 |
46.
שירי , תסלחי לי אבל, תקפצי לי
מורן סשה,
28/11/04 22:43
|
היית מתה..
סשה עלתה לגמר כי היא פשוט כשרונית בטירוף ומדהימה לחלוטין!
תודי שאת פשוט לא יודעת להפסיד בכבוד
וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הכלך ישראבלוף
חיים,
דרום,
26/06/04 13:34
|
|
 |
44.
צ ו ד ק ת
אבירן,
25/06/04 04:26
|
התכנית של שישי שעבר הוכיחה את מה ששירי בעצם אומרת. היא היתה טובה פי כמה מסשה ובטח יותר טובה מההוא.. נו איך קראו לו........
לא הגיוני לחלוטין שהיא קיבלה את מספר הקולות שהיא קיבלה, ואכן.. כנראה שתעשיית 'כוכב נולד' הגיעה לשלב הצפוי של זיוף קולות... טוב נו, נתנחם בהראל סקעת (שגם אותו בטח סשה תנצח ברגע האחרון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שירי פשוט היתה פחות טובה.
ענת,
24/06/04 21:13
|
|
 |
42.
פשוט מדהימה!!!!!!!!
מיכל,
ת''א,
24/06/04 16:14
|
זמרת עם אישיות ואופי בשירה מי שקצת מבין במוסיקה ראה כמה היית מדהימה ונתת ביצוע מרגש ומיוחד. ביצוע שהיה שלך ורק שלך זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי אותך שרה ונשארתי מצומררת. אל תוותרי לאף אחד או לעצמך. מבטיחה לקנות את הדיסק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שירי ילדה עם חן... לא יותר מזה
ל"ת
ריקי גל,
מרכז,
24/06/04 14:35
|
|
 |
הרגת אותי :)
נו באמת.,
27/06/04 01:50
|
|
 |
40.
לא קם האדם שיביך את קשת
דודו,
המרכז צפונה,
24/06/04 10:53
|
|
 |
39.
מרציאנו והגיטרה מחר באקזיט ב6
רותם ספיר,
נהלל,
24/06/04 10:43
|
|
 |
38.
שירי את זייפת מאוד ביום שישי
ק,
24/06/04 09:53
|
את פשוט מה אני אגיד לך - אין לך את זה. את במקצוע הלא נכון והיית צריכה לעוף מזמן. תלמדי להפסיד בכבוד. אני מייעצת לך להחליף מקצוע ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כדאי לקרוא- כנסו..
טל,
ירושלים,
24/06/04 09:10
|
אם רוצים שהתוכנית תהיה אובייקטיבית ואמיתית- אז למה משדרים אותה בטלוויזיה ולא ברדיו? בוחרים דוגמנים או זמרים? אם התוכנית היתה משודרת ברדיו, אין ספק שהיא הייתה איכותית פי כמה וכמה.. ותחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק/ת אבל....
~טלי~,
קריות,
24/06/04 10:48
|
אם זה היה משודר ברדיו אף אחד לא היה מכיר את זה, לא היו מכירים את הזמרים ואז ערוץ 2 לא היה מרוויח מפרסומות וכל מיני דברים נלווים לתוכניות מסוג זה... מסקנה: אפילו אשת/ה צודקת וזה רעיון ממש לא רע...אף אחד לא יפספס הזדמנות שכזו לעשות כסף....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת.
ל"ת
נו, באמת.,
27/06/04 01:47
|
|
 |
36.
34 צודק! ג0 אני התבעסתי שחברה
אור,
24/06/04 07:55
|
|
 |
35.
