 |
47.
במאי גדול, מוריד לך קובע
שלומי,
ת''א,
04/10/04 16:58
|
|
 |
46.
הוא אחי ואני אחיו
אמיר,
ת''א,
04/10/04 13:09
|
לא בגלל הקש הביולוגי שיש ביננו, הוא בן אדם מוכשר, מיוחד, יצירתי, מרקת, אין לו גבולות. אני אוהב אותך תאופיק, לא רק בגלל שאנחנו אחים, גדלנו בחדר אחד צפוף, אלא בגלל הכישרון המדהים שלך והלב הרך שיש לך בין הצלעות. אוהב אותך אחיך אמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תאופיק,תעשה קפה ותשתוק.
ל"ת
יי,
03/10/04 08:53
|
|
 |
44.
איפה לילי וברוריה???
ל"ת
ברוריה ולילי,
02/10/04 22:20
|
|
 |
43.
כל הכבוד תאופיק
יסמין,
ירושלים,
02/10/04 20:57
|
כל הכבוד לך תאופיק..בד''כ ערבים שיש להם יכולת ליצור מתהפכים ישירות כנגד המגזר שלהם. נכון לא צריך לייצג מגזר זה בכל יצירה אבל לפחות לא לצאת נגדו כמו קשוע ודומיו הבדלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הוא חתיך!
איילת,
02/10/04 18:08
|
|
 |
מאד, מאד, מאד, מאוד
שרון,
02/10/04 21:05
|
|
 |
41.
הגודל כן קובע
אחד מהחבר'ה,
חלקת אלוהים,
02/10/04 14:29
|
אם היה אלוהים , באמת אם היה,ולא רק בראשו של הרב הראשי, הוא היה עושה לנו ארץ יותר גדולה, הרבה יותר גדולה, ומפסיק את המלחמה האינסופית הזאת על הבעלות על חלקת אלוהים הקטנה. מה קשה לו כל כך ? הוא הרי אלוהים. אבל הוא לא בנאדם , ולכן במקום לעשות סרטים בגן-עדן , אנו חיים בגהינום. ותאמינו לי , אולי אני מצטייר שמאלני , אבל אינני. ממש אינני. ועדיין אני סבור , בהן צדק , שאבו וואיל הוא גיבור אמיתי , וכאחד שיודע באמת מה זה להיות גיבור מלחמה, אני אומר לכם בפסקנות - הוא יותר גיבור ממני , ויותר אמיץ , כי הוא יכול לאבד את כל עולמו , והרי תועלת אמתית לא תצמח לו מעשיית סרטים שכאלה, זולת היותו שלם עם עצמו. וזה ,לעניות דעתי ,יותר חשוב מלהיות שלם עם ארצו. כל הכבוד לאבו וואיל ! אכבר גבר. שתצליח . מברוק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אצלנו מתנהגים לערבי יותר מאשר
חוה,
02/10/04 08:35
|
אצלכם. למה ציפית? כל יום אתם טובחים בנו וטובחים בנו ועוד כועסים למה אנחנו מחזירים חזרה... אתם שונאים אותנו רצח. נקודה. ואנחנו עוד מהללים את הסרטים שלכם, בוחרים מלכת יופי שלכם, וכל הזמן ''מלקקים'' לכם. מה אתם עושים למעננו? כלום. לך תעשה סרטם בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חווה את מגעילה
אני,
02/10/04 14:28
|
|
 |
39.
תמיהה
שי,
02/10/04 00:54
|
אני תמהה כי גם במעריב וגם בידיעות,באתרי הבית,זוכה תרבותם של ערביי ישראל וכן כל דעה פוליטית שלהם לפתוח את דף הבית,ולא משנה כמה היא שולית או מתלהמת ואילו בעיתונים עצמם ידיעות אלו כלל לא מופיעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אין לי ספק
דניאל,
הרצליה,
01/10/04 21:17
|
שהראיס עראפת יתן לו תקציבים לסרט יותר איכותי מה''זבל הישראלי'' קדימה ואיל לפלסטין הכבושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אל תדאגו לערבי
קובי,
נהריה,
01/10/04 21:14
|
|
 |
36.
