 |
40.
הצטרפו אליי!
ג'מהאהא,
11/08/04 13:38
|
http://images.nana.co.il/upload/82004/IsraBlog/53489/posts/487731.jpg
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מחיר הכרטיס בסדר-המשכורות נמוכ
משה,
05/08/04 10:36
|
מחירי כרטיסי הקולנוע דומים לאלו שבארהב, ויותר זולים מאשר בקנדה אבל המשכורות בישראל נמוכות בחצי. ביבי הפך את כל העובדים בארץ לעובדים בשכר מינימום ושכר שכזלא ניתן רק לחסרי מקצוע-כל מעסיק למד היום לשלם לעובדיו שכר מינימום ועם שכר שכזה קשה לקנות אוכל שלא לדבר על ללכת לסרט בקולנוע ואם לשבות יש לשבות על תנאי ההעסקה בארץ ולא נגד בתי הקולנוע הבילוי של אלפי אנשים בזמן האחרון הוא הורדת סרטים מהאינטרנט צריבתם וכל המשפחה יושבת בסלון ורואה אותם בDVD - נכון זאת גנבה אך במצב של היום כשגונבים אותנו מכל כיוון למי נותרה ברירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כמה נקודות למחשבה.....
אייל,
03/08/04 14:27
|
35 שח זה לא לסרט זה לבילויי.... מחיר הכרטים הוא זול יותר מארהב 8-12 דולר אירופה 6-10 אירו ברטניה 8-10 פאונד... יש בתי קולנוע ויש בתי קולנוע אני לא חושב שאפשר להשוות את הסינמה סיטי לקולנוע לב דיזינגוף או לגת.... לרוץ ולהוריד סרטים מהאינטרנט זה לא הפיטרון כי זו גנבה!!! בדיוק כמו לגנוב דלק מהתחנה כי לא מסכימים למחיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
minimum wageminimum wage
Michal,
03/08/04 21:27
|
the minimum wage in the US is around 7$ and that’s the price of a movie. What was the minimum wage in Israel again? 35 Sheckels?!!! well than
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סוף סוף
אופיר,
תל אביב,
03/08/04 13:17
|
חברים בתור חובב סרטים אני חושב שהמחיר שנגבה עבור צפיה בסרט הוא פשוט מגוחך וחסר פרופורציות, בלי כל קשר אני חושב שגם המחירים של המועדונים בתל אביב מזמן עברו כל גבול . הבעיה היא שאין פה גוף מסודר של איגוד צרכנים שידאג לאינטרסים של הצרכן הקטן (כמו בשאר מדינות העולם). ויש הרבה פראירים או סתם אנשים אדישים שלא אכפת להם וככה כולנו מפסידים. אני מקווה שהיוזמה המבורכת הזו תצליח (אני כבר מזמן לא הלכתי לראות סרט בקולנוע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
קחו דוגמה באנגליה
עומר,
רמת גן,
03/08/04 01:12
|
שם נפתח רשת גדולה בשם איזי (איזי סינמה אני חושב) ואפשר להזמין כרטיסים רק דרך האינטרנט והטלפון- וכרטיס עולה פחות מפאונד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וצופים בסרטים ישנים
אייל,
תל אביב,
03/08/04 14:06
|
|
 |
35.
ומה עם הפרסומות?
יורם,
תל אביב,
02/08/04 10:47
|
גם לאחר התשלום, הצופה נאלץ לראות פרסומות. נכון, אפשר להגיע להגיע מאוחר כדי לדלג על הפרסומות, אבל לא מתפרסמת השעה של תחילת הסרט ובפועל כל הצופים נאלצים לצפות גם בפרסומות כדי לא להפסיד את תחילת הסרט. אל תזלזלו בזמן של הצופים. חצי שעה של פרסומות זה המון זמן. אם כבר משלמים, אז תעיפו את הפרסומות. מתעקשים על פרסומות, תנו כניסה חינם. זה מה שמקובל באינטרנט, ואם מספיק צרכנים יתמכו, אז גם נגיע לזה גם בקולנוע. בנוסף, פרק הזמן שלוקח עד שסרט מגיע לספריית הווידאו תלוי במספר הצופים שמגיעים לקולנוע. ככל שיגיעו יותר אנשים לקולנוע לצפות בסרט מסויים, כך יארך יותר זמן עד שהסרט יגיע לספריה. חרם צרכני על בתי הקולנוע יהיה לטובת כולם (פרט אולי למפעילים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון כל כך! מסכים לגמרי!