שירי אלקבץ
ורדה חרש,
ראשל''צ,
24/06/04 05:37
|
לשירי הנהדרת. יום יבוא ואת תוכיחי לכולם שהמארגנים טעו. התאזרי בסבלנות וההצלחה תגיע גם אליך. אני מחזקת את ידיך. ורדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איך התרחש המהפך-קראו
פו הדב,
מרכז,
24/06/04 04:03
|
סטטיסטית, מהפך הנובע מעלייה פתאומית של כמאה אחוזים לטובת צד אחד הוא נדיר. הוא יכול לנבוע, בין השאר, ממידע חדש שמתווסף ומשנה את כל התמונה. וזה היה המצב, שירי. זאת לא רק ההופעה שלך אלא בעיקר איך הוצגת בסרט שהוקרן ותיעד את תמיכת המשפחות. והוצגת רע מאד. אבא שלך אמר כי כל עובדי בתעשייה האווירית יצביעו עבורך עוד לפני שישמעו אותך וכי את לא צריכה לשיר אלא רק לעלות על הבמה ולשתוק. חברתך אמרה שג'קי הוא לא תחרות עבורך. לעומתך, סשה וג'קי פרגנו לך והצליחו להראות משפחות גאות ומפרגנות. גם לי היה חשק באותו הרגע לשלוח SMS לטובת המתחרים שלך כפי שעשו רבים. פספסת שירי, ובגדול, והראיון עמך מראה שאת חוזרת על אותה טעות-ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שירי צודקת כמו מרציאנו ..
ל"ת
ירון,
23/06/04 23:54
|
|
 |
32.
שירי אוהבים אותך אל תירקי לבאר
יאיר גבע,
ראשלצ,
23/06/04 23:45
|
שירי הרי לא האמנת שתעלי בגלל ביצוע טוב או לא אלא בעזרת קולות של אוהבים. שרת יפה גם אחרים שרו יפה ועפו זיכרי את לירון לב. לעצם העניין סשה היא תותחית על... ותודי לאל שהפסדת לסשה ולא לאחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
את פשוט דוחה
אוסנת,
נהריה,
23/06/04 22:56
|
גם אם את צודקת, את ממש מטומטמת. החיים מלאי אכזבות. החוכמה היא, לשמור על איפוק תוך דרך ארץ והעיקר - לפרגן. סשה לא אשמה בהצלחתה ובודאי לא בכישלונך. היא הלכה איתך דרך ארוכה. היית רק מעלה את מניותייך לו אמרת עליה מילה טובה ועל האחרים. צעקתך: ''תמיד דופקים אותי, מפלים אותי- יובילוך לעבדון. אלי שם מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם היא צודקת היא מטומטמת ?
טלי,
25/06/04 16:42
|
לא נראה לי. שירי עשתה בשכל כשפתחה תפה. יש לה מה לומר והיא לא מתביישת . כל הכבוד שירי- עלי והצליחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
ל"ת
אלי,
24/06/04 13:21
|
|
 |
30.
שירי, כעת הוכחת שהועפת בצדק.
אמור,
ת''א,
23/06/04 22:46
|
בושי ויכלמי לך. מסתבר שאת הרעל של התוכנית. אחת כמוך לא היתה צריכה כלל להיבחר בתחילת הדרך. מי שלא מסוגל לפרגן, לאחל הצלחה לחברים שצעדו עימך דרך ארוכה ומתישה- לא ראויה לתהילה. אני, לא אקנה דיסק שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכימה איתך!
ריקי,
מרכז,
29/06/04 20:29
|
שירי היא בחורה שקשה לה מאוד לשקר ללב שלה!היא לא יכולה להרגיש בצורה מסוימת ולדבר אחרת! כנראה זה מה שהיה לה על הלב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירי מצויינת
שלי,
25/06/04 16:43
|
לא תקני את הדיסק לפני ששמעת את המוסיקה שלה ? זה בדיוק מה שעשו מעריצי סשה בתכנית. רק הוכחת את טענתה של שירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נכון
רן,
עפולה,
23/06/04 22:33
|
אני חושב ששירי צודקת במה שהיא אמרה, זה פשוט לא הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
shiri was better
shiri,
los angeles,
23/06/04 22:29
|
I really think Shiri's performance was better than Sasha and Jacki, Sasha was really off key.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what''s up my nigger
eli,
haifa,
24/06/04 13:24
|
|
 |
You talkin' to me, boy?
Nigro,
27/06/04 01:49
|
|
 |
shiri was better!
joe,
toronto,
24/06/04 08:10
|
|
 |
27.
