 |
43.
איך זה שלא הצליחו
פלייבוי ישראלי,
17/10/04 01:57
|
בארץ ליצור משהו דומה לפלייבוי, כלומר מגזין איכותי שישלב ארוטיקה עם עיתונות מגזינית איכותית? האם זה משום שהגבר הישראלי מצ'ואיסט גס רוח מדי או שהעיתונאים חושבים שהוא כזה? או שמא זו המסורת היהודית הידועה במתירנות המופלגת שלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אם הפנר
גליה,
17/10/04 00:58
|
המציא מחדש את הגבריות בטי פרידן המציאה מחדש את הנשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
פלייבוי לא בדיוק מיועד
גל,
17/10/04 00:28
|
לאנשים חסרי אמצעים למרות שנולד בתקופה שהיו הרבה כאלה באמריקה, אבל הוא בהחלט ראוי לתואר שהדבקת לו ''המציא מחדש את הגבריות''. הייתי מוסיף תחקון קל, הגבריות השל המעמד הבינוני העליון. הגבריות של המעמדות הפחות אמידים הומצאה מחדש על ידי להקות הרוק של שנות השישים, אבל זה עשר שנים הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
איפה אפשר להשיג גליונות ישנים?
דן,
16/10/04 23:58
|
|
 |
39.
יש מצב
דוני,
16/10/04 23:16
|
|
 |
38.
נהדר. אפשר להזמין כמה פרקים
אייל,
16/10/04 18:39
|
נוספים בסידרה לעתיד? לארי פלינט הסקס פיסטולס MTV סתם מקודות ציון שעלו לי בראש לאו דווקא לפי הסדר אבל גם להם מגיע לא? וגם לגרון עמוק STONEWALL ועוד אלפי אחרים. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תפנית מעניינת
שרון,
16/10/04 18:24
|
ועומדת בציפיות. גמרתי את שלוש הכתבות - אתה מרשה לי לגנוב ממך את הרעיון ולבסס על זה עבודה לאוניברסיטה בנושא התרבות הפופולרית? ואם כן התוכל לספק מעל דפים אלה כמה הפניות ספרותיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בשביל הכתבות...
רונן,
16/10/04 17:59
|
אני יודע שזה היה פעם התירוץ לראות את הציצים, אבל זה אשכרה נכון. הכתבות בפלייבוי, בפרט הראיון המרכזי הן מן הטובות בעיתונות העולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
סחתן על הכתבה
רז,
16/10/04 16:02
|
|
 |
34.
עניין נוסף...
אזרח,
16/10/04 16:00
|
פליבוי הוא דוגמא לתרבות האמריקאית - רוח של יזמות נועזת ופורצת דרך ברמה העולמית מול ממסד מאובן ושמרני מאד (כך גם היום)
דוגמא ליוזמה אמריקאית שהפכה למוסד בינ''ל - כמה אנשים בארה''ב קוראים מגזינים אירופיים ?
דוגמא לתרבות האמריקאית הצבועה והדו-קוטבית שבין שמרנות ממוסדת ליוזמה עסקית. באירופה ובפרט בצפונה יש מזה שנים יחס ליברלי לנושא המיניות כעניין טבעי ובארה''ב יש עדיין פוריטניות ועושים עניין מפורנו בעיתונות, בטלויזיה ובקולנוע...
אגב תודה ששמתם את מילה גובוביץ' בשער - אחת הנשים היפות בעולם לדעתי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בקשר למילה גובוביץ
ל"ת
ארז,
16/10/04 20:52
|
|
 |
יש גם דברים טובים בתרבות
גרינגו,
16/10/04 18:46
|
|
 |
33.
הפנר
מיכאל,
16/10/04 12:38
|
|
 |
לא על הלחם לבדו....
