מפני ישן הוא החוגר והמפתח ולחכמה יש לו מפתח
אפשר ללמוד מהספר ''דבורה הדבורה'' גם היא, כמוהו, כמונו, באותה צרה - את הדבש יטול ממנה הקברן כך גם את עמלכם ואת עמלינו
והמשורר, הנה, גז, ואיננו ומפני שזה קול האדם אל נא תרקדו לי על הדם (אם היה הוא משורר לאומי הייתי שר: ''ז'ה טם'' או ''מונאמי'' אבל כשהלאומי אצלו הוא משוקץ הבא נריע לו: אתה פצץ! ........................................... תולנשלב''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא הזהר בלשונך !
מוישה היינו הך,
הרצל פינת זך,
23/06/04 23:00
|
''כוורן'' לא ''קברן''. ראשון , ראשון ואחרון , אחרון. ''קברן'' בא אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לנאמר
ל"ת
אורי פ.,
נתניה,
23/06/04 17:57
|
|
 |
86.
דאג- סייג לחכמה שתיקה.
ל"ת
יהודה,
23/06/04 16:10
|
|
 |
85.
חרזנים מתפייטים עלובי מוח ולב.
נעמה.,
23/06/04 16:09
|
|
 |
שאנחנו נדע ארמית ?
חיים,
23/06/04 16:52
|
עלובי מוח כמונו ? ערלי לב כמותנו ? מה אנחנו ? ארמיים ? תישאלי את נתן זך. תשאלי את עזמי בשארה. תשאלי את שרלי ביטון. בגזענות הם מבינים טוב מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
נתן החכם
עליזה,
23/06/04 15:23
|
היה היה ילד חכם, שהוריו בחרו לו את השם נתן בחרוזים שיחק, ומלים חיבר זה הילד הקטן גדל נתן החכם, שתה וחרז, כתב וסבא תמיד עם בקבוק ומוצץ גם בחדרה וגם בכפר סבא הזדקן החורז, אללי ,ולא נותר דבר מנתן כי השם שלקח הוא השם שנתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
what a sad country
doug,
new york,
23/06/04 14:59
|
full of right wing ignorants, brainwashed by the government ready to support any fascist that comes along, if they will humilliate the palestinians that's why I left, and to prove my point, read the future comments that I will get
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hush Little baby, Don'tch cry.
Elvis,
Palestine TN,
23/06/04 22:41
|
Dear Doeg Don't cry your eyes out because of us. Leave some tears for those who will miss you - the Palestinians.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ignorance.
Noam Chomsky,
Down'n'low,
23/06/04 22:34
|
Capital Letters , please Doeg. Capital Letters in the Beginning of a Sentence. Your Name can be written in small letters , thou...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Did you see your spelling????
Doug,
New York,
24/06/04 06:33
|
|
 |
Doeg - You R 2 Kind .
Zulu,
Terra Santa,
23/06/04 22:11
|
A fellow name Doeg is allright , He is , I must say , not so bright , but he cares for us all, Well , not all , only שמאל, and he cries in his bed every night...
CRY US A RIVER DOEG !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How Can U Tell ?
Llily,
Hod Hasharon,
23/06/04 16:08
|
How Can U Tell Who is Rigt Wing ? How Can U Tell Who Is Ignorant ? Tembel. Sad sad Tembel !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To sad doug from NY
Deputy Doug,
23/06/04 15:45
|
|
 |
Who gives a shit ?
Walter,
Israel,
23/06/04 15:41
|
Dear Doggy Doeg , Who gives a shit about your reasons ? Let me suggest to you to leave us entirely . Boycott us. Don't keep in touch , please. In other words : DON'T CALL US. WE'LL CALL YOU !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so shallow and predicted
doug,
new york,
23/06/04 17:01
|
the vulgarity and ignorance just keeps flowing and flowing you guys are the reason the country looks like that, you are the reason sharon and his mafia gets elected very very sad...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to doggy doeg
kitty,
24/06/04 01:36
|
|
 |
You Misunderstood Dear Doeg.
Roger,
Colombine,
23/06/04 22:22
|
You've been told to Vote LEFT They did NOT tell you to leave. But you Left . a little slow , aren't you ? What shall we do if all the Leftists will Leave ? Live Hapilly ever after ? Well , thank you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אתה הסיבה לכך!
קשוט עצמך,
23/06/04 20:05
|
תקרא רגע את הדברים שלך, הם וולגריים וטיפשים. אתה בדבריך הבאת על עצמך את התגובות האלה. מי שמסתכל על התנהגות אחרים ולא לוקח אחריות למעשיו, מאשים אותם במה שהוא עושה ולכן אתה מאשים את הישראלי בכך שירדת מהארץ. ירדת כי רצית לרדת. יש עוד המון ישראלים שלא מרוצים מהמצב, אבל מנסים לעשות משהו כדי לשנות אותו (אפילו בהפגנות ובזמן הבחירות) ולא בורחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I don't blame anybody
doug,
new york,
24/06/04 00:02
|
I left because I wanted, and I don't regret it reading all the comments just reinforced what I already knew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I wonder
Guy,
25/06/04 18:19
|
I wonder what interest do you find in Israeli websites. for you've lost all connection to this country nor you realy care about it as you've said yourself. I keep wondering little doug, what made go to america, we all know what injustices and wrongdoings america is responsible for. why don't you leave new york as well, go to antartica where you can argue with the pinguins. i'm sure you have a lot to say to them as well,. you, and people like yourself only make me sick. you're not wanted here so we don't really give a damn what you think, miserable little prick!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
בלי חרוזים ,נתן הלא חכם
דוד המלך,
23/06/04 14:49
|
אני לא חרזן צמרת כמוך נתן המלוכלך.אבל כשיוצא לי משהו מהתחת אני מנגב בנייר טואלט ולא מורח בעיתון 77 שאולי הוא רך אך גם הוא מלוכלך. וכבר אמרו חזל בסר זה לא ביידיש הותר טובים אלא נחותי השכל וקיא בגרונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שירה צעירה
מאיר ויזלטיר,
תל אביב,
23/06/04 13:24
|
נתן זך, נתן זך משורר כל כך תותח מן הפחת אל הפח וחושב שהוא מוצלח
זך נתן, זך נתן, משורר כל כך אמן עסוק במעשה אונן והתוצר? חמשיר קטן
מה קרה, מה קרה? נגמרה השירה! נתן, שב בשדרה אל תשוב חזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה ויזלטיר אעלק!!