פשוט לא היית מספיק טובה.
ל"ת
ננה,
23/06/04 22:24
|
|
 |
26.
שירי אלקבץ
נ.א.,
ירושלים,
23/06/04 22:04
|
|
 |
25.
אלקבץ שוב עם הפה המסריח
אריק,
גועל נפש,
23/06/04 21:38
|
הבחורה הזאת יש לה לב רע-של מכשפה. היא פשוט מקנאה בסשה: א)יותר מוכשרת ממנה. ב)יותר יפה ממנה. ג)תפסה לה גבר חתיך ומקסים. ד)בלי להתאמץ סשה מקבלת תשומת לב. אז שירי-תחפשי מי ינענע אותך ותחזרי לנקות בבינינים.קצת ניקיון יחזיר אותך לתלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש טמבל
אמיר,
25/06/04 16:45
|
|
 |
אחי גדול אתה חחחחחח
מומו,
24/06/04 13:22
|
|
 |
24.
למה את לא חושבת על העתיד?...
אלי,
סתומה בלחץ,
23/06/04 21:33
|
למה לא לקחת בחשבון שאת תצטרכי לחזור בסוף ולשיר עם כולם? הרי את תיראי בסוף את כל ההפקה והצוות והזמרים ומעניין אותי איך את תסתכלי עליהם אחרי שלכלכת את הפה שלך עליהם. קצת שכל בראש לא יזיק לך. מפונקת וקנאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כן קולות, לא קולות
איילת,
23/06/04 21:23
|
סשה וג'קי היו טובים ממך מה את רוצה?! כמה עוד תתבכייני?
ואת עוד אומרת שאת לא טובה בטלויזיה אלא בהופעות חיות הנה את אמרת בעצמך אז מה את רוצה?!
תפסיקי לבכות כל הזמן ותתחילי לפרגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הבחורה פשוט לא מבינה שהיא
גלית,
קריה,
23/06/04 21:20
|
שרה רע!
הסיבה שהיא קיבלה מעט נקודות כי היא שרה לא יפה וזהו. אז נכון שהכחשה זה דבר מאוד שימושי ועוזר להתמודד עם המציאות הכואבת אבל בכל זאת, יש גבול לכל דבר. שתתגבר על זה ותמשיך הלאה.
סטקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שירי- כשמך כן את- שירי תשירי
יעל,
ארהב,
23/06/04 21:00
|
תמשיכי לשיר- תמיד יש את האבל- היית נהדרת ותשארי נהדרת- הסיבות לא חשובות- הגעת בכבוד לאן שהגעת ולדעתי היית צריכה לזכות- מה שחשוב זה שתמשיכי להאמין בעצמך ולהתעלם מהרע- תמיד קדימה ולא אחורה- כי זה לא עוזר בחיים- חייכי ושירי- את נהדרת ללא ספק.חזקי ואמצי- מאמינים בך- לפעמים דברים שוליים ולא חשובים משפיעים- אלו החיים,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הסיבה האמיתית לזה ששירי הפסידה
אגב,
23/06/04 20:48
|
|
 |
19.
הערה לשירי
מוסיקאי,
מרכז,
23/06/04 20:25
|
שירי , אני לא יודע אם היו זיופים או לא היו זיופים בהצבעות ויכול להיות שאת צודקת אבל ההופעה שלך היתה פושרת למדי, בחירת השיר לא היתה נכונה לדעתי, ולגבי סשה, הביצוע שלה גם כן לא היה משכנע וגם לה הסולם לא התאים והיא לא הגיעה לצלילים הנמוכים בשיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Natali marciano right A sasha
Sima b,
23/06/04 20:15
|
I saw how sasha sings i think she is horrible, she only has the look , ? sasha should be in the second spot nat in first. Shiri should be in first place
Sincerele Sima b
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה את לא יודעת להפסיד בכבוד?