הלל,
16/10/04 16:38
|
צריך גם קצת בשר. פלייבוי מספק את כמות הבשר לדור מסוים, ותעשיית הפורנוגרפיה חוגגת. ראה סרטו הנפלא של פול תומס אנדרסון ''לילות הבוגי'' עם מרק ולברג. לא בטוח שהפנר התכון לכך, אבל זה הפך לרעה חולה ההורסת בעיקר את המשתתפים בה. מהתילה חיובית זה הפך באופו טבעי לעוד סימפטום של חברה מערבית משועממת ומושחתת. כמו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גם האוריינטציה
ד''ר רות,
16/10/04 12:24
|
הפורנוגרפית של פלייבוי התפתחה קצת מעבר לוניל ושוקולד. כמו בחברה. נותרת השאלה האם החברה משפיעה על רבוי הסקס בתחיקשורת או להפך. מה אתם אומרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
happy 56 Bobby
ל"ת
DDHI,
16/10/04 11:16
|
|
 |
what is
Dean,
Oakland ca,
16/10/04 16:52
|
|
 |
30.
סופם של כל המגזינים
בר,
16/10/04 03:52
|
|
 |
כך חולפת תהילת עולם
ל"ת
סול,
16/10/04 11:52
|
|
 |
29.
על הובר כבר עשו סרט
פילמוגרף,
16/10/04 01:55
|
אני מאחל להפנר אריכות ימים אבל סרא עליו ממש מתבקש. וכמובן שרק ג'וני דפ מסוגל לעבור בסרט אחד מדמות של עיתונאי צעיר ואידיאליסט לאשמאי זקן, עשיר ובטח קצת קינקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא היה ג'ק (המלך) ניקולסון
פילמוגרף,
16/10/04 03:04
|
ששיחק את הובר? עצלתי מלבדוק בגוגל. מישהו מוכן לעשות את זה עבורי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדקתי בשבילך בייבי
דולי פרטון,
16/10/04 03:37
|
אתה טועה. היה סרט על הובר, וטריט ויליאמס (למה נדמה לי שהוא מת) שיחק את הובר. ג'ק ניקולסון שיחק בסרט על ג'ימי הופה, שם יש תפקיד נכבד למאפיה ורוברט קנדי, אבל לא ראיתי את הובר מוזכר. לעומת זאת יש ים סרטים דוקומנטריים על הובר. שווה לבדוק באוזן. סרט של ג'ק אני מוכנה לראות אפילו אם הוא על אפי איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ג'וני!
מבקר המדינה,
16/10/04 02:44
|
מי עוד יכול להיראות אחרת בכל סרט? השחקן מספר 1 בעולם כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פלייבוי של פעם
גרופי,
16/10/04 01:32
|
עוד חלום נעורים אמריקאי שהפך לאימפריה, מועדונים, שפנפנות, טלוויזיה. איכשהו הדברים האלה הרבה יותר מרשימים בינקותם כשהם נובעים מחלום אמיתי של מישהו. אחר כך הם הופכים לסמלי תרבות, מוסדות, וכמו שאתה, או בוב מרלי, אומר בסוף הם נהיים חלק מבבילון. ממשיכו של הפנר - לארי פלינט - הוא כמובן מקרה שונה לגמרי, ואם אנחנו כבר כאן אז אני מחכה לפרק על מוסד חשוב שקשור גם לסקס וגם לרוקנ'רול: הגרופיז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא פלא הקשר
אליהו,
15/10/04 16:12
|
בין ג'אז ופלייבוי. שניהם קרים ומרוחקים, ולא ממש סקסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג'ז יש אימפרוביזציה
כרמית,
16/10/04 04:14
|
|
 |
26.
פורנוגרפיה
עדית,
15/10/04 15:44
|
''היא עניין של גיאוגרפיה'' - מרלון
ברנדו ב''בית הצה של ירח אוגוסט'',
בערך מאותה תקופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what a great moovie!
Israel,
ARHA''B,
15/10/04 22:53
|
|
 |
Wasm;t it Sakini?
