 |
88.
כנסו דחוףףףףף
מ ה פ כ ה,
13/04/06 22:35
|
תגידו לי נדפקתם לכם המוח??? מה אתם רבים אשכנזים ומזרחיים... אם אתם כל אוהבים תמדינה תפסיקו לדבר כל כך הרבה שטויות על להעיף תאשכנזים...אל תשכחו כולנו יהודיים
ועוד עובדה קטנה חוץ מזה שלדתי המוזיקה המזרחית היא גרועה אבל זה לא בעייה שלי אלא של מי ששומע אותה...העובדה היא שרוב אלה ששומעים תמוזיקה הזאת ועוד זמרים כמו אבי ביטר עופר לוי הם ערסים שכל היום מרביצים ודוקרים...אז תחשבו לבד אם זה מוזיקה טובה או לא טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ממש מצער
יעל,
תל אביב,
17/08/04 13:23
|
לא ברור אם אביב גפן צוטט שלא בהקשר הנכון. או שזו עוד אחד מהראיונות שלו. בתור מישהי שממש אוהבת אותו וחושבת שהוא מוכשר אני מצטערת לקרוא אמירות כאלה שלא. בהן הוא מוכיח שאין בו הרבה מעבר לכשרון המוזיקלי והיה מוטב אם לא תינתן לו כלל במה. זה משהו אחד לנהל שיחה עם כתב ולדון בנושאים לבין להשמיץ ככה כל דבר וכל אחד שלא הולך בדרכו. כוכב נולד נותן במה רצינית ופתח לאנשים שלא נולדו למשפחת גפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
זו מלחמה פה... בלי הרוגים..
ערדניקית,
ערד,
06/08/04 17:41
|
כולכם ממש מצחיקים.. א' כל... אביב באמת מלחין ענקקקקקק...אני אוהבת אותו בטירוף...ואני אוהבת את הכנות שלו וכל זה...אבל מצד שני אני גם שונאת את המסחריות שלו....תאכלס נרצה או לא..הוא מסחרי...וזה מגעיל ת'תחת. ולכל אלה שלא התאמצו בכלל לשמוע שיר אחד..לא מבקשת מיליון רק אחד...סבבה? אחלה מילים לא כמו ה- ''בלבלי אותו'' מיליון או דולר'' אני מאוד אוהבת לשמוע את השירים האלה...ותאכלס זכותכם לא לאהוב כי אחרי הכל מי שבאמת אוהב את השירים שלו הם אלה שמבינים את המסר5 שהוא מנסה להעביר.... ובקשר לצבא...כ*ס א*ק אני לא רוצה לעשות צבא...וכן! לדעתי זה בזבוז של שנתיים! מה לעשות...אני יכולה לעשות הרבה דברים חוץ מ''להתקע'' בצבא...ועכשיו תתחילו עם הדעות הקדומות שלכם...כמו של כולם...אבל...על הזין שלי...:)
אביב....אתה מלך! נכון שאין לך קול מגניב אבל....המילים עושים את הכללל!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בקשר לתגובות..
סולנית התעויוט,
02/08/04 16:58
|
אביב ממש לא נוד נפוח ולא ילד קטן ועוד מה שרשמתם שם הייתם מתים שאנשים יעריכו אותכם כמו שאנחנו המעריצים שלו עושים ואוהבים אותו כמו שהוא אתם סתם אנשים עם דעות פלצניות שלא רואים את האנשים כמו שהם וחושבים שאם הוא לא עשה צבא ולא גדל בבית חם הוא מפגר אז שתידעו שהוא אדם ענק שאם הוא היה מחליט מה יקרה פה בארץ אז היה שלום והכל היה ניראה טוב יותר זה לא מה שאתם רוצים? ובכלל אתם שונאים אותו רק בגלל שיש לו אומץ להראות לכם מה הוא באמת חושב ויש לו זכות לזה או שאתם שהוא מפוצץלכם את האמת בפרצוף? בקיצור תתבגרו וגם תפסיקו להיות פתתים ולהאמין לכל מה שאתם קוראים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אביב גפן מלך לנצח.....
מעריצה לנצח!!!!,
30/07/04 01:29
|
אתם לא מבינים אתם ממש לא מבינים מוסיקה זה לא רק להקשיב ולצאת בטעם של נחמד מוסיקה זה המילים ....הלחנים....תלך כפרה עליי זה לא מוסיקה....זה ביזיון....אתה תותח זה ביזיון.....אביב זה אמת...זה חיים שלמים מאחורי השירים....זה רגש....מציאות....אז כדאי שתתחילו לשמוע מוסיקה אמיתית ונוגעת ללב.....ולא מוסיקה שאומרת את מי סאבלימינאל והצל הולכים לזיין הלילה.....או כמה שהכול מושלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כול הכבוד ...!
guitar spirit,
27/07/04 14:48
|
הכי נכון זה מה שאמר על מוסיקה מזרחית איכסא מוסיקה מגעילה ,,וגם על סבלימינאל והצל שיפתחו חברת שמירה נכון יותר טוב להם הם די מגעלים ומסרחים המלים שיוצאת להם מהפה מריחות חרא איכסא,,אביב גפן אומר מה שהוא רוצה בלי מחסומים והמלים שלו קשות כי הוא אומר את האמת 100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אתם לא קולטים???
הדר,
25/07/04 18:29
|
מה שלא תגידו.... אביב שם עליכם זיןןןןןןןןןןןןןןן אז אתם יכולים להמשיך ולרדת עליו אתם לא מעניינים!!! אביב, אנחנו איתך... תמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אביב אתה מלך!!!
0mrosh,
21/07/04 18:11
|
אביב גפן- אפשר לאהוב, אפשר לשנוא, אבל היא אפשר להתעלם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הוא דג חי אבל...
נירה,
ת''א,
14/07/04 12:21
|
|
 |
79.
מה שחשוב לך ולאבא שלך מעניין
דוד,
גבעתיים,
14/07/04 08:56
|
|
 |
78.
גאון..פשוט גאון
ל"ת
שרון,
חולון,
13/07/04 01:47
|
|
 |
77.
הוצאתם פה דברים מההקשר. בע
שיר,
13/07/04 00:53
|
בכולפן- תקראו את כל הכתבה.
הוא עושה בדיוק מה שהוא רוצה לעשות, בלי לשאול אף אחד ממכם, ואף אחד באופן כללי. וזה מצליח לו לא רע, ואפילו מעולה. אז תפסיקו כבר לנסות לחנך אותי, רדו מזה.
רק שימשיך לעשות מוזיקה טובה, כמו שרק הוא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מכירה את החברה הפלצנית שלו
איזה אפס,
12/07/04 11:20
|
בנאדם מגעיל וחברה שלו סופרפלצנית אם הוא אתה זה אומר עליו הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אביב ואביו
גיל,
רעננה,
12/07/04 04:42
|
1. הטקסטים האינפנטיליים של אביב גפן, של ילד מתבגר במקרה הטוב, כלל וכלל לא טובים או איכותיים יותר מאלה של שרית חדד. הגיע הזמן שמישהו יקום ויאמר ''המלך הוא עירום'' על יונתן גפן. הטקסטים שלו עמוקים כמו המדמנה העירונית ברעננה. ובכל זאת, מי שמרהיב עוז להכנס אליה, עשוי לטבוע ב... 2. כמו שיש במוסיקה ה''ישראלית'' אביב גפן מצד אחד וערן צור, להבדיל, מצד שני, גם במוסיקה ה''מזרחית'' יש שרית חדד (שבניגוד לאביב גפן אין לה יומרות אינטלקטואליות והיא בחורה מתוקה וצנועה) לעומת עמיר בניון, דקלה ולהקת שפתיים הנפלאים והמקוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בן אדם מסכן............
לא משנה,
18/07/04 21:20
|
איך לעזאזל שרית חדד מתקרבת לרמה של יהונתן ואביב גפן?? מזרחית זה לא מוסיקה בכלל חוץ מכל הערסים והשטויות האלה כל מי ששומע מזרחית מעביר ישר......... איך לעזאזל אפשר השוות בין שרית חדד ליהונתן גפן...... היא איפשהוא שם ברפיח כשהוא בהוליווד(רק דימוי....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אביבי אתה המלך שלי....
סתיו,
ירושלים,
12/07/04 02:23
|
אביבי אתה כול כך מלך ואתה אחד האנשים הכי מוכשרים ששמעתי ושישי ושאני מכירה... ריציתי להגיד לך רק שאתה כול כך מוכשר וכול פעם שאני שומעת אותך אני מרגישה הכי טוב בעולם תמשיך כמו שאתה להיות לא שונה אלה מיוחד....
באהבה ענקית סתיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
גפן=זבל
ל"ת
ניסים,
11/07/04 18:13
|
|
 |
חברה
חברה,
חיפה,
09/08/04 01:30
|
אין לך רמה אנשים תיתיחסו לאמת אביב מוכשר ואני לא מעריצה אני לא איזה ילדה קטנה אני פשוט מכירה אותו ואת החברה שלו לכול אלה שמקנות וקוראות לה פלצנית אז ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
היה מת
ל"ת
אילנה,
11/07/04 14:39
|
|
 |
71.
עוד הפעם הקקה הזה?????
מוזיקאי,
11/07/04 13:03
|
שיעוף כבר לקיבינימט!!! לא רוצים אותו כאן. שיילך לדחוף אצבע לערבים. הבן אדם מסוכסך עם עצמו. הוא עוד לא התאבד? משונה מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כל המקשקשים למינהם....
