 |
36.
הוא הלך בשדות
שחר,
תל אביב,
14/09/04 21:10
|
היכן ניתן להשיג את הסרט ''הוא הלך בשדות''? כבר חיפשתי כמעט בכל מקום אפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''...ורק הנשמע לשקר עבד ...''
יוסף ק.,
אבן העזר,
22/08/04 19:53
|
מתוך ספרו של משה שמיר 'כבשת הרש' מנאום הפרידה של אורי החיתי עמ' 200
''לא במלחמה תיבחן אמת. ראה כי ניצח מנצח את מנוצח, יגידו. ואתה תשאל, מי ניצח ומי נוצח? הנה ישוב מנצח לביתו, בגדולות ילך, ואת שדהו ימצא שומם, אל יצועי נשיו יביא גויות גיבוריו מתים, אשר לא יתנו בהן עוד זרע.מעטים ויגעים בניו ישאלו איה ניצחוננו, יבקשוהו ולא ימצאו. בעיתם לא יבואו גשמים, ודגת ימים לא תרבה. יבוא הרעב על הארץ, ממית ונוגף. והמוכה אל ביתו ישוב, יצפין שארית כוחו וחייו, יעמול, בקטנות ילך. יזרע ויקצור. יאבל על המתים והרבה ירבה לו חיים תחתיהם. ישאף מעט, והמעט תשיג ידו.
מי חפשי ומי עבד, שאל ועוד הוסף לשאול, מי עשיר ומי עני, מי מצוה ומי נשמע לו? וידעת, כי רק החפשי משקר חפשי הוא, ולא החפשי מאדון או מאל, ורק החזק משקר חזק הוא, ולא החזק מחרב, ורק הגדול משקר גדול הוא ולא הגדול מרעהו, ורק הנשמע לשקר עבד, ולא הנשמע לאמת.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נאמן הרעיון הציוני, השפה והארץ
א.ב.,
22/08/04 12:12
|
למרות ההדגשים שפנה עורף לרעיונות נעוריו בהם דגל, לדעתי הוא נשאר נאמן להם. הוא המשיך כרבים אחרים, לאחר מלחמת ששת הימים, מאנשי ה''עבודה וההתיישבות'' להאמין שאותם רעיונות תקפים גם לגבי א''י השלמה. ועל כך שילם מחיר יקר הן ספרותית והן תקשורתית וחברתית, כרבים מחבריו לדרך (כמו אלתרמן, הזז, עגנון, טבנקין, עזריה אלון ועוד אנשי חוג עין ורד ועוד). אהבתו לשפה, לעם ולארץ לא השתנתה. אהבת אחרים אליו ואל דעותיו השתנתה בהתאם לדעות ה''אחרים''. ולכן הוא פחות הושמע ונקרא באמצעי התקשורת השונים... הוא היה צנוע וישר דרך, ונאמן לעצמו לרעיונותיו לידידיו. מי יתן וירבו רבים כמוהו. יהי זכרו ברוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ציוני אמיתי שהשומר הצעיר ילמדו
ל"ת
ציונית,
חיפה,
22/08/04 08:04
|
|
 |
32.
Moshe Shamir
Nimrod, Ra'am,
Now in N.Y.,
22/08/04 07:29
|
Shamir showed to thousands the way from being Socialists left wingers to become true Zionists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אפשר להוסיף!!
שי,
נתניה,
21/08/04 23:51
|
אני סבור שכזו אבידה יכולה ''לפאר'' את העמוד הראשי ולא להידחק לכתבת שוליים במדור ספרות שאפילו שם היא לא בראש העמוד, ומה גם (ברור) שאפשר לכתוב עליו עוד כמה מילים, תמונות, תגובות מאישי ציבור וכדומה, אתם העיתונאים יודעים לעשות את זה מצוין כשאתם רוצים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא מעריכים אותם בחייהם ...
איש צעיר,
21/08/04 23:25
|
אחרי שהם מתים הם פתאום היו... איזה מן עם אנחנו? כל כך מעליב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מאחרוני המוהיקנים. חבל.
