 |
54.
התקשורת המגוייסת מנסה לקבוע גם
שלמה,
הרצליה,
15/09/04 15:48
|
את סדר היום הציבורי וגם מה יהיה עתידנו במדינת היהודים. ככה התשקורת שוטפת לצופים את המוח ומנסה להגיד מה דעת הרוב. הבעיה, שהצפיה בסרט השמאלני גבוהה והחשיפה לכתבה של רועי פחותה. רועי,תמשיך לשים לב ולהגיב על שקרים המתיימרים להראות כאילו הם האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ללכת לפי המצפון?
שונא שמאל,
עפולה,
10/09/04 23:59
|
אין בעייה .גם אני לא רוצה שבני ימשיך לשרת במחסומים. לפי מצפוני הוא צריך לסרב לפקודות הצבא.הוא צריך להתנהג לאנשים כאל חיות ולפעול בהתאם.אנשים שרוקדים אחרי כל פיגוע נגד ילדים יהודים ערביות שמבקשות שכל הילדים שלהם ילכו כשהידים. ערביות שמשקרות לחיילים ומעבירות חגורות נפץ או מתפוצצות על חיילים. על חיילנו לפי מצפוני חייבים לכאסח אותם ללא רחמים אותם ואת כל השמאלנים המגיעים למחסומים להתנפל על חיילנו.במדינה '' מתוקנת'' סרבנים סהרוריים פותחים באש על אנשים כאלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אין מה להסתלבט עליהם
ליאת,
ירושלים,
10/09/04 12:27
|
דווקא לי נראה שהדרך הכי קלה להשתמט משירות היא לגשת לקב''ן ולסגור עניין. במקום זה ה''חמישיה הסודית'' בחרה בדרך הרבה יותר קשה, שתלווה אותם לכל החיים. אתה לא חשוב שזה קצת ראוי להערכה, גם אם אתה לא מסכים עם האידיאולוגיה שלהם? ואגב, הם באמת אינטילגנטים, בדיוק כמו הרבה צעירים אחרים, אבל פשוט יותר מודעים למה שקורה סביבם,אל תבטל אותם בהינף יד, זה הכי פשוט, אבל הכי משתמט ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ביקורת עלובה - לסרבנים יישר כח
ל"ת
פיצי,
09/09/04 02:42
|
|
 |
סרבן עלוב:כנראה שיש לך פיצי...
ל"ת
לוחם מצוייד טוב,
10/09/04 00:27
|
|
 |
ביקרת ענינית - לא לשים לב.
ל"ת
פרופ' אופנהיימר,
החוג לפיל',
09/09/04 22:46
|
|
 |
50.
חברה בריאה ?
אליוי,
08/09/04 11:27
|
חברה בריאה וחפצת חיים היתה מוקיעה מתוכה את הסרבנים ולא מאפשרת את שילובם בחיים ! מה אנחנו למדים מסרבני עבר כמו אמנון זכרוני או חזי אלגאסי הסרבנות לא פוגעת בשלובם בחברה והאנשים האלה ממשיכים להטיף לסרבנות ! המסקנה היחידה מדברים אלה היא שאכן ישנם חלקים בחברה שמזוהים עם השמאל הפוליטי שתומכים בסרבנות ומעודדים אותה !! כהערת שוליים הייתי אומר שהיה מאוד מענין לראות סרט שנושאו ''כיצד סרבנים ותיקים המשיכו את חייהם ומה קרה להם בחיים בעקבות הסרבנות''!(אני הייתי רוצה לראות אותם רעבים ללחם או מקבצים נדבות בלוס אנגלס)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יש סרבנים יותר מעניינים
עומר עידן,
ירושלים,
08/09/04 10:29
|
מהסרבנים הנזכרים. אלו שנזכרים בכתבה לפחות הולכים לכלא על סרבנותם. אבל רוב עם ישראל שלא מתגייס לצבא ולא עושה מילואים (לפי נתוני צה''ל פחות מ-15% עושים מילואים ורק 3% עושים מילואים של יותר מ-20 יום בשנה) הוא סרבן בדיוק באותה מידה. רק שבמדינת הקומבינה, מי שקימבן פטור, ומי שלא - אוכל אותה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
סרט דוקומנטרי?
שגיא,
חיפה,
08/09/04 10:04
|
תודה לך רועי על פקיחת עיניהם של רבים מאיתנו. ככל הנראה אזרחי מדינה זו התעוורו במשך השנים ואינם שמים לב לנסיונות ההשתלטות על מחשבותינו דרך התקשורת. אני בז לברבש ה''מהולל'' - יש להפיץ כתבה זו על מנת להראות לאנשים הציוניים שבינינו שאנו בודדים במערכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כתבה מעולה
אורי,
08/09/04 09:45
|
|
 |
46.
אני טמבל
מיכל,
רחוק,
08/09/04 06:30
|
מאוד אינטליגנטי לקשקש את הדעות הפוליטיות השטחיות שלך במקום לכתוב ביקורת רלבנטית לסרט. החבר'ה האלה (''האשכנזים''- מה נלחצת? סוד קטן: לחלק מהם אמא מרוקאית..) בין אם תסכים עם הדרך שלהם ואם לאו, הולכים לכלא בעקבות הסרוב ולרגע לא מתחמקים מתוצאות הבחירות שלהם. המתנחלים לעומתם מתנהגים כמו חבורה של חולרות, פוגעים בחיילים שמגנים עליהם מפני השטויות של עצמם, פוגעים בפלשתינאים וכמובן יוצאים נקי מהכל ואתה מעז להגיד שיותר חשוב להגן עליהם מאשר על הבטחון שלי? בולשיט! הילדים האלה הרבה יותר חכמים ממך (וחלקם גם מנגנים על גיטרות שאני מבינה שזאת גם נקודה רגישה בשבילך..) ויש להם אומץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...הביקורת שלך מאוד רלונטית...