אל טינה,
קרית גת,
11/07/04 12:06
|
אביב מדבר לעניין במהלך כל הכתבה... אומר את האמת שלכם כל כך צורמת... ולכן אתם מאשימים אותו ואת הקול שלו.. זה קל להיתפס באותו עניין ולא לרדת ממנו...
אתם חייבים להבין שאביב הוא אומן!!!! הוא כותב הוא יוצר הוא שר...... אין אמן שמשתווה אליו היום.... אולי הקודמים לו (שלום חנוך.... ועוד..)
מזרחית-ים תיכוני אותו חרא... נשמעים אותו הדבר כל השירים וכך גם הלחנים......... אפשר לספור ביד אחת את הטובים שבינהם!!!!!
אל טינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש........
לא משנה,
18/07/04 21:21
|
|
 |
המוזיקה המזרחית שולטת!!!
סמי בן טובים,
11/07/04 19:46
|
זאת עובדה ואי אפשר להתווכח איתה. לא שאני אוהב מוזיקה מזרחית(ואני ממוצא מרוקאי)אבל הרוב אוהב את המוזיקה הזאת. יש יותר הופעות,שירים,זמרים,כשרונות(כוכב נולד לדוגמא) במוזיקה המזרחית. אז את מי אנחנו משקרים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב סתוםם כבר
דני,
ת''א,
05/08/04 00:04
|
מה אתה קשור?!?!? זה שהרוב הוא עמחה, זה לא אומר כלום....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
כן...אף אדם בוגר מעל גיל ה....
רפי,
מלצ'ט,
11/07/04 10:48
|
מעל גיל הטיפש עשרה לא יכול להקשיב למוסיקה הזו ..לאלבומים עם המסר הירוד והזול של מרד הנעורים.. ג'ון לנון wannabe
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
גפן=אמן לילדים קטנים
אלי שרי,
זיכרון,
11/07/04 10:39
|
די...אנחנו לא קונים את נוסחת ילדי אור הירח יותר מר גפן... שנות ה90 כבר נגמרו.... וגם הבלאקפילד שלך מזעזע וילדותי.. חרא שירים... סאונד מזעזע של מולטי אפקטס .והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביב היה ותמיד ישאר
סיון,
רמת השרון,
09/08/04 01:35
|
זהו שאתה לא מבין מוזיקה טובה אין לה זמן היא תמיד נישארת וזה שאתה מגיב זה כי אתה יודע שאביב הוא ענק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקשקשו, אביב גאון!!!!!!!!!!
איתי,
ת''א,
04/08/04 12:43
|
אביב לנצח,
בגללכם עכשיו מעונן יא ימניים!
לא פלא שאביב לא יתגייס לצבא הצבא כוכש! די לכיבוש...
הכיבוש הוא טרור, הסרבן הוא גיבור! עדיף להיות פחדן שחי מאשר גיבור שמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
Blackfield sucks!
DANI,
11/07/04 05:54
|
listen Aviv, you were talented from here to eternity, but youre just going to have to accept the fact that blackfield is a failure, there isnt one good song on that record and you know it. go back to writing good songs in hebrew.
Also, it wouldnt hurt to be less arrogent, there many people in the world that are much more important and accomplished than you in the world and certainly do much greater things.
let me give you the example of my father, who grew up as poor as can be and now he is one of the wealthiest men in Israel, so what? does he run around saying hes this and that like you? no, he gives to the poor and helps others out. you should learn from that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוזיקה שלך תמיד תשאר!!
מרד הדמעות,
נהריה,
13/07/04 15:53
|
מה שכולם לא מבינים זה שלאומת המזרחית (איחחחח...! מזרחית נשמעת לי כמו אנשים דסלקטים שנתקע להם משהו בגרון!) המוזיקה של אביב לבד או עם סטיבן תמיד תשאר בחנויות, במודה, בלב שלנו. האם אתם באמת מאמינים שמישהו יזכור את השיר ''סופרסטאר'' של רוני עוד חצי שנה? אבל את השיר ''סופרסטאר'' של אביב תמיד יזכרו מעריציו. כי השירים של אביב אולי לא מזומזמים בכל פינה עד שאפשר להקיא מהם, הם נשמעים בטעם, ביופי, רק מפי אלה שראויים לשיר אותם. אז אביב, אל תתיאש, ילדי אור הירח תמיד יחכו לך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כנסו לפה כולם !
המזרחי,
הרצליה,
11/07/04 00:13
|
אתם מדברים על מוסיקה מזרחית אין לך בושה? דבר ראשון אתם צריכים להפריד השירים של שרית חדד הם לא מזרחיים הם ים תיכונים, שירים מזרחיים יש להם טקסטים עמוקים מאוד ובעלי עוצמה חזקים לא כל הנוצץ זהב תמיד, על כאב ליבי הזמן יעיד'' ועוד ועוד מלא טקסטים עם עוצמה אדירה: '' צעדנו חבוקים מול גלי הים ספינות באופק ושחפים מעל רוח על פנינו אז ליטפה חזינו בשקיעה ונותרת ילדה(ראובן המלאך ורובי חן) איך אתם מסוגלים להגיד שזה לא טקסטים? איזה שירים המוסיקה הישראלית שרה? אני אפס? הייתי ילד קטן לא היה לי במי לגעת? להקת שייגעצ עושה ביד? אביב גפן שיר אחד אין לו יפה! עומד במדים של צה''ל ושר עם ערבי זה בושה! ומזה הדבר הזה לכו למדינות ערב? אנחנו הקמנו את המדינה, הבאנו מנהגים את התורה, רוצים משו כואב? למי הייתה השואה במי היא פגעה? אתם מנסים להעיף אותנו בלי בושה למדיונת ערב? למה שאתם לא תחזרו לפולין? עם כל הדעות והמנהגים העל הפנים שלכם, בלי טעם וריח אין לך כלום, ולנו יש את הכל אתם אלה שצריכים לעזוב! ועאלק הליכודינקים לא מתגייסים? מי כל הסרבנים? אלה שמפחדים שיספרו אותך בצבא והם לא מתגייסים רק האשכנזים! והשמאלנים שלא נלחמים למען המדינה אלא למה האיטנרסים של עצמם! אביב גפן קחו אותו לדוגמא משתמט מהצבא זה בושה! פרשת הסרבנים מי אלה היו?? ובאמת רוב העם שומע מוסיקה מזרחית, כל הלהיטים הם מוסיקה מזרחית, שראל, משה פרץ, רגב הוד, אייל גולן, בועז שרעבי, יואב יצחק, קובי פרץ,ניסו סימנטוב! תחדירו לראש שלכם שאותנו כן שומעים יותר ויותר אוהבים אותנו אז באמת לא נוח לך תארזו מזוודות קחו את אביב גפן וסעו בחזרה לפולין-אתם לא רצויים פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם ללחוץ ולהיכנס!!! חובה לקר
איתי צימר,
תל אביב,
04/08/04 12:38
|
אביב גפן הוא גאון!!! וכל במתנגדים שלא יקשקשו במוח עם זמר מזרחי/ים תיכוני! מה זה הזבל הזה? לאביב יש מילים חזקות וגם לחן טוב, לא כמו הזבל של שרית חדד: ''תרד כפרה עלי''.
מתי תבינו, זאת בושה! אתם הדור המזוין ימניים מסריחים! בלאקפילד זהו פרויקט גדול, מה שלא תגידו, והמתנגדים, שילכו לפתוח חברת אבטחה עם סאבלימינאל והצל. תקשיבו טוב, אור הירח לעולם לא ייכבה ובסוף, אנחנו נגרום לכם ''לעוף על למקסיקו...''
''נכבוש את השלום ולא את השטחים...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''מזרחי''
רוב העם,
11/07/04 17:46
|
|
 |
המזרחים שולטים ב ה כ ל !!!
אלי,
13/07/04 10:14
|
אתה הבנת אפס????????? תסתכל סביבך ותבין! חתיכת עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אתה תותח
זואי,
בנימינה,
10/07/04 22:04
|
אל תקשיב לכל הקנאים שלא מפרגנים...אתה תותח! תותח על! לך על זה...כל מה שאתה חושב ואומר זה אחלה! מפרגנת לך עד הסוף...אל תפסיק לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כנסו אשכנזים
שמוליק,
10/07/04 21:55
|
תחזרו אתם למדינות מהם באתם פולין וכו' כל המנהגים המגעילים שלכם פיחס יא מגעילים אנחנו במזרחים הקמנו את המדינה הזאת ואתם רק מוכיחים שאתם כמו הערבים.. יאללה המדינה הזאת לא שייכת לכם בשבילי אתם לא יהודים בכלל בני עוולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נסגר איתך???
דור שלם דורש של,
נהריה,
13/07/04 15:59
|
מה עובר עלייך? אם לא שמת לב, האשכזים היו פה מאז ומתמיד. חוץ מזה- העלייה מפולין הביאה המון תרבות (אבל גם מרמור) מאירופה לארץ! סתכל על הארץ הזו- אתה באמת יכול לדמיין אותה בנוייה רק ממזרחיים. זה שיש פה עדות שונות עושה אותנו כל כך מיוחדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסכן.
אחות,
רחמניה,
13/07/04 09:11
|
|
 |
גזעני
יהודי פולני,
11/07/04 03:36
|
|
 |
כנס כנס
שמוליק,
ררר,
11/07/04 10:15
|
אני גזעני ?!!? תראו את התגובות שלכם פהלא האמנתי ! לך לך תראה כמה תגובות כתבו נגד המזרחיים אחר כך דבר עליי עלאק גזעני אתם הרראשונים הגזעניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוק
ל"ת
ברק,
כפר סבא,
12/07/04 20:54
|
|
 |
63.