ל"ת
אלתרמן,
23/06/04 15:23
|
|
 |
80.
שירה זה עסק מסובך .
תמי זולו,
צפון מרכז,
23/06/04 11:53
|
לא אחות לו ולא אח, איש בודד , שיכור נזנח, מרושע ומתוסבך, "איש הספר" - נתן זך.
השם נתן השם לקח שמו לנצח מבורך, אך תמהה אני "היאך? הנחיל סיכלות לנתן זך?"
אין זה עסק מבודח עצוב שירי , אך מאידך אני סבורה שזך ישמח, ששמו עלה מן המחשך.
האיש יהיר , עטו לא רך לבו גבה, כליות מפח, אך אם ישמח או יאנח- אני מודה - זה היינו הך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זך ואותך
אריקה,
23/06/04 17:25
|
תמר זולו,
אם נתן זך כתב שיר מגוחך אבל גילינו אותך (משוררת מוכשרת) דיינו!!!!!!!!!
אריקה לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רפובליקת בננות, הנה אנו באים!!
נדב,
23/06/04 10:57
|
החלטתו של הרועץ המשפטי לא להגיש כתבי אישום נגד דון שרון והחונטה שלו (שנגועה בנפוטיזם) רק מדגישה לאן אנחנו מדרדרים - לרופבליקת בננות. ואיפה הביקורת החברתית-ציבורית? נעלמה. אבל הסירו דאגה מליבכם: הציבור העלוב חסר האופי וחסר חוט השדרה ימשיך להצביע לשרון ואת כל מררתו יוציא על משוררים שיוצאים במחאה נגד רפיסות שלטון החוק. עם זאת, יש לציין, שהמררה הזו תצא בדרך של חמשירים משעממים של אנשים שחיים בתחושת קיפוח תמידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב , אנחנו לא מודאגים ,דווקא.
רינה,
הוד השרון,
23/06/04 12:08
|
אנחנו מקווים שההתפתחויות יגרמו לניקוי אורוות הכרחי ויעיפו לכל הרוחות את תאי השמאל הקיצוני שהתבססו בשירות הציבורי , באקדמיה ובתקשורת. נמאס מנמוכי המצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקופחים ? למה ?
גלעד,
23/06/04 12:02
|
סתם לא סובלים שמאלנים נמוכי מצח ויהירים. לא מקופחים ולא נעליים. שמח לשבור לך גם את הסטיגמה הזאת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
למכירה חוברות עבר של עיתון7 7
מורדי,
23/06/04 10:09
|
|
 |
77.
שיר כן לשיכור זקן
adinaf1,
23/06/04 09:07
|
חרזן נותן בכוס עינו / שכבר ביזבז את כל הונו / אין לו הון ואין לו און / לכן נתקף הוא שיגעון / להרוות הצימאון / על כן חייב הוא כבר לזוז / להרויח איזה זוז / וויסקי לא מוכרים חינם / גם לא לחלאת אדם / לכן ישב הוא ,שיר חיבר / מהתחת לא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אהבתיך נתן
דביבון,
23/06/04 08:18
|
אהבתיך נתן, זך ואיתן, אך כשהדברים לא זרמו כדעתך, נשתבשה היא עד לבדל הראייה.
האם התיעוב והסלידה משרון, הולידו זעם קדוש לעפרון, עד שכל מה שזכו מזך כמרצע היוצא משק שמנמן ומלוכלך
לא קל לשנוא כמוטיב ולאהוב בני פלשת כתחביב, ולכן כשראש היהודים לא מושלך לבית האסורים, טעם הציבור מרוריך, עכשיו ובעצם... בכל עיתותיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ציבורי לא פלילי
הומניסט חרד,
חיפה,
23/06/04 08:11
|
טוב שבא מיכאל איתן שבדעותיו אכן איתן אמר בקול לפני העם מה שנכון לכולם מזוז רצה אולי לפגוע בארבל אך בטובת השכל הישר לא הסתכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שיר נוסף, נראה אתכם עכשיו
לוני,
תל-אביב,
23/06/04 08:03
|
אתם בעצמכם ראו את פרצופכם חרוז לזוז מזוז תפוז ולוז והאמת אומר דבר אולי אכזר רצוי לתת ולא לקחת מלשון הלב ולא משפת התחת בכל מקרה מוטב אתמול מחר ואף עכשיו שלא להיות שוטה כמותכם, בטית אלא בתף
לוני אין כמוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלש. טעון שיפור.
נעמה רותם ברקו,
23/06/04 11:22
|
|
 |
73.
איך הוא מעז, למען השם
שרון,
מרכז,
23/06/04 08:01
|
איך זה שהדיוט קטן מעז איך הוא מעז למען השם הרי האשים כבר והעליל בפרשה אחרת של אותה בת משורר נדמה, גברת מפוקפקת אז איך הוא מעז למען השם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זאת? במה מדובר?
ל"ת
Y,
23/06/04 09:09
|
|
 |
72.
אתם מסכנים, וזך גדול מכולכם.