כל הכבוד תאופיק
גליה,
תל אביב,
01/10/04 21:11
|
למדתי עם תאופיק הוא בחור מאוד מאוד מוכשר והסרט שלו מוכיח שיש קולנוע טוב גם בחוסר תקציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איזה חתיך!
אלון י.,
01/10/04 20:54
|
|
 |
34.
פלשתינה אינה קיימת היום
צביקה,
רמת השרון,
01/10/04 20:46
|
פלשתינה כישות מדינית היתה קימת בין נובמבר 1919 למאי 1948 ואז פסקה מלהתקיים. במאי 1948 הוקמה מדינת ישראל ולערבים ניתנה האפשרות להקים מדינה משלהם ע''פ החלטת האו''מ. משום מה הם ויתרו על הקמתה ונכבשו ע''י עבר הירדן ששינתה את שמה לירדן. בשנת 1967 כבשה מדינת ישראל את השטח שניכבש ע''י ירדן וע''י מצרים בשנת 1948.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
a real artist
anava,
u s a,
01/10/04 20:43
|
it is a very intresting person. in those times its worming to hear a individual, universal, stromg artist...Good- Luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הכתבת ממורמרת משהו
דליה,
תל אביב,
01/10/04 20:21
|
הטקס היה נפלא ואת הכתבת לא ראינו שם. כנראה שלא הוזמנה...אז למה היא חושבת שהיו שם אנשים עם בגדים מהבוידם או קרעי נאומים. קצת פרגון לא יזיק. הברנזה הישראלית יוצרת והעלת 23 סרטים לטקס השנה. שנה קולנועית מופלאה. באשר לסרטו של תאופיק...סרט יוצר מעניין אבל הכתבה ארוכה מדי ולא עמוקה מספיק כאילו הכתבת היתה צריכה למלא מכסת מילים כלשהי. אולי כדאי שלא תכתוב על תרבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ראיון מרתק אדם מרתק
סימה,
01/10/04 20:02
|
גם אם קשה לי עם הזעם והשנאה כלפי יהודים וישראלים, מעניין לקרוא ראיון עם אדם חושב מקורי ומרתק שבנה את עצמו בעשר אצבעות.
אנא, תעשה סרטים ואל תהיה רוצח שכיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צנזורה של האתר!!!!
עופר,
תא,
01/10/04 19:48
|
נראה לי שגם תגובתי זו לא תפורסם אך בכל מקרא על הקוראים לדעת שעורכי האתר הם שמאלנים בדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נשמע כמו
ל"ת
אחלה,
בחור,
01/10/04 19:16
|
|
 |
28.
כערביה אני גאה בך
ל"ת
סלמא,
01/10/04 18:12
|
|
 |
27.
מתבייש בדגל?! אני מתביישת
מיכל,
ת''א,
01/10/04 17:41
|
שנותנים במה למסיתים ולדורשי רעתנו. למה צריך לתת במה לאנשים ששונאים את המדינה?! איפה בעולם נשמע דבר כזה? גם בארה''ב ''הנאורה'' לא נותנים להסית כנגד המדינה! בושה ועצבים! מדינה אכולת טרור, טילים נופלים פה על אנשים ואנחנו עוד צריכים להכות את עצמנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבלה! מה הסיבות לטרור?
לא מבינה טיפשות,
02/10/04 18:17
|
את מדברת על הלחימה נגדנו כאילו היא מנותקת ממה שהוא אומר, כאילו אנו סובלים דעות כמו שלו בנוסף לסבל הטרור, ולא כך! דבר קשור בדבר- ה''טרור'' נובע מהכיבוש והכעס של הבמאי עלינו מקורו בכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא!!!