הוא צודק ,אבל לא יודע לשיר
Ganja timy,
10/07/04 19:28
|
1) אביב צודק בהחלט 2)הוא כישרוני 3)אבל לא בשירה 4)הוא לא מתקרב לסוליה של הנעל של bob dylan
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה????
אני ורק אני,
נהריה,
13/07/04 16:02
|
1) אתה צודק, אביב ממש כישרוני. 2) מה נסגר איתך? אביב שר מדהים, יש לו קול מיוחד שכל אחד היה רוצה. 3) גם אם אתה חושב שלא, המסר בשירים שלו מפצה על הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אביב גפן נבנה מפרובוקציות
חדשות המוזיקה,
ת''א,
10/07/04 17:19
|
עוד פרובוקציה של אביב גפן. כבר התרגלנו. הרי הוא עשה קריירה שלמה על העניין הזה. בוא ולקרוא עוד בחדשות המוזיקה.
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=47492
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יש גם אמנים אמיתיים
דן,
ראשון לציון,
10/07/04 16:55
|
ביום שלישי הקרוב 13/7 בבארבי ת''א בשעה 22:00 יש הופעה של אביב מארק והפילהרמונית. מארק הוא הסולן של להקת ''סאבווי סאקרס'' המיתולוגית, וכעת הוא פותח בקריירת סולו יחד עם ההרכב הבועט המלווה אותו-הפילהרמונית (הכולל את יהלי סובול על הגיטרות וההפקה המוזיקלית). הופעה חובה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מת על פרסומות סמויות
שאול,
ר''ג,
11/07/04 01:10
|
בינך לבין עמצך - זה לא נראה לך ילדותי לייחצן אמן בדרך כה ילדותית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אתה נהדר
מירב,
10/07/04 16:41
|
תמשיך אתה נהדר כל הערבים/מזרחיים צרכים לחזור למדינות ערב לנו יש רק מדינה אחת. כל הכבוד מזל שיש עוד כמה אנשים כמוך שאומרים את האמת על הערבים היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נסגר איתך???
אני ורק אני,
נהריה,
13/07/04 16:05
|
מה??!! מעריצה ימנית של אביב גפן? כנראה שלא הבנת בכלל את המסרים שלו אם את חושבת ככה! ''בואו נצעד לחלום, בלי גזע ולאום...'' זאת אומרת: ללא שום הבדלים בין יהודים וערבים, לדוגמא!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו אביב גפן
שחר,
11/07/04 06:58
|
כמו אביב גפן, בוודאי גם את התחנכת על ''הומניזם וערכי תנועת העבודה'' ואחרכך דלגת בקלילות למר''צ ואפילו שמאלה מזה, ואפילו שרת והדלקת נרות בכיכר. מדהים איזה פנינים מפיקה המקלדת שלך. ממש תיקונים והשלמות שישמחו בוודאי את הגורו שלך. אחחח, נאורות שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מוסיקה מיזרחית
אורי,
10/07/04 16:32
|
אין מוסיקה מיזרחית זה מוסיקה ערבית ומי שרוצה מוסיקה ערבית ישחזור למדינות ערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כל-כך קשה לך עם ערבים
יפת,
10/07/04 19:49
|
צר לי, אבל לפי כל התחזיות, נותרו לך שלוש אפשרויות בלבד. לחזור לגליציה או למצוא לך מדינה מערבית שתקלוט אותך (תצטרך להעלים את דיעותיך החשוכות מפקידי ההגירה) או להתפקד בהקדם למפלגת מולדת (שם דווקא תוכל להתהדר בדיעותיך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
צודק אבל... תופס מעצמו-
מאמא יוקרו,
מאמא יוקרו,
10/07/04 15:42
|
חלק מהדברים שנכתבו נכונים אבל דחיל רבק בן אדם--- LIVE AND LET LIVE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אביבוש....מוקדש אך ורק לך:
מרקו,
פ''ת,
10/07/04 14:40
|
תודה לך אביב גפן, תודה לך גדולה. על כל השירים היפים שלך, נקודה. זה שגם מלחין או יוצר אתה, הרווחת בגדול ושוב נקודה, כי אחרי זה אין לך מה למכור. אח שלי, תהיה בנאדם חיובי יותר, המלצה אישית. אולי בפעם הבאה אותך לא תעזוב הדוגמנית. תהיה פחות רגיש, תקבל את ההורים שלך החל מהיום וצא מהסרט של ילדות וחלום. תחבק את הסובבים אותך במדינה שהכירה בך, לא תאיים בחיי גלות, שהרי שם לא יגיעו להופעות באותה הכמות. חזור לכתיבה טובה ולא לסיסמאות מקוממות, הרי גם אני יודע ממיזרחית להנות. מאחל לך חיים טובים ומאושרים, אבל תפסיק להיות יותר נמוך מהחיים שאנו חיים. ולסיום שיר מקורי שכתבתי לך, לך מקדיש, מקווה שתאהב אותו..רק אל תנסה לשיר או להלחין כי כבר תיכף תבין: ''איך יודעים שבא אביב?...מסתכלים סביב סביב....ואז רואאאים להלהלהלהלהלההה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מתי עשית מוסיקה טובה לאחרונה?
הדר,
באר שבע,
10/07/04 14:11
|
מתי עשית מוסיקה משמעותית לאחרונה? מאז האלבום השלישי לא עשית כלום ששווה משהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הנורמלי היחיד במדינה
אביב,
10/07/04 14:00
|
בעוד כל האחרים נסחפו בנהר הטמטום של כוכב נולד. כנ''ל לגבי המוזיקה המזרחית. אף פעם לא הייתי מתומכיו הנלהבים, אבל לגבי שני הדברים האלה הוא צודק בהחלט ועצוב לראות שכל הג'אנקיז של כוכב נולד תוקפים אותו. פשוט עצוב. תשיגו לעצמכם חיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש צודק
אני ורק אני,
נהריה,
13/07/04 16:07
|
איזה מזל שיש עוד מישהו בעולם שחושב ככה!!!!!!!! חשבתי שאני השפויה היחידה במדינה שלא מוכנה לראות כוכב נולד כי אידיוטי ואווילי.... תשארו שפויים, אנשים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שמאלני זבל מדבר
משה מזרחי,
11/07/04 15:38
|
|
 |
54.
נוד נפוח
1 העם,
ת''א,
10/07/04 13:53
|
כמה עוד נאלץ לסבול את הנפיחות הזו של גפן הגמד? הבחור נמצא שנים באגו טריפ מהסוג הרע, רק הוא קיים ורק הוא טוב ורק הוא והוא והוא. כל דבר אחר בזוי וחרא ומגעיל...והוא בכלל צנוע החרא הקטן... גס רוח...אוויל...ויותר מכך...רע! רע רע רע....ועל זה יום 1 משלמים.. מבלבל כנות עם רוע מבלבל טמטום עם פילוסופיה ומטמטם כישרון עם חשיבות עצמית שים מסקרה -טבול תראש באסלה ותוריד ת'מיים-יא אפס...אפס מאופס....טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
''מוזיקה מזרחית'' = שטות גזענית
יפת,
10/07/04 13:49
|
אין דבר כזה ''מוזיקה מזרחית'', אלא כמושג גזעני שהוא בבחינת אמצעי דיכוי, שנועד להבדיל ולמדר סגנונות מוסיקליים שונים ומגוונים ביותר-איכותיים מאוד עד רדודים מאוד, ושהם ישראלים לחלוטין בכל מובן ועניין-ממה שנחשב ומקוטלג כ''מוזיקה ישראלית'' בעיני קבוצה הגמונית ומיוחסת בעיני עצמה. כמו שלא ניתן לקטלג את שלום חנוך והדצים לאותה קבוצה ולהפעיל עליהם מנגנוני שיפוט ובקורת אחידים, אי אפשר גם לאחד לקבוצה אחת את צלילי הכרם ואהובה עוזרי עם קובי פרץ. רק גזען או אידיוט גמור יכול לעשות זאת. זה מאוד מקומם שגזענים כאלה עוד מאמינים בכל לב שהם ההיצורים הנאורים ביותר בארץ. מי שלא מצליח לשמוע את צלילי הכרם אצל אהוד בנאי, לא יודע מוזיקה ישראלית מהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות אומרות שמזרחים שולטים!
תקראו,
מושיק עפיה,
11/07/04 15:41
|
אגב אני לא שומע מוזיקה מזרחית.אני ממוצא מרוקאי. אבל דבר אחד לא אני ולא אתה יכולים לחלוק עליו והוא: המוזיקה המזרחית שולטת! יש יותר זמרים מזרחיים,יותר שירים מזרחיים,יותר כשרונות(כוכב נולד לדוגמא)מזרחיים,יותר הופעות מזרחיות. אז אין מה לעשות(אגב-המוזיקה היא אחלה) המזרחים שולטים לפחות במוזיקה(גם בכדורגל) ואביב גפן ואנשים כמוך יכולים לטחון מים עד מחר. אתה הבנת את זה אפס????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
דג חי אבל מסריח כמו מת.
ל"ת
זולו,
10/07/04 12:56
|
|
 |
היית מת
אני ורק אני,
נהריה,
13/07/04 16:08
|
אביב גפן הוא הבנאדם הכי מוכשר שחיי בארץ, אם לא בעולם, והיית מת שיהיה לך כזה כשרון ואינטיליגנציה מוזיקלית, אז תחשוב טוב טוב לפני שאתה מדבר!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ורק את...