ל"ת
Tom,
16/10/04 00:43
|
|
 |
That;s right it was Sakini
Leo,
L.A Californ,
16/10/04 02:15
|
Marlon walked off the set because of a row with the other male star Glenn Ford after which they did not exchange a word the entire shooting. 1956. Great classic.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אף פעם לא חשבתי
פלייבויסט לשעבר,
15/10/04 15:35
|
על הפנר בצורה כזו. מעניין מאד. בשבילי הוא היה פורנוגרף שעבר זנהו. פתחת לי פתח להערכתו מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ורי נייס אינדיד
ל"ת
דין,
15/10/04 14:57
|
|
 |
23.
אתם יהודים !!!! תתבישו!!!
רבי עקיבה,
15/10/04 09:25
|
יהודים צריכים לקרוא תורה ולא את הדבר המזעזע הזה.
אתם לא יהודים מבחינתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוצ''ש
שמי,
16/10/04 21:29
|
הבטחתי והנה אני. בתור יהודי חרד אסור לך אפילו ללמוד מדע. אנחנו יהודים לא פחות ממך למרות שאנו חילונים. תתפלא, אבל אני דווקא כן מאמין ביהדות. זה לא אומר שאני לא יכול ליהנות מאישה יפה, או ספר טובף קל וחומר לימודי מדע. הצורה שבה אתה מתבטא אינה עושה כבוד לא ליהדות ולא לך. אני יודע שזה לא יעזור אבל אני מציע לך להיפתח קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יענה לך במוצ''ש שתוכל לקרוא
ל"ת
שמי,
16/10/04 11:04
|
|
 |
לתגובה 23
יעל,
תל אביב,
15/10/04 20:46
|
|
 |
וגם ישוע היה
כם אני יהודי,
15/10/04 15:12
|
ואל תקרא לו ישו בבקשה, שזה ראשי תיבות של ימח שמו וזכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאסה הכפייה הדתית
ל"ת
תומר,
תל אביב,
15/10/04 14:52
|
|
 |
הספיקו לחדור גם לכאן
משומד,
15/10/04 16:34
|
|
 |
מויחל טויבעס
ל"ת
ר עקיבא האמיתי,
15/10/04 13:22
|
|
 |
מי שלא יודע לכתוב עקיבא נכון
יהודה,
ירושלים,
15/10/04 10:02
|
|
 |
22.
נ''ב
כוכי,
15/10/04 03:34
|
ואם כבר הזכרת את אריקה יונג וזיונים בלי רוכסן אני מניחה שגם היא תופיע בסדרה בזמן הנכון ובגודל הנכון.... עכשיו באמת לילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני מאחלת לך
כוכי,
15/10/04 03:22
|
שגם אותך יראיינו בפ''בף בתור הכותב המהיר בעיר. תודה ולילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גם לנו יש כמה אדגר הוברים
אדיר,
15/10/04 01:56
|
בעולמנו הפוליטיים. אני יכול בקלות את אביגדור ליברמן נכנס לנעליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! עולל מערכת יחסים סודית
עודד,
15/10/04 02:22
|
|
 |
נהדר!
אדיר,
15/10/04 04:04
|
עוזי ואביגדור בראש מצעד השנאה עם בתם המאומצת עזה. אני כבר שומע את הרכילויות. אולי נפיץ אץ הסיפור? כבר מזמן לא הייתה כאן תיאוריית קונספירציה טובה. גונן שגב חייב להיות מעורב. זה ברור. הם הכירו במסיבה אצלו בבית על אקסטזי שהוברח ארצה כחלק מתכנית ריאליטי של יס. גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איווט ועוזי? זו פורנוגרפיה
רמי,
15/10/04 03:55
|
מהסוג הגרוע ביותר. פלייבוי לעומתו זה שלגיה ושבעת הגמדים.
למען האמת לחשוב על איזשהו פוליטיקאי ישראלי, זכר או נקבה, בהקשר מיני כלשהו זה רעיון מעורר תיעוב. סקס זה בשביל ני אדם, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמח פה אני רואה.