אפלטון,
01/10/04 19:36
|
אזרח ישראלי ממוצא ערבי לא יכול להרגיש לדגל ישראל את מה שיהודי מרגיש והגיע הזמן להפסיק לצפות זאת ממנו. אחרי ככלות הכול בשם הדגל הזה שונו חייו לעד. יחד עם זה הבמאי לא דיבר נגד הדגל או מדינת ישראל אלה אמר כי ראסלאן ניצחה בזכות יופיה. הדגל שעטפו אותה היהודים באותה הזדמנות היה ניצול לשם יחסי ציבור והוא חשב שהיה עליה להיתנגד לכך. מותר לערביי ישראל לא לשמוח בעובדת היותם קשורים ביהודים. הוא לא אמר למרוד ביהודים בכל הזדמנות. אלה יצא נגד הצביעות הסובבת. אם את שואלת אותי אז כיהודי די תמהתי מה נעטפים מנצחי האולימפידה בדגלי הלאום שלהם בכזו התלהבות. הערבים לא יכולים להיות ציונים כי זה על חשבונם ומוטב לא לצפות לכך. הבמאי במקרה הזה גילה יותר יושר ובגרות מרוב המגיבים פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ולכן אין מנוס מויתור
והיפרדות,
מהכובשים,
03/10/04 14:20
|
ברי כי הכובשים הם המוסלמיים.
כל יהודי מזרחי יודע זאת .
היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכולתי לומר זאת טוב יותר!!!
ל"ת
לאפלטון:,
02/10/04 14:30
|
|
 |
26.
סרט מדהים
אלון,
01/10/04 17:33
|
סרט חזק מתפוצץ ונצרב בתודעה. לא רק אומץ יש כאן אלא גם טונה של כישרון ותערובת של הכרה שבייאוש: כאילו לליוצר אין ברירה אלא ליצירה מדהימה. הפערים בין הצלחת הסרט ברמה האומנותית לקשיים המסחריים שלו הם מובנים ומקוממים. שימו לב, אנשים אמיצים שאומרים את אשר על ליבם במדינתנו נאלצים לא אחת לייצר פרובקציות כדי שקולם יישמע. ראו מיקרה ויקי כנפו. כל הכבוד תאופיק. אני מקווה שתיקח שחקנים מקצועיים ואז אשמח להצטרף אליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ריאיון חשוב ומרתק.
ל"ת
ענבל,
01/10/04 17:17
|
|
 |
24.
היכן או כיצד אפשר לראות את
צופה,
01/10/04 16:58
|
|
 |
23.
מה כולם ישר קופצים?
פיסטוק,
בבית שלי,
01/10/04 16:39
|
מה כבר קרה? בן אדם איטליגנט מדבר על ערכים, עומד על דעותיו ויכול לנמק את הטיעונים שלו (בניגוד להרבה מטומטמים עם פה גדול שיודעים רק לצטט אחרים). זה שהוא מקטר כמו כל קולנוען אחר בארץ, מה זה חדש? תעשיית הקולנוע שלנו בזבל, מה קשור עכשיו פוליטיקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פיראס הוא ערבי נוצרי וזה בכלל
לא כמו,
ערבי מוסלמי,
01/10/04 15:41
|
לכולם היום ברור מיהם הערבים המוסלמים ומה תהא אחריתם.
הערבים הנוצרים הם סיפור שונה בתכלית.
אל תכניס את עצמך לסירה של ערבים נוצרים .
זו סירת הצלה- אבל לא לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !!! כל השימוש הגזעני
הזה במילה ערבי,
הוא מקומם,
03/10/04 14:22
|
הרי מדובר במוסלמים שבינם לבין ערביותם יש הרבה פחות מאשר בינם לבין דת החרב הדם והשלל הלא היא דת האיסלאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''יש ביקורת..מהיכן היא מגיעה?''
עיתונאי, מרכז,
01/10/04 14:39
|
באמת מהיכן שישאב ביקורת על ערכי משפחה שמרניים, כבוד משפחה וכאלה, מה הוא בא מחברה ערבית כאילו?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הלב מלא גאווה
אריאל,
ת''א,
01/10/04 14:37
|
רוצח שכיר, יופי של מקצוע. יש סוגים של ענקויות רוח שעדיף, כמו ישבן, לא לחשוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת ליבך!!!
א.א.,
01/10/04 15:36
|
1. גם לערבי יש זכות לחוש הומור. 2. גם לערבי יש זכות לדבר שטות פה ושם. 3. גם לערבי יש זכות לענות כמו אהוד ברק. --- לא חייבים לחכות לו בפינה ומיד לקפוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דו שיח של חרשים!!!