ירון,
הוד השרון,
04/08/04 16:56
|
חוצפנים כאלה. בעיניהם האנשים שבאים לסרט הם כמו בובות צרכניות, יצפו בשקיקה במה שיחליטו להקרין להם.
תאבת הבצע גורמת להם לעשות דברים שהם לא היו מרשים שיעשו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
it's time!!
Lilach,
Germany,
01/08/04 14:52
|
finelly they do that! the costumers have got the power! use it! in Europe the movies, unless once a week cheaper, and for children too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קמצנים נמאסתם
אסף,
ת''א,
01/08/04 14:15
|
תחזרו לברית המועצות ותחיו בקומוניזם. בשביל להנות צריך לשלם .זה מחיר השוק.התחרות בענף קובעת את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה לחוקר התרבות
סמי,
01/08/04 15:43
|
תחרות גורמת להוזלת המחיר ולא להיתיקרותם, לדוגמא: חברת פלאפון הוזילה את מחיריה ללא היכר לאחר שהופיעו חברות נוספות. באינטרנט לדוגמא הוזלו המחירים לכדי רבע בגלל התחרות. התיקרות המחירים בקולנוע והתיקרות דברים נוספים ורבים, נובעת מתוצאה של הסכמה הדדית של החברות ה''כאילו'' מתחרות. תחרות אמיתית מוזילה מחירים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35 ש''ח זה זול
ל"ת
אסף,
ת''א,
02/08/04 15:36
|
|
 |
אתה מדבר כמו ילד בן 10
...,
03/08/04 15:58
|
|
 |
32.
איך זה יעבוד?
חנן כהן,
בית שמש,
01/08/04 13:49
|
בעלי בתי הקולנוע לא מפרסמים את מספרי הכרטיסים שהם מוכרים, לא בזמנים רגילים ובייחוד לא בזמן של מרד צרכנים.
אז יש שתי אפשרויות.
א. פחות אנשים הלכו לקולנוע באוגוסט אבל בעלי בתי הקולנוע לא יפרסמו את המידע ואז כולם יחשבו שזה לא הצליח.
ב. מספר המבקרים נשאר אותו דבר ובעלי בתי הקולנוע לא יפרסמו את המידע ואז כולם יחשבו שזה לא הצליח.
ועכשיו תסבירו לי איפה טעיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנן, בהמשך לאימייל ששלחתי לך
שלמה,
קיבוץ,
01/08/04 17:14
|
אתה טוען שזה תלוי בנתוני בתי הקולנוע. מה אכפת לנו מנתוני בתי הקולנוע, הם יראו שיש ירידות הם יאולצו לפעול! גם אם הם לא יפרסמו את הנתונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי בכלל הולך לקולנוע
תורידו מ,
LioNetwork,
01/08/04 12:23
|
אני רואה סרטים חדשים עם תרגום עברי מובנה שבועיים!! לפני שזה בכלל מגיע לקולנוע בישראל! שרק 2 , ספיידרמן 2 לדוגמא .באיכות מצויינת!! אוליי המפיצים צריכים להתעורר ולהבין שיש לאנשים eMule וחיבור מהיר לאינטרנט . ולהביא את הסרטים לישראל יומיים לפחות אחרי שיצאו באמריקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גנב!!!!!
אייל,
תל אביב,
03/08/04 14:11
|
אתה גנב ובגלל אנשים כמותך מחיריי הכרטיסים גבוהים יותר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אולי בלב זה זול יחסית אבל אין
ל"ת
שם סרטים טובים,
01/08/04 11:52
|
|
 |
29.
חומר למחשבה...