לשירי אלקבץ,
23/06/04 20:09
|
אומנם יש תחושה שיש משקל להחלטות של ההפקה מעבר להודעות שנשלחות בSMS אבל, אני חושבת שההופעה של סשה היתה מצויינת, מעבר לזה שגם הקול שלה יותר טוב. מה לעשות??? צריך לדעת גם להפסיד בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין נצחון או הפסד בכבוד.
הפסד בכבוד.,
24/06/04 00:29
|
|
 |
16.
יאללה תכף תבכי על קיפוח לא?
צביקה הדר,
תל אביב,
23/06/04 19:48
|
אין מה לעשות תמיד כשאתם (נו, צפון אפר..) מפסידים זה מגיע לקיפוח. יאללה מותק תחזרי למעברה, ואולי (בטוח) נראה אותך יחד עם חנה גור גם בשנה הבאה. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בושה?
שאבי,
ראשון,
24/06/04 01:19
|
הבחור צודק! היא מזכירה את דוד של ג'רי מסיינפלד...כל פעם שיש משהו נגדו הוא טוען שזה אנטישמיות! היא פשוט טוענת שזה קיפוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מפגר יכול לדבר ככה,
ולאדי,
23/06/04 21:24
|
כנראה הכותב של ההודעה זה קגיל לשמוע את המשפטים מהסוג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אתם פאטטים
צביקה הדר,
23/06/04 23:39
|
לצערי אני באמת רגיל לשמוע את המשפטים האלה, ובאמת שנמאס לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לכותב
אכפתניקית,
ארהב,
23/06/04 20:51
|
קצת רמה- לא הכל צריך להעשות בעלבון וירידה לחוסר רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה? לי? בושה להם!
צביקה הדר,
23/06/04 21:26
|
אני צריך להתביש? הרי מה קרה כולה נערה מתבגרת שלא היה לה מה לעשות לא קיבלה מספיק sms מהחבר'ה שלה שקפצו כמו קופים מאחוריה כשהיא שרה. יאללה באמת, אין ואל היתה לי כןןנה להעליב אלא להציג עובדה נכונה של בכי שלא נגמר (וכנראה גם לא יגמר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חשוב מאוד לקרוא - כנסו.
אריק,
23/06/04 19:37
|
מי שעקב אחרי כל המאמרים באינטרנט בשבועות האחרונים, יכל להבחין כי יש הרבה ביקורת על שיטת ההצבעה. בעיקר אחרי שאבא של רובורשף נחשף לתקשורת. דבר אחד הודגש: למה פותחים את ה''קלפיות'' לפניי התוכנית הרי בצורה כזאת ההצבעה אינה משקפת את כישרון המתמודד. ובמקרה תוכנית אחת אחרי שנשמעה הביקורת, ''פתאום'' מהפך ??? מספיק, זה לגמרי לא הגיוני ולצערי התוכנית הזאת נופלת מדחי אל דחי. פשוט פתטי ועלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מיה,
24/06/04 02:14
|
פתיחת הקלפיות מוקדם לא מעידה על כישרון השירה של המתמודד, אלא המרוץ לפופולריות - וזאת לפי מה שההנהלה סימנה מראש כפיבוריט.
כך יוצא שמדי שבוע, אנו יודעים את התוצאות , ומי יקח - הרבה לפני התחלת התוכנית, וכן גם אם קיים מתמודד ש''הפתיע'' זה חסר סיכוי לחולל מהפך קיצוני - כי המנצח (הפיבוריט של ההנהלה) נקבע עוד קודם לכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שירי צודקת
דנדוש,
מרכז,
23/06/04 19:29
|
שירי צודקת.עוד לפני שסשה גרישקוב פתחה את הפה הכתירו אותי כאחת מהשלשה שיגיעו לניצנים, וכשפתחה את הפה זייפה המון, כולל בערב הכתרתה, למרות שירי היא לא הטובה ביותר לדעתי בחבורה ואישית הייתי בוחר בבחור מבין השלושה שהתמודדו, צודקת ולדעת רבים הייתה שם קונספירציה והעדפה ברורה לסשה, התכנית פחות ופחות אמינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שסה הייתה באמת יותר טובה
לא משנה,
23/06/04 19:29
|
היא זכתה למרות שכל התעשיה האווירת לא הצביע בעדה כוכב נולד זה לא החיים האמיתים אם שירי חושבת שיש לה מה להציע אז בבקשה לדעתי היא בין המתמודות החלשות בתוכנית לדעתי אין על שרלי לילו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אין על שירלילו...