ענת,
15/10/04 04:21
|
אני מבטיחה לבקר לעתים יותר קרובות. לפני שאני הולכת לשון עם בעלי אני חייבת לומר שאני בהחלט מסכימה עם כל הנאמר. אולי במקום עוזי ואיווט, חשבתם על נתן שקרנסקי ונעמי בלומנטל? אתם רואים מה פלייבוי עושה? יללה למיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה משהו
ישראל,
ארה''ב,
15/10/04 08:44
|
|
 |
19.
איעשהו נראה לי יותר נעים
גיורא,
15/10/04 01:48
|
לגכול על פלייבוי מאשר על מה יש היום
מצד שני היום הכל יותר פראקטי....
סקס בשירותים בזמני? בקושי היו שירותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובקושי היה סקס
ל"ת
דרור,
15/10/04 02:48
|
|
 |
תתפלא. היה
ל"ת
עופר,
15/10/04 13:23
|
|
 |
18.
אני גאה
שרית,
15/10/04 01:38
|
להיות האישה הראשונה שנגלשה לכתבה הזו. ההשוואה בין לאישה ופלייבוי לא עושה כבוד לפלייבוי, אני מודה. פ' הוא מבחינה אינטלקטואלית הר מול לאשה שאני גאה לא להיות בין קוראותיו. זה לא שאני קוראת פלייבוי, אבל ראיון טוב עם נבוקוב למשל, זה בטל יותר מעניין מעיתון נשי שבעצם מלזק את התדמית הנשית המטומטמת שכל עיסוקה הוא הרזייה ותרופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל פיספסת משהו
גיל ג,
חולון,
15/10/04 04:00
|
playboy הוא עיתון לגברים בעוד שלאישה הוא עיתון לנשים. בכלל לא הישוו בין שני המגזינים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא השוויתי
שרית,
15/10/04 19:02
|
אבל שניהם מוזכרים במאמר, הבאתי
את שניהם כדוגמא לתדמיות
והתפקידים הנשיים והגבריים
שהתקשורת מוכרת לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדהים באמת
מוש,
15/10/04 01:22
|
איך היחס למין, בבית ובחוץ, השתנה במשך חמישים שנה. עוד יותר מדהים לחשוב איך זה ייראה בעוד חמישים שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כיף לקרא
לאון. פ.,
15/10/04 01:12
|
|
 |
15.
בעצם הכל התחיל מפאני היל
ל"ת
יורם,
15/10/04 01:12
|
|
 |
פאני פאני
מהילדים של פעם,
16/10/04 11:34
|
|
 |
מי זו פני היל? סליחה על הבורות
ל"ת
שי,
15/10/04 02:30
|
|
 |
הספר הפורנוגרפי הראשון בעברית.
ל"ת
אני,
15/10/04 13:09
|
|
 |
בעניין פני היל
שמעון,
15/10/04 13:42
|
אפשר לקבל כמה פרטים? אני אספן של ספרים ישנים - לאו דווקא פורנוגרפיים, ולראיה לא מזמן שילמתי 300- ש''ח על המהדורה העברית המקורית ליוסף ואחיו של תומס מאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני כמה שנים
ענת,
15/10/04 18:40
|
השגתי עותק של פאני היל מאת ג'ון קלילנד, המהדורה הראשונה המליאה בעבקית, משנת 1964 בחנות ספרים משומשים ליד ככר רבין. , ויקרא נדמה לי שם החנות. חווית קריאה מדהימה, בעיקר בגחח התרגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הגעתי לכאן מהכתבה על אושו
זוהר,
15/10/04 00:49
|
ונהניתי מחדש. פלייבוי לא קראתי אף פעם, זה היה בשבילי תמיד משהו שאנשים מבוגרים יותר קראו. בכל אופן תודה על האינפורמציה המעניינת. מחכה להמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה הכתובת לכתבת אושו
ל"ת
אור,
09/05/05 00:08
|
|
 |
13.