אבי,
01/08/04 11:32
|
ברור שלצרכנים יש כוח עצום, רק שמערכות החוק, המדיה(פרסום בעיקר) ועוד מערכות כוח נוספות יוצרות את האזרח הפשוט לאדם ישן, נשלט, חסר דיעה עצמית (הרי אם הוא יתעורר הוא ימרוד). היוזמה הזאת הינה ניצן להכרה בכוח המצוי בנו. אמירתי אמנם כללית ופילוסופית אך היא נוגעת לכל אדם המהרהר בקיומו. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
באמת הגיע הזמן.
סוף סוף!,
01/08/04 11:15
|
|
 |
27.
אני בעד
ל"ת
משה,
01/08/04 10:09
|
|
 |
26.
אני תומך נלהב של הרעיון
sandman,
01/08/04 09:29
|
אבל לא מהיום, אלא מהיום שקניתי את מכשיר את הדי.וי.די. באמת עדיף לקחת סרטים בד.וי.די מאשר ללכת לבתי הקולנוע, ולעזור להם לעשוק אותנו (את הצופים) בכך שנשלם להם 35 ש''ח על צפייה. היתרון הגדול בסרטי הדי.וי.די שהם מגיעים זמן קצר מאוד לאחר צאתם לקולנוע.... ו... תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש אתר שמתמחה במלחמה בקולנוע..
ל"ת
lionetwork,
01/08/04 01:28
|
|
 |
24.
חישובים
רחלי,
חיפה,
31/07/04 23:43
|
כרגע, לאור מחירי כרטיסי הקולנוע, אנשים רבים מדירים רגליהם משם ומוצאים פתרונות אחרים, שצויינו כאן. לדעתי על בעל בית הקולנוע להוריד את המחיר על מנת לעודד אנשים להגיע לסרט. הרי שבסופו של דבר מרוויח בעל בית הקולנוע לפי סרט ולא לפי מספר אנשים. אני אסביר: הסרט יוקרן בכל מקרה, אם יהיו נוכחים 10 צופים או מאה צופים. לאור המחיר, סביר יותר להניח כי צופים 10 אנשים ואז מרוויח הבעלים רק 350 ש''ח, אם יופחת המחיר, נגיד ל-20 ש''ח, יוכלו 100 צופים לצפות בסרט ואז ירויח הבעלים 2000 ש''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תומך ולא הולך
דוד,
רעננה,
31/07/04 18:56
|
|
 |
22.
לב גם מביאים סרטי איכות.
ל"ת
נועם,
תא,
31/07/04 16:12
|
|
 |
21.
אנשים תהיו רצינים רק חודש אחד
נתי,
לוי,
31/07/04 15:27
|
החרם הזה לטובתנו אז אנא היו רציניים ואל תלכו לקולנוע !!!! החרם יתן תנופה לרעיון לטובת כולנו.
בהצלחה ותהיו חזקים רק חודש אחד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי אמר גרעיני תירס? חחח
דני,
30/07/04 03:07
|
כאן הרווח הגדול של בתי הקולנוע, בפופקורן ובמשקאות הקלים, הרווח שם הוא כמעט 90%, את הדברים האלה צריך להחרים לצמיתות. מחירי הכרטיסים צריכים להיות חצי ממה שהם עכשיו, בהתאם לרמת המשכורות בארץ לעומת ארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לפני 10 שנים
מיכל,
29/07/04 21:44
|
לפני עשר שנים בלבד כרטיס עלה 19 שקלים. יש לי כרטיס כזה ששמרתי של סרט ברב חן דיזינגוף אם אפשר להוסיף קובץ אוכל לשלוח סריקה של הכרטיס - בתי הקולנוע! זה פשוט לא בסדר ומאוד יקר אוף תתחשבו באנשים אני מצטרפת למחאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש כרטיס מלפני שבע שנים
&,
29/07/04 23:48
|
|
 |
ובכמה עלה המדד והדולר בעשר שני
אייל,
03/08/04 14:16
|
אומנם מחיריי הכרטיסים הוכפלו אבל גם הדולך הכפיל את עצמו והמדד גם עלה בכמה אחוזים....וזה קצת משפיע על המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בהודו
roki,
LA,
29/07/04 20:58
|
מה מחיר כרטיס בהודו? יותר זול מישראל? למה להשוות לשבדיה וקנדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא מבין
אני,
29/07/04 20:37
|
למה כולם מתבכיינים??? הסלולרי יקר? דברו פחות, תפסיקו לבלבל את המוח. קחו דוגמא ממדינות אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
IN CANADA WE PAY $16
ל"ת
RON,
VANCOUVER,
29/07/04 20:33
|
|
 |
וזה כולל את ה 15% מס ששוחטים
יגאל,
N.Haven, CT,
02/08/04 05:01
|
|
 |
15.