דני,
קו התפר,
23/06/04 04:54
|
אז נכון, כנראה שלא הבנתי את השיר שלו עד הסוף (הארמית שלי לא משהו), ואני בטוח שכולכם שולטים בארמית יותר טוב וממני. ובכל זאת: את מה שנתן זך עשה לספרות העברית אף אחד מכם לא עשה בשום תחום בו הוא עובד. ההתקפה המטופשת שלכם עליו, (מי הוא בכלל?!), מזכירה התקפות על אנשי רוח בזמנים אפלים ובמקומות אחרים. לו הייתם כולכם מבינים גדולים בשירת זך - ולא רק בעשרות השירים שלו שהולחנו - והייתם טוענים שהיצירה החדשה קצת חלשה - ניחא. אבל אין לכם מושג קלוש. אתם מאשימים אותו בהתלהמות, ומתלהמים בעצמכם (ועוד בהרבה פחות כישרון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
היה ברור שמעריב יסתייגו מזך
דוד אוחנה,
תל אביב,
23/06/04 00:29
|
כעיתון הנשלט על ידי עופר נימורדי סביר להניח שמעריב תומך באנשים כמו מזוז, אפל, גלעד,דרעי וגרוס ויצא תמיד להגנתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שופתי העליון (לא טעות כתיב)
כנניה המיסר,
22/06/04 22:57
|
את ארבל עדנה דורית בייניש רצתה ולמרות זאת הנשיא ברק את שניהם לא זרק כל השלושה - עברייני המאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מעריב וקוראיו עלובי נפש
ציפי,
חיפה,
22/06/04 22:04
|
שמעולם לא כתבו (ומין הסתם אפילו לא קראו) שורה אחת שתשתווה למילותיו של נתן זך: אכן שיכור, אכן מריר, אבל אמן המילה הנשגבת בפשטותה.
"למדני את השיר הפשוט של הלחם, ופרוש לי חלק בשלומך"
בושה שעיתון (הנקרא ביותר?) מלהים את קוראיו למעשה נבזי כל-כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימים אפלים.
דב,
מרכז,
23/06/04 14:47
|
נכון שהשיר של זך לא מוצלח בלשון המעטה, אבל "חוות החיות" שהתעוררה בעקבותיו ממש מזעזעת. "נמוכי מצח" ? אולי תכיף מישהו יכתוב "בעלי אף ארוך"? אז ישבו נא כל המשוררים בגרוש שהתעוררו כאן ויפסיקו עם "ליל הבדולח" התקשורתי הזה. מרגיז אותם שיר גרוע ולא איכפת להם משילטון מושחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שומו שמיים...
איתן,
23/06/04 08:05
|
המשורר הקדוש השתלח, המשורר הקדוש ספג תגובה. אולי את גם מעריצה את תומרקין ואני חושב שהוא פחח גרוע. לא על זה הויכוח. העניין הוא שזך יצא בביקורת לא ענינית עם האשמות גורפות ולא מבוססות. חרוזיו עלובים וגם "עיתון 77" מוסיף לפתטיות בכך שהוסיף דף נלווה מיוחד עם השיר. זה רק טבעי שיבואו כמה קוראים יצירתיים ויענו לזך ב"שפתו".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל הציפור(ה?)(ע?)
אני,
22/06/04 23:14
|
כנראה כשנתן כתב על כלכלב/ על חסידות שוטות כמוך הוא חשב/ כמו ריר למשמע צלצול פעמון/ ישר מגינה על משורר הארמון/ של אליטה שבידי עצמה הומלכה/ תועפות רקבון באותה ממלכה!/ שיכור גס רוח, בינוני, עבדקן/ לך הוא המלך, ממש קפיטן/ כל אד שיכר, גיהוק או שיהוק / לך הוא דבר קודש אסור לפקפוק/ ומי שירהיב בכפירה או מינות/ הוא בור וטיפש, לא קרא אמנות/ האם תיאותי במחילה להשיב/ לשאלת עלוב נפש, הישר מהביב/ מה מה מצאת כה נשגב, כה טמיר/ באוסף עלבונות שנלקח מהדיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לציפי
יעקב,
דרום-מערב,
22/06/04 22:59
|
אחרי חבורת מטילי הבוץ, סוף סוף קול שפוי. נכון שה"שיר" על מזוז מטופש, אך נתן זך נשאר אחד מגדולי השירה העברית בדורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
נא קולמוסי (זה שיר)
עודד, אוז,
22/06/04 20:19
|
נא קולמוסי העלה את טונך ובעט ישבני עריצים בעירך לכיוון הלולים, האורוות והשוקת שיאכלו, במחילה, מאבוס - לא חרוסת
את זה השמנמן העלימוהו מכאן ואת זה הצרוד תחבוהו בדוד את העול הזקן ואת מה-שמו גם כן נא עשה שמוחם יעבירם על דעתם
אך למר זך הנכבד כתוב מכתב המלצה וציין בו את כל מה שאי פעם עשה איך היכה והשפיל את אשת ביתו איך הארס משל עת משך בעטו איך השחית דורותיו כן את כל השלושה איך ביתר מוסכמות רק לשם תהילה
ואל נא תשכח קולמוסי היקר לציין הנימען (ופה העיקר) זהו כבוד השטן שכן שם בג'הנום במדור מספר שבע מקום יש שמור לנחש? לא, לצבע שם הצבועים ישובים על ריצפת בית הסוהר ממש על האש ללא אור, כסות או צוהר
ולשם, אינשאללה ילך ז"ק זך-ינו הלוואי ירקב בתהומות שטנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
אני,
23/06/04 09:42
|
|
 |
חזק
ל"ת
babagan,
22/06/04 20:48
|
|
 |
67.
תקשורת תקשורת
אבי מתל אביב,
22/06/04 20:00
|
נתן לא אשם הוא מחורפן. איש זקן שבע מרורים שאיבד זה מכבר את צלילות דעתו. אולם יש לנו תקשורת מנוולת שעוסקת ברכילות זולה ודמגוגית והכל למען הריטינג. אז מה דעתכם בואו נחרים את התקשורת רק כך נוכל לסתום את פיהם המלוכלך של כל מיני מחורפנים דוגמת זך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק!
ל"ת
הלוואי,
22/06/04 20:51
|
|
 |
66.
nrg- you'r doinfg so fine!!
ל"ת
avner,
22/06/04 19:53
|
|
 |
65.
