 |
40.
עטאש עטאש ושוב עטאש
אורסון,
23/05/06 18:44
|
|
 |
39.
מדורת השבט יהיה סרט פולחן!!!!!
ל"ת
הנביא,
06/09/04 00:21
|
|
 |
38.
מדורת השבט -שימו לב לדניאל זהב
אורן,
להב,
02/09/04 21:54
|
|
 |
37.
עטאש-פנינה נדירה
מאיר,
ירושלים,
27/08/04 00:46
|
סרט מדהים שמין הראוי שיקח את הפרס הבימוי, הצילום המוסיקה והעריכה - צוות של משוררים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
''מועמדים'' עלק
חבר אקדמיה,
25/08/04 23:05
|
מן הראוי להבהיר שכל עניין המועמדויות הוא פיקציה והטעייה. הקולות נספרו והזוכה הסופי בכל קטגוריה כבר ידוע למי שספר את הקולות. המכונים ''מועמדים'' הם כל אלו שממוקמים בחמשת המקומות הראשונים, אך איש מתוכם כבר אינו מועמד היום לכלום, ואחד מהם כבר זכה. זוהי ללא ספק שיטת הצבעה תמוהה! בארה''ב, באוסקר האמיתי כל שיטת ההצבעה היא שונה - גם היא לא מושלמת ולא אפרט כאן - אולם חמשת המועמדים הם באמת מועמדים ולאחר הכרזת המועמדים מתקיימת הצבעה שנייה ובה נבחר הזוכה האמיתי בכל קטגוריה. לכן כל ההתגוששות המגוכחת הזן בין ה''מועמדים'' פתטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אור
נירה,
25/08/04 21:39
|
|
 |
34.
האקדמיה
נירה,
25/08/04 21:36
|
לכל המתלהמים סוף העולם שמאלה זה לא קולנוע.סרט רדוד ושיטחי.אז מה אם מליון ישראלים הלכו לראותו.ונהנו.האם זה בגלל שהם ראו בסרט הזה את עצמם?זו לא סיבה להגדירו כסרט טוב. חבל ששאר הסרטים לא הוצגו בפני הקהל הרחב כך שאפשר היה לתת לאחרים להגיב.האקדמיה הרויחה את לחמה בכל הדיון הסוער הזה סביב כל העולם שמאלה.שכן מעורבות הקהל בקולנוע ישראלי גברה,וזה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לקחת מהם את הכסף
אחד שמבין,
25/08/04 15:47
|
אין כזה דבר סרט טוב או איכותי הכל בעיני המתבונן, מבחינתי שייבחרו איזה סרט שהם רוצים. אבל אסור לתת להם כסף מהמדינה לכל הקרנות המטופשות האלו, אם המדינה רוצה לממן סרטים שתעזור לכל אחד !!!!שמשקיע כסף בסרטים, ותעזור לו בשכירת ציוד והפצה, לדוגמא לכל אחד שישקיע חצי מליון שקל, הוא ייקבל 100 אלף מהמדינה. אני אישית השתעממתי ברוב הסרטים הישראלים, כאלו שיובים בקרנות הם לא הטעם שלי וכל הסרטים הם נראים לי אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ממה שראיתי אהבה קולומביאנית זה
מירי המתחתנת.,
25/08/04 10:47
|
הסרט הכי מצחיק ומקסים שעשו השנה. אמא שלי ואני ראינו ושתינו חשבנו על החתונה שלי ונגנבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כשה אבל אפשר
אחת גדולה,
ת''א,
24/08/04 22:26
|
להבין למה ''האושפיזין'' לא מועמד לסרט הטוב: דוסים זה לא מיעוט מדוכא , אותם אפשר ורצוי לשנוא. מאותם סיבות גם לבמאי אין סיכוי , אבל מה קורא עם צילום מקסים , עריכה מדהימה , סאונד גאוני ? ועוד דבר : מיכל רנד- היא ענקית!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלום והעריכה ב''אושפיזין''
מקצוען ותיק,
ביצת הקולנוע,
24/08/04 23:34
|
היו הטובים ביותר מכל סרטי האקדמיה. מדהים שאנשי האקדמיה האמורים להבין בצדדים הקולנועים, בחרו להתעלם מהם ומעבודת הבמוי המקסימה של גידי דר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חבל שה''אושפיזין'' לא מועמד
חיים,
גבעת שמואל,
24/08/04 20:17
|
לתואר הסרט הטוב ביותר. מגיע לו.