את באמת טמבלית.,
קרוב,
08/09/04 09:56
|
המתנחלים הם ''חבורה של חולרות'' וזעקות ה''בולשיט'' שלך ממש ענייניות.
טלי קורה וטוסי לנו מהעינים אל אחיך הרוצחים הפלשתינאים.
המתחלים שווים הרבה יותר מאיזו כנופית פלצנים אוכלי סושי כמוך וכמו חברייך העלובים.
תשארי רחוק כמה שאפשר ואל תבואי לבקר גם בחגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרט לגסות רוח, יש לך מה לתרום
אברי,
08/09/04 08:14
|
לדיון? כנראה שלא. אבל אל דאגה, לשמאלנים לא יורדות נקודות בעקבות טפשות, יהירות וגסות רוח. זוהי נקודת המוצא שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברי אתה ענק
ל"ת
צוחק,
08/09/04 18:44
|
|
 |
45.
ה''ביקורת'' של רועי
רמי מורן,
מרכז,
08/09/04 06:26
|
בלי להתיחס לסרט ולבעייה: רמת מאמר ביקורת כדאי שתהיה קצת יותר מגובה שטיח. להבא שילחו מישהו שכתב יותר מחיבורים למורה בכתה ד'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקורת מצויינת - נא לא להתייחס
ל"ת
פרופ' אופנהיימר,
החוג לתקשורת,
08/09/04 09:57
|
|
 |
44.
שימו לב לתגובות השמאל פה
מרלו פונטי,
============,
07/09/04 23:59
|
מדובר בסותמי פיות פראיים, ללא כל טיעון ענייני המתחפשים לאוונגרד ליברלי, בעוד שבפועל מדובר בשמרנים קנאיים לתורה שציוו עליהם הוריהם: האינטלקטואלים-האמיצים-על-חשבון- משלם-המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד ימני עיוור
ל"ת
אין בעיה להציף,
גם אני יכול,
08/09/04 08:33
|
|
 |
שמאלני היסטרי
מרלו פונטי,
------------,
08/09/04 17:47
|
לא ''הצפתי'', אלא מדובר בתקלה טכנית. ההיסטריה מדברת בפני עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוררררר - תקלה טכנית - פחח...
ל"ת
משחק את המשחק,
המלוכלך שלך,
08/09/04 19:06
|
|
 |
43.
ביקורת מעולה, חדה ושנונה
ל"ת
אחותו של התובע,
07/09/04 23:57
|
|
 |
42.
שימו לב לתגובות השמאל פה
מרלו פונטי,
============,
07/09/04 23:51
|
מדובר בסותמי פיות פראיים, ללא כל טיעון ענייני המתחפשים לאוונגרד ליברלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד ימני פנאטי...
ל"ת
אין בעיה להציף,
גם אני יכול,
08/09/04 08:34
|
|
 |
41.
מאמר מצויין על חבורת נרקיס
הינטיקה,
לוגיקאי,
07/09/04 23:46
|
חבורת הנרקיסיסטים, ''בנים של-'', ומטיפי המוסר הקנאית הזו, אכן ראויה ללגלוג מתנשא, ולא לאפוס קולנועי מגוייס, בסגנון סרטי התעמולה הסובייטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
....
...,
07/09/04 21:53
|
אומנם לא ראיתי את הסרט. אבל אני מסכימה עם הכותב בעמדה העקרונית. האומץ הוא להתמודד עם המצב. לנסות לעשות את הדברים אחרת. המצב הוא מסובך. הרוע לא נמצא בצד אחד. גם אני חושבת כי ההישארות בשטחים מובילה לאלימות של החברה ולצערי ישנם מקרים חריגים של אלימות ואכזריות. קל יותר להעמיד את עצמך מעל, לשים את עצמך בעמדה של ''גיבור''. ועל איזה צה''ל מדברים, מן גוף דימוני שכזה. אני שירתתי בצה''ל, כפקידה פלוגתית בגדוד חי''ר, חבריי שירתו ומשרתים בצבא (מילואים) ואינני חושבת ששום סרבן עולה עלינו במוסריות או בהומניות שלו. אומץ זה להגן להלחם, גם אם זה נוגד את דעותיך (הן לימין והן לשמאל), אומץ זה להיות אנושי בכל המצב האבסורדי הזה. אומץ זה לראות את המורכבות ולהתמודד איתה. הסכסוך ערבי ישראלי עם תפניותיו השונות לא החל בכיבוש. המשכות השארותנו בשטחים, קשורה גם לפוליטיקה הפנימית של הפלסטינאים, השחיתות שלהם. מי שמקבל סרבנות זו לא יכול לבוא ולדבר על חוסר הלגיטיציה של קרבנות מצד הימין, ואז עד אנה אנו באים? נראה לי כי חבורת סרבנים זו נהנית גם מהרומנטיקה וההילה של המורד, ה''מצפוני ולוחם זכויות האדם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
נותנים להם סושי בכלא??