טורי איימוס,
25/06/04 23:28
|
חבל שלא עלתה!!! זמרת מוכשרת יפהפיה ומקסימה!!! היא עוד תגיע רחוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שירי, את שרה גרוע ומפסידה גרוע
ל"ת
מיקי,
23/06/04 19:21
|
|
 |
11.
האמת- הטענה מאוד הגיונית
עופר,
חיפה,
23/06/04 19:14
|
איך באמת במהלך 45 דקות התוצאות התהפכו, ובצורה דרסטית של עוד 70 אלף קולות, מעבר לשירי? זה נגד כל הגיון. זה דומה לסקר בחירות שמתפרסם בשעה עשר בערב, ומכריז על מנצח, ולבסוף תוצאות האמת מראות שהמפסיד בסקר ניצח בפער של 20 אחוז. זה לא מתקבל על הדעת, מה עוד שהביצוע של שירי היה מעולה. בכלל כל שיטת ה-sms לא נראית לי, וראינו ב''אקדמיה לצחוק'' איך אפשר עם תוכנה מסוימת לעבוד על המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יש בזה משהו...
יש בזה משהו...,
23/06/04 19:09
|
יש מהו נכון במה שאורמתת שירי לגבי ההצבעות בלבד ולא לגבי הפייבוריטים.... אומנם ההצבעות שלה היו נמוכות ובצדק, כי מי באמת אהב אותה אבל לא ייתכן שסשה שהייתה במקום האחרון לאורך כל התוכנית קיבלה מאיפה שהו עוד 80 אלף קולות ורי זה לא ייתכן... אניחושבת וג'קי היה צריך לקחת כי הוא נתן את השואו הכי טוב. וגם סשה יש לה קול מכוער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שירי צריכה להגיד תודה שהיא..
הצחיקו אותי,
23/06/04 19:02
|
שירי תגידי תודה בכלל על הנס הגדול שקרה שבזכותו הגעת לשלב כל כך מתקדם. אחת ששרה כמוך לא צריכה עוד לבוא בטענות כאלה חמורות להפקה. את שרה זוועה וזאת התוצאה. תתמודדי עם זה, את לא מתאימה למקצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להצחיקו אותי
יוסי,
23/06/04 22:52
|
|
 |
8.
שירי הייתה טובה מסשה ראינו זאת
אמיתי ולעניין,
23/06/04 18:57
|
כול הדינה ראתה את סשה מזייפת מה הקטע שירי הייתה טובה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זויפו?
זום!,
23/06/04 18:48
|
התוצאות אמנם לא זויפו, פשוט אלקבץ לא יודעת להפסיד בכבוד, אבל מה שבאמת לא בסדר בתוכנית זה שמחלקים אותם לשלישיות. יוצא ככה ששלושת הזמרים הכי טובים מתחרים אחד מול השני וחייבים להעיף שניים, בעוד שבוע מאוחר יותר מתחרים שלושת העלובים ביותר, ואחד מהם עולה. זה לא ייתכן! כולם צריכים להתחרות ביחד. איך קורה שמיקה שדה קיבלה פי שתיים נקודות ממי שזכה בשבוע לפני כן, ועדיין עפה? אבל ניחא, אני הפסקתי לצפות אחרי שהעיפו את מיקה. כנראה שהם לא ידעו מהו כישרון גם כשהוא פוגע להם בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתגעגעת למיקה
דנה,
ירושלים,
23/06/04 21:05
|
מיקה היפה והמוכשרת , היית קישוט נאה לחבורה של המתחרים בכוכב נולד. אני מקווה שתחזרי בהקדם בגלגל ההצלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שירי באמת קופחה לאורך התוכנית
מיצ' - המבקר,
23/06/04 18:44
|
אני לא יודע דבר לגבי זיופים וקשה להאמין שדבר כזה קרה. אבל, שירי צודקת בכך שלא כל המתמודדים מקבלים את אותו היחס דוגמאות:
1. זכור שיר שהיא שרה בשלישיה בשלבים המוקדמים כאשר הסולם של השיר לא היה הסולם המתאים לא (באופן בולט) ריקי גל אמרה שהשיר לא ''ישב'' עליה (ואללה??) מקצוענית כמו ריקי גל לא הייתה מעזה לנסות לשיר בסולם לא-לה ואין ספק שהיא ידעה שהסולם לא התאים לה אלא לחבר/ה אחר/ת בשלשיה אבל .... אין מה לעשות.