כנראה שתעשיית הקולנוע בארץ עדיין לא יודעת איך לאכול קולנוע יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא סוף העולם
ישראל,
24/08/04 11:37
|
המועמדים האחרים ראויים יותר מהסרט שזכה אומנם בהצלחה בבתי הקולנוע אך זוהי גם הצלחתו היחידה.
הסרט המרתק ''שנת אפס'' של יוסף פיצ'חדזה אף הוא לא נמצא ברשימה הסופית וחבל. כנ''ל לגבי הסרט ''לקחת לך אישה'' של אלקבץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פרס העיצוב האומנותי
אנג'לו,
''א,
24/08/04 00:18
|
אילו ידעו חברי האקדמיה חדי העין ש''האושפיזין'' צולם ברובו בתפאורה שנבנתה במיוחד לסרט - גם אז הוא לא היה זוכה להכלל בחמישיה המועמדת לפרס? סתם חומר למחשבה על מקצועיות הבחירה של המקצוענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צדק פואטי!!!
סיתוונית,
23/08/04 22:27
|
מסע היחצנות האגרסיבי והשחצני של אבי נשר ולהקתו הגיע לסיומו עם הוצאת האוויר מהבלון הנפוח הזה ע''י חברי האקדמיה. כל הכבוד!!! מישהו היה צריך לעשות זאת מזמן!!! נכון לא יפה לשמוח לאיד - אבל הפעם אני מרשה לעצמי בגדול. כנראה לא כולם מטומטמים בארץ הזו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סוף עולם שמאלה - מדהים
סיגל,
23/08/04 21:41
|
סרט נפלא מעולם לא נראה בארץ סרט באיכות שכזו. חברי אקדמיה - לכו הביתה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
http://www.campfiremovie.com
אתר למדורת השבט,
23/08/04 18:03
|
|
 |
24.
למנהל הבנק של סוףהעולם לא משנה
פיננסייר,
בורסה,
23/08/04 17:57
|
שאלה ליוצרי הסרטים הישראלים: מה עדיף, להינות מהצלחה קופתית-כלכלית מסחררת ולהיכשל באקדמיה או ההיפך? ליוצרי הסרט ''סוף העולם שמאלה'' - אתם צוחקים האחרונים כל הדרך אל הבנק. חה חה חה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה עם האושפיזין ???
דד,
23/08/04 17:46
|
|
 |
22.
זה הסוף של סוף העולם שמאלה...
ל"ת
אלינור,
23/08/04 17:01
|
|
 |
21.
בושה שסוף העולם שמאלה לא מועמד
ראובן,
23/08/04 16:56
|
נכון, זה שרואים אותו מאות אלפי בני אדם, לא אומר שהוא צריך לזכות. אבל חוסר הפרגון זועק השמימה. שוב קליקות ? שוב, לא מפרגנים לאבי נשר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
האקדמיה לצחוק
אוולין !!!,
שיכון ג',
23/08/04 16:34
|
''סוף העולם שמאלה'' הוא סרט חביב. צחקתי בכיתי והזדהתי במקומות הנכונים, אבל לא נפלתי מהרגליים. יצאתי ממנו בהרגשה שהקולנוע הישראלי עלה כיתה. וזה יפה. האקדמיה מתייחסת לסרט כאילו היה ''סרט בורקס'', סרט עדתי, ובגלל זה הרווח הקופתי דווקא היה לו לרועץ. הייחס הזה מסמן את תחילת הסוף, גם מישום שהתקציבים הממשלתיים קטנו, הסרטים יהפכו איכותיים פחות, ולאקדמיה לא יהיו יותר בעיות. יהיה רק סרט אחד ''שווה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדורת השבט
אינגבר לעניים,
23/08/04 14:55
|
סידר תותח. סרט פשוט ענק, מצחיק וגם נוגע ללב, עם משחק מסוג שלא רואים בדרך כלל בסרטים ישראליים. טוסו לקולנוע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך במאה אחוזים !!!!!
ל"ת
מיכל,
06/09/04 00:20
|
|
 |
השתתפתי בסרט הזה... לכו לראות
ל"ת
נעמה,
ת''א,
29/08/04 13:39
|
|
 |
מאיפה אתה יודע?
דב,
27/08/04 17:09
|
היית בפרמיירה?או שגם אתה היית בשבט של סידר בבני עקיבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערה אפילו לא עוקצנית סתם
יוני,
11/09/04 22:21
|
|
 |
18.
