 |
60.
יסכה חברה שלי
אוריה שיראל,
נחלת יהודה,
23/02/06 10:09
|
|
 |
מה!
חברה של יסכה,
יי,
27/02/06 13:07
|
כל הכבוד למשפחת פדרמן על הזכיה אבא שלה עשה לא יסכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
קורבן השלום
יגאל,
רמת גן,
13/07/04 12:30
|
היום בידיעות אחרונות בכותרת קורבן השלום האמיתי נחום ברנע קובע שקורבן השלום האמיתי הוא פרס. נחום ברנע יורד לרמה של יוסי שריד שלא יפסיד בדיחה לשונית טובה אפילו אם היא פוגעת באלפי שכולים (ולא משנה אם הוא קשור או לא קשור למשפחת השכול). ערוץ 10 וערוץ 2 מריחים דם ומנסים להרוויח. יחד עם לפיד שר המשפטים בפופוליטיקה ויבין ששלח את הליצן הדתי שלו לאיל הם יצרו הסתה כללית. את הרווחים אספו אח''כ מחברת מרידול עם מפיק אחורי החדשות בהקרנת השידור החוזר של הרצח. עכשיו, בעיתון האשכנזי והאקדמאי למעשני סיגרים, ''הארץ'', מר מרקוס תובע מהמשטרה לא להפחיד ולחפש תרוץ לנסיגה מההתנתקות. הוא כותב: לא תהיה מלחמת אחים, כי המתנחלים לא אחים שלי, והמדינה חייבת לעשות הכל כדי להשיג שלום, וקומץ פורעים לא יעמדו בדרך! זה דובר חופש זכויות האזרח, שמשנות השישים יצא נגד הגבלת חופש המעשנים בעולם ובארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ביקורת
רייזל,
בנימין,
13/07/04 12:26
|
בס''ד אני משוטטת בשבילי האתר שיצרו כמה יהודים טובים, אתר שנועד ל''מגזר היהודי'' ומתמוגגת מהניחוח הביסמידרשי של בית- סבא, ניחוח של בתי כנסת, גבאים, פשקעווילים, ואפילו ''בדיחותות'', שכנראה הן שורש שנגזר מהשיר של עדי רן ''מילי דבדיחותא''. אני משערת שהכוונה היתה שנתמוגג מהאיזכורים הרבים לכך שזה דף ''יהדות'', שנרגיש כאילו הדף הזה הוא לנו ובשבילנו, המגזר ה''יהודי''. שימו לב שלא כתוב כלל למי נועד האתר הזה, אבל לא קשה לנחש שבמקרה הוא גם חובש כיפה, מעריץ שרוף של קובי סלע ושל מרן עובדיה, וכמובן, מתנחל ימני. לא קשה למצוא חומרים פוליטיים מערוץ 7, עוד ועוד תלונות על התקשורת העוינת, ואפילו סקר האם תגיע, אתה האדם היהודי הנמצא בחשבון נפש נוקב כל ימי חייך, לגן- עדן (בעזר ה') או לגיהנום (רחמנא ליצלן). ובכל זאת, למרות כל הנסיונות ליצור תקשורת אובייקטיבית יהודית, נועם פדרמן, השכן של קהל היעד המוזכר לעיל, מוגדר לא אחרת מאשר ''פעיל הימין הקיצוני ואיש כ''ח''. למרות שהעורכים חשבו שיעשה לנו טוב לקרוא על פדרמן ומעשיו, הם שכחו להפעיל את הצנזורה של ''דרישות הקהל'', אצלו פדרמן הוא בסך הכל ''מתיישב חברון היושב בכלא על לא עוול בכפו''. אז, עורכים יקרים, מומלץ לבדוק היטב גם את התוכן של הכתבות, ולא רק את הכותרת והשתייכותה האסוציאטיבית לקהילת הקוראים הקדושה, ואולי גם תצליחו לגרום נחסרוח מושלמת ל''מגזרנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
רייזל,
בני,
13/07/04 20:11
|
קבילותיי הן כאלה: א. מה זו החנופה הזה לציבור הדתי? ב. מי אמר ש''יהדות'' כוללת ימניות, התנחלות, ומשוייכת למגזר הדתי בלבד? ג. ואם כבר אתר שמיועד לדתיים ומתנחלים, אז למה לא ללכת איתם עד הסוף ולהפסיק לסווג את פדרמן כ''איש הימין הקיצוני, חבר לשעבר בתנועת כ''ח''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רייזל, האם את מוכנה להסביר את
דברייך מוכיחים,
צריך צנזורה,
13/07/04 12:49
|
עצמך? מרוב מלים, לא רואים את ההגיון! אז, אנא, פירוש רש''י!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תעיפו אותם!!!