no more movies emule & kazaa
ל"ת
saman,
29/07/04 20:30
|
|
 |
14.
יאללה פעם אחת נרים מרד
אורן,
29/07/04 20:10
|
|
 |
13.
ובעולם זה שונה?
בועז,
29/07/04 19:51
|
מס' 8 צודק לחלוטין. באירופה או ארה''ב המצב לא שונה. אתם רוצים דוגמה קיצונית? בשבדיה כרטיס עולה באזור 90 קרונות, משהו כמו 55 ש''ח פלוס מינוס. ושם בית הקולנוע לא מסבסד חניה, כי ממילא כולם באים ברגל או באופניים. והפופקורן ממש לא יותר זול, אם זה מה שאתם חושבים. מה שכן- אני מודה שהצרכן הישראלי צריך להתחיל לקצץ ברווחים המטורפים של גופים מסוימים, כמו רשתות הסלולרי. זה יכול רק לעזור לצרכן הישראלי שהמשכורת שלו על הפנים ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעולם שונה המשכורת שלך!
נינה,
ת''א,
01/08/04 13:13
|
בתור טיילת ותיקה בעולם, אני יכולה לומר לך שבארה''ב ובסקנדינביה המשכורת הממוצעת אינה 1500$ לחודש (ובחישוב שנתי - כמו שהם נוהגים- 36,000$ בשנה), אלא בערך 50% יותר . באיזו עוד מדינה צעיר שמרוויח 12000$ בשנה אומר תודה כמו פה? אז כן - 35 ש''ח לסרט קולנוע זה מוגשם, למרות שגם בארה''ב הוא עולה 8-10$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד על היוזמה
שיר,
י-ם,
29/07/04 19:51
|
הגיע הזמן שמשהו יעשה את זה, בתור אחת שמאוד מאוד אוהבת סרטים, זה פשוט הפך להיות שיקול כלכלי קשה כל פעם שיוצאים מהבית, אני לא הולכת לסרטים החודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאטרון את הולכת?
,,
,,
30/07/04 00:48
|
תאטרון יותר יקר ועוד מסופסד במחיר של שני ארוחות במיסעדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הגיע הזמן, ועוד פרט חשוב
pini,
29/07/04 19:30
|
להקים אתר אינטרנט בנושא. מי שיש בידו את הכלים, הידע והכסף- תבוא עליו ברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני כבר מזמן הפסקתי ללכת....
ל"ת
שלומי,
29/07/04 19:12
|
|
 |
9.
רעיון פשוט ע- נ- ק.
ירושלמית,
29/07/04 18:45
|
באוגוסט אני לא אלך לשום קולנוע. בבקשה מכם, תעשו זאת גם אתם!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מישהו התבלבל
אורן,
חיפה,
29/07/04 18:43
|
כן, מישהו התבלבל. מחירי כרטיסי הקולנוע בארץ הם דומים למחירים בעולם. כך גם לגבי מחירי השיחות בסלולרי. הבעייה אינה שם. הבעייה היא שההכנסה הממוצעת במשק היא נמוכה יחסית לעולם. לכן, לאזרח הפשוט קשה יותר להוציא 100 ש''ח לקולנוע, מכיוון שיחסית למשכורת שלו זהו סכום גבוה. אם רוצים לשנות משהו, צריך לשנות משהו מאוד יסודי בכלכלה הישראלית - וזה עולה קצת יתר מכרטיס קולנוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ticket price
Canadian,
Toronto,
29/07/04 20:45
|
The price of a ticket in Toronto is$12.5 which are about 40 shekel.more expensive then in Israel and belive me the avarage salary is about the same as in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אמת בכך
ב,
פתח תקווה,
29/07/04 20:29
|
צודק. זה ממש נכון. המחירים של בתי הקולנוע שלנו דומים לארה''ב למשל ונכונה האבחנה שהמשכורות פה נמוכות.