אדמירל ימאמוטו,
פרל הרבור,
07/09/04 21:45
|
|
 |
38.
א.מ.צ. פחות מזיק מ''ארץ ישראל
תמה,
07/09/04 20:10
|
שלנו מאז ומתמיד''. במנטרות פאטתיות טובים יותר דווקא החברים שלך. וחוץ מזה, עו''ד חנין הוא אדם מכושר העוסק בסוגיות מגוונות של צדק חברתי - אז אנא של נעלייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת לאחרים להיהרג עבורך
גלי אטארי,
07/09/04 23:34
|
זאת באמת סוגיה מוגוונת של צדק חברתי.
אתה וחבריך חבורת צפונבונים נפוחים שלוליא התקשורת לא הייתם עושים דבר.
ואם כבר מנטרות פתאטיות, ישיבתם בכלא הופכת אותם לקרבנות השלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא נהרג עבורי ושלא
תמה,
08/09/04 15:11
|
יספרו לך קשקושי ביצים. רוב החיילים נהרגים כי שלחו אותם למלחמות חסרות שחר - ובעיקר כאשר מדובר בישראל - ראה לבנון. חיילים שנהרגים בשטחים לא נהרגים בשבילי - הם הקורבנות של הפוליטיקאים ואנשי הצבא ששלחו אותם לשם למשימה כזו או אחרת - שכידוע לפי מצבנו הבטחוני הרעוע אינה מועילה - ויתכן כי אף מזיקה. צה''ל הפסיק להיות מזמן צבא הגנה לישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה, מחכים לתגובה, ''גלי''
ל"ת
עידו,
כרמיאל,
09/09/04 03:48
|
|
 |
37.
הימים ההם
סתם נמושה,
ארה''ב,
07/09/04 19:54
|
איפא הם הימים ההם ש''החברה הטובים'' הלכו לקרבי, או כמה קרבי שאיפשר?
למה מזלזלים בלוחמים? מניסיון, ילד בן 19 ביחידה לוחמת חושב יום יום על משהוא עושה.
למה שמחבקיי העצים יפיי הנפש לא יעשו סרט על לוחם שמצפונו מייסר אותו אבל עדיין עושה את המצווה עלייו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כבר ספר על לוחם שכזה
עומר עידן,
ירושלים,
08/09/04 10:24
|
זו אוטוביוגרפיה של אחד, אדולף אייכמן, שמתארת את לבטיו המוסריים הקשים והחלטתו ה''אמיצה'' (מה יש לאנשים מהמילה הזו? כולם רוצים להיות גיבורים?) למלא את ''חובתו''. לא נשמע טוב, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו, איזו השוואה מקורית
מלפפון,
כבוש,
08/09/04 19:27
|
כן, כל מי שמתגייס הוא כמו אייכמן. כל כך אינטלגנטי ,ואתה עוד כותב את שמך המלא, שנתפעל כולנו... איזה חמוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלפפון טיפשון
עומר עידן,
ירושלים,
09/09/04 16:31
|
כן, אני מגיב תחת שם, בניגוד לשפנים כמוך. ובאשר להשוואה - צא ולמד מעט לוגיקה: לא נאמר דבר על כך שכל מתגייס הוא אייכמן. השאלה המרכזית היא - האם החובה למדינה מכשירה כל שרץ. אם כן, זו תשובתו של אייכמן. אם לא, האם תוכל לומר לי היכן עובר הגבול?
(ואגב, אם אתה ממש תוהה - אני גם עושה מילואים, בעזה.... ואתה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ביקורת מצוינת בדיוק כמו שצריך
רבקה,
פ''ת,
07/09/04 18:41
|
וכל השמאלנים שמתעצבנים ומשמיצים את הכותב הם ההוכחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימנית - איפה ראית ביקורת ???
ל"ת
רבקה,
ראשל''צ,
08/09/04 08:35
|
|
 |
35.
long live sharon
herman,
berlin,
07/09/04 18:28
|
your article is exactly what we call in germany: Ordnung. i like you. you see, my friends tell me my granfather should refuse, but i think you are right, military people can also play piano and beethoven. ja
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפרחים לסרבני הכיבוש!!!
ל"ת
שרה לשרון,
07/09/04 17:41
|
|
 |
הפרחים לקברי מגיניהם.
שרה לא שרון,
אשדוד יעקב,
07/09/04 21:40
|
בזכותם הם יכולים להמשיך ולגבב את הבליהם לכל מיקרופון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה כל כך אופטימי
שרה לשרון,
08/09/04 00:08
|
גם למות כל מהר אנחנו מסרבים.
אבל אנחנו לא נשמור לכם טינה על איחולי המוות. להיפך, אנחנו אפילו נבוא לעזרתכם ביום מן הימים, כשהתביעה בהאג תדרוש להטיל עליכם עונש מוות על פשעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרה, יש לך בעיה בהבנת הנקרא
אברהם אבינו,
08/09/04 03:54
|
או שאת סתם סתומה. המגיב כתב ''לקברי מגיניהם'', ובעברית פשוטה לשמאלנית נאורה אך רפת מוחין שכמוך- לקבריהם של החיילים, אלה שכן התגיסו לצבא, בכדי להגן על זכותם של משתמטי הפינוק המכונים בטעות סרבני מצפון ועל זכותך שלך לחיות בארץ הזו למרות הסוציומטיות והטפשות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא ברור איך זה קשור ליהדות !!!
ל"ת
יהודי,
07/09/04 17:37
|
|
 |
32.