יאיר,
13/07/04 08:25
|
די נמאס כבר משני האידיוטים האלה הם לא מצחיקים, סתם שני עלובי נפש שמבססים את כל ההומור הטפל שלהם בהצקה לאנשים,וברוב המקרים נטפלים לאנשים שלא חטאו.וכשמנסים לעשות להם את מה שהם עושים הם משתפנים.(ראה מקרה מתי גולן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
טוב מאוד-תמשיכו כך
גיא,
תל אביב,
12/07/04 21:55
|
|
 |
55.
תגידו.. היה משהו מעניין?
סקרן,
12/07/04 21:25
|
|
 |
54.
כל מה שהשמאל עושה היום...
יוסי,
גושדן,
12/07/04 17:26
|
אנחנו נעשה פי אלף עוד כמה שנים. עוד כמה שנים השמאלנות תהיה עבירה פלילית חמורה בספר החוקים של מדינת-ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מדובר בעבירה על החוק ולכן
שפוי,
12/07/04 16:31
|
אין זה משנה כלל אם פדרמן הוא יקיר האומה או נבל מתועב.
הילדה היא קטינה נקודה ומשום כך הדבר אסור.
מה הקשר לפדרמן ומעלליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לעודד (45), למה אתה מאחל
לא אחים ולא,
אהבת חינם,
12/07/04 16:28
|
ל-43 יום נעים. אני מאחלת לו שכל ימיו יהיו חלאה כמוהו! בתו של פדרמן יכולה להתגאות באבא שלה. ואביה יוכל להסתכל בעיניה, כאשר יבוא החורבן על ישראל, ויזכיר לה שהוא עשה למען העם והארץ, ואפילו ישב בגין מעשיו אלה בכלא של מדינת סדום השלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מה שטוח ללא כל עוררים
חד עין,
12/07/04 16:26
|
|
 |
50.
נרדף השב''כ, נועם פדרמן,
בקרוב יגיע יום,
נקם ושילם,
12/07/04 16:22
|
תובע את פעילי ה''שלום'' מן השמאל הרדיקאלי, בגין הטרדת בתו. נועם פדרמן ישב חדשים רבים במעצר מינהלי בכלא מדינת סדום ה''שלום'', משום שהוא מצדד בעמו ולא באויב הרוצח את עמו! בתו כתבה מכתב לראש הממשלה, בו בקשה לשחרר את אביה. ואז אחד הגולשים, טובי הלב, אמר שזה גועל נפש, שמשתמשים בילדה לצרכים פוליטיים. ילדה קטנה, מתגעגעת אל אביה, שמשטר העריצות הבולשביקי של ישראל, הושיב על לא עוול בכפו, בבית הכלא, רוצה את אבא, ואצל פושעי השלום, זה שימוש פוליטי.... שמעתי היום ראיון עם פדרמן, וקצת יותר פירוט על השיחה המחפירה שניהלו שני המנוולים עם הילדה הסובלת די והותר בגלל רדיפת השמאל המתועב את אביה, רק משום שהוא נאמן לעם ולמולדת. זה כבר פשוט בלתי נסבל. לא די שאנשים כמו שי ודרור אינם כלואים בבית הכלא, באשמת פעילות ''שלום'', אלא, הם מורשים להשתולל כאוות נפשם ולהתעלל בילדות קטנות. זו פשוט חלאת המין האנושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה זה קשור ליהדות?
ל"ת
בנימין,
תל-אביב,
12/07/04 14:17
|
|
 |
48.
עלובים,נטפלים לילדה קטנה
אורן,
12/07/04 13:47
|
ראינו כבר איך הגבתם כשהתקשרו אליכם בהפתעה.פשוט גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יש אולי תימלול של שיחת הטל
ל"ת
סקרן,
12/07/04 09:38
|
|
 |
46.