קורנליוס,
14/07/04 12:24
|
משהו משהו . אינטלגנציה ולא רק מוזיקלית. אה , גם אביב גפן הוא משו משו. יש לך ברביות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אביב אני מסכימה עם כל מילה שלך
ל"ת
תמר,
10/07/04 12:48
|
|
 |
50.
לא קינג אלא ויקינג!
צ'רו,
תל אביב,
10/07/04 12:43
|
לפחות למישהו יש את האומצ לצאת לפתוח את הפה על כמה תופעות בארצ בלי לפחד ובלי לעשות חשבון של מה יגידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביב הוא אומן גדול שאומר הכל
תמר,
אילת,
16/07/04 14:53
|
אביב הוא אומן ויוצר מוכשר שאני מעריכה מאוד אין הרבה כמוהו.... אני לא מסכימה עם כל מה שהוא אומר אבל לפחות למשהו יש ביצים לדבר על הדברים שגם פחות נעים לשמוע כדיי לשנות......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ילד קטן ופטתי !!!
שלומית,
ירושלים,
10/07/04 12:09
|
פשוט ביזיון שנותנים לילד המפגר הזה במה !!! הוא צריך להיות סגור במוסד לחולי נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נסגר?!
מה אכפת לכם?,
נהריה,
13/07/04 16:11
|
תגידי, את חולת נפש?! מה נסגר איתך? אביב גפן הוא האמן הכי מוכשר במדינה, ובטח כבר לא ילד (אלא אם את בת 50, כי כבר בן 31!), אז צאי מהבועה, וגם אם את ימנית קיצונית, את חייבת להודות שצורת הכתיבה שלו והאינטיליגנציה המוזיקלית שלו עולים מעל ומאבר לכל מה שיש לנו פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
אוהבי זמר מזרחי,
10/07/04 23:50
|
|
 |
מה??????
אני וק אני,
נהריה,
13/07/04 16:13
|
מה נכון כל כך??? אתם בכלל ישבתם פעם להקשיב לשירים של אביב גפן?! הוא פשוט הבנאדם הכי מוכשר ומדהים שאפשר למצוא בארץ! אז נכון, הוא בנה קריירה על פרובוקציות, אבל אף אחד לא היה מסוגל לעשות את זה אם לא היו לו שירים טובים ומלאיי מסר!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Aviv is bigger than Bob Dylan
Erato,
10/07/04 12:07
|
His music is the most original ever heard and he is the most intelligent and talented and full of wisdom that ever lived.
It's not his fault that he looks Hispanic, or Arab, and therefore paints his face and hate Mizrahi music.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you must be joking ,or deaf
ל"ת
bob dylan,
10/07/04 19:30
|
|
 |
47.
גפן
רינת,
10/07/04 11:19
|
בעיני הרמה האינטלגינטית שלך, ההפקה, המוזיקה וההופעה שלך (הן בתור אדם והן בתור זמר) - זה ממש ביזיון!!! תפסיק לחשוב שאתה אלוהים ולהעליב את כולם, תסתכל על עצמך במראה לפני שאתה מעביר ביקורת על האחרים! אתה פשוט אדם מתוסבך עם המון בעיות בראש (כי כך כנראה גידלו אותך)- אתה יודע מה באמת היא גדולתו של אדם ?! -זה שיודע להאריך את סביבתו ואת עצמו בצניעות ולא בצורה פרובוקטיבית - אולי היית צריך ללמוד קצת מנעמי שמר ז''ל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רינת תשתקי
GUITAR SPIRIT,
27/07/04 14:57
|
רינת,,שתדעי שאביב גפן אומר את האמת ואת כול האמת בגלל זה המלים שלו באות כקשות וכבדות עלייך הוא הבנאדם הכי צודק בארץ,,ותדעי שהמוסיקה המזרחית היא בול שיייייייייייייייייייייט כולם שרים בלה בלה והריח שלהם מסריח איכסס יא מגעילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
''אותי חינכו...''
מירה,
10/07/04 10:35
|
הרגת אותי. מי חינך אותך ? לימדו אותך לעשות רוח , אבל לחנך אותך ? את זה שכחו לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
גיבוב הבלים
ניר,
רג,
10/07/04 09:42
|
מזמן לא קראתי גיבוב הבלים כזה מרוכז ממי שמתפרנס מכל כך הרבה ''הולכים בזרם'' שהוא מייצג.. ולועג להם.. מכל הקשקוש הזה הסכמתי רק עם ביקורתו את ה''זמר המזרחי'' (נחמד להיראות מיוחד כהולך נגד הזרם, זה נשמע קול כזה.. אבל הזרם הזה מביא מים חיים, ענני גשם ברוח, זרעי צמחים, זרעי אדם, חשמל לבתים ולגיטרה שלו, נכון שבזרם צף גם חרא שאנשים כמו משליכים לזרם, צריך לנקות מידי פעם אבל למה לעצור את זרם החיים?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Geffen needs Koteret
Burning hat,
10/07/04 08:25
|
Holy places are there for thousands of years and Geffen songs will be forgotten while he is still young
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??
אולי.....,
נהריה,
13/07/04 16:16
|
נראה לך? ילדי אור הירח גלים כל הזמן ונוספים אלינו עוד ועוד אנשים עם השנים. השירים של אביב לא ישכחו לעולם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.. עובדה אני דיי חדשה
תמר,
אילת,
16/07/04 15:00
|
אני שמעתי פה ושם אבי גפן אבל לא רציני והשנה אחרי שהייתי ברוק בעצמאות וממש הקשבתי אני ממש התרגשתי והבנתי איזה אומן גול עומד לפניי...והיום אני גאה שאני אחת מילדי אור הירח ובטוחה שלא ישכחו את השירים של אביב כי יש בהם הרבה יותר משיר מעבר לזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אביב למה אתה תמיד מתבכיין?
נאווה,
ת''א,
10/07/04 08:20
|
אביב אתה אולי מוסיקאי מוכשר אבל קול אין לך, מעבר לזה אתה לא חושב שיש מקום גם למוסיקה אחרת משלך? למה כולם צריכים לאהוב את המוסיקה שלך ומוסיקה אחרת כמו מזרחית זה איחס...למה אתה עסוק בלהשמיץ אחרים ולאהוב רק את עצמך זה מראה שאתה לא שונה מאחרים אפילו יותר גרוע מספיק עם האגו טריפ זה כבר ממש פאסה, בנוגע לעם כובש יש לך אלטרנטיבה אחרת לחיות בארץ כמו אולי להיות פסיבים ולתת להם שיטבחו אותנו באלגנטיות כמו שהם עושים ואנחנו פשוט צריכים להגיד איזה מסכנים ולהלקות את עצמנו אנחנו עם כובש מסכנים בסדר שיהרגו אותנו שירצחו ילדים נשים וחיילים שלא יהיה צבא שיגן עלינו ועלייך ואז נראה אותך גיבור גדול שמתבצר במגדל השן שלו ונותן הצלפות והטפות כמה העם הזה לא בסדר וזה לא קשור לימין או שמאל כי הטרור אם לא שמת לב הוא עולמי ולא רק בישראל ואם העם שלנו לא יגן על המדינה אז גם היא כבר לא תהיה אז או שאתה נאיבי או שאתה טיפש אגואיסט, אף אחד לא רוצה מלחמה וניסנו כבר הכל וכנראה מה שנשאר זה להמשיך ולשרוד ולהלחם כדי לחיות, וזה לא שזה כייף לחיות בארץ זה נהיה נורא ואיום והכל נהיה מושחת במיוחד הפוליטיקה הישראלית אבל זה גם בימין וגם בשמאל אז תפתח את העיניים חזק ותעורר החיים זה לא מה שהבטיחו לנו והלוואי ויהיה שלום אבל זה נראה רחוק רחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אביב הוא זמר המחאה הראשון
ל"ת
מעריץ של גפן,
10/07/04 07:24
|
|
 |
41.
לגבי המוסיקה המזרחית - צודק
אין מה לעשות,
10/07/04 06:48
|
''לך הביתה מוטי'' זה רמה? כל שאר השירים בדיוק באותה רמה (או יותר נכון - באותה אין רמה). שום עומק, שום מחשבה, שום ניצוץ. רמה של גן חובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רגע
אני ורק אני,
נהריה,
13/07/04 16:20
|
אם תתעמק בשיר המטומטם הזה תגלה שיש בו הרבה יותר מסר ממה שזה נראה. שרית חדד מעבירה מסר פמיניסטי חזק לעדה המזרחית. איזה אישה מהחברה ששומעת את השירים האלה הייתה מעיזה להגיד לחבר שלה ''יאללה, לך הבייתה''? זה הרבה יותר עמוק ממה שזה נשמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תבדוק מי כתב את ''לך הביתה''
חדשות המוזיקה,
ת''א,
10/07/04 17:21
|
תבדוק ותגלה שאת ''לך הביתה מוטי'' יצר כתב והלחין אומן ישראלי שאתה מאוד מעריך וכולם מאוד מעריכים - קובי אוז! אז אל תהיו צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר אחד מתוך מליון
ל"ת
GUITAR SPIRIT,
27/07/04 14:59
|
|
 |
מי כל כך מעריך את קובי עוז?
הוא לא ביאליק,
11/07/04 05:33
|
וחוץ מזה, במקרה של מוסיקה מסחרית זה לא משנה מי כתב את השיר, אלא מי מקשיב לו. אם הדרישה בקהל היתה לרמה יותר גבוהה השיר הזה מראש לא היה נכתב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רמה אבל אתה מקשיב לזה
אוהבת מזרחית,
10/07/04 14:03
|
|
 |
40.