חמשירי נישא ברוח
דנה,
22/06/04 19:17
|
היה היה פעם שיר שנכתב בידי משורר לא כשיר היו בו גידופים ועלבונות נגד פקיד ציבור חף מעוונות וכשפורסם השיר בציבור מרוב רוגז נעתק הדיבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא לקלקל את החגיגה
דרור,
22/06/04 19:08
|
אבל משהו פה נראה כמו טעות. השיר לא מסודר בשורות, החרוזים לא עובדים, ובלי קשר לתוכן מדובר בפסקה ולא בשיר. גם אם זך התכוון לכתוב שיר "היתולי" מן הסתם היה יכול לעשות זאת יותר טוב. כדאי לבדוק שוב כיצד נוצר ה"שיר" ובאיזה קונטקסט כתך זך את מה שכתב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אלו לא חמישירים
דנה,
22/06/04 19:06
|
לא מספיק שיהיו חרוזים, צריך שיהיה קצב של חמשיר. השיר צריך להיות קצר 5 שורות(חמש-שיר) . ובו עלילה שבסופה פאנץ' ליין. וזה צריך להצחיק. יש רק קטע אחד שמתקרב לחמשיר . כל האחרים - Sorry
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תרומה צנועה
משורר הדלות,
עם אופטימי,
22/06/04 18:17
|
-לבן כמו חלב או טבול בסיד -הכח ניצח והעם הפסיד
הרצל מורנו, היכן החזון שנקבע לתמיד כקשר הון ושלטון
-נגד הרצון לטהר כל שרץ -עומדת רק יושרה של מרצ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מזוז
מ.ש,
א.י,
22/06/04 18:05
|
היועץ המשפטי בל יזוז מעמדותיו ששוות חצי זוז נתן הכשר לשרון למרות שהוא לא ברון
היועץ הכשיר שחיחות ובג"צ הכשיר חזירות ואני לאן אלך ואנה הלכה לי המדינה
השופטת ארבל עבדה כמו מערבל דאגה לתפור תיקים לא שמלות וארנקים
כך נאמר מעל גלי האתר בשם הנתפרים עצמם כרגע יש יועץ אחר שפורם את כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
יוזמה ברוכה ומוצלחת!
ל"ת
גולק,
22/06/04 18:04
|
|
 |
59.
כולכם חרזנים פרימיטיביים!!!
ל"ת
מרק צח,
22/06/04 17:51
|
|
 |
58.
אחרי שגילה את מי שהכה את שמרית
בן הארץ,
22/06/04 17:49
|
השוטה הזה שאחרי שגילה את התוקף של שמרית והלבין את פניו נשלח ע"י שיכורי השמאל לכתוב חמשים שהם כה גרועים עד שחצי המדינה מרגישה שהיא יכולה להתחרות בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כבר נמלץ הפוחלץ
ג. חרוזי,
22/06/04 17:46
|
כבר נמלץ הפוחלץ לתוך מלל נפלץ עוד מעט יהיה כספחת כי בשולי השירה לא נותרה עוד ברירה יש לטמון את הסחי בקלחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמוד
ל"ת
אינשם,
22/06/04 22:49
|
|
 |
56.
נתן המטוטם
עדנה,
ירושלים,
22/06/04 17:43
|
קרא את שירי המגיבים וראה כי ממך הם לא נופלים אין להם מדליות ותארים הם סתם סתם אזרחים טובים למרות היותך פעם לקטור בשבילי אתה כמו חמור כל שירך בטלים בשישים ואינם שווים שני גרושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 56
שי,
ים,
24/06/04 11:07
|
|
 |
55.
AT LAST MAARIV PUBLISH, WITH
MAARIV CONTINUE,
22/06/04 17:39
|
|
 |
54.
גדלוים מהחיים, יחייייייייייייי
עופר,
22/06/04 17:30
|
טוב לדעת שגם בצד הימני של המפה יש משוררים גדולים. איפה התחבאתם עד היום. הרימו ראש כי משוררים אתם. כל הכבוד על הזמן והיוזמה. מי יתן ותבורכו בכל אשר תפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מעשה בלעם
זולו,
22/06/04 17:15
|
ערוותה של ארבל נחשפה , ונתן לא ידע מנוחה. בשנאה ובבוז, הוא כרה למזוז , בור יקוש - אך נפל לשוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
השתיין ושכרו
זולו,
22/06/04 16:58
|
לאחר לגימה (או תריסר), זך כתב שיר קצר ומוזר, הוא ציפה לתשואות , אך , חלום בלהות ! כל קוראיו לעגו , למצער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אוי נתן זך
יוסף עוזר,
ירושלים,
22/06/04 16:42
|
נתן היקר, איזה בזבוז להפריש חרוזים שוים רבע זוז כי הייתה השירה שלך - מלכה, בלרינה ועכשו קיש קיש קריא: ואיסטרא בלגינא! הנה, הבנתי לאיפה נשפך כמעט , כמעט "כל החלב והדבש" ספרך, בו היו קצת צופים וקצת נופת ועכשו כה חבל על שירבוב וטינופת כי השירה תמיד - "יופיה אינו ידוע" אז למה תתנחבל באופן קבוע?! איך , "איך זה שכוכב אחד " כבר לא מעז ועכשו אתה לא מעז , לא כבשה אלא: תיש בשעה שרק אתמול חשבנוך לאריה או ליש חזור נא, חזור נא אל השירה כי הירח עדיין על כידון הברוש וצילו של אלתרמן המשקה אותך לענה ורוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שיר לנתן
CH,
השרון,
22/06/04 16:42
|
נתן מילים ערבל כדי לסייע לארבל משורר שהיה בחריזה כבדה איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חמש שורות על טפש אחד.
זולו,
22/06/04 16:36
|
שמאלני מתוסכל ושמו זך , כשנכשל מחנהו , לא נח , הוא נטל את העט התאמץ ושירבט שיר קצר , אך אבוי- מגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה חמשיר
ל"ת
אינשם,
22/06/04 22:50
|
|
 |
48.
התפייסו להשיב אמון צבור במערכת
ושפך שמן,לא זך,
לא נתן,לקח,
22/06/04 16:29
|
|
 |
47.