לא אשמת הילדה, שאבא שלה חלאה
נדב השמאלן,
12/07/04 08:39
|
מדובר בילדה בת 12. יש גבול לכל דבר. גם ככה השיחות הטלפוניות של שי ודרור הם לעיתים קרובות הרבה מעבר לגבול הטעם הרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב, יש לשער שזו כן אשמת אביך
נקמת עלבון ילדה,
קטנה לא ברא,
12/07/04 16:25
|
שאתה חלאה! אתה מוכן להסביר למה אביה חלאה? לדעתי המתעללים בו זו החלאה. ולא סתם חלאה, אלא, חלאת היקום, כמו כל ''מחנה השלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה די פשוט
נדב,
13/07/04 15:08
|
מי שמתעלם מסבל בני אדם, רק משום שהם לא יהודים - הוא חלאה, כמו שמי שמתעלם מסבל בני אדם רק בגלל שהם כן יהודים - הוא חלאה. מי שמבזה את מוסדות המדינה היהודית, שבשמה הוא דורש זכויות לעצמו - הוא חלאה. מי שמחפש את הגנת אותו בית המשפט, שבסמכותו אין הוא מכיר - הוא חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חלאת אדם? תגובה ל 43
עודד,
חולון,
12/07/04 04:14
|
אני מניח שאתה אדם מן השמאל ה''נעור'' ודוגל העקרונות הדמוקרטיה כגון זכות האדם לפרטיות חופש חופש הדיבור! ועוד ועוד... כל זה טוב ויפה כאשר מדובר בשמאל ובערבים אבל רחמנא לצלאן כאשר מגיע הנושא לימין שם כבר אין זכויות לא חופש הדיבור ולא זכות הבסיסית לפרטיות .... הכל לצערי תחפושת אין לי לצערי אלא לבטל את דבריך מעיקרן ... שיהיה לך יום נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם ההתחסדות
יואב,
12/07/04 05:36
|
נועם פדרמן הוא עבריין אשר הסתכסך פעמים לא מעטות עם החוק. מספיק עם הניצול הציני של חופש הדיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי, בושביק קטן שלי
חשוך ימי בינימי,
12/07/04 10:15
|
אבא סטאלין היה שואב מלא כף נחת מהחינוך שהעניק לך ומפירותיו הבאושים.
פדרמן עבריין? מי קבע זאת? אתה? אה, תיכף תגיד לי שיש בתי משפט בישראל. ובכן, (א) אין. יש לסטים מושחתים, רדודים, שטחיים ובורים בגלימות שחורות. (ב) אפילו הם, שאינם חשודים כלל באהבת ישראל בכלל ובאהבת פדרמן בפרט, כבר הספיקו לחרוק שיניים ולזכותו למעלה מארבעים פעם. כן אדון יואב, ארבעים פעם הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד פדרמן (כנראה שחוץ ממנו הם כבר חיסלו את הפשע במדינה ורוזנשטיין כבר מזמן מגדל פרחים בחצר הכלא), וכל כיתבי האישום הללו הסתיימו בזיכוי מוחלט. בצר להם, כשראו שהדרך המשפטית חסומה בפניהם, פנו אל המעצר המנהלי.
אם זו לא רדיפה פוליטית של אדם בגין דיעותיו, תוך ניצול ציני לרעה של הליכי משפט על פי מיטב המסורת הסטאליניסטית (גם שם היו בתי משפט!), אז למד אותי במטותא ממך רדיפה פוליטית מהי?
אבל מה זה חשוב. פדרמן לא ממלא אחר הוראות הפוליטביורו השמאלני, ולכן הוא עבריין. למזלו, אין גולאגים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולחשוך היקר שלי
נדב,
13/07/04 15:31
|
בתי משפט שהם ליסטים, מושחתים, בורים, וכדומה, לא היו חורקים שיניים ו''נאלצים'' לזכות את מי שהיו מעוניינים בהרשעתו. בתי משפט כאלו היו פשוט מרשיעים את כל מי שהיו רוצים להרשיע. לא חסרות דוגמאות כאלו ממשטרים טוטליטריים. בעצמך הוכחת כאן את יושרם של בתי במשפט בישראל. הוכחת גם, שבתי המשפט בארץ אינם פועלים כבתי משפט במדינות טוטליטריות, כפי שאתה נוהג לטעון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיו, אני מסכים עם החשוך!
נדב,
13/07/04 15:22
|
יואב יקירי, מה לעשות שהפעם אתה טועה. מותר לפדרמן (כמו לכל אחד אחר) להגיד כל מה שהוא רוצה, כל עוד הוא לא מסית. מי יקבע אם הוא מסית או לא? רק בית המשפט. לא אתה ולא אני. כך שהחשוך צודק הפעם. כמובן, שקצת מצחיק, שהחשוך לא מכיר בבתי המשפט, אך מביא אותם להגנתו של פדרמן, אבל זה לא רלוונטי. מי שתומך בשלטון החוק, ובציות לבתי המשפט, חלילה לו שיוציא משפט בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא טלית שכולה שחור
צח,
קיבוץ מעברות,
12/07/04 11:36
|
נעם שהוא בטח גם חבר קרוב שלך לא יכול להיות מושלם רק בגלל שהוא חובש כיפה וממלא שס מצוות הארץ ניתנה ליושביה ומקרה שלך נגיד יהודים ולא כתוב שם רק לנעם פדרמן ודומיו אז אל תבלבל בין השאיפות החומניסטיות שלך עם ערכי דמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממלא שס מצוות? כסיל.