תחרות ''סרבן נולד''
שירלי טמבל,
07/09/04 16:30
|
מבין החמישה ייבחר באמצעות SMSים זה שינגן בגיטרה ביום ההולדת של ערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי
ערן,
07/09/04 19:36
|
|
 |
31.
וינון יקירי
פוש,
07/09/04 16:05
|
|
 |
30.
הכישורים והקישורים
פוש,
07/09/04 16:02
|
לכל מגיבי המהירים, התנצלות רבתי - כמובן שכישורי ולא קישורי, אבל ככה זה כשמזדרזים לכתוב כי יש עוד שלושה וחצי דברים שצריך לעשות חוץ מלהגיב לכתבות חסרות שחר כאלה, ובעיקר ככה זה כשמתעצבנים... כעת משנחה דעתכם, בואו נשוב לדבר על כישוריו וקישוריו של מר שרון, שניהם בלתי מרשימים בעליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מעריב הפך לבדיחה בזכות רועי ש.
נחמה שרון,
ירושלים,
07/09/04 15:18
|
באמת ש NRG מעריב זה תת רמה, אם משהו בעל השפעה במערכת הזו קורא את הדברים, תעשו משהו בעיתון. לא יכול להיות שכל חכם בלילה כמו רועי שרון יכתוב שטויות, באמת שאין לו אפילו טיפה של יושר ומקצועיות לעסוק בתחום, תורידו אותו אף אחד לא ישים לב. לאיש אין דבר אחד מעניין או מקורי לומר, הוא משחזר קלישאות ששמע בתקשורת בצורה נבובה ויומרנית, ולא אומר דבר וחצי דבר לעניין עצמו. באמת פשוט לפטר, לא חבל הכסף. תפטרו אותו דיי זה נגמר, לא צריך יותר, ישנם כל כך הרבה עם השקפתו הפוליטית שיכולים לומר דברים מעניינים, לא חבל להעסיק את האפסוס.
מכל הלב - סבתא של רועי שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפשת עבודה
ל"ת
אביעד,
תל אביב,
15/09/04 15:19
|
|
 |
כואב לך נחמה ?
דתל''ש,
ארץ השמאל,
07/09/04 16:31
|
נכון נחמה, את צודקת. איך יתכן שבתחום כה רגיש כביקורת על סרטים ומחזות יתנו פתחון פה לפשיסט, ימני, דוס כזה... הרי רק אנחנו, היפים, האמיצים ובעלי הדעה הנכונה מסוגלים לכתוב ברגש ולהשמיץ כיאות יהודים באשר הם. לא יתכן שיבוא איזה מתנחבל פשיסטי שמבין רק בכיפות, בכיבוש ובהתעללות בערבים המסכנים, ויכתוב את דעתו על מחזה או סרט שנוצר ע''י שונא היהודים הידוע... זה עלול עוד להביא להתפכחות של חלק מחבריך הנהנים לעזור לערבים להרוג יהודים... כולנו איתך באבלך נחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבתא'לה - תעשי מנוי ב''הארץ''
משה נוגרה.,
07/09/04 16:14
|
|
 |
סבתא'לא כנראה יודעת לקרוא
יוני,
שם,
08/09/04 06:35
|
בלי ניקוד, ולך בטח קשה. מה הקטע? כן, כואב שיש אנשים שחושבים שרק באלימות וכיבוש נפתור דברים, והכיבוש לא מצחיק, אלפי אנשים מתו כי עדיין אין פתרון נורמלי והפרח הצעיר משה, והדתל''ש חושבים שהבית שלהם בשטחים יותר קדוש מקדושת החיים. אלוהים היה מת על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שהחיילים רוצים למות??
דן (נער הקפואיר,
תל אביב,
15/09/04 15:35
|
אתה חושב שהחיילים רוצים למות??ניסינו לעשות הסכמים-בלי אלימות,למשל: ''אוסלו'' משהו הצליח? לא! זו מצוות כיבוש הארץ(להשטלט על א''י ישראל שלנו), לערביםת'אמת זה לא חשוב....מה הם עושים על ''הר הבית''-משחקים כדורגל. ואם ניתן להם את את גבולות 67 (לא הגבולות ש ה' נתן) הם ייסתפקו????שמענו עליהם....וכתבת-''חושבים שהבית שלהם בשטחים יותר קדוש מקדושת החיים'' אם נתפנה מהשטחים הם יהרגו יותר....! מלחמה זה מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצחו אותנו גם לפני ''הכיבוש''
משה נוגרה,
08/09/04 09:53
|
|
 |
הנה בקורת שתמצא חן בעינייך:
מיכל,
07/09/04 17:47
|
לא בכל יום מזדמן למסך הטלוויזיה שלי משהו ששווה לעצור בשבילו את לעיסת הפופקורן - אורי ברבש עשה לי את זה. עם מצלמה מינורית, כמעט לא מתערבת, הוא בוחן את הדינמיקה של הסרוב כאקט מודע, עמוק ואמיץ. ואכן, הפועל א.מ.צ. מופיע בסרט כמה פעמים ובדין - אי אפשר שלא להתפעל מילדי צ'ה גווארה האלה - שגדלו בחממת האלימות שלנו והיו לאנשים שלא מהמקום הזה. פקוחי עיניים הם מביטים בכאוס המזרח תיכוני ומשתאים עלינו, ילדים שמשחקים במלחמה ומדממים את עצמנו למוות, כשאנו לא שוכחים לרגע לאבד את צלם האנוש שבנו... זו בודאי בקורת ראויה בעינייך, למרות שבכלל לא ראיתי את הסרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כפרה עליך
אמא של חייל בגו,
ירושלים,
07/09/04 14:44
|
|
 |
27.