מתנחל מתל אביב,
תל אביב,
21/08/04 23:01
|
משה שמיר היה ציוני אמיתי שלא זז מדעותיו אלא החברה בה חי זזה ונסוגה מדעותיה ומהדרך הציונית שמאלה ושמאלה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חלום ושיברו
צחי,
תל-אביב,
21/08/04 17:54
|
עם כל ההערכה לאנשים כמותו קשה לי לרדת להגיונו של אדם שלא רואה מה יקרה כאן אם נהיה בין הירדן והים שני עמים שלא יכולים לדור בכפיפה אחת, ומה יהיה כאשר מחצית האוכלוסיה בין הירדן לים תהיה משוללת זכויות אזרחיות. לא עדיף לחלק את הארץ בין שני העמים הניצים והיהאם המדינה הפלסטינית תמשיך בטעויותיה ולא תספק שלום ושלווה נוכל אולי בסערת הקרב להעיף אותם מעבר לירדן מה שלא עשינו ב1948 וב1967. אם הם יתנהגו כמדינה נורמליתנרויח כולנו ואם לא חבל להם על הזמן. קשה להבין איך אדם כמו משה שמיר חשב שיש לנו היכולת לשלוט בעם אחר לתמיד. יש לפקוח את עיני העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
משה שמיר ז''ל
ריטה בלפר,
בת-ים,
21/08/04 16:27
|
עצוב מאד היה סופר דגול התאהבתי בספרות הישראלית די בזכותו אחד הספרים הרציניים שקראתי לראשונה לאחר שעליתי ארצה ב- 1980 . יהיה זכרו ברוך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גאולה כהן מזילה דמעת תנין
ברוך דיין אמת,
21/08/04 16:00
|
הממציא מנוחה נכונה,לכן ירבו פשיסטים למנוחתם עדן לו יהי רצון מלפניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת על המח ???
ענת,
21/08/04 19:33
|
|
 |
שמאלן מסומם, לקחת משהו ...
רמי,
21/08/04 18:15
|
|
 |
25.
משה שמיר ז''ל
פופאי,
ת''א,
21/08/04 15:00
|
תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים. ככל שירבו כמוהו בגן עדן, כך נתקרב יותר לשלום הנכסף. ציוני גדול, אוהב הארץ, רק שונא ערבים מובהק. מבחינתו, היה ניתן לעשות שלום, רק עם ערבים מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חי ומת למען המדינה
dana,
p''t,
21/08/04 14:14
|
לא נשארו יותר אנשים מהזן הזה יהי זכרו ברוך תנחומים למשפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איש משכמו ומעלה
ל"ת
דנה,
פ''ת,
21/08/04 14:09
|
|
 |
22.
מאחרוני הנפילים
שלמה,
צפון,
21/08/04 14:01
|
כל ספריו של ראשית דרכו עסקו באדם שנוצר בארץ לאחר מלחמת השחרור והיו נכסי צאן ברזל כאשר לא היה אחד שלא קרא אותם. לצערי בסוף דרכו התחבר לאנשי ארץ ישראל המשיחית שלא הובילה אותו לשום מקום, ועל כך חבל כי שמיר ידע להבדיל בין חלום לבין מציאות לפחות בראשית דרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין תחליף לישראלים שכמותו.
שי מאירי,
רחובות,
21/08/04 11:49
|
הלך מאיתנו אדם יקר, אוהב ארץ ישראל , איש של תרבות, סופר ,חוקר ,מרצה , חבר כנסת שעשה למען המדינה ולא רק למען בייתו. יהיה זיכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ישראלי וציוני ברמ''ח אבריו
kobi,
21/08/04 11:22
|
|
 |
19.
הלך לעולמו שומר השדות...