אבל את זה קצת יותר קשה לשנות, אכן.
כנראה שלטפל בנושא זה יסודי מדיי בשביל החפיפניקיות שלנו, לפחות כרגע. אולי יום אחד, כשנרצה לטפל בנושאים טריוויאליים כמו מי אנחנו, מה מאחד אותנו, מדינת היהודים/מדינת כל אזרחיה? וכו', אולי אז נגע גם בשאלה איך אפשר לעזאזל לקיים פה משפחה מהשכר הממוצע במשק.
עד אז, כנראה נמשיך לדגדג נושאים חשובים שמרמזים על העניינים הרציניים שיש לנו לטפל בהם (ולא הזכרתי את הכנסת האורחים שלנו ואיך אנחנו רוצים לראות את שכנינו).
אבל האמת, אני בעד - פעולה זו היא מה שנקרא ''העצמה'' להמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אמת בכך
ב,
פתח תקווה,
29/07/04 20:29
|
צודק. זה ממש נכון. המחירים של בתי הקולנוע שלנו דומים לארה''ב למשל ונכונה האבחנה שהמשכורות פה נמוכות.
אבל את זה קצת יותר קשה לשנות, אכן.
כנראה שלטפל בנושא זה יסודי מדיי בשביל החפיפניקיות שלנו, לפחות כרגע. אולי יום אחד, כשנרצה לטפל בנושאים טריוויאליים כמו מי אנחנו, מה מאחד אותנו, מדינת היהודים/מדינת כל אזרחיה? וכו', אולי אז נגע גם בשאלה איך אפשר לעזאזל לקיים פה משפחה מהשכר הממוצע במשק.
עד אז, כנראה נמשיך לדגדג נושאים חשובים שמרמזים על העניינים הרציניים שיש לנו לטפל בהם (ולא הזכרתי את הכנסת האורחים שלנו ואיך אנחנו רוצים לראות את שכנינו).
אבל האמת, אני בעד - פעולה זו היא מה שנקרא ''העצמה'' להמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are wrong
ron,
29/07/04 19:10
|
Dear Oren, I suggest you make your homework before you go out with such a declaration. the prices in Israel are lower in many segment of the market compare with european countries. therefore, next time make sure you make a comment to an information you are familiar with
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד משהו למחשבה...
אורן,
חיפה,
29/07/04 20:33
|
מחיר כרטיס קולנוע בארה''ב הוא בערך 9US$. באוסטרליה, בערך 12AU$. באירופה 7-8EURO. כולם, שקולים בערך ל-30-40 ש''ח. מחיר ארוחה במקדונלדס היום - בערך, 30 ש''ח. מחיר דיסק חדש - 60-80 ש''ח. אתם מוזמנים לבדוק אותי. הרעיון הוא - שמשהו בסיסי הרבה יותר אינו נכון כאן, ואין טעם להיטפל לקולנוע דווקא. ישנם הרבה דברים שמחיריהם גבוהים יחסית ליכולת של כל אזרח ממוצע לשלם. הבעייה היא המשכורות הנמוכות שלנו, ולא מחירי התענוגות שאנחנו רוצים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוקר המחייה
ב,
פתח תקווה,
29/07/04 20:47
|
כמו שכבר אמרתי קודם - אתה צודק בעיקרון, אבל צריך להשוות את כל יוקר המחייה. אין מנוס מכך.