טרקטור,
ירושלים,
12/07/04 13:36
|
בודאי התכוונת מקיים תריג מצוות. שזה 613 מצוות שיש בתורה. שס זה ראשי תיבות של ששה סדרים. ששה סדרי משנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לאנשי ימין יש זכויות
שנק,
12/07/04 07:13
|
תאמין או לא אבל חופש הביטוי הוא לא רכוש בלעדי של בעלי דעות שמאלניות. וחוצמזה מה הקשר בין האבא למעשה נבלה ששני עלגי זכל אלו נטפלו ברוב שנינותם לילדה בת 12???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוויון זכויות בארץ להד''ם
קובי,
מרכז,
12/07/04 07:12
|
נכון מתחסד יקר שלי, הוא, נועם פדרמן שכל עבריינותו מתבטאת ברצונו לראות את ארצו משתייכת רק לעמו, מוקע בראש חוצות. ואילו אדון טיבי ושאר מיני תחלואי הדמוקרטיה המלאכותית שיצרו כאן מתחסדים כמוך, הם ימשיכו להקיז דם, לרקוד על הדם, ובעיקר להסתובב חופשיים מכוח חוקיה הבלתי צודקים של ממלכת היושר היחידה במזרח התיכון . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זכור לי...
צח,
קיבוץ מעברות,
12/07/04 11:38
|
לא זכור לי שנעם פדרמן הוסמך על ידי יישות אלוהית או דומתה למלא את רצון האל או להיות לה לפה או לשוט אני רוצה לא את כל ארץ ישראל המקראית אז מה אין לי זכות לראות את העבריין הקטן הזה בכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
משטרת ישראל - הנה ההזדמנות!
ע,
12/07/04 02:41
|
נועם פדרמן עובר על החוק בחברות ותמיכה גלויה באירגון שהוגדר על ידי בג''צ כאירגון טרור. ביום שיבוא אל בית המשפט, הרי ההזדמנות לארוב לו שם, לאסור אותו ולשפוט אותו על פשעיו על פי דין ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פיגוע הם עשו?
א,
ירושלים,
12/07/04 13:32
|
אני לא חושב שבג''צ הגדיר אותם כארגון טרור אלא רבין. ותספר לי בבקשה, איזה פיגוע הם ביצעו? ועל איזה ארגון אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא רוצה לחכות שהם יעשו
ע,
13/07/04 19:06
|
אירגוני כ''ח וכך הוגדרו על ידי בג''צ כאירגוני טרור ב1995 לאחר הטבח במערת המכפלה. אתה מוזמן לבדוק. מדובר באירגונים שאינם בוחלים ברצח אנשים בעלי דיעב פוליטית, לאום ונטיה מינית שונה משלהם. ברוך השם שהם עדיין לא עשו פיגוע המוני באמצע שנקין או בהפגנת שלום אבל אני לא רוצה להיות חכם אחרי מעשה ולחכות שזה יקרה. הלא כבר התגלו חומרי נפץ אצל חברי האירגונים הללו בעבר! בוא לא ניהיה כמו הפלסטינאים ונוקיע את היודו-חמאסניקים מתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא גנובבבב
שוקי,
12/07/04 03:47
|
נועם פדרמן צועק כבר לא יודע כמה שנים ''תשפטו אותי''.
כל הבעיה שלו זה עם המעצר המנהלי!
האיש נזהר ומתוחכם, ואין לו שום סיבה להיבהל ממשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יופי, לפחות שהילדה תבין
נתי,
12/07/04 02:20
|
|
 |
42.
סוף סוף
מיכאל,
12/07/04 01:53
|
ללא קשר לדעותי הפוליטיות אני ממש מאושר שסוף סוף מישהו אולי ישים קץ לשני הדבילים חסרי הטקט וחוש ההומור האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין אין אין על שי ודרור
מאמא יוקרו,
מאמא יוקרו,
12/07/04 00:56
|
בלעדיהם יהיה משעמם... כל השאר חנונים שמנסים להיות קולים ולא עושים את זה עד הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למנהלי הרשות השניה
tal,
12/07/04 00:36
|
תתעוררו כבר ותעיפו את שני המנוולים האלה. נושא התוכנית שלהם הוא שנאה ויש מספיק מזה גם בלעדיהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יאללה עוד פעיל קיצוני...
ל"ת
רועי,
הם גדולים!!!,
12/07/04 00:29
|
|
 |
38.