ברוך פלח,
נתניה,
21/08/04 10:42
|
היום כשמעל כל עמודי העתונות קוראים לערש האומה: שכם, חברון, בית-אל, יריחו- ''שטחים'' סתם ואין מוחה על ניבול פה זה..משל לבחורה בעלת שם וזהות שמתעלמים ממנה וקוראים לה: ''נקבה'' או ''חתיכה'' בימים אלה של איבוד ראיית העומק ההיסטורי כשרמטכ''ל לשעבר ושר בטחון דהיום טוען בבורותו שאין הסטוריה יהודית בעזה למרות שזו קיימת במוחש עד היום בדמות בית כנסת ורצפת פסיפס שתחילתם במאה ה15 ..בימים אלה בעידן הרייטינג החולני והרדידות המטמטמת של הטלויזיה ,בימים אלה חלה משה שמיר: חולם ולוחם, איש עניו וצנוע..שלא נכנע לרייטינג הספרותי ולא שלח ידו בשלמונים הוא חלה ומת ועל כך אנו דואבים ....אולם מנחם אותנו התלמוד הירושלמי באומרו ''אין עושים נפשות לצדיקים דבריהם הם זכרונם''...הפחד הגדול הוא האם חזון הציונות השלמה בארץ ישראל ימשיך להתקיים או שהסרטן הפלשתיני וגרורותיו השונות בטהרן, דמשק ולבנון ימיתוהו...הבררה בידינו כל עוד סרטן זה לא יכה את מוחנו ויטשטש את הראיה הבהירה והנורמלית של כל אומה חפצת חיים אז ננצח ומשהו ישמר משמיר ..אבל עם נערפל את מוחנו בקסמי שווא רק הים האחרון ממערב יהיה מפלטנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
beit knesset mehamea ha 15.
avi,
germanja,
21/08/04 12:22
|
baruch pelach hajakar, batei knesset mehamea ha 15 weod joter kedumim jesh beeuropa maspik wejoter. haim sot omeret sheuropa shajechet leisrael lajehudim jesh rak erez achat. awal gam lapalestinajim jesh rak erez achat. as ma ata mazia laassot ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל
ברוך פלח.,
נתניה,
21/08/04 21:22
|
איך ניתן להשוות בין אירופה לעזה? היהודים הגיעו לאירופה מכורח הגלות..אבל בעזה התישבו היהודים עקב היותה חלק אינטגרלי מארץ ישראל. העם הפלסטיני הוא המצאה חסרת חוט שדרה הסטורי, תרבותי או דתי. לאומה הערבית יש 20 מדינות המכילות מליוני ק''מ ובכל זאת השטח הזה מחולק בין אומות שחלקן פיקטיביות לחלוטין: עד ששר המושבות- וניסטון צרציל החליט ב1922 לתת אתנן לשריף - הבדווי ממכה, 70% מארץ ישראל ,לא היה עם ירדני!! ומה ההבדל בין העם הירדני לעם הפלסטיני - הרי 90% מהעם הירדני הוא פלסטיני והרי לא יכול להיות לעם אחד שני מדינות..אולם לאומה הערבית הגדולה יש 20 מדינות הרי מה ההבדל ההיסטורי, התרבותי, הדתי בין העם הלובי לעם האלגירי לעם הסורי לעם העיראקי? ההבדל אינו משמעותי לא מבחינת השפה, לא מבחינת המורשת, לא מבחינת הדת ולא מכל בחינה אחרת - רק קונסטלציה היסטורית גרמה לחלוקה הזאת..אם נקבל את ההגיון הזה הרי יהודי תימן היו צריכים מדינה עצמאית, כנ''ל יהודי לוב, או פולין וכו' תביעה זו אפילו מוצדקת יותר משום שההבדל התרבותי בין יהודי דובר אידיש לבין יהודי מלוב הדובר ערבית טריפוליטאית הוא גדול לאין שעור מההבדל בין הלובי לסורי...בתקופת האימפריה העותמנית השטח הקרוי כיום המזרח התיכון- היה שטח אחד ולא היו לערבים בשטח זה שאיפות אירדנטיות. רצוי לדעת שהשם פלסטינה כשמה של ארץ ישראל ניתן על ידי אדרינוס קיסר שלאחר מרד בר- כוכבא רצה למחוק את המורשת התרבותית של העם היהודי: ירושלים הפכה לאיליה קפיטולינה, ארץ ישראל הפכה לפלסטינה ומצוות התורה נאסרו בקיום. אדרינוס הוא היום פסל במוזאון ישראל בירושלים היהודית הפורחת אולם הוא הצליח להכניס בראשם של יהודים חסרי ראיה הסטורית את השם פלסטינה- שנלקח מאזור פלשת שם ישבו הפלישתים שכמובן באו מיוון ואין קשר בינם לבין הערבים הקרויים פלסטינים. רצוי לזכור עובדה חשובה נוספת: כל עוד שטחי יהודה , שומרון וחבל עזה היו תחת שלטון מצרי וירדני ''העם הפלסטיני'' היה שרוי ב''הקפאה''. לאחר שחרורם במלחמת המגן שנכפתה עלינו ב67 ''הפשירו'' את העם הפלסטיני..הערבים חזקים בשיווק והיהודים חלשים בהסטוריה וכך הפכו המושגים הריקים: עם פלסטיני ושטחים כבושים לסיסמה בפיהם של משכילים בעיני עצמם ....יהודים : חקרו לימות עולם ובינו שנות דור.. שהשכל הגדול יאיר עלינו. ברוך פלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי. פשוט כף לקרוא.