זה - שיר
מיכאל,
22/06/04 16:29
|
אשרי העם שיש לו כאן משורר כמו נתן נקי וזך נשוא פנים שופט ישר בישרים
אשר גורס כמשנתו שכל אחד יחשוב כמותו ואם לך זה לא ברור אתה הנך הדיוט ובור
שופטים עורכים משפטנים לנתננו לא מזיזים אף אם טעות היא בידיו אבוי למהרהר אחריו
כי לו ורק לו החוכמה רק לו ניתנה הנבואה ואם חלילה ויטעה ודאי שאין זה משנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מזמוז.
שרון. שם פרטי.,
22/06/04 16:19
|
|
 |
45.
zakh ata pakh.
THE BIG A,
USA,
22/06/04 15:57
|
|
 |
44.
Hey take it easy
coco,
22/06/04 15:56
|
|
 |
43.
נתן זך, כמובן, יודע הכי טוב
יאן,
נתניה,
22/06/04 15:50
|
הוא יודע יותר טוב ממזוז מה קרה שם. הוא בקיא בכל התיק הזה.
במקומו של מזוז הייתי טובע אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Zach is better when he is
baba,
22/06/04 15:49
|
|
 |
41.
זה גם שיר
יוספה,
22/06/04 15:43
|
אדם ניכר בכוסו בכיסו ובכעסו/ אינך ניכר בכיסך רק בכוסך ובכעסך/ לו משורר אתה, חרוז שירים/ ובנשגב מבינתך הרף לאחרים/ מי שמך? משורר קטן/להכפיש יועץ משפטי ורבן/ הרף ידך מצדק וממזוז/פן תהיה ללעג ובוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד ויש כבוד
הודיה,
22/06/04 22:51
|
|
 |
40.
את מי מעניינת הדעה שלו? מי הוא
ליאת,
22/06/04 15:43
|
עוד נפוח אחד שחושב שדעתו מעניינת מישהו. שיקנה יומן זכרונות וידבר לעצמו. העיקר שיעזוב אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
היזהרו ממגיני
מלכה,
ים,
22/06/04 15:41
|
לנתן זך. תעשה טובה ואל "תגן" על הדמוקרטיה, ועלינו מפני שחיתויות. כל עוד אין אתה ושכמותך מבינים את כלל הברזל שבחברה דמוקרטית המושתתת על החוק. "כל אדם הינו חף מפשע עד שהוכח ההיפך. האדם אינו צריך להוכיח את חפותו אלה המדינה חייבת להוכיח את אשמתו מעל ספק סביר". טוב עושה היועץ שכאשר יש תיק בידו שאין הוא מבוסס על ראיות - מעל ספק סביר - הוא מעדיף לסגור אותו מאשר לגרור אדם למשפט לא צודק. הדבר מתאים לראש ממשלה ולכל "בוזגלו" אחר.
והרי אם נרצה נוכל גם עליך ועל כל אחד אחר "לרקום" תיק "סביר" ובוא נראה לאן תגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שירו של שפשף
ניר,
22/06/04 15:03
|
אוי נתן, נתן אומרים שהיית גדול - עכשיו אתה כל כך קטן לאחד קוראים בוזגלו, לשני מזוז, אולי זך השם כה נאה, אבל הראש, כה מלוכלך אבל הרי זה ודאי נעים להשתייך לעם השייכים ולדעת שגם כשתגבב חרוזים שלא כדרך הטבע תמצא לך אכסניה בעיתון 77
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נתן זך לא לבד
איתן,
22/06/04 15:02
|
אץ לו משורר רצה לצאת חוצץ כנגד זה שאת הבלון פוצץ שמו של הנ"ל הוא מני מזוז וזה ממש נפלא - הוא מתחרז עם זוז וכך אפשר לחרוז "קנו אותו בזול" ואני נתן זך - יוצא ממש גדול כי בעליון ובתקשורת המאפיה שמאלנית ונתן זך לשירותכם אפילו אין תשתית [אבל השיר של זך יצא קצת אינפנטילי ורחמנא ליצלן - אולי הוא קצת סנילי?]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בדיחה שכונתית
ד'ר יוסף,
חיפה,
22/06/04 14:57
|
בטח מני מזוז התגלגל מצחוק כששמע על הבדיחה של זך, עוד משורר שכונתי שיצא מכוך של מחוששים של " מיצג בני טובים"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני לא יכול להתאפק
hawk,
תל אביב,
22/06/04 14:40
|
וואו וואו וואו שיואו !!! איזה שיר מדהים !!! איזו יצירת מופת !!! ראיתם את משחקי המילים המדהימים ??? את התיחכום והשימוש במשלים , קונוטציות (חיוביות ושליליות) דימויים וסארקזם ??? שיואו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא חרוז אבל נכון
מבקרת,
22/06/04 14:31
|
כמבקרת חובבת איני מתלהבת מהשיר החדש של נתן זך, שהמוזה שלו ידעה ימים טובים יותר. אך בקשר לתוכן, נדמה לי שרבים בציבור מרגישים אכזבה ועלבון מהתנהלות היועץ המשפטי החדש, ומזדהים עם תחושתו של המשורר. מה שלא יפה לדעתי הוא לגלוג על שמו של אדם. בודאי יש הרבה אנשים יקרים ונכבדים שנקראים מזוז , ואין צורך להכפיש את כולם. הבעיה באיש ולא בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבקרת יקרה
אני,
מחוץ לבועה,
22/06/04 17:59
|
מבקרת יקרה לעזרת השתוי נמהרה בנימה מתנשאת לחילוצו יוצאת לו קראו לי מזוז הייתי מזמינה לחפוז אבל עדיף להפשיט תפוז מלהתיז לעברה של המבקרת היקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תמיד הוא היה משורר גרוע...
ל"ת
יאיר,
תל אביב,
22/06/04 14:21
|
|
 |
32.
אדם זול?!זה סגנון?!זו תרבות?!