מה הקשר ליהדות? למה לא במדור
ל"ת
תרבות?,
07/09/04 14:43
|
|
 |
26.
מעולה! להגחיך אותם זו הדרך.
ל"ת
שלומי,
07/09/04 14:40
|
|
 |
25.
תת רמה
killgil,
07/09/04 14:27
|
פעם אחרונה שאני נכנס לביצה הרדודה והמסריחה שמכנה את עצמה (השבח לפרסומאים) NRG מעריב. תנו לאנשי טלויזיה לכתוב ביקורת טלוויזיונית. למתנחל מקרני שומרון שהקיא את משנתו הפאשיסטית במסווה של ביקורת טלויזיה תנו להרים את הכתבה: ''הייתי מגינו האנושי של זכריה זביידי''. להתראות בבלאטה, שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני דוקא מצטרף בזכותו
דני K500,
07/09/04 16:15
|
|
 |
24.
חכם וקולע
ל"ת
ארז,
07/09/04 14:11
|
|
 |
23.
ארץ הכותבים השחצנים
פוש,
07/09/04 13:40
|
בוא נתייחס רגע לקישורי הכותב הזה - נתנו לו לכתוב ביקורת טלוויזיה, הוא חושב שהוא רענן שקד, עלק אינטיליגנטי כזה, שיכול לאנוס את השפה שתסתיר כל מה שאין לו להגיד, אבל מה - הוא לא מצליח להיות באמת שנון, אז מה הוא עושה - מה שלמדו אותו בבית ספר לעיתונאות או איפה שלא יהיה: תכתוב קודם מה העלילה, אחר-כך ''מה הכי'' - הכי קשה, הכי מצחיק, הכי מרגש. כמו שילדים כותבים. כמו שילדים חושבים. רק מה, אפילו כדי למלא את הקטגוריות האלה צריך קצת שכל בקודקוד. ומי שאין לו אפילו שכל לראות מה שקורה מסביבו איך יהיה לו טיפת שכל לכתוב משהו אמיתי. קח את המלים שלך ולך תגור בארץ הכותבים השחצנים. גדעון לוי לא נמצא שם. אותו צריך כאן, אותך לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כישורים ולא קישורים מותק
ל"ת
פושפושית,
מול המחשב,
07/09/04 15:25
|
|
 |
לך לגדעון לוי
משה,
07/09/04 15:13
|
|
 |
לפחות תכתוב בלי טעויות כתיב
ינון,
ר''ג,
07/09/04 14:26
|
חתיכת אינטיליגנט. מי רוצה להיות רענן שקד? רק דימויים על אוכל יש לו בטקסט. ''קישורי'' הכותב הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צו מצפוני או צו פוליטי?
איש,
07/09/04 13:35
|
אין לי בעיה עם סרבני מצפון, אך יש לי בעיה עם כאלה אשר מנסים לשנות מציאות פוליטית באמצעות תפיסת טרמפ על הגל הסרבנות המצפונית. ברגע ש''סרבני המצפון'' הכניסו לנימוקיהם החלולים שלהם את המילה ''כיבוש'' הבנתי שחבל על זמן הצפיה בסרט וכי מדובר בתעמולה פוליטית מובהקת ותו לא.
חוצמזה חייבים להודות - ''תופעת'' הסרבנות לא תפסה כל תאוצה ולאמיתו של דבר היא נמצאת ממש בשולי השוליים, אך זוכה להד תקשורתי הגדול עליה במספר מידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ביקורת לעניין
ולאסוב,
עמוק בגולאג,
07/09/04 13:20
|
ג'נין ג'נין היה יותר מצחיק.
וברצינות - אני מתנגד נחרצות לסרבנים ודיעותיהם, אבל שמח שיש מיעוט קטן שחושב כך - ומוכיח שיש פה חברה דמוקרטית. (אגב חברה דמוקרטית זו היא סיבה אחת טובה מדוע הם צריכים לשבת בכלא - 3 שנים ויותר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה ''אשכנזים מתנשאים''
אחת בלי עדה,
כפר-סבא,
07/09/04 13:11
|
הבקורת בסדר אבל מה הקשר לעניין העדתי. או שאולי למחבר יש בעיות תדמית שהוא חייב להכניס כדי ליצור אנטגוניזם (יש גם ספרדים שמבינים את המילה הזו) ולגרום לאנשים לפילוג עמוק המבוסס על דעות קדומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
רועי שרון אתה כלומניק
עמי,
תא,
07/09/04 13:02
|
רועי שרון אתה פשוט לא שווה כלום. עדיף שתשאר עם השם שרון, נדמה לי שייצג אותך בצורה נאותה יותר. את פשוט כותב כמו אחרון הליכודניקים שטופי הזעם והטיפשות, בלי מחשבה או מילה אחת מקורית שהגית לבדך בחדרך. לא אתפלא אם ''החברה'' עזרו לך גם לכתוב את הכתבה. אישית הייתי מפטר אותך עוד השבוע על הבושה הזאת וגם את זה שמינה אותך לסקר את הסרט, עם ידיעה ברורה מה תהיה התוצאה כשמבקשים מגורילה פרשנות על שייקספיר - מיקס פירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לפסיכולוג.