חחחח איזה ליצן, למה הוא אומר
נקרע מצחוק,
10/07/04 04:49
|
שהוא לא קומיקאי? הדברים במאמר מצחיקים בטרוף! חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שמאלני משתמט, יש לך זכות לדבר?
עופר,
10/07/04 03:49
|
חתיכת אפס, אפילו שלמה ארצי שמזוהה כאחד ששונא מזרחית הבין שאי אפשר להלחם נגד המוזיקה המזרחית וצירף את שמעון בוסקילה ואפילו שר בערבית, תשלים עם זה שאף אחד לא שומע את הזבל שאתה שר, אם אפשר לקרא לזה שירה, המוזיקה המזרחית שהיא ''ביזיון'' שומעים אותה יותר מ 90% מהאנשים בארץ, מעניין שכולם שומעים מוזיקה שהיא ''ביזיון'', בקיצור, תחפש עבודה בתור מנקה (אני לא הייתי מסכים שתנקה חרא ברחובות, גבוה בשבילך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסיקה ערבית
אורי,
10/07/04 16:35
|
תחזור למדיה ממנה הגעת ושם תוכל לשמוע מוסיקה ערבית כמה שאתה רוצה יערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אם לא לו???
ל"ת
אור,
10/07/04 12:50
|
|
 |
עופר יא ערס! איזה פחדדדדדד....
ל"ת
ת,
10/07/04 12:50
|
|
 |
אז % 90 הם בזיון לעם הזה
הדת אופיום לעם,
10/07/04 08:58
|
רק לסבר את האוזן, רוב המשתמטים מהצבא הם מצביעי הליכוד והחרדים, כולם ימנים נאמנים. מניין לקחת את האקסיומה ש % 90 מאזינים למוזיקה מזרחית? אני מניח שזה נע בסביבות % 45 וגם זה הרבה מדי. מה לעשות ואביב גפן צודק, רוב המוזיקה הזאת היא זבל אורגני טהור, מילים של גן ילדים ולחן זהה בכולם. לא לחינם עשו פארודיה על ''איך מייצרים להיט מזרחי''. ואגב, אם אותם % 45 מהאוכלוסיה גונבים ברזים בטורקיה-אז זה נחשב מקובל? ולמה אתה מכנה את האדם ''חתיכת אפס'' רק כי אתה לא מסכים עימו. הנה אקסיומה חדשה: חובב מוזיקה מזרחית=פה של זבל ומוח של אפרוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפסים
יהודי פולני,
11/07/04 03:32
|
|
 |
האשכנזיפתים התעוררו...חחחחחחח
אלי,
12/07/04 18:57
|
הצחקתם אותי לפלפים שכמותכם. תסתכלו על כמות הזמרים המצליחים היום ותראו רק מזרחים.זאת עובדה. לכו תהיו חברים של הערבים.שיתקעו אתכם גם בתחת.רק המזרחים יצילו את המדינה הזאת. הרסתם את המדינה אשכנזים. ואני לא גזעני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא גזעני?!
אני,
נהריה,
13/07/04 16:25
|
אתה אומר שהאשכנזים הרסו את המינה ואחר כך שאתה לא גזעני?!!! מה נסגר איתך?? אתה ממש אבסורדי!!!! אביב גפן תמיד יזכר כאדם גדול וזמר אדיר, אז אל תתנצח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ואני איתך !
אשכנזי,
13/07/04 10:18
|
בגלל זה אני לא לומד מהעידה שלי-אני פוסל אותם כמעט בהכל כי אין להם כבוד לבני אדם,הם מתנשאים וחושבים שמגיע להם הכל. לכן אני מחנך את ילדיי אחרת ולא בדרך אשכנזית ומתנשאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?????????????
אני,
נהריה,
13/07/04 16:27
|
מי הכניס לך לראש שאשכנזים מתנשאים? להגיד דבר כזה זה ממש גזענות!!! איך אתה יכול לקרוא לעצמך הורה אם אתה מחנך את ילדך לשנוא את העדה שלהם ואת האנשים שחיים איתם באותה המדינה??!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
סוף העולם -זה התחיל כשהפסקנו..
-,
-,
10/07/04 03:31
|
|
 |
37.
אביב,בוא נזכר רגע...
שימי,
חולון,
10/07/04 03:02
|
לפני כמה שנים (אחרי שרבין נרצח) טענת שהמדינה מחורבנת,ושבא לך לארוז את המזוודות ולעוף מכאן... ולמרות שהיו ה-ר-ב-ה אנשים שהיו מוכנים לממן לך את הכרטיס טיסה - אתה עוד פה. בראיון המלא,אתה מזכיר שערכת סקר בתוכנית שלך ובו אתה טוען ש-85 אחוז היו רוצים לראות אותך מת.מתי.מתי תתחיל באמת להתעסק ר-ק עם המוזיקה ולהוכיח לכולם שאתה באמת גאון ותפסיק לפתוח את הפה שלך ולתת לכולם את ההרגשה (הנכונה) שאתה אולי מוזיקאי מחונן אבל מגלומן אידיוט ופרובוקטור בשקל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כעןיכןעויגכןועכיגכעיכעיעכעכי!!
לא משנה,
לא משנה,
04/08/04 12:54
|
אביב גאון והוא דווקא כן מוכיח את זה! אביב טען שהמדינה מחורבנת והוא אכן עזב, עובדה הוא נסע לעשות את פרויקט בלאקפילד לא בארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אשכנזים כותבים למזרחים
מוסיקה מזרחית,
צפון,
10/07/04 01:31
|
זוכרים את השיר ''..חנהל'ה התבלבלה מה פתאום ברית מילה והיא עודנה בתולה..יהודה הבטיח לה שישמור לה אמונה כמו לפני החתונה.....''
נכון שטקסט מטומטם ושטחי.. נו מה לעשות זה מה שקורה שכותבים אשכנזים יהירים כותבים לזמרים מזרחיים..
הבעייה שלנו שאנו עם של גזענים.. במיוחד אחינו ''הלבנים''
יהיה טוב במזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נסגר איתך??????
אני,
נהריה,
13/07/04 16:31
|
נתחיל מהסוף: יהיה טוב במזרח??! למה שלא תסע להודו (אתה מוזמן גם לקחת סמים ולהתאבד שם). אם הטקסטים שהאשכנזים כותבים כל כך שטחיים וטיפשיים, למה המזרחיים שרים אותו?? אין לכם זכות לבחור לעצמכם מה לשיר? תחשוב לפני שאתה מדבר, כי רק הוכחת פה כמה שאתם עוד יותר טיפשים (ואני ממש לא חושבת שזה נכון, באמת,רק רציתי להוכיח פה משהו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור למדינה ממנה הגעת יערבי
רוני,
10/07/04 16:37
|
|
 |
תגובה...
יוסי,
ראשל''צ,
10/07/04 14:24
|
רואים בטקסט שלך שאתה גזעני בדם... ''הלבנים'' ''האשכנזים היהירים''... יש הרבה יותר מזרחים גזענים מאשר אשכנזים גזענים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מאיפה באתם אשכנזים?
מזרחי,
12/07/04 19:01
|
באתם ממדינות מזרח אירופה כגון:פולין,הונגריה,רומניה. אתם קולטים? אלה מדינות עניות עד היום!!! אתם שאבתם מים מבארות ועבדתם עבודת שדה,גידלתם 2 תרנגולות וכבש. אז על מי אתם באים לעבוד???? לכו תשקרו על אנשים אחרים-נוכלים שכמותיכם.בגללכם צוחקים על הישראלים בעולם.תחמנים שכמותיכם. ההורים שלי כשבאו לארץ ממרוקו-נישקו את האדמה ואמרן תודה על כל דבר שלא קיבלו.ההורים שלכם להבדיל-ישר כשהגיעו דרשו דיור מפואר ומקום טוב.דרשו ודרשו. אז תפסיקו לזיין את השכל לפלפים. שימשיכו לזיין אתכם ברחוב-פחדנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאתה לא גזעני...
אני,
נהריה,
13/07/04 16:36
|
אתה ממש נתפש לנקודות לא נכונות. להגיד שכל האשכנזים מפונקים זה כמו להגיד שכל המזרחיים עניים ומטומטמים (לא שאני חושבת שזה נכון). לדעתי זו בושה לארץ הזו שיש בה אנשים כמוך, שלמרות כל מה שעברנו (רמז: השואה) אתם עדיין לא יכולים לקבל את כולנו כיהודים. לא הספיק לכם איך שהתנהגו אלינו מחוץ לארץ שלנו, אז עד שכולנו כאן אתם צריכים לפתח יחס דומה גם בתוכה? רק שלא תתחילו לתקוף אנשים עם עור בהיר ברחוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אתה גדול!!!אמת בדבריך.
יאיר,
13/07/04 10:20
|
ענק הבן אדם הזה.אתם חייבים לקרוא אותו אנשים. כל מילה סלע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פה ג'ורה יש לך - יא ארס
ל"ת
אבריימלה,
גליציה,
13/07/04 08:32
|
|
 |
35.
אנשים עיוורים או סתם טיפשים?