סוף העולם שמאלה
ג'ואי,
ת''א,
23/08/04 14:42
|
מאקדמיה מנותקת. האקדמיה מעמידה סרטים שלא מגיעים ברמתם ובכמות האנשים שבאו לראות אותם לסרט השנון עם המשחק המדהים ועם העלילה עלינו, סוף העולם שמאלה. ביננו מה זה פיסלון לעומת אלפי צופים באולמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יישר כוח!
דנאל,
ירושלים,
23/08/04 14:28
|
על ההחלפה לשם ''אופיר''. שילוב של שם ראוי (אופיר הוא שם לזהב) והנצחת אדם ראוי. מקורי ויפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קטנוניות וצרות עין
הקהל הרחב,
23/08/04 14:25
|
האם אין זה מוזר שהסרט הישראלי המצליח ביותר של השנים האחרונות ''סוף העולם שמאלה'' לא זוכה למועמדות פרס הסרט והבמאי? אותו הדבר הסרט ''אושפיזין''! חבל שקטנוניות וצרות עין של חברי אקדמיה אינטרסנטים, יוצרת נתק בין הקהל והאקדמיה. אז חברי אקדמיה מפונדרקים: האם שני הסרטים המצוינים הללו פחות טובים מ''מטאליק בלוז''? או ''ללכת על המים''? באמת!!! מה שבעצם אתם אומרים: לעזאזל הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך איך זה הולך
אחד שמכיר ויודע,
23/08/04 14:37
|
שני הסרטים שציינת מצטיינים באיכותם וגם בפופולריות, אבל הם נעשו בידי אאוטסיידרים של התעשייה הזו, שהאקדמיה שלה מאכילה שוב ושוב את פיות חבריה. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פספוס...
יואב,
תל אביב,
23/08/04 14:23
|
חבל שהסרט התיעודי בשם ''הסרט של מנוחה'' לא נכלל בין המועמדים. זה סרט יפה ומרגש, שגם חושף זויות מעניינות בעשיית סרטים תיעודיים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרט של מנוחה
אקדמי..,
23/08/04 14:38
|
|
 |
14.
ללכת על המים
אוף,
23/08/04 14:22
|
|
 |
13.
טל פרידמן והפועל חיפה לאליפות
אוהד סוף,
23/08/04 14:15
|
טל פרידמן המלך (סוף) הולך לקחת את האליפות בטקס הסופני הזה כמו שהפועל חיפה תראה לליגת העל מה שהיא הראתה ללאומית. יואב כץ המלך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
את שאהבה נפשי
דורית,
ירושלים,
23/08/04 14:15
|
הסרט מאוד מרגש, מעלה נושא רגיש באופן תרבותי ומעורר מחשבה. מי יתן ובעקבות הסרט תהיה סובלנות וסבלנות לנושאים מיוחדים. כולל הנושא הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''את שאהבה נפשי''- סרט מצויין
צודקת,
23/08/04 14:51
|
רותקתי למסך. סרט מצויין בבימויה הנהדר של אילאיל אלכסנדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פשוט בושה!!אין מילים
טל,
23/08/04 14:06
|
איך אפשר להתעלם מהסרט הנהדר של אבי נשר''סוף העולם שמאלה'' סרט כ''כ טוב לא נראה כמו שנים בארצנו! בימוי ותסריט מצוין!שחקנים מעולים! במיוחד לירז ונטע(לפחות הן קיבלו מועמדות) אי התמודדותה של ''סוף העולם שמאלה''רק מראה שוב ושוב שטעם האקדמיה וטעם הציבור עצמם שונה לחלוטין! האקדמיה שוב ושוב מפספסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סוף העולם שמאלה סרט מעולה
לינור,
23/08/04 14:05
|
שמראה את הוויית ישראל בשנתיה הראשונות. אני אישית ראיתי אותו אתמול עם בעלי ושנינו התרגשנו מאוד. סרט מעולה וחבל האקדמיה לא רואה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צרות טובות
סקרן,
23/08/04 14:01
|
קודם כל, זה טוב שיש הרבה סרטים להתלבט ביניהם. אתמול הלכתי לקלונוע, ומתוך 8 סרטים בו''ז היו 3 ישראליים. ימים טובים. לגופו של עניין, ''סוף העולם שמאלה'' הוא אולי הקופתי ביותר, אבל לא בהכרח האיכותי. גם באוסקר האמיתי, הקופתיים ביותר כמעט אף פעם לא מועמדים, כי הפרס הוא על איכות, וזו שאלה של טעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אהבה קולומביאנית
O-ren Ishii,
23/08/04 13:50
|
כמובן שלא יכניסו אותו. זה בגלל שהוא סרט טוב. חס וחלילה שמישהו יחשוב שיכול להיות סרט ישראלי טוב. על פי ההגדרה- סרט ישראלי= סרט גרוע, בדר''כ על הצבא. אסור בשום פנים ואופן שיבוא רשף לוי המוכשר, ויכתוב סרט שהוא באמת מצחיק, שנון ואבוי, מעניין! אז באמת תתעלמו מהסרט הזה, שלא תבוא לאף אחד האסוציאציה שסרט ישראלי=סרט טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בחירה תמוהה ובעייתית
אורלי,
23/08/04 13:46
|
|
 |
6.