הבה נרגילה,
07/09/04 21:42
|
|
 |
18.
באמת כולם אשכנזים???
ל"ת
בוסקילה,
07/09/04 12:57
|
|
 |
17.
וזה קשור ל''יהדות'' כי?
טחינה,
בפיתה,
07/09/04 12:56
|
אה, נכון, כי יהדות ומוסר יהודי זה לקשור את העדה של מישהו למעשיו (אגב, לא כל הסרבנים אשכנזים). כי יהדות ומוסר יהודי זה לתמוך בחתונה של בן-גביר ולשים אותה כידיעת חדשות מספרגנת ללא ביקורת. אם זאת היהדות, עדיף לי להיות גויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!
yael,
tel aviv,
07/09/04 13:35
|
זאת ממש לא יהדות- אלא העיוות המתנחלי- משיחי- לאומני שלה. לצערנו, זאת הגירסה המוצעת לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות, גברת, תרבות.
שוקו,
07/09/04 13:28
|
זה מדור תרבות לפי מה שאני רואה. וזו ביקורת על סרט.
למרות שזה יותר שייך למדור דיעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם וגם
sbh,
07/09/04 15:08
|
מעריב רוקדים על 2 חתונות ושמו אותה כתבה בשני המדורים. עדיין לא ברור גם הקשר ליהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האומץ להתנחל?
סרבנית,
תל אביב,
07/09/04 12:54
|
הכותב היקר לא רואה איפה האומץ בהליכה נגד המערכת ובנכונות לשלם את המחיר על כך. נורא קשה להבין איפה האומץ של המתנחלים שיושבים על כל גבעה רעננה בהגנת חיילי צה''ל וממשיכים לסרוג כיפות תקניות ביד אחת ולהכניס כאפה ביד השניה. לך נמאס לראות את דב חנין- לי נמאס לראות ולשמוע אותך . והצעת ייעול : אולי בפעם הבאה תתנו למתנחל לכתוב גם את דעתו הכה אובייקטיבית על דברים שהוא מבין בהם? כיפות אותנטיות, למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רועי שרון לא יהסס לרצוך פלסטני
ל"ת
אדם,
07/09/04 12:34
|
|
 |
לאדם העילג
00,
07/09/04 15:28
|
כנראה לא לימדו אותך בכפר,אבל את המילה ''לרצוח'' מאייתים עם ''ח'' בסוף. ואת המילה ''פלסטיני'' יש לבטא עם האות יו''ד לפני הנו''ן.כמה קל!וכמה פשוט!לך תלמד קצת עברית-ואחר כך תחזור.טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לע יאסס לחטוב בשגיעות קטיב
ל"ת
מיכל,
07/09/04 14:26
|
|
 |
מיכל, קרעת אותי...
ל"ת
קובי,
עפולה,
07/09/04 21:58
|
|
 |
14.
בושה וחרפה
אליהו פחטר,
מרכז,
07/09/04 12:27
|
אני מכיר את ברבש, מכיר את דעותיו והשקפותיו. הוא אינו רחוק מכל המשתמטים האלו. בזבזתי זמן בכדי לראות את ה''יצירה'' הזאת. מורגשת שם היטב המגמה להגן על המצפון הדפוק שלהם. לדעתי זו חבורה יוצאת קיבוצים, שהאידיאלוגיה התמססה להם מול העיניים. רחוקים מהאינטילגנציה וה''מצפון'' שהם מיחסים לעצמם. כואב להם לשרת בצה''ל, מי מתוך פחד ומי מתוך מרירות. מנסים ליחס לעצמים כלוחמי-מצפון! איך אומרים הגששים ''הצחקתני'' ! לכו לפחות לעבודה יצרנית כל שהיא. אנשים ''חושבים'' שאינם מסוגלים להבין באיזה סיטואציה המדינה נמצאת, והמרשים לעצמם לשקר !!!! במצח נחושה. העלילה על המתנחלים שקשרו לעץ ערבי מסכן. חברה גם בהמצאת עלילות ושקרים יש גבול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פשוט גדול, כתיבה מעולה!
ל"ת
שמואל,
07/09/04 12:24
|
|
 |
12.
בזבוז כספי ציבור
ישעיה,
07/09/04 12:12
|
|
 |
אכן
ארז,
07/09/04 14:03
|
|
 |
11.