חן,
כפר סבא,
10/07/04 00:34
|
האמת אביב גפן מתחיל לעלות לי על העצבים.על כישרון הכתיבה שלו היצרה והייחודיות אין ויכוח אבל מעבר לזה הבן אדם ממש דוחה. עברו בערך עשר שנים מאז שהבן אדם הוציא אמירה חברתית או פוליטית עניינית או אוונגרדית כלשהי. מאז הוא סתם בדיחה לא מצחיקה והאמת גם די מציקה בעין עם כל ההתבטאויות הגזעניות האלה שלו שגובלות באלימות ממש. זה די פאתטי שהוא מחשיב את עצמו לנאור וסובלני שהוא בעצם אחד האומנים היותר בורים ווולגרים בארצנו.חבל מאוד שאצלו מוזיקה מזרחית או לחלופין עדות המזרח נחשבים אצלו כסוג ב'. אבל כל שנותר הוא לרחם עליו ולהבין את מצבו על כך שגדל בבית מפורק בעייתי ומתוסבך שחינך אותו להיות האומן והבן אדם הכל כך מלא פרובוקציות אבל הכל כך שיטחי אפסי וריק מתוכן שהוא היום. אני עשיתי צבא אני מרגישה את הפריבילגיה המלאה לומר עליו את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
AVIV TAKE A SHOWER
ל"ת
MIKE D. DRUMER,
10/07/04 00:24
|
|
 |
33.
חובה חובה לקרא # 23 פנטסטי
ל"ת
יעל מהקבוץ,
10/07/04 00:18
|
|
 |
32.
'' אם אין אני לי מי לי?''
רומי,
תל אביב,
09/07/04 23:56
|
אתה מפרגן לעצמך, מחמי לעצמך, ואוהב את עצמך עד מאוד. דפוק ממדרגה ראשונה המוזיקה שלך שאתה חושב שהיא יפה ומיוחדת שווה לתחת יחד עם השיר שלך '' דור מזויין'' . אתה באמת דפוק ואני לא יודעת מה כל השויצריות שלך? כאילו על מה? על הילדות הדפוקה שלך? על ההורים הדפוקים שחינכו וגידלו אותך? או על זה שאתה גאה שלא התגייסת? חתיכת זבל שכמוך....... תתעשת, תתעורר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש דפוקה!
אני,
13/07/04 16:39
|
להגיד את הדברים האלה על בנאדם כל כך מוכשר שכתב שירים מלאיי תוכן מראים עד כמה את בורה שאת לא מבינה אותם!!!! השיר ''דור מזויין'' הוא אמירה חברתית שעדיין עדכנית, אחריי יותר מ10 שנים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כינוי חדש : ''העורב''
ל"ת
זמיר,
09/07/04 23:46
|
|
 |
30.
בגיל 50 הוא יבכה אבא לא ליטף
אא,
09/07/04 23:45
|
ואמא הלכה למסיבה כהיה לי קקי ,ונאלצתי לנגב לבד לבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם אדם
רינת,
10/07/04 11:22
|
אתה פשוט גזעני ולא פלא שאנחנו עדין נראים כך במדינה שלנו - עד כדי כך שה''שואה'' לא שינתה כלום באנשים שכמוך מענין מי הם המחנכים שלך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
~~~~~אביב אתה מל(א)ך!!!~~~~~~
כל מילה זהב,
צודק ב100%,
09/07/04 23:12
|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אביב המלך וימותו הקנאים ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הוא לא אומר את הדברים מתוך התנשאות, אלא כי באמת הרמה של המזרחית גועל נפש, רק כדי לייצר להיטים, הכל מסחארה, אין טיפת מקוריות . כן ירבו אמנים אמיתיים וכנים כמוך אביב! אתה השראה לכולנו. אהבתי תירידה על צדי צרפתי, הבן אדם המגעיל הזה שהעליב על ימין ועל שמאל ילדים שסך הכל רוצים להצליח,וריקי גל הזונה ,כוכב נולד זה המסחרא הכי גדולה שקיימת, והכי מצער- שזה מה ששוטפים לנוער תמוח איתו- לבני ה12 שבאמת מאמינים שנינט היא התשובה הנשית לאלוהים. פשוט בושה. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אביב אתה ה-מלך! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ כל הכוכבנים החובבנים ונטולי הקסם והייחוד שבכוכב נולד לא מגרדים את קצה הכריזמה ,הטוב,והיופי שקיים בך. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אוהבת תמיד :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אביב גפן- אתה פשוט מגעיל אותי!
.... כנסו,
09/07/04 23:04
|
''ואז חבר שלי נהרג בצבא ועוד אחד נהרג וגם אני גדלתי קצת והחלטתי שאני לא רוצה. לא סתם לוקחים ילדים בני 18 להתגייס... ''
אתה חושב שהחיילים שנלחמים כדי שלך תהיה ארץ, שתהיה לך מדינה, שיהיה לך קורת גג לחיות בה וליצור בה את ה''מוזיקה'' שלך- רוצים למות? הם לא. הם רוצים לחיות כמו כל אדם אחר, לחיות את החיים שלהם, להגשים חלומות. ובטח ובטח שלא למות כדי שאיזה אידיוט כמוך שחושב שהוא נמצא על גג העולם יחליט שלא בא לו לתרום למדינה. אם תשאל אותי, מי שלא מתגייס (אנ'לא מדברת על סיבות רפואיות) לא צריך לחיות פה. זו מדינה שכל אחד תורם בה את החלק שלו, אבל שנייה שכחתי- לאביב גפן לא בא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לך?
מזועזעת,
נהריה,
13/07/04 16:46
|
אתה באמת חושב שזה נכון לקחת ילדים בני 18, וכן, הם עדיין ילדים (ומה אני אגיד? אני בת 15!), שנמצאים בתחילת החיים שלהם, ולתת להם להתמודד עם מתנחלים, עם פינוי יישובים או עם ''סתם'' אנשים פגועים או גוססים? וכן, אני מקצינה את הדברים, אבל אתה לא יכול להגיד שזה לא נכון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזועזעת..
....,
15/07/04 00:59
|
קודם כל.. אני בת.. וגם אני בת 15 דבר שני- אני ממש ממש לא חושבת שזה נכון לקחת חיים של ילדים בני 18 שנמצאים בתחילת דרכם.. אבל אני חושבת שהחובה שלנו למדינה היא לשרת בצבא וזו הדרך שלנו לתרום. אם מר אביב גפן חושב שהוא תורם למדינה במוזיקה שלו, אז הוא טועה מאוד. ותשמעי, מזועזעת יקרה, אם לא חיילים יעשו את זה, מי כן יעשה את זה?! בסך הכל, ככה זה לצערי הולך במדינה הזו, ואם נרצה או לא יגיע היום בו נשרת בצבא. והכל זה פקודות מלמעלה- ובסך הכל מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה. אני לא מצדיקה מוות של אנשים, לא משנה בני כמה הם או מה הם עשו בחייהם, אבל זו המציאות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון צריך לשרת בצבא אבל...
GUITAR SPIRIT,
27/07/04 15:12
|
לתרום למדינה שלנו זה טוב לתת לה את הנשמה זה מדהים למות בשבילה זה למות גיבור אבל אם אני אמות בשביל אחד מתנחל שחיי מחוץ לארץ זות טיפשות ולכחת את בני 18 לשמור על התנחלות שכולם גדולים ממני ויש להם רובים ותחמושת יותר מצהל זה טפשי אם הם רוצים את הארץ שם שיעזבו אותם לבד שם שישייו שיסתדרו שם לבד ושיבנו להם מידנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
1.גיא מרוז 2.יותר מעניין מעריב
גולן,
כפס,
09/07/04 22:59
|
במשך כל הראיון גיא מרוז יורד על''יס'' כי הוא מחובר לHOT- הוא לא יכול לראות אותו בטלוויזיה. עיתון מעריב יותר טוב מידיעות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ידיעות אחרונות -10
ל"ת
קורא ידיעות,
10/07/04 07:27
|
|
 |
צודק
ל"ת
rubi,
רחובות,
09/07/04 23:17
|
|
 |
26.
אביב, אתה לא יכול פשוט לחיות?
asaf,
ר''ג,
09/07/04 22:41
|
תפסיק עם השטויות האלו תן לאגו שלך מנוחה, אנחנו כולנו מאוד קטנים ,אתה לא שונה מאף אחד אחר רק בגלל שאתה כותב שירים
ראה ערך--נרקסיסטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ה-REALITY TV זה הכי זרם מרכזי
שמטוב,
09/07/04 22:29
|
על מי הוא עובד? הוא עושה את הדבר הכי מיינסטרימי שיש. אדם רדוד באיצטלה. ולקרוא לאמא שלך ''שרלילה'' לא הופך אותך לחתרני או קובע טרנדים אלא זו סתם בהמיות וגסות רוח.
ילד-מגודל מגאלומן ורדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Ass Hole Speaks Out Again
H.S.,
Boston,
09/07/04 22:10
|
He never fails to amaze me yet he has done it again. The boy has no idea what he is talking about and yet he is interviewed time and again. What an ass!!!! Knows no history, lacks talent, talks about things he has no knowledge of and yet we are inundated with his opinoins which he is entitled to but he knows little of anything. Never went to school to learn and you waist valuable space on an idiot!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
right you are
nir,
10/07/04 09:45
|
|
 |
23.
אגיב במשל ערבי
נועה,
09/07/04 21:48
|
יתוש יושב על עץ כל הלילה כשהאירה השמש אמר היתוש לעץ: תחזיק חזק אני עוזב אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאה...