אזרח ישראלי,
01/10/04 14:19
|
יש הרגשה שכמה מהתגובות נוטפות השנאה כלפי הערבים הם תוצאה של רפלקס ולא של מחשבה. לא קל להיות ערבי ישראלי - נסו לדקה להיכנס לנעליו. אדם אינטליגנטי ואנושי מבין שהעולם בו אנו חיים הוא מורכב. מה אתם מצפים שהוא יתגייר או יתאבד? איזה אופציה אתם משאירים לו שתשמור על כבודו העצמי וזכותו לחיים שפויים? מה לעשות, גם אדם ממוצא ערבי הוא אדם. תנסו לקרוא בסבלנות ותגלו שהוא מתנהל בזהירות מירבית. ביקורתו לא מתלהמת ואנושית מאוד. מה הוא בסה''כ מבקש; שיתנו לו ליצור מתוך חרות ממגבלות התרבות הערבי והמצב הפוליטי. הלווי שירבו כמוהו; מוכשרים ישרים ואמיצים. גם אם יבחר להיות האויב שלי - אלחם בו ללא שמחה. וגם אחרי שאחסל אותו אם יקום לפגוע בי - לא אצהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתגייר, או שיילך לו אל ארצות
כיבושיו,
האחרות,
03/10/04 14:24
|
הרי ההתעלמות שלמו מכך שיש 6 מיליון יהודים שרואים בו כובש זר.
אינה יכולה להימשך.
הוא גם רוצה לחיות במדינת ישראל וגם להיות אנטי ציוני ופרו כיבוש מוסלמי .
אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
זה לא יעבוד.
לפי דעתי צריך לאפשר לחלק ניכר מהמשפחות של הכובשים לחזור אל היהדות.
שאלת את עצמך פעם הכיצד נהיה אבולעפיה מוסלמי כובש???
הרי ברור כי המדובר במשפחה יהודיה שהתאסלמה כמצוות חרב האיסלאם ששלטה על היהודים המזרחיים במשך ארבעים הדורות האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מוסלמי כובש וזה לא קשור
להיות ערבי,
תאב מלחמה,
01/10/04 15:43
|
הרצון של אנשים מסוכנים כדוגמת נשוא הכתבה- לכבוש את מדינת ישראל.
אינו קשרו לערביותם אלא להיותם מוסלמים.
נ.ב
על פי האיסלאם הערבים הם הגזע העליון - כך שגם להיות גזען וגם לטעון על גזענות זו טענה שיכולים לקבל רק יהודים בורים שמעולם לא למדו היסטוריה לא פתחו אטלס ולא קראו בקוראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריח של שנות השלושים בגרמניה!!!
אזרח ישראלי,
01/10/04 16:19
|
גם שם היה דעתן אחד שחצב בלהט את דעותיו כנגד עם עתיק. גם הוא לא ידע לעשות את ההפרדה בין הכלל לפרט או בין אמירה בכתובים להתכוונות ובין התקווה ליכולת לממש. אתה ידידי סובל מאותה בעיה ממש. אז זה עלה למיליונים בחייהם. בדיכוי, אכזריות, השפלה ומוות. כאן זה לא יקרה כי העולם לא יתן לזה וגם רוב אזרחי ישראל השפויים. לא כל מוסלמי הוא אוטומטית כובש או רוצח. המוסלמים גם המציאו את המתמטיקה ואת הגיטרה בין השאר. נכון, יש גילויי אכזריות ופרימיטיביות בקרב לא מעט מוסלמים. אבל בין זה לבין הדמוניזציה שאתה מנסה לעשות להם המרחק רב. כן - הם לא משלימים עם קיומנו כאן. כן - הפוליטיקאים שלהם לא דופקים לנו חשבון. אבל העולם אינו שחור לבן. ויש ערבים שהם טובים כפרטים וחסר לנו שנפסיק לשפוט אדם לפי מעשיו ונשפוט אותו רק לפי מוצאו. כי זוהי הגזענות האמיתית וידידי - אתה כבר לוקה בה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים הכובשים הם אלו
שמתנגדים,
לשלום,
02/10/04 22:20
|
שלום פירושו שתי מדינות לשני עמים.