מילא פאשיסט...
אני,
12/07/04 00:16
|
מילא הבן אדם פאשיסט אבל שיתן לאנשים נורמליים לצחוק קצת. למה לפאשיסטים אין שום חוש הומור אף פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חכמים על ילדה קטנה שני האפסים
סתם אזרח,
11/07/04 23:21
|
פדופילי הלשון. לנקות אותם מכל אגורה. בושה למנהלים שלא פיטרו אותם מיידית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הם אנשים רעים ובכלל לא מצחיקים
ל"ת
שישלמו ויתביישו,
11/07/04 23:03
|
|
 |
35.
רמה נמוכה
מאיר,
חדרה,
11/07/04 22:44
|
בלי שום קשר למר פדרמן שאני מאד לא מחבב. שני הליצנים דרור והשני, ברמה נמוכה מאד, וסתם מגעילים. לא סתם נטפלו לילדה קטנה. השכל שלהם ביחד לא מגיע לרמה שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חייבים להטריד אותם בטלפון
ל"ת
אבי,
חיפה,
11/07/04 22:27
|
|
 |
33.
סרחון של שמאלנים
משה,
מרכז,
11/07/04 22:14
|
הם מיצגים את הסרחון של השמאל, חלאת הזבל העיתונאי השמאלני. אף אחד לא מתיחס למה שהם כותבים/משדרים. ממילא הכל ברור. שיהגרו לעזה. הערבים שם ילמדו אותם מהו יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שמאלנים משמע הם מצחיקים
א,
ירושלים,
12/07/04 13:31
|
נראה לי שהרבה מהפופולריות שלהם נובעת מהעובדה שהם קיימים. איזה כיף לנו, יש לנו סאטירה משלנו, איזה יופי. מעניין אם כל מי ש''אוהב'' אותם מצליח להחזיק מעמד ער בתכנית המשעממת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הם דוקא שנונים וציניים.
שמערל חשין,
בתי נייטין,
11/07/04 22:06
|
|
 |
שפלות והשפלה
yarden,
מרכז,
12/07/04 01:02
|
לזה שמתחכם ומבקש מפדרמן שיפסיק לחפש כותרות. לו היו נטפלים לאחותך, או לבתך, באותה צורה כמו לבתו של פדרמן, איך אתה היית מגיב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
They are the funniest guys
Supporter,
11/07/04 20:59
|
|
 |
30.
Link to the interview
Interview Link,
11/07/04 20:20
|
Didn't hear this interview. Anyone can give me a link to Shy & Dror Interviews... Thanks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מנוולים.
ל"ת
בת מצווה,
11/07/04 20:18
|
|
 |
28.
עד לאיזו רמה הם יכולים לרדת?
רועי,
11/07/04 19:20
|
מדוע הם לא טילפנו לבתו בת ה-5 של פדרמן היא אולי מתאימה לרמה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נו, באמת.
אייל,
11/07/04 19:16
|
אולי זה לא היה בדיוק פי.סי. אבל על זה מתבססים שי ודרור. אני פשוט חולה על ההומור שלהם. די להיות צרי עין. אנשים עושים טעויות. שי ודרור לא היו צריכים להגזים אומנם, אבל זה לא הופך אותם ל''לא מצחיקים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רק לא PC, זה לא חוקי
יותם,
צרפת,
12/07/04 02:15
|
אין לי בעיה עם לא PC, אבל החבר'ה האלה עברו על החוק. אני לא יודע אם יש לך ילדים. לי יש, ואני רואה בחומרה מעשים כאלה. לדבר עם מבוגר - אין בעיה. עם ילד אסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אבל כשעושים להם את זה ...
ש.,
11/07/04 18:41
|
פעם אחת ניסו לעשות את זה לאחד מהם. למותר לציין שהוא לא אהב בכלל את הרעיון וניתק מיד. זה רק מוכיח שכל הסיפור הזה עם שיחות הטלפון הבזויות לאנשים הוא רעיון אווילי, ירוד ופוגע.
אם זה כל מה ששי ודרור יודעים לעשות, אין להם מקום על המסך. שילכו לחפש עבודה כאחד האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הפעם אני מקווה שהוא יזכה...