נועה2,
05/08/04 23:17
|
קשה לכם לראות כמה הוא מצליח אז אתם טוענים שהוא אפס... אם הייתה לכם הבנה פיצפונת מהחיים אז הייתם יודעים שעכשיו כל התגובות האלה מגיעות כי אביב הצליח בקריירה שלו. כל זה בא מקנאה כי ברור שהחברים חסרי האינטילגנציה שלכם בחיים לא יגיעו לאלפית מההצלחה של אביב. קשה לכם לקלוט שמי שאתם כל כך שונאים הוא הדבר הכי כישרוני בארץ הנטולת כישרון הזאת שבה זמרת כמו רוני מככבת בדיסקמן של ילדות בלי שכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מתוקהההה :)
לקנות לך איפור?,
10/07/04 04:12
|
לא להתייחס לאפס הזה, הוא עושה את זה כול כמה זמן להיות בכותרות, אף אחד לא שומע את הזבל שהוא מוציא מהפה (שירה)
נועה, אולי תיקני לו איפור, צבע, רימל ?? הוא לא מאופרת זוועה, איך היצור הזה התחיל בכלל לשיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה את מותק , אמרת הכל .תודה
ל"ת
בצלאל,
10/07/04 00:13
|
|
 |
מעולה...:-)
ל"ת
סמי,
ת''א,
09/07/04 23:35
|
|
 |
22.
רק שתדעו שהרבה מיכם הייתם
בני,
ב''ש,
09/07/04 21:42
|
רוצים כישרון כמו שלו!!
הוא אגדה!!! לא עושה חלטורות!!!
הוא אחד הגדולים בארץ!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדבקת ממנו או מה ?!?!?
שלומית,
10/07/04 12:12
|
וואלה... את ממש דפוקה .... איפה את חיה ?!?! מקווה שלא תצאי פסיכית כמוהו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?!?!? וואט דה פאק?!
יעל,
10/07/04 02:52
|
למה נראה לך?!?!?!?!?!?!?!?!? אתם חיים בסרטים רעים מידי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קולו של אביב כמו קרפדה
איציק,
רמת אשדוד ג',
09/07/04 20:43
|
יש לו קול מאוד חלוד, בכלל לא מוזקלי, צרוד ללא יכולת גיוון של תדרים שונים (קול מונטוני), ושירים עם קצב של ימי הבניים. לדעתי אביב גפן הוא הזמר הכי גרוע בארץ. לפחות רוב הזמרים חסרי קול מודים שאין להם קול, כמו שלמה ארצי (בשנות ה- 70' ותחילת- 80' היה לשלמה ארצי קול יפה, עכשיו לא, הצטרד) או מאיר אריאל ז''ל, אבל לשמוע את השטות הזאת ממנו שיש לו קול מוזקלי ?! נ''ב לאביב: אני לא יודע איזה מוזיקה אתה מייצג כי גם מוזיקה אשכנזית אתה לא מייצגת אולי מוזיקה של קרפדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרפדה? יש לו קול של עז
ל"ת
יהודה,
ארה''ב,
09/07/04 23:24
|
|
 |
שמע..אחי...אתה פשוט מקשקש!
ניר,
09/07/04 22:40
|
הקול זה לא מה שהופך את אביב למה שהוא... הוא בעצמו אומר שיש לו קול של קרפדע... אני מבין שאתה מתיימר להיות מוזיקלי לפי הביטויים שהשתמשת(מונוטוני, תדרים..'') אבל ככל הנראה אתה לא מבין הרבה. הקול המכוער של אביב לא משנה את המוסיקה שלו. יכולת ההלחנה שלו היא ברמה בינלאומית. (תשאל את סטיבן ווילסון אחד המוזיקאים המוערכים בבריטניה היום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
Who the Fuck he thinks he is
Nora,
Los Angeles,
09/07/04 20:15
|
that is so wierd, he is a nobody, yet he gets so much attention, he is a cheap Imitation of a rock star, israel can do way better then this POSER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כמו תמיד.
אור ירח,
חיפה,
09/07/04 20:08
|
צודק, תמיד היה מובן מאליו שכל דבר שהוא אומר הוא פשוט דבר גאוני. אביב, תמשיך להיות אלוהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אביב גפן
ישראלית,
תל אביב,
09/07/04 20:07
|
הגיע הזמן שאת גפן הבאושים הזה ישכיבו במיטת הפסיכיאטר כדי לפתור לו את בעיותיו עם הוריו. נמאס לנו לשמוע אותו. מה הריצה הזו של עיתונאים אחרי הילד המסכן והמסוכסך הזה עם עצמו כדי לשמוע את דברי הרהב שלו על עצמו ועל מה שהוא עושה. הלעג שלו על פעלם ויצירתם של אחרים, מדגיש עד כמה הבחור המסכן הזה הוא כלי ריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת בהחלט מסכימה איתך
ל"ת
נאוה,
10/07/04 08:25
|
|
 |
same with his father
ל"ת
baba,
10/07/04 08:16
|
|
 |
17.
Big ''0''
Rocky,
09/07/04 19:49
|
Why are we wasting space for idiot like him are you tired of it. His opinions want go anywhere and he will be out of our history with in few months. The one write about him is the same like him.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בואנה לירן ממודיעין
שונא מזרחית,
רוטרדאם,
09/07/04 19:15
|
מי שחושב שמזרחית עדיף על השירים של אביב הוא טיפש שלא מביען במוזיקה בכלל.. עם כל השירים הנמרחים והמשעממים של יואב יצחק ושרית חדד ורבים אחרים כמוהם.
לפחות הוא מלחין את השירים שלו וכותב אותם בעצמו ומה שעוד יותר חושוב פה זה שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב מכל החרא של המוזיקה המזחית נו באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסו לפה כולם
המזרחי,
הרצליה,
10/07/04 21:56
|
אתם מדברים על מוסיקה מזרחית אין לך בושה? דבר ראשון אתם צריכים להפריד השירים של שרית חדד הם לא מזרחיים הם ים תיכונים, שירים מזרחיים יש להם טקסטים עמוקים מאוד ובעלי עוצמה חזקים לא כל הנוצץ זהב תמיד, על כאב ליבי הזמן יעיד'' ועוד ועוד מלא טקסטים עם עוצמה אדירה: '' צעדנו חבוקים מול גלי הים ספינות באופק ושחפים מעל רוח על פנינו אז ליטפה חזינו בשקיעה ונותרת ילדה(ראובן המלאך ורובי חן) איך אתם מסוגלים להגיד שזה לא טקסטים? איזה שירים המוסיקה הישראלית שרה? אני אפס? הייתי ילד קטן לא היה לי במי לגעת? להקת שייגעצ עושה ביד? אביב גפן שיר אחד אין לו יפה! עומד במדים של צה''ל ושר עם ערבי זה בושה! ומזה הדבר הזה לכו למדינות ערב? אנחנו הקמנו את המדינה, הבאנו מנהגים את התורה, רוצים משו כואב? למי הייתה השואה במי היא פגעה? אתם מנסים להעיף אותנו בלי בושה למדיונת ערב? למה שאתם לא תחזרו לפולין? עם כל הדעות והמנהגים העל הפנים שלכם, בלי טעם וריח אין לך כלום, ולנו יש את הכל אתם אלה שצריכים לעזוב! ועאלק הליכודינקים לא מתגייסים? מי כל הסרבנים? אלה שמפחדים שיספרו אותך בצבא והם לא מתגייסים רק האשכנזים! והשמאלנים שלא נלחמים למען המדינה אלא למה האיטנרסים של עצמם! אביב גפן קחו אותו לדוגמא משתמט מהצבא זה בושה! פרשת הסרבנים מי אלה היו?? ובאמת רוב העם שומע מוסיקה מזרחית, כל הלהיטים הם מוסיקה מזרחית, שראל, משה פרץ, רגב הוד, אייל גולן, בועז שרעבי, יואב יצחק, קובי פרץ,ניסו סימנטוב! תחדירו לראש שלכם שאותנו כן שומעים יותר ויותר אוהבים אותנו אז באמת לא נוח לך תארזו מזוודות קחו את אביב גפן וסעו בחזרה לפולין-אתם לא רצויים פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרחית זאת מוזיקה??
נועה,
05/08/04 23:03
|
שאני ישמיע לך שיר של רינת בר??? ''תפסת פוזה וגובה עכשיו תכאל את הכובע'' או של קובי פרץ?? ''שלחי אותו כמו אס אמ אס''. תירגע כי לפחות לשייגעצ ולאביב גפן יש מוזיקה עם מילים. ואז מה אם שייגעצ שרים עושה ביד??? לפחות הסולן שלהם, יובל, כתב את זה מכאב של עצמו וממה שהוא מרגיש וזה לא איזה חרא של מילים שמישהו אחר כתב לו כמו בלבלי אותו אל תעשי לו חשבון... וחוץ מזה מי אמר לשלוח אתכם למדינות ערב??? תשארו כאן ותמשיכו להרוס את מה שעוד נשאר במדינה הדפוקה הזאת. ובקשר לסרבנים, איך אתה מצפה שלילד בן 18 יהיה את הכוחות הנפשיים להחזיק רובה ולהרביץ למתנחלים ולערבים?? אולי יש להם פרופיל 97 בגוף אבל זה לא שווה הרבה כי כדי לירות כדור גומי בילד ערבי צריך להיות מישהו כמוך כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחח מה?!?!?
לירן,
מודיעין,
09/07/04 22:35
|
|
 |
15.