יש,
לבקר?כן!אבל,
22/06/04 14:13
|
מותר לבקר גם באמצעות שירה. אבל..... עם סגנון כזה מעליב : אדם "זול" מעליב לא פחות את האינטלגנציה של הציבור. האם יש אנשים יקרים?! חבל מאד שזה הסיגנון של איש רוח. מקווה שיכתוב שיר שיגביר האחדות בעם ללא שיוך מפלגתי או כל שיקול זר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הספרדים הבכיינים
שונא בכיינים,
מרכז,
22/06/04 14:12
|
מי שמותח ביקורת על ספרדי, אוטומטית מואשם בגזענות ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל
דן,
22/06/04 19:08
|
הטענה היא שה"משורר" התייחס לשם משפחתו, יהא זה מזוז או ארבל (הטמבל?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ZACH, YOU ARE THE SHCHITUT
ZACH MUSHCAHT,
22/06/04 14:05
|
SMALANI MATZUI. IF HE WOULD DECIDE AGAINST SHARON YOU WOULD SAY HE IS GENIOUS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עוד אדיוט שנעשה מבין גדול
שחר,
22/06/04 13:58
|
תגיד לי מר זך, ממתי התחלת להבין בעניני משפט? הצרה במדינה הזאת שכל פישר שיודע לכתוב נעשה משורר, וכל אהבל נעשה מומחה במשפטים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ללא פרופורציה
אשכנזי ימני,
22/06/04 13:55
|
נתן זך משורר שדעך לקנות עולמו מחדש רוצה הברנש עתון 77 לו במה מתאמה לו המחראה ולמה אני כלל נטרד בשל זה הגמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גזעןלצוחק על שם המשפחה הספרדי
ראובן,
עכו,
22/06/04 13:53
|
מצא לו הגזען הידוע לצחוק על שם המשפחה הספרדי של מזוז חרוז לבזוז. מעניין אם שם המשפחה היה ברקוביץ הוא היה חורז לקנו אותו בסנדוויץ. פשוט לא קולטים האשכנזים במדינה איך יכול להיות שספרדי קובע בתור יועץ משפטי. זה נורג אותו. ונקווה שזה יהיה כמב שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאראנויה!!!
adinaf1,
23/06/04 08:55
|
עם כל הכבוד, ואין כבוד לשכמותך אתה איך לאמר בעדינות? פשוט אידיוט!!!! בטח אין לך חיים ,כך שאתה מחפש בכל פינה אשכנזים שכל מטרתם בחיים לרדוף אותך. אתה יודע מה.? יש לי שם של פסיכיאטר טוב מהאזור שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורי דן מותר
מוחה,
22/06/04 14:35
|
ראובן, אתה צודק. לפני ימים אחדים בתכנית הרדיו שחור ולבן השתלח אורי דן, כן ,שופרו של..., בפרקליטה שהדליפה את פרשת סירל קרן, וכינה אותה ליאורה גלט טריפה, ואיש לא נזף בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה.
ל"ת
יוסי,
22/06/04 19:10
|
|
 |
26.
נתן זך / אדם מלוכלך
הנוקם,
22/06/04 13:43
|
יושב לו שמאלן ממורמר / ועל כשלון השמאל הוא שר / מתקיף את היועץ / נגד השכל הישר יוצא רועץ / אם איש שמאל היה נחקר / לא היה נתן זך אומר דבר / שוב השמאל נחשף ביהירותו / כי אין בעולם אלא צידקתו / כי כשהשמאל חוטא המוזות שותקות / אך יצא איש ימין צדיק ורוחות השמאל "הנאור" רועשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכת גב יד מעולה!
נבו,
22/06/04 14:10
|
אח, איזה יופי של תשובה. החזרת את הסרב המגעיל של מר זך בצורה אלגנטית ומדוייקת :) תמשיך כך :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
החרוזים שכנעוני...
רוני לוי,
22/06/04 13:40
|
כעת ברור לי כשמש: מזוז טעה, ארבל צדקת, הפרקליטות זוהרת וצחה כשלג - עובדה, הנה השיר, הנה מטולים חרוזים נפלאים למרגלותינו. "מיום הקמת המדינה", פסק המשורר הנשגב, משל היה סוציולוג-קרימינולוג-אנתרופולוג צמרת. ולא היא. כלומר כן היא, כן וכן שארבל חייבת הסברים, כן ועוד איך שארבל חייבת לטוס בגובה נמוך מכיסאה הרם בבית המשפט העליון. עובדה - אני חושב ככה ועוד רבים וטובים. למה לעזאזל אין איזה חרזן בינוני שיחרוז משהו על הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית בנוגע להתנהלות הפרקליטות וארבל בכל הפרשיות האחרונות? והנה חרוזים מפרי עטי: קשות מאוד הפרשות פרשות שעושות בושות בושות שמעוררות תהיות מה זה תהיות קשות. משורר או לא משורר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איפה פרסמת את השיר על וויצמן ?
קרן,
גרמניה,
22/06/04 13:38
|
ו 400000 שקיבל בשחיתות -ולא הועמד לדין? מה עם השירים על לאה רבין ושמעון פרס? חצוף ונבזה שכמותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נתן זך מזוז
שושה,
22/06/04 13:37
|
זך היקר עסוק בשירה ולא בגזענות מעניין אם היה ממוצא אחר מה היית כותב............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לזוז
יוסל'ה,
חיפה,
22/06/04 13:25
|
נתן זך אל תזוז מי מאחוריך זה מזוז פרקליטת המדינה שורקת בוז האי היווני העיקר שיעמוד בלו"ז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זך ומזוז
יוסי הלוי,
שרון,
22/06/04 13:25
|
ההבדל בין נתן זך ומני מזוז, הוא שמני מזוז הינו מנקיי הדעת שהיו בירושלים, ונתן זך הינו אדם שלפנים ניחן בסגולות מסוימות של שירה.
יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סמרטוטון77
יצחקי,
22/06/04 13:19
|
כל השמאלנים יצאו מחוריהם המעופשים.אחד מזוז העיז לקרוא :המלך ערום וזה לא לרוחם.ואז החרזנים ומלחכי הפינכה מאבדים את מעט הבגרות והנימוס, ובשצף קצף תוקפים כמו תגרנית בשוק ,ואחד שיכור שבינקותו היה כאילו משורר ,חורז הרוזי ביבין ללא רסן בשם החושך הבולשביקי.פאשיסטי.שמאלני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זך טועה בגדול-מזוז נקנה ביוקר
מיכל, תל אביב,
22/06/04 13:15
|
מני מזוז לא נקנה בזוז - הוא נקנה בקבלת המשרה, וסיפק את הסחורה בדיוק לפי דרישת הלקוח. (חוות השיקמים) מעמד ומשכורת של יועץ משפטי הם לא דבר זול. השיר לא משעשע, אלא עצוב ומריר, זאת המדינה שלנו שמאבדת את עצמה לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ואם הוא היה פוסק הפוך?
משה,
22/06/04 13:09
|
מעניין מה היו אומרים כל השמאלנים אם מזוז היה פוסק הפוך. ולמה לא שמענו אותם כשאהוד ברק יצא נקי מכל התיקים שלו? איפה היה נתן זך אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נתן זך שיכור ספוג בקיא...
אני,
22/06/04 13:01
|
נתן זך השיכור הכרוני/ "אומן", "משורר" בערך כמו רוני/ סופרסטאר של אפסות אלכוהול וקיא/ אינפנטיל סופני, מצפון לא נקי/ אולי תפסיק לתת עינך בכוס/ ועל האלכוהול תתחיל לכעוס/ רק רחמים אתה מעורר/ אתה שיכור, לא משורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מה קורה במדינה
דל אבחנה, נטול,
ובכ"ז שם לב,
22/06/04 12:56
|
מדהים איך שאדם אחד מצליח לערער את שלוותם המדומה של כל כך הרבה אשכנזים. מה קרה, מזוז צבעוני מדי בשבילכם? גם שר חוץ, גם נשיא וגם שר ביטחון זה כבר יותר מדי? ואם השחיתות קיימת מקום המדינה, ואז המדינה היתה קצת יותר "בהירה" וקצת פחות מזרחית, כנאה שלא האחרונים הם אלה שהמציאו את השחיתות. הם רק לומדים מהר, מסתבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר מקשקשנים כמוך
א.,
22/06/04 13:36
|
עד מתי תשפטו כל עניין לפי ההשתיכות העדתית? יש כאן הערות עניניות וחשובות, אז למה לרוץ כל פעם לקשקושים האלו?! וזה ששר הבטחון, הנשיא ושר החוץ אינם אשכנזים רק מוכיח שהנושא העדתי כבר מזמן פאסה. WAKE UP!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא זך ולא נקי
פ.נ,
22/06/04 12:56
|
איזהו גיבור -עיזוז יתכן שזה מזוז מהי הכשרתך יונתן האם הנך משפטן שמא הביט לאחור והואיל נא לספור כמה כתבי אישום יצאו ללא כלום מכבוד הפרקליטים למכובדים ואחמ'ים לא נראית לי תגובתך תמימה ויש לה ריח פוליטי רע ומדוע ארבל אמת ומזוז מעוות הפעם אינ זך ואינך נקי ומשום כך תגובתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה שיר אבל...
בן,
22/06/04 16:01
|
בלשון ציווי אומרים: הבט, ולא הביט הואל, ולא הואיל אצלך זה נכתב בלשון עבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
המשורר ה
אזרח,
22/06/04 12:48
|
מעניין כמה בקבוקי אלכוהול,שתה משורר החצר הזה,לפני שהוא כתב את השיר הזה. בשנה הבאה יקבל פרס ישראל לשירה. קשה...קשה... קשה ל"מתורבתים" לקבל את מזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צחוק שווה
בוזגלו,
בית שמש,
22/06/04 12:33
|
נתן זך על שום מה הוא כך? אובדן חושים או שמה אובדן הדעת זה לא משנה גם כך דעותו שוה לתחת ואם בתחת עסקינן, האיש הזה מזמן בר מינן את פיו הוא פותח ללא אבחנה אוי מה אומללה אשתו המסכנה נתן הקטן, מזוז לא יזוז גם אם תכתוב עליו שיר חפוז
לא שלך,
בוזגלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר תגובה לבוזגלו
דוקטור בוזגלו,
22/06/04 13:03
|
אכן שירך חפוז ממש כהחלטת מזוז כעסך יוקד כלבה רותחת אך ידע של ממש מגלה אתה רק בעסקים של ...תחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקטור תחת
בוזגלו,
בית שמש,
22/06/04 13:39
|
אינך דוקטור ובטח לא בוזגלו חבוב בטח צצת מאיזה חור של ביוב רק שם, במקום שהביוב נגמר גדלים כמוך יצורים מהעבר אתה כמו זך עיוורים כל כך כך או כך, לעולם לא נשכח איך כמוך ואחרים הולכים וחוזרים והאמת תנצח ואתה? לנצח תתמקח, לך הירח לעולם לא זורח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לד
דוקטור בוזגלו,
23/06/04 08:43
|
נראה לי שאתה , לא בוזגלו מבית שמש , אלא בוזגלו מבית שמוש, לפי ה"לא נשכח" אני מבין שאתה זוכר את אבקת הד.ד.ט, תצא מזה כבר , נמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה עצוב
בוזגלו,
בית שמש,
24/06/04 14:36
|
אוי כמה עצוב/ מציק אתה כמו זבוב/ כעסך ברור, אתה סתם בור (ועם הארץ) כמוך אנשים אופס..יצורים לא תמיד ממש ברורים/ הן גם אתה כמו כל החמורים נוערים ונוערים עד שמתעייפים ובסוף לכל הרוחות עפים, צא לי מהחיים עכשיו ומיד תמצא מקום ליד זך, ותעשה ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חבל,זך סנילי
איציק,
22/06/04 12:29
|
|
 |
העיקר חרוז.בלי מהות.זול,חבל.
ל"ת
בן תר-רבות,
22/06/04 15:46
|
|
 |
11.
זך זחוח, מעופש בטוח, בעבר היה
ל"ת
משורר,
22/06/04 12:29
|
|
 |
10.