2. ריבוי הSMS-ים למכשיר הופך את ההצבעות למועקה על חברי ומשפחות המתמודדים ומרחיקות את הכלל מהתוכנית.. כבר זמן רב שהטוב לא מנצח .... לפחות אל תתימרו להיות מקצועיים...
3.כשהמערכת רוצה לסייע למתמודד/ת - היא יודעת ...
בקיצור שירי, נתת הופעה מדהימה ביום שישי, הופעה שהיתה להביא לך את המקום הראשון ובהפרש גדול. הלואי שתצליחי, קיבלת פוש של חשיפה... אל תגררי להשמצות (למרות שיש לך סיבות להרגיש מקופחת) כי זה לא יועיל. תתרכזי בלשיר , ויש לך את זה גם בטלויזיה ואני מאמין שגם בלייב ....
צאי לדרך ובהצלחה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכת בכל מילה
דנה,
23/06/04 20:06
|
שירי, כשהדמעות שטפו אותך כשנודעו תוצאות ההצבעה, הרגשתי צביטה בלב. הגיע לך לעלות לחצי הגמר. את היית הטובה מבין השלושה. מאחלת לך הצלחה בעתיד המוסיקלי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שתלמד להפסיד בכבוד
Rab,
TLV,
23/06/04 18:43
|
תפסיקו עם כל תאוריות הקונספירציה , זה המשחק , אלה החוקים וגם אם נושרים זה לא סוף העולם. יש חיים גם אחרי כוכב נולד ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפסיד בכבוד או כמו סמרטוט?
אריה,
תל אביב,
27/07/04 14:32
|
שירי הייתה יודעת להפסיד בכבוד ואף העידה על כך בשלבים המוקדמים, לא נתוכח כאן על האיכויות של שירי בתור זמרת מתחילה ועל הפוטנציאל שלה בתחום, אולם שלא יהיה לך ספק שמבחינה אישית, כבן אדם, שירי עולה בכמה רמות על כל מי שבחש בפרשיה העגומה הזו, ואם היא בחרה לשטוח את הטענות שלה - כדאי היה להתיחס אליהן ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
התחושה שלי דומה
דניאלה,
23/06/04 18:39
|
יש לי הרגשה ש''משפצים'' את התוצאות כדי להתאים אותן להעדפות המערכת. ההצבעות לא הגיוניות. נותנים לקהל להרגיש שהוא משפיע כשלמעשה, כנראה, מאחורי הקלעים קובעים מי הפייבוריט לאותו הערב. ושם המשחק הוא כסף. והרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מכתב אישי לשירי
אמנון,
23/06/04 18:37
|
תנשמי עמוק ותמשיכי הלאה. את מיוחדת ויש לך אישיות וזה עובר בשירה שלך. הייתי שמח לראות אותך ממשיכה בתוכנית, ואני אשמח גם לקנות דיסק שלך. סשה זמרת מצויינת ומרגשת, ורוב האנשים מסביבי חושבים שהיא הכי טובה בקבוצה. טובה במה? בפרמטרים שנמדדים בתוכנית. רגש, אישיות, קול. נכון שהתקשורת, ונראה שגם המפיקים של התוכנית, מתעניינים לא פחות ברכילות, בסיפור חיים, והשיפוט הוא לא נטו על שירה. אבל זאת התוכנית, ככה היא. יש בארץ מקום להרבה זמרים חדשים. אז תשמחי להזדמנות שקיבלת ויאללה ברעל. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
זהר רגב,
23/06/04 23:47
|
|
 |
כתוב יפה. מסכים עם כל מילה
ל"ת
ג,
23/06/04 19:19
|
|
 |
2.