אביב החצוף
סמי,
ת''א,
09/07/04 19:02
|
אביב נוסע ללונדון רואה הופעה וחוזר מהר ארצה כדי לעשות משהו דומה, מהר לפני שישכח.. חכיין מתנשא עם עזות מצח וחוצפה שמעוררת דחייה ,מגלומן שבכה על חייו בגיל שבו השכל והתחת אצלו היו שווים, כמו עובדת ההשתמטות משירות בצ''הל שניסה לעשות על זה קופון אבל לא הלך לו, אנחנו לא פריירים אנחנו מזהים זיוף,בא ומעז להשמיץ ולבוז לטעמם המוסיקלי של בני עמו, אביב לא אמן נקודה! לא כי הוא לא מוכשר כי הוא מאוס , תפוח לא נופל רחוק..לדוגמא הצייר תומרקין בעל פרס ישראל, מאותו חומר אתם קרוצים, אתם בונים את אישיותכם על השנאה והחקיינות כמובן, מגלומנים נמאסתם! עאלק אמנים חחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בלי רוגז זה מעט תת רמה
יונתן,
נילי,
09/07/04 19:02
|
זה מעט תת רמה לראות מה שרשום בכתה ולהגיב עליה זה ממש ממש תת רמה אבל להתעצבן בגללה אנשים מספיק אני בעצמי סתם איש מסכן שמחליט לשום תגובה...חחח אבל ככה זה כל אחד רוצה שכולם יהיו כמוהו בידיוק כמו אביב זה לגיטימי שהוא ידבר ככה זה חלק מהקטע כמו הריבים והתגובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לכל נאמני גפן
גולן,
09/07/04 18:44
|
מקומם אותי לקרוא ולראות את מר גפן ג'וניור חוסה בצל אביו, שאותו (להבדיל אלפי הבדלות) אני ועוד הרבה אנשים מעריכים, בשל מקוריותו... אבל מה, קם לו פוץ, עם קול ברווז שמנסה לשדר לאומה הישראלית שהוא ''לא כמו כולם'' אלא ''משהו אחר'', אחד מאותם ''ילדי פרחים'', מעריץ מושבע של בוב דילן (כמו אבא שלו...) למרות שהוא לא מבין מילה ממה שהוא שר. מר גפן היקר, לעולם לא תשווה לאוזי אוסבורן, שגם אותו אתה מחקה בתוכניתך הריאלטית החדשה. אתה סתם עוד יוצר לא מקורי ואולי לא רדוד שמסרב לנטוש את צילו של אבאל'ה שלא ממש העניק לך ילדות מבורכת להתגאות בה. שא ברכה וסוף סוף תתבגר (קצת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואט דה פאק??
נועה,
05/08/04 22:47
|
להגיד שאביב גפן לא מבין כלום זה טיפשות... כאילו מי אתה חושב שאתה?? אביב תרם למדינה הזאת הרבה יותר ממה שאתה יכול לתרום בחיים המטומטמים שלך או יותר מכל מה שצה''ל יכול לתרום ביחד. אז בבקשה, לא מצאת על מי להגיד דברים כאלה?? יש מספיק ''אמנים'' רדודים חסרי כל היגיון שאתה יכול לדבר עליהם (כמו סבלימינאל והצל, הישראלים) אבל על אביב אין לך פשוט מה להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Intellectual he is not
shtetler,
09/07/04 18:40
|
and nor is his father but in our shtetle he can shine because our shtetle is made of kaki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה זה ''אג'נדה''? ''אישיוז''???
מאיר,
בוסטון,
09/07/04 18:22
|
לעורך והכתב הנכבדים: למה באמת שלא נוותר לגמרי על מילים בעיברית ונשתמש רק באותיות? קן בי ורי נייס, דונט יו תינק סו?
לא! זה צורם!! די כבר עם הגישה המוזרה הזו. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מלחין מספר אחד! ומבין עניין!!!
לירן,
מודיעין,
09/07/04 18:05
|
אומר מה שהוא חושב וחשב נכון. השפוי היחיד במדינה. אומר את מה שקשה לכולנו להגיד ואיזה מלחין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק מלחין! גם כותב..
ל"ת
אורררררר,
09/07/04 20:37
|
|
 |
9.
מי אתה בכלל?
אוהבי זמר מזרחי,
09/07/04 17:54
|
אין לי מושג איזה שירים אתה שר בכלל ואם אכן אנו שומעים התחלה של שיר שלך ולא חשוב באיזו תחנה, התחנה מועברת, ועדיף לשמוע 10 שירים מזרחיים ברצף ולא את הקול החלוד והצרוד והרועד של קוקסינל כמוך.
אתה יותר טוב מאייל גולן? או מיואב יצחק? או משלומי שבת? או שרית חדד?
שנמשיך לתת דוגמאות? עדיף לך לסתום ותסתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!!הוא אומן!!!!!
אתה סתם אתה!!,
09/07/04 21:44
|
הוא יותר טוב מהם ומרוויח יותר כסף ממה שתרוויח כל החיים יכלום אחד..
הוא למד וירויח יותר כסף ממך!!!מפריע לך דהוא מצליח ביגלל מה שה וא!?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר טוב ממי???
ג,
צפון,
09/07/04 18:20
|
אם אתה נותן דוגמאות, תן דוגמאות נורמליות, ולא את כל הגועל נפש של המדינה באותה תגובה. אל תשווה את כל המגעילים האלה לאביב גפן, אחד הזמרים הבאמת גדולים היחידים שעדיין שרים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ampty
avi,
memphis,
09/07/04 17:39
|
|
 |
how about you learn some Engli
sweet Paula,
09/07/04 20:28
|
|
 |
7.
ההופעה של אמדורסקי אתמול
אילת,
09/07/04 17:03
|
אתמול הייתי בהופעת הביזיון של אמדורסקי וחברים? אביב שר שיר אחד ובחר לשיר את ''חלולים''. מה הקטע רק לאלוהים הפתרונים? באתי לרקוד יצאתי מבואסת תחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלולים בצדק
נועה,
05/08/04 22:37
|
אביב גפן שר חלולים בצדק כדי להביע את הרגש שלו לזמרים כמו אמדורסקי ואשתו המטומטמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, הוא בכלל בארץ?
אוזי,
אוז,
12/07/04 02:44
|
וואלה ... הייתי בטוח שאמדורסקי אמר שהמדינה חרא והוא הולך לשחק אותה בארה''ב.
מה קרה? הוא בא לביקור לזמר עם חברים, או שהוא חזר לארץ?
האמת, חרא מוזיקה הוא עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המח
עיטי,
תא,
09/07/04 21:56
|
|
 |
6.
ביזיון
אבי,
ירושלים,
09/07/04 16:49
|
|
 |
מה בדיוק לא אהבת באחותו?
רונן,
הרצליה,
09/07/04 20:09
|
את ההצגה שהיא כתבה? הספר? בעלה הסופר?
למה אתה לא מפרט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סאשה לא נולדה למשפחה מיוחסת
ארז,
09/07/04 16:17
|
נמאס מהילד המניפולטור הזה. קל לו לקטול הכל ואת כוכב נולד, אחרי הכל הוא לא היה צריך שום כוכב נולד ושום להקה צבאית - הוא נולד לאוליגרכיה ישראלית מקוממת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבללל הוא לא רק קוטל..
רונן,
הרצליה,
09/07/04 20:07
|
|
 |
4.
הבנאדם הכי שפוי במדינה...
יניב,
09/07/04 16:11
|
|
 |
נכון!
ל"ת
אור,
10/07/04 12:51
|
|
 |
3.
איזה שרץ מבולבל
מיכאל ברגמן,
09/07/04 15:57
|
בהתחלה הוא טען שלא נתנו לו לשרת או להתנדב בגלל עקמת בגב. בסדר. אחרי זה הוא אומר בראיון לאתר זר שהוא השתמט מהצבא. בראיון בארץ הוא ניסה להכחיש וטען שזו היתה בדיחה.
ועכשיו הגירסא הנוכחית: הוא רצה להתגייס ולא יכל ורצה להתנדב. אבל עד שצהל חזר אליו והסכים לתת לו להתנדב הוא החליט שלא בא לו בגלל שצהל צבא כובש ובגלל שחבר שלו מת בזמן השירות.
אביבוש, על מי אתה עובד? אם אתה באמת לא שם זיין תגיד שהשתמטת בגלל שלא רצית לשרוף שלוש שנים בצבא ורצית להקדיש אותם לקריירה המוזיקלית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??..........!!!!!!!!!???????
הדר,
25/07/04 18:33
|
אביב צודק ב- 45674389% שלא התגייס לצבא! ולא משנה מה הסיבה... וזה לא אמור לעניין כאן אפ'חד! זה חיים של אביב בלבד!
וחוצמזה.. הצבא לא נותן לך כלום בחיים המיזדיינים האלה לא שווה להתגייס בכלל.. ואני הולכת בעקבותיו... ולא מתגייסת! בגלל שלא בא לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אומר את האמת
גפן מאה אחוז,
09/07/04 15:56
|
כל מה שאומר אביב גפן נכון בהחלט וטוב שיש מישהו שאומר את זה בפנים בלי להתיחס ל''דעת הרוב הפושטאקי''.
אישית אינני מבין מה רע לו מפיני גרשון. זה הפיני של הכדורגל או של הכדורסל ? אם של הכדורסל- אז אני מבין אותו, אבל מה כואב כל כך , סתם טמבל. ומה הכעס על הצרפתי הזה ? קצת מוגזם ללכלך ככה. ולגבי ההומואים- מה בסדר בזה , אביב, התחלקת על השכל ? זה לא שהם לא אנשים טובים או משהו כזה, אבל לרצות להכניס למישהו בתחת זה רחוק מלהיות שפוי, שלא נדבר על לרצות לקבל את זה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 2
הומו,
מרכז,
10/07/04 01:45
|
קודם כל אתה לא שפוי שנית תנסה ותרגיש את טעם החיים האמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 2
ערן לא הומו,
10/07/04 13:12
|
|
 |
1.
גפן =אגדה רק אצלו בראש
אייל התרבותניק,
09/07/04 15:37
|
|