וכן, כמובן שזה מאוד מורכב. למעשה, זה עניין של דעה/העדפה וגם תרבות הרבה יותר מאשר איזו השוואה ''אובייקטיבית''. למה? למשל, ייתכן שבארץ מסויימת מאוד מאוד מקובל לעשות סקי ואתה ממש פריק אם אתה לא עושה. ונניח שגם בארץ זו, שיש בה אתרי סקי, זה די יקר (כמו אצלנו). אז מה? נשווה אותנו לארץ זו עם או בלי הסקי שכולם עושים שם? כי אצלנו, סקי זה בהחלט ספורט יקר ומותרות למדי. אבל ככה, אנחנו שופטים אותם לפי הסטנדרטים התרבותיים שלנו. מבינים את הפואנטה?... :-)
אבל צריך לנסות להשוות זה את כל יוקר המחייה אפילו שזה מאוד מורכב: נכון שבארה''ב בגדול המשכורות יותר גבוהות אבל בארה''ב **אין** קופת חולים בכלל(!). זה נכון, אם אין לך ביטוח רפוא ואתה זקוק לטיפול רפואי אתה בצרות חביבי. חוץ מביטוח רפואי גם חינוך עולה שם הרבה והוא הוצאה גדולה יותר מאצלנו, אבסולוטית. מצד שני דיור יותר זול (לא, לא בניו יורק!) אז זה לא פשוט להשוות.
אני אישית סוציאליסט למדי ולכן הייתי שמח לראות מדינה שבה האזרחים מכירים בחשיבות החברה בשביל כל אחד מאיתנו ושמים דגש על הקהילה והחברה, במקום ההתנכרות הגוברת, בהשראת האימפריה השולטת היום בעולם - ארה''ב כמובן. במדינה שאני הייתי רוצה לראות, האזרחים לא היו כל כך נאנקים וסובלים מהקיום הכלכלי והיו מעדיפים לבצע פעילות חברתית כלשהי פשוטה מאשר לצפות ב''ערוץ המכוניות הנוצצות ביותר'' בלויון על גבי מסך הפלאזמה החדש.
טוב, אבל זה דיון אחר וארוך ארוך... .
בועז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמריקה מחירים נא לקרוא
קהל נכבד,
29/07/04 22:16
|
סרט 8-9 $ פופקורן 3 $ דירה להשכרה 2 חדרים 800-1000 $ והחברות רוצות תשלום על אימות פרטים 50$ -35 החזקת טלפון רק קן 90$ אוכל יקר לא טעים ביטוח רפואי יכול להגיע גם ל400$ משהו הכי בסיסי 100$ כול חודש כול פעולה בחיים עורך דין כול פגישה 100$ אוטובוס אין לכול מקום הרבה כסף על ביטוח רכב לפי אזורים כול תאונה הכי קטנה עולה המחיר =בלאגן אנשים לא לומדים לנהוג גם הנהג הכי טוב יש לו סיכוי להדפק על ידי נהג אחר מוצרים יש מציאות אבל באופן כללי יקר אין ביטוח רפואי פגישה יכול להגיע ל250 $ בקלות
שכר של פועל רגיל לפי חוק בערך 5.70$ שכר של לדוגמא קופאי 6.50-7.25$ שכר של בעל מקצוע וקשה להשיג עבודה שפה וכו.. 8.50-14$
ועוד לא התחלתי עם תשלום חשבונות ועוד וכול סוף שנה צריך להגיש דוח על הכנסות בקיצור בלאגן רציני
שורה תחתונה אין כמו בארץ! אבל כמו בכול מדינה בצרכן תמיד ישאר פרייר ללא הכנסה אמיתית ותמיד ינסו להצדיק את העשיר
תחשבו על זה תשנו משהו סרט צריך לעלות פחות וכמו כן כול המוצרים מסביב ככה לא תהייה אבטלה ועוני וכול אחד יחיה בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מחזק את ידיכם ו..
אתגר,
רעננה,
29/07/04 18:39
|
אשתדל לא ללכת באוגוסט..