ל"ת
דני,
ב''ש,
22/08/04 00:35
|
|
 |
הפלישתים לא הגיעו מיוון
ל"ת
פירקל פיט,
21/08/04 23:31
|
|
 |
לאדון פירקל פיט, דוקא כן הגיעו
אייל,
אילת,
22/08/04 13:07
|
משם , ולתימוכין יש כמה וכמה מחקרים שמבוססים על חפירות ארכיאולוגיות שנעשו בעזה, שבהן נמצאו כדים וכלים אחרים שמשייכים את העם הפלישיתי ליורדי ים מאיזור הים האיגאי ,שהיתיישבו בחופי עזה,מאות ספורות, של שנים לפני חזרתם של , בני ישראל לארץ עם כיבושי יהושוע בן-נון. בתקופת היתיישבותם המחודשת של בני-ישראל עם 12 השבטים ברחבי ארץ-ישראל, הפלישתים ניהלו מלחמות שבסופן נכחדו ונעלמו טוטלית מהמרחב של ארץ ישראל הדרומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופר דגול שהפך פוליטיקאי קטן
פרחיה,
21/08/04 15:15
|
כמה תבונה יש בדבריך, אבי, וכמה קשה לישראלי שטוף המוח להבין, שקברים עתיקים ואפילו בתי כנסת בני אלפיים בגולן אינם מקנים לישראל ריבונות על שטחי עם זר. עם ישראל שהקים לו מדינה לתפארת בזכות הפרגמטיות של מקימיו, חברי מפאי ההיסטורית, שידעו להתפשר עם המציאות, הולך ומתרחק למחוזות ההזייה המשכרת. שמיר שהיה סופר מעולה נשבה גם הוא כמו רבים וטובים באידיאולוגיה המשיחית. אחרים התפכחו בתהליך מכאיב. הוא לא. סופר גדול שהפך פוליטיקאי קטן. על דאבדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת. את האחרונה שמותר
דני,
ב''ש,
21/08/04 18:24
|
לה לדבר על שטיפת מוח. את הרי השטיפה עצמה, כל יום, כמו עינוי סיני מטמטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגב' פרחיה
רמי,
21/08/04 18:20
|
תמוה בעיני מה מחזיק אותך בארץ הזו ולפי איזה זכות לפי דעתך את חיה כאן בארץ. כשהפלשתינאים דורשים את ארץ ישראל כולה, הם רואים אותך בעיני רוחם, כישראלי המנותק שדורש רק דחיפה קלה והוא יתעופף לארצות מהם הוא בא. אשרינו שאתם במיעוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע פוליטיקאי קטן?
יעקב,
דרום-מערב,
21/08/04 17:53
|
מפני שלא חשב כמוך?
פרחיה, אנא השתדלי לצנזר מעט את ההשמצות תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופר דגול, אבל...