דנה,
11/07/04 18:37
|
עם כל התיעוב והסלידה שבנאדם כמו פדרמן מעורר, אני מקווה שהוא יזכה במשפט וינקנק את הצמד הזה. לא היתה להם זכות להכניס את הבת הקטנה שלו לכל הסיפור, בטח לא כשאבא שלה נימצא במעצר מינהלי (וקרוב לוודאי שבצדק). זה לא ליברליזם ולא סאטירה, זאת חזירות ואיבוד צלם אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
הנביא,
תל אביב,
11/07/04 23:36
|
יצאו חצופים במקרה הזה. ניחא שהם מטרידים בוגרים שיכולים לנתק מתי שבא להם, אבל ילדה בת 12. נו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תמשיכו כך ואל תפחדו
מיקי,
מרכז,
11/07/04 18:33
|
|
 |
טיפש
דן,
11/07/04 21:54
|
|
 |
please finish high school
doug,
new york,
12/07/04 05:31
|
|
 |
אתה לא שווה את זה
שפוי,
12/07/04 10:39
|
|
 |
23.
בושה וחרפה
אזרח שפוי,
ישראל,
11/07/04 18:30
|
בושה וחרפה שהשנים שרדו עד היום בושה חרפה שהרדיו ובזמנו גם הטלויזיה נתנו להם במה. בושה וחרפה לאנטליגנציה שיש מעזינים שחושבים שהתת רמה של השנים זה''קול'' ו ''אחלה'' בושה וחרפה,שיש מי שעוד מגבים אותם ושנותנים להם גב אני מקווה מאוד שאני לא היחידי שחושב כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עיזבו שטויות, שי ודרור גדולים
ל"ת
יונתן,
11/07/04 18:27
|
|
 |
עוד טיפש
דן,
11/07/04 21:56
|
גם אתה מחפש פרווקציות,אז הנה,גם אתה מקבל,אתה טיפש,מרוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אותי הם מגעילים.
המזהיר בפתח.,
11/07/04 18:08
|
|
 |
20.
לפי התמונה זה נראה שהם מצטערים
רחלי,
11/07/04 18:06
|
|
 |
19.
עכשיו נראה את בתי המשפט
ל"ת
תמהה,
ארץ לובנגולו,
11/07/04 18:01
|
|
 |
18.
להכניס את שי ודרור למעצר מנהלי
גיל,
11/07/04 17:52
|
הם מטרידים סדרתיים, מאוסים ובהמיים שגורמים נזק למדינה יותר מנועם פדרמן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה הנועם פדרמן הזה
מישהו,
11/07/04 18:22
|
|
 |
אם הם גורמים יותר נזק מפדרמן
מייקל אור,
11/07/04 18:05
|
אז כנראה שבאמת כולם כאן נפלו על הראש!!!! צריך לקחת הכל בפרופורציה, נו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חמודה, מה היא אשמה
מיכלי,
גבעתיים,
11/07/04 17:41
|
|
 |
16.
כן אני שמעתי את התוכנית והם
אר,
11/07/04 17:41
|
|
 |
איזה ילדה מלשנית
צופי,
11/07/04 18:19
|
למה היא הייתה צריכה ללכת להתבכיין היא גם ככה לא הבינה כלום ממה שאמרו לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צופי, היית ציני גם ישפילו בתך
אודי,
13/07/04 18:19
|
יש גבול לכמה אפשר להשפיל אחרים על מנת אולי להשיג עוד עשירית האחוז של רייטינג .
אם היו משפילים את בתך \ אחותך \ אמך מול צופים - מאזינים , היית מבין כמה זה דבר איום ונורא .
עזוב את הבדיחות הציניות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא עשו לה כלום
נעומי,
בשטחים,
11/07/04 18:07
|
גם אני שמעתי את התכנית וסתם עשו מזה רעש, הפדרמן הזה סתם מחפש להתפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפש להתפרסם???
דוד,
12/07/04 00:01
|
הבחור יצא זכאי בערך 42 פעמים. יש מעצר מנהלי (שהתברר כמוטעה) 8 חודש. לא נראה לי שהוא צריך עוד פרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
היחידים שמצחיקים אותי
ארז,
רמה''ש,
11/07/04 17:40
|
הסאטירה הכי טובה שהיתה כאן והיחידה שקיימת כיום.
אינטיליגנטים בטרוף, ללא גבולות וללא אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציאות היא הסאטירה בישראל...
ל"ת
maxla,
12/07/04 10:12
|
|
 |
להצחיק אותך זה לא ערך עליון
אמיתית,
קדמה,
11/07/04 20:40
|
אני מבינה שהירידות של שי ודרור על אחרים ועל חשבונם מצחיקה אותך . אבל... מה לעשות יש מס' ערכים שעולים על זכות היסוד שלך לצחוק על חשבון אחרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סאטירה בדמוקרטיה הישראלית!