ברור שללא חילופי אוכלוסין - לא יקומו כאן שתי מדינות לשתי עמים.
שכן בישראל הקטנה יושבים 1.3 כובשים שמתנגדים להקמת שתי מדינות לשני עמים - בעצם ישיבתם בתוך ישראל הקטנה.
על כן הם כובשים.
ובאשר לגרמני היטלר -
אתה צודק. אכן סוגיה מיוחדת היא השאלה כיצד יש להתייחס לבני בריתם של הנאצים במזרח התיכון הלא הם המוסלמים .
זו שאלה בהחלט מעניינת יש לתת עליה את הדעת במלוא הבהירות והחקר ההיסטורי.
לפי דעתי שישה מיליון מאחי היו ניצלים אילולא סגרו המוסלמים את שערי ישראל- וזאת בניגוד לכל חוק בינלאומי מוסרי או טבעי.
היטלר שנא יהודים - שלא רצחו ולו גרמני אחד.
הכובשים המוסלמים רצחו וסייעו לרצח של מיליונים מבני עמי.
כך שההשוואה אל היטלר אכן במקומה.
אתה צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיוק ההסטורי הוא לא החלק
א.א.,
03/10/04 07:53
|
החזק אצלך... מי שסגר את הארץ היו הבריטים לא הפלשתינים. אפרופו - גם אמריקה סגרה את שעריה ליהודים. גם יהודים עשו עיסקאות עם הנאצים... לא מבין את שטף השינאה המעוורת הזו. קצת פרופורציות לא יזיקו. וגם קצת הקשבה. אחרי ככלות הכול לא מדובר פה בטרוריסט פאנאטי (כמוך?) אלה ביוצר קולנוע ערבי המנסה לתהות על מצב אנושי. לא מגיע לו צאנס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין
ערבי פליסטינאי,
14/11/04 17:09
|
אני לא אתייחס לשטף הגזענות בתגובותיכם, תחשבו לרגע, על מה בכלל כל הכתבה, על אומנות, מבינים? חוששני שלא. לא משנה. מדובר פה על יצירת מופת , החברה הישראלית גוררת אותנו לדיון במציאות הלא תשתנה של המאבק, מה אתם רוצים? אני ערבי שנשאר אחרי מלחמת ה 48 מתוך חובה לשמור על האדמה, אני לא מתגרה בכובש ואני לא קורא לנכבש, אני מנסה להתקיים, לשרוד,לחיות, ליצור, לעבוד, לבנות ללכת , לשחק, לזיין לאכול ואפילו למות. וכל פעולה מאלו , נחשבת למעשה חשוד וגזעני בעיניכם הגזעניות. בואו נהיה מציאותיים . זאת אומנות לכל דבר , היא תמשיך על אף הערותכם הגזעניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב על המוסלמים ככובשים
פשוט,
צודק,
04/10/04 13:24
|
התחלתי ללמוד על ההסיטוריה של המזרח התיכון .
התפלצתי ממה שעשו המוסלמים לדורותיהם .
כמו הנאצים
רק לא תעשייתיים.
אבל ממש כמו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להיתווכח אם מופרעות!!!
ל"ת
בן גוריון,
03/10/04 20:02
|
|
 |
מי שסגר את הארץ היו הבריטים
אבל זה נעשה,
במצוותם,
03/10/04 14:32
|
הישירה של הכובשים המוסלמיים .
אני מזכיר לך שחבר הלאומים תמך בהשתחררות מהכיבוש המוסלמי ובהקמת בית לאומי לעם היהודי במזרחו התיכון .
מי שגרם לבריטים לסגור את השער היו הכובשים בעצמם.
תלמד קצת על המרד המוסלמי של 36 ותגיע למסקנות יפות בעניין זה.
סגירת השער גזרה את דינם של אחיי האשכנזים לתנור.
על זה אני לא אסלח ולא אשכח אלא כשיבוא השלום הצודק.
הדיוק ההיסטורי הוא דווקא כן נר לרגלי - כי אני סקרן ולא אטום עד שזה מאוחר מדי. אם היית למוד היסטוריה היית מבין שהיו מצבים שבהם ידיעת הבעייה הגיעה באיחור.