פרחיה,
21/08/04 18:43
|
אחרי מות קדושים אמור, נכון, תחי הצביעות. לולא היה איש התחיה בעל ההשקפות הפאשיסטיות שפרסם הגיגיו הפוליטיים בעתונות סופר גדול בעברו, איש לא היה מתייחס אליו כלל. ונדמה לי שכסופר שיזכר בתולדות התרבות הישראלית שמיר אינו נזקק להגנה שלך, החותם בעילום שם, וכפוליטיקאי שהשמיץ והכפיש ואני זוכרת זאת, לא תוכל להושיעו עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוך, אני חותם על כל מילה.
רמי,
21/08/04 12:18
|
|
 |
תודה, מר פלח.
ל"ת
ש,
22/08/04 01:37
|
|
 |
18.
משה שמיר - איפה ישנם גברים...
אזרח ישראל,
21/08/04 10:31
|
|
 |
17.
חבל על דאבדין
לייב,
מול עזה,
21/08/04 09:47
|
עם ישראל יאבל על סופר שלא חשש להתמודד עם חמרים שהדעות לגביהם חלוקות. על אף שלא הסכמתי ואיני מסכים גם עתה עם דעותיו הפוליטיות והרעיוניות אני מכבד את זכרו של מי שהיה לו חלק בעצוב דרכי ועולמי התרבותי. חבל על דאבדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל על דאבדין
מאיר,
רחובות,
21/08/04 09:39
|
''חבל על דאבדין ואינן מישתכחין''. סופר אמיתי ואיש יקר. ביטא ביצירותיו את רוח הדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יהי זיכרו ברוך
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
21/08/04 09:17
|
דור הנפילים הולך ופוחת... דרכו - הספרותית והמדינית - נר לרגלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לקרב יצירותיו למרכז המודעות הצ
הציבורית. אוצר,
21/08/04 08:59
|
יצירותי של שמיר הנן אוצר רעיוני, לשוני וספרותי . ראוי , עם כל הצער על מותו, לנצל זאת להחזרת יצירותיו למודעות הציבורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
du bisst ein dreck - מס' 10
זעקי ארץ אהובה,
21/08/04 08:27
|
מיסטר ''זוהר'' עלק. תתבייש לך. אני לא הסכמתי לדעותיו הפוליטיות, ולא הכרתי אותו אישית, אבל ביום מותו להגיד ככה? לא יכולת לחכות קצת? באיזה בורדלו התחנכת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותבים BIST ולא BISST
יהודי אמיתי,
21/08/04 10:13
|
בכל היתר אתה צודק! מדובר בשמאלן קיצוני, משת''פ של האויב, שגדל בקן צרעות של השמאל הקיצוני (קיבוצי מר''צ, שיינקין, שייך מוניס, מכבים וכיו''ב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
zohar??????????????
שלמה,
נצרת עלית,
21/08/04 07:40
|
one of our culture corner stones is gone a great man and a great loss. sorry also for this ugly reaction of you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
'' הוא הלך לעולמו ''
ל"ת
ספר חדש,
בקרוב,
21/08/04 07:18
|
|
 |
10.
Noch ein dreck
ל"ת
Zohar,
21/08/04 04:02
|
|
 |
אני הייתי מכניס אותך לכלא
אייל,
שפלה,
21/08/04 11:11
|
|
 |
השמאל אכול השנאה
שוש,
פ''ת,
21/08/04 08:32
|
גם אם זה אחד מטובי בניה של הארץ הזאת שהקפיד על שפתה ומורשתה, אבל דעתו היתה שונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה המערכת?
דניאלה,
21/08/04 08:29
|
|
 |
חרא אל חרא ידברו
קבלה,
חיריה,
21/08/04 07:17
|
יתכן שאתה חושב שהוא חרא . גם אם אתה צודק , לעשות את זה ביום מותו , ובשפה גרמנית ,מעיד על כך שהוא היה הרבה יותר טוב ממך . מסתבר שגם בחרא יש רמות שונות . אבל זוהי הרי פרובוקציה , ואני נפלתי לתוכה . מצד שני העורך בטח יפסול אותי על השימוש במילה חרא , שזה בסך הכל תרגום של הכותב הגרמני המזויין הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
du bist ein Arschloch
dan,
21/08/04 06:53
|
|
 |
9.