עופר,
חיפה,
11/07/04 19:18
|
הבחור צודק, אין לנו סאטירה ולפחות יש את שי ודרור שמצחיקים ושוחטים פרות קדושות, לפחות הם לא מעלים דין רודף כמו רבים וטובים מרבני יש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום רב לא פסק דין רודף
טרקטור,
ירושלים,
12/07/04 13:27
|
נכון לרגע זה לא ידוע על אף רב שפסק דין רודף. גם לא לפני רצח רבין. מדובר בשמועות שלא הוכחו. מי שמתעקש להאמין בזה, מוזמן גם לקבל את ה''עובדה'' כביכול שאמא של פרס ערביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל לדון - דנו, ולא במקרה
נדב,
13/07/04 18:21
|
לימד אותי מגיב, שקורא לעצמו ''חשוך ימי-בינימי'', ש ''דין רודף'' הוא בבחינת ''הלכה ואין מורין כן''. כלומר - גם אם הוא מותר לפי ההלכה, אסור לשום רב להורות על יישומו בפועל. לפיכך ברור, שלא פסקו במפורש ''דין רודף''. אבל פתאום, כשעולות סוגיות של פינוי, מעלים את ''דין רודף'' לדיון, ומסבירים, שבאופן כללי זה דינו של מי שמוסר ולו אגורה מרכושו של יהודי. זה הכי קרוב שאפשר להגיע לפסיקה על דין רודף, מבלי לפסוק ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרות קדושות???
ויקו,
תל-אביב,
11/07/04 23:43
|
לא ידעתי שלצחוק וללעוג לילדה בת-12 זה נקרא פרות קדושות!!! יתכן שלפי הערכים שלך זה יכול להצחיק בטירוף , אפשר אולי לנסות שידור דומה עם הבת שלך או אחותך הקטנה או עם הבת של החבר הכי טוב שלך או עם הבת של המטפל שלך... רואים גם שהידע המקיף שלך בכל מה שקורה בארץ הוא מדהים... אולי אתה יכול לפרט מי הם הרבנים הרבים ''שהעלו דין רודף'' כדבריך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא סאטירה טמבל
דני,
11/07/04 18:39
|
סאטירה מטפלת בחזקים ולא ניטפלת לחלשיםץ להטריד ילדה בת 12 בטלפון זאת לא חוכמה גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יסכה הקטנטנה והמסכנה
דוד,
מרכז,
11/07/04 17:38
|
באופן כללי אני מאמין שדעותיי דומות לאלו של שי ודרור, אך הפעם אפילו לבי נצבט מעט לשמע הדברים. היא ילדה בת 12 שעברה טראומה, מספיק שאביה מטורף היא אינה צריכה גם להיות מושפלת ע''י שני אנשים מהרדיו שאינה מכירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איזה מצחיקולים
ל"ת
טימותי,
11/07/04 17:35
|
|
 |
12.
שונאי עמם
יהודי,
11/07/04 17:18
|
כניראה שלשני החברה האלו כמו שאר שונאי עמם כל דרך שבה אפשר להשחיר יהודים כשירה בעינהם ואפילו וזו ילדה בת שתים עשרה אז מי צריך בכלל את בית המשפט הבי''ל בהאג כשיש לנו רון חולדאי שני היוסים ועוד כל שאר שונאי עצמם ועמם ולנעם פדרמן אני מציע לא לבזבז כוחות בבתי משפט אלו שדעתם ופסיקתם ידועה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שי ודרור פעילי דרור
שולגי,
11/07/04 17:18
|
הרי אילו התקשר שדרן בערוץ 7 לבתו של איזה שהיד והיה אומר לה כמה מעשי אביה נוראים, מיד היו מתנפלים עליהם ה''ה שי ודרור ושאר זמרי מקהלת התום והטוהר מסוגם (אולי פריצקי היה מוסיף קול בריטון). יתכן שהאגודה לזכויות האזרח כבר היתה דורשת לנקוט הליכים פליליים. אבל כאן מדובר ב''פעילי ימין קיצוני'' (ראיתם פעם בעיתונות ''פעילי שמאל קיצוני''? לא ראיתם כי הן מכונים ''פעילי שלום'') ובנוגע לאלה הכל מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ילד טיפש מגיב
TAL,
11/07/04 20:36
|
מה ההגיון בלהפוך את זה לשדרן מערוץ 7 שמציק לילדה של מחבל? יא קופץ בראש טיפש. היא קטינה והם עברו על החוק בלי קשר למי היא שייכת ומה דעותיהם. זו חוצפה ועבירה על החוק לראיין קטין (מבלי לקבל רשות הוריו) ממדרגה ראשונה, אין להם ולא לשום אדם אחר כולל ערוץ 7 זכות לבצע כל מהלך כזה, חוץ מהוריהם.