סרט מעוות בשם ''מוסר'' מעות
שמאל לשעבר,
מומלץ למתפכח,
07/09/04 12:10
|
לא אכפת לי שיש כמה מתי מעט שלא מתגייסים. מלח הארץ נמצא בצבא וזה מה שחשוב. לא אכפת לי שיש כמה שמשמיצים את צה''ל ומדמים את קציניו וחייליו לקלגסים. ההיסטוריה תשפוט מי הקורבן ומי המעוול. לא אכפת לי שהם מלעיזי על ישראל ברבים. מוטב מדינה שבה מותר לומר דברים מזוויעים, ממדינה בה כולם חושבים שאותו דבר. לא אכפת לי שהם ושכמותם מרחיקים לכת, קוראים לרוה''מ רוצח, משתפ''ים עם רוצח מוצהר מג'נין, מלשינים לערכאות בינ''ל, מוציאים דיבתנו רעה. ההיסטוריה היהודית מלאה בחתחתים מבפנים, גם עליהם מתגבר. מפריע לי, מאוד מפריע לי, שהם מנכסים לעצמם את המוסר, מוצגים ככלילי השלמות, ממש על-אדם. נושאי שם המוסר לשווא, שעה שדם אחיהם ניגר מטרור רצחני הם ההשחתה המוסרית הכי גדולה שגרם ה''כיבוש'' הזה. הצגתם בסרט באור הירואי היא יריקה בפרצוף כל נטבחי הטרור וכל חיילי צה''ל. בינהם ובין המוסר אין דבר וחצי דבר. אינכם אלא גלגולם של כל אלו שהזדהו עם רוצחי העם היהודי לדורותיו. כשם שיש נבל ברשות התורה מהצד השני של הקשת, יש נבל ברשות המוסר. וזה אתם. אבק אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נערים אינטליגנטים ועמוקי חשיבה
ברק,
רעננה,
07/09/04 12:03
|
האמנם ?? אלפי שנים העם היהודי נלחם על קיומו כנגד התקפות מוסלמיות ואחרות במטרה להשמיד אותנו - אותם פחדנים סרבנים לא ממש ''נערים אינטלגנטים ועמוקי חשיבה '' כי אם היו כאלו הרי אין ספק כי היו קמים להגן על עמם ומשפחתם . כל תפיסה אחרת היא עיוורון וטיפשות שכנראה חוזרת בדפי ההיסטוריה בדיוק כמו המתנגדים לעזוב את אירופה לפני מלחמת העולם השניה מטענות שהגרמנים התרבותיים לעולם לא יעשו דברים שכאלו . ההבדל בין חכם לטיפש הוא :חכם טועה פעם אחת ולומד לקח - טיפש טועה שוב ושוב . אין ספק שאותם פחדנים אשר ללא כל נקיפות מצפון לא ניצבים להגן על משפחתם ונותנים לחבריהם לעמוד בחזית ולסכן את חייהם בזמן שהם מתרצים תירוצים שונים ,ללא ספק לא למדו לקח ועוד לא פקחו את עיניהם להבין שאנו העם הנרדף ולא הפלשתינאים (למרות שאין ספק כי חייהם אינם פשוטים) - אז במקום לסרב בואו לצבא תהפכו לקצינים ותעשו שינוי זה ביטוי של אומץ ונחישות ואם אתם חושבים שזזה בילתי אפשרי אתם טועים - אני עשיתי כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רועי - אתה מערבב דעות בביקורת
רן,
ירושלים,
07/09/04 11:33
|
צר לי אבל אני מכיר אותך. את דעותיך הכנסת עומק לתוך מאמר זה שאמור, לעניות דעתי, לעסוק בביקורת על סרט. אני בטוח שבסרטים העוסקים בסרבנות השניה (סרבנות לסרב הנובעת מפסקי הלכה - כן גם זו סרבנות וגם דינה בית כלא...) לא היית משחיל את מילותיך הארסיות במסווה של ''טיפים לבמאי השמאלני שלא מכיר את ציבור המתנחלים''. נסה את אותה ביקורת לתת לסרט ''פינוי'' של שושי גרינפלד, לדוגמא.
ולסיום - אומץ לסרב לשרת בצה''ל צריך כנראה. צריך כאשר האומץ אינו מגובה בפסק הלכה, צריך כיוון שדעת הקהל אינה מקבלת סרבנות מצפון אך כן מקבלת סרבנות פינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעות בבקורת? לא יכול להיות!
מיכל,
07/09/04 12:21
|
זה הרי מדע מדויק! אני לתומי חשבתי שצריך היה אומץ להגיע למילואים ב''חומת מגן'' וצריך אומץ לעמוד במחסומים, להישאר בן-אדם מול ים הפרצופים, הבעיות האישיות וסכנת המטענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סרבנות שנייה. רק שמועות
יוני,
י-ם,
07/09/04 12:05
|
סך הכך סרבן אחד, קצין בצנחנים סרב להשתתף בפינוי. זהו. אחד. זה לא נקרא סרבנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מצפוני...
ארז,
07/09/04 11:44
|
בסירוב להגן על המדינה? בסירוב להילחם בטרור? מה מצפוני בסיוע הזה למחבלים ולרוצחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הערות לכותב
סרבן כיבוש,
07/09/04 11:30
|
1. כנראה של התעמקת מספיק בסרט, אם אתה כותב שהוא משחזר את המשפט של רק אחד הסרבנים. אמנם בשחזור מגלם אותם שחקן אחד, אבל בכל קטע הוא גילם סרבן אחר.
2. את מה שאתה מכנה ''סיפורים סטייל גדעון לוי ואזור דמדומיו'' מכנים בעברית המציאות. כן, אותה מציאות שאתה ושכמותך אינם רוצים להיחשף לה ולהתמודד אותה, אלא רק עם השקרים שמופצים ע''י צה''ל ושליחיו בתקשורת. כי הרי הכי נוח לכם לחשוב כמה אנחנו צבא ועם מוסרי, שבסה''כ מגן על עצמו וכל החרטבונה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציאות...