והמצבים הללו קרו בדרך כלל מול הנאצים ותמיד מול המוסלמים.
נ.ב
את הריח של שנות השלושים בגרמניה אני מריח כל פעם שאני מסתכל עליך ועל תומכיך הכובשים מקרב המוסלמים.
אני יודע שאתה בעד תרופות לבעיות של היהודים .
בעיקר אתה ממליץ על התרופה הידועה בשם
ציקלון B .
אבל אני לא מוכן לקחת אותה.
על אפך ועל חמתך, ומתחת לזקנו של הנביא.
קמה מדינה ליהודים .
עכשיו השאלה היא אם נלך לפשרה של חילופי אוכלוסין או נלך למלחמת שמד של אחד משנינו.
בעיני הפיתרון של חילופי אוכלוסין עדיף בהרבה.
למרות שמוסרית אין ספק כי הפושעים האמיתיים הם מקרב המוסלמים הכובשים לדורותיהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גם אם היית גר בהרצליה פיתוח...
טו טו,
קוטי הקטר,
01/10/04 14:06
|
גם אם היית נולד אשכנזי יהודי לבן שמנמן ועשיר בוילה ליד הים הית מתלונן ומקטר על הלחות. כל היום אתה בוכה. תתקדם בכי לא מוביל לשום מקום
לא היית מצליח להיות רוצח שכיר כי אי אפשר עם עיחינים אדומות מבכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יוצר מוכשר, איש מפוכח
יותם,
01/10/04 14:04
|
הלוואי יותר כמוהו. ולכל הגזענים כאן - אין מילה אחתשאמר שאינה אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איזה בחור מדהים.
ל"ת
דני כהן,
01/10/04 13:59
|
|
 |
15.
אם ערביי ישראל...
ישראלי,
01/10/04 13:38
|
היו משקיעים בעצמם ובהשתלבות בישראל 10 אחוז ממה שהם משקיעים בשנאה ובתפיסת עמדת הקרבן- הם היו נראים לגמרי אחרת. אבל הדבר הכי קל הוא לא לקחת אחריות על חייך- ולקטר ( זה נוח וגם מוציא אותך צודק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד בכרי אחד שיורק לבאר
פסטיבל שם,
01/10/04 13:09
|
בגלל שהוא ערבי קיבל בכלל את מה שקיבל מיפיופי הנפש שמגדלים גייס חמישי. מחר יעשה סרט ג'בלייה ג'בלייה שבג''ץ יאשר להקרין. עלאק. מוחמד בכרי התחיל כסוחר סמים בתל אביב, יש לי קבלות! עכשיו הוא משחק אותה אמן גדול על חשבוננו. אותו הדבר עםם הדרעק הערבי התורן הזה. מה קרה לכם אתם לא יודעים מה זה ערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לקרוא ולא להאמין
ערן,
01/10/04 13:02
|
חי ממהמסד וקןרא לחסלו. הבכיין הערבי הכרוני. ותמיד יהיו צדיקי נפש עלובים שיצדיקו את זה שקורא לחסלנו. מדינה עלובה חסרת חיים ועיתונאים אפילו גרועים יותר. הבון טון החדש בארץ להעצים את הערבי ולא משנה מה דעתו עולה לנו ביוקר ויעלה אפילו יותר. הפחד מפני מה יאמרו כמה עיתונאים שמעניין אבל תמיד הם הכי מכוערים (תראו את בעז גאון ושאר הדוחים) הכי עלובים ושחיי החברה שלהם נושקים לאפס הוא המניע כאן ממשלות ושאר גופים מוסדיים וזו הרעה החולה באמת כאן במדינה. תלכו כולכם אבל כולכם קיבינימט ורק תזכרו שביום שהם יכבשו את המדינה הזו ושלא יהיה לכם ספק הם יכבשו הראשונים שהם יחסלו יהיו המשת''פים וזה אומר אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
finally there is a real arab
safi,
paris,
01/10/04 12:58
|
thanks god that finally I hear a proud arab ;and Ironicly who wrote the article is not happy with it ;why ?! because they expect an arab to be Nice ,gratefull and to lik the asse of israel every morning !!and no one see this better than someone lives out of this place ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אולי מספיק
רחביה,
01/10/04 12:57
|
הגיע הזמן שלא כל אחד יטיף מוסר אם הוא הגיע למה שהגיע אז זה בזכות המיסים של כולנו יפה שהוא זכה בפרס אם הוא לא רוצה אותו שיחזיר אך הענקת הפרס לגברת פחימה היתה מיותרת ואולי מגם מעליבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