לגבי ה''פעילי שלום'' שלך שכביכול באמת פועלים להשיג תמיכה עולמית ברוצחים שפלים (''כי הם מושפלים וכבושים מכורח התנשאות היהודים'') בדרכי שנאה והלכאה עצמית, חשבת על הגדרת אחיך גופי הפלסטינים כמו פעילי הטרור ''לוחמי אללה'' או ''חללי הקודש'' ושנאתם ליהודים באשר הם גם אם הם שמאלנים טיפשים כמוך? לא יודע מה מעריב מפרסמים, אבל כמו כל אתר הרשמות בעולם, חובה לכל חבר באתר לציין עם הם מעל לגיל 18 - או מתחת, ממש כמו המגיב לעיל ספוג הקטנוניות התיכוניסטית שמהולה בלקפוץ בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה טובה
שוש,
11/07/04 18:10
|
|
 |
די להתבכיין
ל"ת
נודניק,
11/07/04 18:03
|
|
 |
10.
צריך להשהות לאלתר את2 הלצנים
ל"ת
חיים,
נהריה,
11/07/04 17:07
|
|
 |
אומרים להשעות. תודה.
ל"ת
אבשלום קור עלק,
ירושלים,
12/07/04 13:23
|
|
 |
9.
בושה לשי ודרור
אורן,
ת''א,
11/07/04 17:06
|
אני בטח לא בעד נועם פדרמן אבל השניים האלו כבר עברו מזמן את גבול הטעם הטוב. די הבנו ,הפנמנו תתקדמו הלאה בחיים שני ילדים מגודלים ואם זו היתה הילדה שלי הייתי קורע אותכם לגזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשום פעמיים גבר בפנקס
פחחחח,
11/07/04 19:38
|
|
 |
8.
לא יזיק..
ז'רום,
עומר,
11/07/04 16:56
|
|
 |
7.
שי ודרור בכלל לא מצחיקים !
ל"ת
לא חשוב,
רמת אביב,
11/07/04 16:55
|
|
 |
6.
שמעתי את התוכנית
ירון,
11/07/04 16:53
|
השדרנים שאלו את הבת בת כמה היא, וגם אחרי שהם הבינו שהיא קטינה, הם המשיכו להציק לה בשאלות מרושעות שלא מן הענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואבא שלה, מה איתו?
פסי,
מרכז,
11/07/04 18:01
|
אנשים במדינה הזו עושים דברים נוראיים, הפדרמן הזה הוא מתנחל מטורף במקום להתעסק בדברים המשוגעים שהוא עושה, עושים רעש ממה שרה עם הפעוטה. ביג דיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין הדברים.
יותם,
צרפת,
12/07/04 02:11
|
אסור לדבר כך עם קטינה, בלי קשר למה שאת חושבת על אבא שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד!
יהודה,
ירושלים,
11/07/04 16:49
|
צריך לאפס את שני האפסים האלה אחת ולתמיד. אני מקווה שהם יפסידו בתביעה וישלמו כל אגורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הגיע הזמן
ע,
תא,
11/07/04 16:41
|
שזוג האינפנטילים בעלי ההומור המתפלצן יפסיקו להטריד את כל מי שמתחשק להם מבלי להתחשב בשום דבר. מענין את מי את חושבים שזה מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן שלא תהיה צנזורה
ל"ת
ציצקה,
11/07/04 17:59
|
|
 |
3.
הגיע הזמן מישלמו קצת
כפיר,
11/07/04 16:36
|
היתי רוצה לראות אותם יורדים על מישהו משכונת התקווה ואח''כ הולכים לאכול שם על האש מעניין את מי היו מוצאים משופד על המנגל מאוד קל לרדת על כולם אבל בסוף לפעמים צריך גם לשלם את המחיר כי אנשים פגועים עוקצים לפעמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים בתקווה לא עשו רע לאף אחד
נמרוד,
כפר ורדים,
11/07/04 18:02
|
בניגוד למתנחלים ולעוד מטורפים ששי ודרור באים לשים אותם במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא פגעו באף אחד
ל"ת
טרקטור,
ירושלים,
12/07/04 13:22
|
|
 |
2.
אבל פדרמן תתבע אותם מיליון דול
ל"ת
לא בעד נועם,
11/07/04 16:36
|
|
 |
1.
עדיף מעט
חומי,
קרני שומרון,
11/07/04 16:31
|
יישר כח על מאבק בלתי נלאה, רבים המשמיצים ולפעמים לשונם גם חותכת, אז שיתכבדו וישלמו, ויהיה זה מעט מזור ליסוריך למען ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|