ארז,
07/09/04 11:45
|
תתפלא, אבל התעמולה הערבית, שאנשים כמוך וכמו גדעון לוי התפתו להאמין לה, היא מציאותית בערך כמו הפרוטוקולים של זקני ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי, הכל שקרים
סרבן כיבוש,
07/09/04 15:10
|
הרי ברור שכל עדות של ערבי היא שקר וכל אמירה של ציוני היא אמת. והרי ברור שקיימת רק תעמולה ערבית ולא קיימת תעמולה ציונית. אבל האמת שזה לא רלוונטי מבחינתכם. כי גם שאחד לאלף מקרים מועמד חייל לדין, ומתברר שאכן יש אמת בטענות של הפלסטינים, אז או שאתם אומרים ''מגיע להם'', או מנסים להציג את זה כמקרה חריג ולהתעלם ממאות מקרים דומים שהתרחשו.
וחוץ מזה, אני לא צריך את גדעון לוי בכדי לדעת שיום יום הורסים בתים, מדכאים במחסומים, מחסלים, מענים, פורצים לבתים, סוגרים אוכולסיה נכבשת בגיטאות תוך גניבת קרקעות וכו'. על כך אין עוררין, וכל הדברים הללו מוגדרים כפשעי מלחמה בדין הבינלואמי. ויבוא יום ויהיו אנשים שיאלצו להגן על העמדה הזאת בהאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אלו ההערות שלך...
אבי,
07/09/04 11:40
|
כנראה שבאמת אין לכם עומק מחשבתי גדול מדי. אגב, מה שאתה קורא לו 'חרטבונה', בעברית קוראים לזה מציאות. אבל מצדי תמשיך לסרב לשרת, זה ממש יעזור לפלשתינים שמגיעים למחסומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הכי קל זה לעזוב ללכת''-אז תלכו
ל"ת
לעזה!!!,
07/09/04 12:11
|
|
 |
7.
חתיכת אפס אתה בעצמך
נוי,
גבעתיים,
07/09/04 11:30
|
אני מכיר את אחד הסרבנים. הוא גבר אמיץ שהולך בעקבות צו מצפונו ולא כמו כולם עם הראש באדמה.
אני לצערי לא הייתי מספיק אמיץ והתגייסתי, אבל אני מעריץ אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא הלך עם הראש באדמה
ניצול פיגוע,
07/09/04 13:44
|
הוא הלך עם הראש בקו האגן של האירופאים עם הלשון ברקטום הקולקטיבי שלהם מקווה לקבל עצם וטפיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לוזר
צו מצפונך,
בלב,
07/09/04 13:25
|
וחבר שלך לא אמיץ. אומץ זה להתמודד ולא לקטר שהעולם לא פייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מכיר את אחד הסרבנים
ירמיהו,
ראשון לציון,
07/09/04 12:53
|
הוא גבר אמיץ שאמר לי לפני תחילת המשפט - לצבא לא יהיה כח להתעסק איתנו, יתנו לנו פטור או שיסתפקו באיזה עונש סמלי. אני כבר בררתי על אוניברסיטאות באיטליה בכדי להעביר את שנות ההשתמטות שלי. (הוא לא אמר השתמטות אלא מילה אחרת).
אכן אמיץ ומוסרי.
(גילוי נאות - אני קרוב משפחה של הסרבן ובניתוק מאידיאולוגיה הוא בחור מאוד נחמד ובעל אינטליגנציה שאינה פחותה מהממוצע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ניכר כי קשה לך להודות במציאות
רונית,
תל אביב,
07/09/04 11:28
|
הכואבת. במקום להתייחס לטענה כי הכיבוש הורס את הנוער ומשחית את כולנו אתה מסתלבט על דב חנין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש לא משחית ולא הורס
ארז,
07/09/04 14:04
|
מי שהורס (והורג) אלה הרוצחים הפלסטינים ומי שמשחית הם אתם, המשת''פים שלהם בינינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת
י.,
גבעתיים,
07/09/04 12:30
|
מאד מעניין. השטחים שנכבשו ב 48 על מאות אלפי הערבים שעליהם לא השחיתו את נפש הנוער. רק השטחים שנכבשו אחרי 67 השחיתו.
האמת שאחרי שקוראים ורואים את הגיגיהם ההזויים. הכיבוש באמת השחית, אבל לא את אלה שדוגלים בהחזקת שטחי ארצנו, אלא את נפשו העדינה והמוסרנית של נוער השמאל - ראו מקרה הבוגדת טלי פחימה, אבירת זכויות האזרח והטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניכר שאתה חי בחלם!!!המציאות
ל"ת
קשה...,
07/09/04 12:12
|
|
 |
5.
צריך לצעוק את האמת הזאת
נעם,
נתניה,
07/09/04 11:23
|
כתבה קולעת ואמיתית שנסירה את המסך מעל פניהם המתיפיפים של סרבני הגיוס... צריך לצעוק את האמת הזאת מעל כל במה.. האמת נמאס כבר לשמוע עליהם, ולכן אם כבר צריך לשמוע ו/או לקרוא עדיף שהדבר יעשה בכתבות מעין אלו..!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל מילה בסלע.
שימי890,
07/09/04 11:02
|
הזלזול בלוחמי צה''ל הוא מדהים. חבורת הקשקשנים הזו הם האנשים החושבים,והלוחמים מה?לא חושבים?טיפשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיחקת אותה
יעלי,
דרום,
07/09/04 10:54
|
|
 |
2.
האם יקרינו סרט על סרבני גירוש
ועוד שאלה רועי,
07/09/04 10:47
|
ימניים. האם יתנו להם במה להציג את רעיונותיהם האנושיים, שטיהור אתני של חבל ארץ הוא פשע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ביקורת טובה לסרט לא אמין
גיל אזולאי,
07/09/04 10:40
|
|