good luck Taufik
oz,
tel aviv,
01/10/04 12:47
|
it is realy amazing to find an article like this in the press today its becoming rare to read an article that does'nt talk about a reality show or gossip..Taufik i am from tel aviv and i can understand what your expressing here, your dislike to the mainstrem, trying to do it by yourself, avoiding banal statements!! when (and NOT if) your film comes out i will go and see it taking my friends along with!!! however i would have asked you a question if i had the chance...artist's are known to have more complex personalite's maybe that helps the create new thing's but to wish to be a hiered killer?? i did not understand that...u chose to make this film not about the conflict, you say you want to be recognized as a creator not a 'palestinian conflict creator',so why think about killing? i wish i could have a talk with u one day!!good luck for u i hope your next film will be easyer to make!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין ספק כי תאופיק הוא מוסלמי
וככל המוסלמים,
הוא כובש זר,
01/10/04 12:25
|
למדתי היסטוריה
פתחתי את הקוראן
ועכשיו אני יודע מי הכובש הזר והאכזר בסיפור המזרח התיכוני.
הבנתי למה מתכוונים הכובשים כשהם צועקים בקול גדול .
חייבר
חייבר.
הבנתי בדיוק למה הם מתכוונים .
ומי עתיד להיות על הסכין.
(רמז - מי שהיה - ואלו לא היו המוסלמים )
הפיתרון של שתי מדינות לשני עמים עוד יגיע למרות סירובם של הכובשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגדול מכולם
גל,
01/10/04 12:23
|
|
 |
למה בגלל שהוא ערבי?
ל"ת
קח אותו הבייתה,
01/10/04 12:53
|
|
 |
7.
תתחיל קצת להעריך דברים תאופיק
bambi,
Tel aviv,
01/10/04 12:01
|
אתה אגואיסט, ''קוטר'' , חסר הערכה לעצמך ובטח לזולת, וחושב שמגיע לך כל הזמן. אם היית מתכנן תקציב לסרט מראש בצורה מקצועית, היית מקבל אולי יותר, אך לא בגלל שאתה ערבי לא קיבלת, אלא בגלל שלא מגיע לאישיות מכוערת שכמותך! בשביל לקבל מהמדינה צריך גם לתת ספר לנו על תרומתך הכנה במעשים ביומיום למען השלום ואז בוא ובקש עוד ועוד ועוד..חאלס עם התירוץ של גזענות, זה כבר לא עובד על אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תאופיק לא קונה קלישאות על אחוו
קיביני מאט,
01/10/04 11:33
|
ללא קשר לאכויות האומנותיות של הסרט, או לתנאים בהם הופק, תאפיק מרגיש שזכותו הראשונית של כל ערבי, ללא הבדל מין דת או גזע היא לשנוא אותנו. זכות זו שמורה אך ורק לערבים, ובהחלט לא למשכירי דירות יהודים או קרנות תרבות, ומימון יהודיות. ערבים שלא מפגינים את שנאתם, דואגים לקרירה שלהם ולעצמם בניגוד לתאופיק המגן על זכותו לשנאתו אותנו מעצם היותו הוא ובני עמו קורבן. לא קורבן של תרבות וערכים של החברה הערבית, קורבן של היהודים הגיזענים, ובניגוד לאחווה וההבנה שמגלה החברה הערבית לשאר העולם.את שנאתו הוא מסכם בעיסוק אחר בו היה בוחר ללא הקולנוע. הוא בטח לא התכוון לרצח ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ערבי דובר אמת עדיף על מחמד!
אור,
01/10/04 11:29
|
ערבי דובר אמת עדיף על ערבי מחמד, או ערבי טוב, או איך שתקראו לזה! לא סובל צבועים, לא סובל חייכנים בחוץ ששונאים בפנים, לא סובל מתרפסים שומרי טינה, לא אוהב תולעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מרגש, מעורר מחשבה
ברל'ה,
01/10/04 11:21
|
תודה על ראיון אחד מרתק ואינטיליגנטי בים של זבל וירטואלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האמת תאופיק?