אני
דניאל,
ת''א,
15/10/04 00:11
|
בן תעניין בנושא התפתחות העיתונותעשרים וחמש. פלייבוי ממש לא עושה לי את זה, אבל אני מתעניין בנושא התפתחות התרבות הפופולרית. האמת - נתת לי כיון. הפנר היה הראשון שבעצם הוציא את הגבר ההטרוסקסואלי מהארון, ועל כך מגיע לו צל''ש. בלעדיו עולמנו הגברים היה קצת , או הרבה, יותר קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
kenedy death
ben,
14/10/04 23:42
|
|
 |
wrong
Jay,
LA,
15/10/04 13:44
|
JFK fied in 63 RFK was assassinated dyrung the Democrat convention in 68 by Surhan Sirhan
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נו- כתבה שלמה על פליבוי
לא קראתי,
14/10/04 23:10
|
|
 |
10.
כתבה תותח!
דדי,
14/10/04 22:07
|
|
 |
9.
הפנר
גבר חדש,
14/10/04 21:23
|
|
 |
הסידרה על הסקס בקולנוע
אלון,
15/10/04 01:04
|
הייתה בעצם הפעם הראשונה שהתייחסו לסקס כדבר שנעשה בין אנשים. אני יודע שיש אנשים שחושבים שפלייבוי זה חנטריש, אבל אפילו הגייז צריכים להודות לו על פתיחת השער להכרה במה שהתרבות הפופולרית פשוט התעלמה ממנו - העובדה שהאדם הוא חיה מינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ג''אה
גיורא,
14/10/04 20:21
|
|
 |
7.
צודק.
רונן,
14/10/04 19:13
|
|
 |
6.
חמישים שנה
דן,
14/10/04 18:40
|
בראש הסי.איי.איי? מדהעם. דבר כזה לא היה קורה אפילו בארץ דפוקה כשלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
BEWARE OF BABYLON
ל"ת
רסטה,
14/10/04 18:24
|
|
 |
אכן כן
היילה סילאסי,
14/10/04 22:34
|
|
 |
as usual
brother,
17/10/04 00:38
|
|
 |
4.
פלייבוי - מי לא ניסה?
אבנר,
הרצליה,
14/10/04 18:14
|
מה יותר הרפתקני, מעורר ומרגיע מלהתגנב לחדרו של האח הבוגר של החבר הכי טוב שלך בהיעדרו ולחפש בכל פינה את הגיליון הזה ואתה רק בסוף ביה''ס היסודי?
איזה סוד כמוס שמרנו בלב באותם ימים?
קשה לנתק את ההתעוררות המינית של הילדות ללא החוברת החדשית הזו.
תודה אורי על התזכורת. באמת מזמן המגזין הזה לא רלבנטי עבור רובנו אך תמיד כיף להזכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה שהיה
ילד מזדקן,
14/10/04 17:59
|
טוב בפלייבוי היה שהוא השאיר קצת מקום לדמיון. היום הכלל ברור כל כך, ממש לא ארוטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
hugh is the shiznit
micky d.,
g-ville, FL,
14/10/04 16:56
|
great peice by the way. Hoover was a real asshole, and a hypocrete(?) that gay basterd...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד שהצלחת
קובי,
14/10/04 16:51
|
להכניס את גרייטפול דד למאמר שמייצג למעשה קוטב מנוגד לגמרי שלהם בתרבות האמריקאית. אני מצטרף לטיחולים לבוב הקאובוי הפסיכדלי והצעיר הנצחי ואני נזכר לפחות בדבר מעניין אחד בפלייבוים הישנים - הסידרה השנתית sex in the movies שהייתה קובץ המאמרים הטוב והנועז ביותר על קולנוע שקראתי.
הגב לתגובה זו
|
|