רק אם לא ייצאו סרטים מאד מאד יפים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יצוא תוריד מהאינטרנט
דניאל,
י-ם,
31/07/04 15:36
|
פתרון קל לכל אלה שלא יוכלו להחזיק מעמד באוגוסט...תורידו מהאינטרנט..יש שם את כל הסרטים... חוקי או לא..מוסרי או לא... אבל אין ברירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד! אני מצטרף!
אביעד,
ירושלים,
29/07/04 18:36
|
נמאס כבר מהמחירים המטורפים האלו. שלא יבלבלו את המוח על איכות הסאונד, מי שמע שאיכות סאונד מוסיפה כסף למחיר?? יש לי אותה איכות סאונד במערכת ביתית. ממש נחמד מצידם באמת שהחניה חינם. סרט אמור לעלות 20 שקל. זהו. הסרטים היחידים שהייתי מעלה להם את המחיר אלו סרטים ישראלים, וגם זה בשביל שהכסף ילך אל תעשיית הסרטים הישראלית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתוצרת הארץ משלמים פחות
ז,
ז,
30/07/04 00:58
|
גם מסופסד וגם לשלם יותר יש לך עודף כסף מסופסד זה אומר שאתה משלם באיזו שהיא צורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
I also support
ל"ת
Benny,
29/07/04 18:36
|
|
 |
4.
נכון מאוד, כולם צריכים לתמוך
שושה,
29/07/04 18:35
|
|
 |
3.
גם אני ומשפחתי לא נלך
ל"ת
יאללה חרם,
29/07/04 18:33
|
|
 |
2.
מתחמקים
ענבל רוטנברג,
ת''א,
29/07/04 18:24
|
אמנון ליברמן ורמי רומנובסקי שניהם מנסים להצגיק את בתי הקולנוע לב וסינמה סיטי על ידי פירוט היתרונות שנמצאים במקום...יש חניה כזאת ויש סאונד כזה ויש חנויות כאלה...בואו לא נשכח שפעם כרטיס בכל בית קולנוע עלה 33 ש''ח...לפניי גם 30 ואפילו פחות...עם הזמן כל בתי הקולנוע החלו להעלות את המכיר שלא בצדק! זה באמת לא בסדר...באמת לא הבנתי איך זה שאף אחד לא קם נגדם...הרי לא יעזור שמישהו אחד יעשה זאת לבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לענבל (2)
איתמר,
29/07/04 23:00
|
אני מסכים חלקית עם ענבל רוטנברג מתל אביב. כמו שאין לשכוח שמחירי הכרטיסים היו לפני מספר שנים 27 שקלים, צריכים לזכור, שהמחירים בארץ עלו מאוד בכל התחומים, ולכן לא משתלם לבתי הקולנוע להשאיר את המחירים הנמוכים, כשמחירי גרעיני התירס, השמן, המלח, המנקים, הסרטים, העובדים, הפוסטרים, והפרסומות עלו מאוד. אין מה לעשות. המחירים עולים, וכמו שהלחם והסוכר במכולת עולים יותר, ככה גם הקולנוע. למי שאין מספיק כסף ללכת לקולנוע, שישכור סרט בבית, ויכין בעצמו פופקורן, ומי שאין לו כסף לשכור סרט, שיראה בטלויזיה, ואם אין טלויזיה, שיקרא ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאיתמר
אוקו,
01/08/04 13:31
|
איזה מחירים עלו? אם תבדוק קצב עליית המחירים של כרטיסי הקולנוע הינו בעשרות אחוזים יותר גבוה מהאינפלציה - אשר מבהירה מהי רמת עליית המחירים בארץ. בסה''כ מדובר פה במקרה ברור של שיטת הסלאמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני תומכת בכם, לא אלך לקולנוע
גלית,
חולון,
29/07/04 17:59
|
|
 |
צודקת
wee,
earth,
29/07/04 19:44
|
בתור מחאה נחרצת לא אלך עוד לעולם ושיורדו את המחיר של מסטיק בזוקה חזרה ל 10 אגורות מייד או שאני לא לועס כל מרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבזוקה זו השערוריה האמיתית!
פילוני,
04/08/04 03:25
|
|