דובר אמת,
01/10/04 10:55
|
|
 |
טעות! אני שמעתי וגם ראיתי!
א.א.,
01/10/04 11:23
|
מספיק עם תגובות גזעניות ומתלהמות. הבן אדם אינטליגנט ומוכשר גם עם הוא ערבי. גם עם הוא אויב או אויב פוטנציאלי. חייבים להכיר במצבו המיוחד ביוצר ערבי החי במדינת ישראל. יש להתמודד עם דעותיו ויצירתו בצורה בוגרת, אינטליגנטית ועמוקה. הרף הגבוהה שהציב מחייב תשובות בהתאם וגם תשבוחות. חייבים למצוא דרך להקרין סרט זה בישראל. אם לא יהיה דיאלוג תרבותי עם שכמותו נפשוט כאן את הרגל מהר מאוד. כל מה שאמר על הוליווד וסרטים מסוימים מכאן - הם מילים בסלע. בדברים אלו הוא שותף אינטלקטואלי שלי. ברכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
40 אלף דולר או 400 אלף דולר?!?
ל"ת
תקציב המדינה,
01/10/04 10:48
|
|
 |
1.
רק בישראל
אנטי,
01/10/04 10:46
|
ציבור שלם מאזרחי המדינה מזדהים עם אויביה מבחוץ. מספיק עם ההבלגה, עם הסבלנות ועם האשם העצמי. דין ערבי פלשתינאי עם תעודה כחולה כדין ערבי פלשתינאי עם תעודה כתומה. לשניהם תרבות משותפת, שפה משותפת, ערכים משותפים, זהות לאומית משותפת ושנאה משותפת ויוקדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטי לאנטי
עבד,
01/10/04 11:17
|
אני מניח שאתה מאוד אוהב ערבים ובכלל לא לאומן יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעבד
דני,
01/10/04 16:31
|
|
 |
יש לך בעיה עם זה? לך לעזה!
ל"ת
אנטי,
01/10/04 13:02
|
|
 |
עולם שחור\לבן!!!
א.א.,
01/10/04 11:14
|
לא מבין את התגובה הזו! הבמאי אומר בפרוש שהוא מתעסק בתרבות ולא בפוליטיקה. הוא גם אומר שהוא סובל גם מערבים וגם מיהודים. אם יש בך שמץ של אנושיות אתה חייב להכיר במצבם היחודי והמסובך של הערבים הישראלים. לא צריך להיות שמאלני לצורך זה. לא צריך לוותר על זכותם של היהודים לחיים של שלווה ובטחון במרחב הזה. זאת ועוד, גם עם דעותיו לא מקובלות עליך - לא הייתה רוצה לדעת אותן? לא הייתה רוצה לראות את סרטו שזה לשבחים מפי יודעי חן? --- אני כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שלהורים שלי לא היתה שום
תמר,
ר''ג,
01/10/04 17:37
|
בעיה עם היותם יהודים במדינות זרות. סבי לחם בצבא האוסטרו-הונגרי במלחמת העולם הראשונה ובין השאר נלחם נגד הצבא הרוסי, אשר בו היו יהודים רבים. הוא ראה עצמו בראש ובראשונה אוסטרו-הונגרי. אז תפסיקו לזיין בשכל על ''מצבים מיוחדים''. וכשלאבא שלי לא היה טוב באירופה, הוא לא התבכיין ונלחם נגד המדינה שלו, אלא עזב למדינה שעמה חש הזדהות, מדינת ישראל. אם למישהו מערביי א''י לא נוח פה, יש 22 מדינות אחרות שבהן הוא יוכל להרגיש יותר טוב. אם נתחיל להשתנות בהתאם לערבים, לא יישאר כלום מהאופי היהודי של המדינה והמדינה בכלל. אז עם כל הכבוד, ויש כבוד, זו מדינה יהודית. אחת ויחידה בעולם ויש להגן עליה. תבינו זאת, לפני שיהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|