נשאר נאמן לאמונתו
א.בן-סירא,
21/08/04 02:55
|
צבר, מלח הארץ , שכתב ותאר את התקופה ההירואית של מלחמת השחרור ואחריה. הוא נשאר נאמן לדרכו ואמונתו בצדקת דרכנו בלהיטות גם כשפנה לדרך הפוליטית. הייחוד של עושר כתיבתו ולשונו הינו מופת. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
So sad
Natalie,
USA,
21/08/04 02:44
|
Its so sad there are no more of these kind of people,they`re gradualy going down the tube,to the family I`m sorry for your lost.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
וינוח בשלום על משכבו.
ל"ת
דני,
ב''ש,
21/08/04 02:19
|
|
 |
6.
יהי זכרו ברוך - תקשורת לכו אחר
א,
ן,
21/08/04 02:04
|
אנשי תקשורת לכו אחריו אני לא מדברת על ארץ ישראל השלימה אלא על אהבת הארץ יש פעמים שאתם נשמעים כגרועים באויבינו אנא מכם עורו ושנו עורכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת .
ל"ת
סתם בשר,
ודם,
21/08/04 07:35
|
|
 |
נכון. הלוואי ומישהו יישאם את
ל"ת
הכתוב,
21/08/04 02:22
|
|
 |
5.
מותו של משה שמיר
אריק,
נתניה,
21/08/04 01:51
|
|
 |
4.
סופרים ועתונאים, לכו בעקבותיו!
דניאל,
21/08/04 01:10
|
ועשו הסבה כמו שהוא עשה. אני מקווה שמותו לא הוחש בגלל עגמת הנפש שגרמו לו הפופוליטיקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הידיעה על מות משה שמיר
חגי קוגן,
מרילנד, אר''ה,
21/08/04 01:08
|
איזה טריק עשיתם שלא יכולתי להוריד ולהדפיס את הידיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לגירסה להדפסה זה פשוט
ל"ת
יורם,
נתניה,
21/08/04 03:45
|
|
 |
2.
נתן זך ,פתחת כבר בקבוק ויסקי ?
ל"ת
הלך איתו,
בשדות,
21/08/04 01:07
|
|
 |
לא סובלת את נתן זך
ל"ת
רומבה,
23/08/04 18:49
|
|
 |
1.
אריק שרון של הספרות
ל"ת
טבנקין,
21/08/04 00:53
|
|
 |
מטובי בניה של הארץ ששינה עמדתו
ש.פ.,
מרכז,
21/08/04 08:34
|
השמאל אינו סולח גם לטובי בניו, תפארת מדינת ישראל, ששינה עמדתו בנושאים פוליטיים. די לשנאה שמאפיינת את השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאז התפנית הפוליטית
אוהב את ספריו,
21/08/04 14:25
|
לא ראינו ממנו יצירה אחת ראויה לשמה. אולי פוליטיקה לא הולכת עם לניות סופר...אני מהשמאל, אינני שונא את שמיר, אבל את העובדות קשה לשנות. אגב מה עם שנאת הימין שאני נפגש בה יום יום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו גם היו יצירות מופת
גידי,
צפון,
21/08/04 18:10
|
רק במקרה שמיר, ממש כמו במקרה אפרים קישון, הברנז'ה השמאלנית השולטת עדיין בתקשורת, המעיטה בערכו - עד כדי התעלמות גמורה (וזאת עקב דעותיו הלאומיות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Moshe Shamir
Zvi Glaser,
ScottsdaleUS,
21/08/04 01:22
|
Is a tipical cyinical Leftist Chutzpan with no minimum respect except his own sick radical leftist ideas, even the Old Late Tabenkin would not alow himself such a blasphame-Arik Sharon shel Sifrut Zvi Glser
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תסביר את הגנוי?
ל"ת
שאלת תם,
21/08/04 01:03
|
|