שירי- תמשיכי לשיר
Dימה,
אשדוד,
23/06/04 18:35
|
בגלל שהפסדת(כביכול) בתוכנית, לא צריך לזרוק את הכל. העיקר שאת יודעת לשיר מצויין(ואת יודעת) ואם תמשיכי אז תגיעי רחוק. ובהצלחה לסשה בחצי הגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירי- היית נפלאה
אמת ויציב,
ארהב,
23/06/04 19:54
|
אמת ויציב- את היית אצלינו במקום הראשון, אחכ סשה. סשה יפה וכובשת אבל בשירה ובנתינה אין ספק שאת התעלית עליה- את היית ההימור שלנו בלי ספקות- אבל כמו כל דבר אחר בארץ- הכל פוליטיקה- תמשיכי בדרכך לאל תישחפי לגועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''goal''
gili,
24/06/04 09:41
|
she is deep in the ''goal'' already and it does not have anything to do with being in israel, for all i care she can come to live with you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשירי היית נפלאה!
יוסי,
23/06/04 22:47
|
אמת ויציב-ארה''ב עוד אחת שמבלבלת במוח מרחוק! ''אבל כמו כל דבר אחר בארץ-הכל פוליטיקה-תמשיכי בדרכך לאל תישחפי לגועל'' מי שמגעיל פה זה את שיושבת בארה''ב ומדברת ככה על המדינה שממנה באת! ודרך אגב בארה''ב לא הכל פוליטיקה כן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל כך קשה להפסיד בכבוד???
אמה,
קליפורניה,
23/06/04 18:31
|
אז לא נבחרת למה לא לפרגן למי שנשאר ולתחרות שנתנה לך חשיפה??? מצטערת אבל האופי הישראלי לעולם לא ישתנה: ''אכלו לי שתו לי...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם סשה וגם ג'קי טובים ממך
ארז,
24/06/04 13:21
|
שירי. לא יאה ולא נאה שכך את מתבכיינת ויורקת לבאת ששתית והתכוונת גם להמשיך לשתות ממנה. אם באמת הכל כל כך מזויף ומגעיל ,בואי נראה אותך מדירה את רגלייך מהגמר הגדול בניצנים ,רק כך תוכיחי שאכן את מאמינה במה שאת אומרת. אם תופיעי שם תראי ממש מעוררת רחמים ותעשי צחוק גדול מעצמך כי הרי הכול מזוייף ומלוכלך שם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
משה,
23/06/04 21:35
|
|
 |
מה הקשר אופי ישראלי?
אני,
שם,
23/06/04 19:58
|
|
 |
קליפורניה מה את נדחפת לפה
איציק,
ישראל,
23/06/04 19:46
|
''האופי הישראלי'' - אותו אופי שגורם לך לראות את התוכניות שלנו, לקרוא את העיתונים שלנו, להגיב לכתבות שלנו ולהעביר עלינו ביקורת. אז תעשי לנו טובה, בחרת לחיות בקליפורניה ועכשיו אנחנו כבר קטנים עליך (מה קרה אין חיים באמריקה?)..... צאי לנו מהוריד ותפסיקי לחטט לנו בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
well put!
ל"ת
gilli,
24/06/04 09:38
|
|
 |
קליפורניה/ איציק
יוסי,
23/06/04 22:42
|
|
 |
קליפורניה-תראי אמריקן איידול
ישראל,
24/06/04 08:02
|
ותכתבי בלוס אג'לס טיים על הכושיות שהתלוננו שם על גזענות בבחירות בשלבים המוקדמים . ולא להגיד עצמנו כי את נכון לעכשיו לא עצמנו
הגב לתגובה זו
|
|