נתן קונסומה
המשועשע,
ת"א,
22/06/04 12:28
|
משורר נתן לא-זך כל כך רוצה להיות תותח עד שהוא פשוט מוכרח להטיל שיר קצת מלוכלך על יועץ כן-משפטי שעם קצת אינטגריטי עוד יראה לקונסומינו כמה אין עכור ממנו במרקים ובביצות כך שאם שלולית הטיל לו על יועץ שאין שני לו לא במיל ולא בזוז - נתן לא שווה מזוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משורר שזמנו תם
חיים,
בלגיה,
22/06/04 13:03
|
אתה עשר נתת לו מנה אחת אפיים לאשמאי הזקן והקנאי. הם רואים שאינם יכולים לחזור לשלטון אזי כל האמצעים כשרים כדילנגח, יישר כוחך. מעניין שכל המשוררים שמאלנים, ודרך אגב מי אמר שלפיזיקאים או לאנשי עסקים אין יותר שיקול דעת מאיזה משורר שעבר זמנו. נא לעיין בסקר של הציבור שתומכים במזוז ודורשים להדיח את עדנה ארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי
adinaf1,
22/06/04 12:36
|
|
 |
9.
משורר החצר של השולטים במדינה
יהודה ג.,
22/06/04 12:24
|
פוליטקאים, בניגוד לך אדון זך, עומדים לבחירה דמוקרטית ולדין הציבור. האנשים השולטים באמת בחיינו לא עומדים כלל לבחירה אלא מתמנים ונתמכים על ידי קליקה מונופוליסטית ללא סיכוי למשורר או לשדר שלא שייך אליהם או שלא משתתף בגלי השינאה שהם משדרים למי שלא כמותם - להשמיע את קולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זכרון קצר או מזדקן??????
בני,
מרכז,
22/06/04 12:21
|
האם זך יכול להסביר (אם הוא זוכר) למה לוינסון ועופר התאבדו????? למה אשר ידלין ישב בכלא?????
היו ימים ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם עוד היתה בושה
פרחיה,
22/06/04 14:42
|
בני מהמרכז, תקעת גול עצמי. כשהשמאל החזיק במושכות המדינה עוד היתה בושה. אנשים מושחתים יש בכל חברה. חברה מתוקנת מתנערת מהמושחתים, מעמידה אותם לדין, מענישה, ולא שוכחת להם גם אחרי שריצו את עונשם. כך היה בימי מפאי. היום גם אנשים בליכוד, כמו איתן, אומרים מעל במת הכנסת שמשפחת ראש הממשלה מושחתת, אך כולנו כלבים נובחים והשיירה המגונה ממשיכה לרמוס אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הוא גאון...
אלון בן-יוסף,
חיפה,
22/06/04 12:19
|
|
 |
כדאי לך לקרוא
adinaf1,
23/06/04 09:21
|
|
 |
6.
טוב נו, הסמולן הנאור והמתקדם
פנחס,
22/06/04 12:17
|
מתייהר ומשתחץ על הספרדי "הפרימיטיבי" שבכלל לא שייך לארץ ישראל היפה ושגנב את המדינה מן האוליגרכיה הסמולנית ההגמונית זך כנראה שכח מה היה פה בשנות ה50 וה60 וה70 עד עליית הליכוד לשלטון. הקיבוצים, הקואופרטיבים לתחבורה, תנובה המשביר לצרכן, סולל בונה ושאר חברות הבלוף של 'חברת העובדים' היו מקבלים הון עתק מן שלטון החושך של מפאי כסובסדיות על מנת להחזיר חלק מזה למפאי ולשאר מפלגות הסמול ולכיסים של "הפועלים הבכירים מאוד". הגמוניה פולית קראו לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן שלי
adinaf1,
22/06/04 12:39
|
אוי אתה לא רק מקופח [ בתור ספרדי ] אלא גם בלי עיין הרע אידיוט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או עדינה הלועזית?
לעדינוש,
אף אחד,
22/06/04 13:00
|
יש לי תחושה שאלו שמרגישים מקופחים לאחרונה, אם כי לא ממש מסוגלים להודות בזה, הם דווקא האשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שיר אשיר , לחרזן החמשיר
adinaf1,
22/06/04 12:16
|
לקרוא לו משורר, זו הגזמה גסה ולא יותר, אולי חרזן של חמשירים , להנות רק חזירים, והבדיחה ששמו הוא זך , כשהוא בעצם מלוכלך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נתן זך המלך
ל"ת
שרה,
22/06/04 12:10
|
|
 |
3.
משורר קטן חפוז ונחפז
יהודה,
ארץ ישראל,
22/06/04 12:05
|
נתן על במותיך חלל .איך נפלו משוררי חצר שמאל נים עם הקטן בפה כמוך !!!במקום עט יש לך את האות זין בייד כנראה אתה משתמש ביד בבמקום לכתוב עם עט אתה על תקו של זוזזזזזזזזזזזזזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תת רמה, אינפנטילי
גיל אזולאי,
22/06/04 12:02
|
מההתקפה הילדותית על מזוז עולה ניחוח גזעני, זך מתגלה כפוליטיקאי קטן. בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נתן זך היה פעם משורר
ל"ת
דביר,
תל אביב,
22/06/04 11:52
|
|
 |
מבקר?גם קורח ראה עצמו. אבל....
נדרש2תכונות קרא,
22/06/04 15:44
|
על קורח נאמר שהיה מושפע משיקולים זרים.על אף היותו לוי בקודש(לא משורר) וכי למה. קורח שהיה חכם ראה עצמו "מבקר" המדינה. כדי לבקר נידרשות 2 תכונות: א. עין טובה,שרואה בין היתר אחריות ובנייה קונסטורוקטיבית. ב. שחרור מכל אינטרסיים אישיים ושיקולים זרים. כבוד,פרסום,קנאה,תאווה. מילים בכגון:אדם "זול" ,ב2זוז,שהעיקר חרוז בלי מהות ותוכן מעידה?או מעידה על איזושהיא מחשבה זרה. כ"א ישפוט אם המבקר עומד בקריטריונים. צריך לשדר אווירה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|