כל הכבוד לאקדמיה
דוד,
תל אביב,
23/08/04 13:37
|
שלא נכנעה למסע היחצנות של סוף העולם ולא נגררה לתת התרבות אותה הוא מיצג. לסוף העולם שמאלה יש מקום בפסטיבל סרטי בורקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
100 ילדים שלי
אתיקה-שמתיקה,
23/08/04 13:31
|
האם אין טעם לפגם בכך שאושרה שוורץ, אחת משתי הבמאיות של ''מאה ילדים שלי'', גם מבקרת את סרטיהם של עמיתיה בשבועון ''טיים אאוט''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גל אוחובסקי, תתבייש.
שרה,
גוש דן,
23/08/04 13:28
|
אללי. היינו בסרט הזה . שבועות אחר כך עדיין, סירבתי להתנחם על ההוצאה הכספית הלא מבוטלת שהוצאנו,עבור הסרט הפלסטי הרדוד והטיפשי (!!) הנ''ל. לו גל אוחובסקי לא היה תסריטאי הסרט ובעלו של הבמאי,אין לי ספק ,שהיה קוטל אותו עד דק בביקורתיו.אין לי אלא להסיק שה''אקדמיה'' הישראלית היא גוף קולגיאלי מאוס וחנפני,הבוחר את רשימת המועמדים לא על פי הכשרים אלא ע''פ הקשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לשרה-את צודקת
ל"ת
רמי,
23/08/04 13:46
|
|
 |
3.
בושה!!!
אחד שנמאס לו,
23/08/04 13:27
|
שיקולים קטנוניים, קנאה וצרות עין הנחו את בחירתם של חברי האקדמיה. העובדה שהסרט הישראלי המצליח ביותר בשנים האחרונות לא זוכה אפילו למועמדות מעידה שהאקדמיה מנותקת מהעם, ושהיא - ורק היא - מחבלת בקולנוע הישראלי. בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי האנשים באקדמיה שמחליטים?
תפסיקו לקרוא,
לזה ''אוסקר'',
23/08/04 13:22
|
רצוי להסביר מי האנשים שיושבים בועדה או ''אקדמיה'' שמחליטים על המועמדים. בכל מקרה בכל קטגוריה שיש מועמדים מסוף העולם , הם יזכו כדי לפצות . בקיצור הסרט הזה יהפוך להיות הסיפור של הטקס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האקדמיה מנותקת מהציבור כמו הקר
מוטי,
23/08/04 13:14
|
הקרנות הסרטים המועמדים לא יביאו יותר מעשרת אלפים צופים. זה מביך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
שאלתיאל קוואק,
23/08/04 13:23
|
מבין גדול, הא? ''מדורת השבט'' יביא 120 אלף צופים. אני חותם לך. ''ללכת על המים'' כבר הביא 150 אלף. ''מטאליק בלוז'' יביא 80 אלף. ''אור'': 50 אלף. ו''עטאש'' ישבור קופות בצרפת ובניו יורק, אבל לא בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יזיק להתחבר למציאות
מהורהר,
תל-אביב,
23/08/04 13:38
|
אמנם הסרטים שצוינו כאן הביאו כמות צופים נכבדה - אבל בכל זאת ההתעלמות מ''סוף העולם שמאלה'', שהוא הסרט הקופתי ביותר - קצת נראית תמוהה. כך גם בעניין אהבה קולומביאנית - נראה שהשיקולים האישיים הכריעו את ההחלטה ולא החלטה עניינית איזה סרט יכול להצליח באמריקה - הרי זאת מהות ההחלטה של האקדמיה. תבדקו את עצמכם....
הגב לתגובה זו
|
|